بهترين سايت تبليغات آموزشي

بهترين سايت تبليغات آموزشي

ممکن است برای شما عجیب باشد که مفاهیم «مرکز آموزشی» و «بازاریابی» را با هم مرتبط کنید. با این حال، امروزه رقابت زيادي در بخش آموزش وجود دارد، زیرا به طور مداوم در حال رشد است. در این پست، در مورد بهترين سايت تبليغات آموزشي و اصول تبليغات آموزشی صحبت خواهیم کرد و گرایش های تبليغات را برای مراكزي که بهترین عملکرد را دارند فهرست می کنیم.

تبليغات آموزشی چیست؟

تبليغات آموزشی شاخه ای از تبليغات است که روشها، استراتژی ها و ابزارهایی را برای تجزیه و تحلیل بازار، تطبیق خدمات مراكز آموزشي با نیازها و انتظارات مشتریان و ترویج ارزش پیشنهادی آنها ترکیب می کند. یعنی مركز آموزشي به منظور افزایش دید و ارزش افزوده آن به یک برند تبدیل مي شود.

تبليغات برای مؤسسات آموزشی از کانال ها و استراتژی های مشابه با انواع دیگر تبليغات اما با تمرکز متفاوت استفاده می کند،. تبليغات آموزشي با فروش سس گوجه‌فرنگی یکسان نیست، بلکه تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن مردم در تصمیمی که زندگی آنها را تغییر می‌دهد، یکسان نیست. گرما و شفافیت در اين نوع تبليغ کلیدی است.

این روزها، بخش قابل توجهی از فعالیت های تبليغات آموزشی بصورت دیجیتال است. این برای مدارس مهمتر از هر چيز است که روی تصویر آنلاین خود کار کنند ، حتی مدارسی که مدل آموزشی آنها اهمیت زیادی برای شایستگی دیجیتال قائل نیست.

چرا؟ زیرا هرکسی برای جستجوی اطلاعات در مورد هر محصول یا خدماتی که به آن علاقه دارد، آنلاین می شود. برای هر مركز آموزشي بسیار مهم است که از این فرصت استفاده کند تا بهترین نسخه از خود را در پاسخ به این جستجوها ارائه دهد.

علاوه بر این، هر استراتژی تبليغاتي باید وضعیت ناشی از همه گیری را در نظر داشته باشد. مركز آموزشي که به صورت حضوری در محل فعالیت می کند، باید در صورت لزوم آماده حرکت آنلاین باشد. این به معنای توسعه یک  مدل یادگیری ترکیبی و برقراری ارتباط با آن از طریق استراتژی تبليغاتي است.

مؤسسات آموزشی برای دستیابی به اهداف خود و پیشی گرفتن از رقبای خود نیاز به استراتژی دارند. فرقی نمی کند که یک سازمان کوچک باشد یا یک موسسه بزرگ. هر مدرسه ای به بهترين سايت تبليغات آموزشي نیاز دارد، و استراتژی هایی وجود دارد که متناسب با هر اندازه باشد.

چرا به بهترين سايت تبليغات آموزشي نیاز داريم؟

بخش آموزش به لطف فرصت های متعدد ایجاد شده توسط اینترنت و به طور کلی فناوری های مدرن، رونق عظیمی را تجربه کرده است. بر اساس تحقیقات Orbis، ارزش بازار جهانی آموزش الکترونیکی در سراسر جهان در سال 2022 به بیش از 275 میلیارد دلار خواهد رسید که عمدتاً ناشی از افزایش تعداد کاربران اینترنت و دسترسی رو به رشد به اینترنت باند پهن و تلفن‌های همراه با قابلیت‌های آنلاین است.

مؤسسات آموزشی سنتی و همچنین توسعه دهندگان خصوصی، تاکنون بیش از 500000 برنامه آموزشی را منتشر کرده اند که بسیاری از آنها در Store App و Google Play در دسترس هستند. علاوه بر برنامه‌های آموزشی، بازار آموزش الکترونیکی نیز مملو از دوره‌های آنلاین، فیلم‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و وب‌سایت‌ها است، که جلب توجه دانش ­آموزان جدید را بسیار دشوار می‌کند.

هدف از تبليغات آموزشی اجرای استراتژی های بازاریابی مختلف برای ترویج محتوای آموزشی ارزشمند است. و اغلب تنها راه برای دسترسی به محتوای آموزشی جدید و جلب توجه دانش آموزان است. در واقع، دوره های دکترا در آموزش بر اهمیت تبليغات در سايت ها برای افزایش درآمد و رشد تاکید می کند. رهبران صنعت آموزش باید از بهترين سايت تبليغات آموزشي استفاده کنند تا در رقابت سخت در این زمینه نیز بقای خود را حفظ کنند.

تبليغات آموزشي را نباید با تبليغات مبتنی بر آموزش اشتباه گرفت. از سوی دیگر، تبليغات آموزشی شامل کلیه فعالیت های تبليغاتي در بخش آموزش می شود که شامل موارد زیر می شود:

بهترين سايت تبليغات آموزشي
بهترين سايت تبليغات آموزشي

تبليغات مدرسه­ ای:

زمانی بود که مدارس نیازی به تبليغات در سايت ­ها نداشتند، زیرا آنها فقط به شهرت و تبلیغات شفاهی خود متکی بودند. آن زمان برای همیشه از بین رفته است زیرا والدین بیشتر از فناوری آگاه هستند و از اینترنت برای حمایت از تصمیم‌گیری خود استفاده می‌کنند. مدارسی که به طور فعال از خود تبليغ نمی کنند، توسط بسیاری از والدین نادیده گرفته می شوند.

تبليغات برای آموزش عالی:

کالج‌ها و دانشگاه‌ها از تبليغات برای آموزش عالی سود می‌برند، زیرا به آنها کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهند و باعث ثبت‌نام شوند. دانشجویان نيز از اين تبليغات سود می برند زیرا بهترين سايت تبليغات آموزشي به آنها کمک می کند هنگام انتخاب مسیر تحصیلی خود انتخاب درستی داشته باشند.

تبليغات دیجیتال برای بخش آموزش:

در دنیای دیجیتال امروزی، استراتژی های تبليغاتي سنتی دیگر برای هدف قرار دادن جمعیت جوان تر مناسب نیستند. موسسات آموزشی اگر می خواهند پیام خود را به شیوه ای مقرون به صرفه به مخاطبان زیادی منتقل کنند، باید از روش­های دیجیتال استقبال کنند. چنین روش­هايي عبارتند از ایمیل ، محتوای وب، رسانه‌های اجتماعی، جستجوی پولی و موارد دیگر. استفاده از این روش­ها و سایر روش­هاي تبليغاتي آسان نیست، اما پتانسیل افزایش درآمد و کاهش هزینه بسیار زیاد است كه تبليغات دیجیتال را به سنگ بنای مهم هر استراتژی تبليغات آموزشی تبدیل می کند.

تبليغات رسانه های اجتماعی برای مؤسسات آموزشی:

والدین و دانش آموزان به طور یکسان زمان زیادی را در سایت های رسانه های اجتماعی می گذرانند و مؤسسات آموزشی باید در سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام حضور داشته باشند تا با آنها ارتباط برقرار کنند و درباره خواسته ها و انتظارات آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. محتوای منتشر شده در رسانه های اجتماعی باید در اندازه کوچک، جذاب و مطابق با تصویری باشد که موسسه سعی در ایجاد آن دارد.

تبلیغ اپلیکیشن های آموزشی:

بازار اپلیکیشن های آموزشی کنونی آنقدر رقابتی است که دیگر فقط داشتن یک محصول عالی کافی نیست، بلکه باید یک استراتژی تبليغات آموزشی عالی نیز داشت که برای پیشی گرفتن از رقبا به بهترین شکل اجرا شود.

مبانی استراتژی بهترين سايت تبليغات آموزشي

در یک موسسه ­ي آموزشي، تبليغات دو هدف دارد: حفظ دانش‌آموزانی که از قبل دارد و افزایش تعداد ثبت‌نام‌ها. در بهترين سايت تبليغات آموزشي به این امر حفظ و کسب می گویند .

هر هدف از اهمیت یکسانی برخوردار است. اگر موسسه اي برای برآورده کردن انتظاراتی که با پیام های بازاریابی خود ایجاد می کند، مجهز نباشد، تمرکز بر افزایش ثبت نام فایده ای ندارد.

علاوه بر اين ترکیب سیستم کنترل کیفیت، ضروری است که معلمان آموزش های مستمر دریافت کنند، برنامه آموزشی به روز باشد، و ارزش های مدرسه با ارزش های مخاطبانشان مطابقت داشته باشد.

در بهترين سايت تبليغات آموزشي هر تصمیمی که گرفته شود، چه خوب و چه بد، بر تصویری که مردم از موسسه دارند، تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که استراتژی ارتباط با خانواده ها باید به دقت تدوین شود. جایی برای بداهه نويسي نیست.

لازم به یادآوری است که دانش آموزان فعلی نوعی خانواده برای دانش آموزان آینده خواهند بود. توصیه های آنها بهترین تبليغات موجود است. تبلیغات شفاهی همیشه یکی از مؤثرترین اشکال تبليغاتي است و خواهد بود.

یکی از جنبه های کلیدی وفاداری، تقویت پیوند بین مركز آموزشي و دانش­آموزان و خانواده است. مدارس بیشتر و بیشتری در حال توسعه یا استفاده از برنامه های تلفن همراه برای تقویت این ارتباط هستند.

مخاطب هدف در بهترين سايت تبليغات آموزشي کیست؟

دستیابی مؤثر به مخاطبین هدف، مستلزم شناخت نیازهای دانشجویان، خانواده ها و شرکت هایی است که در آینده دانشجویان را به کار خواهند گرفت تا در جهت رفع آنها تلاش کنند. یا بهتر است از آنها فراتر رود. برنامه آموزشی باید با این محور تدوین شود.

انتخاب موسسه ­ي آموشي برای تحصیل در دست دانش آموزان و خانواده آنهاست. نکته کلیدی این است که بپرسیم: یک فرد در مدرسه به دنبال چه چیزی می گردد؟ برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل هستند؟ چه معیارهایی را هنگام تصمیم گیری در نظر می گیرند؟ پرستیژ، کیفیت، مدل آموزشی، مجاورت، توصیفات كدام يك از اينها براي بازديدكننده­ي تبليغات از اهميت ويژه­اي برخوردار است؟

بهترين سايت تبليغات آموزشي
بهترين سايت تبليغات آموزشي

بهترين سايت تبليغات آموزشي با پرسش از همه ذینفعان (خانواده ها، دانش آموزان، معلمان، دانش آموزان قبلی و غیره) به این موضوع پی مي­برد. به همین دلیل است که قبل از تعریف استراتژی تبليغاتي، بهتر است تحقیقات بازاري را انجام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

در حالت ایده‌آل، مطالعه باید شامل اطلاعاتی در مورد محیط، قیمت، امکانات، نظرات، نتایج، فعالیت‌های فوق برنامه و غیره به‌صورت آنلاین و آفلاین باشد که می‌توان با ديگر موسسات مقایسه کرد:. و البته باید نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، نه فقط برای شناسایی نقاط ضعف، بلکه برای داشتن آمار می توانید اين كارها را انجام دهيد.

گرايش هاي بهترين سايت تبليغات آموزشي چيست؟

مشتریان شما برای تصمیم گیری بین یک مدرسه و مدرسه دیگر به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟ آنها در بهترين سايت تبليغات آموزشي به دنبال چه چیزی هستند؟

ضروری است که اطلاعات کلیدی مانند برنامه آموزشی به وضوح قابل مشاهده باشد. بهترين سايت تبليغات آموزشي همچنین بهترین مکان برای به نمایش گذاشتن پیشنهادات مركز آموزشي از نظر دوره های آنلاین و خدمات اضافی (غذاخوری، باشگاه ورزشی، فعالیت های فوق برنامه و غیره) برای به روز بودن با روندهای تبليغات دیجیتال فعلی است.

یک تجربه جابجايي عالی و بسیار مهم اين است که برای موبایل بهینه شده باشد.

یک سیستم چت آنلاین برای پاسخگویی به سوالات در زمان واقعی.

بخش پرسش و پاسخ با اطلاعات کامل و شفاف.

وبلاگی برای آگاه کردن دانش آموزان و خانواده ها در مورد مدل آموزشی و چگونگی ارزش گذاری آن. همچنین باید شامل اخبار مدرسه و موضوعات مورد علاقه باشد.

اطلاعاتی در مورد سیستم‌های آموزشی آنلاین یا ترکیبی که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد در صورت تعطیلی به تحصیل خود ادامه دهند.

یک کتابخانه دیجیتالی برای ارائه مطالب آموزشی که در هر مکان و زمانی قابل دسترسی است.

تورهای مجازی.

محتوای تولید شده توسط کاربر یا محتوای ایجاد شده توسط انجمن. داستان های موفقیت دانش آموزان گذشته ارزش زیادی دارد.

روندهای تبليغات آموزشي برای رسانه های اجتماعی

کانال‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی ابزار عالی برای دستیابی به دید كافي هستند، با این مزیت که می‌توانند پیام‌های شما را برای دستیابی به مخاطبان مختلف تقسیم‌بندی کنند. آنها برای برقراری ارتباط بهتر با خانواده عالی هستند. در اینجا برخی از بهترین استراتژی ها آورده شده است:

محتوای ویدیویی ایجاد کنید. این قالب ترجیحی برای بخش بزرگی از جامعه است. ویدئوهای زنده که نگاهی اجمالی به فعالیت‌های روزمره در مدرسه می‌دهند بسیار موفق هستند.

یک خبرنامه ماهانه یا فصلی ایجاد کنید که مهم ترین فعالیت های مدرسه خود را درمیان بگذارد.

از گروه های فیس­بوک، تلگرام، واتساپ یا برنامه های تلفن همراه برای ایجاد ارتباط در جامعه استفاده کنید. برای مثال، بین مدرسه و خانواده ها، یا بین خانواده ها و سایر گروه های ذینفع یا ذینفعان. هیچ راه بهتری برای به روز نگه داشتن همه از رویدادهای مرتبط وجود ندارد.

یک مثال خوب از استراتژی رسانه های اجتماعی برای مدارس، موسسه آموزشی SEK است . شما می توانید نمونه های عالی از تبليغات آموزشی را در تمام کانال های اجتماعی آنها مشاهده کنید.

تعيين اهداف در بهترين سايت تبليغات آموزشي

چه بخواهید یک رویداد را تبلیغ کنید، چه صرفاً دیده شدن نام تجاری موسسه خود را افزایش دهید، تعیین اهداف اولین قدم در بهترين سايت تبليغات آموزشي است.

تبلیغات پولی می‌توانند اهداف مختلفی را برآورده کنند، از اهداف خاص مانند تشویق دانشجویان بین‌المللی برای شرکت در وبینار، تا اهداف گسترده‌تر مانند بهبود دیده شدن برند، تا مهم‌ترین هدف، افزایش درخواست‌ها و برنامه‌ها همه­ي اينها در بهترين سايت تبليغات آموزشي صورت مي گيرد.

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، مدرسه شما می تواند شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را شناسایی کند تا مطمئن شود تبلیغات به اهداف می رسد. KPI نوعی اندازه‌گیری عملکرد است؛ یا به عبارت دیگر، هدف خاصی که امیدوارید در ارتباط با اهداف بزرگ‌تر خود به آن برسید.

با تعیین اهداف و تعیین KPIهای قابل دستیابی، مدرسه شما بهتر می تواند خود را برای موفقیت در تبلیغات تنظیم کند.

بهترين سايت تبليغات آموزشي
بهترين سايت تبليغات آموزشي

برنامه ریزی بودجه برای تبلیغات آموزشي

بعد از اینکه مخاطبان و روش­هاي مناسب برای کمپین خود را شناسایی کردید، مرحله بعدی و شاید مهم‌ترین كار این است که برنامه‌ریزی کنید که موسسه­ ي شما چه مقدار پول می‌تواند برای تبليغات در بهترين سايت تبليغات آموزشي کنار بگذارد.

اگر قبلاً تبلیغات ایجاد کرده ­اید، تخمین میزان هزينه مورد نیاز برای دستیابی به اهداف برای شما آسان­تر خواهد بود. اگر در اين تبلیغات تازه کار هستید، می توانید به طور تقریبی به هزینه های مدارس دیگر برای تبلیغات نگاه کنید. دانستن اینکه معمولاً چقدر برای تبلیغات در این بخش هزینه می شود، می تواند نقطه شروع مفیدی باشد، اما به خاطر داشته باشید که هر موسسه ­اي هزينه­ ي تبليغاتي خاص خود را دارد و همچنین اهداف تبلیغاتی متفاوتی دارد.

با این حال، برای به دست آوردن دقیق‌ترین مقدار هزینه‌ي سايت­هاي تبليغاتي، باید تحقیقات خود را روی پلتفرم‌های انتخابی خود انجام دهید، زیرا هر کدام قیمت‌گذاری خاص خود را دارند.

بازاریابی مجدد بوسيله ­ي بهترين سايت تبليغات آموزشي

اگر می خواهید سریع به نتیجه برسید، بازاریابی مجدد یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی است. این تکنیک شامل تبلیغات برای افرادی است که به مدرسه شما علاقه نشان داده اند اما هنوز دانش آموز نشده اند؛ با قرار دادن تبلیغات هدفمند در مقابل آنها هنگام مرور اینترنت بازاريابي مجدد انجام مي­دهيد.

فرض کنید یک دانش آموز آینده نگر یک روز صفحه اردوی تابستانی شما را در وب سایت شما مرور می کند. بعداً، وقتی آنها در حال مرور وب هستند، تبلیغی برای کمپ تابستانی شما ظاهر می شود. احتمال اینکه آنها روی تبلیغ شما کلیک کنند 70٪ بیشتر از کلیک کردن روی یک آگهی نمایش تصادفی است.

بازاریابی مجدد یک تاکتیک بهینه سازی مفید برای هر کمپین، صرف نظر از عملکرد آن است. اما هرچه تبلیغات شما موفق تر باشد، کمپین بازاریابی مجدد شما کوتاه تر خواهد بود و در نتیجه پول بیشتری بدست خواهید آورد. با این حال، اگر درگیر تبلیغات هستید، اجرای یک کمپین بازاریابی مجدد طولانی‌تر ممکن است ارزش صرف كردن پول­هاي تبلیغاتی اضافی را داشته باشد، زیرا می‌توانید مطمئن باشید که بازگشت سرمایه قابل توجهی از تلاش‌های بازاریابی مجدد خود دریافت خواهید کرد.

از برنامه ریزی کمپین خود تا نظارت بر عملکرد آن، راه های زیادی برای موسسه ­ي شما وجود دارد تا هر مرحله از فرآیند تبلیغات دیجیتال را بهینه کند. اگرچه تبلیغات به کار بیشتری نسبت به سایر تاکتیک های بازاریابی نیاز دارند، اما آنها همچنین یکی از مستقیم ترین و مؤثرترین راه ها برای افزایش دید آنلاین به موسسه ­ي شما هستند.

تبليغات آموزشی چیست؟

تبليغات آموزشی شاخه ای از تبليغات است که روش ها، استراتژی ها و ابزارهایی را برای تجزیه و تحلیل بازار، تطبیق خدمات مراكز آموزشي با نیازها و انتظارات مشتریان و ترویج ارزش پیشنهادی آنها ترکیب می کند. یعنی مركز آموزشي به منظور افزایش دید و ارزش افزوده آن به یک برند تبدیل مي شود.

چرا به بهترين سايت تبليغات آموزشي نیاز داريم؟

بخش آموزش به لطف فرصت های متعدد ایجاد شده توسط اینترنت و به طور کلی فناوری های مدرن، رونق عظیمی را تجربه کرده است. بر اساس تحقیقات Orbis، ارزش بازار جهانی آموزش الکترونیکی در سراسر جهان در سال 2022 به بیش از 275 میلیارد دلار خواهد رسید که عمدتاً ناشی از افزایش تعداد کاربران اینترنت و دسترسی رو به رشد به اینترنت باند پهن و تلفن‌های همراه با قابلیت‌های آنلاین است.

مخاطب هدف در بهترين سايت تبليغات آموزشي کیست؟

بهترين سايت تبليغات آموزشي با پرسش از همه ذینفعان (خانواده ها، دانش آموزان، معلمان، دانش آموزان قبلی و غیره) به این موضوع پی مي­برد. به همین دلیل است که قبل از تعریف استراتژی تبليغاتي، بهتر است تحقیقات بازاري را انجام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
در حالت ایده‌آل، مطالعه باید شامل اطلاعاتی در مورد محیط، قیمت، امکانات، نظرات، نتایج، فعالیت‌های فوق برنامه و غیره به‌صورت آنلاین و آفلاین باشد که می‌توان با ديگر موسسات مقایسه کرد:. و البته باید نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، نه فقط برای شناسایی نقاط ضعف، بلکه برای داشتن آمار می توانید اين كارها را انجام دهيد.

4 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات آموزشي

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ممکن است برای شما عجیب باشد که مفاهیم «مرکز آموزشی» و «بازاریابی» را با هم مرتبط کنید. با این حال، امروزه رقابت زيادي در بخش آموزش وجود دارد، زیرا به طور مداوم در حال رشد است. در این پست، در مورد بهترين سايت تبليغات آموزشي و اصول تبليغات آموزشی صحبت خواهیم کرد و گرایش های تبليغات را برای مراكزي که بهترین عملکرد را دارند فهرست می کنیم

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    تقسیم‌بندی و دسته‌بندی موضوعات آگهی تبلیغاتی به صورت منظم دسترسی مخاطب را به مورد مد نظر خود آسانتر می‌کند و باعث جذب مخاطبت بیشتر می‌شود.

  3. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات آموزشی
    شبکه‌های عمودی، شبکه‌های تبلیغاتی تخصصی هستند که با ناشرانی کار می‌کنند که به یک جایگاه خاص دسترسی دارند. این غیر تعمیم یافته است، دارای دسترسی جهانی کم است، اما دسترسی بالایی به مخاطبان هدف دارد. همچنین به عنوان “خرید شناخته شده” شناخته می شود زیرا تبلیغ کنندگان به طور خاص می دانند چه کسی را هدف قرار دهند. شبکه‌های تبلیغاتی عمودی می‌توانند eCPM بالاتری را برای ناشران به ارمغان بیاورند زیرا تبلیغ‌کنندگان بیشتر با ارزش مخاطبان خود کار می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *