بهترین سایت تبلیغات ایرانی

بهترین سایت تبلیغات ایرانی

پروژه تبلیغاتی خود را در ایران توسط بهترین سایت تبلیغات ایرانی سریع و بدون استرس شروع کنید.

انتخاب بین بهترین سایت تبلیغات ایرانی

شرکت های زیادی در ایران وجود دارد که خدمات تبلیغات می دهند، اما تنها یکی از آن ها برای شما کافیست. شرکت های معرفی شده در این مقاله باعث می‌ شود که از بین شرکت های فراوان، بهترین این شرکت ها را انتخاب کنید.

سایت های تبلیغاتی

یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی تبلیغات است که با استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان می توان به آن دست یافت.

صاحبان مشاغل و ارائه دهندگان خدمات می توانند کار و خدمات خود را در قالب آگهی در سایت های فوق ثبت کنند و منتظر تماس مشتریان باشند. با این سایت ها دیگر نیازی به بازاریابی ندارید.

اینترنت و وب سایت ها فرصت خوبی هستند که می توان از آن برای موفقیت در کار استفاده کرد. البته برای تبلیغات آنلاین باید به رتبه سایت هم توجه کرد. یکی از معیارهای انتخاب بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران همین رتبه بندی است.

یکی از مولفه های رتبه بندی سایت ها رتبه الکسا است که میزان بازدید کاربران از سایت را نشان می دهد. اگر قصد انجام تبلیغات آنلاین را دارید، بهتر است از این سایت ها استفاده کنید.

در گوگل و در بازار می توانید به دنبال سایت یا اپلیکیشن های آنها بگردید سایت تبلیغاتی ما نیز می تواند به صورت رایگان میزبان تبلیغات شما باشد.

بنابراین به نظر می رسد استفاده از چنین سایت هایی ارزش وقت گذاشتن را ندارد و بهتر است از این سایت های برتر استفاده کنید.

یک آژانس تبلیغاتی چه خدماتی می تواند ارائه دهد؟

کوهی از راه حل های متمایز توسط بهترین سایت تبلیغات ایرانی ارائه شده است و اغلب جاه طلبی است که یک دفتر عالی در ایران کشف شود.

بهترین سایت تبلیغات ایرانی، یک گنج غیرقابل انکار برای کسب و کار شما

در مقالات قبلی هم ذکر کرده بودیم که بهترین نظارت بر بودجه شما یک مزیت واقعی برای کار شما در ایجاد مفهوم تبلیغات یا طراحی آن است. پس با پرداخت بی مورد این منابع روزها و پول را هدر ندهید و سعی کنید با بهترین سایت تبلیغات ایرانی کنید. آن‌ها خواسته شما را با دقت مطالعه می‌ کنند و این امر باعث می‌ شود که با دیدی باز تمام جزئیات را انجام دهند.

انتخاب مناسب ترین آژانس تبلیغاتی را برای فعالیت های شما

ممکن است تا الان متوجه شده باشید که شناسایی بهترین سایت تبلیغات ایرانی می تواند دشوار باشد و همچنین می دانید که می تواند به تجارت شما کمک کند. اما حفظ وابستگی به تبلیغات نیز برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از بهترین سایت تبلیغات ایرانی را برایتان معرفی کنیم تا دیگر در بین تعداد زیاد سایت ها سردر گم نشوید.

از این رو می توانید مطمئن باشید که راه حل های ارائه شده توسط ما در نوع خود بی نظیر هستند.

کدام شرکت تبلیغات برای کسب و کار من سازگارتر است؟

هم در این مقاله و هم در مقاله های دیگر به شرکت ها در یافتن بهترین سایت تبلیغات ایرانی ایده آل کمک می کنیم. تیم سامانه تبلیغات ملی تعداد زیادی بهترین سایت تبلیغات ایرانی را در فهرست می کند.

از یک آژانس تبلیغاتی آنلاین چه انتظاری باید داشت؟

بسیاری از راه حل های متمایز توسط شرکت های متخصص در تبلیغات دیجیتال ارائه می شود و به طور کلی تلاش برای مواجهه با مناسب ترین شرکت در ایران است.

بنابراین، اگر شما بخواهید عملیاتی در زمینه مدیریت بازاریابی آنلاین، ایجاد تبلیغات چند پلتفرمی یا حتی توزیع تبلیغات آنلاین انجام دهد، دیگر نیازی به هدر دادن دقایق گران بها برای جستجوی متخصص در ایران ندارید.

تبلیغات ایرانی در گذشته

در گذشته که اینترنت و فضای مجازی وجود نداشت، قبل از اینکه سایت های تبلیغاتی در ایران شروع به فعالیت کنند، مردم مجبور بودند برای تهیه کالای خود در بازار بگردند.

بهترین سایت تبلیغات ایرانی
بهترین سایت تبلیغات ایرانی

جستجوی آگهی در گذشته

برای دریافت خدمات به روزنامه ها به ویژه روزنامه همشهری نیاز دارند تا با دیدن صدها آگهی در صفحات مختلف نیازمندیها، آنچه را که به دنبال آن بودند بیابند.

در صورت یافت نشدن مورد مناسب، در روز به بررسی آگهی روزنامه پرداخت می شد.

لازم به ذکر است که در برخی موارد آگهی ها در همان ساعات اولیه روز تکمیل می شد و در این مورد باید قبل از مراجعه به خدمت، آگهی های روزنامه را جستجو می کرد. این همه سختی فقط برای یافتن کار یا خدمت در شهر بود و معلوم نبود پیدا می شود یا نه.

ظهور سایت های تبلیغات ایرانی

اما اکنون شرایط تغییر کرده است و با وجود سایر سایت های ثبت آگهی می توانید در خانه بنشینید و با چند کلیک و یک جستجوی ساده موضوع را پیدا کنید. تبلیغات دیگر آسان نیست و مانند تبلیغات روزنامه نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

آگهی ها را می توان به صورت رایگان در سایت های ثبت آگهی ثبت کرد و آگهی ها را می توان به صورت رایگان به سرعت مشاهده کرد. این یکی از مزایای فناوری و اینترنت است که منجر به راه اندازی خدمات ثبت آگهی شده است. می توان گفت نیاز به خدمات تبلیغاتی با ظهور اینترنت به وجود آمد و تا به حال هیچکس به چنین چیزی فکر نکرده بود.

بهترین سایت تبلیغات ایرانی

سایت ها و اپلیکیشن های زیادی برای ثبت آگهی در اینترنت ایجاد شده است که برخی از آنها مانند دیوار و شیپور رایج و خاص هستند. به این نوع سایت، سایت ثبت آگهی گفته می شود که در آن کاربران می توانند آگهی رایگان برای خرید و فروش کالا، ارائه خدمات و یا معرفی نیازهای خود ثبت کنند.

سایت‌های تبلیغاتی در واقع بخشی از بازاریابی دیجیتال هستند که به کسب ‌وکارهای آنلاین این امکان را می ‌دهند تا کسب ‌وکار خود را ارتقا دهند و کسب‌وکار خود را بدون هیچ هزینه‌ای (یا با هزینه کم) توسعه دهند. استفاده از این سایت ها اولین قدم در بازاریابی اینترنتی است.

راه اندازی سایت های تبلیغاتی

در کشور ما نیز خدمات خرید و فروش اینترنتی و ثبت آگهی تحت عنوان سایت های ثبت آگهی از حدود سال 1390 شروع شد.

در حال حاضر ده ها سایت در این زمینه وجود دارد که عموما خدمات ثبت آگهی خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند و مردم می توانند بدون هیچ هزینه ای از آنها استفاده کنند.

در میان بسیاری از سایت های تبلیغاتی رایگان، باید از بهترین و پربازدید ترین آنها استفاده کنید تا ترافیک بالای آنها باعث شود تبلیغات شمارا  افراد بیشتری ببیند.

به همین منظور مقاله بهترین سایت تبلیغات ایرانی را برای شما عزیزان در سامانه تبلیغات ملی خود منتشر کرده ایم.

چگونه بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران را پیدا کنیم

معمولا افراد برای یافتن سایت از موتور جستجو استفاده می کنند. در این مورد نیز وضعیت به همین منوال است و کاربران سایت های ثبت آگهی را با عباراتی مانند آگهی رایگان،ثبت آگهی، آگهی رایگان، جستجوی بهترین سایت های ثبت آگهی، آگهی های اینترنتی رایگان و بهترین سایت های تبلیغاتی ایران و.. جستجو می کنند. در نتیجه ده ها وب سایت را که در گوگل رتبه بندی شده اند نمایش می دهد.

کدام سایت تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

در این صورت کاربر نمی داند از کدام سایت استفاده کند و برای ثبت آگهی باید چندین سایت را تست کند. این امر علاوه بر اتلاف وقت باعث ناراحتی فرد نیز می شود و در نهایت فرد به هدف خود نمی رسد.

اما اگر لیست بهترین سایت ها برای ثبت آگهی موجود باشد، دیگر این مشکل پیش نمی آید و کاربران می توانند به راحتی در سایت مناسب اقدام به ثبت آگهی کنند.

از بین ده‌ها وب‌ سایت آگهی‌ های طبقه‌ بندی شده رایگان که امکان معرفی خدمات، محصولات و کالاها به کاربر وجود دارد، تنها برخی از آنها دارای ترافیک بالا و کیفیت مناسبی هستند و بهتر است کاربران برای دریافت خدمات مناسب و بدون دردسر از آنها استفاده کنند.

سایت هایی که هر کدام دارای ترافیک بالایی هستند و برخی از آنها جزو برترین سایت های ایرانی هستند. برای استفاده از این سایت ها فقط باید یک حساب کاربری ساده ایجاد کنید تا بتوانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن به آگهی دسترسی داشته باشید.

بهترین سایت تبلیغات ایرانی
بهترین سایت تبلیغات ایرانی

1.سایت دیوار (Divar.ir)

اولین سرویس خرید و فروش اینترنتی و ثبت آگهی رایگان دیوار در سال 1391 توسط شرکت دانش بنیان «آگهی پردازان هوشمند» راه اندازی شد.

سایت دیوار با هدف خرید و فروش کالا به صورت اینترنتی و بدون واسطه شروع به کار کرد و هم اکنون به بزرگترین سایت خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ثبت ارائه و دریافت خدمات به آرامی تبدیل شده است.

سایت دیوار اولین ارائه دهنده خدمات تبلیغات و فروش آنلاین رایگان می باشد که توانسته این حوزه را به طور کلی متحول کند و تعداد زیادی خدمات رقابتی را برای خود ایجاد کند.

پس از راه اندازی سایت دیوار، بسیاری از اپلیکیشن ها شروع به ارائه خدمات مشابه کردند.

ویژگی مهم دیوار در حال حاضر این است که علاوه بر پربازدید بودن، رایگان بوده و برای مشاهده و ثبت آگهی هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی کند.

لازم به ذکر است دیوار علاوه بر وب سایت، دارای اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز می باشد و کاربران موبایل می توانند از طریق موبایل نیز از آن استفاده کنند.

امروزه افراد کمی هستند که سایت دیوار را نشناسند، پس می توان گفت بهترین سایت های تبلیغاتی ایران، سایت دیوار در وهله اول قرار دارد.

 2.وب سایت شیپور (Sheypoor.com)

یکی دیگر از سایت های شناخته شده و پربازدید ثبت آگهی شیپور است که از سال 1391 با موضوع ثبت نیازهای اینترنتی شروع به کار کرد.

هدف اصلی شیپور ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده کالا است. اما رشد شیپور باعث شد تا این سایت پرطرفدار به یک سرویس ثبت آگهی رایگان تبدیل شود که در آن آگهی های مختلفی در زمینه های مختلف ثبت می شود و کاربران می توانند از آن برای دریافت نیاز خود یا ارائه خدمات خود استفاده کنند.

باید گفت در حال حاضر شیپور پربازدید ترین سایت برای تبلیغات رایگان بعد از دیوار است. جالب است بدانید که به گفته برخی افراد شیپور اگرچه در رتبه بعد از دیوار قرار دارد اما کیفیت خدمات آن بالاتر از دیوار است.

شیپور مانند دیوار، از برنامه های اندروید و iOS در وب سایت نیز پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که کلاهبرداری سایبری در سایت های شیپور و دیوار توسط برخی از تبلیغ کنندگان صورت گرفته است. بنابراین هنگام استفاده از آنها بسیار مراقب باشید.

پس تا اینجا رتبه دوم بهترین سایت های تبلیغاتی ایران در دست شیپور است.

3.سایت باما (Bama.ir)

باما وب سایت معاملات خودرو و موتور سیکلت است که برای خرید و فروش و ثبت آگهی خودرو طراحی شده است. این در حالی است که چنین معاملاتی در سایت های تبلیغاتی دیگر مانند دیوار و شیپور نیز قابل ثبت است.

اما باما به طور انحصاری روی این موضوع تمرکز دارد و در کنار تبلیغات، اطلاعات خوبی نیز در مورد مدل های مختلف خودرو در اختیار کاربر قرار می دهد.

در باما کاربران می توانند خودروی مورد نظر را به صورت حرفه ای جستجو کرده و قیمت آن را نیز مشاهده کنند. علاوه بر این امکان استفاده از باما در گوشی های اندرویدی نیز وجود دارد و اپلیکیشن این سرویس در اندروید طراحی شده است.

اگر قصد خرید خودرو را دارید حتما به باما سر بزنید. سایت باما بهترین سایت تبلیغاتی ایران در زمینه خودرو می باشد.

بهترین سایت تبلیغات ایرانی
بهترین سایت تبلیغات ایرانی

4.وب سایت ایستگاه (Istgah.com)

یکی از معروف ترین سایت های فعال در این زمینه که سال هاست در حال فعالیت است، سایت ایستگاه است. رتبه خوب این سایت در الکسا سایت ایستگاه را به یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی ایران تبدیل کرده است.

سایت ایستگاه به کاربران خود این امکان را می دهد که تبلیغات خود را به صورت رایگان در سایت منتشر کنند و از ترافیک بالای این سایت برای تبلیغات خود استفاده کنند. از ویژگی های خوب این سایت امکان ثبت بک لینک در تبلیغات است.

کسب و کارهایی که برای خود وب سایتی دارند و می خواهند مشتریان پس از مشاهده آگهی آنها وارد سایت آنها شوند می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

علاوه بر این سئوکاران و افرادی که سعی در بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو دارند نیز از این قابلیت بهره مند می شوند.

به طور معمول، ارسال تبلیغات در ایستگاه رایگان است. اما اگر می خواهید تبلیغ شما برای مدتی در صفحه اول سایت و اولین نتایج صفحات نمایش داده شود، باید تبلیغ خود را خاص یا ستاره دار کنید. البته انجام این کار برای شما هزینه دارد و برای این کار باید هزینه ثابتی بپردازید.

5.وب سایت نت برگ (Netbarg.com)

یکی دیگر از بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران نت برگ است. نت برگ سایتی برای ارائه خدمات تبلیغاتی است که امکان ثبت آگهی و ارائه تخفیف در آن وجود دارد.

به این ترتیب ثبت کننده آگهی کالا یا خدمات خود را در این سایت ثبت می کند و علاوه بر آن تخفیفی نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

اگرچه امکان خرید و فروش کالا در این سایت وجود دارد، اما فضای نت بیشتر برای تبلیغ خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، آرایشگاه، شهربازی و … است و کمتر در این سایت خرید و فروش کالا دیده می شود. این سایت فضای جذاب و بسیار موجهی دارد.

اما این امر خدمات رایگان آن را به طور کامل حذف نکرده است و همچنان به صورت رایگان در برگه ثبت نام موجود است. همچنین می توانید از اپلیکیشن های آن برای بهره مندی از خدمات نت برگر استفاده کنید.

یک آژانس تبلیغاتی چه خدماتی می تواند ارائه دهد؟

کوهی از راه حل های متمایز توسط بهترین سایت تبلیغات ایرانی ارائه شده است و اغلب جاه طلبی است که یک دفتر عالی در ایران کشف شود.

کدام شرکت تبلیغات برای کسب و کار من سازگارتر است؟

هم در این مقاله و هم در مقاله های دیگر به شرکت ها در یافتن بهترین سایت تبلیغات ایرانی ایده آل کمک می کنیم. تیم سامانه تبلیغات ملی تعداد زیادی بهترین سایت تبلیغات ایرانی را در فهرست می کند.

از یک آژانس تبلیغاتی آنلاین چه انتظاری باید داشت؟

بسیاری از راه حل های متمایز توسط شرکت های متخصص در تبلیغات دیجیتال ارائه می شود و به طور کلی تلاش برای مواجهه با مناسب ترین شرکت در ایران است.
بنابراین، اگر شما بخواهید عملیاتی در زمینه مدیریت بازاریابی آنلاین، ایجاد تبلیغات چند پلتفرمی یا حتی توزیع تبلیغات آنلاین انجام دهد، دیگر نیازی به هدر دادن دقایق گران بها برای جستجوی متخصص در ایران ندارید.

15 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات ایرانی

  1. Nazanin heshmati گفته:

    شما با مشخص کردن اولویت های خود و انتظارات خود از سایتی که مسئولیت تبلیغات شمارا پذیربته است میتوانید پیشرفت زیادی کنید زیرا وقتی شما اطلاعات لازم از تبلیغ کننده را دارید راحتتر میتواند انتخاب کنید و نتیجه بهتری خواهید گرفت

  2. امیرحسین گفته:

    سایت های تبلیغات ایرانی با دانستن نحوه تعاملات کاربران ایرانی و شرایط کشور میتوانند نقش بسزایی در رشد کسب و کار داشته باشند

  3. abbas گفته:

    در بین بهترین سایت تبلیغات ایرانی سایتهای دیوار و شیپور از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به رقیبان خود در میان مردم برخوردار هستند.

  4. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات ایرانی
    سایت ها و اپلیکیشن های زیادی برای ثبت آگهی در اینترنت ایجاد شده است که برخی از آنها مانند دیوار و شیپور رایج و خاص هستند. به این نوع سایت، سایت ثبت آگهی گفته می شود که در آن کاربران می توانند آگهی رایگان برای خرید و فروش کالا، ارائه خدمات و یا معرفی نیازهای خود ثبت کنند

  5. Nazanin heshmati گفته:

    نت برگ یکی از برترین سایت های تبلیغات است که شما میتوانید با قرار دادن تخفیفی جزئی مخاطبان زیادی جذب کرده و باعث ایجاد ترافیک در صف مشتریان شوید ، و این موضوع به شناخته شدن شما کمک خواهد کرد و باعث میشود از میان محاطبان جدید ، حتی مخاطبان دائمی نیز جذب کنید

  6. Parham گفته:

    اما اگر لیست بهترین سایت ها برای ثبت آگهی موجود باشد، دیگر این مشکل پیش نمی آید و کاربران می توانند به راحتی در سایت مناسب اقدام به ثبت آگهی کنند.
    مطالب بسیار کامل بود

  7. سعید گفته:

    بسیاری از راه حل های متمایز توسط شرکت های متخصص در تبلیغات دیجیتال ارائه می شود و به طور کلی تلاش برای مواجهه با مناسب ترین شرکت در ایران است.
    بنابراین، اگر شما بخواهید عملیاتی در زمینه مدیریت بازاریابی آنلاین، ایجاد تبلیغات چند پلتفرمی یا حتی توزیع تبلیغات آنلاین انجام دهد، دیگر نیازی به هدر دادن دقایق گران بها برای جستجوی متخصص در ایران ندارید.

  8. زاجکانی گفته:

    یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی تبلیغات است که با استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان می توان به آن دست یافت.

  9. امیرحسین گفته:

    بهترین سایت تبلیغات ایرانی به دلیل آشنا بودن با بازار داخلی و نحوه رقابت کسب و کار ها میتواند به بهترین شکل ممکن نیاز کسب و کار ها را درک و به آنها پاسخ و در راستای آنها پیش برود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *