ساخت سايت تبليغاتي جديد

ساخت سايت تبليغاتي جديد

ساخت سايت تبليغاتي جديد بخش مهمی از حضور آنلاین شما است. وبسایت شما بخشی از هویت و برند تجاری شماست، به شما امکان می دهد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را قادر می سازد تا با شما در تماس باشند و همچنين می تواند به شما امکان فروش محصولات و ارائه خدمات آنلاین را بدهد.

استراتژي در ساخت سايت تبليغاتي جديد

ساخت سايت تبليغاتي جديد که به طور خاص بر اساس تبلیغات باشد، نیازمند برنامه ریزی استراتژیک است. وب سایت هایی را کاوش کنید که میزان مناسبی از تبلیغات را نشان می دهند و تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید. این سایت ها را به دقت ارزیابی کنید تا مشخص کنید چرا و چگونه اين كار را انجام مي دهند.

برای جذب تبلیغ‌کنندگان، باید ترافیک وب‌سایت قابل اثبات داشته باشید، زیرا تبلیغ‌کنندگان آمار ترافیک و هزینه‌های رقابتی تبلیغاتی را بررسی می‌کنند. بنابراين ساخت سايت تبليغاتي جديد با کیفیت بالا که بازدیدکنندگان ثابتی را جذب می کند و نیازهای تبلیغ کننده را برآورده می کند، کلید کسب درآمد از یک وب سایت تبلیغات است.

یک جایگاه بازاریابی برای وب سایت انتخاب کنید. هنگامی که وب سایت خود را هدف قرار می دهید تا بازار خاصی را به خود جذب کند، این امر به جمعیتی که تبلیغ کنندگان آینده نگر می خواهند ببینند نیز تأثیر می گذارد.

اهميت طراحي در ساخت سايت تبليغاتي جديد

طراحی وب سایت بر اساس جایگاه بازاریابی، تبلیغات و طبقه بندی مخاطبان صورت مي گيرد. یک سایت برای مصرف کنندگان باید شامل محتوا و اطلاعات مرتبط باشد که با محصولاتی که تبلیغ می شوند مرتبط باشد. یک سایت باید شامل اخبار و به روز رسانی های به موقع باشد تا به متخصصان صنعت کمک کند تا در مورد روندها و موضوعات به روز بمانند. افزودن فید خبری را در نظر بگیرید تا در جریان مقالات در نشریات تجاری قرار بگیرید و از انجمن های تجاری و شرکت های بزرگ اطلاعیه های مطبوعاتی دریافت کنید. نویسندگان مستقلی را استخدام کنید که تاکتیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو را می‌دانند تا محتوای غنی از کلمات کلیدی و مرتبط ایجاد کنند تا شانس خود را برای موقعیت‌های برتر در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهند.

برای تبلیغات در موتورهای جستجو و شرکت های تبلیغاتی ثبت نام کنید. می توانید یک حساب کاربری در این شرکت ها ایجاد کنید و کد تبلیغاتی آنها را مستقیماً در وب سایت خود کپی و جایگذاری کنید. این ویژگی ها عموماً تبلیغات متناسب با محتوای سایت شما را هدف قرار می دهند یا به شما امکان می دهند تبلیغ کنندگان خاصی را انتخاب کنید. تبلیغاتی که بازدیدکنندگان روی آنها کلیک می کنند، بر اساس هزینه های از پیش تعیین شده درآمد ایجاد می کنند. موتور جستجو یا شرکت تبلیغاتی بخشی از این هزینه ها را با شما به اشتراک می گذارد. آنها معمولاً به صورت ماهانه پرداخت می کنند تا زمانی که به حداقل مبلغ اعلام شده آن برسید. حساب شما تا زمانی که به حداقل پرداخت برسد، درآمد جمع می کند.

نرخ تبليغات پس از ساخت سايت تبليغاتي جديد

نرخ تبلیغات را پس از ساخت سايت تبليغاتي جديد تعیین کنید. تعیین کنید که برای فرمت های مختلف تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات بنری یا ویدیوهای رسانه ای چقدر هزینه خواهید گرفت. یک کیت رسانه یا کارت امتیاز ایجاد کنید که تبلیغ‌کنندگان آینده نگر بتوانند آن را در قالب سند قابل حمل از سایت شما در زیر یک برگه ویژه برای تبلیغ‌کنندگان دانلود کنند. برای تعیین نرخ های فعلی، سایت های موجود در جایگاه خود را کاوش کنید. تا زمانی که سایت شما ترافیک کافی ایجاد نکند، باید نرخ های پایینی ارائه دهید.

سایت را برای ایجاد ترافیک وب سایت تبلیغ کنید. شما می‌توانید این کار را به روش‌های مختلفی انجام دهید، برای ترافیک بيشتر هزينه پرداخت کنید، محتوا را به وب‌سایت‌های مقاله ارسال کنید تا ترافیک را افزایش دهید یا مقالات جالبی را ارائه دهید که توسط سایت‌های رسانه‌های اجتماعی انتخاب می‌شوند یا از بازاریابی ایمیلی برای هدایت بازدیدکنندگان به وب‌سایت استفاده کنید.

ساخت سايت تبليغاتي جديد
ساخت سايت تبليغاتي جديد

نكات هنگام ساخت سايت تبليغاتي جديد

مرحله 1: یک نام دامنه و URL دریافت کنید

مهم است که یک نام دامنه خوب انتخاب کنید كه تاثیر گذار باشد

انتخاب نام دامنه و آدرس اینترنتی پيش از ساخت سايت تبليغاتي جديد

نام دامنه شما بخشی از URL شما است (منبع یاب منحصر به فرد). URL آدرس یک وب سایت در اینترنت است. این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. بخش هاي مختلف URL عبارتند از:

HTTP یا HTTPS: اگر یک وب سایت دارای گواهینامه امنیتی (SSL) باشد، اولین قسمت URL HTTPS خواهد بود. اگر گواهی امنیتی وجود نداشته باشد، HTTP خواهد بود.

www: نشان می دهد که این وب سایتی است که در شبکه جهانی وب نمایش داده شده است.

نام دامنه: نام وب سایت شما، به عنوان مثال، ad.irpsc

پسوند نام دامنه: بخشی از URL که پس از نام دامنه قرار می گیرد، به عنوان مثال، .com یا .au.

هماهنگ با برند خود

هنگام ایجاد حضور آنلاین خود، حفظ ثبات برند بسیار مهم است. نام دامنه شما در حالت ایده آل باید با نام تجاری شما یکسان باشد یا تا حد امکان به آن نزدیک باشد. ارجاع به کسب و کار خود به روش آنلاین:

  1. یک حضور آنلاین حرفه ای ایجاد می کند
  2. به مشتریان شما کمک می کند تا شما را آنلاین پیدا کنند
  3. به کسب و کار شما کمک می کند تا تصویر برند قوی خود را حفظ کند
  4. از سردرگمی بین برند شما و سایر برندها جلوگیری می کند
  5. هزینه های توسعه آرم، بسته بندی و مواد چاپی را محدود می کند.

از نام کسب و کار خود در تمام پلتفرم‌های دیجیتال استفاده کنید، از جمله:

  1. نام دامنه وب سایت
  2. نام های کاربری شبکه های اجتماعی
  3. آدرس ایمیل
  4. نام های کاربری در سایر پلتفرم های آنلاین

به خاطر سپردن آن آسان باشد

  1. نام دامنه شما باید به راحتی قابل یادآوری باشد و در مرورگر تایپ شود.
  2. آن را خیلی طولانی نکنید
  3. از خط تیره یا زیرخط استفاده کنید
  4. کلمات اختصاری ناآشنا استفاده نکنید
  5. از صفر یا اعداد به جای حروف استفاده نکنید
  6. عدم استفاده از املای نادرست
  7. از اصطلاحات عامیانه یا اصطلاحات تخصصی استفاده کنید، مگر اینکه با نام تجاری شما مطابقت نداشته باشد

در دسترس بودن دسته‌های اجتماعی و نام‌های دامنه را بررسی کنید

می توانید بررسی کنید که آیا نام دامنه انتخابی شما در دسترس است: برای حفظ ثبات برند، همچنین بررسی کنید که آیا به عنوان نام کاربری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود است یا خیر. سریعترین راه برای بررسی در دسترس بودن نام دامنه و نام کاربری استفاده از سرویس بررسی نام مانند Namechecker است.

در مورد پسوند نام دامنه تصمیم بگیرید

هنگامی که نام دامنه خود را انتخاب کردید، باید پسوند نام دامنه مناسبی را انتخاب کنید. پسوند نام دامنه بخشی از URL است که نشان می دهد نام دامنه در کجا ثبت شده است. پسوندهای استاندارد نام دامنه عبارتند از:

.com : مخفف «commercial» است. توسط مشاغل آمریکایی یا بین المللی استفاده می شود. مناسب برای تجارت بین المللی، جایی که اعتماد از بازار محلی چندان مهم نیست.

.org : مخفف «organization». یک برنامه افزودنی با استفاده محدود نیست، اما به شدت با سازمان های غیرانتفاعی مرتبط است و برای مشاغل با این ساختار توصیه می شود.

.co : مخفف ‘company’. زیاد استفاده نمی شود و پیشنهادی ترین انتخاب نیست.

.net : مخفف «شبکه». یک توسعه تجاری که توسط برخی از ارائه دهندگان خدمات و شرکت های فناوری استفاده می شود. این معمولاً اولین انتخاب برای یک قالب تجاری استاندارد نیست.

.edu : مخفف (educational) گسترش محدود، فقط برای مؤسسات آموزشی رسمی در دسترس است.

.gov : مخفف «government» است. گسترش آن محدود است و فقط برای نهادهای رسمی دولتی در دسترس است.

گزینه های افزونه دیگری نیز وجود دارد (به عنوان مثال، .tv )، اما هزینه های تمدید می تواند بسیار گران تر از موارد استاندارد ذکر شده در بالا باشد.

ساخت سايت تبليغاتي جديد
ساخت سايت تبليغاتي جديد

نام دامنه خود را بخرید

بسیاری از کسب و کارها بیش از یک پسوند نام دامنه برای نام دامنه خود خریداری می کنند. اگر مشتریان به جای وارد شدن به دات کام وارد شوند . به عنوان مثال، com.au، همچنان مشتریان را به سایت شما می برد. خرید هر دو افزونه همچنین می تواند به جلوگیری از سردرگمی آنلاین در مورد اینکه کدام شرکت متعلق به شماست کمک کند.

دامنه خود را تمدید کنید. نام دامنه شما باید تمدید شود تا منقضی نشود. دوره تمدید زمانی تنظیم می شود که نام دامنه را خریداری می کنید. شما اغلب می توانید 1، 3، 5 یا 10 ساله را انتخاب کنید.

اگر نام دامنه شما منقضی شود:

وب سایت شما کار نخواهد کرد.

مشتریان نمی توانند شما را پیدا کنند.

کسب و کار شما در برابر جرایم سایبری آسیب پذیر خواهد بود.

نام دامنه شما ممکن است مجدداً برای فروش فهرست شود.

ممکن است نام دامنه خود را از دست بدهید.

همچنین در صورت داشتن گواهینامه امن (SSL) سایت خود باید آن را تمدید کنید.

مرحله 2: یک آدرس ایمیل مطابق با نام دامنه خود تنظیم کنید

شما می توانید از خدمات ایمیل رایگان برای کسب و کار خود استفاده کنید، اما استفاده از یکی که با نام دامنه (و کسب و کار) شما مطابقت داشته باشد، تصور حرفه ای تری ایجاد می کند.

برای مثال، ایمیل نام دامنه شما به‌جای mybusiness@gmail.com به‌عنوان info@mybusiness.com نمایش داده می‌شود .

ارائه‌دهنده خدماتی که نام دامنه شما را ثبت می‌کند، یا شرکت میزبانی وب شما، ممکن است یک سرویس ایمیل ارائه دهد یا آن را به عنوان یک افزونه پولی اضافه کند.

مرحله 3: یک شرکت پشتيباني وب پیدا کنید

برای اینکه وب سایت شما در اینترنت منتشر شود و در دسترس باشد، باید توسط یک شرکت پشتيباني وب ايجاد شود. این شرکت ها فضای امنی را در سرور خود در اختیار شما قرار می دهند تا تمام محتوای وب سایت خود را ذخیره کنید.

می توانید وب سایت خود را با همان شرکتی که نام دامنه خود را با آن ثبت کرده اید پشتيباني کنید، یا اگر این امر نیازهای کسب و کار شما را بهتر برآورده می کند، می توانید پشتيبان دیگری را انتخاب کنید.

هزینه های ماهانه پشتيباني وب بسته به بزرگی وب سایت شما و تعداد بازدیدهای شما می تواند متفاوت باشد.

کمک شركت پشتيباني

شرکت های پشتيباني وب خدمات مختلفی را برای پشتیبانی از حضور آنلاین شما ارائه می دهند، از جمله:

فضای وب سایت: فایل هایی که وب سایت شما را تشکیل می دهند در سرور میزبان وب ذخیره می شوند. فضای اختصاص داده شده باید متناسب با اندازه سایت شما باشد.

حساب‌های ایمیل: ایمیل یک فرم تماس ضروری برای مشتریان شماست تا با شما ارتباط برقرار کنند. آدرس ایمیل با استفاده از نام دامنه شما ظاهر حرفه ای تری می دهد.

پایگاه های داده: بسته به نوع وب سایت يا کسب و کار شما، ممکن است لازم باشد پایگاه داده ای از اطلاعات را راه اندازی و نگهداری کنید، به عنوان مثال، سهام یک فروشگاه آنلاین، یا اطلاعات مشتری برای حساب های کاربری از جماه اين موارد است.

پشتیبان گیری: همیشه باید از اطلاعات و فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل، اطلاعات ضروری را از دست ندهید.

قالب های وب سایت: طراحی وب سایت از پیش ساخته یکی از راه های راه اندازی سریع وب سایت است. گزینه های زیادی در دسترس است و احتمالاً یکی برای مطابقت با نیازهای شما وجود خواهد داشت.

ساخت سايت تبليغاتي جديد
ساخت سايت تبليغاتي جديد

ساخت سايت تبليغاتي جديد و مديريت آن

هنگامی که مشخص کردید چه محتوایی را در وب سایت خود می خواهید، باید محتوا را ایجاد یا خریداری کنید.

محتوای وب سایت شامل موارد زیر است:

  • تصاویر
  • فیلم ها
  • محتواي متني
  • ابزارهای تعاملی، مانند ماشین حساب و برآورد
  • صفحات فرود برای حمایت از کمپین های تبلیغاتی.

داشتن محتوا و تصاویر مرتبط و حرفه ای به مشتریان کمک می کند تا محصولات و خدمات شما را درک کنند و باعث می شود در تجارت با شما احساس راحتی کنند.

همانطور که ممکن است یک حرفه ای را برای طراحی سایت یا ساخت یک ویدیو استخدام کنید، ممکن است بخواهید یک حرفه ای را برای ایجاد تصاویر یا نوشتن و ساختار محتوای خود استخدام کنید.

تصاویر و ویدیوها می توانند کمک کنند به:

جلب توجه مشتری

محصولات، خدمات، محل یا کارهای قبلی خود را به شیوه ای مثبت ارائه دهید.

عکس‌های محصولات یا خدمات واقعی شما بهترین هستند، اما می‌توانید آن را با عکس‌های استوک و گرافیک تکمیل کنید.

مهم است که محتوای وب سایت خود را به روز نگه دارید. به عنوان مثال، همیشه باید مطمئن شوید که تغییرات در ساعات کاری و قیمت ها در وب سایت شما منعکس می شود.

پيدا كردن مخاطب هدف و ساخت سايت تبليغاتي جديد

هنگام ساخت سايت تبليغاتي جديد، ابتدا باید تصمیم بگیرید آن تبلیغ را برای چه مخاطبی می‌سازید. بازار مناسب را هدف قرار دهید و مشتریانی را خواهید یافت که به طور طبیعی تمایل دارند با برند و محصول شما درگیر شوند.

یکی از راه‌های کمک به تبلیغ شما برای یافتن مخاطب مناسب این است که هدفتان را با پیام‌های خود مشخص کنید، که به شما کمک می‌کند بهترین پیام‌رسانی را ترکیب کنید و بهترین پلتفرم تبلیغاتی را انتخاب کنید. این باید بر اساس شخصیت های خریدار شما باشد.

استراتژي ساخت سايت تبليغاتي جديد چيست؟

ساخت سايت تبليغاتي جديد که به طور خاص بر اساس تبلیغات باشد، نیازمند برنامه ریزی استراتژیک است. وب سایت هایی را کاوش کنید که میزان مناسبی از تبلیغات را نشان می دهند و تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید. این سایت ها را به دقت ارزیابی کنید تا مشخص کنید چرا و چگونه اين كار را انجام مي دهند.

آيا طراحي در ساخت سايت تبليغاتي جديد اهميت دارد؟

طراحی وب سایت بر اساس جایگاه بازاریابی، تبلیغات و طبقه بندی مخاطبان صورت مي گيرد. یک سایت برای مصرف کنندگان باید شامل محتوا و اطلاعات مرتبط باشد که با محصولاتی که تبلیغ می شوند مرتبط باشد. یک سایت باید شامل اخبار و به روز رسانی های به موقع باشد تا به متخصصان صنعت کمک کند تا در مورد روندها و موضوعات به روز بمانند.

شركت پشتيباني چه كاري انجام مي دهد؟

برای اینکه وب سایت شما در اینترنت منتشر شود و در دسترس باشد، باید توسط یک شرکت پشتيباني وب ايجاد شود. این شرکت ها فضای امنی را در سرور خود در اختیار شما قرار می دهند تا تمام محتوای وب سایت خود را ذخیره کنید.
می توانید وب سایت خود را با همان شرکتی که نام دامنه خود را با آن ثبت کرده اید پشتيباني کنید، یا اگر این امر نیازهای کسب و کار شما را بهتر برآورده می کند، می توانید پشتيبان دیگری را انتخاب کنید.

8 دیدگاه برای “ساخت سايت تبليغاتي جديد

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغاتي جديد - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Nazanin heshmati گفته:

    در ساخت سایت تبلیغاتی نکات بسیار زیادی حائز اهمیت هستند که شما با کسب اطلاعات کافی و رعایت تک تک آنها میتوانید به مسیر رشد کسب و کار خود نزدیکتر شوید

  3. Parham گفته:

    شما می توانید از خدمات ایمیل رایگان برای کسب و کار خود استفاده کنید، اما استفاده از یکی که با نام دامنه (و کسب و کار) شما مطابقت داشته باشد، تصور حرفه ای تری ایجاد می کند.

  4. متاورس آینده من گفته:

    ساخت سايت تبليغاتي جديد بخش از تلاش برای حضور در بازار است وبسایت شما بخشی از هویت و برند تجاری شماست، به شما امکان می دهد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را قادر می سازد تا با شما در تماس باشند و همچنين می تواند به شما امکان فروش محصولات و ارائه خدمات آنلاین را بدهد.

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ساخت سايت تبليغاتي جديد که به طور خاص بر اساس تبلیغات باشد، نیازمند برنامه ریزی استراتژیک است. وب سایت هایی را کاوش کنید که میزان مناسبی از تبلیغات را نشان می دهند و تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید. این سایت ها را به دقت ارزیابی کنید تا مشخص کنید چرا و چگونه اين كار را انجام مي دهند.

    برای جذب تبلیغ‌کنندگان، باید ترافیک وب‌سایت قابل اثبات داشته باشید، زیرا تبلیغ‌کنندگان آمار ترافیک و هزینه‌های رقابتی تبلیغاتی را بررسی می‌کنند. بنابراين ساخت سايت تبليغاتي جديد با کیفیت بالا که بازدیدکنندگان ثابتی را جذب می کند و نیازهای تبلیغ کننده را برآورده می کند، کلید کسب درآمد از یک وب سایت تبلیغات است.

  6. berlin گفته:

    هنگام ساخت سايت تبليغاتي جديد، ابتدا باید تصمیم بگیرید آن تبلیغ را برای چه مخاطبی می‌سازید. بازار مناسب را هدف قرار دهید و مشتریانی را خواهید یافت که به طور طبیعی تمایل دارند با برند و محصول شما درگیر شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *