بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

رپورتاژ یک استراتژی پیشرو برای افزایش آگاهی، جذب مخاطبان هدف و ساختن برندها به صورت ارگانیک بوده است. به همین دلیل است که بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ توسط بازاریابان برتر به طور مداوم به عنوان یکی از موارد ضروری در تلاش‌های ایجاد لینک صرف نظر از اندازه کسب‌ و کارتان توصیه می‌شود

آماری از بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

در اینجا چند آمار جالب در مورد رپورتاژ وجود دارد:

  • بیش از 400 میلیون مطالعه 20 میلیارد صفحه در هر ماه
  • بیش از 32 میلیون وبلاگ نویس تنها در ایالات متحده وجود دارد
  • بیش از 600 میلیون وبلاگ وجود دارد که روزانه میلیون ها پست ارسال می کنند

بنابراین چگونه می توانید خود را به قدرت وبلاگ نویسی فراتر از نوشتن پست های آموزنده در وبلاگ خود مجهز کنید؟

استفاده از خدمات رپورتاژ

استفاده از سرویس رپورتاژ که شامل اطلاع رسانی وبلاگ نویسان است، فرصتی عالی را برای شما فراهم می کند تا با استفاده از ناشران دیگر، برند خود را به روشی ارگانیک رشد دهید. در اینجا نگاهی به برخی از مزایای کلیدی مرتبط با استفاده از رپورتاژ و به دنبال آن لیستی از بهترین ارائه دهندگان خدمات وبلاگ نویسی رپورتاژ در اطراف آورده شده است.

هدف اساسی از رپورتاژ، استفاده از این شکل از بازاریابی طبیعی به عنوان راهی برای افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری شما است، به گونه ای که اعتماد مخاطبان هدف خود را جلب کند، زیرا از طرف صاحب وب سایت برای مشارکت در محتوا دعوت شده اید.

ناگفته نماند که ترافیک وب اکسیژنی است که به کسب و کار شما حیات می بخشد. هدف شما ایجاد پیوند با استفاده از سرویس توسعه وبلاگ نویس برای دریافت آن است، و رپورتاژ ابزار موثری هستند که حتی اگر لینکی به سایت خود دریافت نکنید، می توانید با یک مقاله حرفه ای زیبا و زیبا، جریان ترافیک را افزایش دهید.

رپورتاژ همچنین ارتباط با اینفلوئنسرها را آسان‌تر می‌کند و این تاکتیکی است که درهای زیادی را باز می‌کند و زمانی که بخشی از جامعه مشارکت‌کنندگان آنلاین می‌شوید فرصت‌هایی را ایجاد می‌کند.

نقش رسانه های اجتماعی در بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

سطح خوبی از قرار گرفتن در پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی نیز یک جنبه ضروری از استراتژی بازاریابی کلی شما است و هنگامی که یک رپورتاژ را برای وبلاگی ارسال می کنید که از سطح خوبی از قرار گرفتن در رسانه های اجتماعی برخوردار است، این باعث می شود که نمایه شما به روشی بسیار ارگانیک افزایش یابد.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که بازاریابی آنلاین در دنیای امروز اغلب به این موضوع می‌پردازد که چقدر قدرت آنلاین را می‌توانید جمع آوری کنید. وقتی یک رپورتاژ را در یک وبلاگ معتبر مشارکت می دهید، این امکان را دارد که سطح اعتبار شما را به عنوان منبع اطلاعاتی بهبود بخشد.

استفاده از سرویس رپورتاژ به شما کمک می کند تا سطح اقتدار آنلاین خود را ارتقا دهید و بازپرداخت واقعی آن سناریو این واقعیت است که مخاطبان رو به رشد شما با گذشت زمان پذیرای پیام های شما خواهند بود.

اکثر وبلاگ ها با خوشحالی می پذیرند که در ازای ارائه محتوای باکیفیت می توانید پیوندی به سایت خود داشته باشید. هیچ پولی برای رپورتاژی که ارائه می‌دهید تغییر نمی‌کند، اما مسلماً ارز ارزشمندتری از نظر بهبود نمایه بک لینک شما و تقویت جایگاه سئوی شما در این فرآیند دخیل است.

چه تصمیم به استفاده از سرویس رپورتاژ با برچسب سفید با تکنیک‌های ایجاد پیوند کلاه سفید داشته باشید یا پست‌های رپورتاژ بخرید، وقتی در نظر بگیرید که پست‌های رپورتاژ می‌توانند چه ابزار مؤثری در افزایش آگاهی از برند و ایجاد انواع واجد شرایط باشند، پاداش‌ها افزایش می‌یابد. سرنخ هایی که می توانند به عنوان طلای بازاریابی در نظر گرفته شوند.

چگونه بهترین خدمات رپورتاژ را انتخاب کردیم؟

در حالی که هزاران ارائه دهنده خدمات رپورتاژ وجود دارد، برخی از آنها کاملا قدیمی و تعدادی نسبتاً جدید هستند که ما آنها را بررسی کردیم، عامل کلیدی که باید هنگام ارزیابی هر سرویس به آن توجه کرد این است.

در حالی که دسترسی به مشتریان مربوطه و دریافت بازخورد تقریباً غیرممکن است، آزمایش آنها و بررسی فرآیند، کنترل کیفیت و محصولات تحویلی به شما تصویر واضحی از نحوه تبدیل این محصولات به SERPهایی که در رویاهای شما بود ارائه می دهد.

بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ
بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

ما برای انتخاب بهترین خدمات رپورتاژ، 3 عامل کلیدی را در نظر گرفتیم:

1.کنترل کیفیت

از سطح پایه مطلق ارائه تا پریمیوم ترین پیشنهادشان، بررسی کردیم که آیا ناشران به دلیل داشتن وبلاگ های تخصصی معتبر، داشتن ترافیک ارگانیک قابل توجهی به درستی بررسی می شوند، و مهمتر از آن اینکه آیا ترافیک ارگانیک مربوط به کلمات کلیدی مرتبط است یا خیر.

جایگاه وب سایت و نه از کلمات کلیدی اسپم نامربوط، زیرا اخیراً بسیار رایج بوده است. ترافیک مستقیم در مقابل ترافیک ارگانیک ، درک تفاوت بین این دو نوع ترافیک به شما کمک می کند تا تصمیم آگاهانه تری در مورد نحوه رشد کسب و کار خود بگیرید.

2. قیمت

اکثر آژانس های رپورتاژ تمایل دارند کار خود را به فریلنسرهای مختلف برون سپاری کنند و هیچ رابطه مستقیمی با ناشران ندارند و در نتیجه نسبتاً گران می شوند زیرا اضافه کردن حاشیه های چربی آنها تقریباً قیمت را دو برابر می کند.

این یکی از مهم‌ترین عواملی است که ما در نظر گرفته‌ایم، زیرا استفاده از ارائه‌دهنده خدمات رپورتاژ که صرفاً یک عامل برون‌سپاری است، فایده‌ای ندارد.

3. مقیاس پذیری و دسترسی مستقیم

این موضوع باز هم به نداشتن تیم داخلی تمام وقت و دسترسی مستقیم به ناشران خلاصه می‌شود، بنابراین وقتی نوبت به مقیاس‌پذیری فرآیند و ارائه مداوم می‌رسد، بسیاری از آژانس‌ها شکست می‌خورند. همچنین، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که پیوندها توسط ناشران حذف شوند و/یا ممکن است لازم باشد تغییراتی را در یک مقاله قبلاً منتشر شده ایجاد کنید.

شاید پس از چند ماه، که برای آژانس هایی که کار خود را برون سپاری می کنند غیرممکن است و این مورد در مورد 99٪ از آژانس ها در ایالات متحده و بریتانیا مستقر هستند، بنابراین بسیار مهم است که آژانسی که با آن کار می کنید دارای یک تیم بزرگ داخلی باشد و به ناشران دسترسی مستقیم داشته باشد.

تعدادی از بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

در ادامه با تعدادی از بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ آشنا می شوید.

1.پلتفرم OutreachZ

با در نظر گرفتن همه موارد، OutreachZ به عنوان کاندیدای اصلی متمایز می شود اگر شما ارائه دهنده ای می خواهید که بتواند خدمات رپورتاژ با کیفیت بالا را همراه با لینک بیلدینگ عالی و اعتبارنامه های توسعه بلاگر به شما ارائه دهد.

چرا آنها مستحق رتبه شماره 1 هستند؟

OutreachZ  به شما امکان دسترسی به بزرگترین بازار وبلاگ های خاص را می دهد، با بیش از 2500 وبلاگ برای انتخاب از بین 20 جایگاه.

این تیم در حال حاضر بیش از 8 سال تجربه در این زمینه دارد و پایین‌ترین قیمت‌ها را در نتیجه ساختار هزینه‌های بازار خود ارائه می‌دهند، که این امر تضمین می‌کند که همیشه حداقل 50 درصد ارزان‌تر از ارائه‌دهندگان پیشرو هستند.

رویه‌های کنترل کیفیت قوی هستند، زیرا همه وبلاگ‌های مورد استفاده بررسی شده‌اند و متعلق به وبلاگ‌نویس‌های فردی هستند. می توانید مطمئن باشید که OureachZ شما را در معرض مزارع رپورتاژ با کیفیت پایین یا شبکه های وبلاگ خصوصی قرار نمی دهد. در صورت تمایل می توانید از محتوای خود نیز استفاده کنید.

یکی از جنبه های قابل توجه سبد خدمات آنها یک پلت فرم فقط دعوت است که منحصر به خریداران جدی است و اطمینان حاصل می کند که نیازهای خاص آنها به حرفه ای ترین روش رسیدگی می شود.

نقطه عطف بر کیک سطح عالی پشتیبانی و خدمات آنهاست. می توانید با اطمینان از OutreachZ خرید کنید زیرا آنها ضمانت 12 ماهه پیشرو در صنعت را برای پیوندها ارائه می دهند.

OutreachZ  با توجه به اینکه چقدر با رقبای خود از نظر دامنه خدمات، سطح کیفیتی که می‌توانید انتظار دارید و قیمت‌های رقابتی مقایسه می‌کنند، در مقایسه با رقبای‌شان چقدر خوب هستند و قیمت‌های رقابتی که به این معنی است که با خرید پست‌های رپورتاژ از آن‌ها ارزش مناسبی برای پول دریافت خواهید کرد، سزاوار بالاترین صورت حساب است.

بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ
بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

2. پلتفرم RankZ

RankZ  در کمپین های تبلیغاتی سفارشی وبلاگ نویسان برای کسانی که نیاز به رویکرد مناسب تری برای رتبه بندی در رقابتی ترین جایگاه ها دارند برتر است. در حالی که آنها به خاطر کمپین های تبلیغاتی سفارشی وبلاگ نویسان شناخته شده اند، اما موفق می شوند این کار را با یک زمان چرخش ثابت انجام دهند زیرا آنها یک تیم داخلی بسیار بزرگ مستقر در بنگلور هند دارند.

چیزی که در مورد آنها خاص است این واقعیت است که آنها بیش از 9 سال در سرویس رپورتاژ سفارشی بوده اند و به عنوان فروشنده برون سپاری برای آژانس های پیشرو در سراسر ایالات متحده و بریتانیا خدمت می کنند.

بنابراین، اگر می‌خواهید لینک‌هایی مقرون‌به‌صرفه و در عین حال با بالاترین کیفیت ایجاد کنید، RankZ  راهی برای رفتن است و نگران محتوا نباشید زیرا با تیم بزرگی از نویسندگان بومی آمریکا کار می‌کنند که محتوایی بسیار برتر از آنچه تولید می‌کنند.

شما می توانید از اکثر پلتفرم های تولید محتوا خرید کنید، بنابراین نکته دیگری که به نفع آنهاست و این حتی بهترین قسمت نیست، قیمت است، زیرا یک آژانس خارج از کشور هستید، هزینه ها بسیار ناچیز است.

3. پلتفرم Outreach Mama

این ارائه دهنده قول می دهد رپورتاژ را که در وبلاگ ها با بالاترین کیفیت ظاهر می شوند ارائه دهد.Outreach Mama همچنین توانسته است به دلیل ارائه محتوایی که وعده‌هایش را در مورد کیفیت برتر برآورده می‌کند، شهرت زیادی کسب کند.

با توجه به موقعیت مسلط خود در بازار، آنها اغلب قادر به دریافت تاییدیه فراگیر برای رپورتاژ هستند و در مورد تمایل آنها برای به اشتراک گذاشتن برخی از ابزارهای SEO و رپورتاژ نسبتاً منحصر به فرد هستند.

هدف سرویس رپورتاژ آنها رسیدگی به همه چیز، از تولید محتوا، و مستقیماً تا دسترسی و قرار دادن است. این قول می دهد که در نتیجه قرار دادن محتوای شما در وبلاگ های محبوب، پیوندهای تقویت کننده سئو را ارائه دهد.

Outreach Mama  یک سرویس رپورتاژ پنج مرحله ای را دنبال می کند و می توانید بسته به قدرت مرجع پیوند بین 180 تا 230 دلار بپردازید.

این ارائه دهنده به دلیل دسترسی به ترافیک ارگانیک و بازخورد خدمات مشتری از موقعیت برجسته ای در رتبه بندی ما برخوردار است. سیاست قیمت گذاری آنها به طور منطقی رقابتی است و شما می توانید سفارشات را تا حد مشخصی سفارشی کنید.

4. پلتفرم Lovetolink

این ارائه‌دهنده در واقع فهرستی از سایت‌های وبلاگ‌نویسی رپورتاژ موجود خود را در سایت خود ارائه می‌کند که شامل ارائه جزئیات مهم مانند ترافیک ارگانیک و اعتبار، همراه با قدمت سایت می‌شود، که همه این موارد به شما امکان می‌دهد هنگام خرید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

Love to Link خود را به‌عنوان ارائه‌دهنده‌ای قرار داده است که برای سفارش‌های انبوه در مدت زمان کوتاهی آماده شده است، که اگر در یک بازه زمانی محدود هستید، می‌تواند مفید باشد.

امکان مشاهده اعداد ترافیک ارگانیک و انتخاب یک دسته و ارائه تخفیف آژانس بر اساس اندازه سفارش شما. برای سفارش 10 پست یا بیشتر می توانید 5٪ تخفیف، برای 20+ سایت 7٪ تخفیف و زمانی که سفارش شما از 40 سایت بیشتر شود، 10٪ تخفیف داشته باشید.

آنها انتظار دارند سفارش شما را در عرض 7 تا 14 روز انجام دهند، اما جاهای خاصی وجود دارد که در آنها کار نمی کنند، مانند قمار، بزرگسالان یا داروسازی.

5. پلتفرم SeoEaze

این ارائه دهنده بر اهمیت استفاده از استراتژی های اثبات شده لینک سازی تاکید می کند تا از خشم گوگل در مورد جریمه ها و به روز رسانی هایی که در غیر این صورت می تواند برای رتبه سایت شما مضر باشد جلوگیری کنید.

هدف آن دستیابی به این هدف با تولید رپورتاژ با متن لنگر طبیعی است. پست‌ها منحصراً توسط نویسندگان بومی انگلیسی نوشته می‌شوند و هدف آن‌ها اطمینان از بهینه‌سازی کلمات کلیدی است تا اطمینان حاصل شود که پست تا حد امکان برای موتورهای جستجو مناسب است.

بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ
بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

اگر از محتوایی که به عنوان 100٪ اورجینال ارائه می شود راضی نیستید، تا زمانی که شما راضی باشید، بازبینی های نامحدودی را ارائه می دهند.

پنج طرح قیمت گذاری اصلی در پیشنهاد وجود دارد. قیمت استاندارد آنها بین 199 تا 999 دلار متغیر است و میانگین هزینه هر پیوند بین 100 تا 200 دلار است که شامل هزینه محتوا می شود.

SeoEaze توجه خود را عمدتاً بر تولید محتوا متمرکز می کند و برای خدمات اطلاع رسانی وبلاگ نویس چندان شناخته شده نیست. آنچه می بینید چیزی است که با این شرکت به دست می آورید، و این رویکرد صادقانه تضمین می کند که آنها در لیست قرار می گیرند.

6. پلتفرم BibiBuzz

همیشه ارزش افزودن یک اپراتور کوچکتر را دارد که تمایل دارد بیشتر از وزن خود ضربه بزند، و BibiBuzz با این توصیف خاص مطابقت دارد.

کسب و کار توسط یک SEO تنها اداره می شود، بنابراین شما یک رویکرد شخصی را دریافت می کنید که می تواند به شما در ایجاد یک پروفایل پیوند طبیعی کمک کند. راه اصلی آنها برای دریافت پیوندها استفاده از خدمات رپورتاژ است و استراتژی قیمت گذاری آنها به طور مشابه ساده است.

شما می توانید انتظار داشته باشید که برای هر 10 لینک درخواستی حداقل 4000 دلار پرداخت کنید. این قیمت شامل همه چیزهایی است که برای آن نوع پول انتظار دارید، از جمله هزینه محتوا و انتشار.

BibiBuzz  یک سرویس شفاف و شخصی ارائه می دهد. با این حال، به دلیل اندازه آن محدودیت‌های آشکاری دارد و قیمت‌ها پایین‌ترین قیمتی نیستند که می‌بینید.

7. پلتفرم Smash Digital

همیشه خوب است که با ارائه‌دهنده‌ای روبرو شوید که ترسی از فکر کردن خارج از جعبه ندارد و Smash Digital توانسته است برای انجام این کار شهرت زیادی کسب کند.

ایده‌های آنها ممکن است برای همه مناسب نباشد، زیرا آنها دیدگاه‌های رادیکالی دارند که تفکر متعارف را در مورد آنچه که به‌عنوان دانش مرسوم سئو پذیرفته شده است به چالش می‌کشد. با گفتن همه اینها، مهم است بدانید که آنها همچنان به رپورتاژ برای دریافت پیوندهایی که دنبال آن هستید، تکیه می کنند.

اگر می‌خواهید لینک‌های شما بر روی سایت‌های DA بالای 50 ساخته شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای هر پیوند حدود 600 دلار بپردازید. بدیهی است که با پایین آمدن مقیاس DA، قیمت پایین می آید. برنامه های اصلی ماهانه از 1199 دلار شروع می شود و شامل دسترسی به یک سرویس ردیابی است که به شما امکان می دهد پیشرفت پیوند را نظارت کنید.

Smash Digital   به دلیل تمایل آنها به انجام کارها به گونه ای متفاوت، شایستگی این را دارد که در این لیست قرار گیرد، که ممکن است برای برخی از شما جذاب باشد.

نتیجه گیری

واضح است که در حال حاضر تنها راه پیشگیرانه برای به دست آوردن بک لینک این است که وبلاگ نویسان را به صورت سفارشی بنویسید و تا جایی که می توانید رپورتاژ را در وب سایت های پر بازدید مرتبط بنویسید، با این حال، این یک فرآیند زمان بر است و همچنین نیاز به تجربه و صبر دارد.

برای برخورد با تعداد زیادی از ناشران، بنابراین استخدام یک ارائه‌دهنده خدمات رپورتاژ خوب یک کار بیهوده است و وقتی ارزش ترافیک ارگانیک نامحدود رایگان را که این فرآیند می‌تواند به همراه داشته باشد، در نظر بگیرید، به‌ویژه برای کلمات کلیدی اصلی شما، پول آن به خوبی خرج می‌شود. امیدواریم این گردآوری از ارائه دهندگان رپورتاژ تا حدی به شما کمک کرده باشد.

رپورتاژ در مقابل Blogger Outreach – آیا تفاوتی وجود دارد؟

در واقع نه، اساساً، هر دو کاملاً شبیه به هم هستند، رویکرد انجام پست‌های رپورتاژ، گسترش بلاگر نامیده می‌شود و همانطور که از نام آن پیداست چیزی نیست جز تماس گرفتن با وبلاگ‌نویسان مختلف برای یک رپورتاژ.

آیا رپورتاژ ایمن است؟

بسیار خوب، ما این را بررسی نمی کنیم، اما اگر سعی می کنید فعالانه بک لینک بسازید، گوگل آن را دوست ندارد، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، هیچ راه دیگری برای جلب توجه و رتبه خوب در موتورهای جستجو وجود ندارد وقتی میلیون ها وب سایت های جدید هر روز ظاهر می شوند، بنابراین کسب لینک از وبلاگ های مرتبط، با کیفیت بالا و معتبر ضروری است تا موتورهای جستجو متوجه شما شوند، و در حال حاضر، رپورتاژ بهترین راه برای انجام این کار است.

چقدر زود رتبه بندی با رپورتاژ را شروع کنم؟

پاسخ به این امر غیرممکن است، با این حال، بسته به رقابت و قدرت وب سایت خود، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج مثبتی را تا 3 ماه آینده مشاهده کنید.

12 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رپورتاژ - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. امیرحسین گفته:

    از نظر بنده بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ سایتی میباشد که بتواند به نیاز های مشتری به دقت گوش و روی انها و هدف مشتری بسیار تمرکز کند و مدیریت حرفه ای و کافی بر روی درخواست های آنها داشته باشد تا بتواند نیاز مشتری را آنگونه که نیاز است برطرف کند

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    رپورتاژ یک استراتژی پیشرو برای افزایش آگاهی، جذب مخاطبان هدف و ساختن برندها به صورت ارگانیک بوده است. به همین دلیل است که بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ توسط بازاریابان برتر به طور مداوم به عنوان یکی از موارد ضروری در تلاش‌های ایجاد لینک صرف نظر از اندازه کسب‌ و کارتان توصیه می‌شود
    اطلاعات موجود در مقاله بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ بسیار کامل و جامع بود ممنون

  4. Nazanin heshmati گفته:

    نقش رسانه های پر مخاطب و پرطرفدار بیش از پیش در سئو و رپورتاژ بر مردم تاثیر دارد زیرا امروزه تقلید کورکورانه جز اصلی اخلاقیات مردم شده است ، با این حال تبلیغات صادقانه و حرفه ای درمورد خدمات و محصولات در وبسایتی که مناسب مخاطبین شماست میتواند از پر سود ترین تبلیغات شما باشد .

  5. متاورس آینده من گفته:

    رپورتاژ یک شیوه نو برای افزایش آگاهی، جذب مخاطبانی که به محصول ما نیازمند هستند و ایجاد برندها به صورت طبیعی بوده است. به همین دلیل است که بهترین سایت تبلیغات رپورتاژ توسط کرشناسان برتر به طور مداوم به عنوان یکی از موارد ضروری در تلاش‌های ایجاد لینک صرف نظر از اندازه کسب‌ و کارتان توصیه می کنند ممنون

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    یکی از موضوعات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی توجه به میزان بازدید سایت میزبان است. همانطور که می‌دانید تعداد بازدید سایت می‌تواند مهر تاییدی بر اثرگذار بودن آن سایت باشد. البته به شرطی که موضوع سایت میزبان با آگهی و کسب‌وکار شما ارتباط داشته باشد؛ در قسمت زیر این موضوع را توضیح می‌دهیم

  7. berlin گفته:

    از بهترین سایت های رپورتاژ
    پلتفرم OutreachZ
    OutreachZ به شما امکان دسترسی به بزرگترین بازار وبلاگ های خاص را می دهد، با بیش از 2500 وبلاگ برای انتخاب از بین 20 جایگاه

  8. سعید گفته:

    رویه‌های کنترل کیفیت قوی هستند، زیرا همه وبلاگ‌های مورد استفاده بررسی شده‌اند و متعلق به وبلاگ‌نویس‌های فردی هستند. می توانید مطمئن باشید که OureachZ شما را در معرض مزارع رپورتاژ با کیفیت پایین یا شبکه های وبلاگ خصوصی قرار نمی دهد. در صورت تمایل می توانید از محتوای خود نیز استفاده کنید.

  9. Parham گفته:

    نقطه عطف بر کیک سطح عالی پشتیبانی و خدمات آنهاست. می توانید با اطمینان از OutreachZ خرید کنید زیرا آنها ضمانت 12 ماهه پیشرو در صنعت را برای پیوندها ارائه می دهند.
    مطالب بسیار کامل بود

  10. abbas گفته:

    برای بیشتر دیده شدن و موفقیت در امر مقاله نویسی بهترین روش می تواند بهترین سایتهای تبلیغات رپورتاژ ارائه شده در این مقاله باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *