لیست سایت تبلیغات خارجی

لیست سایت تبلیغات خارجی

آیا می‌توانید یک مرجع برای تبلیغات نشان دهید؟ احتمالاً این یکی از رایج ترین جملاتی است که در دنیای تبلیغات شنیده می‌شود. چه به دنبال الهام گرفتن برای یک پروژه آینده باشید و چه نیاز به مثال‌هایی برای ایده‌های خود در جلسات قبل از اجرای تبلیغات داشته‌باشید، لیست سایت تبلیغات خارجی می‌تواند به شما کمک کند.

لیست سایت تبلیغات خارجی چیست؟

امروزه، یک جنگ واقعی بین بودجه شما و پلتفرم‌های بازاریابی وجود دارد. رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات موتورهای جستجو بودجه شما را تمام می‌کنند. برای به حداقل رساندن آسیب‌ها، ادغام لیست سایت‌ تبلیغات خارجی رایگان با استراتژی‌های بازاریابی شما ممکن است بهینه‌ترین راه‌حل باشد، زیرا نیازی نیست چنین سرمایه‌ای را هدر دهید و همچنان بتوانید به تعداد مشخصی از مخاطبان دست یابید.

تبلیغات آنلاین نوعی تبلیغات یا بازاریابی است که از طریق اینترنت در رایانه‌های رومیزی یا تلفن همراه ارائه می‌شود . انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد، از جمله تبلیغات در موتورهای جستجو ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری وب یا بازاریابی ایمیلی. حتی زمان‌بندی پست‌ها در لینکدین می‌تواند نوعی تبلیغات آنلاین باشد.

در این صنعت مبتنی بر فناوری، تبلیغات آنلاین به طور گسترده‌ای مزیت رقابتی خود را در کمک به کسب‌وکارها برای گسترش دامنه خود و به دست آوردن مخاطبان بیشتر، به دست می آورد.

تحقیقات نشان داده‌است که بازار بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۹ حدود ۳۰۴ میلیارد دلار ارزش داشت و تخمین زده می‌شود که این رقم تا سال ۲۰۲۵ به ۹۸۲٫۸۲ میلیارد دلار برسد. گزینه‌های تبلیغاتی پولی و رایگان در دسترس هستند که گزینه های پولی معمولاً تضمین کننده بهتری هستند. نتیجه کلی با این حال، تبلیغات رایگان همچنان با اجرای صحیح می‌تواند ارزشمند باشد.

بیایید نگاهی به لیست سایت تبلیغات خارجی بیندازیم که می‌توانید برای رونق کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

۱٫ سایت تبلیغات Craigslist

Craigslist یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های لیست سایت تبلیغات خارجی طبقه‌بندی‌شده به‌روز است، با تقریباً ۵۵ میلیون بازدیدکننده در ماه. این سایت تعداد زیادی زیرمجموعه تبلیغاتی را ارائه می‌دهد که از مسکن، مشاغل، خدمات، رویدادها تا کالاها به طور کلی متغیر است.

با Craigslist، تبلیغات شما می‌تواند طیف وسیع‌تری از مخاطبان را با نرخ تعامل کاملاً رقابتی به دست آورد. این سایت به کاربران خود امکان می‌دهد هر ۴۸ ساعت در هر منطقه جغرافیایی با هزینه کاملاً رایگان تقریباً برای هر پست محصول آگهی ارسال کنند، به جز تبلیغات مبلمان، وسایل نقلیه یا خدمات که ممکن است به هزینه اضافی کمی بیشتر یا کمتر از ۵ دلار نیاز داشته‌باشد. بسته به موقعیت مکانی، آگهی های ارسال شده بین ۷ تا ۴۵ روز باقی می ماند.

با این حال، افرادی وجود داشته‌اند که از Craigslist برای فعالیت غیرقانونی سوء استفاده کرده‌اند و ۲۵٪ از تبلیغات به عنوان کلاهبرداری علامت گذاری شده‌اند.

لیست سایت تبلیغات
لیست سایت تبلیغات خارجی

۲٫ تبلیغات OLX

شرکت OLX مستقر در نیویورک راه‌حل‌های تبلیغاتی عالی برای کسب‌وکار شما بدون پرداخت هزینه ارائه می‌کند. OLX یکی از بازارهای با رشد سریع است که بیش از ۳۵۰ میلیون نفر در ماه را درگیر خود می‌کند و در بیش از ۳۰ کشور با بیش از ۲۰ برند مختلف حضور دارد.

OLX یکی دیگر از گزینه‌های لیست سایت تبلیغات خارجی است که پست‌های تبلیغاتی و انجمن‌های گفتگو را ارائه می‌دهد که بر اساس دسته‌های مختلف مانند اتومبیل، جستجوی کار، املاک، تجارت آنلاین، مسکن و بسیاری موارد دیگر توزیع می‌شوند. هنگامی که تبلیغات خود را در OLX ارسال می کنید،

این پلتفرم به شما امکان می دهد عکس ها یا فیلم‌های خود را نمایش دهید تا به سرعت بازدیدکنندگان بیشتری را با رابط کاربر پسند خود جذب کنید. می‌توانید تبلیغات خود را مدیریت کرده و آنها را در حساب‌های شبکه اجتماعی خود نیز برجسته کنید. همچنین، حضور OLX در رسانه های اجتماعی به طور شگفت انگیزی چشمگیر است، با مجموع میلیون ها لایک فیس بوک و بیش از ۶۰۰۰۰ دنبال کننده توییتر، بنابراین می‌توانید از این مزیت برای استفاده از تبلیغات خود استفاده کنید.

۳٫ سایت تبلیغات LetGo

LetGo که یکی دیگر از موارد لیست سایت تبلیغات خارجی است در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد، مدت‌ها نامی مشهور در صنعت بوده است که مستقیماً با سایت‌های تبلیغات بزرگی مانند eBay، Facebook یا Craigslist رقابت می‌کند. در طول سال‌ها، این سایت مبتنی بر اپلیکیشن، تعداد قابل توجهی از بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود را در مجموع درگیر کرده است.

LetGo با ۲۰ میلیون کاربر ماهانه در ۳۵ کشور مختلف، مکانی ایده آل برای فروش کالاهای شما و ارسال محصولات خود بدون دریافت حتی یک دلار است. امکانات موجود در این سایت به شما این امکان را می‌دهد که انواع تبلیغات حرفه‌ای ایجاد کنید و فیلم‌ها و تصاویر را نیز به تبلیغات خود اضافه کنید.

یکی از ویژگی‌های خاص LetGo بهینه‌سازی موبایل آن است که تجربه کاربری بهتری را افزایش می‌دهد(کلیک کردن روی عکس و بارگیری اطلاعات با برنامه بسیار آسان‌تر است). همچنین، محصولات در LetGo با کمک هوش مصنوعی دسته بندی شده‌اند.

۴٫ پلتفرم Google My Business

Google My Business موقعیت پیشرو خود را در بازار تبلیغات با آمارهای گفتاری ثابت می کند: بیش از ۲ میلیارد پروفایل ثبت شده، ۴۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۶۵۰۰۰ جستجو در هر ثانیه.

این پلتفرم شرکت شما را قادر می‌سازد تا با مدیریت حضور ارگانیک شما در Google Maps و جستجوی Google، تبلیغ خود را انجام دهید. موقعیت مکانی دقیق کسب‌وکار شما را مشخص می‌کند و آن را بر روی نقشه موبایل پسند برای کاربران گوشی‌های هوشمند بهینه می کند، که می‌تواند رتبه بندی شما را در نتایج جستجوی محلی افزایش دهد. اگر رتبه شما بالا باشد، شانس بیشتری برای انتخاب شدن نسبت به رقبای خود خواهید داشت.

برای بهینه‌سازی جستجوها، بهتر است تمام اطلاعات درخواستی Google، از جمله نام کسب‌وکار، آدرس‌های تماس، وب‌سایت، ساعات کار، توضیحات و فهرست‌بندی‌های محصول، قیمت، نشان‌واره « Google برای کسب‌وکار من» و سایر ویژگی‌های دقیق را تکمیل کنید. گوگل تمام این اطلاعات را بررسی می‌کند و اگر جزئیات شما به اندازه کافی با جستجوها مطابقت داشته باشد، اولویت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۵٫ فیسبوک مارکت

مورد دیگر از لیست سایت تبلیغات خارجی، فیسبوک مارکت است. گسترش مداوم فیس بوک راه را برای پتانسیل رشد آن به یک بازار واقعی هموار کرده است. این شبکه با بیش از ۲٫۸ میلیارد کاربر فعال به اندازه کافی امیدوار کننده است که نرخ موفقیت دستیابی به بازار هدف را تضمین کند.

فیسبوک مارکت با ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه، کارایی خود را به عنوان یک بازار آنلاین واقعی برای فروش طیف گسترده ای از دسته بندی ها، به ویژه املاک، مبلمان، اتومبیل و بسیاری دیگر از محصولات خرده فروشی ثابت کرده است. انجام بازاریابی در فیس بوک این روزها روند جذب مشتری را بسیار آسان کرده است. بنابراین، به عنوان یک صاحب کسب و کار یا یک بازاریاب، باید آن را عملی کنید و از Facebook Marketplace برای تقویت فعالیت های تجاری خود استفاده کنید.

شما با این گزینه از لیست سایت تبلیغات خارجی می توانید محصولات خود را به دو روش بفروشید:

  • فروش به‌عنوان کاربر : می‌توانید مستقیماً محصولات خود را برای فروش فهرست کنید تا با حساب شخصی فیسبوک خود مردم محلی را هدف قرار دهید. پس از شروع فروش، هرچه نظرات یا بازخورد بهتری داشته باشید، نشان های بیشتری برای پاسخگو بودن و تعاملی بودن دریافت خواهید کرد. نشان های بیشتر حاکی از اصالت بیشتر در کیفیت است.
  • فروش به عنوان کسب و کار : اگر با محصولات آفلاین جدید خود در صفحه کسب و کار فیس بوک خود فروشگاهی راه اندازی کنید، اقلام شما در برگه «فروشگاه ها» در بازار فیس بوک نمایش داده می شوند. برای جزئیات بیشتر، می توانید دستورالعمل ارائه شده توسط فیس بوک را بررسی کنید تا درک دقیق تری داشته‌باشید.

۶٫ سایت تبلیغات eBay

بدون شک eBay یکی از شناخته شده ترین گزینه‌های لیست سایت تبلیغات خارجی است که می تواند به سود کانال فروش شما بدون توجه به صنعت مورد نظر شما کمک کند. eBay شهرت خود را به عنوان یک مکان تجاری ایده آل برای تجارت در سراسر ۳۰ کشور با بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر فعال گسترش داده است.

لیست تبلیغات خارجی
لیست سایت تبلیغات خارجی

در سال ۲۰۱۷، این پلتفرم مجموعه کاملاً جدیدی از ابزارهای تبلیغاتی را اضافه کرد تا به فروشندگان کمک کند به طور مؤثرتری به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنند. دو گزینه تبلیغاتی موجود است، اما رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین مورد، برنامه فهرست‌بندی است که محصولات شما را بر اساس عملکرد در eBay تبلیغ می‌کند. گزینه دیگر برای برندهای بزرگ‌تری که هدفشان موقعیت‌های بالاتر در بازار است، به طور مغرضانه بهینه شده است. هر سرویس تبلیغاتی eBay را که انتخاب کنید، مطمئناً دیده شدن لیست محصولات شما تا ۳۰٪ افزایش می یابد.

۷٫ سایت آمازون

سایت آمازون معروف‌ترین گزینه لیست سایت تبلیغات خارجی است. همه شرکت‌کنندگان در بازار تجارت الکترونیک نام آمازون بزرگ را شنیده‌اند که با دسته‌های محصولات و خدمات غیرقابل شمارش، انفجاری عظیم در بازار ایجاد کرده است. این پلتفرم بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد، با تعداد تخمینی ۸۰ میلیون عضو ممتاز آمریکایی که آن را به سومین پلتفرم تبلیغاتی بزرگ در ایالات متحده تبدیل کرده است. به همین دلیل، تبلیغات در آمازون یک انتخاب ایده‌آل برای به حداکثر رساندن فروش و سود شما است.

یکی از مزیت های رقابتی هنگام فروش در آمازون، ویژگی توصیه محصول است. هنگامی که مشتریان برای یک مورد خاص جستجو می کنند، الگوریتم داخلی به طور خودکار محصولات مشابه شما را توصیه می کند، که به شما کمک می کند تا دسترسی های ارگانیک زیادی به دست آورید. آمازون می داند که کاربرانش چه چیزی می خرند و چگونه خرید آن را انجام می دهند. بنابراین، با آمازون، فعالیت های تجاری و تبلیغاتی شما می‌تواند یکپارچه‌تر از همیشه باشد.

۸٫ سایت Oodle

Oodle که یکی دیگر از لیست سایت تبلیغات خارجی است دارای یک شبکه بسیار گسترده از ارسال آگهی رایگان در سطح محلی و جهانی است. این سایت با بازارهای مختلف در بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی سازگاری زیادی دارد و اکنون حدود ۱۵ میلیون کاربر ماهانه در ۷ کشور را جذب کرده است.

به زبان ساده، Oodle به گونه ای طراحی شده‌است که شما را به طور فراگیرتری متصل کند. از شبکه برای فهرست‌های محلی از بازارهای آنلاین مانند eBay، ForRent، BoatTrader و MySpace استفاده می‌کند و بسیاری از نتایج مرتبط دیگر را ارائه می‌دهد. شما باید حساب Oodle خود را به صفحه فیس بوک خود متصل کنید تا لیست های خود را به روز کنید و یک نام به پست خود در Oodle اضافه کنید، که می تواند سطح امنیت بسیار بالاتری را برای کاربران شما تضمین کند. پس از اتصال، می‌توانید به راحتی آگهی‌های رایگان نامحدود از هر دسته‌ای از جمله املاک، اتومبیل، مشاغل، حیوانات خانگی، کالاها، بلیط‌ها و سایر آگهی‌ها را ارسال کنید.

۹٫ سایت تبلیغات Adpost

Adpost شباهت‌های عمده‌ای با Craigslist دارد، اما این گزینه از لیست سایت تبلیغات خارجی، حتی می‌تواند به مخاطبان بسیار بیشتری در مقیاس بین‌المللی دست یابد. اگر هدف شما شبکه جهانی است، ایده آل است که برنامه بازاریابی خود را با Adpost شروع کنید.

این سایت یک راه حل تبلیغاتی بهینه را برای بیش از ۱۰۰۰ شهر در بیش از ۵۰ منطقه ارائه کرده است. Adpost به کاربران خود اجازه می دهد تا تبلیغات را رایگان ارسال کنند در حالی که بیش از ۳۰۰۰۰۰۰۰ بازدید در ماه و هزاران پاسخ روزانه را تضمین می کند.

حداقل رابط کاربری آن یک مزیت بزرگ است زیرا به ساده کردن استفاده کلی کمک می کند و سرعت بارگذاری صفحه را بهینه می کند. دسته‌بندی‌های موجود در Adpost بسیار ابتدایی هستند، از خانه ها، وسایل نقلیه، ادارات، محصولات تجاری تا هنر، بهداشت، پوشاک، صنایع دستی و چندین مورد دیگر.

لیست تبلیغات خارجی
لیست سایت تبلیغات خارجی

۱۰٫ سایت Hoobly

Hoobly به عنوان یک گزینه رایگان برجسته از لیست سایت تبلیغات خارجی در بازار ایالات متحده ظاهر می شود که در ۳۰ کشور در سراسر جهان قابل استفاده است. این سایت برای فروش مجدد تجهیزات و محصولات اداری شما به دلیل متمایز کردن دسته بندی “تجاری و صنعتی” از سایر آگهی های طبقه بندی شده ایده آل است.

سایر دسته‌های اصلی نیز در طیف گسترده ای از لباس، هنر، جواهرات تا املاک و مستغلات یا وسایل نقلیه ارائه می شوند. شما می توانید به سادگی با انتخاب کشور و ایالت های خود به همه لیست ها دسترسی داشته باشید و از فیلترهای دسته ها استفاده کنید.

کاربران Hoobly ممکن است شباهت هایی را با Craigslist از نظر ویژگی ها و سازگاری ببینند، اما Hoobly بدیهی است که با اقدامات ایمنی و امنیتی برجسته از سایر سایت های تبلیغاتی رایگان برتری دارد. برای ارسال یک آگهی در Hoobly، باید یک حساب کاربری ثبت کنید و آن را از طریق ایمیل تأیید کنید، که از پیوستن حساب شما به آدرس‌های موقتی که ممکن است دارای دامنه‌ها یا فعالیت‌های بالقوه کلاهبرداری باشند، جلوگیری می‌کند.

۱۱٫ سایت Geebo

Geebo به دلیل اولویت خود در ایمنی و امنیت در میان سایر موارد در جامعه طبقه بندی شده به طور گسترده مورد اعتماد است. این پلتفرم قبل از اینکه تبلیغات طبقه بندی شده شما فعال شود، لیست های شما را دوباره بررسی می کند. این فرآیند مدتی طول می کشد، اما انتظار به اندازه کافی ارزشمند است تا به عنوان یک فروشنده تایید شده به مخاطبان جدید معرفی شود.

این پل فرم تبلیغات طبقه بندی شده مستقر در ایالات متحده، پست های تبلیغاتی را در دسته های مختلف از تجهیزات مزرعه، کالا، وسایل نقلیه گرفته تا اجاره یا املاک ارائه می دهد. این دسته بندی های گسترده هزاران محصول و خدمات را نیز پوشش می دهند. هنگام جستجو یا انتشار پست تبلیغات خود می توانید به انجمن بزرگ Geebo با بیش از ۶۰۰۰۰ دنبال کننده متصل شوید.

علاوه بر این، Geebo به ویژه یک بازار کامل را برای کارمندان محلی و مترجمان آزاد ارائه می‌کند، زیرا این سایت تبلیغاتی رایگان فرصت‌های شغلی زیادی را باز می‌کند که از چندین وب‌سایت دیگر جمع‌آوری شده‌اند. با Geebo، جویندگان کار حتی با برخی از ابزارهای ایجاد رزومه برای ساده کردن روند درخواست خود، می‌توانند شغل مورد نیاز خود را پیدا کنند.

۱۲٫ سایت تبلیغات Locanto

Locanto مستقر در آلمان، یک گزینه رایگان از لیست سایت تبلیغات خارجی است که بهترین جایگزین Craigslist در ارائه تبلیغات طبقه بندی شده است.

می‌توانید از این سایت برای آگهی‌های خدمات، املاک، ماشین‌های دست دوم یا جستجوی شغل خود استفاده کنید. Locanto ممکن است سایت بهتری برای مشاغل با حضور عمومی برجسته باشد زیرا دسته بندی های اجتماعی مانند فعالیت های اوقات فراغت، خدمات اجتماعی، بلیط رویداد و بسیاری موارد دیگر را نیز ارائه می دهد. اخیراً بیش از ۲٫۲ میلیون تبلیغ با موفقیت در Locanto منتشر شده‌است.

لوکانتو همچنین بازار خود را به کشورهای دیگر مانند استرالیا، اتریش، کانادا، آفریقای جنوبی و سایر نقاط گسترش داده‌است. وقتی تبلیغی را پست می‌کنید، می‌توانید عکس‌ها را اضافه کنید، پیوندها یا کد HTML را اضافه کنید و تبلیغ شما به مدت ۶۰ روز فعال می‌شود. هنوز نکات منفی وجود دارد که باید در نظر گرفت، از جمله اینکه برخی از شهرها هنوز باید هزینه کمی برای ارسال تبلیغات بپردازند.

۱۳٫ سایت Finder Master

Finder Master به دلیل مدرن بودن و سهولت استفاده بر بازار پیروز می شود. این سایت تبلیغاتی موثر همزمان با ثبت نام به عنوان عضو یا اقامت به عنوان مهمان، آگهی های کاملا رایگان را ارائه می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید، ایالت یا شهر را نیز انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه برجسته «افزودن فهرست» کلیک کنید. فهرست‌های موجود به‌طور متنوعی دسته‌بندی می‌شوند، اما بیشتر خدماتی برای بهبود کیفیت زندگی هستند، مانند املاک و مستغلات، خودرو، سلامت، حیوانات خانگی، یادگیری، جستجوی شغل و بسیاری موارد دیگر. تقریباً هر سرویس تبلیغاتی Finder Master قادر است عکس‌ها یا بسته‌های معاملاتی را اضافه کند تا مشتریان بالقوه را بدون هیچ هزینه‌ای درگیر کند.

کلمات پایانی

به طور کلی، تبلیغات آنلاین نقشی ضروری در چشم انداز بازاریابی امروزی دارد و یک پروژه بازاریابی بدون آن شانس کمتری برای موفقیت خواهد داشت. انواع مختلفی از سایت تبلیغات خارجی وجود دارد و هر فرم دارای مزیت های رقابتی خاص خود است. به عنوان یک صاحب کسب و کار یا یک بازاریاب، باید مقیاس کسب و کار خود را به دقت بررسی کنید تا یک گزینه تبلیغاتی مناسب را از بین لیست سایت تبلیغات خارجی انتخاب کنید.

بودجه خود را عاقلانه تخصیص دهید و سعی کنید از عملکرد پلتفرم های تبلیغات رایگان ذکر شده برای به حداقل رساندن خطرات و رسیدن به نتیجه اولیه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *