بهترين سايت تبليغات كليكي

کسب درآمد از طريق سایت ها امکان پذیر است. راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، اما ساده ترین آنها از طریق مدل پرداخت به ازای کلیک است. ما در اين مقاله به معرفي بهترين سايت تبليغات كليكي مي پردازيم.

بهترين سايت تبليغات كليكي چيست؟

حدود یک میلیون راه مختلف برای افراد وجود دارد که بتوانند پول بیشتری کسب کنند یا درآمد به واسطه ي انجام كارهاي آنلاین دریافت کنند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید؟ اما به جای اینکه این کار را با معمول ترین ابزارها به صورت آنلاین مانند برنامه های وابسته یا راه اندازی فروشگاه آنلاین خود انجام دهید، این کار را با کلیک کردن بر روی تبلیغات در صفحات وب انجام دهید؟ این كار در واقع راهی مناسب برای شروع به دست آوردن مقدار مناسبی پول است!

برای کمک به درک بهتر نحوه کار این وب‌سایت‌های PPC  pay per click) پرداخت به ازاي کلیک) و GPT ( get paid to  دریافت پول) و چیستی آن‌ها، ما فهرستی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد از طریق کلیک کردن روی تبلیغات برای شما فراهم کرده‌ایم. ببينيد که چه گزینه هایی وجود دارد و متوجه شويد که چه چیزی هر یک از آنها را منحصر به فرد می کند!

منبع درآمد مناسب

شما می توانید حتي در طول سفر درآمد کسب کنید، زیرا این یک راه بسیار انعطاف پذیر برای کسب درآمد است!

تنها چیزی که احتمالاً نیاز دارید یک آدرس ایمیل، یک حساب پی پال است که مختص شما باشد سپس می توانید شروع کنید! با انجام این کار پولدار نخواهید شد، اما اگر برخی از نکات ذکر شده در زیر را انجام دهيد، می تواند يك راه درآمد مناسبی ایجاد کند!

بنابراین آسوده خاطر باشید زیرا همه چیزهایی را که باید در مورد بهترين سايت تبليغات كليكي بدانید و اینکه چگونه می‌توانید از آن‌ها درآمد کسب کنید را در زیر براي شما شرح خواهيم داد.

چرا PPC به اين اندازه محبوب است؟

دریافت پول به ازای هر کلیک محبوب ترین راه برای کسب درآمد از وبلاگ شما است. دلیل این امر این است که شما هرگز نیازی به جستجو براي مذاکره با تبلیغ‌کنندگان یا شرکت‌هایی که مستقیماً به دنبال صرف هزینه برای تبلیغات هستند، ندارید. اينگونه سايت ها همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

گوگل محبوب ترین برنامه PPC را به نام Google Adsense دارد. این برنامه به ناشران، وبلاگ نویسان و صاحبان هر وب سایتی اجازه می دهد تا کد html را در وب سایت خود وارد کنند و تبلیغات را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود نمایش دهند.

وقتي یک وب سایت وردپرس دارید، راه اندازی آن بسیار آسان است، و این بدان معنی است که می توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید.

چقدر می توانم از بهترين سايت تبليغات كليكي انتظار کسب درآمد داشته باشم؟

ميزان درآمد شما از اين روش به عوامل متعددی بستگی دارد. گوگل به ازای هر کلیک به شما پول می دهد. هرچه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای کلیک کردن روی یک تبلیغ وجود دارد، بنابراین هنگامی که تبلیغات را در سایت خود تنظیم کردید، هدف بعدی شما جذب بازدیدکنندگان بیشتر خواهد بود. همچنین بسته به اینکه چه تبلیغی نمایش داده می شود مبلغ متفاوتی دریافت خواهید کرد.

صادقانه بگوییم، ما سایت هایی را دیده ایم که حدود 1 یا 2 سنت به ازای هر کلیک درآمد داشته اند، و سایت هایی داشته ایم که به ازای هر کلیک بیش از 6 یا 7 دلار درآمد داشته اند. برای اکثر وبلاگ‌ها یا سایت‌های خبری، احتمالاً می‌توانید انتظار داشته باشید که هر کلیک از 0.10 دلار تا 1 دلار را ببینید.

بنابراین اکنون متوجه مي شويد که چرا می‌خواهید خوانندگان و بینندگان خود را افزایش دهید؛ هر چه تعداد بازديد در وبلاگ بیشتر باشد، افراد بیشتری روی تبلیغات شما کلیک خواهند کرد.

بهترين سايت تبليغات كليكي
بهترين سايت تبليغات كليكي

تبليغات كليكي براي چه كساني خوب است؟

برای جستجوگران خوب است: تحقیقات نشان می دهد که جستجوگران بیشتر از هر شکل دیگری از تبلیغات دیجیتال روی تبلیغات جستجوی پولی کلیک می کنند. این بدان معنی است که مردم واقعاً بدشان نمی آید که برای آنها تبلیغ شود، مشروط بر اینکه محصولات و خدمات تبلیغ شده واقعاً متناسب با نیازهای جستجوگر باشد. و از آنجایی که زمانی که به دنبال محصولات و خدمات می گردیم از موتورهای جستجو استفاده می کنیم، نتایج، از جمله تبلیغات، به طور کلی بسیار مرتبط با چیزی است که به دنبال آن هستیم. به علاوه، گوگل یک فرمول عالی برای اطمینان از اینکه تبلیغات PPC نیازهای کاربر را برآورده می کند، ایجاد کرده است.

برای تبلیغ‌کنندگان خوب است : به تبلیغ‌کنندگان ابزاری منحصربه‌فرد ارائه می‌شود تا پیام خود را در مقابل مخاطبانی قرار دهند که فعالانه و به‌طور خاص به دنبال محصولشان هستند. از آنجایی که جستجوگران قصد خود را از طریق جستجوی خود آشکار می کنند، تبلیغ کنندگان می توانند کیفیت ترافیک ناشی از کلیک موتورهای جستجو را اندازه گیری کنند.

برای موتورهای جستجو خوب است: PPC موتورهای جستجو را قادر می‌سازد تا به طور همزمان به جستجوگران و تبلیغ‌کنندگان پاسخ دهند. جستجوگران پایگاه کاربر خود را تشکیل می دهند، در حالی که تبلیغ کنندگان جریان درآمد خود را در اختیار آنها قرار می دهند. موتورها می‌خواهند در درجه اول نتایج مرتبط را ارائه دهند، در حالی که یک کانال تبلیغاتی بسیار هدفمند و درآمدزا ارائه می‌دهند.

مزیت منحصر به فرد بازاریابی PPC این است که گوگل (و سایر شبکه های تبلیغاتی) تنها به بالاترین قیمت پیشنهادی برای آن فضای تبلیغاتی پاداش نمی دهد، بلکه به تبلیغات با بالاترین کیفیت (یعنی تبلیغاتی که بیشترین محبوبیت را در بین کاربران دارند) نيز پاداش می دهد. در اصل، گوگل به عملکرد خوب پاداش می دهد. هرچه تبلیغات شما بهتر باشد، نرخ کلیک شما بیشتر می شود.

از چه سايت هايي استفاده كنيم؟

بله، کلاهبرداری های زیادی وجود دارد. بسیاری از افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت بدون تحقیق هستند، اغلب در دام می افتند. به عنوان مثال، بسیاری از وب‌سایت‌های جعلی از شما می‌خواهند تبلیغات را مشاهده کنید یا در نظرسنجی شرکت کنید، اما در واقع به شما پولی پرداخت نمی‌کنند.

برای شروع، بهتر است بدانید که این برنامه ها چگونه می توانند واقعاً برای شما درآمد کسب کنند. محبوب ترین انتخاب برای بسیاری استفاده از سایت های پرداخت به ازای کلیک است که به عنوان PPC نیز شناخته می شوند. این سایت ها با فروش فضای تبلیغاتی در پلتفرم خود درآمد کسب می کنند. سایت‌های PPC به تبلیغ‌کنندگان این فرصت را می‌دهند که به میلیون‌ها مشتری دسترسی پیدا کنند و مصرف‌کنندگان را با پرداخت هزینه برای مشاهده تبلیغات، ترغیب کنند تا به آنها بپیوندند. این یک خیابان دو طرفه است که همه از آن سود می برند.

سایت های «GPT» یکی دیگر از گزینه های قابل اجرا و محبوب هستند. برنامه‌های GPT مشابه سایت‌های PPC، فضای تبلیغاتی و همچنین نظرسنجی‌ها، ویدیوها برای تماشا و غیره را قرار مي دهند. سپس سایت این موضوعات را برای اعضای خود تبلیغ می‌کند. هنگامی که یک مصرف کننده در مشاهده تبلیغات شرکت می کند یا در نظرسنجی شرکت می کند، بخشی از درآمدی را که وب سایت GPT برای فروش آن فضای تبلیغاتی به دست می آورد، به دست می آورد.

گزینه های زیادی برای شروع کسب درآمد از امروز وجود دارد. با این حال، مهم است که قبل از استفاده در مورد هر برنامه تحقیق و بررسی کنید زیرا تعدادي از وب سایت ها قابل اعتماد نيستند و ممكن است کلاهبرداری باشد. ناگفته نماند، برخی از سايت ها قوی تر از سایرین هستند. بنابراین، برای اطلاع و کسب درآمد واقعی، لیستی از بهترين سايت تبليغات كليكي را برای استفاده وکسب درآمد آنلاین را گردآوری کرده ایم.

بهترين سايت تبليغات كليكي
بهترين سايت تبليغات كليكي

واسطه بین تبلیغ کننده و مصرف کنندگان

این سایت‌ها هنگام نمایش تبلیغات از تبلیغ‌کنندگان درآمد کسب می‌کنند و کسری از هزینه در هنگام تماشای آگهی به بیننده تعلق می‌گیرد. منطقی است؟

در این سايت ها روند بصورت زیر است:

1- وب سایت تبلیغات را در سایت خود قرار می دهد.

2- شما کلیک مي کنید و آگهی را مشاهده مي کنید.

3- تبلیغ کننده به دلیل کلیک و مشاهده آگهی وی به وب سایت مبلغي پرداخت می کند.

4- وب سایت به شما پول می دهد.

از آنجایی که اکثر وب سایت ها محدودیت ارجاع ندارند، امکانات تقریباً نامحدود است. برای ثبت نام در سایت های رایگان لیست شده در زیر احتمالا ثبت نام فقط یک یا دو دقیقه طول می کشد.

تبليغات در بهترين سايت تبليغات كليكي براي چه كساني مناسب است؟

تبلیغات PPC فرصتی منحصر به فرد برای موارد زیر ارائه می دهد:

پایگاه مشتری خود را رشد دهید: با جستجوگرانی که فعالانه به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند ارتباط برقرار کنید و با ارائه پیشنهادی مرتبط با درخواست جستجوی آنها به این نیاز پاسخ دهید.

ایجاد سرنخ با هزینه کم: از آنجایی که بهترين سايت تبليغات كليكي به شما اين امکان را می دهد تا زمانی که مشتریان در حال تحقیق هستند و به دنبال خرید هستند، سرنخ به دست آورید، این یک راه بسیار موثر برای جذب كردن بازدیدکنندگان علاقه مند به سایت شما است.

حقیقت این است که بهترين سايت تبليغات كليكي می‌تواند تقریباً برای هر نوع کسب‌وکاری کارآمد باشد، خواه به دنبال فروش محصولات از طریق یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی، ایجاد سرنخ برای یک کسب‌وکار مبتنی بر خدمات یا نرم‌افزار، ایجاد آگاهی از برند، یا حتی ترافیک و تماس های تلفنی را به فروشگاه محلی خود هدایت کنید.

بهترين سايت تبليغات كليكي

در ادامه اين مقاله چند مورد از بهترين سايت تبليغات كليكي را براي شما معرفي مي كنيم و ويژگي هاي منحصر به فرد هر كدام را شرح خواهيم داد.

سايت تبليغات كليكي Swagbucks

Swagbucks یک سایت GPT بسیار محبوب است. در مجموع، تا به امروز بیش از 532 میلیون دلار پول نقد و کارت های هدیه رایگان به کاربران پرداخت کرده است. این سایت نسبتاً منحصر به فرد است زیرا راه های متعددی را برای کسب درآمد در یک وب سایت ارائه می دهد. آن‌ها طیف وسیعی از انتخاب‌های پول‌سازی مانند شرکت در نظرسنجی‌های پولی، تماشای تبلیغات، و مشارکت در لینک‌ها و ایمیل‌های کلیکی با پول را ارائه می‌کنند. همچنین می‌توانید فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند بازی کردن انجام دهید.

با این حال، محبوب ترین انتخاب برای بسیاری از کاربران Swagbucks خواندن ایمیل است. پس از پیوستن به Swagbucks به عنوان کاربر، شروع به دریافت ایمیل های تبلیغاتی به صندوق ورودی Swagbucks خود خواهید کرد. از آنجا، می‌توانید به راحتی با کلیک کردن روی پیوندهای موجود در ایمیل‌ها و بازدید از وب‌سایت‌های تبلیغ‌کننده، درآمد کسب کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که پول به دست آورید که می توانید آن را از طریق Paypal نقد کنید یا برای به دست آوردن کارت های هدیه جمع آوری کنید.

تنها اخطار این است که برخی از این لینک‌های ایمیل از شما می‌خواهند که خریدی انجام دهید تا سپس درآمد کسب کنید. در حالی که بسیاری این کار را نمی کنند، این چیزی است که باید در تبلیغات آنها به آن توجه کرد.

بهترين سايت تبليغات كليكي
بهترين سايت تبليغات كليكي

سايت تبليغات كليكي  NeoBux

عملکرد NeoBux در مقایسه با سایر وب سایت های PPC و GPT کمی متفاوت است. هنگامی که برای NeoBux ثبت نام می کنید، طرح عضویت خاصی را انتخاب می کنید. این تعیین می کند که چقدر پول در هر کلیک، تعداد تبلیغاتی که می بینید، و کیفیت تبلیغات ارائه شده را مشخص می کند. 

با عضویت رایگان استاندارد NeoBux، می توانید به ازای هر کلیک روی لینک و تبلیغی که مشاهده می کنید، حدود 0.015 دلار درآمد کسب کنید. در حالی که این مبلغ در شروع نسبتاً کم است، NeoBux محدودیتی در تعداد تبلیغاتی که می توانید مشاهده کنید یا پیوندهایی را که می توانید کلیک کنید ندارد. اگر می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید، می توانید عضویت خود را ارتقا دهید. هزینه عضویت طلایی 90 دلار در سال است و به شما این امکان را می دهد که به ازای هر کلیک کمی درآمد اضافی کسب کنید.

با این حال، NeoBux با توجه به اینکه مبلغ پرداختی پایینی دارد، می تواند مفید باشد. برای پول نقد فقط باید 2 دلار کسب کنید. نکته دشوار این است که NeoBux از برنامه های نقدی معمولی مانند Paypal استفاده نمی کند. در عوض، آن‌ها از Skrill یا Neteller استفاده می‌کنند، بنابراین برای کسب درآمد به یک حساب کاربری نیاز خواهید داشت.

سايت تبليغات كليكي InboxDollars

InboxDollars یک سایت GPT است و راه های مختلفی برای کسب درآمد ارائه می دهد. می توانید از طریق پرداخت Paypal پول دریافت کنید یا با انجام کارهای مختلف کارت هدیه دریافت کنید. InboxDollars با ارسال ایمیل هایی برای شما کار می کند که برای خواندن آنها پول دریافت می کنید. بسیاری از شرکت های بزرگ و نام های تجاری بزرگ به دنبال ارتقا هستند. Inboxdollars همچنین برای انجام بازی‌ها، شرکت در نظرسنجی‌های بازاریابی و کلیک کردن روی تبلیغات وابسته به شما پول می‌پردازد.

سايت تبليغات كليكي ScarletClicks

ScarletClicks یکی دیگر از گزینه های قابل اجرا برای کسب درآمد آنلاین با راهی آسان است. مانند NeoBux، اين سايت حداقل پرداخت 2 دلار دارد. خوشبختانه، آنها طیف وسیع تری از خدمات پرداخت را ارائه می دهند. شما می توانید از هر چیزی از Skrill، Payeer یا حتی بیت کوین استفاده کنید.

شما می توانید از طریق ScarletClicks به چند روش مختلف درآمد کسب کنید. آنها پیشنهاد می کنند برای کلیک کردن روی پیوندهای تبلیغات، تکمیل فرم های آنلاین و حتی معرفی دوستان به شما پول پرداخت کنند. با هر کلیک می توانید حدود 0.01 دلار درآمد داشته باشید. به علاوه، می توانید تا 100٪ از درآمد ارجاع خود را به دست آورید.

سايت تبليغات كليكي PrizeRebel

PrizeRebel یک راه منحصر به فرد برای کسب درآمد آنلاین است. روش اصلی پرداخت در کارت های هدیه است. این سایت بیش از 500 کارت هدیه مختلف را از فروشگاه هایی مانند آمازون، استیم، والمارت و غیره ارائه می دهد. اگر کارت‌های هدیه برای شما جذاب نیستند، می‌توانید به صورت دوره‌ای از طریق PayPal پول نقد کنید.

سايت تبليغات كليكي GPTplanet

همانطور که از نام آن پیداست GPTplanet یک سایت “دریافت پول” است. این سایت به ازای هر کلیک روی تبلیغات یا با شرکت در نظرسنجی ها و پر کردن فرم های آنلاین به شما 0.01 دلار پرداخت می کند.

فراتر از این، GPTplanet یک برنامه وابسته نیز ارائه می دهد. از این طریق، برای توصیه سایت به افرادی که می شناسید، پول دریافت می کنید. مبلغی که دریافت می کنید بر اساس عملکرد آنهاست. نکته خوب در مورد GTP planet این است که پیوستن به آن رایگان است و حداقل پرداختی پایینی دارد. وقتی به 1 دلار رسیدید می توانید پول نقد کنید. از طریق Skrill، Neteller، AirTM، Payeer و Bitcoin.

سايت تبليغات كليكي fusioncash

FusionCash مانند بسیاری از سایت های دیگر پرداخت به ازای کلیک کار می کند. روش‌ي برای کسب درآمد نقدی با کلیک کردن روی تبلیغات، پیوندها و غیره است. با این حال، یک تفاوت کلیدی در این است که می‌توانید با نصب برنامه‌های تلفن همراه درآمد کسب کنید.

نقطه ضعف این سایت این است که فقط برای ساکنان آمریکا در دسترس است. علاوه بر این، تنها زمانی به شما امکان می دهد که پول خود را برداشت کنید که به حداقل 25 دلار در پلتفرم رسیده باشید. دستیابی به این امر ممکن است دشوار باشد زیرا میزان درآمد روزانه برای اکثر کاربران 0.02 دلار است.

شما یک جایزه 5 دلاری برای ثبت نام دریافت می کنید و می توانید از طریق سیستم ارجاع سریعتر درآمد کسب کنید. با پیوستن دیگران به شبکه خود، می توانید تا 1 دلار زمانی که ایمیل خود را تأیید می کنند و 2 دلار پس از اتمام اولین پیشنهاد خود کسب کنید.

بهترين سايت تبليغات كليكي
بهترين سايت تبليغات كليكي
تبليغات كليكي براي چه كساني خوب است؟

1.جستجوگران
2.تبليغ كنندگان
3.موتور هاي جستجو

چرا PPC به اين اندازه محبوب است؟

دریافت پول به ازای هر کلیک محبوب ترین راه برای کسب درآمد از وبلاگ شما است. دلیل این امر این است که شما هرگز نیازی به جستجو براي مذاکره با تبلیغ‌کنندگان یا شرکت‌هایی که مستقیماً به دنبال صرف هزینه برای تبلیغات هستند، ندارید. اينگونه سايت ها همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

چقدر می توانم از بهترين سايت تبليغات كليكي انتظار کسب درآمد داشته باشم؟

ميزان درآمد شما از اين روش به عوامل متعددی بستگی دارد. گوگل به ازای هر کلیک به شما پول می دهد. هرچه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای کلیک کردن روی یک تبلیغ وجود دارد، بنابراین هنگامی که تبلیغات را در سایت خود تنظیم کردید، هدف بعدی شما جذب بازدیدکنندگان بیشتر خواهد بود. همچنین بسته به اینکه چه تبلیغی نمایش داده می شود مبلغ متفاوتی دریافت خواهید کرد.

8 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات كليكي

  1. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات کلیکی
    سايت تبليغات كليكي PrizeRebel
    PrizeRebel یک راه منحصر به فرد برای کسب درآمد آنلاین است. روش اصلی پرداخت در کارت های هدیه است. این سایت بیش از 500 کارت هدیه مختلف را از فروشگاه هایی مانند آمازون، استیم، والمارت و غیره ارائه می دهد. اگر کارت‌های هدیه برای شما جذاب نیستند، می‌توانید به صورت دوره‌ای از طریق PayPal پول نقد کنید

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغ هستند که تحت عنوان ppc نیز شناخته می‌شود. نام این تبلیغات در واقع از روش پرداخت آن گرفته شده است.

  3. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات کلیکی یکی از تبلیغاتی هستند که میتوانند منبع کسب درامد خوب و مناسبی برای شما باشند و در واقع نام این تبلیغات روش کار انرا توصیف میکند

  4. benjamin گفته:

    کسب درآمد از طريق سایت ها امکان پذیر است. راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، اما ساده ترین آنها از طریق مدل پرداخت به ازای کلیک است. که نیاز به سخت افزار فوق العاده ای ندارد با گوشی و کامپیوتر ساده هن می توانید انجام دهید

  5. سعید گفته:

    FusionCash مانند بسیاری از سایت های دیگر پرداخت به ازای کلیک کار می کند. روش‌ي برای کسب درآمد نقدی با کلیک کردن روی تبلیغات، پیوندها و غیره است. با این حال، یک تفاوت کلیدی در این است که می‌توانید با نصب برنامه‌های تلفن همراه درآمد کسب کنید.

  6. Parham گفته:

    بنابراین اکنون متوجه مي شويد که چرا می‌خواهید خوانندگان و بینندگان خود را افزایش دهید؛ هر چه تعداد بازديد در وبلاگ بیشتر باشد، افراد بیشتری روی تبلیغات شما کلیک خواهند کرد
    مطالب بسیار کامل بود

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    کسب درآمد از طريق سایت ها امکان پذیر است. راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد، اما ساده ترین آنها از طریق مدل پرداخت به ازای کلیک است. ما در اين مقاله به معرفي بهترين سايت تبليغات كليكي مي پردازيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *