بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

این روزها برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است که به جای آن خود را به طور برجسته در فهرست های متعدد بهترین سایت تبلیغات کسب و کار لیست کنند.

نرخ استفاده از بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

این را در نظر بگیرید، چهار نفر از هر پنج مصرف کننده  در ایالات متحده اکنون از موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند. شاید مهمتر از آن، 50 درصد از کسانی که جستجوهای محلی را با گوشی هوشمند انجام می دهند، در همان روز از کسب و کار مورد نظر بازدید می کنند و 18 درصد با خرید در همان روز پیش می روند. برای اطمینان از یافتن کسب و کارتان، ما 20 مکان برتری که کسب ‌وکار شما باید فهرست شود را معرفی کرده‌ایم.

چه چیزهایی را در فهرست کسب و کار آنلاین خود بگنجانید

تحقیقات گوگل  نشان می دهد که مشتریان اغلب به دنبال ساعت کاری شرکت، اطلاعات محصول، مکان کسب و کار و مسیرها هستند. بسیاری نیز در بررسی‌های آنلاین سایر مشتریان سهام عالی قرار می‌دهند و 88 درصد به این نظرات به اندازه توصیه‌های شخصی اعتماد دارند. مطالعات دیگر به تقاضای جستجوگران برای کوپن ها و پیشنهادات ویژه اشاره می کند.

تعدادی از بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

بیست دایرکتوری مرتبط دیگر که می توانند در معرض دید کسب و کار شما قرار بگیرند عبارتند از:

1. Google My Musiness

همانوطور که می دانید سر دسته موتورهای جستجو گوگل است. بنابراین، وقتی اولویت بندی لیست های آنلاین را باید دنبال کنید، جای تعجب نیست، کارشناسان اغلب توصیه می کنند که با  Google My Business  (GMB) رایگان شروع کنید. به هر حال، گوگل بسیار بهتر از موتورهای جستجوی دیگر عمل می کند و سال گذشته به طور متوسط ​​7.8 میلیارد جستجو در روز ثبت کرده است.

یکی از بزرگترین مزایای GMB فهرست موقعیت مکانی دقیق کسب و کار شما بر روی یک نقشه سازگار با تلفن همراه است یک موهبت بزرگ برای 1.3 میلیارد کاربر تلفن هوشمند است که انتظار می رود تا سال 2020 در ایالات متحده ساکن شوند.

گوگل با اشاره به مزیت سئوی این ابزار در ترویج کسب و کارهای کوچک و محلی نسبت به شرکت های عمومی تر، توصیه می کند: برای اکثر کاربران اندروید و آیفون که مشاغلی را در شعاع 5 کیلومتری جستجو می کنند، بسیار بیشتر قابل مشاهده خواهید بود. جستجوگران محلی نمی‌خواهند دائماً با همان نام‌های بزرگ قدیمی بمباران شوند که ممکن است واقعاً خدمات یا محصولی را که به دنبال آن هستند ارائه دهند یا ندهند.

GMB به طور مداوم در جستجوهای آنلاین بالا نشان داده می شود،  رتبه بندی سئوی وب سایت شما را  برای بهینه سازی ترافیک افزایش می دهد. نظرات مشتریان خود را ارسال می کند و به شما امکان می دهد کوپن های قابل چاپ، پیشنهادات ویژه، فیلم ها، تصاویر، ساعات کاری، روش های پرداخت ترجیحی، و اطلاعات معنی دار دیگر عملکرد آنالیز آن همچنین به شما امکان می دهد ردیابی کنید چه کسی شما را جستجو می کند و از چه سایت های دیگری بازدید کرده است. فرآیند ثبت نام رایگان و آسان برای GMB  در اینجا موجود است .

2. Bing Places for Business

فقط Google در بازدیدها از این محصول رایگان مایکروسافت پیشی می گیرد و می توانید چندین مکان تجاری، عکس، ویدیو و موارد دیگر را در طول ثبت نام سریع، رایگان و آسان خود اضافه کنید. از آنجایی که Bing موتور جستجوی پیش‌فرض نسخه‌های دسکتاپ و تبلت ویندوز 8 است، برخی از دارندگان تبلت، دسک‌تاپ و لپ‌تاپ Bing را به جای Google  ترجیح می‌دهند. اینجا ثبت نام  کنید

3. Yahoo Local Listing

سرویس یاهو با رتبه سوم در کنار گوگل و بینگ، روزانه میلیون ها جستجو را به خود جلب می کند. فهرست اولیه رایگان است، اما 9.95 دلار در ماه به شما امکان می دهد عکس ها و توضیحات شرکت را اضافه کنید و 29.99 دلار در ماه لیست های شما را در بیش از 40 فهرست آنلاین دیگر خریداری می کند. اگرچه یاهو دیگر آن غول موتور جستجوی سابق نیست، اما Yahoo Local  یک مکمل عالی برای استراتژی محلی آنلاین شما است.

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

4. Yelp

یکی از بهترین منابع آنلاین برای بررسی صادقانه مصرف کنندگان است. این پلتفرم به شما امکان می دهد پیام های عمومی یا خصوصی (از جمله معاملات) را برای مشتریان ارسال کنید و روندهای تجاری را با استفاده از ابزار گزارش Yelp بررسی کنید. از نظر جمعیتی، 42 درصد از کاربران این پلتفرم 18 تا 34 ساله، 61 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی و 46 درصد سالانه 100000 دلار یا بیشتر درآمد دارند. دسته بندی های مورد بررسی در Yelp به ترتیب شامل خرید، رستوران ها و خدمات خانه هستند.

5. MerchantCircle

یک شبکه رایگان است که برای مشاغل کوچکی که به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان محلی و سایر مشاغل کوچک در مناطق خود هستند، هدف قرار گرفته است. کاربران می‌توانند برای تقویت فهرست‌های خود تبلیغ کنند، وبلاگ‌های تجاری ارسال کنند و از ابزارهای بازاریابی رایگان با هدف ایجاد تجارت خود استفاده کنند. هرچه آنلاین فعال تر باشند، در معرض دید محلی بیشتری قرار می گیرند.

6. Yellow Pages

این نسخه آنلاین به خوبی سازماندهی شده از کلاسیک قدیمی میلیون ها جستجو روزانه ایجاد می کند. این تبلیغات، تولید سرنخ و داده های دقیق عملکرد تبلیغات را ارائه می دهد. تحقیقات شرکت در سال گذشته به  70 میلیون بازدید کننده  در برنامه YP و YP.com اشاره می کند که درآمد دیجیتالی آنها در سال 2014 بیش از 1 میلیارد دلار بوده است. این شرکت خود را مقصد شماره 2 جستجوی محلی در ایالات متحده می داند.

7. White Pages

این فهرست حدود 30 میلیون شرکت را نشان می دهد که فرصت های تبلیغاتی با حمایت مالی و یک سرویس پیام متنی برتر را برای مشتریان ارائه می دهند.

8. Superpages.com

این سرویس رایگان و با قابلیت پیمایش آسان شامل گزینه های مفیدی از جمله آب و هوا و فهرست های قرعه کشی و همچنین دسترسی سریع به دسته های محبوب، نکات جستجو، و گزینه ورود به سیستم فیس بوک است.

9. Yellowbook

امکان جستجوی آسان لیست های کسب و کار را فراهم می کند که شامل اطلاعات کسب و کار شما، پیوندی به وب سایت شما، توضیحات محصول، ویژگی نقشه و گزینه هایی برای تبلیغات نمایشی و ویدئویی می شود. اطلاعات شما در سراسر شبکه Yellowbook.com  و سایت های شریک آن توزیع می شود.

10. Yellowbot

اطلاعات اولیه تماس و موقعیت مکانی را در مورد کسب و کار شما مشابه صفحات زرد، با نظرات و گزینه هایی از مشتریان که شامل لیست های ممتاز، برچسب های قابل جستجو و ورود سریع از طریق  Windows Live، Google، Facebook، Yahoo یا Twitter است، ارائه می دهد.

11. Manta

خود را یکی از بزرگترین منابع آنلاین اختصاص داده شده به مشاغل کوچک می نامد. این فهرست گزارش می‌دهد: «دایرکتوری Manta هر ماه دارای میلیون‌ها بازدیدکننده منحصربه‌ فرد است که پایگاه داده جامع ما را برای کسب‌وکارها، بخش‌های صنعتی و فهرست‌های خاص جغرافیایی جستجو می‌کنند. Manta اخبار و توصیه‌های مفید، فرصت‌های تبلیغاتی و ابزارهایی را برای مشاغل کوچک ارائه می‌کند. ثبت نام سریع است و امکان برجسته سازی محصولات شما را همراه با گزینه های بسته بهینه سازی فراهم می کند.

12. Citysearch

این سایت رایگان در فهرست ‌بندی رستوران‌ها، بارها، اسپاها، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر مشاغل در سراسر ایالات متحده تخصص دارد و آنها را از طریق یک شبکه شریک شامل Expedia، Urbanspoon  و MerchantCircle بهینه می‌کند. فهرست‌ها از طریق برنامه تلفن همراه محبوب Citysearch قابل دسترسی هستند و کسب‌وکارهایی که کاربران ترجیح می‌دهند به طور مرتب در فهرست‌های محلی «بهترین» نام‌گذاری می‌شوند که 20 دسته را پوشش می‌دهند.

13. MapQuest

این سرویس نقشه برداری وب از گذشته که متعلق به Verizon است، جستجوگران را به سرعت و به راحتی از طریق نقشه های دقیق به مکان فیزیکی شما می رساند. واشنگتن پست سال  گذشته داستانی را منتشر کرد و اشاره کرد که هنوز یک برنامه تلفن همراه MapQuest  برای هر 20 کاربر تلفن هوشمندی که نقشه گوگل دارند ظاهر می شود.

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

14. Local.com

این دایرکتوری رایگان به جستجوگران اطلاعات دقیقی درباره رویدادها، معاملات و اطلاعات مربوط به یک شهر خاص می دهد. پایگاه داده آن شامل بیش از 16 میلیون فهرست تجاری است که هر کد پستی در ایالات متحده را پوشش می دهد. گزینه های تبلیغات پولی امکان کوپن و سایر ویژگی ها را فراهم می کند.

15. Foursquare

این فهرست ترکیبی کسب و کار و سایت شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می دهد تا از طریق نقشه بررسی کنند و درباره کسب و کار خود نظر دهند، با یا بدون برنامه تلفن همراه است. Foursquare تا سال گذشته، بیش از  60 میلیون کاربر ثبت نام شده  و 50 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.

16. DexKnows

این سایت فهرست کسب ‌وکار، نظرات و رتبه‌ بندی‌های شما را بررسی می‌ کند و داده ‌هایی را در مورد نحوه تعامل مشتریان با نمایه شما ارائه می‌ دهد و بینش ‌هایی درباره فرصت‌ های تبلیغات آنلاین و آفلاین ارائه می ‌دهد. برنامه تلفن همراه DexKnows برای اندروید و اپل در دسترس است و به کاربران اجازه می ‌دهد تا با یک ضربه سریع جستجو کنند، نظرات خود را بنویسند، موارد دلخواه را علامت‌ گذاری کنند و جایگاه‌های سوخت را بر اساس مکان‌های GPS پیدا کنند.

17. The Business Journals

این گزینه محلی که در اکثر شهرهای بزرگ ایالات متحده موجود است، ماهانه 8 میلیون جستجوگر ایجاد می کند و چهار سطح فهرست را ارائه می دهد. جستجوگران آن به طور متوسط ​​بیش از 97000 دلار درآمد دارند و 84 درصد از آنها به صورت آنلاین خرید می کنند.

18. Angies List

این سایت معتبر به دلیل بررسی های عینی مصرف کنندگان در بیش از 720 دسته شناخته شده است. بیش از 3 میلیون عضو برای تحقیق، استخدام، رتبه بندی و بررسی ارائه دهندگان خدمات محلی به فهرست Angie مراجعه می کنند. در این سال این شرکت به عنوان فناوری  Deloitte’s Fast 500، رتبه بندی 500 شرکت فناوری، رسانه، ارتباطات راه دور، علوم زیستی و فناوری پاک در آمریکای شمالی که سریع ترین رشد را داشته اند، قرار گرفت.

19. Hotfrog

این دایرکتوری آنلاین رایگان و دقیق می تواند به فهرست شدن وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل کمک کند. گزینه ها شامل کوپن برای مشتریان شما است. این سایت ماهانه 1.6 میلیون کاربر فعال را در 38 کشور مختلف جذب می کند.

20. Kudzu

این پایگاه داده رایگان گزارش می دهد که به حدود  20 میلیون صاحب خانه  در سال کمک می کند تا در مورد بازسازی خود تصمیم بگیرند. گزینه ها شامل یک مدیر حساب اختصاصی است که می تواند برای تقویت وب سایت شما در نتایج جستجو کار کند. نمایه‌ ها می‌ توانند شامل توضیحات بازاریابی، عکس‌های کار انجام‌ شده، ویدیو ها، کوپن ‌ها، وابستگی ‌های حرفه ‌ای، اعتبارنامه‌ ها و نظرات و رتبه‌ بندی‌های ایجاد شده توسط کاربر باشند.

21. TripAdvisor

نرخ اشتراک ثابتی را برای هر کسب و کاری مرتبط با صنعت مهمان نوازی یا سرگرمی در 48 بازار در سراسر جهان ارائه می دهد. این سایت که خود را بزرگ ‌ترین سایت مسافرتی جهان می ‌نامد، به طور متوسط ​​به 390 میلیون بازدید کننده ماهانه منحصر بفرد می ‌رسد و تا کنون حدود 435 میلیون بررسی و نظر در مورد 6.8 میلیون اقامتگاه، رستوران و جاذبه ثبت کرده است.

22. Snapp Chat

اسنپ ​​چت از زمانی که پلتفرم رسانه های اجتماعی برای اولین بار در سال 2011 ظهور کرد ، به سرعت در حال رشد بوده است. پس از اینکه آنها در سال 2014 شروع به ارائه گزینه های تبلیغاتی پولی کردند، بسیاری از برندها تصمیم گرفتند از فرصت های جدید ارائه شده استفاده کنند.

اسنپ ​​چت سه روش اصلی تبلیغات را ارائه می دهد:

  • ژئوفیلترها: که فیلتر شفافی را بر روی اسنپ کاربر قرار می دهد، می تواند ابزاری عالی برای تشخیص برند باشد.
  • لنزهای حمایت شده: که فیلترهای تعاملی را اضافه می کند که کاربران اسنپ چت می توانند در فیلم یا عکس خود قرار دهند. لنزها با حرکات کاربر مانند بالا بردن ابروها یا ضربه زدن روی صفحه نمایش فعال می شوند.
  • فیلم های تبلیغاتی اسنپ: اولین تبلیغات ویدیویی منتشر شده در قالب عمودی، به سرمایه گذاری در پلت فرم بومی موبایل اپلیکیشن کمک می کند.

برخی از گزینه های تبلیغاتی اسنپ چت به صورت سلف سرویس هستند. اما روش های دیگر ممکن است نیاز به مشارکت نماینده اسنپ چت برای راه اندازی داشته باشند.

بسیاری از تبلیغ‌ کنندگان متوجه می‌شوند که دسترسی مورد نظر آنها برای بودجه آنها بسیار گران است. به نظر می رسد شرکت های بزرگ بهترین شانس را در هنگام استفاده از ویژگی های پیشرفته این شبکه دارند.

برای تبلیغ ‌کنندگان کوچک ‌تر، باید تا آنجا که می‌توانید فیلترینگ اعمال کنید تا کاربرانی که احتمال خرید ندارند را حذف کنید. این به شما این امکان را می دهد که بر روی افرادی که به احتمال زیاد درگیر هستند تمرکز کنید.

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

23. Linkedin

لینکدین از پایگاه کاربری بیش از 500 میلیون حرفه ای برخوردار است. اکثر آنها در حال حاضر به دنبال شبکه سازی و یافتن فرصت های شغلی جدید هستند. شبکه اجتماعی B2B همچنین مرکز فعالیت بازاریابان دیجیتالی است که می‌خواهند استعدادها را به نمایش بگذارند، اقتدار ایجاد کنند و خود را به عنوان پیشرو در حوزه خود معرفی کنند.

برای تبلیغ ‌کنندگانی که می ‌خواهند از پلتفرم لینکدین به طور کامل استفاده کنند، باید همین الان وارد شوند. توجه مخاطبان هدف خود را قبل از شلوغ شدن جلب کنید، مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر.

شما می توانید مخاطبان مورد نظر خود را با حداقل 10 دلار در روز هدف قرار دهید. پلتفرم تبلیغات سلف ‌سرویس لینکدین شامل توانایی هدف ‌یابی تبلیغات بر اساس شرکت مخاطب، عنوان شغلی، ارشدیت، مدرسه، مهارت‌ها، سن، جنسیت و سایر معیارها است.

مانند تبلیغات فیس بوک، لینکدین به بازاریابان این امکان را می دهد که به جای تبلیغ برای همه، فقط به کاربران خاصی دسترسی پیدا کنند.

دو فهرست کمتر شناخته شده

این دو فهرست با اینکه نسبت به موارد بالا کمتر شناخته شده اند اما بازدهی خوبی در بهترین سایت تبلیغات کسب و کار دارند

Best of the Web

این سایت مجموعه ای از فهرست های وب را با میلیون ها وب سایت فهرست شده ارائه می دهد. هدف تیم ویراستاران آنها این است که فهرست ها را مرتبط و منحصر به فرد کنند. هر سال بیست و پنج میلیون نفر BOTW محلی را جستجو می کنند. چندین گزینه قیمت گذاری در دسترس است.

Directory Critic

یک منبع لینک ‌سازی است که فهرست ‌های وب و مقاله‌ های دوست ‌دار SEO را ارائه می‌ دهد. دسته بندی ها شامل دایرکتوری های عمومی و مقاله است. همه لیست ها بدون هیچ هزینه ای در دسترس هستند.

نرخ استفاده از بهترین سایت تبلیغات کسب و کار چگونه است؟

این را در نظر بگیرید، چهار نفر از هر پنج مصرف کننده  در ایالات متحده اکنون از موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند. شاید مهمتر از آن، 50 درصد از کسانی که جستجوهای محلی را با گوشی هوشمند انجام می دهند، در همان روز از کسب و کار مورد نظر بازدید می کنند و 18 درصد با خرید در همان روز پیش می روند. برای اطمینان از یافتن کسب و کارتان، ما 20 مکان برتری که کسب ‌وکار شما باید فهرست شود را معرفی کرده‌ایم.

چه چیزهایی را باید در فهرست کسب و کار آنلاین خود بگنجانیم؟

ی قرار می‌دهند و 88 درصد به این نظرات به اندازه توصیه‌های شخصی اعتماد دارند. مطالعات دیگر به تقاضای جستجوگران برای کوپن ها و پیشنهادات ویژه اشاره می کند.

سه روش اصلی تبلیغات اسنپ ​​چت را ارائه نام توضیح دهید؟

ژئوفیلترها: که فیلتر شفافی را بر روی اسنپ کاربر قرار می دهد، می تواند ابزاری عالی برای تشخیص برند باشد.
لنزهای حمایت شده: که فیلترهای تعاملی را اضافه می کند که کاربران اسنپ چت می توانند در فیلم یا عکس خود قرار دهند. لنزها با حرکات کاربر مانند بالا بردن ابروها یا ضربه زدن روی صفحه نمایش فعال می شوند.
فیلم های تبلیغاتی اسنپ: اولین تبلیغات ویدیویی منتشر شده در قالب عمودی، به سرمایه گذاری در پلت فرم بومی موبایل اپلیکیشن کمک می کند.

11 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

  1. abbas گفته:

    امروزه مبالغ بسیار هنگفتی توسط کمپانی ها بزرگ صرف تبلیغات می شود. در این میان کسب و کارهای کوچک که توانایی رقابت با این قول ها و صرف چنین هزینه هایی را ندارند گزینه بهترین سایت تبلیغات کسب و کار می باشد.

  2. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات کسب و کار
    Superpages.com
    این سرویس رایگان و با قابلیت پیمایش آسان شامل گزینه های مفیدی از جمله آب و هوا و فهرست های قرعه کشی و همچنین دسترسی سریع به دسته های محبوب، نکات جستجو، و گزینه ورود به سیستم فیس بوک است.

  3. مهدی غلامحسینی گفته:

    این روزها برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است که به جای آن خود را به طور برجسته در فهرست های متعدد بهترین سایت تبلیغات کسب و کار لیست کنند.

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    دکس نو فهرست کسب ‌وکار، نظرات و رتبه‌ بندی‌های شما را بررسی می‌ کند و داده ‌هایی را در مورد نحوه تعامل مشتریان با نمایه شما ارائه می‌ دهد و بینش ‌هایی درباره فرصت‌ های تبلیغات آنلاین و آفلاین ارائه می ‌دهد.

  5. Parham گفته:

    مانند تبلیغات فیس بوک، لینکدین به بازاریابان این امکان را می دهد که به جای تبلیغ برای همه، فقط به کاربران خاصی دسترسی پیدا کنند. مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    گوگل با اشاره به مزیت سئوی این ابزار در ترویج کسب و کارهای کوچک و محلی نسبت به شرکت های عمومی تر، توصیه می کند: برای اکثر کاربران اندروید و آیفون که مشاغلی را در شعاع ۵ کیلومتری جستجو می کنند، بسیار بیشتر قابل مشاهده خواهید بود. جستجوگران محلی نمی‌خواهند دائماً با همان نام‌های بزرگ قدیمی بمباران شوند که ممکن است واقعاً خدمات یا محصولی را که به دنبال آن هستند ارائه دهند یا ندهند.

  7. زاجکانی گفته:

    برای تبلیغ ‌کنندگان کوچک ‌تر، باید تا آنجا که می‌توانید فیلترینگ اعمال کنید تا کاربرانی که احتمال خرید ندارند را حذف کنید. این به شما این امکان را می دهد که بر روی افرادی که به احتمال زیاد درگیر هستند تمرکز کنید

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    این روزها برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است که به جای آن خود را به طور برجسته در فهرست های متعدد بهترین سایت تبلیغات کسب و کار لیست کنند.

  9. امیرحسین گفته:

    بهترین سایت تبلیغات کسب و کار سایتی است که بتواند نیاز مشتریان را به درستی شناسایی درک و پیشبینی نماید تا بتواند به نحو احسنت به مشتری و کاربر خود پاسخ دهد و همینطور باید نحوه مدیریت آن به شکلی باشد تا مشکلی برای کسب و کار پیش نیامده و پاسخ عکس نگیرد

  10. Nazanin heshmati گفته:

    برترین سایت تبلیغات برای کسب و کار شما سایتی است که بتواند مهارت ها و محصولات شما را به بهت ین نحو به مخاطبان نشان دهد تا انها با اگاهی از نیاز های خود جذب کسب و کار شما شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *