مدیریت تبلیغات رایگان مجازی

مدیریت تبلیغات رایگان مجازی

مدیریت تبلیغات رایگان مجازی فرآیند طراحی شده برای کنترل فعالیت های مختلف درگیر در حین برقراری ارتباط با بازار هدف است. یک ابزار مدیریت تبلیغات به شما کمک می کند تا ویژگی های مختلف تبلیغات را خودکار کنید. از برنامه ریزی تبلیغات گرفته تا نظارت و تجزیه و تحلیل تبلیغات، همه چیز را می توان با چنین ابزاری انجام داد.

ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

ابزارها و نرم‌افزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی به آژانس‌ها در مدیریت و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات دیجیتال خود در چندین پلتفرم مانند گوگل، فیس‌بوک و اینستاگرام کمک می‌کنند. این راه حل ها به آژانس ها یک پلت فرم یکپارچه برای ایجاد، راه اندازی، نظارت و تجزیه و تحلیل تبلیغات و همچنین مدیریت بودجه و مخاطبان هدف ارائه می دهند.

نرم‌افزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی برای آژانس‌ها مفید هستند زیرا به ساده‌سازی و خودکارسازی فرآیند تبلیغات کمک می‌کنند و در نتیجه در زمان و منابع صرفه‌جویی می‌کنند. آژانس‌ها می‌توانند به سرعت برنامه‌های خود را تغییر دهند و تصمیمات مبتنی بر داده‌ها را برای افزایش بازگشت سرمایه با توانایی پیگیری و اندازه‌گیری عملکرد کمپین‌ها در زمان واقعی اتخاذ کنند.

علاوه بر این، فناوری‌های مدیریت تبلیغات رایگان مجازی قابلیت‌های هدف‌گیری و بهینه‌سازی جامعی را ارائه می‌کنند و به آژانس‌ها اجازه می‌دهند تا با پیام مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب دست یابند.

این در نهایت منجر به کمپین های تبلیغاتی موثرتر و کارآمدتر و همچنین بهبود رضایت و حفظ مشتری می شود.

بیایید به اهمیت ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی و برخی از بهترین ابزارهای موجود نگاهی بیندازیم.

اهمیت یک نرم افزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی

بازاریابی اغلب سیاهچاله تجارت در نظر گرفته می شود. با این حال، یک عامل مهم برای موفقیت باقی می ماند. یک ابزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی کل فرآیند را کارآمدتر می کند و دارای مزایای مختلفی است؛ مانند:

  • این به بهبود ساختار کمپین شما و افزایش شانس یک کمپین قوی با مخاطبان هدف شما کمک می کند.
  • این باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا یک ابزار واحد می تواند جنبه های مختلف را مدیریت کند.
  • شما می توانید عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را ردیابی و ارزیابی کنید.
  • به شما امکان می دهد کمپین های متعددی را در رسانه های مختلف اجرا کنید.

ابزارهای مدیریت تبلیغات از آنجایی که به ساده‌سازی فرآیند تبلیغات، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات دیجیتال در بسیاری از پلتفرم‌ها کمک می‌کنند، برای آژانس‌ها ضروری شده‌اند.

مدیریت تبلیغات رایگان مجازی
مدیریت تبلیغات رایگان مجازی

چرا آژانس ها به نرم افزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی نیاز دارند؟

در اینجا برخی از دلایل اصلی نیاز آژانس ها به نرم افزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی آورده شده است:

پلتفرم متمرکز:

نرم افزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی یک پلت فرم تلفیقی برای مدیریت بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در چندین پلت فرم فراهم می کند. این روند برنامه ریزی، راه اندازی، نظارت و تجزیه و تحلیل کمپین ها را ساده می کند و در وقت و هزینه آژانس ها صرفه جویی می کند.

تبلیغات هدفمند:

پلتفرم‌های مدیریت تبلیغات رایگان مجازی امر اثربخشی و کارایی ابتکارات تبلیغاتی را افزایش می دهد و در نتیجه ROI بالاتری دارد.

ردیابی عملکرد در زمان واقعی:

ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا عملکرد کمپین‌های خود را در زمان واقعی ردیابی کنند و بینش قابل‌توجهی در مورد اثربخشی آنها ارائه دهند. نظارت بر تبلیغات مشخص می‌کند که کدام مشتریان را هدف قرار دهند، زیرا به آژانس‌های تبلیغاتی اجازه می‌دهد تا تعیین کنند کدام تبلیغات تأثیر قوی بر جمعیت هدف گذاشته است. این به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا تصمیم‌های مبتنی بر داده اتخاذ کنند و استراتژی خود را در حال حرکت تغییر دهند تا نتایج کمپین را به حداکثر برسانند.

مدیریت بودجه:

ردیابی هزینه تبلیغات برای همه بازاریابان ضروری است تا ببینند چقدر پول برای یک کمپین خرج شده است. این به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا هزینه‌های خود را برای به حداکثر رساندن ROI و در عین حال در بودجه خود تطبیق دهند.

اتوماسیون:

بسیاری از عملیات پرزحمت و زمان‌بر مرتبط با مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی، مانند مدیریت پیشنهاد، تولید آگهی و هدف‌یابی، توسط ابزارهای مدیریت تبلیغات خودکار می‌شوند. این به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا روی وظایف مهم‌تری مانند توسعه استراتژی و مدیریت مشتری تمرکز کنند.

در نهایت، ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی برای آژانس ها برای مدیریت صحیح و کارآمد کمپین های تبلیغات دیجیتال و بهینه سازی آن ضروری است. راه‌حل‌های مدیریت تبلیغات رایگان مجازی می‌توانند به آژانس‌ها کمک کنند تا با هدف قرار دادن مخاطبان صحیح، پیگیری موفقیت در زمان واقعی، و خودکار کردن بسیاری از کارهای مربوط به مدیریت کمپین‌ها، ROI و رضایت مشتری خود را افزایش دهند.

ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی

در ادامه به بررسی ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی می پردازیم:

1.قوی ترین ابزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی: تبلیغات گوگل

گوگل ادوردز یک پلت فرم تبلیغاتی قوی است که به آژانس ها امکان طراحی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی موثر در موتور جستجوی گوگل و وب سایت های شریک را می دهد. Google Advertising با بیش از 3.5 میلیارد جستجو روزانه در گوگل، آژانس ها را به مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی می دهد.

یکی از مزیت‌های اصلی Google Ads قابلیت هدف‌گیری قدرتمند آن است که به آژانس‌ها اجازه می‌دهد با پیام مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب دست یابند. مشتریان بالقوه بسته به ویژگی هایی مانند موقعیت مکانی، جمعیت شناسی، علایق و رفتار جستجو می توانند توسط آژانس ها مورد هدف قرار گیرند. این تضمین می کند که تبلیغات به مرتبط ترین مخاطب نشان داده می شود و کارایی کمپین را افزایش می دهد.

Google Ads همچنین شامل تعدادی ابزار برای کمک به آژانس ها در ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کمپین ها است. کمپین ها را می توان توسط آژانس ها با استفاده از طیف وسیعی از فرم های تبلیغاتی مانند تبلیغات متنی، تصویری و ویدیویی ایجاد کرد. آنها همچنین می توانند بودجه و تکنیک های مناقصه را تعیین کنند تا تضمین کنند که کمپین های آنها هم مقرون به صرفه است و هم بازدهی مثبتی را به همراه دارد.

تغییرات تبلیغاتی در گوگل ادوردز به شما امکان می دهد چندین نسخه تبلیغاتی را آزمایش کنید. علاوه بر این، گوگل ادوردز گزینه های بهینه سازی قدرتمندی را برای کمک به آژانس ها در بهینه سازی موفقیت کمپین های خود ارائه می دهد.

تکنیک‌های مناقصه خودکار، که از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای اصلاح قیمت‌ها در زمان واقعی بر اساس داده‌های عملکرد استفاده می‌کنند، و تست A/B، که به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا تنوع‌های تبلیغاتی متعدد را آزمایش کنند و کمپین‌های خود را برای کارایی بهینه بهینه‌سازی کنند، نمونه‌هایی از این موارد هستند.

2.مدیر تبلیغات فیس بوک

Facebook Ads Manager یکی دیگر از پلتفرم های تبلیغاتی محبوب است که آژانس ها را قادر می سازد تا کمپین های تبلیغاتی را در حساب های فیس بوک و اینستاگرام ایجاد و اجرا کنند. Facebook Ad Manager طیف وسیعی از مزایا را برای آژانس ها ارائه می دهد.

هنگام استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک، می توانید پست ها را از صفحه فیس بوک خود تقویت کنید، اما تا زمانی که از مدیر تبلیغات استفاده نکنید، نمی توانید تبلیغات را اجرا کنید. حدود 3.7 میلیارد کاربر ماهانه توسط فیس بوک گزارش شده است. این به آژانس ها امکان دسترسی به تعداد زیادی از مجموعه های تبلیغاتی مشتریان بالقوه را می دهد.

حساب مدیر کسب و کار فیس بوک یک ابزار ضروری است. فیس بوک Ads Manager و Power Editor را در یک رابط واحد ادغام کرده است تا طراحی و نظارت بر مجموعه های تبلیغاتی در صفحه فیس بوک، از جمله تبلیغات اینستاگرام را آسان تر کند. Facebook Events Manager ابزاری است که به شما امکان می دهد داده های رویداد خود را مشاهده و مدیریت کنید.

مدیریت تبلیغات رایگان مجازی
مدیریت تبلیغات رایگان مجازی

مدیر تبلیغات فیس بوک گزینه های هدف گذاری گسترده ای را برای کمک به آژانس ها در دستیابی به هدف بازاریابی خود برای دستیابی به مخاطب مناسب دارد. آژانس هایی که از مدیر تبلیغات فیس بوک استفاده می کنند می توانند مشتریان بالقوه را بر اساس جمعیت شناسی، سرگرمی ها، رفتارها و مکان هدف قرار دهند.

همچنین طیف وسیعی از قالب‌های تبلیغاتی، از جمله تصاویر، ویدیوها، تنظیمات تجاری و تبلیغات چرخ و فلک را ارائه می‌کند. شرکت ها همچنین می توانند از Creative Hub تبلیغاتی فیسبوک برای طراحی و پیش نمایش خلاقیت های تبلیغاتی استفاده کنند.

برگه نمای کلی حساب در مدیر تبلیغات یک نمای کلی در سطح بالایی از عملکرد تبلیغ شما ارائه می دهد. می‌توانید عملکرد تبلیغات حساب شخصی را در برگه «نمای کلی حساب» در «مدیر تبلیغات» نظارت کنید تا ببینید آیا کمپین‌های شما به هدف خود می‌رسند یا پول را هدر می‌دهند.

مدیر تبلیغات فیس بوک دارای قابلیت های بهینه سازی عالی مانند پیشنهاد قیمت خودکار و ردیابی عملکرد در زمان واقعی است که به آژانس ها اجازه می دهد تا اثربخشی کمپین های خود را به حداکثر برسانند.

3.بهترین ابزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی: AdRoll

AdRoll یک ابزار تبلیغاتی و هدف‌گیری مجدداست که آژانس‌ها را قادر می‌سازد از طریق رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های موبایل و ایمیل با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند. AdRoll بسیاری از ویژگی های ارزشمند را ارائه می دهد.

هدف گذاری مجدد بین پلتفرمی را تسهیل می کند، یک روش پرداخت امن که به آژانس ها اجازه می دهد تا با مشتریان بالقوه در دستگاه ها و پلتفرم های مختلف ارتباط برقرار کنند. این صفحه جدید تضمین می کند که خریداران بالقوه صرف نظر از دستگاه یا پلتفرم، با تبلیغاتی که همراه با پیام های هدفمند اجرا می شوند، تماس می گیرند.

AdRoll ویژگی‌های جامعی برای مخاطبان سفارشی و بخش‌بندی ارائه می‌کند که به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا مشتریان بالقوه را بر اساس عوامل مختلف هدف قرار دهند. مدیر تبلیغات AdRoll خدمات گزارش گیری و تجزیه و تحلیل پیچیده ای را ارائه می دهد که به آژانس ها امکان می دهد عملکرد کمپین های خود را ردیابی و بهینه کنند.

آژانس‌ها می‌توانند معیارهایی مانند برداشت‌ها، کلیک‌ها، تبدیل‌ها، بودجه تبلیغات و درآمد را اندازه‌گیری کنند و از این اطلاعات برای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها در مورد افزایش کمپین‌های خود استفاده کنند.

4.AdExpresso

AdEspresso یک پلت فرم تبلیغاتی است که ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی فیس بوک و اینستاگرام را ساده می کند.

AdEspresso تست A/B را ارائه می دهد که اغلب به عنوان تست تقسیم شناخته می شود، یک استراتژی برای تعیین اینکه کدام سرفصل تبلیغات، نسخه اصلی، گرافیک، دعوت به اقدام یا ترکیبی از موارد فوق که برای جمعیت هدف شما بهترین عملکرد را دارند، ارائه می دهد.

این قابلیت در AdEspresso به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا انواع مختلف تبلیغات را آزمایش کنند تا ببینند کدام یک بهترین عملکرد را دارد. این به آژانس‌ها در تعیین مؤثرترین پیام‌ها، تصاویر و گزینه‌های هدف برای کمپین‌های خود کمک می‌کند و منجر به افزایش کارایی می‌شود.

AdEspresso یک رابط ایجاد کمپین با کاربری آسان را ارائه می دهد که به آژانس ها اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی کمپین ها را ایجاد و اجرا کنند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و به آژانس ها اجازه می دهد تا روی سایر بخش های برنامه تبلیغاتی خود تمرکز کنند.

AdEspresso قابلیت های تجزیه و تحلیل و گزارش گسترده ای را ارائه می دهد که آژانس ها را قادر می سازد اثربخشی کمپین را ارزیابی کرده و تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهبود آن اتخاذ کنند. معیارهایی از جمله نمایش‌ها، کلیک‌ها و تبدیل‌ها می‌توانند توسط آژانس‌ها برای بهبود موفقیت کمپین‌هایشان اندازه‌گیری و استفاده شوند.

5.Adstream

Adstream به شما این امکان را می دهد که جنبه های مختلف بازاریابی را ادغام و ترکیب کنید. آنها به شما اجازه می دهند تا گردش های کاری مختلف را برای بهبود بهره وری خودکار کنید. شما همچنین می توانید از یک گردش کار واحد در هنگام سازماندهی، ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای دیجیتال استفاده کنید. علاوه بر این، آنها می توانند شما را به 79000 مقصد رسانه ای جهانی متصل کرده و محتوای شما را ارائه دهند. به طور قابل توجهی، شما همچنین می توانید محتوای خود را با توجه به میزان بیننده تغییر دهید.

صندوق ورودی مدیریت ترافیک یکی دیگر از ویژگی های جالب است که در آن می توانید تبلیغات را بررسی کنید، ویرایش کنید و آنها را برای تیم های دیگر ارسال کنید. تجزیه و تحلیل همچنین به شما امکان می دهد عملکرد کمپین های خود را ردیابی و اندازه گیری کنید.

6.نرم افزار ردیابی تبلیغات Hubspot

این نرم افزار به شما امکان می دهد تمام کمپین های خود را از ابزار اجرا کنید. با همگام‌سازی مخاطبان، هدف‌گیری تبلیغات را خودکار می‌کند و به شما امکان می دهد کمپین های تبلیغاتی را در گوگل، فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین مدیریت کنید.

مدیریت تبلیغات رایگان مجازی
مدیریت تبلیغات رایگان مجازی

می‌توانید گزارش‌های بازگشت سرمایه را از کمپین‌های خود تهیه کنید تا عملکرد آنها را درک کنید. علاوه بر این، با دانستن اینکه چه کسی اقدامی انجام داده و به تبلیغ شما علاقه نشان داده است، به شما کمک می کند رفتار مصرف کننده را درک کنید. Hubspot همچنین یک ابزار CRM ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا کمپین خود را برای افزایش تبدیل برنامه ریزی کنید.

7.Epom

Epom یک پلت فرم همه کاره است که به شما امکان می دهد کمپین های تبلیغاتی، ویدیویی و موبایلی را مدیریت و نمایش دهید. آنها همچنین فرمت های مختلفی از تبلیغات با بهترین عملکرد را ارائه می دهند که می توان از آنها برای تبلیغات استفاده کرد، به عنوان مثال، تبلیغات بنری یا پاپ آپ های گوشه ای. با این حال، گزینه‌ها برای طرح اولیه محدود هستند، اما گزینه‌های متنوعی برای طرح‌های بالاتر دارند.

آنها به شما امکان می دهند مخاطبان را دقیقاً بر اساس بیش از 20 گزینه هدف گیری مانند جغرافیا، جمعیت سنی، زبان، دستگاه و غیره هدف قرار دهید.

همچنین می توانید داده ها را در هر مرحله از کمپین دریافت کنید، تغییرات لازم را اعمال کنید و تبلیغات را حذف کنید. این تجزیه و تحلیل ها به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را به پربارترین کمپین های تبلیغاتی اختصاص دهید.

8.HootSuite

Hootsuite یک ابزار مدیریت تبلیغات رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد پست ها را زمان بندی کنید، تیم ها را مدیریت کنید و ROI را ارزیابی کنید. وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، برنامه ریزی کمپین بسیار مهم است. دشوار است که همیشه محتوا را در زمان مربوطه پست کنید تا حداکثر تعامل را به دست آورید.

Hootsuite به شما امکان می دهد پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید و شانس فالوورهای شما را افزایش می دهد تا محتوای شما را در فید خبری خود ببینند. پس از ارسال، می توانید پست ها را زیر نظر داشته باشید و به شما امکان می دهد با واکنش های پست های خود در کانال های مختلف تعامل داشته باشید.

آنها تجزیه و تحلیل داخلی مختلفی برای درک عملکرد تبلیغات یا پست ها دارند. پیام‌های خصوصی دریافت‌شده در پلتفرم‌های مختلف نیز در یک صندوق ورودی در دسترس شما هستند. همچنین می توانید با بیش از 250 برنامه دیگر که برای مدیریت سرنخ، بازاریابی و غیره استفاده می کنید، ارتباط برقرار کنید.

9.ابزار 6sense

6sense یک پلت فرم نوآورانه است که از هوش مصنوعی، داده های بزرگ و یادگیری ماشینی برای کمک به درک مشتریان خود استفاده می کند. آنها از فناوری هوش مصنوعی ثبت شده خود برای ارزیابی رفتار خریدار و پیش بینی چشم انداز استفاده می کنند تا بتوانید تبلیغات را بر اساس آن هدف قرار دهید.

آنها یکی از بهترین ها در صنعت در شناسایی حساب ها و تحقیق برای راه حل هستند. علاوه بر این، آنها از داده های حساب برای ایجاد تبلیغات نمایشی هدفمند استفاده می کنند که شانس گفتگو را افزایش می دهد.

نتیجه

هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین پلت فرم مدیریت تبلیغات رایگان مجازی برای شرکت خود، معیارهایی مانند اندازه آژانس، بودجه و نیازهای تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

گوگل ادوردز ممکن است جایگزین ایده آلی برای شرکت های کوچکتر با منابع محدود باشد زیرا تبلیغات آن نسبتاً ارزان است و طیف گسترده ای از گزینه های هدف را ارائه می دهد. اما، برای آژانس‌های بزرگ‌تر با نیازهای تبلیغاتی پیچیده‌تر، پلتفرمی مانند AdRoll که تقسیم‌بندی جامع مخاطبان و قابلیت‌های هدف‌گیری مجدد بین پلتفرمی را ارائه می‌دهد، ممکن است مناسب‌تر باشد.

در نهایت، اهمیت ابزارهای مدیریت تبلیغات برای آژانس ها قابل اغراق نیست. این ابزارها آژانس‌ها را قادر می‌سازند تا کمپین‌های تبلیغاتی مؤثری را برای مشتریان خود ایجاد، اجرا و بهینه کنند و در نتیجه درآمد و رشد کسب‌وکار را افزایش دهند. با استفاده از ویژگی‌ها و مزایای این ابزارها، آژانس‌ها می‌توانند نتایج چشمگیری را برای مشتریان خود به دست آورند و در فضای تبلیغاتی دیجیتالی که به طور فزاینده‌ای شلوغ می‌شود، رقابتی باقی بمانند.

چرا ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی برای آژانس ها ضروری است؟

در نهایت، ابزارهای مدیریت تبلیغات رایگان مجازی برای آژانس ها برای مدیریت صحیح و کارآمد کمپین های تبلیغات دیجیتال و بهینه سازی آن ضروری است. راه‌حل‌های مدیریت تبلیغات رایگان مجازی می‌توانند به آژانس‌ها کمک کنند تا با هدف قرار دادن مخاطبان صحیح، پیگیری موفقیت در زمان واقعی، و خودکار کردن بسیاری از کارهای مربوط به مدیریت کمپین‌ها، ROI و رضایت مشتری خود را افزایش دهند.

بهترین ابزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

AdRoll یک ابزار تبلیغاتی و هدف‌گیری مجدداست که آژانس‌ها را قادر می‌سازد از طریق رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های موبایل و ایمیل با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند. AdRoll بسیاری از ویژگی های ارزشمند را ارائه می دهد.

در کدام ابزار مدیریت تبلیغات رایگان مجازی از هوش مصنوعی استفاده شده است؟

6sense یک پلت فرم نوآورانه است که از هوش مصنوعی، داده های بزرگ و یادگیری ماشینی برای کمک به درک مشتریان خود استفاده می کند. آنها از فناوری هوش مصنوعی ثبت شده خود برای ارزیابی رفتار خریدار و پیش بینی چشم انداز استفاده می کنند تا بتوانید تبلیغات را بر اساس آن هدف قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *