نماد سایت تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

بهترین سایت تبلیغات خارجی

بهترین سایت تبلیغات خارجی

بهترین سایت تبلیغات خارجی

برای برندها، بهترین سایت تبلیغات خارجی در جهان نقشی حیاتی دارند. خصوصا برای شرکت هایی که می خواهد تجارت خود را توسعه دهد بسیار مهم است.

استفاده از بهترین سایت تبلیغات خارجی در استراتژی های بازاریابی

اگر سازمان‌ها از برخی از بهترین سایت تبلیغات خارجی برای مراقبت از استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده نکرده باشند، در نهایت برای ارتقای محصول دچار مشکل می‌شوند.

تقریباً همه آژانس های تبلیغاتی دارای نوعی منحصر به فرد هستند که حافظه مخاطب هدف را تقویت می کند. همچنین به خاطر سپردن یک محصول خاص آنها را به یاد ماندنی می کند.

قبل از خواندن در مورد بهترین سایت تبلیغات خارجی ، باید مفهوم اساسی تبلیغات را درک کنیم.

تبلیغات عبارت است از یافتن مشتری ایده آل و این محاسبه بر اساس استانداردهای جمعیت شناختی مانند جنسیت، سن، سطح تحصیلات، سطح درآمد و کد پستی و غیره انجام می شود.

تبلیغات واقعی مبتنی بر یافتن مشتری ایده آل

تبلیغات یک روش منحصر به فرد است. این یک تاکتیک برای تبلیغ یک محصول، خدمات، محتوای تبلیغاتی یا پیام هایی در قالب تبلیغات است. هدف از این کار بسیار خلاقانه دستیابی به افراد بر اساس نیاز و علاقه آنهاست.

علاوه بر این، می توان گفت که تبلیغات به خودی خود یک عرصه منحصر به فرد است. برای درک آن باید به یک دوره پیشرفته تبلیغات بروید. اما قبل از آن به فکر تبلیغاتی باشید که به خوبی می شناسید و دوست دارید با آنها تعامل داشته باشید.

وقتی صحبت از آژانس های تبلیغاتی درجه یک می شود، آنها برای ایجاد و برنامه ریزی تبلیغات به مشتریان خود اختصاص داده شده است. این آژانس ها رویه کلی بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و همچنین فروش را برای مشتریان خود انجام می دهند.

همه ما می دانیم که یک مشتری سطح پیشرفته تبلیغات را با نام های معتبری که می شناسد ترجیح می دهد.

سایت های تبلیغاتی زیادی در دنیا وجود دارد که از بین آنها لیستی از 15 آژانس تهیه کرده ایم. این آژانس ها برای طولانی ترین زمان و خدمات رسانی تا کنون بر دنیای تبلیغات حکومت کرده اند.

ممکن است با آن موافق نباشید. در اینجا ممکن است فکر کنید برخی از برندها آورده نشده اند، یا برخی از آنها شایستگی حضور در لیست را ندارند.

بررسی تبلیغات در تعدادی از کشورهای جهان

در ادامه می خواهیم در خصوص بهترین سایت تبلیغات خارجی در کشورهای مختلف توضیحاتی دهیم.

بهترین سایت تبلیغات خارجی در ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا سرزمین فرصت ها به معنای واقعی است. این کشور مرکز بسیاری از آژانس های بازاریابی دیجیتال است که طیف کاملی از خدمات دیجیتال را ارائه می دهند.

بهترین سایت تبلیغات خارجی  در انگلستان

بریتانیا در پنج سال گذشته شاهد رشد سالانه 16 درصدی بوده است. سال گذشته رکوردهای قبلی فروش دیجیتال را شکست.

دقیقاً چه چیزی بریتانیا را به یک چشم انداز بالقوه برای بازاریابی دیجیتال تبدیل می کند؟ خوب، بریتانیا مرکز در حال توسعه آژانس های بازاریابی دیجیتال است. به خصوص پس از اینکه گوگل اعلام کرد که سئوی محلی در نتایج جستجو گنجانده شده است، مردم به دنبال شرکت های بازاریابی دیجیتال محلی هستند که می توانند به آنها در رشد آنلاین برندشان کمک کنند.

بهترین آژانس های بازاریابی دیجیتال در استرالیا

استرالیا یکی از بزرگترین بازارها برای حفظ و رشد برند است. دیجیتال مارکتینگ هنوز در مراحل ابتدایی خود است، اما به دلیل تقاضای بیشتر و عرضه کمتر، شرکت های خارجی بیشتری در حال حاضر خدمات خود را در کشور ارائه می کنند. با این حال، چند آژانس بازاریابی دیجیتال استرالیایی وجود دارند که آن را بزرگ می کنند.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ در کانادا

در چند سال گذشته، کانادا برای تبدیل شدن به یک نیروگاه جهانی شرکت های بازاریابی دیجیتال پیشرفت کرده است. آژانس های دیجیتال در کشور اکنون خدمات خود را برای شرکت های کوچک و متوسط ارائه می دهند تا از تلاش های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنند.

14 مورد از بهترین سایت تبلیغات خارجی

بهترین سایت تبلیغات خارجی
بهترین سایت تبلیغات خارجی

تبلیغات دیجیتال برای زمان حال است و قطعا یکی از مدعی های آینده خواهد بود. اگر تبلیغات برند شما در سراسر اینترنت نیست، قطعاً تبلیغات رقیب شما هم همینطور است. بنابراین، حتی اگر مبتکر نیستید، آن را از بهترین ها انجام دهید. بیایید شما را در میان بهترین سایت تبلیغات خارجی که همه را میخکوب می کنند آشنا کنیم.

1.سایت VCCP

VCCP  یکی از بهترین سایت تبلیغات خارجی است که مترادف با نوآوری است. هدف آن تغییر ثروت برندها است. این یک آژانس ارتباطات یکپارچه بین المللی است که در سال 2002 تأسیس شد. با مجموعه کاری برنده جوایز خود، در تبلیغات، بازاریابی دیجیتال، نوآوری، رسانه، داده ها و جستجو تخصص دارد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

یکی از موفقیت های VCCP راه اندازی کمپین حمایت از حمل و نقل عمومی لندن بود. هدف استراتژی حمل و نقل شهردار این بود که تا سال 2041 80 درصد از سفرهای مردم به حالت های حمل و نقل عمومی پایدار تبدیل شود.

VCCP  یک کمپین فیلم برای حمایت از حمل و نقل برای لندن (TfL) ایجاد کرد. این امر مردم را تشویق کرد که به جای رانندگی بیشتر از وسایل نقلیه عمومی، دوچرخه سواری یا پیاده روی استفاده کنند.

2. وب سایت Mediaplus Group      

گروه Mediaplus یکی از بهترین سایت تبلیغات خارجی مستقل در اروپا است. این تخصص در مدل های گروه هدف و تبلیغات برنامه ای ارائه می دهد. علاوه بر این، بازاریابی عملکرد، بازاریابی جستجو و استراتژی های رسانه های اجتماعی را نیز ارائه می دهد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

Eurosport  به Mediaplus مراجعه کرد تا از آن ها کمک بگیرد تا مشترکین جدید جذب کنند. این برای پیشنهاد زنده و درخواستی برنامه پخش کننده Eurosport بود.مدیا پلاس از مسابقات تنیس رولان گاروس اپن فرانسه استفاده کرد تا همه طرفداران تنیس را به فرودگاه مونیخ بیاورد. از شعار “ورود به مسابقه” استفاده کرد.

این مسابقه تنیس تعاملی باعث افزایش 141.93 درصدی مشترکین شد. علاوه بر این، افزایش 205.38 درصدی را در بین کاربران برنامه تضمین کرد.

3.سایت تبلیغاتی BBH London

BBH که در سال 1982 شروع به کار کرد، از یک آژانس تبلیغاتی به یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی یکپارچه تبدیل شد. این شرکت در خدماتی مانند تبلیغات برند، تجربه برند و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. علاوه بر این، استراتژی رشد و بازاریابی عملکرد را ارائه می دهد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

دویدن در بانکوک محدود به سالن های بدنسازی بود. از این رو، نایک برای تغییر این وضعیت به BBH نزدیک شد. BBH  یک بازی دویدن بی ‌درنگ ابداع کرد تا مردم را از خانه‌هایشان بیرون کند.

نتیجه چه شد؟ 15632 دونده، 35380 کیلومتر دویدن و 3362021 توکن جمع آوری شده در 15 روز. این دوندگان در نهایت به فرآیند تولید مشتریان بالقوه برای نایک کمک کردند.

4.سایت The & Partnership

The&Partnership  سریع ترین بهترین سایت تبلیغات خارجی در حال رشد است و این رشد به دلیل مدل نوآورانه خود در منبع محبوب است. در تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و خدمات اجتماعی تخصص دارد. علاوه بر این، با برنامه ریزی و خرید رسانه، نوآوری، محتوا و طراحی سر و کار دارد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

با مشارکت آرگو،The&Partnership  کمپین “کتاب رویاها” را به عنوان یک تبلیغ تلویزیونی راه اندازی کرد. این کار با یک کمپین اجتماعی دنبال شد. این بیش از 1.8 میلیون بازدید کننده در 48 ساعت اول جذب کرد.

5.سایت Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi  یکی از آژانس های تبلیغاتی جهانی در اروپا است. به خاطر ایده های خلاقانه تاثیرگذارش که احساسات قدرتمندی را ایجاد می کند، شناخته شده است. علاوه بر این، در تبلیغات، بازاریابی، ارتباطات و خدمات خلاقانه تخصص دارد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

تقریباً 7 ثانیه طول می کشد تا اولین برداشت را ایجاد کنید و Saatchi این واقعیت را با این واقعیت ترکیب کرد که ماشین مسابقه ای ایتالیایی Abarth 595 Competizione شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت را در 6.7 ثانیه انجام می دهد.

این کمپین ” عشق با دید سریع ” نامگذاری شد . این به طور موثر ویژگی های کلیدی اتومبیل های Abarth را نشان داد که منجر به موفقیت کمپین شد.

بهترین سایت تبلیغات خارجی
بهترین سایت تبلیغات خارجی

6. وب سایت Karmarama

Karmarama  مترقی ترین آژانس خلاق بریتانیا است. اگر شما به دنبال برتری خلاقانه و راه حل های الهام گرفته از فناوری، Karmarama  را در نظر بگیرید. این متخصص در ارتباطات برند و نوآوری دیجیتال است. علاوه بر این، روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و تولید ویدئو را ارائه می دهد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

Confused.com  برای آگاهی از برند و فراخوانی به کارماراما مراجعه کرد. از این رو، Karmarama  یک کمپین جدید راه اندازی کرد که “Don’t be confused” نام داشت.

این عنوان بهترین تبلیغ هفته انجمن تبلیغات در سراسر جهان را به خود اختصاص داد. علاوه بر این، 50 درصد افزایش سالانه در آگاهی از برند داشته است.

7. سایت VMLY & R London

VMLY&R  به استفاده از فرهنگ و فناوری در کمپین های خود، صرف نظر از محصول یا هدف، معتقد است. این شرکت در برند و استراتژی های بازاریابی با تمرکز بر تجربه کاربر تخصص دارد. مهمتر از آن، کمپین های تعاملی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال را ارائه می دهد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

VMLY&R  به شرکت سس Heinz کمک کرد تا راه اندازی Mayochup خود را تبلیغ کند. ذهن و نظر مردم را در مورد سس مایونز معمولی منحرف کرد.

Mayochup  به عنوان ترکیبی منحصر به فرد از سس کچاپ هاینز و سس مایونز در یک بطری تند ارائه شد. هاینز افزایش قابل توجه 27٪ در آگاهی از مایونز هاینز را تجربه کرد.

8. وب سایت تبلیغاتی Braaxe

هدف Braaxe کمک به برندها برای ایجاد معنا در هر چیزی است که تولید می کنند. این در تبلیغات اجتماعی، گوش دادن و بینش متخصص است. علاوه بر این، خدماتی در زمینه طراحی وب، محتوای برند و بازاریابی جستجو ارائه می دهد.

یکی از داستان های موفقیت این شرکت

Braaxe  و Futuroscope با هم همکاری کردند تا دید GARDIEN را در بین خانواده ها افزایش دهند. هدف این بود که فروش بلیط به حداکثر برسد. از این رو، براکس اولین تی شرت را در واقعیت افزوده ابداع کرد!

مفهوم این بود که کودکان از طریق واقعیت افزوده مانند ابرقهرمانان لباس بپوشند. این برای به حداکثر رساندن یادآوری برند انجام شد.

 نتیجه چه شد؟ ۱۲ هزار دنبال‌کننده، +۴۱۰ هزار ورودی GARDIEN و ۲ میلیون بازدید.

9. سایت Mindshare

Mindshare  که در سال 1997 تأسیس شد، محصولی است که توسط بهترین ذهن های Ogilvy & Mather و JWT ساخته شده است. این باعث می شود که یکی از بهترین سایت تبلیغات خارجی باشد. تخصص آن در تبلیغات، بازاریابی اجتماعی و رسانه های دیجیتال نهفته است. علاوه بر این، خدماتی را در زمینه تولید محتوا و برنامه ریزی و خرید رسانه ارائه می دهد.

یکی از داستان های موفقیت آمیز این شرکت

KFC  می خواست برند خود را به بخشی جدایی ناپذیر از League of Legends (LOL)، محبوب ترین ورزش الکترونیکی جهان تبدیل کند.

Mindshare  الگوریتمی را بر اساس داده های تاریخی و بلادرنگ ایجاد کرد. این الگوریتم برنده را برای هواداران پیش بینی کرد. قرار گرفتن در معرض نام تجاری KFC به 70 دقیقه در روز افزایش یافت 4 برابر بیشتر از تایم برنامه ریزی شده. این بازی همچنین بیش از 203 میلیون تماشاگر را به همراه داشت که 25 برابر میانگین تبلیغات بود.

10. سایت Heimat Werbeagentur

Heimat یکی از بهترین آژانس های تبلیغاتی اروپا را تشکیل می دهد. طراحی و توسعه تجربه را در قلب خود دارد. در مورد سبد مشتری صحبت می کنیم، با مارک هایی مانند آدیداس، BCG، CNN و کوکاکولا کار می کند. در تبلیغات، استراتژی و مدیریت برند تخصص دارد. علاوه بر این، ایجاد محتوا، رسانه های اجتماعی و طراحی شرکتی را ارائه می دهد.

یکی از داستان های موفقیت آمیز این شرکت

برای فینال لیگ قهرمانان 2015، آدیداس برای گسترش آگاهی به Heimat نزدیک شد. از این رو، Heimat  یک کمپین ویدیویی  پیرامون مسابقات جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در تور خانگی 2015 ایجاد کرد.

بهترین سایت تبلیغات خارجی
بهترین سایت تبلیغات خارجی

11. سایت Jung von Matt

Jung von Matt  یکی از آژانس های تبلیغاتی محبوب در اروپا است. بسیاری از مشتریان بزرگ مانند آدیداس، بی ام و، MINI، نیکون و وودافون را در خود جای داده است. این شرکت در تبلیغات شرکتی، کمپین های دیجیتال و بازاریابی عملکرد تخصصی دارد. علاوه بر این، به تولید فیلم، روابط عمومی و رسانه های اجتماعی نیز می پردازد.

یکی از داستان های موفقیت آمیز این شرکت

بوش می خواست آگاهی خود را به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو اینترنت اشیا گسترش دهد.

برای این کار، یونگ فون مت یک کمپین جهانی “مثل یک بوش” طراحی کرد. این تنها در ماه اول بیش از 42 میلیون بازدید در یوتیوب و فیس بوک داشت.

12. وب سایت Boondoggle

Boondoggle  آژانسی است که به تولید ایده های مرتبط و معنادار معتقد است. هنرمندان، کدنویسان، درس خوان ها، شاعران، مهندسان و استراتژیست‌ها در آن حضور دارند. Boondoggle  در تجربه خلاق کلی متخصص است. تبلیغات تعاملی، دیجیتال، خلاقانه، طراحی، UX و UI از جمله خدماتی هستند که این شرکت دارد.

یکی از داستان های موفقیت آمیز این شرکت

Argenta  می خواست تجارب مشتری و برند را بهینه کند. Boondoggle  از یک مجموعه ابزار بازاریابی یکپارچه از جمله رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین استفاده کرد. این به Argenta کمک کرد تا تجارت خود را به سطح دیگری ارتقا دهد.

13. سایت FamousGrey

FamousGrey  یک آژانس خدمات کامل است که 15 سال پیش متولد شد. تیمی متشکل از 70 متخصص مشتاق، در یک صومعه قرن 18 قرار دارد. با هسته اصلی خود به عنوان خلاقیت، خدماتی در زمینه بازاریابی عملکرد، تبلیغات یکپارچه و رسانه های دیجیتال ارائه می دهد. همچنین به رسانه های اجتماعی، محتوا، رادیو، تلویزیون و بازاریابی یک به یک نیز پاسخ می دهد.

یکی از داستان های موفقیت آمیز این شرکت

هیوندای برای تقویت تست درایوهای توسان خود به FamousGrey نزدیک شد. برای این منظور، FamousGrey  یک کمپین مستمر به مخاطبان بالقوه در طول سال پیشنهاد کرد.

در نتیجه، تست درایوهای توسان 333 درصد افزایش یافت. همچنین هیوندای شاهد افزایش 115 درصدی نرخ تبدیل بوده است.

14. سایت تبلیغاتی LOLA Mullenlowe

LOLA  به عنوان خلاق ترین آژانس در اسپانیا شناخته می شود. روح لاتین و گستردگی جهانی آن در توسعه کمپین های کاملاً یکپارچه و جهانی برتر است. آنها بر روی سه ستون کار می کنند؛ خلاقیت، استراتژی و نوآوری.می توانید برای حل خلاقانه مسئله به LOLA نزدیک شوید. همچنین در رشد برندهای محلی در عرصه جهانی تخصص دارد.

یکی از داستان های موفقیت آمیز این شرکت

San Miguel  تنوع گسترده ای از آبجو داشت و آنها می خواستند LOLA آگاهی را گسترش دهد. از این رو، LOLA یک کمپین “cerveceros inquietos” یا آبجو سازان بی قرار راه اندازی کرد. کل مجموعه آبجو خود را برای مخاطبان بالقوه به نمایش گذاشت

این کمپین در میان افرادی که عاشق کاوش، آزمایش و لذت بردن از زندگی با یک آبجو سرد بودند، مورد استقبال قرار گرفت.

اهمیت تبلیغات

تبلیغ‌کنندگان برای جلب توجه مصرف‌کنندگان در یک نبرد مداوم هستند. و در بیشتر موارد، آنها برنده هستند. علاوه بر این، گنجاندن محتوای تعاملی در کمپین‌های شما می‌تواند نتایج شما را بالا ببرد. بنابراین، بدون هیچ فکری، با یکی از بهترین سایت تبلیغات خارجی شروع کنید.

نحوه استفاده از بهترین سایت تبلیغات خارجی در استراتژی های بازاریابی چگونه است

اگر سازمان‌ها از برخی از بهترین سایت تبلیغات خارجی برای مراقبت از استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده نکرده باشند، در نهایت برای ارتقای محصول دچار مشکل می‌شوند.
تقریباً همه آژانس های تبلیغاتی دارای نوعی منحصر به فرد هستند که حافظه مخاطب هدف را تقویت می کند. همچنین به خاطر سپردن یک محصول خاص آنها را به یاد ماندنی می کند.
قبل از خواندن در مورد بهترین سایت تبلیغات خارجی ، باید مفهوم اساسی تبلیغات را درک کنیم.
تبلیغات عبارت است از یافتن مشتری ایده آل و این محاسبه بر اساس استانداردهای جمعیت شناختی مانند جنسیت، سن، سطح تحصیلات، سطح درآمد و کد پستی و غیره انجام می شود.

تبلیغات واقعی مبتنی بر یافتن مشتری ایده آل چیست؟

تبلیغات یک روش منحصر به فرد است. این یک تاکتیک برای تبلیغ یک محصول، خدمات، محتوای تبلیغاتی یا پیام هایی در قالب تبلیغات است. هدف از این کار بسیار خلاقانه دستیابی به افراد بر اساس نیاز و علاقه آنهاست.
علاوه بر این، می توان گفت که تبلیغات به خودی خود یک عرصه منحصر به فرد است. برای درک آن باید به یک دوره پیشرفته تبلیغات بروید. اما قبل از آن به فکر تبلیغاتی باشید که به خوبی می شناسید و دوست دارید با آنها تعامل داشته باشید.
وقتی صحبت از آژانس های تبلیغاتی درجه یک می شود، آنها برای ایجاد و برنامه ریزی تبلیغات به مشتریان خود اختصاص داده شده است. این آژانس ها رویه کلی بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و همچنین فروش را برای مشتریان خود انجام می دهند.
همه ما می دانیم که یک مشتری سطح پیشرفته تبلیغات را با نام های معتبری که می شناسد ترجیح می دهد.
سایت های تبلیغاتی زیادی در دنیا وجود دارد که از بین آنها لیستی از 15 آژانس تهیه کرده ایم. این آژانس ها برای طولانی ترین زمان و خدمات رسانی تا کنون بر دنیای تبلیغات حکومت کرده اند.
ممکن است با آن موافق نباشید. در اینجا ممکن است فکر کنید برخی از برندها آورده نشده اند، یا برخی از آنها شایستگی حضور در لیست را ندارند.

اهمیت تبلیغات را شرح دهید؟

ر یک نبرد مداوم هستند. و در بیشتر موارد، آنها برنده هستند. علاوه بر این، گنجاندن محتوای تعاملی در کمپین‌های شما می‌تواند نتایج شما را بالا ببرد. بنابراین، بدون هیچ فکری، با یکی از بهترین سایت تبلیغات خارجی شروع کنید.

خروج از نسخه موبایل