بهترین سایت تبلیغات پربازدید

بهترین سایت تبلیغات پربازدید

لیست بیش از 50 مورد از بهترین سایت تبلیغات پربازدید در سراسر جهان را برای الهام گرفتن برای تبلیغات کسب و کار خود بررسی کنید.

انواع سبک های بهترین سایت تبلیغات پربازدید

هر یک از سایت های فهرست شده نشان دهنده سبک های مختلف است. برخی از آن‌ها نشان ‌دهنده جایگاه ‌های خاص هستند و برخی از آن‌ها کلی ‌تر با دسته ‌بندی‌ های مختلف هستند تا به هر چیزی که کاربران می ‌توانند جستجو کنند، ارائه می‌دهند. آنها همچنین در سبک طراحی، پیچیدگی و غیره متفاوت هستند.

همانطور که گفته شد، این لیست می تواند الهام بخش خوبی برای هر کسی باشد که می خواهد درگاه تبلیغات طبقه بندی شده خود را ایجاد کند، فرقی نمی کند محلی باشد یا جهانی.

به دنبال بهترین شبکه های تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید؟

اگر می‌خواهید به طور مؤثر از محتوای خود کسب درآمد کنید، نمی‌توانید به فروش مستقیم تبلیغات به مشاغل تکیه کنید – به کمک یک شبکه تبلیغاتی نیاز دارید تا به شما کمک کند موجودی تبلیغات خود را به طور مؤثر پر کنید و CPM خود را به حداکثر برسانید ( مبلغی که به ازای هر 1000 بازدیدکننده کسب می‌کنید).

همانطور که انتظار دارید، شبکه های زیادی وجود دارند که به شما در انجام این کار کمک می کنند. در این مقاله، ما حدود 50 مورد از بهترین سایت تبلیغات پربازدید را برای کسب و کار ها در هر اندازه جمع آوری کرده ایم.

همه این شرکت ها می توانند به شما در کسب درآمد از محتوای خود به روش های مختلف کمک کنند. برخی از آنها مسیر تبلیغات نمایشی سنتی را طی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند به شما در درج پیوندهای تبلیغاتی متنی، اشتراک ‌گذاری توصیه ‌های محتوای پولی و موارد دیگر کمک کنند.

علاوه بر این، ما سعی کردیم گزینه‌هایی را در نظر بگیریم که هم برای ناشران بزرگ و هم برای وبلاگ‌نویسان کوچک کار می‌کنند، اگرچه برخی از این شبکه‌های تبلیغاتی سطوح مختلفی از حداقل نیازهای ترافیکی دارند.

حال می رویم سراغ لیست جذاب بهترین سایت تبلیغات پربازدید

این لیست شامل جذاب ترین و کاربردی ترین و بهترین سایت تبلیغات پربازدید است که به درد کسب و کار هایی که به دنبال توسعه هستند می خورد.

1. وب سایت Locanto

Locanto یک سایت طبقه بندی شده جامعه محلی رایگان و کاربر به کاربر است. می ‌توانید از این سایت برای پست کردن و جستجوی آگهی‌ها، پیدا کردن یک مکان جدید برای زندگی، خرید یک ماشین جدید، یافتن شغل و موارد دیگر استفاده کنید. این سایت رایگان است و در چند کشور کار می کند.

2. سایت Oodle

Oodle منبع کامل شما برای تبلیغات محلی است. شما آگهی های طبقه بندی شده را برای هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید پیدا خواهید کرد. به جای جست ‌وجو در روزنامه یا یک سایت آگهی ‌های طبقه‌ بندی‌ شده، همه آگهی ‌ها را با تصاویر و توضیحات دقیق در دسته‌ه ای منظم پیدا خواهید کرد. این سایت هم رایگان می باشد و در کشورهای زیادی کار می کند.

3. سایت تبلیغات Craigslist

یکی از انواع بهترین سایت تبلیغات پربازدید آنلاین آمریکایی است که رابط کاربری سایت با یک فرم مشخص می شود. این شرکت در حدود 70 کشور جهان فعالیت می کند. همچنین تبلیغات در این سایت رایگان است.

4. وب سایت تبلیغاتی OLX

OLX یک نوع تبلیغات محلی رایگان است که در دسته بندی های مد، حیوانات، کودکان، ورزش و سرگرمی، موسیقی و آموزش، خدمات و شرکت ها استفاده می شود.  این سایت هم رایگان است و در چندین کشور فعالیت می کند.

5. سایت 2dehands

بهترین سایت تبلیغات پربازدید
بهترین سایت تبلیغات پربازدید

یکی از اولین سایت های طبقه بندی شده در بلژیک است. افراد و شرکت های کوچک و بزرگ از 2dehands استفاده می کنند. حدود 3 میلیون بازدید کننده در ماه. آنها همه نوع اقلام از لباس گرفته تا ماشین و وسایل خانه و از نو گرفته تا دست دوم را خرید و فروش می کنند. هر روز به طور متوسط ​​70000 آگهی جدید درج می شود.

6. وبسایت Skelbiu

Skelbiu بستری را برای خرید و فروش از طریق تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین فراهم کرده است که رایگان است.

7. سایت QUOKA

آگهی های رایگان در پورتال بزرگ آگهی های آلمانی. خرید و فروش در Quoka.de بازار بزرگ آگهی ها.

8. سایت تبلیغاتی Mobile.de

mobile.de  بزرگترین بازار وسایل نقلیه آلمان است که می توانید به راحتی خودرو بخرید یا بفروشید. ماشین های جدید، ماشین های دست دوم، قدیمی، ماشین های کوچک و جمع و جور، لیموزین های لوکس و ماشین های ارزان وجود دارد که هم می توانید به صورت رایگان آگهی ثبت کنید هم از آگهی های دیگران دیدن کنید.

9. وبسایت تبلیغات Opensooq

OpenSooq  با بیش از 2 میلیارد بازدید ماهانه سایت، بهترین سایت تبلیغات پربازدید طبقه بندی عربی در خاورمیانه است. این سایت خریداران و فروشندگان را در زمان واقعی برای فروش، خرید، دریافت خدمات یا شغل به یکدیگر متصل می کنند.

10. سایت Milanuncios

Milanuncios.com  وب سایت شماره 1 برای تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین در اسپانیا است. خدمات Milanuncios شامل درج تبلیغات ایجاد شده توسط کاربران است.

11. سایت تبلیغات Otomoto

یک سرویس تبلیغات آنلاین که توسط گروه OLX به زبان لهستانی اجرا می شود، در دامنه وب سایت  otomoto.pl، از طریق یک برنامه تلفن همراه و سایر وب سایت های اجرا شده توسط شرکای گروه OLX، که در وب سایت otomoto ذکر شده است، موجود است.

12. وبسایت تبلیغاتی Leboncoin

این یک وب سایت تبلیغات طبقه بندی شده است که در سال 2006 توسط شرکت نروژی Schibsted در فرانسه تأسیس شد. مدل اقتصادی آن مبتنی بر خدمات رایگان برای افراد و پیوند عرضه و تقاضای محلی است. این سایت هم رایگان می باشد و در چندین کشور کار می کند.

13. سایت تبلیغات KupjemProdajem

KupujemProdajem  بزرگترین انجمن خرید و فروش آنلاین در صربستان است، با 2 میلیون کاربر ثبت نام شده و 720000 بازدید هر روزانه است. این سایت کسانی را که می خواهند چیزی بفروشند با کسانی که می خواهند آن را بخرند مرتبط می کند.

14. سایت KiJiJi

برای خرید، فروش، یا تجارت تقریباً هر چیزی، از آگهی های Kijiji دیدن کنید! اقلام نو و دست دوم، ماشین، املاک، مشاغل، خدمات، اجاره ویلا برای تعطیلات.

15. وب سایت Ingatlan

این یک پورتال مرکز تبلیغات املاک و مستغلات است که تلاش می کند بهترین قیمت یا نسبت ارزش ممکن را تضمین کند.

16. سایت تبلیغاتی Kufar

این سایت در رابطه با قیمت کالاهای نو و دست دوم در بلاروس است. می توانید یک آگهی رایگان درج کنید یا هر کالایی در بلاروس را در کوفار خریداری کنید.

17. وب سایت Finn

این پلتفرم یک وب‌ سایت آگهی ‌های طبقه ‌بندی‌ شده نروژی است که بخش ‌هایی به مشاغل، مسکن، اتومبیل، فروش، مسافرت و خدمات اختصاص دارد.

18. سایت Tori

توری مکانی رایگان برای خرید و فروش است. کالاهای استفاده شده، ماشین ها، آپارتمان ها و حیوانات خانگی خودتان را می توانید در این سایت عوض کنید. این سایت رایگان است و رابط کاربری آسانی برای تبلیغ دارد.

19. وب سایت Carousell

معاملات عالی در مورد لوازم الکترونیکی، مد، خانه و زندگی، اسباب بازی و بازی برای فروش ایمن و سریع در Carousell مالزی پیدا کنید.

20. وبسایت تبلیغات Blocket

این سایت بزرگترین مرکز تجاری سوئد است و در این صفحات می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه، سازمان و نحوه کار ما برای افزایش تجارت لوازم دست دوم برای مردم و محیط زیست بخوانید.

21. سایت تبلیغاتی Media.net

بهترین سایت تبلیغات پربازدید
بهترین سایت تبلیغات پربازدید

Media.net  یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی متنی در اینترنت است. این واقعیت آن را به یکی از محبوب ‌ترین جایگزین ‌های Google AdSense  تبدیل می ‌کند، اما به خودی خود یک شبکه تبلیغاتی با کیفیت برای کسب و کارها می باشد.

می‌توانید به صورت خودکار هم تبلیغات متنی و هم تبلیغات نمایشی را ارائه دهید، از جمله گزینه‌ای که به صورت پویا به Media.net  اجازه می‌دهد اندازه‌های بهینه سایت شما را تشخیص دهد. Media.net همچنین دارای یک پلتفرم برنامه ‌نویسی است که در صورت تمایل می ‌توانید از آن استفاده کنید.

22. وب سایت تبلیغاتی Avito

Avito یک سایت طبقه بندی شده روسی است که دارای بخش هایی در مورد کالاهای عمومی برای فروش، مشاغل، املاک، افراد، اتومبیل برای فروش و خدمات است.

23. سایت Autoplius

به خرید و فروش خودروهای دست دوم برای فروش در لیتوانی علاقه دارید؟ خودروهای دست دوم برای فروش در لیتوانی در لیست ارائه شده است.

24. سایت تبلیغات KleiderKreisel

ما می خواهیم به شما نشان دهیم که محصولات دست دوم چقدر می تواند عالی باشد. شعر آن ها این است که: لباس هایت را بفروش و زندگی دومی به آنها بده. این سایت برای کسانی است که معتقدند لباس های با کیفیت باید برای مدت طولانی زنده بمانند.

25. وبسایت تبلیغات Arabam

Arabam.com، بازار آنلاین پیشرو در صنعت خودرو در ترکیه، در سال 2000 تاسیس شد و در سال 2016 به خانواده iLab Holding از جمله Sigortam.net، Kariyer.net و Emlakjet.com پیوست.

26. سایت Anibis

این سایت سوئیسی برای تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین رایگان است. این سایت با ارائه طیف گسترده ای از پیشنهادات و محصولات، هر آنچه را که روزانه نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

27. سایت تبلیغاتی Monumetric

Monumetric  یک شبکه تبلیغاتی مناسب برای ناشر است که به شما کمک می کند تا از سایت خود بدون آسیب رساندن به تجربه کاربری خود کسب درآمد کنید.

به طور خلاصه، شما با Monumetric ثبت نام کرده و موجودی تبلیغاتی را که در دسترس دارید فهرست می کنید. سپس، Monumetric  به شما کمک می کند تا موجودی را با بالاترین پیشنهادات CPM موجود پر کنید. اگر نمی‌خواهید تبلیغات شرکت یا صنعت خاصی را نمایش دهید،Monumetric  همچنین مطمئن می‌شود که محتوا در سایت شما نمایش داده نمی‌شود.

برای شروع کار با Monumetric، فقط به 10000 بازدید از صفحه در ماه نیاز دارید. اما اگر سایت شما کمتر از 80000 بازدید ماهانه از صفحه داشته باشد،Monumetric  یک بار هزینه راه اندازی 99 دلاری از شما دریافت می کند (اگر سایت شما بیش از 80000 بازدید از صفحه داشته باشد، این هزینه بازگردانده می شود).

28. وبسایت Etuovi

Etuovi.com اینجاست تا هم به خریداران و هم فروشندگان خانه به بهترین نحو برای سبک زندگی امروزی خدمات ارائه دهد.

29. سایت تبلیغات Ebay

شرکت eBay یک رهبر تجارت جهانی است که میلیون ها خریدار و فروشنده را در سراسر جهان به هم متصل می کند. این سایت وجود دارد تا فرصت های اقتصادی را برای افراد، کارآفرینان، مشاغل و سازمان ها در هر اندازه ای فراهم کند. مجموعه برندهای ما شامل eBay Marketplace و eBay Classifieds Group است که در 190 بازار در سراسر جهان فعالیت می کنند.

30. وب سایت Letgo

با ده ها میلیون کاربر، letgo  در حال حاضر بزرگترین و سریع ترین برنامه در حال رشد برای خرید و فروش است. این یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها در ایالات متحده است و کاربران letgo همه چیز را از وسایل الکترونیکی، ماشین‌ها و کلکسیون گرفته تا لباس، مبلمان و سایر اقلام تزئینی خرید و فروش می‌کنند.

31. سایت تبلیغاتی Gumtree

Gumtree همیشه جامعه را در قلب خود داشته است. آنها که در سال 2000 توسط دو دوست تأسیس شدند، قصد داشتند جامعه ای بسازند که در آن افرادی مانند آنها بتوانند همه چیز مورد نیاز خود را برای اقامت در یک شهر جدید پیدا کنند. شغل، مکانی برای زندگی و مقداری لوازم منزل برای پر کردن مکان خود. آنها اولین پلت فرم آنلاین طبقه بندی شده را در بریتانیا ایجاد کردند فضایی که افراد می توانند گرد هم آیند تا به روش های کوچک به یکدیگر کمک کنند.

32. وبسایت Adpost

بزرگترین مرکز تجاری سوئد! در این صفحات می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه سازمان و نحوه کار این سایت برای افزایش تجارت دست دوم برای مردم و محیط زیست بخوانید.

33. سایت Hoobly

Hoobly.com  یک وب سایت تبلیغات طبقه بندی شده محلی رایگان است که در سراسر جهان ایجاد شده است. این وب ‌سایت بیش تر به دلیل تبلیغات حیوانات خانگی بسیار معروف است، اما این گروه از تبلیغات تنها در یکی از دسته‌های متعدد Hoobly قرار می‌گیرند.

34. سایت تبلیغاتی Salespider

Sales Spider  شبکه اجتماعی تجاری شماره 1 آمریکا برای مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMBs) است. Sales Spider تقریباً 2225352 عضو دارد و روزانه هزاران نفر در حال افزایش است.

35. وب سایت تبلیغاتی Adsglobe

Adsglobe.com  یک وب ‌سایت آگهی‌ها/تبلیغات آنلاین رایگان، غنی از ویژگی‌ها و یک مرحله‌ای است که به بیش از یک میلیون مکان در سراسر جهان خدمات می ‌دهد و بیش از دوازده منطقه تبلیغاتی را پوشش می ‌دهد.

36. سایت Freeadstime

این یک سایت طبقه بندی محلی است. یکی از مناطق مترو زیر را برای دیدن تبلیغات انتخاب کنید یا با استفاده از لینک بالا سمت راست آگهی ارسال کنید. شما می توانید یک آگهی طبقه بندی شده رایگان با عکس ارسال کنید.

37. سایت تبلیغات Advertiseera

ما در دوره‌ای هستیم که فروشندگان ترجیح می‌دهند برای فروش اقلام خود به صورت محلی تبلیغات کنند، زیرا کل فرآیند ارائه یک کالا یا خدمات طبیعی‌ تر به نظر برسد. اینجا جایی است که AdvertiseEra روی آن تمرکز کرده است و خریداران و فروشندگان را قادر می سازد تا با اینجا ارتباط برقرار کنند.

38. وب سایت Quikr

بهترین سایت تبلیغات پربازدید
بهترین سایت تبلیغات پربازدید

به طور گسترده به عنوان شماره هند شناخته می شود. 1 پلت فرم آنلاین طبقه بندی، Quikr  همه چیز درباره شماست. هدف ما توانمند سازی هر فرد در کشور برای ارتباط با خریداران و فروشندگان آنلاین به طور مستقل است.

39. وبسایت تبلیغاتی Giganticlist

امکان یافتن محصولات یا خدمات نزدیک شما هدف GiganticList است. اتومبیل‌ها، حیوانات خانگی، خدمات حقوقی و ارائه‌دهندگان بیمه نمونه‌هایی از دسته‌هایی هستند که می‌توانید در این سایت آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده با آنها روبرو شوید.

40. سایت تبلیغات Autoscout

AutoScout24  یک بازار مجازی خودرو با بیش از 2.5 میلیون پیشنهاد خودرو از نمایندگی ها و افراد خصوصی است، نه تنها از آلمان بلکه از سراسر اروپا.

41. سایت Gratka

این یکی از بزرگترین و محبوب ترین وب سایت های طبقه بندی شده در لهستان است. دارای یک پایگاه داده غنی از بیش از 500 هزار آگهی در دسته بندی های زیر است: املاک، خودرو، اشتغال، و پیشنهادات کوچک: به عنوان مثال، حیوانات، خانه و باغ، کشاورزی، خدمات و بسیاری دیگر.

42. سایت تبلیغاتی Propertystock

PropertyStock.pl پاسخی است به علاقه فزاینده سرمایه گذاری در ملک از طرف سرمایه گذاران، توسعه دهندگان، شرکت های کوچک و سرمایه گذاران خصوصی. امروزه املاک با موقعیت های جذاب یکی از بهترین شکل های سرمایه گذاری است.

43. سایت تبلیغات Cho Tot

Chotot.vn  شماره 1 وب سایت طبقه بندی شده در ویتنام است، با ماموریت ایجاد بهترین بازار آنلاین برای خدمت به ویتنامی ها.

44. وب سایت Rectangle Ad

این سایت تبلیغات آنلاین می تواند به شما کمک کند هر ماشینی دارید که قصد فروش آن را دارید یا اگر آپارتمانی دارید که می خواهید اجاره دهید کمک می کند.

45. وب سایت تبلیغاتی Classifieds Factor

با مراجعه به این سایت آگهی های طبقه بندی شده در یکی از بهترین سایت تبلیغات پربازدید کاوش کنید.

46. وبسایت تبلیغات ClaZ

Claz.org یک سرویس رایگان برای فروش وسایل نقلیه، اقلام خانگی، اجاره اتاق، خدمات محلی و اطلاعیه است.

انواع سبک های بهترین سایت تبلیغات پربازدید چگونه است؟

هر یک از سایت های فهرست شده نشان دهنده سبک های مختلف است. برخی از آن‌ها نشان ‌دهنده جایگاه ‌های خاص هستند و برخی از آن‌ها کلی ‌تر با دسته ‌بندی‌ های مختلف هستند تا به هر چیزی که کاربران می ‌توانند جستجو کنند، ارائه می‌دهند. آنها همچنین در سبک طراحی، پیچیدگی و غیره متفاوت هستند.
همانطور که گفته شد، این لیست می تواند الهام بخش خوبی برای هر کسی باشد که می خواهد درگاه تبلیغات طبقه بندی شده خود را ایجاد کند، فرقی نمی کند محلی باشد یا جهانی.

بهترین شبکه های تبلیغاتی برای کسب و کار خود را چگونه پیدا کنیم؟

اگر می‌خواهید به طور مؤثر از محتوای خود کسب درآمد کنید، نمی‌توانید به فروش مستقیم تبلیغات به مشاغل تکیه کنید – به کمک یک شبکه تبلیغاتی نیاز دارید تا به شما کمک کند موجودی تبلیغات خود را به طور مؤثر پر کنید و CPM خود را به حداکثر برسانید ( مبلغی که به ازای هر 1000 بازدیدکننده کسب می‌کنید).
همانطور که انتظار دارید، شبکه های زیادی وجود دارند که به شما در انجام این کار کمک می کنند. در این مقاله، ما حدود 50 مورد از بهترین سایت تبلیغات پربازدید را برای کسب و کار ها در هر اندازه جمع آوری کرده ایم.
همه این شرکت ها می توانند به شما در کسب درآمد از محتوای خود به روش های مختلف کمک کنند. برخی از آنها مسیر تبلیغات نمایشی سنتی را طی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند به شما در درج پیوندهای تبلیغاتی متنی، اشتراک ‌گذاری توصیه ‌های محتوای پولی و موارد دیگر کمک کنند.
علاوه بر این، ما سعی کردیم گزینه‌هایی را در نظر بگیریم که هم برای ناشران بزرگ و هم برای وبلاگ‌نویسان کوچک کار می‌کنند، اگرچه برخی از این شبکه‌های تبلیغاتی سطوح مختلفی از حداقل نیازهای ترافیکی دارند.

بهترین وب سایت تبلیغات اسپانیا کدام است؟

Milanuncios.com  وب سایت شماره 1 برای تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین در اسپانیا است. خدمات Milanuncios شامل درج تبلیغات ایجاد شده توسط کاربران است.

12 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات پربازدید

  1. abbas گفته:

    در دنیای پر از رقابت امروزی کسب و کاری برنده است که خود را بیشتر از همه مردم آن را بشناسند. از بهترین سایت های تبلیغات پربازدید جهت تبلیغات کسب و کار خود بهره مند شوید.

    • مهدی غلامحسینی گفته:

      لیست بیش از ۵۰ مورد از بهترین سایت تبلیغات پربازدید در سراسر جهان را برای الهام گرفتن برای تبلیغات کسب و کار خود بررسی کنید.

  2. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات پر بازدید
    mobile.de بزرگترین بازار وسایل نقلیه آلمان است که می توانید به راحتی خودرو بخرید یا بفروشید. ماشین های جدید، ماشین های دست دوم، قدیمی، ماشین های کوچک و جمع و جور، لیموزین های لوکس و ماشین های ارزان وجود دارد که هم می توانید به صورت رایگان آگهی ثبت کنید هم از آگهی های دیگران دیدن کنید.

  3. Nazanin heshmati گفته:

    اگر کسب و کار شما جز ان دسته از شغل های پر رقابت است شما باید ماهانه و یا حتی هفته ای یکبار از تبلیغات استفاده کنید تا بتوانید بیش از رقبای خود شناخته شوید و جذب مخاطب داشته باشید

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    لیست بیش از ۵۰ مورد از بهترین سایت تبلیغات پربازدید در سراسر جهان را برای الهام گرفتن برای تبلیغات کسب و کار خود بررسی کنید.

  5. benjamin گفته:

    لیست بیش از ۵۰ مورد از بهترین سایت تبلیغات پربازدید در سراسر جهان را برای الهام گرفتن برای تبلیغات کسب و کار در ای مقاله آمده که بی نظیر می باشد

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    اگر در تبلیغات آنلاین فعال نیستید، به این معنی است که در یکی از بزرگ ترین میدان های نبرد حضور ندارید. اینترنت نه تنها دسترسی مستقیم شما را به بیش از نیمی از مخاطبان هدف فراهم می‌کند، بلکه کانال های مختلفی را برای تبلیغ در دسترس‌تان قرار می‌دهد.

  7. Parham گفته:

    معاملات عالی در مورد لوازم الکترونیکی، مد، خانه و زندگی، اسباب بازی و بازی برای فروش ایمن و سریع در Carousell مالزی پیدا کنید. مطالب بسیار کامل بود

  8. سعید گفته:

    همه این شرکت ها می توانند به شما در کسب درآمد از محتوای خود به روش های مختلف کمک کنند. برخی از آنها مسیر تبلیغات نمایشی سنتی را طی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند به شما در درج پیوندهای تبلیغاتی متنی، اشتراک ‌گذاری توصیه ‌های محتوای پولی و موارد دیگر کمک کنند.

  9. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    لیست بیش از ۵۰ مورد از بهترین سایت تبلیغات پربازدید در سراسر جهان را برای الهام گرفتن برای تبلیغات کسب و کار خود بررسی کنید.

  10. امیرحسین گفته:

    سایت های تبلیغاتی که دارای بازدید زیادی هستند بستر بسیار مناسبی برای نمایش خدمات کسب و کار هایی که نیاز به دیده شدن دارند میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *