تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

اگرچه بیشتر مردم فکر می‌کنند که تبلیغات فقط برای تبلیغ یک محصول یا خدمات است، تبلیغات در واقع یک ابزار چند وجهی است که می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و بر آن تاثير بگذارد. با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد تا تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر خريداران و فروشندگان را براي شما بيان كنيم.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

جستجو برای درک بهتر تبلیغات به عنوان یک مدل ارتباطی به تحقیقات جالبی منجر شده است. یک مهندس، طبیعتاً می خواهد علوم و ریاضیات را در معادله به کار ببرد. قانون سوم حرکت نیوتن همراه با نظریه آشوب هنگام تجزیه و تحلیل یافته ها به ذهن خطور می کند. این سوال که “تبلیغات چه اثرات مثبت و منفی بر جهان دارد” همچنان مطرح مي شود. بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان ابزارهای زیادی برای کمک به تحریک، متقاعد کردن و حتی تحت تأثیر قرار دادن عادات خرید افراد دارند.

تبلیغات خدمات عمومی اغلب اولین مواردی هستند که در هنگام بحث در مورد نکات مثبت تبلیغات مورد توجه قرار می گیرند. این تبلیغات یک مفهوم اجتماعی با اهمیت را برای عموم مردم عرضه می کند. بسیاری از اطلاعیه های خدمات عمومی پیام هایی در مورد سلامت، ایمنی و امنیت ملی دارند.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر كسب و كار

تبلیغات، محصولات و خدمات را به نمایش می گذارد و به دنبال ترغیب مخاطبان به خرید است. این که تبليغات، مصرف کننده را در مورد محصولات و خدمات یک شرکت آگاه كند و باعث رشد کسب و کار شود یک ابزار تبلیغاتی است. اینترنت صنعت تبلیغات را متحول کرده است و آن را از اشکال سنتی مانند رسانه های پخش و چاپ به حوزه رسانه های اجتماعی گسترش داده است.

تبلیغات موثر می تواند تقویت بزرگی برای برندسازی شرکت و موفقیت شما در فروش باشد. همچنین اندازه‌گیری اثرات تبلیغات بر فروش شما می‌تواند بسیار سخت باشد: آیا یک کمپین تبلیغاتی 20000 دلاری سود بیشتری نسبت به هزینه‌ها ایجاد می‌کند؟ زمانی که مزایای سايت تبلیغات فروشگاهي را ارزیابی می کنید، محاسبه تأثیر تبلیغات می تواند آسان تر شود.

خرج کردن پول می تواند تأثیرات تبلیغاتی مثبتی برای کارآفرینان ایجاد کند، اما باید در مورد کاری که انجام می دهید فکر کنید. بسیاری از مشاغل کوچک بدون هیچ گونه برنامه ریزی برای تبليغ كردن عجله می کنند و در نهایت پول خود را هدر می دهند.

برنامه‌ریزی تبلیغات شامل این است که بفهمید چقدر می‌توانید هزینه کنید و چه مقدار باید به عنوان بازگشت سرمایه‌تان به ارمغان بیاورید. به عنوان مثال، یک کمپین تبلیغاتی 1000 دلاری که 1200 دلار درآمد حاصل از فروش به ارمغان می آورد نسبت به یک کمپین 2000 دلاری که 1900 دلار درآمد حاصل از فروش به ارمغان می آورد، تأثیر بهتری از تبلیغات ایجاد می کند. ممکن است قبل از اینکه بفهمید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند، مقداری هزينه بپردازيد.

شرکت‌های بزرگی که برند خود را تثبیت کرده‌اند، اغلب می‌توانند فروش خود را صرفاً با عرضه یک محصول جدید افزایش دهند.

ایجاد آگاهی

اصلي ترين تاثير سايت تبليغات فروشگاهي ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات یک شرکت است. تبلیغات مشتریان را از پیشنهادات جدید مطلع می کند، محصولات موجود را به آنها یادآوری می کند و آنها را در مورد هر گونه تغییری که ممکن است تمایل آنها را برای خرید افزایش دهد به روز می کند. قوانین حمایت از مصرف کننده، مشاغل را ملزم می کند که از تبلیغات نادرست و گمراه کننده خودداری کنند. بنابراین، حتی زمانی که کسب و کارها به دنبال انتقال اطلاعات در مورد محصولات و خدمات خود هستند، برای جلوگیری از خطرات قانونی، باید از قانون پیروی کنند.

رشد فروش

سايت تبلیغات فروشگاهي باعث رشد فروش کسب و کار می شود؛ زیرا باعث ایجاد علاقه در بین مصرف کنندگان می شود. هنگامی که مصرف کنندگان از محصولات و خدمات یک شرکت آگاه شوند، به احتمال زیاد از آنها خریداری می کنند، به خصوص اگر تبلیغات آنها را ترغیب کند که آن را امتحان کنند و خودشان آن را تجربه کنند. از طریق تجارت الکترونیک و رسانه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها اکنون دسترسی بسیار گسترده‌ای یافته‌اند و می‌توانند به معنای واقعی کلمه با مصرف‌کنندگان در هر نقطه از جهان معامله کنند.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي
تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

تقسیم بندی بازار

کسب‌وکارها بسته به تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر نتایج مالی کسب‌وکار، تصمیم‌های بخش‌بندی بازار را می‌گیرند. یک کسب‌وکار می‌تواند تاثير سايت تبليغات فروشگاهي را در برابر سرمایه‌گذاری‌هایی که برای توسعه تبلیغات انجام داده است، کمیت و ارزیابی کند. بر اساس یافته‌های خود، صاحبان کسب‌وکار ممکن است تصمیم بگیرند که تبلیغات خود را برای رسیدن به بخش خاصی از بازار موجود تنظیم کنند یا به دنبال نفوذ در بازار در میان یک پایگاه مصرف‌کننده جدید باشند. هدف، هدایت تبلیغات به سمت پایگاه مصرف کننده است که در آن بیشترین امکان بازگشت سرمایه وجود دارد.

هویت نام تجاری

استراتژی ها و تلاش های تبلیغات تجاری به ایجاد هویت برند در بین مصرف کنندگان در بازار کمک می کند. کسب‌وکارهایی که در تبلیغات تاثیرگذار شرکت می‌کنند، احتمالاً خود را محکم در بازار تثبیت می‌کنند، زیرا تأثیر روانی ماندگاری بر روی مخاطب ایجاد می‌کنند، به آنها سرگرمی یا اطلاعات ارزشمندی می‌دهند و ارتباط مثبتی با محصول خود ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، کسب‌وکارها می‌توانند موقعیتی قوی در بازار ایجاد کنند که در آن، بر اساس تبلیغات خود، از طریق محصولات و خدمات با کیفیتی که ارزش پول را ارائه می‌دهند، انتظارات مشتری را برآورده کنند.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر حجم فروش

بسته به اهداف شما، تاثير سايت تبليغات فروشگاهي مي تواند فوری و يا بلندمدت بر حجم فروش شرکت شما خود را نمايان كند. تبلیغات کوتاه‌مدت فروش سریع‌تر منجر به افزایش حجم فروش می‌شود، در حالی که تبلیغات بلندمدت باعث فروش و سود بیشتر در طول زمان می‌شود.

حجم فروش

حجم فروش معمولاً با درآمد کل یا تعداد واحدهای فروخته شده اندازه گیری می شود. حجم فروش بالاتر معمولاً به این معنی است که شرکت شما حاشیه سود بیشتری دریافت می کند یا تقاضا و تعداد واحدهای فروخته شده را افزایش می دهد. پول نقد بیشتر برای استفاده در گسترش کسب و کار شما یکی از مزایای کلیدی ایجاد حجم فروش بالاتر از طریق استفاده مؤثر از تبلیغات فروش یا تبلیغات طولانی مدت است.

تبلیغات با پاسخ تاخیری

پاسخ تاخیری تبلیغات توصیف می کند که هدف آن افزایش آگاهی از برند شرکت شما و تأثیر مطلوب بازار در طول زمان است. تبلیغات برند به افزایش درک ارزش برند شما کمک می کند. این سمت سود معادله ارزش را ایجاد می کند، که نشان می دهد قیمت نسبت به منافع برابر با ارزش است. در اصل، خریداران برای تعیین ارزش، قیمت شما را با مزایای درک شده مقایسه می کنند. با گذشت زمان، همانطور که نام تجاری شما به ارزش درک شده قوی تری دست می یابد، تقاضای مصرف کننده افزایش می یابد که منجر به حجم فروش بیشتر و همچنین سود بهتر می شود.

تبلیغات فروش

تبلیغات فروش بیشتر از تبلیغات سنتی هدف فروش دارند. بنابراین، اغلب به آنها تبلیغات پاسخ مستقیم می گویند. تبلیغات فروش از انگیزه های قیمت برای ایجاد تمایل فوری برای برند شما استفاده می کنند. آنها متغیر قیمت معادله ارزش را با ارائه قیمت پایین تر برای همان کیفیت خرید به مشتریان هدف قرار می دهند. بر اساس اصل اقتصادی قانون تقاضا، زمانی که عوامل دیگر ثابت می مانند اما قیمت کاهش می یابد، مقدار تقاضا افزایش می یابد. در این مثال، شما ممکن است واحدهای بیشتری را بفروشید، اما ممکن است حجم فروش بیشتری را اندازه گیری کنید.

اهميت سايت تبليغات فروشگاهي

برخی از کسب و کارها، هنگام کاهش هزینه ها، تبلیغات را به عنوان یک هزینه «اضافی» در نظر می گیرند و فكر مي كنند که می توانند بدون تبليغات  كار را مانند قبل پيش خواهد رفت. با این حال، حذف خود از دید بازار، در واقع می تواند در تجارت از دست رفته بیشتر از هزینه ای که ممکن است تبلیغات اصلی داشته باشد، هزینه داشته باشد.

با جستجوی سايت هاي تبليغاتي كه در کسب و کار شما تخصص دارند، حوزه انتخاب ها را محدود کنید. یک سايت تبليغات فروشگاهي خوب می تواند یک استراتژی خاص را برای شما ترسیم کند و می تواند در چارچوب دستورالعمل های بودجه ای شما کار کند. یک گروه حرفه ای همچنین به ردیابی نتایج ابتکارات تبلیغاتی شما کمک می کند تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام رویکرد برای کسب و کار شما بهترین کار را انجام می دهد.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي
تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده

تبلیغات نوعی ارتباط است که تنها هدف آن متقاعد کردن مخاطب یا بینندگان برای خرید یک محصول یا انجام برخی اقدامات در مورد اطلاعات یا خدمات ارسال شده است. جايي وجود ندارد که شرکتی بدون نیاز به سرمایه گذاری روی کمپین های تبلیغاتی به یک برند شناخته شده تبدیل شود. تبلیغات به عنوان ابزار اصلی در ایجاد آگاهی از محصول در ذهن مشتریان است.

ماموریت اصلی سايت تبليغات فروشگاهي دستیابی به مشتریان و تأثیرگذاری بر آگاهی، نگرش و رفتار خرید بازديدكنندگان است. شرکت ها پول زیادی را صرف استراتژی ها و کمپین های تبلیغاتی می کنند تا علاقه مشتری خود را نسبت به محصول حفظ کنند.

هدف اصلی سايت تبليغات فروشگاهي تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده و تعیین عواملی است که می تواند بر رفتار خرید مصرف کننده به ویژه در سه جنبه، اقتصادی، اجتماعی و روانی تأثیر بگذارد. قرار گرفتن در معرض تبلیغات در مصرف کنندگان منجر به شناختی مانند حافظه تبلیغ می شود و باعث وجود آمدن نگرش هایی مانند دوست داشتن محصول و انگیزه خرید آن می شود.

استفاده از احساسات به عنوان یک ابزار در تبلیغات یک امتیاز بزرگ است زیرا اینگونه تبلیغات توسط مصرف کنندگان بیشتر همراه است. در دنیای پویای امروزی، مصرف‌گرایی روشی را توصیف می‌کند که شادی شخصی را در حین خرید دارایی‌های مادی و مصرف بیش از نیاز فرد برابر می‌کند.

تبلیغات شکاف بین فروشندگان و مصرف کنندگان را پر می کند و بستری را برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را معرفی کنند.

عوامل موثر بر تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

عوامل فرهنگی: برندها، عوامل فرهنگی ذاتی هر بازار و موقعیت را در نظر می گیرند. این امر باعث می شود که آنها به راحتی استراتژی بازاریابی خود را با این عوامل تطبیق دهند. این امر در مدیریت ادراک، عادات، رفتار و انتظارات مصرف کنندگان نقش خواهد داشت.

طبقات اجتماعی: تبلیغ‌کنندگان مصرف‌کنندگانی از طبقات اجتماعی مختلف را هدف قرار می‌دهند، به‌ویژه محصولاتی را ارائه می‌کنند که با محدوده قیمتی آنها مناسب است. فردی که از طبقه پایین تر است بیشتر به قیمت محصول تمایل دارد در حالی که فرد طبقه بالاتر بیشتر جذب عناصری مانند کیفیت، نوآوری، ویژگی ها یا حتی “منافع اجتماعی” است که می تواند از محصول به دست آورد.

عوامل اجتماعی: این یکی از عوامل موثر بر تاثير سايت تبليغات فروشگاهي است. آنها به سه دسته تقسیم می شوند: گروه های مرجع، نقش ها و موقعیت های خانوادگی و اجتماعی.

روندها: به دلیل فشار اجتماعی، مصرف کنندگان مجبورند روند را دنبال کنند و محصولی را بخرند که بسیار محبوب است. این امر همچنین باعث می شود تا یک محصول به روز شده را منتشر کنید یا به منبعی برای نوآوری تبدیل شوید.

انگیزه: این چیزی است که مصرف کننده را به سمت ایجاد تمایل به خرید سوق می دهد. نیاز به اندازه کافی ضروری می شود که مصرف کننده بخواهد با خرید محصول خود را راضی کند. برندها دائماً یک نیاز را در ذهن مصرف کننده تقویت می کنند تا نیاز و انگیزه خرید در او ایجاد شود.

تأثیرات خارجی، داخلی و بازاریابی نیز وجود دارد که بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد. تأثیر بازاریابی یا تبلیغات به عنوان تأثیرات داخلی و خارجی بر رفتار مصرف کننده در خرید عمل می کند.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر اقتصاد

تبلیغات اثرات مثبتي بر اقتصاد کشور دارد. طبق گفته انجمن بین المللی تبلیغات، تبلیغات می تواند شرکت ها را به رقابت و ارائه محصولات جدید تشویق کند. این امر مشتریان بیشتری را به خرید تشویق می کند زیرا این محصولات نیازها و خواسته های مصرف کنندگان بیشتری را برآورده می کنند. بنابراین، اقتصاد تحت تأثیر مثبت قرار می گیرد.

علاوه بر این، تبلیغات فروشگاهي می تواند به ایجاد مشاغل بیشتر کمک کند. با افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات به دلیل تبلیغات، افراد بیشتری برای تولید، عرضه، ارسال و آزمایش آن محصولات و خدمات مورد نیاز هستند. بنابراین، مشاغل بیشتری ایجاد می شود.

از اواخر دهه 1800، روانشناسان و محققان به طور یکسان در حال مطالعه راه هایی بوده اند که از طریق آن، تبلیغات می تواند از نظر ذهنی و عاطفی بر شخص تأثیر بگذارد. تأثیراتی که تبلیغات بر جامعه می گذارد، بحث های طولانی و داغ، با طیف گسترده ای از نظرات در مورد این موضوع دارد. اعضای جامعه، از والدین گرفته تا روانشناس، همگی دلایل خود را برای اثبات اینکه چرا بر این باورند که برجستگی تبلیغات بر برخی از بخش‌های جامعه (چه بچه‌ها، چه تصویر یک زن یا یک جامعه مصرف‌کننده) تأثیر منفی یا مثبت می‌گذارد، دارند.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي
تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

نقش سايت تبليغات فروشگاهي

1. آگاهی:

یکی از نقش های مهم تبلیغات ایجاد آگاهی از محصول یا خدماتی مانند نام برند و قیمت است. آگاهی از محصول یا خدمات را می توان از طریق برجسته کردن ویژگی های منحصر به فرد برند ایجاد کرد. امروزه به دلیل رقابت شدید، تنها ایجاد آگاهی کافی نیست، بلکه به آگاهی بالای ذهنی نیاز است.

2. اطلاعات:

تبلیغات به اطلاع مخاطبان هدف در مورد محصول کمک می کند. ارائه اطلاعات ارتباط تنگاتنگی با ایجاد آگاهی از محصول دارد. مشتریان باید در مورد یک محصول، مانند ویژگی ها و کاربردهای محصول، اطلاعات داشته باشند.

3. متقاعدسازی:

هنگامی که شرکت های تجاری محصولات مشابهی را ارائه می دهند، شرکت نه تنها باید مشتریان را در مورد در دسترس بودن محصول آگاه کند، بلکه آنها را برای خرید آن متقاعد کند. بازاریابان از طریق پیام‌های متقاعدکننده سعی می‌کنند دلایل برتری محصولات خود را نسبت به سایر محصولات موجود در بازار ارائه دهند.

4. نگرش:

ایجاد یا تقویت نگرش در ذهن مخاطبان مورد نیاز است. بازاریابان از مخاطبان هدف انتظار دارند که نگرش مطلوبی نسبت به برندهایشان ایجاد کنند. نگرش مثبت نسبت به برند به افزایش فروش آن کمک می کند. از طریق تکنیک های تبلیغاتی، بازاریاب می تواند نگرش منفی نسبت به محصول را در صورت وجود اصلاح کند.

5. یادآوری:

اگر مشتریان هدف قبلاً نگرش مثبتی نسبت به محصول یا خدمات یک شرکت داشته باشند، ممکن است یک یادآوری لازم باشد. برندهای معتبر باید حضورشان در بازار را به مشتریان یادآوری کنند.

6. وفاداری به برند:

تبلیغات به توسعه وفاداری به برند کمک می کند. اين كار منجر به خریدهای مکرر و توصیه های مطلوب به دیگران توسط مشتریان فعلی می شود. ارتقای فروش، بازاریابی مستقیم به موقع و کارآمد و سایر تکنیک ها به توسعه وفاداری به برند کمک می کنند.

7. تصویر برند:

یک سايت تبليات فروشگاهي خوب به ایجاد تصویری خوب از برند در ذهن مخاطبان هدف کمک می‌کند. عوامل متعددی وجود دارد که می تواند به مخاطب کمک کند. مانند شخصیتی که برند را تأیید می کند، محتوای پیام تبلیغاتی، ماهیت و نوع بسته بندی و نوع برنامه ها یا رویدادهای حمایت شده که می تواند به ایجاد تصویر برند در ذهن افراد کمک کند.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر كسب و كار چگونه است؟

تبلیغات، محصولات و خدمات را به نمایش می گذارد و به دنبال ترغیب مخاطبان به خرید است. این که تبليغات، مصرف کننده را در مورد محصولات و خدمات یک شرکت آگاه كند و باعث رشد کسب و کار شود یک ابزار تبلیغاتی است. اینترنت صنعت تبلیغات را متحول کرده است و آن را از اشکال سنتی مانند رسانه های پخش و چاپ به حوزه رسانه های اجتماعی گسترش داده است.

تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر اقتصاد چگونه است؟

تبلیغات اثرات مثبتي بر اقتصاد کشور دارد. طبق گفته انجمن بین المللی تبلیغات، تبلیغات می تواند شرکت ها را به رقابت و ارائه محصولات جدید تشویق کند. این امر مشتریان بیشتری را به خرید تشویق می کند زیرا این محصولات نیازها و خواسته های مصرف کنندگان بیشتری را برآورده می کنند. بنابراین، اقتصاد تحت تأثیر مثبت قرار می گیرد.

نقش هاي سايت تبليغات فروشگاهي را نام ببريد.

1. آگاهی
2. اطلاعات
3. متقاعدسازی
4. نگرش
5. یادآوری
6. وفاداری به برند
7. تصویر برند

9 دیدگاه برای “تاثير سايت تبليغات فروشگاهي

  1. زاجکانی گفته:

    اگرچه بیشتر مردم فکر می‌کنند که تبلیغات فقط برای تبلیغ یک محصول یا خدمات است، تبلیغات در واقع یک ابزار چند وجهی است که می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و بر آن تاثير بگذارد.

  2. Parham گفته:

    عوامل اجتماعی: این یکی از عوامل موثر بر تاثير سايت تبليغات فروشگاهي است. آنها به سه دسته تقسیم می شوند: گروه های مرجع، نقش ها و موقعیت های خانوادگی و اجتماعی.

  3. Sahar گفته:

    تأثیرات خارجی، داخلی و بازاریابی نیز وجود دارد که بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد. تأثیر بازاریابی یا تبلیغات به عنوان تأثیرات داخلی و خارجی بر رفتار مصرف کننده در خرید عمل می کند.

  4. berlin گفته:

    اصلي ترين تاثير سايت تبليغات فروشگاهي ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات یک شرکت است. تبلیغات مشتریان را از پیشنهادات جدید مطلع می کند، محصولات موجود را به آنها یادآوری می کند و آنها را در مورد هر گونه تغییری که ممکن است تمایل آنها را برای خرید افزایش دهد به روز می کند. قوانین حمایت از مصرف کننده، مشاغل را ملزم می کند که از تبلیغات نادرست و گمراه کننده خودداری کنند. بنابراین، حتی زمانی که کسب و کارها به دنبال انتقال اطلاعات در مورد محصولات و خدمات خود هستند، برای جلوگیری از خطرات قانونی، باید از قانون پیروی کنند

  5. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات از مهم ترین ابزار جذب مخاطب برای تمامی کسب و کار هاست که جزو جدا نشدنی و ضروری کسب و کار شماست و برای انجام ان باید اطلاعات کامل را داشته باشید

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اگرچه بیشتر مردم فکر می‌کنند که تبلیغات فقط برای تبلیغ یک محصول یا خدمات است، تبلیغات در واقع یک ابزار چند وجهی است که می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و بر آن تاثير بگذارد. با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد تا تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر خريداران و فروشندگان را براي شما بيان كنيم

  7. benjamin گفته:

    تبلیغات در واقع یک ابزار است که به کسب‌وکار شما کمک می کند و بر آن تاثير می گذارد در اين مقاله تاثير سايت تبليغات فروشگاهي بر خريداران و فروشندگان بخ خوبی بیان شده است

  8. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات کوتاه‌مدت فروش سریع‌تر منجر به افزایش حجم فروش می‌شود، در حالی که تبلیغات بلندمدت باعث فروش و سود بیشتر در طول زمان می‌شود.

  9. m6hdix گفته:

    هنگامی که شرکت های تجاری محصولات مشابهی را ارائه می دهند، شرکت نه تنها باید مشتریان را در مورد در دسترس بودن محصول آگاه کند، بلکه آنها را برای خرید آن متقاعد کند. بازاریابان از طریق پیام‌های متقاعدکننده سعی می‌کنند دلایل برتری محصولات خود را نسبت به سایر محصولات موجود در بازار ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *