روش های سایت تبلیغات ایرانی

روش های سایت تبلیغات ایرانی

بسیاری از نوآوری های امروزی در تبلیغات به شکل دیجیتالی هستند. با این حال، رسانه‌های تبلیغاتی سنتی چاپ و پخش همچنان به یافتن راه‌های جدیدی برای افزایش آگاهی مصرف‌کننده از مارک‌ها و محصولات می‌پردازند. در این مقاله چند نوع از روش های سایت تبلیغات ایرانی را بررسی می کنیم.

انواع روش های سایت تبلیغات ایرانی

تبلیغات به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تبدیل شده است که به معنای واقعی کلمه هزاران راه مختلف برای یک کسب و کار برای رساندن پیام به مصرف کننده دارد. تبلیغ کنندگان امروزی طیف وسیعی از انتخاب ها را در اختیار دارند. در این مقاله انواع روش های سایت تبلیغات ایرانی را ارائه می دهیم.

وب سایت ها و وبلاگ ها

اگر می خواهید بهترین استفاده را از تبلیغات آنلاین داشته باشید، باید یک وب سایت یا وبلاگ داشته باشید. بیشتر تبلیغات آنلاین برای هدایت افراد به وب سایت شما، در صورت تمایل، یک سایت مرکزی طراحی شده است. درصد زیادی از کاربران اینترنت از اینترنت به عنوان انتخاب ترجیحی خود برای یافتن اطلاعات در مورد کالاها و خدمات استفاده می کنند. وب سایت یا وبلاگ شما یک ویترین مغازه دائمی است که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است.

نکته: داشتن یک وب سایت یا وبلاگ به این معنی نیست که ترافیک، سرنخ، فروش دریافت خواهید کرد. قبل از شروع ، باید 100% هدف وبلاگ خود را روشن کنید .

وب سایت های رسانه های اجتماعی

وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند آپارات به طور مداوم به دنبال افزایش درآمد تبلیغاتی خود هستند. هر دو جزئیات کاملی از امکانات تبلیغاتی خود را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

آپارت

آپارات مجموعه‌ای از منابع مانند راهنمای «چگونه» و کتاب‌های آموزشی تبلیغ‌کنندگان را ارائه می‌دهد که دقیقاً به شما نشان می‌دهد چگونه اولین کمپین بازاریابی موفق خود را با آن راه‌اندازی و اجرا کنید.

نکته: هر گونه تبلیغات در شبکه های رسانه های اجتماعی فقط باید به عنوان بخشی از یک استراتژی هماهنگ رسانه های اجتماعی انجام شود.

بنرها و تبلیغات نمایشی

بنرهای نمایشی یا تبلیغات بنری اولین روش اصلی مورد استفاده برای تبلیغات آنلاین بودند. تا سال 2009، آنها به کمتر از 23 درصد از هزینه تبلیغات آنلاین کاهش یافتند زیرا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا کلمه کلیدی به نیروی غالب تبدیل شد.

بنرهای نمایشی هنوز هم شایستگی دارند و برای پیشنهادهای ویژه یا برای تقویت یک برند خوب هستند. تبلیغات بنری تبلیغات کوچکی هستند که معمولاً به شکل های مستطیلی مختلف ارائه می شوند. آنها در وب‌سایت‌ها ظاهر می‌شوند و مستقیماً به عنوان پیوندی به وب‌سایت تبلیغ‌کننده عمل می‌کنند: وقتی روی یک بنر کلیک می‌کنید مرورگر شما فوراً شما را به آن سایت هدایت می‌کند.

محبوبیت تبلیغات بنری تا حدودی به این دلیل است که تولید و انتشار آنها ساده است. آنها همچنین بسیار قابل اندازه گیری هستند. بسته به آگهی و تولیدکننده یا خدمات، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هزینه هر فروش را محاسبه کنند این مقدار پول تبلیغاتی است که برای انجام یک فروش هزینه می‌شود.

روش های سایت تبلیغات ایرانی
روش های سایت تبلیغات ایرانی

بهترین گزینه از روش های سایت تبلیغات ایرانی: پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا تبلیغات کلمه کلیدی

موتورهای جستجو و بسیاری از وب‌سایت‌ها، آگهی‌های کوچکی را با URLهای تعبیه‌شده حمل می‌کنند. هنگامی که شخصی روی این تبلیغات کلیک می کند، شرکتی که آنها را در آنجا قرار داده است هزینه دریافت می کند. بسیاری این روش را بهترین روش تبلیغات آنلاین می دانند و با سرعت قابل توجهی در حال رشد است. برخلاف تبلیغات سنتی پرداخت به ازای کلیک کاربر فعال می شود. کاربران آن را دوست دارند، زیرا هیچ هزینه ای برای آنها ندارد و فقط در صورتی از آن استفاده می کنند که چیزی باشد که آنها را جذب کند.

مزیت پرداخت به ازای کلیک برای تبلیغ کنندگان این است که آنها فقط برای کلیک واقعی به سایت خود پرداخت می کنند. با روش های دیگر تبلیغات، چه آفلاین و چه آنلاین، شما هیچ ایده خاصی در مورد هزینه جذب هر بازدیدکننده برای شما ندارید. کاربری که وارد سایت شما می شود احتمالاً به آنچه شما می خواهید بگویید علاقه مند می شود، زیرا این کاربران فعالانه به دنبال اطلاعات یا تحقیق در مورد آنچه شما باید بگویید، خدمات محصول یا پیشنهاد شما هستند.

بزرگ‌ترین تبلیغ‌کننده پرداخت به ازای کلیک گوگل است و آنها کتابخانه بزرگی از اطلاعات در دسترس دارند تا صاحبان کسب‌وکارهای کوچک را در روند شروع یک کمپین موفق PPC راهنمایی کنند.

نکته: به همان اندازه که داشتن مشتریان فوری امیدوارکننده و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، فکر نکنید PPC آنقدر که به نظر می‌رسد آسان است! هنگام طراحی و اجرای یک کمپین موفق PPC، جنبه های مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. که اگر نادیده بگیرید یا کمی اشتباه کنید می تواند تاثیر قابل توجهی بر سرمایه گذاری شما داشته باشد.

بلندمدت ترین گزینه از روش های سایت تبلیغات ایرانی: بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

با افزایش عظیم شرکت‌هایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و در اینترنت فروش می‌کنند، رقابت بین شرکت‌ها برای جذب بازدیدکنندگان به وب‌سایت‌هایشان افزایش چشمگیری پیدا کرده است. هنگام انجام تحقیقات، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو و اغلب فقط به دو یا سه صفحه اول نگاه می کنند.

مقاله‌ای در موتورهای جستجوگر نشان می‌دهد که ۳۶.۴ درصد از افراد روی اولین نتیجه کلیک می‌کنند و تنها ۲.۲ درصد روی نتیجه شماره ۱۰ کلیک می‌کنند که آخرین نتیجه در صفحه اول است.

اطمینان از اینکه سایت شما در نتایج جستجو قرار می گیرد برای موفقیت وب سایت شما مهم است. راه‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو وجود دارد و بهینه‌سازی موتور جستجو روشی برای انجام این کار است.

نکته: بهینه سازی موتورهای جستجو یک استراتژی بلند مدت است که مستلزم توجه مداوم است. (زمانی که وب سایت شما شروع به حرکت بالاتر در رتبه بندی می کند، آنهایی که جابجا می شوند سعی می کنند جایگاه خود را بازیابی کنند.)

نمایش تبلیغات

سایر اشکال تبلیغات نمایشی عبارتند از تبلیغات بومی ، پاپ آپ و تبلیغات متنی. به پاپ آپ ها بینابینی نیز گفته می شود و معمولاً زمانی رخ می دهند که بازدیدکننده منتظر بارگذاری صفحات وب است. با این حال، آنها می توانند برخی از کاربران را آزار دهند و منجر به کلیک کم شوند، اما در برخی از سایت ها محبوب هستند.

به یاد داشته باشید که محبوبیت و اثربخشی یک روش تبلیغات آنلاین تا حد زیادی به نیازهای تبلیغ کننده و ماهیت مخاطب بستگی دارد. چیزی که با یک تبلیغ کننده خاص کار می کند ممکن است با دیگری کار نکند.

 گزینه ی محبوب از روش های سایت تبلیغات ایرانی: تبلیغات مبتنی بر پیامک

اگرچه بسیار رایج نیست، اما پیامک های استروئیدی در بین تبلیغ کنندگان آنلاین که از نحوه عملکرد آنها می دانند بسیار محبوب است.

این میکروبلاگ‌ها به دنبال‌کنندگان یا طرفداران نمایه تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند تا از آخرین اطلاعات مربوط به کسب‌وکار به‌روز شوند. ادغام با فناوری تلفن همراه گامی در مسیر درست است زیرا مردم می توانند هشدارهای پیامکی را در تلفن همراه خود دریافت کنند.

با داشتن سهم بزرگ جمعیت جهان به تلفن های همراه مجهز به اینترنت، می توان از طریق این روش به تعداد زیادی از مردم دسترسی داشت.

این واقعیت که امکان برقراری ارتباط مستقیم را فراهم می کند، رنگی را به بسته بندی خوب اضافه می کند.

گزینه ی قدیمی از روش های سایت تبلیغات ایرانی: تبلیغات وابسته

این یک روش تبلیغاتی بسیار قدیمی و پرطرفدار است که هم به تبلیغ کننده و هم به شرکت وابسته اجازه می دهد از آن سود ببرند. تبلیغ کننده به شرکت وابسته اجازه می دهد تا از طرف او تبلیغ کند و در ازای آن به شرکت وابسته پولی دریافت می کند.

یک کد رهگیری ویژه برای شناسایی سایت‌هایی که بازدیدکنندگان از آن‌ها آمده‌اند استفاده می‌شود تا بتوان بر اساس آن به شرکت وابسته مورد نظر خسارت پرداخت کرد. همچنین امکان ردیابی بازدیدکنندگانی که واقعاً برای خبرنامه ها ثبت نام می کنند یا از سایت چیزهایی خریداری می کنند، وجود دارد.

تبلیغات مقاله محتوا

شما می توانید در مورد کسب و کار خود مقاله بنویسید و آنها را به سایت های مختلف ارسال مقاله ارسال کنید .

کسانی که از این سایت‌ها بازدید می‌کنند، فرصتی برای خواندن مقاله‌ها خواهند داشت و از آنچه که شما سعی در تبلیغ آن را دارید، اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد.

شما همچنین می توانید این مقالات را در وبلاگ ها یا در وب سایت خود یا در وب سایت های دیگر ارسال کنید.

روش های سایت تبلیغات ایرانی
روش های سایت تبلیغات ایرانی

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا  راهی عالی برای تبلیغ غیرمستقیم کسب و کار خود برای مصرف کنندگان با ارائه اطلاعات مفید یا جالب به آنها است. شما می توانید محتوا را در قالب وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک و تقریباً هر قالب آنلاین ایجاد کنید.

صرف نظر از صنعت شما، انتشار محتوای اصلی یک راه بسیار موثر برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است. وقتی اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارید که مشتریان بالقوه‌تان آن‌ها را جالب می‌دانند، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد خواهند کرد.

بازاریابی محتوا همچنین می تواند شرکت شما را به عنوان یک مقام معتبر معرفی کند و شهرت آنلاین شما را ایجاد کند. هنگامی که مخاطبان هدف شما می بینند که شما به طور قابل اعتماد اطلاعات جدیدی را در صنعت خود منتشر می کنید، مطمئن می شوند که شما در زمینه خود پیشرو هستید.

برای اینکه بتوانید در بازاریابی محتوا موفق باشید، باید از یک برنامه منظم انتشار پیروی کنید.

شرکت‌هایی که 16 بار یا بیشتر در ماه ارسال می‌کنند،  چهار برابر بیشتر  از شرکت‌هایی که فقط چند بار در ماه ارسال می‌کنند، ترافیک بیشتری را مشاهده می‌کنند. این ممکن است تعهدی دشوار و زمان‌بر به نظر برسد، اما می‌توان با همکاری با یک آژانس  خدمات کپی نویسی ، آن را آسان‌تر کرد .

با این حال، محتوای نوشتاری تنها مسیری نیست که می توانید طی کنید همچنین می توانید محتوا را به شکل گرافیک اصلی ایجاد کنید.

عناصر بصری می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و هنگامی که با اطلاعات جالب ترکیب شوند، می توانند زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. به علاوه، اینفوگرافیک‌ها به راحتی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند، به این معنی که شانس این را افزایش می‌دهند که بازدیدکنندگان شما پیوندی به سایت شما را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، ویدیوها یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب بازدیدکنندگان هستند. ایجاد محتوای ویدیویی اصلی  می‌تواند کمی بیشتر از نوشتن یک پست وبلاگ یا طراحی گرافیکی کار فشرده‌تر باشد، اما زمانی که به خوبی انجام شود، نتایج برای کسب و کار شما می‌تواند قابل توجه باشد.

بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین است زیرا می تواند از سایر تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی مانند رسانه های اجتماعی، جستجوی پولی و حتی سئو پشتیبانی کند. به همین دلیل است که کسب و کارها محتوا را به بخش اصلی استراتژی خود تبدیل می کنند.

چگونه بهترین استراتژی های تبلیغات آنلاین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

با همه این استراتژی‌های تبلیغاتی موجود، تشخیص اینکه کدامیک برای شرکت و بودجه شما مناسب‌تر هستند، دشوار است.

در میان نمونه‌های دیگر استراتژی‌های تبلیغات آنلاین که ارزش امتحان کردن دارند، اگر کسب‌وکار کوچک‌تری با بودجه بازاریابی نسبتاً کم هستید، ممکن است بخواهید با گزینه‌های کم‌هزینه‌ای که می‌توانید در داخل انجام دهید، مانند رسانه‌های اجتماعی و سئو شروع کنید.

با این حال، اگر انعطاف بیشتری دارید، توصیه می کنیم تا حد امکان از این استراتژی ها برای ایجاد یک استراتژی جامع استفاده کنید. وقتی از چندین رویکرد استفاده می‌کنید، می‌توانید نسبت به زمانی که فقط از یکی استفاده می‌کردید، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

به عنوان یک پایه، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای ایجاد تبدیل طراحی شده است.

شما می توانید پول زیادی را به سئو و PPC بریزید، اما اگر وب سایت شما حرفه ای و کاربر پسند نباشد، بعید است به نتایجی که می خواهید برسید. کاربران باید سایت شما را پیدا کنند، اما زمانی که به آنجا رسیدند، همچنین باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای تبدیل شدن به مشتری یا مشتری پیدا کنند.

همانطور که استراتژی خود را توسعه می دهید، بزرگترین مزیت تبلیغات آنلاین این است که نظارت و بهبود کمپین های شما آسان است. با همه استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر در این صفحه، مشاهده بازگشت سرمایه و انجام تنظیمات برای بهبود بازده سرمایه‌گذاری در حرکت رو به جلو آسان است.

بهترین روش های سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

موتورهای جستجو و بسیاری از وب‌سایت‌ها، آگهی‌های کوچکی را با URLهای تعبیه‌شده حمل می‌کنند. هنگامی که شخصی روی این تبلیغات کلیک می کند، شرکتی که آنها را در آنجا قرار داده است هزینه دریافت می کند. بسیاری این روش را بهترین روش تبلیغات آنلاین می دانند و با سرعت قابل توجهی در حال رشد است. برخلاف تبلیغات سنتی پرداخت به ازای کلیک کاربر فعال می شود. کاربران آن را دوست دارند، زیرا هیچ هزینه ای برای آنها ندارد و فقط در صورتی از آن استفاده می کنند که چیزی باشد که آنها را جذب کند.

بلندمدت ترین گزینه از روش های سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یک استراتژی بلند مدت است که مستلزم توجه مداوم است. (زمانی که وب سایت شما شروع به حرکت بالاتر در رتبه بندی می کند، آنهایی که جابجا می شوند سعی می کنند جایگاه خود را بازیابی کنند.)

پاپ آپ چیست؟

به پاپ آپ ها بینابینی نیز گفته می شود و معمولاً زمانی رخ می دهند که بازدیدکننده منتظر بارگذاری صفحات وب است. با این حال، آنها می توانند برخی از کاربران را آزار دهند و منجر به کلیک کم شوند، اما در برخی از سایت ها محبوب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *