سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

کسب و کارهای کوچک دارای بودجه محدودی هستند که اکثر آنها را مجبور می کند از منابع کمیاب خود به شیوه ای بسیار دقیق استفاده کنند. سایت تبلیغات رایگان فروشگاه این مشکل را حل کرده

بودجه تبلیغات در سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

در بیشتر موارد، برخی از مشاغل کوچک بودجه تبلیغاتی ندارند. با این حال، آنها باید رشد کنند و دید خود را افزایش دهند تا مورد توجه مشتریان و همکاران تجاری خود قرار گیرند.

خبر خوب این است که… حتی با بودجه تبلیغاتی تجاری صفر، کسب و کارهای کوچک همچنان می توانند محصولات، خدمات خود را تبلیغ کنند و داستان برند خود را تعریف کنند تا بتوانند رشد کنند و به کسب و کارهای بزرگ تبدیل شوند.

به طور معمول، این امکان وجود دارد و بسیاری از کسب‌ وکارهای کوچک از طریق این ابزارها میلیون‌ها برابر تنها با استفاده از پلت‌فرم‌های رایگان که به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد به صورت رایگان خودشان را تبلیغ کنند، رشد کرده‌اند.

در این مقاله، محبوب ‌ترین و مهم ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی رایگان کسب‌وکار آنلاین را برای کمک به رشد رایگان کسب ‌وکارهای کوچک بررسی می کنیم.

آموزش ویدیویی سایت تبلیغات رایگان فروشگاه به صورت کامل

در این ویدیو به جزئیات خاصی اشاره شده است و میتوانید در دقایق مشخص شده به مطالعه بنشینید :

00:00 – مقدمه تبلیغات در ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
00:43 – توضیحات در مورد لینک سایت | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
01:12 – نقل قول ابتدای مقاله | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
01:32 – بودجه تبلیغات در سایت تبلیغات رایگان فروشگاه | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
02:05 – بهترین انجمن ها برای سایت تبلیغات رایگان | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
02:39 – نحوه تبلیغات رایگان کسب و کار از این پلتفرم ها | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
03:01 – نکاتی برای بازاریابی در توییتر | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
03:43 – نتیجه گیری | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
03:50 – سوالات متداول | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
04:10 – توضیحات در مورد صفحه اصلی سایت | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
04:57 – لینک محتوا | ⁣سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

بهترین انجمن ها برای سایت تبلیغات رایگان فروشگاه شما

پلتفرم های تبلیغات آنلاین به موتورهای جستجو و پلتفرم های محبوب رسانه های اجتماعی محدود نمی شوند. پلتفرم های دیگر مانند انجمن ها راه های عالی برای رشد کسب و کار شما هستند.

انجمن ها برخی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان هستند و اغلب افراد زیادی حتی بیشتر از موتورهای جستجو و پلت فرم های رسانه های اجتماعی در آن پلتفرم ها وقت می گذارند.

در زیر به برخی از مهمترین آنها خواهم پرداخت:

1. Quora Ads

Quora  یکی از بهترین انجمن های آنلاین تبلیغات است. این پلتفرم ها دارای صدها هزار متخصص و افرادی هستند که به دنبال راه حل و همچنین به اشتراک گذاری دانش هستند. این پلتفرم در واقع بیش از 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در همه زمینه ها دارد. این یک فرصت عالی برای کسب و کارهای آنلاین است تا به مخاطبان مورد نظر خود دست یابند. برای به دست آوردن ترافیک گسترده از Quora، باید به عنوان یک متخصص در جایگاه خود شرکت کنید. به سوالاتی که مربوط به جایگاه شما هستند پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که پاسخ های شما تا حد امکان ارزشمند هستند تا بتوانید فالوور جذب کنید و پاسخ شما توسط بسیاری دیده شود.

یک نکته عالی در اینجا این است که به سوالاتی که بازدیدهای زیادی دارند پاسخ دهید و یک تصویر و یک لینک از کسب و کار خود درج کنید.

Quora  همه انواع تبلیغات اصلی مانند تبلیغات تصویری را در دسکتاپ و موبایل با اندازه های مختلف، اجرا می کند. آن‌ها به تبلیغ‌ کنندگان اجازه می ‌دهند تا با آپلود فهرست ایمیل افرادی که می‌خواهند هدف قرار دهند، از هدف ‌یابی منطبق با فهرست خود استفاده کنند.

آنها همچنین پیکسل خود را برای پشتیبانی از ردیابی تبدیل چند سطحی و گزینه‌های هدف‌ یابی تبلیغات رفتاری بهینه می ‌کنند تا به کسب ‌وکارها اجازه دهند ترافیک مورد نیاز برای رشد کسب وکار خود را دریافت کنند.

2. Reddit Ads

Reddit  یک انجمن عالی دیگر است که توسط بسیاری از مشاغل برای دریافت ترافیک هدفمند استفاده می شود. با بیش از 330 کاربر فعال که پیوندها، تصاویر و پست‌های متنی را در چندین subReddit به اشتراک می‌گذارند و در آن سهیم هستند.

کسب و کارهای کوچک از Reddit برای به دست آوردن ترافیک زیادی استفاده می کنند. همچنین برای شبکه سازی و افزایش مقیاس کسب و کار شما عالی است.

از آنجایی که افراد زیادی زمان زیادی را در سایت صرف می کنند. به عنوان یک کسب و کار کوچک، می توانید نمایه کسب و کار خود را ایجاد و بهینه کنید که به شما امکان می دهد تصاویر، پیوندها و حتی مقالات ایجاد کنید.

این کار باعث می شود بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و مشتریان، فالوورهای بیشتری جذب کنید.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد Reddit ، subreddit است که می توانید به آن بپیوندید. هنگام پیوستن به subreddit، ابتدا باید قوانین را بخوانید تا از برخلاف قوانین عمل نکنید. اگر اینگونه باشد حساب شما بسته می شود.

اگر بتوانید سطح بالایی از مشارکت را حفظ کنید به هیچ وجه اسپم نکنید، عالی خواهد بود.

subreddit  به شما این فرصت را می دهد که مشارکت کنید، یاد بگیرید و یک شبکه سودمند ایجاد کنید. همچنین یک پلتفرم فوق العاده برای پولی است و همچنین به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار عمل می کند .

کسب و کارهای کوچکی که در انجمن ها فعال هستند اغلب از این پلتفرم ها برای تبلیغات رایگان استفاده می کنند. در Reddit، آنها این کار را با به اشتراک گذاشتن پیوندها، آخرین مقالات ، تصاویر و پست های متنی خود انجام می دهند. به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک، شرکت در زیرمجموعه‌های Reddit منجر به دنبال‌کنندگان و رأی‌های موافق بسیاری می‌شود که به محبوبیت بیشتر پست شما کمک می‌کند. و در نهایت کسب و کارهای کوچک تشویق می شوند تا از این پلتفرم ها برای کمک به رشد طبیعی خود استفاده کنند.

سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

3. Digitalpoint

Digitalpoint  یکی دیگر از انجمن های خوب با تعداد زیادی نشانگر دیجیتال است. آنها دانش خود را در مورد موضوعات مختلف بازاریابی دیجیتال به اشتراک می گذارند.

DigitalPoint  همچنین امکان تبلیغات پولی با استفاده از مدل‌های تبلیغات CPM و ایمیل را فراهم می‌کند. تبلیغات بنری بر اساس مدل CPM (هزینه هر 1000 نمایش) است. اگر خدمات شما مربوط به بازاریابی دیجیتال است، این پلتفرم دیگری است که می توانید در نظر بگیرید.

4. BlackhatSEO

یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های آنلاین که بیشتر توسط بازاریابان دیجیتال استفاده می‌شود. مشارکت در این انجمن به شما این فرصت را می دهد که پست ها و مشارکت های خود را در مقابل بسیاری از مشتریان بالقوه قرار دهید.

شما می توانید بک لینک های قدرتمندی را از این انجمن دریافت کنید که به رتبه بندی ارگانیک ما در موتورهای جستجو کمک می کند. بعداً وقتی کلمات کلیدی ارزشمندی را دنبال می کنید، این میزان ترافیک بسیار زیادی خواهد داشت. آنها همچنین فضاهای تبلیغاتی خود را به تبلیغ کنندگانی که مایل به خرید آنها هستند می فروشند.

آنها بنرها و تبلیغات متنی را روی پلتفرم خود قرار می دهند در حالی که به شرکت کنندگان اجازه می دهند داستان های خود را به اشتراک بگذارند، سؤال بپرسند و پاسخ دریافت کنند.

پلتفرم های سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

بیشتر پلتفرم‌هایی که در بالا ذکر شد، پلتفرم‌های عالی هستند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و همچنین داستان‌های برند خود را بیان کنند.

این پلتفرم‌ها فرصتی عالی به کسب‌وکارها می‌دهند تا صفحات کسب‌وکار خود را ایجاد کنند و مرتباً آن‌ها را با محتوای تازه به‌روزرسانی کنند که برای آموزش، اطلاع‌ رسانی، سرگرمی و تبلیغ کسب ‌وکارشان است.

نحوه  تبلیغات رایگان کسب و کار از این پلتفرم ها

Facebook Business Page

صفحه کسب و کار فیسبوک روشی باورنکردنی برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود بدون پرداخت هزینه است. تنها تفاوت بین تبلیغات پولی و رایگان فیسبوک این است که قرار گرفتن در معرض دید شما در مقایسه با تبلیغات پولی محدود خواهد بود . در هر صورت، شما می توانید کارهای زیادی را با تبلیغات رایگان فیس بوک انجام دهید.

صفحه کسب و کار خود را با تمام اطلاعات کسب و کار بهینه کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه کسب و کار شما برجسته است تا مشتریان بالقوه شما به راحتی به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

پس از بهینه سازی صفحه خود، کار بعدی که باید انجام دهید این است که یک استراتژی بازاریابی فیس بوک ایجاد کنید که شامل ایجاد محتوای با کیفیت است، پست های فیسبوک خود را در صفحه فیسبوک خود برنامه ریزی کنید تا به طور منظم در صفحه شما پست شوند.

فیسبوک به محتوای یکنواخت و با کیفیت پاداش می دهد، زمانی که شما به صورت روزانه پست می گذارید، به احتمال زیاد مردم می توانند پست شما را بیشتر ببینند. این امر منجر به افزایش فالوور و لایک صفحه می شود.

به بسیاری از گروه های ارزشمند و تعاملی فیسبوک مرتبط با کسب و کار خود بپیوندید. در آنجا می توانید در آن گروه ها شرکت کنید و همچنین پست صفحه فیسبوک خود را به اشتراک بگذارید. با انجام این کار، پس از به اشتراک گذاری،  بیشتر در معرض دید قرار می گیرید و افراد بیشتری می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

روش دیگر برای قرار گرفتن بیشتر در معرض دید این است که باید مطمئن شوید که به همه نظرات و پیام هایی که به صفحه شما می آیند پاسخ می دهید. هرچه بیشتر با مردم تعامل داشته باشید، پست شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد.

برخی از کسب و کارها از این ابزار استفاده کرده و کسب و کار خود را به کسب و کارهای جهانی تبدیل کرده اند. شما هم می توانید آن را انجام دهید.

سایت تبلیغات رایگان
سایت تبلیغات رایگان

Twitter Business Page

توییتر به کسب و کارهای کوچک ابزاری عالی برای افزایش دیده شدن از طریق توییت ها، روندها و همچنین به دست آوردن فالوور می دهد. توییتر یکی از بهترین پلتفرم هایی است که می توانید روابط عالی ایجاد کنید که به دنبال کنندگان وفادار و سپس فروش تبدیل می شود.

به عنوان یک کسب و کار کوچک، استفاده از توییتر باید از اهمیت استراتژیک برای کسب و کار شما برای تشکیل کانال های فروش برخوردار باشد. شما می توانید با ایجاد محتوای ارزشمند و همچنین محتوایی که بینندگان خود را برای تعامل با پروفایل و وب سایت شما جذب می کند، دنبال کنندگان توییتر خود را جذب کنید. اگر توییت هایی ایجاد کنید که به دنبال کنندگان شما علاقه مند باشد، بسیار به شما کمک خواهد کرد. این کار آنها را تشویق می کند تا با محتوای شما درگیر شوند. بسیاری از شرکت های کوچک قادر به انجام این کار با موفقیت هستند پس شما نیز می توانید.

یکی از کارهای خوبی که آنها به خوبی انجام داده اند این است که سرگرمی و تجارت را با هم ترکیب کرده اند. خودتان این را امتحان کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

توییت هایی ایجاد کنید که برجسته باشند. شما باید درک کنید که رقبایی دارید و ایجاد توییت هایی که برجسته هستند یک مزیت بزرگ برای نمایه تجاری شما خواهد بود. برخی از کسب و کارهای کوچک که از توییتر به خوبی استفاده می کنند، می توانند فالوورها و سهم بازار زیادی را به دست آورند.

نمونه ای از این هتل راجر اسمیت با بیش از 15000 دنبال کننده است. آن‌ها می‌دانستند که برای رقابت با برندهای بزرگ‌تر خیلی کوچک هستند و برای افزایش دید خود به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و بیشتر توییتر روی می‌آورند.

آنها توانستند برخی از اینفلوئنسرها و روزنامه نگاران را دعوت کنند تا خدمات هتل را امتحان کنند. از آنجایی که این اینفلوئنسرها تجربیات خود را در توییتر به اشتراک می گذاشتند، توییتر هتل از نظر بسیاری محبوب گردید. اکنون، آنها برای افرادی که هتل خود را از طریق توییتر رزرو می کنند و همچنین یک کیوسک توییتر در هتل دارند، تخفیف می دهند.

این یکی از بسیاری از داستان های موفقیت بازاریابی رسانه های اجتماعی است. راه دیگر برای افزایش دید خود در توییتر، ارتباط با افرادی است که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند. هزاران حرفه ای در توییتر وجود دارند که خود را تبلیغ می کنند و این فرصت دیگری برای شما است که شبکه خود را حول آنها بسازید.

چند نکته برای بازاریابی در توییتر

  • به مشتریان خود گوش دهید
  • محصولاتی را که به راحتی پیدا نمی شوند تبلیغ کنید
  • توییت هایی ایجاد کنید که برجسته باشد
  • دنبال کنندگان خود را علاقه مند نگه دارید
  • مقاوم باشید
  • کار و تفریح ​​را متعادل کنید
  • بهینه سازی برای موبایل
  • با افرادی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند ارتباط برقرار کنید.
  • از توییتر برای رشد رایگان کسب و کار خود استفاده کنید.

LinkedIn company page

لینکدین بیشتر به عنوان یک پلتفرم حرفه ای برای حرفه ای ها با بیش از 330 میلیون کاربر فعال در هر ماه در نظر گرفته می شود. این پلتفرم به کسب و کارهای کوچک فرصتی عالی برای ترویج تجارت خود می دهد. داشتن صفحه کسب و کار/شرکت در لینکدین به کسب و کار شما رونق و فرصتی برای دیده شدن توسط هزاران کاربر لینکدین می دهد.

صفحه کسب و کار همچنین دارای چندین ویژگی است که به شما امکان می دهد محتوا را منتشر کنید و با افرادی که به دنبال کسب و کار شما هستند ارتباط برقرار کنید. در اینجا چندین راه وجود دارد که می توانید از لینکدین برای تقویت کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

ایجاد مشتری:

از آنجایی که لینکدین به کسب و کارها دسترسی آسان برای تماس با سایر اعضا را ارائه می دهد و همچنین به آنها امکان می دهد در دکمه های شما مشترک شوند، این پلت فرم می تواند برای دستیابی به مخاطبان هدف شما استفاده شود و به شما کمک کند تا کسب و کار خود را به صورت رایگان توسعه دهید.

همچنین می توانید انتخاب کنید که برای مخاطبان خود در لینکدین پیام ارسال کنید تا آنها را از کسب و کار خود مطلع کنید. این ممکن است صرفاً پیام رسانی باشد، اما در واقع شبکه ای برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

تقویت سئو:

استفاده از لینکدین به عنوان یک سایت تبلیغات رایگان فروشگاه برای کسب و کار کوچک می تواند تاثیر قابل توجهی بر رتبه بندی کسب و کار شما در موتورهای جستجو داشته باشد. می توانید دید را افزایش دهید و همچنین ترافیک جستجوی ارگانیک خود را در طول زمان افزایش دهید.

به اشتراک گذاری محتوای خود در صفحه شرکت لینکدین به ارتباط کسب و کار شما با مخاطبان مناسب کمک می کند. همچنین می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که مربوط به فعالیت شما هستند و پست‌های ارزشمند وبلاگ خود را برای جذب مخاطبان بیشتر ارسال کنید. این به تنهایی می تواند باعث افزایش فالوور صفحه شرکت و دیده شدن شما شود.

به لینکدین به‌عنوان یک سایت تبلیغاتی رایگان برای کسب‌ وکار نگاه کنید، زیرا فرصت‌های خوبی را برای کسب ‌وکارهای کوچک فراهم می‌ کند.

نکته: صفحه کسب و کار لینکدین خود را به عنوان یک کانال بازاریابی در نظر بگیرید.

لینکدین می تواند یک پلت فرم عالی برای بازاریابی محتوای شما مانند پست های وبلاگ، به روز رسانی های کسب و کار شما، نمایش محصولات و خدمات شما باشد. شما همیشه می توانید پست های سایت خود را به اشتراک بگذارید و اگر به اندازه کافی ارزشمند باشند، محتوای شما بارها و بارها لایک و به اشتراک گذاشته می شود تا در پلتفرم بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

این به تنهایی به صفحه کسب و کار شما فرصتی برای جذب فالوورهای جدید و در نهایت مشتریان وفادار می دهد.

از لینکدین به عنوان یک پلتفرم بازاریابی چند کانالی استفاده کنید. لینکدین یک کانال عالی برای بازاریابی محصول یا خدمات تجاری شما به عنوان یک تجارت کوچک است.

لینکدین این توانایی را به شما می دهد که از طریق این کانال جدید به مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنید که حجم بسیار زیادی از مخاطبان است زیرا درهای زیادی را از نظر ترافیک آنلاین و علاقه کاربران به شرکت شما باز می کند.

Pinterest business page

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد مخاطب و رشد کسب ‌وکارتان از طریق Pinterest است. یک پلت فرم عالی برای ترافیک با کیفیت برای کسب و کار کوچک شما است. پینترست یک پلتفرم قدرتمند برای ذخیره تصویر است که کمی با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر متفاوت است. این بدان معناست که مجموعه‌ای از قوانین و شیوه‌های متفاوتی دارد که به کسب ‌وکارهای کوچک امکان رشد می‌دهد.

پست خود را در Pinterest به نمایش بگذارید

اگرچه Pinterest یک پلتفرم سایت تبلیغات رایگان فروشگاه تصویری است، وبلاگ نویسان نیز در استفاده از این پلتفرم برای ساختن ثروت خود به صورت رایگان بسیار موفق بوده اند.

پس از ایجاد پست وبلاگ خود، باید یک تصویر در اندازه Pinterest ایجاد کنید تا آن را به نمایه خود پین کنید تا افراد بتوانند روی پست کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید کنند. انجام این کار به روش صحیح و مداوم به شما این امکان را می دهد که ترافیک خود را بسیار افزایش دهید، به خصوص زمانی که آن را در یکی از تابلوهای ویژه خود قرار می دهید.

وب سایت خود را تبلیغ کنید

تابلوهای پینترست زمانی به کار می آیند که می خواهید وب سایت خود را با ایجاد تابلویی که حاوی تمام اطلاعات مهم در مورد وب سایت شما است گسترش دهید.

می توانید یک صفحه تصویری «درباره ما»، «شاهدات» «فهرست قیمت» «محصولات و خدمات شما» و بسیاری دیگر از اطلاعات لازم برای انتشار اطلاعات در مورد وب سایت کسب و کار خود ایجاد کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که این اطلاعات در یکی از تابلوهای برجسته خود قرار گیرد تا توسط بسیاری دیده شود.

سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

ویدیوهای خود را در Pinterest تبلیغ کنید

این روزها ویدیوها راهی عالی برای کسب و کارها برای افزایش دید آنلاین شما هستند. به عنوان یک کسب و کار کوچک، این ممکن است یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما در Pinterest باشد. در واقع، برای بسیاری از بازاریابان دیجیتال مانند یک پلتفرم تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار است.

کسب ‌وکارهایی که ویدیوهای خود را در پینترست تبلیغ می‌کنند، بازدیدها و پین‌های زیادی از دیگر مخاطبان علاقه‌مند و هدف دارند. استفاده از ویدیوها در Pinterest را در نظر بگیرید تا دید خود را به عنوان یک تجارت کوچک افزایش دهید.

نتیجه گیری

راه‌های رایگان بسیاری دیگر برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک و رشد سریع‌تر شما وجود دارد، با این حال، می توانید در بخش نظرات به ما بگویید که کدام راه‌ها برای شما بهتر بوده.

ما محبوب‌ترین کانال‌هایی را که کسب‌ وکارهای کوچک می‌توانند به ‌طور رایگان برای تبلیغ و رشد کسب ‌وکار خود استفاده کنند، برجسته کرده‌ایم. هر یک از پلتفرم ها راه منحصر به فردی دارند که در صورت استفاده صحیح می تواند کسب و کار شما را رونق بخشد.

همچنین شما را تشویق می‌کنم در مورد این موضوع بیشتر تحقیق کنید، از سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی شده برای تبلیغ رایگان کسب‌وکارتان نیز استفاده کنید.

بودجه تبلیغات در سایت تبلیغات رایگان فروشگاه چگونه محاسبه می شود؟

در بیشتر موارد، برخی از مشاغل کوچک بودجه تبلیغاتی ندارند. با این حال، آنها باید رشد کنند و دید خود را افزایش دهند تا مورد توجه مشتریان و همکاران تجاری خود قرار گیرند.
خبر خوب این است که… حتی با بودجه تبلیغاتی تجاری صفر، کسب و کارهای کوچک همچنان می توانند محصولات، خدمات خود را تبلیغ کنند و داستان برند خود را تعریف کنند تا بتوانند رشد کنند و به کسب و کارهای بزرگ تبدیل شوند.
به طور معمول، این امکان وجود دارد و بسیاری از کسب‌ وکارهای کوچک از طریق این ابزارها میلیون‌ها برابر تنها با استفاده از پلت‌فرم‌های رایگان که به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد به صورت رایگان خودشان را تبلیغ کنند، رشد کرده‌اند.
در این مقاله، محبوب ‌ترین و مهم ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی رایگان کسب‌وکار آنلاین را برای کمک به رشد رایگان کسب ‌وکارهای کوچک بررسی می کنیم.

چگونه در لینکدین ایجاد مشتری کنیم؟

از آنجایی که لینکدین به کسب و کارها دسترسی آسان برای تماس با سایر اعضا را ارائه می دهد و همچنین به آنها امکان می دهد در دکمه های شما مشترک شوند، این پلت فرم می تواند برای دستیابی به مخاطبان هدف شما استفاده شود و به شما کمک کند تا کسب و کار خود را به صورت رایگان توسعه دهید.
همچنین می توانید انتخاب کنید که برای مخاطبان خود در لینکدین پیام ارسال کنید تا آنها را از کسب و کار خود مطلع کنید. این ممکن است صرفاً پیام رسانی باشد، اما در واقع شبکه ای برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

تبلیغ ویدیو در Pinterest چگونه است؟

این روزها ویدیوها راهی عالی برای کسب و کارها برای افزایش دید آنلاین شما هستند. به عنوان یک کسب و کار کوچک، این ممکن است یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار شما در Pinterest باشد. در واقع، برای بسیاری از بازاریابان دیجیتال مانند یک پلتفرم تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار است.
کسب ‌وکارهایی که ویدیوهای خود را در پینترست تبلیغ می‌کنند، بازدیدها و پین‌های زیادی از دیگر مخاطبان علاقه‌مند و هدف دارند. استفاده از ویدیوها در Pinterest را در نظر بگیرید تا دید خود را به عنوان یک تجارت کوچک افزایش دهید.

10 دیدگاه برای “سایت تبلیغات رایگان فروشگاه

  1. زاجکانی گفته:

    کسب ‌وکارهایی که ویدیوهای خود را در پینترست تبلیغ می‌کنند، بازدیدها و پین‌های زیادی از دیگر مخاطبان علاقه‌مند و هدف دارند.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    فروشگاه ها بیشتر از سایر مشاغل به مشتری نیازمند هستندس تبلیغات اصولی میتواند کمک به سزایی در راه انها باشد اما اگر تمامی نکات گفته شده رعایت شود ‌.

  3. متاورس آینده من گفته:

    کسب و کارهای کوچک امکان هزینه بالا را ندارندکه اکثر آنها و باید از منابع خودشون درست استفاده کنند. سایت تبلیغات رایگان فروشگاه می تواند راحل مناسبی برای شما باشد

  4. Parham گفته:

    بیشتر پلتفرم‌هایی که در بالا ذکر شد، پلتفرم‌های عالی هستند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و همچنین داستان‌های برند خود را بیان کنند.
    مطالب بسیار کامل بود

  5. سعید گفته:

    کسب ‌وکارهایی که ویدیوهای خود را در پینترست تبلیغ می‌کنند، بازدیدها و پین‌های زیادی از دیگر مخاطبان علاقه‌مند و هدف دارند. استفاده از ویدیوها در Pinterest را در نظر بگیرید تا دید خود را به عنوان یک تجارت کوچک افزایش دهید.

  6. abbas گفته:

    فروشگاه هایی که تازه شروع به فعالیت می کنند بعلت نداشتن متابع مالی کافی قادر به تبلیغات گسترده نیستند بنابراین می توانند از سایتهای تبلیغات رایگان فروشگاه بهره مند شوند.

  7. berlin گفته:

    سایت تبلیغات رایگان فروشگاه
    Quora یکی از بهترین انجمن های آنلاین تبلیغات است. این پلتفرم ها دارای صدها هزار متخصص و افرادی هستند که به دنبال راه حل و همچنین به اشتراک گذاری دانش هستند. این پلتفرم در واقع بیش از 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در همه زمینه ها دارد. این یک فرصت عالی برای کسب و کارهای آنلاین است تا به مخاطبان مورد نظر خود دست یابند.

  8. Amin DehghanNejad گفته:

    تابلوهای پینترست زمانی به کار می آیند که می خواهید وب سایت خود را با ایجاد تابلویی که حاوی تمام اطلاعات مهم در مورد وب سایت شما است گسترش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *