بهترین سایت تبلیغات تولیدی

بهترین سایت تبلیغات تولیدی

به دنبال بهترین سایت تبلیغات تولیدی هستید؟ نمایش تبلیغات شما در مقابل چشمان افراد بسیاری ممکن است یک چالش مناسب برای اینترنت باشد، اما با پلتفرم‌های مختلف، انتخاب موثرترین آنها دیگر دشوار نیست. در حالی که خدمات و محصولات خود را به نمایش می گذارید، باید از وب سایت های مناسب برای کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC) سودآور استفاده کنید.

فهرستی از بهترین سایت تبلیغات تولیدی

به همین دلیل است که ما فهرستی از بهترین سایت تبلیغات تولیدی را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید مخاطبان هدف خود را جذب و تبدیل کنید، به علاوه به شرکت خود بازگشت سرمایه (ROI) مورد نظر خود را بدهید.

1.در گوگل ادز تبلیغ کنید

Google Ads  این صنعت را رهبری کرده و از بسیاری از رقبا پیشی گرفته است و جایگاه خود را به عنوان پلتفرم پیشرو برای تبلیغات آنلاین به دست آورده است. به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما، می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی خود از طریق شبکه های جستجو و نمایش کمک کند.

شبکه جستجو جایی است که می توانید برای کلمات کلیدی برای تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل پیشنهاد قیمت بدهید.

کلمات کلیدی بلند بسته به سطح محبوبیت (یا حجم جستجو) و مطلوبیت (یا رقابت) آنها در بین شرکت ها، دارای ارزش های خاصی هستند. بسیاری از کلمات کلیدی رقابت قابل توجهی دارند، اما شما می توانید شرایط مناسب برای کسب و کار و بودجه خود را پیدا کنید.

پس از اینکه افراد سؤالات خود را تایپ کردند و در نتایج جستجو کردند، صفحه نتایج جستجو تبلیغاتی را در اطراف نتایج ارگانیک نشان می دهد.

تبلیغات در بالا و پایین ظاهر می‌شوند و هر آگهی پولی برچسب‌گذاری می‌شود تا به جستجوگران کمک کند. شبکه نمایش دسترسی شما را به وب‌سایت‌های متعلق به Google، مانند Google Maps و Gmail و وب‌سایت‌های شریک گسترش می‌دهد. فرآیند حراج برای شبکه نمایش به جای نتایج جستجو، فضای شما را در این صفحات قرار می دهد.

نرخ تبدیل گوگل ادز

Google Ads  نرخ تبدیل بهتری ایجاد می کند و ترافیک وب سایت را افزایش می دهد و از فناوری هوشمند برای انطباق با نیازهای شما استفاده می کند.

راه‌اندازی برای افرادی که اولین بار هستند ساده است، بنابراین می‌توانید بدون اتلاف وقت به ابزار تبلیغاتی راه‌اندازی کنید.

2. در تبلیغات بینگ تبلیغ کنید

تبلیغات بینگ مانند گوگل عمل می کند، اگرچه پایگاه کاربر آنها کوچکتر است. همه جستجوگران به گوگل پایبند نیستند، به همین دلیل است که بینگ سومین سهم بزرگ بازار جستجو را دارد. شرکت شما می تواند از این سهم در کمپین تبلیغاتی شما استفاده کند.

تبلیغات بینگ امتیاز دیگری نیز ارائه می دهد. مخاطبان آنها هنگام خرید آنلاین از دسکتاپ خود 36 درصد بیشتر از جستجوگران اینترنتی معمولی خرج می کنند، بنابراین تبلیغات Bing نه تنها می تواند تبدیل های بیشتری را به ارمغان بیاورد بلکه تبدیل های با ارزش بیشتری را نیز به ارمغان می آورد.

با ازدحام قابل توجهی و کسب و کارهای بالقوه کمتری که بر سر کلمات کلیدی رقابت می کنند، تبلیغات بینگ نیز یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغات آنلاین کسب و کار در نظر گرفته می شود.

شما می توانید پیشنهادات سفارشی برای کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کنید، و تبلیغات خاص جستجوی شما می توانند در کنار، بالا و پایین جستجوهای ارگانیک قرار بگیرند.

تبلیغات بینگ دو موتور جستجوی دیگر را نیز پوشش می دهد:

  • یاهو
  • AOL

با این پوشش اضافی، تبلیغات شما می توانند در سراسر وب در معرض دید بیشتری قرار گیرند.

3. در فیس بوک تبلیغ کنید

رسانه های اجتماعی برجسته، به ویژه فیس بوک، مکان های تبلیغاتی خود را بهبود بخشیده اند و می توانند به طور منحصر به فردی برای مخاطبان جذاب باشند. به همین دلیل است که آنها به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما هستند.

تبلیغات فیس بوک دسترسی بی نظیری به علایق خاص و بازارهای گسترده ارائه می دهد و همچنین می تواند جمعیت شناسی مانند سن و منطقه را با دقت هدف قرار دهد. تمرکز بر هدف گذاری مخاطب به این معنی است که تبلیغات فیس بوک شما فراتر از کلمات کلیدی است.

فهرستی از بهترین سایت تبلیغات تولیدی
فهرستی از بهترین سایت تبلیغات تولیدی

برای به دست آوردن یک مکان تبلیغاتی در فیس بوک، به جای یک کلمه کلیدی، یک پیشنهاد برای خود آگهی تعیین می کنید. می‌توانید تبلیغات خود را در فیس بوک با کمک های بصری تقویت کنید، که می تواند تعامل را به حداکثر برساند. ویدئوها و تصاویر ضمیمه شده به متن آگهی شما می توانند توجه افراد بیشتری را به خود جلب کنند.

گستره مکان‌هایی در فیس‌بوک که تبلیغات می‌توانند در آن‌ها نمایش داده شوند، مزیت دیگری است.

تبلیغات می توانند در فید خبری، پانل کناری و ناحیه پیام رسان نمایش داده شوند. تبلیغات ویدیویی همچنین می تواند در طول داستان ها و جلسات زنده کاهش یابد.

4. در آمازون تبلیغ کنید

آمازون یکی دیگر از بهترین مکان ها برای تبلیغات آنلاین است. این سومین پلتفرم تبلیغاتی محبوب (پس از گوگل و فیس بوک) است و تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خود جذب می کند.

برای دیدگاه، آمازون دارای بیش از 300 میلیون حساب کاربری فعال، به علاوه بیش از 100 میلیون عضو Amazon Prime است.

چه محصولات خود را در آمازون بفروشید یا خارج از آن، می توانید در پلتفرم تجارت الکترونیک تبلیغ کنید.

تبلیغات آمازون برای فروشندگان آمازون عبارتند از:

  • محصولات حمایت شده
  • برندهای حمایت شده
  • نمایش حمایت شده
  • فروشگاه های آمازون

اگر در آمازون نمی فروشید، می توانید از انواع تبلیغات زیر استفاده کنید:

  • تبلیغات ویدیویی
  • نمایش تبلیغات
  • تبلیغات سفارشی

این تبلیغات می توانند در Amazon.com و همچنین سایت های متعلق به آمازون و دستگاه های آمازون ظاهر شوند. با راه اندازی کمپین از مخاطبان زیاد آمازون و گزینه های تبلیغاتی رو به رشد استفاده کنید.

5. در لینکدین تبلیغ کنید

لینکدین، یک سایت شبکه اجتماعی برای حرفه ای های کسب و کار، می تواند از طریق تبلیغات حمایت شده یا پویا ، اطلاعات شرکت شما را به اطلاع برساند . سیستم تبلیغاتی آن‌ها به جایگاه شرکت‌های تجارت به کسب ‌و کار (B2B) پاسخ می‌دهد، بنابراین می‌توانید با تصمیم‌گیرندگان ارتباط برقرار کنید.

حتی برای سازمان های تجاری به مصرف کننده  (B2C)، لینکدین مکانی عالی برای تبلیغات آنلاین است. برای مثال می‌توانید از LinkedIn  برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی برای استخدام استفاده کنید که زمانی مفید است که به دنبال جذب نامزدهای با تجربه یا منفعل در صنعت خود هستید.

تبلیغات می توانند در ستون سمت راست و فید خبری ظاهر شوند، یا می توانند به عنوان پیام ها یا پست های حمایت شده InMail نشان داده شوند. این تعاملات صندوق ورودی، تبلیغات را مستقیم می کند و حس یک درخواست شخصی را القا می کند.

شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس صنعت یا مکان هدف قرار دهید، اما همچنین می توانید آنها را به اندازه کسب و کار، موقعیت، ارشدیت و موارد دیگر تخصصی کنید. حراج های تبلیغاتی لینکدین بر روی مخاطبان مانند فیس بوک عمل می کنند.

6. در اینستاگرام تبلیغ کنید

اینستاگرام نیروگاهی برای پست‌های حمایت‌شده از برند است، اما آنها تبلیغات رسمی نیز دارند. می‌توانید با اینفلوئنسرها یا شخصیت‌های محبوب اینستاگرام تماس بگیرید تا با کسب و کار خود شریک شوند، اگرچه قیمت گذاری و جزئیات اینفلوئنسر به صورت موردی است.

با این حال، تطبیق پذیری اینستاگرام آن را به یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما تبدیل می کنند.

از آنجایی که فیس‌بوک مالک اینستاگرام است، تبلیغات بیشتر با روش‌های فیس‌بوک سازگار است. با این حال، اینستاگرام به گرافیک بستگی دارد، بنابراین تبلیغات عکس و ویدیو در استوری ها و فیدها تاکید می شود.

اینها بیشتر به تبلیغات چرخ و فلک منشعب می شوند، جایی که بینندگان می توانند محصولات مربوطه را تند بکشند، و تبلیغات مجموعه، جایی که بینندگان می توانند روی محصولات داخل یک عکس کلیک کنند. اگر شرکتی با تصویر سنگین هستید، اینها می توانند برای کسب و کار شما مفید باشند.

بهترین سایت تبلیغات تولیدی
بهترین سایت تبلیغات تولیدی

7. در پینترست تبلیغ کنید

کاربران پینترست فعالانه به دنبال ایده هستند، بنابراین می توانند روی پیوندها کلیک کنند. در پینبرد دیجیتال، تبلیغات شما به صورت پین های تبلیغاتی ظاهر می شوند و با ترکیبات دیگر تصویر و متن ترکیب می شوند.

ترافیک، آگاهی و تعامل مهمترین اهداف بازاریابی تبلیغات پینترست هستند تا بتوانید آنها را با هدف کلی کسب و کار خود هماهنگ کنید. برای مثال، شاید بخواهید آگاهی را برای یک محصول کاملاً جدید افزایش دهید تا فروش را افزایش دهید.

وب سایت اجتماعی دارای چارچوب PPC و تجزیه و تحلیل کافی برای هدایت کمپین شما است. تبلیغات پینترست تأثیر چشمگیری بر روی کاربران خود می گذارد و آنها به نتایج فروش سودآوری دست می یابند.

8. در توییتر تبلیغ کنید

اگرچه توییتر دارای طیف گسترده ای از کاربران است، تعداد قابل توجهی از متخصصان در این پلتفرم رسانه اجتماعی وجود دارد. این می تواند به نفع شرکت های B2B باشد، اما برنامه های کاربردی بیشتری برای تبلیغات توییتر وجود دارد. افراد جوان تر نیز بخش مهمی از مخاطبان را تشکیل می دهند.

توییتر یک شبکه رسانه اجتماعی عمدتا مبتنی بر متن است، اگرچه تصاویر و ویدیوها نیز در حال پخش هستند. می‌توانید از هشتگ‌ها، توییت‌ها و ترندها به عنوان تبلیغات استفاده کنید یا می‌توانید یک روند را تبلیغ کنید. همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای تبلیغات آنلاین به دلیل گزینه‌های هدف‌گیری گسترده است.

شما همچنین می توانید مخاطبان را هدف قرار دهید و برای بازدیدکنندگان وب سایت، فالوورهای قبلی و موارد دیگر بازاریابی مجدد کنید. توییتر یک ابزار تعاملی ارزشمند برای تبلیغات است که می تواند ROI را افزایش دهد.

9. در یوتیوب تبلیغ کنید

بازدیدکنندگان در یوتیوب هر روز تقریباً یک میلیارد ساعت ویدیو تماشا می کنند.

با مصرف بالای ویدیوها، سرمایه گذاری در تبلیغات ویدیویی یک انتخاب سودآور است. از آنجایی که تبلیغات ویدیویی عملکرد متفاوتی نسبت به تبلیغات تصویری یا متنی دارند، پرداخت بستگی به این دارد که شخصی برای مشاهده یا کلیک روی تبلیغ شما انتخاب کند.

یوتیوب زیر چتر تبلیغات گوگل است، اما خدمات آن می تواند به شما کمک کند یک ویدیو را مدیریت کنید، حتی اگر از ابتدا شروع کنید.

آنها طیف وسیعی از پلتفرم های خلاقانه را برجسته می کنند تا تبلیغات ویدیویی شما را به حرکت درآورند. تبلیغات YouTube جذاب هستند و می توانند از عادات کاربران فناوری استفاده کنند.

10. سایت eBay

eBay هنوز هم یکی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی پربازدید است که می‌توانید در صورتی که می‌خواهید به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید، در آن پست ارسال کنید.

با بیش از 30 سایت بین المللی و حضور گسترده تر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان،eBay  یک بازار فوق العاده برای فروش است، به خصوص اگر به دنبال گسترش تجارت خود در خارج از کشور هستید.

با توجه به اندازه و وضعیت آن و همچنین رتبه بندی خوب بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، لیست های eBay نسبت به اکثر وب سایت های دیگر دیده می شوند.

علاوه بر این، eBay حضور و پایگاه فالوور خوبی در رسانه های اجتماعی دارد و برخلاف بسیاری از سایت‌های تبلیغاتی رایگان، eBay دارای یک رابط تعاملی است که انتشار تبلیغات رایگان را آسان‌تر می‌کند.

11. وبسایت Craigslist

Craigslist  همچنان یک مقصد محبوب برای یافتن محصولات و خدمات برای خرید و فروش است و همچنان یکی از 50 سایت برتر پربازدید تا اکتبر 2020 است.

صاحبان مشاغل و بازاریابان می توانند محصولات یا خدمات B2C و B2B را در Craigslist تبلیغ کنند.

Craigslist  یک پلت فرم تبلیغاتی قدرتمند است که دارای زیرمجموعه های بسیاری مانند مشاغل، خدمات، مسکن، رویدادها و کالاها است. بنابراین، زیرمجموعه ها تبلیغات شما را قادر می سازند تا به طیف وسیعی از مخاطبان دست یابند.

این پلتفرم حضور اجتماعی خوبی دارد و در اکثر کشورها بسیار محبوب می باشد.

شاید شناخته شده ترین سایت طبقه بندی شده امروزی، Craigslist  به طور چشمگیری در بین 30 وب سایت برتر پربازدید در ایالات متحده رتبه بندی شده است.

دسته بندی های سایت craiglist

این دسته بندی ها به قدری متنوع هستند که از خدمات خودرویی و زیبایی گرفته تا قطعات کامپیوتری و مکان های پارکینگ را شامل می شود.

در حال حاضر،Craigslist  به کاربران این امکان را می دهد که هر 48 ساعت یک بار در هر منطقه جغرافیایی آگهی ارسال کنند. ارسال آگهی تقریباً برای همه محصولات رایگان است، به استثنای تبلیغات وسایل نقلیه و مبلمان که ممکن است به هزینه کمی نیاز داشته باشند.

ارسال تبلیغات برای خدمات نیز به هزینه کمی نیاز دارد، اما هنگام پرداخت هزینه تبلیغات، 30 روز کامل تضمین شده است.

یکی از نکات منفی Craigslist این است که این سایت در طول زمان برای فعالیت های غیرقانونی استفاده شده است. بنابراین، باید مطمئن شوید که تبلیغات شما خیلی “هرزنامه” نباشد، به خصوص اگر تبلیغاتی را با یک نمایه جدید ایجاد کرده اید.

اگرچه Craigslist کمی قدیمی به نظر می رسد، Craigslist  هنوز در میان سایت های تبلیغاتی رایگان طبقه بندی شده کسب و کار پیشرو است و نرخ تعامل بسیار خوبی دارد.

بهترین سایت تبلیغات تولیدی
بهترین سایت تبلیغات تولیدی

12. سایت Locanto

Locanto  یک سایت تبلیغاتی رایگان سنتی است که در 60 کشور در دسترس است. مشابه  Craigslist، می‌توانید از سایت طبقه‌بندی آنلاین Locanto برای فروش محصولات و خدمات، ارتباط با جویندگان کار و یافتن/فهرست مکان‌های زندگی استفاده کنید.

با این حال، یک تفاوت کلیدی این است که Locanto برای مشاغلی که در تلاش برای ساختن هستند یا با حضور گسترده جامعه موجود عالی است به این دلیل است که Locanto دارای دسته‌های منحصر به فرد برجسته برای فروش بلیط رویداد، فعالیت‌های اوقات فراغت، کلاس‌ها و خدمات مبتنی بر جامعه است.

اگرچه رایج نیست، اما برخی از شهرها ممکن است برای ارسال تبلیغات نیاز به یک حساب پریمیوم داشته باشند. با این حال، Locanto  یک وب سایت تبلیغاتی واقعا رایگان برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران است.

وجه تمایز دیگر از Craigslist این است که تبلیغات Locanto به مدت 60 روز در سایت می مانند، به جای 30 روز.

تبلیغات روی پلتفرم شامل گزینه هایی برای گنجاندن تصاویر، ویدیو و زبان نشانه گذاری فرامتن است که به وب سایت شما پیوند می دهد.

در نهایت، یکی دیگر از ویژگی های محبوب Locanto، دکمه های تجزیه و تحلیل و رسانه های اجتماعی آن است. اگرچه محدود است، اما این ویژگی ها افزوده های منظمی هستند که به شما امکان می دهند ترافیک تبلیغات خود را بهتر مدیریت کنید.

13. سایت Oodle

یکی دیگر از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان که می توانید از آن به بازاریابی یک کسب و کار کوچک فکر کنید Oodle است

Oodle  یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی رایگان موجود است زیرا می توانید حساب های رسانه های اجتماعی خود و همچنین لیست های محلی را از سایت هایی مانند  eBay، ForRent.com روزنامه ها و موارد دیگر متصل کنید.

در واقعOodle  بازار اصلی فیس بوک را تامین می کند.

یکی از مزایای Oodle این است که این پلتفرم با رسانه های اجتماعی به خوبی بازی می کند. به عنوان مثال، می‌توانید حساب Oodle خود را به صفحه کسب و کار فیس‌بوک خود متصل کنید و با اجرای تبلیغات جدید فیس‌بوک، فوراً یک به ‌روزرسانی ارسال کنید.

علاوه بر اینOodle  با  Advertigo که همچنین یک سایت تبلیغات آنلاین رایگان است، شراکت دارد. این به شما امکان می دهد لیست های Oodle خود را در Advertigo نیز نمایش دهید و بالعکس، که باعث افزایش دسترسی تبلیغات شما می شود.

این پلتفرم مخصوصاً برای تبلیغات محصولات و خدمات با هدف مصرف کنندگان، مانند جابجایی و ذخیره سازی، محوطه سازی، کارهای تعمیر و نگهداری و همچنین خدمات نظافت و نظافت حیوانات خانگی مناسب است.

در نهایت، اگر واقعاً عاشق کسب‌وکاری هستید که از تبلیغات رایگان Oodle ایجاد می‌کنید، می‌توانید برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی، مانند امکان قرار دادن پیوند به وب‌سایت خود، آن را ارتقا دهید.

14. وب سایت OLX

OLX بخشی از یک شبکه شناخته شده از بازارهای پیشرو است که در بیش از 30 کشور با بیش از 20 مارک وجود دارد.

در واقع، OLX ادعا می‌کند که سریع‌ترین رشد شبکه پلتفرم‌های معاملاتی جهان است و هر ماه 300 میلیون نفر از این سایت بازدید می‌کنند.

بهترین سایت تبلیغات تولیدی
بهترین سایت تبلیغات تولیدی

OLX  با ارائه پلتفرم‌هایی که می‌توانید خانه یا ماشینی بخرید یا بفروشید، شغلی پیدا کنید، چیزهایی را که دیگر نیاز ندارید بفروشید یا چیزهای زیادی پیدا کنید، ارزش را برای مشتریان باز می‌کند.

هزاران کارآفرین و کسب‌وکار هر سال مشتریان خود را در OLX با تبلیغات رایگان ایجاد شده توسط کاربر پیدا می‌کنند.

برای بهترین سایت تبلیغات تولیدی در گوگل ادز چگونه باید تبلیغ کنید؟

Google Ads  این صنعت را رهبری کرده و از بسیاری از رقبا پیشی گرفته است و جایگاه خود را به عنوان پلتفرم پیشرو برای تبلیغات آنلاین به دست آورده است. به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما، می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی خود از طریق شبکه های جستجو و نمایش کمک کند.
شبکه جستجو جایی است که می توانید برای کلمات کلیدی برای تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل پیشنهاد قیمت بدهید.
کلمات کلیدی بلند بسته به سطح محبوبیت (یا حجم جستجو) و مطلوبیت (یا رقابت) آنها در بین شرکت ها، دارای ارزش های خاصی هستند. بسیاری از کلمات کلیدی رقابت قابل توجهی دارند، اما شما می توانید شرایط مناسب برای کسب و کار و بودجه خود را پیدا کنید.

نرخ تبدیل گوگل ادز به چه صورت است؟

Google Ads  نرخ تبدیل بهتری ایجاد می کند و ترافیک وب سایت را افزایش می دهد و از فناوری هوشمند برای انطباق با نیازهای شما استفاده می کند.
راه‌اندازی برای افرادی که اولین بار هستند ساده است، بنابراین می‌توانید بدون اتلاف وقت به ابزار تبلیغاتی راه‌اندازی کنید.

دسته بندی های سایت craiglist به چه صورت است؟

این دسته بندی ها به قدری متنوع هستند که از خدمات خودرویی و زیبایی گرفته تا قطعات کامپیوتری و مکان های پارکینگ را شامل می شود.
در حال حاضر،Craigslist  به کاربران این امکان را می دهد که هر 48 ساعت یک بار در هر منطقه جغرافیایی آگهی ارسال کنند. ارسال آگهی تقریباً برای همه محصولات رایگان است، به استثنای تبلیغات وسایل نقلیه و مبلمان که ممکن است به هزینه کمی نیاز داشته باشند.
ارسال تبلیغات برای خدمات نیز به هزینه کمی نیاز دارد، اما هنگام پرداخت هزینه تبلیغات، 30 روز کامل تضمین شده است.
یکی از نکات منفی Craigslist این است که این سایت در طول زمان برای فعالیت های غیرقانونی استفاده شده است. بنابراین، باید مطمئن شوید که تبلیغات شما خیلی “هرزنامه” نباشد، به خصوص اگر تبلیغاتی را با یک نمایه جدید ایجاد کرده اید.
اگرچه Craigslist کمی قدیمی به نظر می رسد، Craigslist  هنوز در میان سایت های تبلیغاتی رایگان طبقه بندی شده کسب و کار پیشرو است و نرخ تعامل بسیار خوبی دارد.

7 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات تولیدی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات تولیدی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. متاورس آینده من گفته:

    در دنیای امروز تبلیغات اینترنتی جزو عناصر جدا نشدنی از زندگی بشریت می باشد اگر نمی دانید چطور و چگونه از این امکان استفاده بفرمایید این بهترین راهنمایی برای شما می باشد

  3. Nazanin heshmati گفته:

    برای ورود به هر عرصه ای شما نیازمند کسب اطلاعات کافی و شناختن تمامی بستر های موجود می باشید . و در مطالب بالا میتوانید اطلاعات مورد نیاز درباره برترین سایت های تبلیغاتی را به دست آورید

  4. Parham گفته:

    شما با تسلط کامل بر هر کاری و مدیریت هر روزه ی آن میتوانید اولویت های خود و خواسته های خود را شناخته و به ان نزدیک تر شوید . و تبلیغات نیز از این موضوع مستثنا نخواهد بود

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    در اینجا 15 بهترین سایت تبلیغاتی رایگان برای کارآفرینان و بازاریابان دیجیتال در سال 2021 آورده شده است:
    فیس بوک مسنجر.
    Google برای کسب و کار من.
    بازار فیس بوک و فروشگاه های فیس بوک.
    eBay
    Craigslist.
    لوکانتو.
    اودل.
    OLX.

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغ در اینترنت و سایت بسیار مهم بوده و لازم است بدانید جامعه هدف شما چه نوع تبلیغ و چه فضای تبلیغاتی را می پسندند.

  7. مهدی غلامحسینی گفته:

    به همین دلیل است که ما فهرستی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما در جذب و تبدیل مخاطبان هدفتان کمک کند، به علاوه به شرکت شما بازگشت سرمایه (ROI) مورد نظرتان را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *