انواع سایت تبلیغات رایگان

انواع سایت تبلیغات رایگان

هنگامی که کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کردید و یک وب سایت ایجاد کردید، باید این موضوع را از طریق انواع سایت تبلیغات رایگان به مشتریان بالقوه منتقل کنید

بررسی بودجه برای تبلیغات

در حالی که راه های مختلفی برای انجام این کار در سایت ایرانی تبلیغات رایگان وجود دارد از جمله وبلاگ نویسی، بازاریابی ایمیلی و سئو، تبلیغات آنلاین یکی از موثرترین روش ها است.

اگرچه تبلیغات اغلب گران قیمت در نظر گرفته می‌شود، اما در واقع برای شرکت‌هایی که بودجه دارند کاملاً امکان‌پذیر است. در واقع، پلتفرم‌های زیادی به شما امکان می‌دهند با هزینه‌ی صفر تبلیغات کنید، از جمله دایرکتوری‌های آنلاین، پلتفرم‌های اجتماعی و…

آموزش ویدیویی انواع سایت تبلیغات رایگان به صورت کامل

در این ویدیو به جزئیات خاصی اشاره شده است و میتوانید در دقایق مشخص شده به مطالعه بنشینید :

00:00 – مقدمه تبلیغات در ⁣انواع سایت تبلیغات رایگان | ⁣انواع سایت تبلیغات رایگان
00:37 – توضیحات در مورد لینک سایت | انواع سایت تبلیغات رایگان
01:10 – نقل قول ابتدای مقاله | انواع سایت تبلیغات رایگان
01:26 – بررسی بودجه تبلیغات در انواع سایت تبلیغات رایگان | انواع سایت تبلیغات رایگان
01:40 – مزایای استفاده از سایت تبلیغات رایگان | انواع سایت تبلیغات رایگان
02:01 – یازده روش تبلیغاتی ارزان | انواع سایت تبلیغات رایگان
02:35 – دسته بندی های سایت تبلیغات رایگان | انواع سایت تبلیغات رایگان
03:35 – سوالات متداول | انواع سایت تبلیغات رایگان
04:02 – ⁣توضیحات در مورد صفحه اصلی سایت | ⁣انواع سایت تبلیغات رایگان
04:45 – لینک محتوا | انواع سایت تبلیغات رایگان

مزایای استفاده از انواع سایت تبلیغات رایگان

سایت های تبلیغاتی رایگان روشی کارآمد برای تبلیغ کسب و کار آنلاین هستند و گسترش کسب و کار را آسان تر می کنند. این پلتفرم های تبلیغاتی رایگان دارای مزایای زیر هستند:

1. کاملا رایگان

وب‌سایت‌های تبلیغاتی رایگان برای کسب‌وکار وجود دارند که در آن بستری برای بازاریابی محصولات و خدمات خود دریافت می‌کنید. این سایت‌ها ابزار نسبتاً ساده‌تر و ارزان‌تری برای تبلیغات کسب‌وکار شما هستند. این بهترین جایگزین برای رسانه های گران قیمت تبلیغاتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه است و در نتیجه آن را مقرون به صرفه می کند.

2. به هدف قرار دادن مخاطب مناسب کمک می کند

این یکی دیگر از مزایای قابل توجه سایت های تبلیغاتی رایگان است زیرا در حین بازاریابی، هدف قرار دادن مخاطب مناسب بسیار مهم است. تا زمانی که نتوانید تبلیغات خود را به دست شخص مناسب برسانید، بهترین اثرات کمپین های بازاریابی خود را نخواهید دید.

آنها گزینه ای از زیرمجموعه ها را ارائه می دهند که جستجوی خدمات و محصولات مرتبط با نیازهای مشتریان را برای مشتریان آسان تر می کند. شما به خوبی می توانید از میان آن زیرمجموعه ها برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب انتخاب کنید و از این رو کارایی کمپین بازاریابی خود را افزایش دهید.

3. تصاویر جذاب

این سایت‌های تبلیغاتی آنلاین رایگان بستر لازم را برای ترکیب تصویری جلب توجه برای برجسته کردن تبلیغات شما فراهم می‌کنند. تصاویر بهترین تصویری از ارتباط موثر و تکمیل کننده ارزش تبلیغات هستند.

4. ایجاد آسان

ایجاد تبلیغات تجاری رایگان معمولاً به زمان زیادی نیاز ندارد. با این حال، در چند مورد که نیاز به خلاقیت بیشتری دارد، ممکن است مدتی طول بکشد. ایجاد تبلیغات با ترکیبی از خلاقیت و همچنین اثربخشی ترجیح داده می شود.

در حالی که افراد برای ایجاد تبلیغات اغلب با این مشکل مواجه می شوند که ایجاد تبلیغات زمان زیادی را از آنها می گیرد، اما در حالی که شما از این روش های تبلیغاتی استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد زمان ندارید زیرا آنها در یک بازه زمانی کوتاه انجام می شوند.

5. برتری در رقابت را فراهم می کند

با استفاده مناسب از این سایت‌های تبلیغاتی آنلاین رایگان، امکان متمایز شدن از بقیه رقبای خود را با ارسال آگهی‌های کاملا رایگان خواهید داشت. بنابراین بسیار ضروری است که با استفاده مؤثر از تبلیغات رایگان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود، کسب و کار خود را یک پله بالاتر ببرید.

6. آسان برای پیگیری

در حین بازاریابی، پیگیری کمپین بازاریابی خود بسیار مهم است. شما هرگز قادر نخواهید بود نقص های کمپین خود را شناسایی کنید مگر اینکه و تا زمانی که ردیابی کاملی از آنها داشته باشید. اکثر سایت های تبلیغاتی رایگان کسب و کار، کاربران خود را قادر می سازند تا عملکرد پست های خود را پیگیری کنند.

این امر به شما کمک می‌کند تا با کمک تبلیغات رایگان، برآورد جذب مشتری و تبدیل‌های خود را برای شما آسان کند. در صورت وجود، می‌توانید نقص‌هایی را در کمپین خود بیابید و حذف آن‌ها برای شما آسان‌تر می‌شود و کمپین بازاریابی خود را به طور کلی بی‌عیب و نقص کنید.

تعامل باورنکردنی: تعامل در طول یک کمپین بازاریابی یکی از مهم ترین مواردی است که باید روی آن تمرکز کنید زیرا تصمیم می گیرد که توجه کاربران را به خود جلب کنید یا خیر و تا زمانی که نتوانید ترافیک را هدایت کنید، کمپین بازاریابی شما به اندازه ای که می تواند موثر باشد نخواهد بود.

7. گزینه ای باورنکردنی

پس از قرار دادن موفقیت آمیز تبلیغات، نرخ تعامل معمولاً با تعداد زیادی از مشتریان بالقوه که با تبلیغات شما درگیر می شوند، عالی است. این امر رشد تصاعدی را برای کسب و کار شما تضمین می کند و به همین دلیل است که انتخاب سایت های تبلیغات آنلاین رایگان یک عمل محتاطانه است.

انواع سایت تبلیغات رایگان
انواع سایت تبلیغات رایگان

یازده روش تبلیغاتی ارزان یا رایگان در انواع سایت تبلیغات رایگان

تبلیغات آنلاین اکنون یک بخش ضروری – و کم هزینه – از بازاریابی یک کسب و کار کوچک است. مطالعات نشان می دهد که بیش از سه چهارم مصرف کنندگان بریتانیا قبل از خرید، تحقیقات آنلاین انجام می دهند. این آمار قابل توجه اهمیت ایجاد یک حضور آنلاین برای کسب و کار شما را نشان می دهد و پتانسیل دسترسی به مشتریان و مشتریانی را که به دنبال خرید محصولات و خدماتی مانند شما هستند وجود دارد.

شرکت های زیادی وجود دارند که خدماتی را برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت آنلاین ارائه می دهند. اما با داشتن یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر، احتمالاً می توانید بیشتر این تبلیغات را خودتان با هزینه بسیار کم یا حتی رایگان انجام دهید.

در اینجا 11 روش ارزان و حتی رایگان برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما آورده ایم.

1. یک وب سایت شرکتی بسازید

عقل سلیم می گوید که کسب و کار شما به یک وب سایت برای رقابت آنلاین نیاز دارد. بدون یک وب سایت، شما با یک نبرد سخت دائمی روبرو خواهید شد تا قابل مشاهده باشید و حرفه ای به نظر برسید.

پس از راه اندازی یک وب سایت تنها چند صد هزار تومان در سال برای میزبانی هاست و نام دامنه برای شما هزینه خواهد داشت و با آن می توانید مشتری جذب کنید و فروش داشته باشید.

2. تبلیغات آنلاین

هر کسب‌وکاری می‌تواند با استفاده از آگهی‌های طبقه‌بندی شده آنلاین در سایت‌هایی مانند Gumtree و Craigslist در معرض دید قرار بگیرد، و این می‌تواند بسیار ارزان یا حتی رایگان باشد.

شما می توانید هر روز تبلیغات هدفمند برای کسب و کار خود را به صورت آنلاین قرار دهید و افراد از طریق جستجو آنها را پیدا خواهند کرد. شما می توانید هر چیزی را از یک رویداد گرفته تا خدماتی مانند عکاسی، لوله کشی یا باغبانی تبلیغ کنید.

3. از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید

ترافیک رایگان موتورهای جستجو معادل برنده شدن در قرعه کشی است. اگر بتوانید موتورهای جستجو را متقاعد کنید که وب سایت شما مرتبط ترین سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما است، باید یک جریان ثابت از ترافیک دریافت کنید. بخشی از این ترافیک به طور طبیعی به درآمد تبدیل می شود.

شما می توانید بهینه سازی اولیه را خودتان به صورت رایگان انجام دهید، یا می توانید به کسی پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد.

4. بازاریابی محتوا

یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت می کند و به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند و می تواند کاملاً رایگان باشد. با این حال، می تواند کار فشرده باشد و شما باید یک نویسنده ماهر (و سریع) باشید.

ممکن است ارزش داشته باشد که از یک نویسنده مستقل در سایتی مانند Fiverr یا Upwork استفاده کنید تا تخصص شما را به مقالاتی خوش نوشته تبدیل کند، زیرا شانس بیشتری برای پذیرش برای انتشار در سایت های دیگر نسبت به سایت شما خواهد داشت.

5. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

برخی از کسب و کارها برای هدف قرار دادن ترافیک رسانه های اجتماعی عالی هستند و برخی دیگر اینطور نیستند. ایجاد یک نمایه تجاری در توییتر یا صفحه فیس بوک را در نظر بگیرید. این حساب ها به شما این امکان را می دهند که مستقیماً با مخاطبان آنلاین ارتباط برقرار کنید.

می توانید تصاویر محصول را پست کنید، مشتریان را از تبلیغات یا رویدادها مطلع کنید و مشتریان خوشحال را تشویق کنید تا جزئیات را با شبکه دوستان خود به اشتراک بگذارند. مشتریان همچنین می توانند با شما تعامل داشته باشند و ایده ها و پیشنهادات خود را برای بهبود کسب و کار شما به اشتراک بگذارند. شبکه های مجازی همچنین به رشد شفاهی کسب و کار شما کمک می کنند.

انواع سایت تبلیغات رایگان
انواع سایت تبلیغات رایگان

6. محتوای ویدیویی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید

اگر می‌توانید چند ویدیوی جالب و مرتبط با کسب‌وکار خود تولید کنید، ارسال آن‌ها در سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo می‌تواند جریان ثابتی از ترافیک وب‌سایت را برای شما ارسال کند.

ارسال به این سایت ها رایگان است و سود بالقوه ترافیک از آنها نجومی است. برای به حداکثر رساندن بازدهی، مطمئن شوید که بیش از یک ویدیو ارسال می‌کنید.

7. عکس ها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری آنلاین عکس مانند اشتراک گذاری آنلاین ویدیو است. اگر عکس‌های مرتبط با کسب و کارتان دارید، از اشتراک‌گذاری آن‌ها در پلتفرم‌های بصری مانند اینستاگرام و پینترست نترسید.

شما می توانید تصاویری از محصول یا افرادی که از محصولات شما استفاده می کنند، تصاویر کارکنان، رویدادهای شرکت یا تصاویر مربوط به کسب و کار خود را پست کنید (تنها محدودیت تخیل شماست). این باعث افزایش دید وب سایت شما می شود و بازدیدکنندگان هدفمند بیشتری را به سایت شما می فرستد.

8. از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک استفاده کنید

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) به ندرت ارزان در نظر گرفته می شود، اما می تواند حجم عظیمی از ترافیک با تبدیل بالا را به سایت شما برساند. برای استفاده بهینه از تبلیغات PPC باید تعادلی بین هزینه و درآمد پیدا کنید. در حالی که می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد، اما اگر مراقب نباشید می تواند بودجه شما را کاهش دهد. شما می توانید تبلیغات PPC را تقریباً در تمام موتورهای جستجوی اصلی و همچنین در سایت هایی مانند فیس بوک خریداری کنید.

9. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی در گذشته به عنوان اسپم در نظر گرفته می شد اما تغییرات در حفاظت از داده ها و قوانین بازاریابی به بهبود سازی شهرت آن کمک کرده است. برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی مؤثر و قانونی، باید فهرستی از افراد علاقه مندی که فعالانه برای دریافت ایمیل از شما شرکت کرده اند، تهیه کنید.

معمولاً، شما باید چیزی را در اختیار دیگران قرار دهید تا افراد را به ارائه آدرس ایمیل و اجازه ارسال ایمیل به آنها ترغیب کنید. این می تواند چیزی به سادگی یک گزارش یا سند کوچک باشد که ارزش واقعی ارائه می دهد. پس از اینکه لیست خود را ایجاد کردید، می توانید بازاریابی ایمیلی را شروع کنید. مهم است که به گیرندگان خود اجازه دهید در صورت تمایل هر زمان که بخواهند خود را از لیست شما حذف کنند.

10. در لیست مشاغل محلی ظاهر شوید

اگر یک شرکت مانند تولیدی آجر و ملات را بخواهید تبلیغ می‌کنید، باید از فهرست‌های تجاری محلی موتورهای جستجو مانند Google My Business استفاده کنید. هنگامی که شخصی در منطقه عملیاتی شما جستجو می کند، وب سایت شما در صفحه اول با خدمات محلی مشابه قرار می گیرد. این می تواند راهی عالی برای به دست آوردن یک تجارت نوپا در مقابل هزاران مشتری بالقوه محلی باشد.

11. به دایرکتوری های آنلاین بپیوندید

درست است که برخی از دایرکتوری های آنلاین هنگام بهینه سازی موتورهای جستجو کاربرد خود را از دست می دهند، اما همچنان می توانید از دایرکتوری های محلی استفاده کنید که منطقه خاص شما را هدف قرار می دهند. شما ممکن است یک افزایش کوچک به رتبه صفحه خود و مقداری ترافیک از خود دایرکتوری دریافت کنید.

تغییری در نحوه کار برخی دایرکتوری ها ایجاد شده است. بسیاری در حال حاضر به اعضای عمومی اجازه می دهند تا مشاغل خاص را تبلیغ کنند و با تجار محلی مرتبط ارتباط برقرار کنند. در ازای پرداخت هزینه ای ناچیز، تاجران می توانند برای مشاغلی که آگهی شده اند، پیشنهاد ارائه دهند.

تاجران همچنین می توانند نمایه ای در مورد کسب و کار و خدماتی که ارائه می دهند اضافه کنند و از مشتریان رتبه بندی کنند. راه‌های مختلفی برای معرفی نام کسب‌وکارتان وجود دارد، و باید از برخی یا همه آنها استفاده کنید. با هزینه های بسیار کم یا احتمالاً رایگان، می توانید با استفاده از ثروت مشتریان آنلاین، پایگاه مشتریان خود را به شدت افزایش دهید. فرصت‌های جدید هر روز ظاهر می‌شوند، پس حتماً مراقب آن‌ها باشید.

انواع سایت تبلیغات رایگان
انواع سایت تبلیغات رایگان

دسته بندی های سایت تبلیغات رایگان

حال می رویم سراغ دسته بندی های انواع سایت تبلیغات رایگان:

سایت های انجمنی

دسته اول سایت های انجمنی هستند. در این سایت ها شما میتوانید با شرکت در انجمن های پرسش و پاسخ، با طرح سوال یا پاسخ به یک سوال، لینک منبع که می تواند سایت خودتان باشد را بارگزاری کنید که به نوعی سایت خود را تبلیغ کرده اید.

انواع سایت تبلیغات رایگان انجمنی:

انجمن پرسش و پاسخ حم faq.irpsc.com

انجمن پرسش و پاسخ زنجیره تامین بهشت qzparadise.ir

راکت roocket.ir/discuss

انجمن پرسش و پاسخ و سوالات متداول ویزا visaland.org/community

تخصصی برق و الکترونیک ECA www.eca.ir/forums

شتاب ترجمه shetabtarjomeh.com/topics

انجمن پرسش و پاسخ فودانت foodanet.com/Forum

پایگاه دانش راه آهن کشش rak.co.ir/kb/forum

انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسان barnamenevisan.org/Forum

اقتصاد سلامت ایران irhea.ir/page/88/

سایت های ثبت مقاله

دسته دوم در انواع سایت تبلیغات رایگان سایت های ثبت مقاله هستند. شما میتوانید با تولید یک مقاله و بارگزاری آن در این سایت ها به دیده شدن کسب و کار خود کمک کنید. با توسعه روزافزون اینترنت و شبکه های اجتماعی، روش های دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال پیشرفت هستند. رپورتاژ آگهی نیز یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی است. به این ترتیب در سایت هایی که بازدید بالایی دارند، گزارش ها را قرار می دهند، به این صورت که ابتدا لینکی از یک سایت دیگر قرار می گیرد و دقیقا مرتبط با محتوای سایت شما انتخاب می کنند.

انواع سایت های ثبت مقاله:

رایامارکتینگ rayamarketing.com

آژانس بازاریابی نوین www.novin.com

اخبار رسمی akhbarrasmi.com

تسمینو www.tesmino.com

میموس mimos.ir

ایران گوگل  www.irangoogle.ir

  نمناک www.namnak.com

خبرگزاری آنلاین www.khabaronline.ir

 پارس فوتبال www.parsfootball.com

عصر ایران www.asriran.com

سایت های بارگزاری ویدیو

یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی برند خود به مخاطبان، استفاده از سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیوی رایگان برای آپلود فایل‌های نمایشی در وب‌سایتتان است. زیرا در ایران دسترسی به بسیاری از سایت های اشتراک گذاری ویدیوی خارجی مانند یوتیوب، ویمئو و … محدود است که همین امر منجر به تشکیل سایت های اشتراک گذاری ویدیوی ایرانی شد. برای شرکت در این سایت ها باید یک ویدیو در مورد کسب و کار خود آماده کنید تا بتوانید با بارگزاری ویدیو در این سایت ها به افزایش ورودی کسب و کار خود کمک کنید.

انواع سایت های بارگزاری ویدیو:

یوتیوب www.youtube.com

آپارات www.aparat.com

نماشا www.namasha.com

تماشا tamasha.com

جعبه jabeh.com

دالفک www.dalfak.com

میهن ویدیو mihanvideo.com

mp4 www.mp4.ir

شبکه ما www.shabakema.com

نمایش www.namayesh.com

دیدستان www.didestan.com

شبکه های مجازی

این روزها تعداد زیادی از کاربران ایرانی از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، لینکدین، واتس اپ و تلگرام برای پیگیری اخبار روز، ارتباط با دوستان خود و حتی خرید آنلاین از فروشگاه های مختلف استفاده می کنند. بنابراین شبکه های اجتماعی می توانند محیط مناسب و فرصتی ارزشمند برای برندسازی و گسترش کسب و کار باشند که با تبلیغات در شبکه های اجتماعی می توان به این مهم دست یافت.

تعدادی از مهم ترین شبکه های مجازی برای اجرای تبلیغات در آن ها:

فیس بوک

تامبلر

اینستاگرام

لینکدین

یوتیوب

توییتر

تلگرام

پینترست

ردیت

ویرگول

واتس اپ

توییچ

امیگو

انواع سایت تبلیغات رایگان
انواع سایت تبلیغات رایگان
بررسی بودجه برای تبلیغات به چه صورت است؟

در حالی که راه های مختلفی برای انجام این کار در سایت ایرانی تبلیغات رایگان وجود دارد از جمله وبلاگ نویسی، بازاریابی ایمیلی و سئو، تبلیغات آنلاین یکی از موثرترین روش ها است.
اگرچه تبلیغات اغلب گران قیمت در نظر گرفته می‌شود، اما در واقع برای شرکت‌هایی که بودجه دارند کاملاً امکان‌پذیر است. در واقع، پلتفرم‌های زیادی به شما امکان می‌دهند با هزینه‌ی صفر تبلیغات کنید، از جمله دایرکتوری‌های آنلاین، پلتفرم‌های اجتماعی و…

چگونه از بهینه ساز موتور جستجو در تبلیغات استفاده می شود؟

ترافیک رایگان موتورهای جستجو معادل برنده شدن در قرعه کشی است. اگر بتوانید موتورهای جستجو را متقاعد کنید که وب سایت شما مرتبط ترین سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما است، باید یک جریان ثابت از ترافیک دریافت کنید. بخشی از این ترافیک به طور طبیعی به درآمد تبدیل می شود.
شما می توانید بهینه سازی اولیه را خودتان به صورت رایگان انجام دهید، یا می توانید به کسی پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد.

نحوه عملکرد سایت های ثبت مقاله چگونه است؟

میتوانید با تولید یک مقاله و بارگزاری آن در این سایت ها به دیده شدن کسب و کار خود کمک کنید. با توسعه روزافزون اینترنت و شبکه های اجتماعی، روش های دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال پیشرفت هستند. رپورتاژ آگهی نیز یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی است. به این ترتیب در سایت هایی که بازدید بالایی دارند، گزارش ها را قرار می دهند، به این صورت که ابتدا لینکی از یک سایت دیگر قرار می گیرد و دقیقا مرتبط با محتوای سایت شما انتخاب می کنند.

11 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات رایگان

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رایگان - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Nazanin heshmati گفته:

    مزایای این سایت ها علاوه بر رایگان بودن میتوان به انتشار راجت و دسترسی راحتتر مخاطبان اشاره کرد که باعث میشود مخاطب بیش از پیش جذب شما شود .

  3. Parham گفته:

    این روزها تعداد زیادی از کاربران ایرانی از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، لینکدین، واتس اپ و تلگرام برای پیگیری اخبار روز، ارتباط با دوستان خود و حتی خرید آنلاین از فروشگاه های مختلف استفاده می کنند
    مطالب بسیار کامل بود

  4. سعید گفته:

    ایجاد تبلیغات تجاری رایگان معمولاً به زمان زیادی نیاز ندارد. با این حال، در چند مورد که نیاز به خلاقیت بیشتری دارد، ممکن است مدتی طول بکشد. ایجاد تبلیغات با ترکیبی از خلاقیت و همچنین اثربخشی ترجیح داده می شود

  5. abbas گفته:

    استفاده از فرصتهایی که سایتهای تبلیغات رایگان و شبکه های اجتماعی برای تبلیغات رایگان فراهم میکنند برای کسب و کار ها می تواند بسیار سودمند باشد زیرا آنها می توانند هزینه تبلیغات خود را به حداقل ممکن برسانند.

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    ترافیک رایگان موتورهای جستجو معادل برنده شدن در قرعه کشی است. اگر بتوانید موتورهای جستجو را متقاعد کنید که وب سایت شما مرتبط ترین سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما است، باید یک جریان ثابت از ترافیک دریافت کنید.

  7. berlin گفته:

    انواع سایت تبلیغات رایگان
    شرکت های زیادی وجود دارند که خدماتی را برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت آنلاین ارائه می دهند. اما با داشتن یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر، احتمالاً می توانید بیشتر این تبلیغات را خودتان با هزینه بسیار کم یا حتی رایگان انجام دهید.

  8. متاورس آینده من گفته:

    انواع سایت تبلیغات رایگان

    هنگامی که کسب و کار کوچک خود را شروع می کنید و یک وب سایت ایجاد کردید، باید این موضوع را از طریق انواع سایت تبلیغات رایگان به مشتری تبدیل بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *