بهترین سایت تبلیغات بک لینک

بهترین سایت تبلیغات بک لینک

حتی در حالی که الگوریتم های دائماً در حال تغییر گوگل، بازاریابان دیجیتال را در تلاش برای یافتن فرمول جادویی برای رتبه بندی بهتر آنلاین نگه می دارد، دو چیز از نظر رساندن وب سایت شما به بالای نتایج جستجوی ارگانیک ثابت مانده است که آن ها محتوای عالی و بک لینک های ارزشمند هستند که از طریق بهترین سایت تبلیغات بک لینک قابل اجرا هستند

ابزارهای بهترین سایت تبلیغات بک لینک

شما محتوای عالی را تولید کرده اید، اما چه کسی وقت دارد اینترنت را جستجو کند تا ببیند آیا کسی از شما به صورت آنلاین نام برده است؟ نگران نباشید. در اینجا پنج مورد از بهترین چک‌کننده‌های بک لینک رایگان وجود دارد که همه کارها را برای شما انجام می‌دهند.

چک کننده بک لینک چیست و چه کاربردی در بهترین سایت تبلیغات بک لینک دارد؟

ساده است که جستجوگرهای بک لینک کارآگاهان اینترنت هستند و بررسی می کنند که چه کسی به یکی از صفحات وب سایت شما لینک داده است. ابزارهای رایگان بررسی کننده بک لینک روشی مقرون به صرفه برای بررسی وضعیت شما از نظر ایجاد محتوایی است که التماس به اشتراک گذاری دارد.

این برای گوگل بسیار مهم است. آنها به طور خاص به دنبال دو چیز در مورد بک لینک هستند:

  1. کیفیت: آیا بک لینک های شما از یک دامنه قابل اعتماد می آیند؟
  2. تعداد: چند بک لینک دارید؟

گوگل این اطلاعات را می گیرد و از آن به عنوان یکی از عوامل متعدد خود برای رتبه بندی وب سایت شما استفاده می کند. این روزها موتورهای جستجو به دنبال بک لینک های با کیفیت (بیش از کمیت) هستند. جدیدترین به‌روزرسانی ابزارهای گوگل برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو، بسیاری از سایت‌ها را با هزاران بک لینک مشکوک یا هرزنامه حذف یا کاهش دادند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، کیفیت مهم است.

یک بررسی کننده بک لینک می تواند به شما کمک کند افرادی که به سایت شما لینک می دهند را پیگیری کنید تا بفهمید که چه ابزارها یا استراتژی هایی را برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالاتر نیاز دارید.

5 مورد از بهترین چک کننده های بک لینک رایگان

زمانی که تازه شروع به کار کرده اید، و حتی زمانی که مدتی در اطراف بوده اید، هر پیوندی که به عقب باز می گردد اهمیت دارد. در اینجا پنج مورد از بهترین چک‌کننده‌های بک لینک رایگان در سال 2019 وجود دارد که به شما کمک می‌کند پاهای خود را خیس کنید.

1. ابزارهای وب مستر گوگل

اگر می‌خواهید ذهن Google را بخوانید، با ابزار رایگان وب‌مستر Google مستقیماً به منبع آن بروید . هنگامی که سایت خود را اضافه کردید، می توانید:

  • لینک های ورودی را بررسی کنید
  • سایت خود را برای بک لینک های منفی (اسپم) جستجو کنید (و آنها را رد کنید )
  • برخی از کلمات کلیدی که ترافیک را به سمت شما می فرستند را ببینید

نه تنها استفاده از ویژگی ها آسان است، بلکه قیمت آن برای مشاغل کوچک (یا افراد) که تازه شروع به کار کرده اند نیز مناسب است.

2. بک لینک ها را رصد کنید

این ابزار رایگان به شما امکان می دهد هفته ای یکبار بک لینک ها را به صورت رایگان بررسی کنید.

گزارشی که دریافت می کنید بسیار ابتدایی است و اطلاعات زیادی در مورد بک لینک ها در اختیار شما قرار نمی دهد، اما اگر فقط به دنبال یک بررسی سریع هستید، ممکن است ابزار خوبی برای شما باشد.

3.ابزار BuzzSumo

BuzzSumo  یک نسخه رایگان از ابزارهای جستجوگر بک لینک خود را ارائه می دهد.URL  خود را وارد کنید و ببینید چه کسی محتوای شما را به اشتراک می گذارد، با آنها تعامل می کند و پیوند می دهد.

اگر می‌خواهید عمیق‌تر بروید، باید هزینه بپردازید، اما تا آنجا که ابزارهای رایگان بک‌لینک بررسی می‌کنند، این یک مکان عالی برای شروع است.

بهترین سایت تبلیغات بک لینک
بهترین سایت تبلیغات بک لینک

4. ابزارهای کوچک  SEO

این ممکن است یکی از بهترین بررسی کننده های بک لینک رایگان از نظر سهولت استفاده و همچنین اطلاعاتی باشد که به دست می آورید.

URL  خود را وارد کنید و گزارشی دریافت کنید که شامل بک لینک های برتر به دامنه شما و همچنین اعتبار دامنه آنها (و همچنین شما) باشد. جستجوگر بک لینک ابزارهای سئو کوچک با داده های غول پیکر Ahrefs یکپارچه شده است و به همین دلیل قادر به ارائه اطلاعات ارزشمند است.

5. ابزار The Hoth

The Hoth همچنین داده های Ahrefs را در گزارش های خود ادغام می کند تا اطلاعات ارزشمندی در مورد کیفیت بک لینک های شما به شما ارائه دهد. شما همان اطلاعات گزارش را از Small SEO Tools دریافت می کنید، اما The Hoth گزینه های بیشتری از نظر خدمات مرتبط با سئو ارائه می دهد.

حتی اگر این چک‌کننده‌های بک‌لینک رایگان گزارش‌های دقیق یا پشتیبانی زیادی ارائه نمی‌دهند، اما مکانی عالی برای بررسی سریع و مشاهده وضعیت وب‌سایت شما هستند.

3 مورد از چک کننده بک لینک مقرون به صرفه دیگر

در اینجا سه ​​گزینه وجود دارد که سبب حفظ بودجه شما شود.

1. ابزار Linkody

لینکودی ممکن است بهترین جستجوگر بک لینک در سال 2019 باشد. خیر، رایگان نیست، اما می توانید قبل از ثبت نام برای یکی از برنامه های اشتراک معقول آن ها (که از 15 دلار در ماه شروع می شود، 30 روز با ویژگی های آن آشنا شوید. مقرون به صرفه تر از گزینه های اشتراک.)

Linkody  زمانی که سایت‌های دیگر به سایت شما پیوند می‌دهند (یا لینک را حذف می‌کنند) اعلان‌هایی را برای شما ارسال می‌کند و همچنین سرنخ‌هایی درباره کاری که رقبای شما انجام می‌دهند، برای شما ارسال می‌کند. این ابزار حتی یک به روز رسانی ایمیل روزانه را برای نظارت بر سلامت بک لینک های شما ارائه می دهد.

2.ابزار SEMrush

جستجوگر بک لینک SEMRush تنها بخشی از ابزار جامع بازاریابی محتوای آن است.

به دلیل قوی بودن این ابزار، قیمت اشتراک آنها از 100 دلار در ماه فقط برای اصول اولیه به یک طرح سفارشی است که می تواند شامل ویژگی های متناسب با کسب و کار شما باشد.

اگر آن را در بودجه دارید، ویژگی‌های SEMRush مانند مرتب‌سازی بر اساس نوع بک لینک و رتبه‌بندی اعتبار دامنه می‌تواند به شما کمک کند بهتر بفهمید چه کسی به طور مداوم ترافیک را برای شما ارسال می‌کند.

3.ابزار Ahref

برای کسب‌وکارهایی که به‌دلیل تغییرات ایجاد شده توسط به‌روزرسانی پنگوئن گوگل که سایت‌ها را بر اساس بک لینک‌ها (یا عدم وجود آن‌ها) طبقه‌بندی می‌کند، به شدت آسیب دیده‌اند، Ahrefs  می‌تواند کمک کند.

بهترین شرکت های لینک بیلدینگ

خاصیت بک لینک ها برای بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

آنها سیگنال هایی هستند که گوگل برای تعیین اینکه آیا وب سایت شما منبع معتبری است که ارزش استناد دارد یا خیر استفاده می کند.

هرچه بک لینک های با کیفیت بیشتری به وب سایت شما اشاره کنند، شانس شما برای رتبه بندی کلمات کلیدی سودآور و جستجوهای رقابتی که باعث فروش می شوند، بیشتر می شود.

شما ترافیک، سرنخ ها و مشتریان هدفمندتری ایجاد خواهید کرد.

ابزار تحقیق سئو، SEMrush، نشان داد که بک لینک ها به اندازه پنج عامل رتبه بندی برتر سئو هستند:

با توجه به اهمیت لینک ها برای رتبه بندی و ترافیک، شرکت های زیادی را خواهید دید که به شما کمک می کنند تا با کلیک یک دکمه بک لینک تولید کنید. اما به همین راحتی نیست.

5 شرکت برتر لینک سازی در جهان

  1. Neil Patel Digital – بهترین برای بازاریابی محتوای قابل پیوند
  2. FATJOE – بهترین برای Blogger Outreach
  3. Page One Power – بهترین برای پیوندهای استراتژیک
  4. The Uooer Ranks – بهترین برای برچسب زدن سفید
  5. RhinoRank – بهترین برای لینک سازی انتخاب شده
بهترین سایت تبلیغات بک لینک
بهترین سایت تبلیغات بک لینک

1.Neil Patel Digital – بهترین برای بازاریابی محتوای قابل پیوند

ایجاد و توزیع دارایی های قابل پیوند مطمئن ترین راه برای بازگرداندن لینک های مردم به وب سایت شما است. گوگل و سایر موتورهای جستجو که  پیوندهای سرمقاله نامیده می شوند، چنین پیوندهایی را در اولویت قرار می دهند.

این لینک ها طبیعی هستند و در واقع رای اعتماد سایر سایت ها برای منابع محتوایی وب سایت شما نشان می دهند.

نام دیگر این نوع استراتژی ایجاد لینک، بازاریابی محتوای قابل پیوند است.

آنها از کلمات کلیدی ارگانیک ( بیش از 1.7 میلیون ) به دست آمدند و بیش از 3.4 میلیون ترافیک ارگانیک ماهانه در این فرآیند ایجاد کردند.

2. FATJOE – بهترین برای Blogger Outreach

ممکن است منابع محتوای قابل پیوند در سایت خود داشته باشید. اگر وب سایت ها یا وبلاگ نویسان دیگر از وجود این دارایی ها اطلاعی نداشته باشند چه می شود؟ هیچ کس به آنها لینک نمی دهد، درست است؟

برای اینکه مردم، به ویژه وبلاگ نویسان، از محتوای خود آگاه شوند، به چیزی نیاز دارید که سئوکاران آن را گسترش بلاگر می نامند.

این همان کاری است که FATJOE در انجام آن برتری دارد . آنها یک سرویس اطلاع رسانی قابل اعتماد برای وبلاگ نویسان هستند، حتی سایر آژانس ها برای تولید بک لینک به آنها اعتماد دارند:

کارشناس با تجربه سئو، جو تیلور، FATJOE  را تأسیس کرد و آنها از سال 2012 وارد تجارت شده اند و به بیش از 5000 مشتری در سراسر جهان کمک می کنند تا از طریق ارتباط با وبلاگ نویسان، بک لینک ها را دریافت کنند.

حدود 97 درصد از آن 5هزار مشتریان به علاوه، FATJOE را 4.5/5 ارزیابی می کنند.

با این حال، FATJOE برای به دست آوردن لینک از وب سایت هایی با اعتبار دامنه بین DA10 و DA50 بهترین است. و قیمت هر پیوند از 45 تا 465 دلار متغیر است.

3. Page One Power – بهترین برای پیوندهای استراتژیک

دریافت بک لینک از وب سایت های دامنه بالاتر (DA60+) به ترکیبی از دارایی های قابل پیوند، گسترش و استراتژی سطح بالا نیاز دارد.

Page One Power ، اگرچه گران‌تر است و خدماتی مانند FATJOE تولیدی نیست، اما در این کار عالی است.

سالانه، این شرکت به طور متوسط ​​در پشت کسب بیش از 15000 بک لینک استراتژیک به مشتریان خود از وب سایت های دامنه بالاتر است.

Page One Power  با استفاده از تجربه 10 ساله و 982 شریک فعال خود به این مهم دست می یابد:

اگر بودجه‌ای دارید که از 550 دلار برای هر پیوند شروع می‌شود و بیشتر برای یک نگهدارنده ماهانه، باید به Page One Power برای تخصص پیوسته و استراتژیک پیوندسازی آنها مراجعه کنید.

آیا می‌توانید با دانستن کسب‌وکارهای دیگر، مانند QuickBooks، Healthline، BOSTITCH و چندین مورد دیگر، به خدمات کسب پیوند استراتژیک Page One Power اعتماد کنید.

4.Upper Ranks – بهترین برای پیوندهای برچسب سفید

هر آژانسی زمان و منابع لازم برای اجرای یک کمپین لینک بیلدینگ موفق را برای هر یک از مشتریان خود ندارد.

Upper Ranks  در ارائه لینک های با کیفیت در مقیاس تخصص دارد.

تمرکز آن ها این است که به آژانس ها کمک کنند تا برای مشتریان خود پیوند ایجاد کنند. آنها تمایل دارند بیشتر با آژانس ها کار کنند تا اینکه مستقیماً با شرکت هایی که به دنبال ایجاد پیوند هستند کار کنند.

خدمات بک لینکینگ Upper Ranks همه چیز را پوشش می دهد، از دسترسی دستی، ایمن کردن شکاف های پیوند طبیعی از طریق لینک سازی شکسته و حتی جایگزین کردن وب سایت ها برای جایگزینی پیوندهای رقبا به شما.

5.RhinoRank – بهترین برای ایجاد لینک های انتخاب شده

گاهی اوقات، وب‌سایت‌های دیگر قبلاً محتوایی را با اطلاعات مرتبط با دارایی‌های سایت شما منتشر کرده‌اند.

در چنین حالتی، با مدیران وب سایت‌ها تماس بگیرید و یک پیوند بخواهید که در غیر این صورت لینک‌سازی سرپرستی شده نامیده می‌شود.

بر اساس بررسی ما، RhinoRank  شرکتی است که برای این نوع از تاکتیک های کسب لینک استفاده می شود. آن ها تمام تلاش خود را انجام می دهند و با چندین وب مستر تماس می گیرند تا بک لینک هایی را برای مشتریان خود در محتوای موجود در دامنه های آن وب مسترها ایمن کنند:

بهترین سایت تبلیغات بک لینک
بهترین سایت تبلیغات بک لینک

نه تنها RhinoRank به مدیران وب‌سایت‌ها دسترسی پیدا می‌کند، بلکه با اطمینان از اینکه پیوندها به‌طور طبیعی با متن لنگر درست پیوند می‌شوند، قدمی فراتر خواهند برد.

RhinoRank  به بیش از 200 شرکت و آژانس SEO در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. قیمت هر لینک انتخاب شده برای مشتریان توسط RhinoRank از 35 دلار شروع می شود.

5 ویژگی که یک شرکت لینک سازی عالی را می سازد

برای هر استراتژی ایجاد لینک و شرکتی که در بالا توصیه شد، صدها، اگر نگوییم هزاران نفر دیگر را خواهید یافت که وعده‌های مشابهی را می‌دهند.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک شرکت ایده‌آل برای کار پیدا کنید و بررسی‌های لازم را انجام دهید، چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود یک شرکت لینک‌سازی عالی باشد؟

بیایید به مهمترین آنها نگاه کنیم.

1. فرآیند اجرای سئو جامع که شامل لینک سازی است

لینک سازی بخش مهمی از سئو است، اما یک گلوله نقره ای نیست. به خودی خود باعث افزایش ترافیک نمی شود و به شما در ایجاد سرنخ کمک نمی کند.

شما می توانید پیوندها را جمع آوری کنید، اما اگر موتورهای جستجو به آن پیوندها یا محتوایی که به آنها پیوند داده شده است اعتماد نداشته باشند، این تلاش ها هیچ نتیجه ای ندارند.

بنابراین، یکی از ویژگی‌های اساسی شرکت‌های سازنده لینک، داشتن یک برنامه سئو جامع با تمام پیچ‌ها و مهره‌ها، از جمله ایجاد محتوا، ارتقاء و کسب لینک است.

2. نمونه کارها مشتری چشمگیر

یک راه عالی برای قضاوت در مورد فرآیندها و تخصص یک شرکت از طریق سبد مشتریان آن است.

بنابراین، همانطور که سایر شرکت‌های با تجربه عملی انجام می‌دهند، شرکت‌های برتر لینک‌سازی این ویژگی را دارند که توانایی خود در تولید بک لینک را با نمایش مجموعه‌ای از مشتریانی که به دریافت بک لینک کمک کرده‌اند، نشان دهند.

3. رهبری فکر

بهترین شرکت های سازنده لینک فقط در به دست آوردن بک لینک عالی نیستند.

آنها همچنین این ویژگی را دارند که تمام آموخته های خود را در راه کمک به خود و سایر شرکت ها برای تولید بک لینک های با کیفیت بالا به اشتراک بگذارند.

شما تیمی می خواهید که بهترین استراتژی ها و تاکتیک های امروزی را می شناسد.

4. توصیفات زندگی واقعی

یک معیار خوب برای تعیین اینکه آیا یک شرکت سازنده لینک در بین بهترین ها است یا خیر، نگاهی به توصیفات مشتریان آنهاست.

بنابراین، مشخصه‌ای که با شرکت‌های برتر لینک‌سازی در جهان خواهید یافت، توصیفات واقعی هستند که بر آنچه مشتریان در مورد کار با آنها می‌گویند برجسته می‌شود.

5. یک تیم متنوع

یک نفر می تواند یک پست مهمان بنویسد و چند لینک برای شما بفرستد. اما برای اجرای کمپین‌های لینک‌سازی استراتژیک‌تر و گسترده‌تر به یک تیم متنوع از کارشناسان نیاز دارید.

همانطور که به شما نشان دادیم، بهترین شرکت‌های سازنده لینک در برنامه‌ریزی و اجرای این استراتژی‌های بزرگ‌تر و موثرتر کسب لینک برتری دارند.

و برای انجام این کار، آنها معمولاً با تیمی از متخصصان متنوع کار می کنند که می توانید به عنوان یکی از ویژگی های آنها به آن نگاه کنید.

از یک شرکت سازنده لینک بزرگ چه انتظاری باید داشت؟

اگر خدمات یک شرکت سازنده لینک را انجام دهید، آنها را بر اساس توانایی آنها برای دریافت لینک به شما قضاوت می کنید. ساده است.

با این حال، فاصله زیادی بین تماس با یک شرکت و دریافت آن پیوندهای آبدار وجود دارد.

بنابراین، اگر تصمیم به همکاری با هر یک از شرکت های لینک سازی که در بالا بررسی شد، باید چه انتظاری داشته باشید؟

1. جلسه کشف

نیازهای کسب و کار شما با نیازهای دیگران متفاوت است و نیازهای شما برای ایجاد لینک نیز متفاوت است. بنابراین، استراتژی‌های کسب پیوند که برای یک سایت کار می‌کردند، به‌طور خودکار برای سایت شما کار نمی‌کنند.

بهترین شرکت های لینک سازی تجربه تولید لینک برای سازمان های مختلف را دارند. بنابراین، آنها مستقیماً به شما پیشنهاد ارسال نمی کنند.

در عوض، آنها فرآیند کمک به سفارشی کردن یک استراتژی برای کسب و کار شما را با اجازه دادن به شما برای به اشتراک گذاشتن نیازهای تجاری دقیق خود در یک جلسه اکتشاف آغاز می کنند.

بهترین سایت تبلیغات بک لینک
بهترین سایت تبلیغات بک لینک

2. تحقیق و توصیه های استراتژیک

هنگامی که نیازهای کسب و کار خود را رزرو کردید و در مورد نیازهای تجاری خود با یک شرکت سازنده لینک صحبت کردید، بهترین ها از آنچه به آنها می گویید استفاده می کنند و از تجربه آنها برای انجام تحقیقات عمیق استفاده می کنند.

پس از این تحقیق، شما باید مجموعه‌ای از توصیه‌های راهبردی لینک‌سازی را دریافت کنید که برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است. اکثر شرکت ها این موضوع را از طریق ایمیل یا از طریق تماس اکتشافی دیگر با شما به اشتراک می گذارند.

3. قرارداد با محصولات تحویلی پروژه

هنگامی که همه تصمیم گرفتند که پروژه مناسب است، زمان آن است که قراردادی را امضا کنید. محصولات تحویلی، مهلت‌ها، منابع مورد نیاز و بودجه باید به وضوح و با جزئیات مشخص شوند.

4. ورود مشتری

مورد بعدی که از یک لینک سازی برتر انتظار می رود، فرآیند نصب است. این زمینه را برای همکاری با شما برای دستیابی به کسب پیوند و اهداف تجاری مرتبط ایجاد می کند.

بسته به محدوده کاری خود، باید کارکنان داخلی خود را بیاورید و وب سایت، وبلاگ، تجزیه و تحلیل و غیره خود را با شرکت به اشتراک بگذارید.

این فرآیند ورود همچنین درک درستی از نحوه مدیریت پروژه شما توسط شرکت ایجاد می کند. لینک سازی یک فعالیت یکبار مصرف نیست

متأسفانه، لینک بیلدینگ یک پروژه یکباره نیست. کاش می شد. اما لینک ها خراب می شوند، صفحات خراب می شوند و گوگل همیشه به دنبال تازگی است.

شما به پیوندهای مداوم نیاز دارید تا سایت خود را در صدر رتبه بندی نگه دارید. این دلیل اصلی تلاش شرکت ها برای دریافت کمک است. این خسته کننده است که همیشه این کار را خودتان انجام دهید.

به هر حال تصمیم به انجام آن دارید، لینک سازی را به عنوان یک فعالیت مداوم و طولانی مدت که بخش اصلی استراتژی سئوی شما است، در نظر بگیرید. با انجام این کار حداکثر نتایج را به دست خواهید آورد.

چک کننده بک لینک چیست و چه کاربردی در بهترین سایت تبلیغات بک لینک دارد؟

ساده است که جستجوگرهای بک لینک کارآگاهان اینترنت هستند و بررسی می کنند که چه کسی به یکی از صفحات وب سایت شما لینک داده است. ابزارهای رایگان بررسی کننده بک لینک روشی مقرون به صرفه برای بررسی وضعیت شما از نظر ایجاد محتوایی است که التماس به اشتراک گذاری دارد.
این برای گوگل بسیار مهم است. آنها به طور خاص به دنبال دو چیز در مورد بک لینک هستند:
کیفیت: آیا بک لینک های شما از یک دامنه قابل اعتماد می آیند؟
تعداد: چند بک لینک دارید؟
گوگل این اطلاعات را می گیرد و از آن به عنوان یکی از عوامل متعدد خود برای رتبه بندی وب سایت شما استفاده می کند. این روزها موتورهای جستجو به دنبال بک لینک های با کیفیت (بیش از کمیت) هستند. جدیدترین به‌روزرسانی ابزارهای گوگل برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو، بسیاری از سایت‌ها را با هزاران بک لینک مشکوک یا هرزنامه حذف یا کاهش دادند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، کیفیت مهم است.
یک بررسی کننده بک لینک می تواند به شما کمک کند افرادی که به سایت شما لینک می دهند را پیگیری کنید تا بفهمید که چه ابزارها یا استراتژی هایی را برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالاتر نیاز دارید.

از یک شرکت سازنده لینک بزرگ چه انتظاری باید داشت؟

اگر خدمات یک شرکت سازنده لینک را انجام دهید، آنها را بر اساس توانایی آنها برای دریافت لینک به شما قضاوت می کنید. ساده است.
با این حال، فاصله زیادی بین تماس با یک شرکت و دریافت آن پیوندهای آبدار وجود دارد.

5 ویژگی که یک شرکت لینک سازی عالی را می سازد را نام ببرید؟

1.فرآیند اجرای سئو جامع که شامل لینک سازی است
2.نمونه کارها مشتری چشمگیر
3.توصیفات زندگی واقعی
4.توصیفات زندگی واقعی
5.یک تیم متنوع

11 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات بک لینک

  1. berlin گفته:

    همچنین داده های Ahrefs را در گزارش های خود ادغام می کند تا اطلاعات ارزشمندی در مورد کیفیت بک لینک های شما به شما ارائه دهد

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    یکی از مهم ترین مسائلی که در سئوخارجی سایت تاثیرگذار است بک لینک می باشد بک لینک در واقع لینک دریافتی سایت شما از سایت های دیگر است

  3. زاجکانی گفته:

    هرچه بک لینک های با کیفیت بیشتری به وب سایت شما اشاره کنند، شانس شما برای رتبه بندی کلمات کلیدی سودآور و جستجوهای رقابتی که باعث فروش می شوند، بیشتر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *