انواع سایت تبلیغات پربازدید

انواع سایت تبلیغات پربازدید

در میان تنظیمات مداوم الگوریتم های رسانه های اجتماعی و رتبه بندی موتورهای جستجو در انواع سایت تبلیغات پربازدید، جلب توجه محتوای شما تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. در حالی که جستجوی ارگانیک گزینه رایگان و شاید راحت تر است، شانس وایرال شدن بدون قرار دادن مقداری پول روی میز بسیار اندک است

انواع پولی و غیر پولی در انواع سایت تبلیغات پربازدید

اگرچه رسانه های کسب شده و دارای مالکیت ارزش بازاریابی خاص خود را دارند و تبلیغات اجتماعی پولی مطمئن ترین راه برای ایجاد ترافیک و فروش از همان روز اول است.

اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ یا کوچک باشید، تبلیغات در رسانه های اجتماعی یک امر ضروری است، به خصوص اگر می خواهید در بین دیگران متمایز شوید، بازدیدهای محتوا را به دست آورید و فروش را افزایش دهید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟

تبلیغات رسانه های اجتماعی یا هدف گذاری رسانه های اجتماعی، تبلیغاتی هستند که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کاربران ارائه می شوند.

شبکه های اجتماعی از اطلاعات کاربر برای ارائه تبلیغات بسیار مرتبط بر اساس تعاملات در یک پلت فرم خاص استفاده می کنند. در بسیاری از موارد، زمانی که بازار هدف با جمعیت شناسی کاربر یک پلتفرم اجتماعی همسو می شود، تبلیغات اجتماعی می تواند افزایش زیادی در تبدیل ها و فروش با هزینه خرید کمتر ایجاد کند.

در این مقاله، تمام نکات و جنبه های تبلیغات رسانه های اجتماعی، از مدیریت یک کمپین گرفته تا انواع مختلف تبلیغات و همچنین مثال های عملی از نحوه عملی کردن آنها را پوشش خواهیم داد.

مدیریت کمپین تبلیغاتی در انواع سایت تبلیغات پربازدید

چگونه کمپین تبلیغاتی خود را در رسانه های اجتماعی مدیریت کنید

1. اجرا کردن کمپین های تبلیغاتی به صورت دستی

از بین سه روش مدیریت یک کمپین، اجرای دستی آن ارزان ترین و ساده ترین گزینه شما خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پلتفرم تبلیغاتی را انتخاب کرده و کمپین خود را راه اندازی کنید.

طرفداران این پلتفرم

اجرای دستی یک کمپین تبلیغاتی به شما این آزادی را می دهد که 100٪ از بودجه خود را برای آزمایش تبلیغات و یافتن بهترین آنها سرمایه گذاری کنید، نه اینکه پول اضافی را برای ابزارهای مدیریت تبلیغات یا هزینه های آژانس خرج کنید.

به علاوه، به عهده گرفتن مسئولیت کمپین های خود به ناچار به شما این امکان را می دهد که به تبلیغات توجه کنید تا بتوانید کمپین های خود را در آینده یاد بگیرید و بهبود بخشید. به جای اینکه اجازه دهید شخص دیگری این کار را انجام دهد، می توانید خودتان متخصص شوید و بتوانید به زبان صحبت کنید، حتی اگر در نهایت آگهی دهندگان خارجی را استخدام کنید.

قسمت منفی این ماجرا

مطمئناً تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات زمان و تعهد می‌طلبد، به این معنی که هر چه زمان بیشتری برای تبلیغات سرمایه‌ گذاری کنید، زمان در سایر زمینه ‌های کسب و کار شما از دست می ‌رود. به خصوص اگر صاحب کسب ‌و کار هستید، صرف ساعت‌ها برای تسلط بر تبلیغات ممکن است برای یک برنامه کاری شلوغ مناسب نباشد.

و فقط به این دلیل که شما زمان زیادی را برای تبدیل شدن به یک متخصص تبلیغات سرمایه گذاری می کنید به این معنی نیست که تبلیغات شما موفق خواهد بود. به خصوص اگر به تازگی وارد دنیای تبلیغات شده اید، ممکن است این همه زمان سرمایه گذاری کنید و ریسک نرسیدن به نتایج دلخواه را داشته باشید.

برای چه کسی ایده آل است

اگر با بودجه محدودی کار می کنید و به سادگی ابزاری برای استخدام یک آژانس تبلیغاتی ندارید، اجرای کمپین های خود به صورت دستی بهترین گزینه است – اما مگر اینکه قبلاً یک تبلیغ کننده باتجربه باشید، باید مایل به سرمایه گذاری باشید. زمان و تلاش برای یادگیری

با این حال، اگر پول یا زمان ندارید، گزینه دومی وجود دارد که ممکن است مناسب ‌تر باشد.

انواع سایت تبلیغات پربازدید
انواع سایت تبلیغات پربازدید

2. اجرای کمپین های تبلیغاتی از طریق نرم افزارهای خودکار

با توجه به اینکه انتظار می رود هزینه تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال 2021 به 153974 میلیون دلار برسد، جای تعجب نیست که ابزارهای شخص ثالث زیادی وجود دارد که به شما در مدیریت کمپین های خود کمک می کند.

طرفداران این پلتفرم

گاهی اوقات مدیران تبلیغات در سایت کاربرپسندترین نیستند، اما ابزارهای شخص ثالث مانند AdEspresso یا Revealbot می توانند بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی فیس بوک و تجزیه و تحلیل نتایج را بسیار ساده تر از استفاده از Ad Manager فیس بوک کنند.

یا حتی می توانید از ابزارهای خودکار مانند Adext استفاده کنید که از هوش مصنوعی برای مدیریت کل کمپین استفاده می کند. به این ترتیب می‌توانید روی دیگر حوزه‌های کسب‌وکارتان تمرکز کنید در حالی که پلتفرم بقیه کارها را انجام می‌دهد.

با ابزارهای بسیار زیادی در بازار، می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید، کمپین‌ها را بهینه کنید و مطمئن شوید که پول آن‌ها صرف تبلیغاتی می‌شود که واقعاً به فروش تبدیل می‌شوند.

قسمت منفی این ماجرا

اگرچه ابزارهای شخص ثالث اغلب نسبتاً مقرون به صرفه هستند، اما همچنان باید در نظر گرفته شوند.

و درست مانند اجرای دستی کمپین تبلیغاتی خود، نرم افزار خودکار همچنان خطر خرج کردن پول را دارد اما به نتایجی که می خواهید نرسید. به علاوه، از آنجایی که شما کل فرآیند کمپین را کنترل نمی کنید، ممکن است تشخیص اینکه مدیر تبلیغات در کجا کوتاهی می کند دشوارتر باشد.  

برای چه کسی ایده آل است

برای بازرگانانی که با بودجه محدودی کار می‌کنند اما زمان کافی برای سرمایه‌گذاری برای اجرای کمپین‌های خود را ندارند، استفاده از ابزارهای شخص ثالث وسیله‌ای خوشحال کننده است.

ایجاد یک کمپین موفق قطعا با نرم افزار خودکار و حداقل زمان سرمایه گذاری شده قابل دستیابی است، و برای صاحبان مشاغل با منابع محدود، این احتمالا بهترین گزینه است. با این حال، برای کسانی که بودجه کافی دارند و می خواهند بهترین کمپین تبلیغاتی ممکن را داشته باشند، ساده ترین گزینه این است که به متخصصان مراجعه کنند.

3. ایجاد یک سرویس مدیریت شده برای اجرای کمپین های تبلیغاتی

در حالی که این آخرین گزینه اغلب گران ترین است، ساده ترین است و احتمالاً بیشترین فواید را خواهد داشت. به جای تکیه بر تخصص خود یا نرم افزار خودکار، استخدام یک متخصص مطمئن ترین گزینه برای دستیابی به نتایجی است که می خواهید.

طرفداران این پلتفرم

البته، بارزترین مزیت استخدام یک متخصص تبلیغات این است که آنها می دانند چه کاری انجام می دهند – این کار آنهاست. در نتیجه، شانس شما برای رسیدن به نتایج دلخواهتان بسیار بیشتر است.

بعلاوه، استخدام یک سرویس مدیریت شده به این معنی است که کار شما در حد صفر است، بنابراین می توانید زمان و انرژی خود را در سایر زمینه های کسب و کار خود که نیاز به تمرکز بیشتری دارند، سرمایه گذاری کنید.

بنابراین، اگرچه شما باید هزینه و هزینه تبلیغاتی بپردازید، امید این است که تبلیغات شما به فروش ثابت تبدیل شود و شما را مثبت نگه دارد. 

قسمت منفی این ماجرا

یکی از نکات منفی استخدام یک آژانس تبلیغاتی این است که اگر یک آژانس تبلیغاتی خوب استخدام نکنید، ممکن است پول زیادی را هدر دهید.

متأسفانه، برخی از آژانس‌ها فقط کارشناسان خودخوانده هستند که مشتریان را به هدر دادن پول خود می‌کشند، بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و فقط افراد حرفه‌ای قابل اعتماد را استخدام کنید.

برای چه کسی ایده آل است

برای کسانی که بودجه ای برای خرج کردن دارند و مشتاق فروش فوری هستند، استخدام یک سرویس مدیریت شده ایده آل ترین راه حل است. و از آنجایی که تبلیغات رسانه های اجتماعی به راحتی قابل اندازه گیری است، اگر تبلیغات شما مطابق با استانداردهای شما عمل نمی کند، دقیقاً می دانید چه کسی مسئول است و همیشه می توانید یک آژانس جدید و بهتر استخدام کنید.

انواع سایت تبلیغات پربازدید
انواع سایت تبلیغات پربازدید

نمونه هایی از انواع سایت تبلیغات پربازدید

وقتی تصمیم می گیرید تبلیغات خود را در جایی قرار دهید، به خاطر داشته باشید که هر سایت رسانه اجتماعی مخاطبان منحصر به فرد خود را دارد. بنابراین بدانید که مشتریان ایده آل شما کجا هستند و آنها را در آنجا ملاقات کنید. اگر مخاطبان هدف شما در محدوده سنی 60 سال به بالا هستند، یک پلتفرم اجتماعی مانند TikTok احتمالا بهترین گزینه شما نیست، اما شاید فیس بوک باشد.

اگر نام تجاری شما از قبل در رسانه های اجتماعی فعال است، دریابید که کدام پلتفرم ها در حال حاضر به طور ارگانیک عملکرد خوبی دارند. این ممکن است نشانگر خوبی باشد برای اینکه کجا باید تلاش های تبلیغاتی خود را هدف قرار دهید.

1.فیس بوک

به عنوان بزرگ‌ترین پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی در جهان بین انواع سایت تبلیغات پربازدید، می‌توان با اطمینان گفت که فیس‌بوک هنگام تصمیم‌گیری در مورد مکان تبلیغ، انتخابی مطمئن است. فیس بوک در میان طیف گسترده ای از جمعیت شناسی، از جمله جنسیت و سن محبوب است، که به این معنی است که شانس خوبی وجود دارد که مخاطبان هدف شما نیز با این پلت فرم درگیر شوند.

جدا از اینکه به کاربران فیس بوک اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و محتوا را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند ، این پلتفرم همچنین به تجار این فرصت را می دهد که محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند. در میان فهرستی از مزایا، این چند راه است که تبلیغات فیس بوک می تواند به شما در رسیدن به اهداف کمپین کمک کند:

ایجاد آگاهی از برند

 دسترسی خود را افزایش دهید و محصولات خود را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهید.

نکته

 ترافیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید، از طریق ایمیل‌های انتخابی، پست‌های وبلاگ و محتوا از تولید سرنخ استفاده کنید و از طریق مسنجر به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

تبدیل شدن

یک فروشگاه فیس‌بوک راه‌اندازی کنید تا به مشتریان تجربه خرید بی‌نظمی‌تری بدهید، ترافیک را به فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های آجری خود هدایت کنید و نرخ تبدیل را افزایش دهید.

به علاوه، تبلیغات فیس بوک به بازرگانان اجازه می دهد تا مشتریان را بر اساس موقعیت مکانی (در شعاع 5 مایلی)، شغل، علایق، فعالیت های گذشته و چندین نقطه داده ارزشمند دیگر هدف قرار دهند.

قیمت تبلیغات فیس بوک بسته به عوامل مختلفی از جمله مخاطبانی که می خواهید هدف قرار دهید و بودجه ای که برای تبلیغات خود تعیین می کنید متفاوت است. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، هرچه هزینه تبلیغات بیشتر باشد، الگوریتم فیس بوک در خرج کردن پول شما و افزایش عملکرد تبلیغات شما در طول زمان کارآمدتر می شود.

2. اینستاگرام

اینستاگرام که به خاطر عکس‌ها و ویدیوهای براقش شناخته می‌شود، یک پلتفرم ایده‌آل برای برندهایی با محصولاتی است که از نظر بصری جذاب هستند و به راحتی در رسانه‌های بصری گنجانده می‌شوند.

علاوه بر این، اینستاگرام با نرخ تعامل ۵۸ درصدی بیشتر از فیس ‌بوک و ۲۰۰۰ درصدی بیشتر از توییتر در سال ۲۰۱۶، پایگاه کاربران گسترده‌ای دارد، هرچند که تا حد زیادی جوان‌ تر از سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی است.

بنابراین، اگر کسب و کار و مخاطبان هدف شما با هر دو ویژگی مطابقت دارند، تبلیغات اینستاگرام ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

اگرچه پست‌ها و استوری‌های ارگانیک می‌توانند راه‌های عالی برای افزایش ترافیک به وب‌سایت شما باشند، تبلیغات اینستاگرام می‌توانند مستقیماً به صفحه محصول یا صفحه فرود دیگر پیوند داده شوند و امکان تعامل سریع و آسان با محصولات شما را فراهم کنند.

3. توییتر

توییتر به‌عنوان پلتفرمی برای کشف اخبار فوری و تعامل با اینفلوئنسرهای کوچک و بزرگ، یکی از محبوب ‌ترین کانال‌ های رسانه اجتماعی از زمان راه‌ اندازی آن در سال 2006 بوده است.

انواع سایت تبلیغات پربازدید
انواع سایت تبلیغات پربازدید

تبلیغات توییتر دو گزینه برای برندها برای ایجاد تبلیغات ارائه می دهد:

  • تبلیغ سریع : توییتر به طور خودکار توییت ها را برای مخاطبان هدف شما تبلیغ می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک توییت قابل تبلیغ را از جدول زمانی خود انتخاب کنید و مخاطبان مورد نظر خود را مشخص کنید و توییتر بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.
  • تبلیغات توییتر : این تبلیغات مبتنی بر هدف هستند، به این معنی که ابتدا باید هدف کسب و کار مورد نظر خود را انتخاب کنید، و توییتر فقط برای اقداماتی که با هدف شما مطابقت دارند، صورتحساب به شما می دهد.

4. سایت تبلیغات Tiltok

اگرچه TikTok یک بازیکن نسبتا جدیدتر در بازی تبلیغات اجتماعی است، اما پتانسیل زیادی برای دستیابی به مشتریان بالقوه، به ویژه مخاطبان جوان‌تر دارد.

به گفته eMarketer ، بسیاری از قابلیت‌های تجارت اجتماعی TikTok عمدتاً بر تبلیغات محصول متمرکز شده‌اند که به‌عنوان ویدیوهای بومی در فیدهای «برای شما» کاربران ظاهر می‌شوند. تبلیغات تمام صفحه هستند و برای نه ثانیه ظاهر می شوند، درست مانند یک پست ارگانیک TikTok. در زیر هر آگهی، کاربران می‌توانند روی دکمه «خرید کن» ضربه بزنند، که آنها را مستقیماً به سایت تجارت الکترونیک تاجر می‌آورد تا تسویه حساب خود را تکمیل کنند.

علاوه بر تبلیغات درون فید، سایر گزینه‌های تبلیغاتی در TikTok عبارتند از Brand Takeovers، به این معنی که تبلیغ شما به محض باز کردن برنامه توسط کاربر نمایش داده می‌شود، یا یک چالش هشتگ برند، که محتوای تولید شده توسط کاربر را از طریق هشتگ‌های پرطرفدار و ویدیوی سرگرم‌کننده تشویق می‌کند. چالش‌هایی مانند رقص محبوب یا فیلتر خلاق.

5. پینترست

مانند اینستاگرام، پینترست یک پلت فرم بسیار بصری است که با عکس های عروسی عجیب، فیلم های آشپزی و حلقه های مد تزئین شده است. اما با توجه به آنچه گفته شد، Pinterest تا حد زیادی برای زنان با 71٪ پایه کاربر زن طراحی شده است.

با توجه به اینکه کاربران پینترست عمدا از این پلتفرم برای یافتن و خرید محصولات استفاده می کنند، پینترست یکی از ایده آل ترین پلتفرم ها برای تبلیغات رسانه های اجتماعی است. پین های تبلیغاتی به راحتی در تابلوهای Pinterest قرار می گیرند بدون اینکه مانند برخی از پلتفرم های دیگر حواس کاربران را پرت کنند. در واقع، 85 درصد از پینرهای هفتگی بر اساس پین هایی که از برندها می بینند، خرید کرده اند.

به خصوص برای خرده فروشان تجارت الکترونیک مفید است، Pinterest دارای یک موتور جستجوی بسیار هدفمند است که به برندها اجازه می دهد تا محصولات خود را با تبلیغ پین های با بالاترین عملکرد خود تبلیغ کنند.

6. لینکدین

لینکدین به عنوان بزرگترین شبکه حرفه ای جهان ، پایگاه کاربران حرفه ای زیادی دارد و می تواند مشتریان را بر اساس شرایط شغلی هدف قرار دهد. بنابراین، تبلیغات لینکدین تا حد زیادی به سمت مخاطبان شرکتی است.

با در نظر گرفتن 69٪ از کاربران لینکدین ایالات متحده، 50000 دلار یا بیشتر در سال درآمد دارند، این پلتفرم تمایل دارد بالاترین میانگین درآمد قابل تصرف و سرنخ های با کیفیت بالا را در صنایع خاص داشته باشد.

با این حال، برخلاف اکثر پلتفرم‌های دیگر که بر تبلیغات B2C تمرکز دارند، ماهیت لینکدین آن را برای کمپین‌های تبلیغاتی B2B مناسب‌تر می‌کند. بنابراین، کسب ‌و کارهای خدماتی و کسب ‌و کارهای محصولات B2B نسبت به سایر پلتفرم‌ها نتایج بهتری در لینکدین دریافت می‌کنند.

چهار نوع تبلیغات لینکدین وجود دارد:

  • محتوای حمایت‌شده : این تبلیغات – اغلب از طریق عکس‌ها، ویدیوها یا چرخ فلک‌ها – در فید خبری لینکدین نمایش داده می‌شوند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند.
  • پیام‌رسانی حمایت‌شده : این نسخه بازاریابی ایمیلی لینکدین است، اما به جای ارسال پیام به صندوق ورودی کاربر، به صندوق ورودی لینکدین او می‌رود، جایی که کاربر می‌تواند با یک ربات چت یا یک نماینده مشتری انسانی تعامل داشته باشد.
  • تبلیغات متنی و پویا : فقط برای کاربران دسکتاپ قابل مشاهده است، تبلیغات متنی تبلیغات کوچکی هستند که در بالای صفحه در بالای فید خبری کاربر نمایش داده می شوند.
  • فرم های Lead Gen : با استفاده از فرم های از پیش پر شده در تبلیغات لینکدین خود، می توانید سرنخ های با کیفیت را در مقیاس جمع آوری کنید.
انواع سایت تبلیغات پربازدید
انواع سایت تبلیغات پربازدید

جمع بندی

به خصوص در چشم انداز تجارت الکترونیک، تبلیغات در انواع سایت تبلیغات پربازدید یکی از کارآمدترین و موثرترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتری است. هیچ راه تبلیغاتی دیگری نمی تواند به اندازه تبلیغات اجتماعی منجر به منسجم و مقیاس پذیر شود.

از آنجایی که خرده ‌فروشان بیشتر و بیشتر باید خود را وارد رسانه‌های اجتماعی کنند، بسیار مهم است که مفاهیم این رسانه تبلیغاتی را بدانید و شروع به تقویت استراتژی خود کنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟

تبلیغات رسانه های اجتماعی یا هدف گذاری رسانه های اجتماعی، تبلیغاتی هستند که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کاربران ارائه می شوند.
شبکه های اجتماعی از اطلاعات کاربر برای ارائه تبلیغات بسیار مرتبط بر اساس تعاملات در یک پلت فرم خاص استفاده می کنند. در بسیاری از موارد، زمانی که بازار هدف با جمعیت شناسی کاربر یک پلتفرم اجتماعی همسو می شود، تبلیغات اجتماعی می تواند افزایش زیادی در تبدیل ها و فروش با هزینه خرید کمتر ایجاد کند.
در این مقاله، تمام نکات و جنبه های تبلیغات رسانه های اجتماعی، از مدیریت یک کمپین گرفته تا انواع مختلف تبلیغات و همچنین مثال های عملی از نحوه عملی کردن آنها را پوشش خواهیم داد.

انواع پولی و غیر پولی در انواع سایت تبلیغات پربازدید را شرح دهید؟

اگرچه رسانه های کسب شده و دارای مالکیت ارزش بازاریابی خاص خود را دارند و تبلیغات اجتماعی پولی مطمئن ترین راه برای ایجاد ترافیک و فروش از همان روز اول است.
اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ یا کوچک باشید، تبلیغات در رسانه های اجتماعی یک امر ضروری است، به خصوص اگر می خواهید در بین دیگران متمایز شوید، بازدیدهای محتوا را به دست آورید و فروش را افزایش دهید.

نمونه هایی از انواع سایت تبلیغات پربازدید چیست؟

وقتی تصمیم می گیرید تبلیغات خود را در جایی قرار دهید، به خاطر داشته باشید که هر سایت رسانه اجتماعی مخاطبان منحصر به فرد خود را دارد. بنابراین بدانید که مشتریان ایده آل شما کجا هستند و آنها را در آنجا ملاقات کنید. اگر مخاطبان هدف شما در محدوده سنی 60 سال به بالا هستند، یک پلتفرم اجتماعی مانند TikTok احتمالا بهترین گزینه شما نیست، اما شاید فیس بوک باشد.
اگر نام تجاری شما از قبل در رسانه های اجتماعی فعال است، دریابید که کدام پلتفرم ها در حال حاضر به طور ارگانیک عملکرد خوبی دارند. این ممکن است نشانگر خوبی باشد برای اینکه کجا باید تلاش های تبلیغاتی خود را هدف قرار دهید.

7 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات پربازدید

  1. benjamin گفته:

    یا توجه‌ یه الگوریتم های که سايت را رتبه‌بندی می کنند دیگر بدون هزینه و تبلیغات امکان بالا آمد سايت وجود ندارد که البته دلیل دیگری هم دارد و آن این است که رقابت بسیار زیاد شده است

  2. Parham گفته:

    در نظر گرفتن ۶۹٪ از کاربران لینکدین ایالات متحده، ۵۰۰۰۰ دلار یا بیشتر در سال درآمد دارند، این پلتفرم تمایل دارد بالاترین میانگین درآمد قابل تصرف و سرنخ های با کیفیت بالا را در صنایع خاص داشته باشد. مطالب بسیار کامل بود

    • مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

      اجرای دستی یک کمپین تبلیغاتی به شما این آزادی را می دهد که ۱۰۰٪ از بودجه خود را برای آزمایش تبلیغات و یافتن بهترین آنها سرمایه گذاری کنید، نه اینکه پول اضافی را برای ابزارهای مدیریت تبلیغات یا هزینه های آژانس خرج کنید. مقاله بسیار عالی و مفید

  3. berlin گفته:

    لینکدین به عنوان بزرگترین شبکه حرفه ای جهان ، پایگاه کاربران حرفه ای زیادی دارد و می تواند مشتریان را بر اساس شرایط شغلی هدف قرار دهد. بنابراین، تبلیغات لینکدین تا حد زیادی به سمت مخاطبان شرکتی است

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    قیمت تبلیغات در سایت معتبر به دلیل انتشار رایگان به صورت بسیار ناچیز است و شما تنها نیاز دارید تا هزینه‌ی تهیه متنهای رپورتاژ را بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *