فرآیند سایت تبلیغات جدید

فرآیند سایت تبلیغات جدید

اگر می خواهید فرآیند سایت تبلیغات جدید را یاد بگیرید در جای مناسبی هستید. اگرچه این مقاله به کسانی اختصاص دارد که فقط سطح این صنعت را درک می کنند، اما ممکن است به بازاریابان ماهر کمک کند تا خود را بهتر سازماندهی کنند

اهمیت فرآیند سایت تبلیغات جدید

خوب، بیایید مستقیماً به موضوع فرآیند سایت تبلیغات جدید بپردازیم و مهمترین مراحل فرآیند ایجاد یک تبلیغ را تجزیه و تحلیل کنیم.

اما دقیقاً چه چیزی یک تبلیغ را تعریف می کند؟

شکل صوتی یا بصری ارتباطات بازاریابی است که از یک پیام حمایت شده و غیر شخصی برای تبلیغ یا فروش یک محصول، خدمات یا ایده استفاده می‌کند.

Business Dictionary  با تعریفی مشابه اما متنوع‌تر ارائه می‌شود. به گفته آنها، تبلیغات به موارد زیر اشاره دارد:
«رتباطات پولی، غیرشخصی، عمومی درباره علل، کالاها و خدمات، ایده‌ها، سازمان‌ها، افراد و مکان‌ها، از طریق وسایلی مانند پست مستقیم، تلفن، چاپ، رادیو، تلویزیون و اینترنت»

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که هر کدام مختص یک کمپین خاص یا بخش خاصی از یک کمپین است.

امروز، من فقط در مورد تبلیغات آنلاین و آنچه برای ایجاد چنین تبلیغاتی نیاز است صحبت خواهم کرد.

ابتدا به چند سوال پاسخ دهیم

در مطالعه این پرسش و پاسخ ها دقت کنید چون احتمال دارد سوال شما هم باشد.

آیا می توانید یک تبلیغ آنلاین ایجاد کنید؟

بسیاری از مبتدیان در صنعت بازاریابی تصور می کنند که طراحی بنر چیزی است که شما به نرم افزار حرفه ای و مهارت های طراحی حرفه ای نیاز دارید. این ممکن است برای برخی وظایف خاص درست باشد، اما نه برای همه.

به عنوان مثال، طراحی بنر برای کمپین های تبلیغاتی آنلاین به یک کار بسیار آسان تبدیل شده است، اگر بدانید به کجا نگاه کنید و از کدام ابزار استفاده کنید. همین قانون در مورد طراحی بروشورها و بروشورها نیز صدق می کند.

در نتیجه ایجاد یک تبلیغ آنلاین با استفاده از یک سازنده تبلیغات آنلاین ساده تر از همیشه است.

چه نوع قالب هایی برای تبلیغات آنلاین بهترین هستند؟

اگر از بنرساز تبلیغاتی آنلاین استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد قالب ها و اندازه ها نیست. بزارهایی مانند Creatopy به طور مداوم به روز می شوند تا آخرین الزامات فنی را برآورده کنند.

با این حال، اگر در نظر دارید تبلیغات خود را به صورت آفلاین ایجاد کنید، به شما توصیه می کنم که از Adobe Flash چشم پوشی کنید. در عوض، برای سازگاری بیشتر ، بنرهای HTML5 بسازید . در واقع، HTML5  به صورت بومی با تمام مرورگرهای وب موجود در حال حاضر سازگار است.

فرمت فایل دیگری که برای بروشورها مناسب است PDF است. اگرچه برای مشاهده تبلیغات به یک نمایشگر PDF شخص ثالث نیاز دارید، اکثر مشتریان شما احتمالاً آن را از قبل روی دستگاه های خود نصب کرده اند.

همچنین برای بنرهای ثابت، فرمت های گرافیکی سنتی JPEG و PNG ممکن است برای تبلیغات شما مناسب باشند.

چگونه یک تبلیغ بسازیم و چگونه در آن خوب باشیم؟

اکنون که تبلیغات را تعریف کردیم و اصول اولیه فرمت های فایل موجود را آموختیم، بیایید به موضوع اصلی خود برگردیم و در مورد روند ایجاد بحث کنیم.

با این حال، قبل از طراحی و ایجاد یک تبلیغ، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

در اینجا مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهید را آورده‌ابم:

  • تجزیه و تحلیل SWOT محصول و شرکت
  • اهداف اصلی خود را تعیین کنید
  • در مورد بازار، رقابت، مخاطبان خود تحقیق کنید
  • مخاطب هدف خود را شناسایی کنید
  • کانال های خود را انتخاب کنید
  • طوفان فکری برای ایده های تازه
  • فرآیند طراحی
  • تبلیغات خود را ارائه دهید
  • کمی سازی و تجزیه و تحلیل نتایج

1. تجزیه و تحلیل SWOT محصول و شرکت

قبل از تجزیه و تحلیل نحوه ایجاد یک تبلیغ که به نتایج عالی تبدیل می شود، باید با تجزیه و تحلیل کامل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای شرکت و محصولی که قرار است تبلیغ شود، شروع کنید. به طور خلاصه، تبلیغ کنندگان این فعالیت را تجزیه و تحلیل SWOT می نامند. بدیهی است که شما با تجزیه و تحلیل نقاط قوت شرکت و محصول شروع می کنید.

فرآیند سایت تبلیغات جدید
فرآیند سایت تبلیغات جدید

چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ ارزش های اصلی که کل کمپین تبلیغاتی می تواند بر اساس آن ها باشد چیست؟

در این قسمت می توانید ارتباط با مشتریان، توانایی ها و منابع مالی خود، میزان تعهد کارکنان و غیره را نیز درج کنید. شما باید بدانید که از چه مبنایی کمپین خود را شروع می کنید و این مرحله ممکن است دقیقاً آنچه را که برای تنظیم صحیح آن نیاز دارید به شما ارائه دهد.

سپس می توانید با تجزیه و تحلیل کامل نقاط ضعف شرکت و محصولات تبلیغ شده و فرصت های توسعه و رشد آتی ادامه دهید. هنگامی که فرصت ها را تجزیه و تحلیل می کنید، می توانید اهدافی را برای کمپین نیز تعیین کنید.

در نهایت، شما همچنین می توانید تهدیدات ارائه شده توسط رقابت و یا سایر عوامل خارجی را تجزیه و تحلیل کنید.

2. اهداف اصلی خود را تعیین کنید

هدف شما از کمپین تبلیغاتی چیست؟ اهداف اصلی شما چیست؟ آیا اهداف شما قابل اجرا هستند یا خیر؟ شما همچنین باید این سوالات را تحلیل کنید و با نهایت صمیمیت به آن ها پاسخ دهید.

بر اساس آنچه در اینجا تنظیم کرده اید، می توانید به مرحله بعدی بروید و تحقیقات خود را شروع کنید.

3. در مورد بازار، رقابت، مخاطبان خود تحقیق کنید

شما نمی توانید بدون انجام تحقیقات مناسب در مورد برخی از عوامل مهمی که کمپین شما به آنها بستگی دارد، خود را آماده برای ایجاد یک تبلیغ بدانید.

به عنوان مثال، شناخت بازار و رفتار آن مهم است. مطالعه کنید که در طول چند ماه گذشته چگونه چیزها تغییر کرده اند و متخصصان برای آینده نزدیک چه پیش بینی می کنند.

موقعیت خود در بازار، نقش رقبا و موقعیت‌های خود را نیز بشناسید. دریابید که آنها چگونه محصولات خود را تبلیغ می کنند و سعی کنید کمپین های آنها را کپی نکنید. در عوض، باید چیزی جدید، چیزی خارج از جعبه، چیزی که مخاطبان شما را به مشتری تبدیل کند، ارائه دهید.

با این حال، برای رسیدن به این هدف، باید نکاتی را در مورد نوع شناسی و شخصیت مشتری ایده آل خود بدانید . همچنین بدانید که تبلیغات خود را به چه کسی ارسال می کنید. از چه وسایلی استفاده می کنند؟ موقعیت اجتماعی آنها چگونه است؟ رفتارهای آنلاین آن ها چیست و چگونه خرید می کنند؟

4. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

چه کسی بیشتر احتمال دارد محصولات یا خدمات شما را بخرد؟ پاسخ به این سوال گام مهم دیگری در راه اندازی کمپین تبلیغاتی شماست. اگر می خواهید در طراحی یک تبلیغ جذاب موفق باشید، باید بدانید که مخاطب آن چه کسی است.

به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش لباس برای نوزادان هستید، کاملا واضح است که مخاطبان هدف شما والدین و شاید پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هستند.

لازم نیست با نوجوانان، بچه ها یا افراد مجرد کاری انجام دهید. بنابراین، طرح و متن کپی برای گروه های جمعیتی انتخاب شده جذاب خواهد بود. اگر به تبلیغات اینفلوئنسر نیز فکر می کنید، قطعا به شما در انتخاب اینفلوئنسر کمک خواهد کرد.

البته، بر اساس صنعت و جایگاه شما، ممکن است سوالات مهم دیگری در اینجا وجود داشته باشد مانند:

  • پیام هایم را به کدام گروه جمعیتی می فرستم؟
  • وضعیت اجتماعی مشتریان من چگونه است؟
  • آیا آنها جوان و بیکار هستند؟
  • آیا آنها حرفه ای از یک جایگاه خاص هستند؟
  • پیر هستند یا نه؟
  • سطح تحصیلاتشون چقدره؟
  • آنها کجا زندگی می کنند؟
  • رابطه آن ها با رقابت چیست؟

لیست سوالات می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد.

آنچه در اینجا ضروری است شناسایی یکی از آنها یا شاید بیشتر با اهداف شما مطابقت دارد و با صداقت و عینی به آنها پاسخ می دهد.

پس از انجام این کار، می توانید به مرحله بعدی بروید.

فرآیند سایت تبلیغات جدید
فرآیند سایت تبلیغات جدید

5. کانال های خود را انتخاب کنید

Creatopy  به شما این امکان را می دهد که اگر می خواهید تبلیغات آنلاین ایجاد کنید، مجموعه کاملی از بنرها را ایجاد کنید.

بنابراین، طراحی آنها برای کانال های مختلف در زمان کمتری نسبت به زمانی که آن را به صورت جداگانه انجام می دادید، آسان خواهد بود.

با این حال، طراحی تبلیغات یک چیز است و انتخاب مکان قرار دادن آنها یک چیز کاملاً جدید.

با این حال، بر اساس تحقیقات جمعیت شناختی خود، می‌توانید جستجوی خود را به برخی از کانال‌های خاص توزیع رسانه مناسب برای کمپین خود محدود کنید.

به عنوان مثال، اگر افرادی را هدف قرار می دهید که زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی سپری می کنند، باید تلاش خود را به سمت طراحی تبلیغات مناسب برای رسانه های اجتماعی هدایت کنید و البته مناسب ترین کانال ها را از این نوع انتخاب کنید.

روی آنها تمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در فیس بوک یا اینستاگرام تبلیغ کنید، نیازی به مطالعه شرایط و روش های قرار دادن تبلیغات در توییتر نیست.

در عین حال می توانید در وب سایت ها و وبلاگ ها نیز تبلیغ کنید. در این مورد، شما باید حداقل چند پلتفرم تبلیغاتی را تحلیل کنید و پلتفرمی را انتخاب کنید که بتواند تمام نیازهای شما را از نظر مکان، هزینه و شبکه برآورده کند.

6. برای ایده های تازه طوفان فکری کنید

تمام اطلاعاتی را که می‌توانید جمع‌آوری کنید تا این مرحله در رابطه با محصولات و مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

همچنین به کانال های تحویلی که برای تبلیغات خود انتخاب کرده اید فکر کنید و با نحوه نوشتن تبلیغات متناسب با هر یک از آن کانال ها آشنا شوید. بر اساس یافته های خود، اکنون می توانید برای ایده های جدید و خلاقانه برای کمپین خود، طوفان فکری را شروع کنید.

چند کلمه، عبارات، ایده ها را یادداشت کنید. آنها را با هم ترکیب کنید و تا زمانی که دست کم ده ها فراخوان احتمالی برای اقدام، کپی متن ها و نمایش های بصری از نحوه ظاهر بنرها ، آگهی ها یا ویدیوهای شما پیدا نکنید، متوقف نشوید.

7. فرآیند طراحی

بدیهی است که این سخت ترین بخش از کل فرآیند فرآیند سایت تبلیغات جدید است. هر کاری که تا به حال انجام دادید، مراحل قبلی یکدیگر، شما را برای این یکی آماده کرد. اکنون زمان آن رسیده که خلاقیت خود را به کار ببندید و در واقع بنرها، بروشورها یا بروشورهای خود را طراحی کنید.

سه یا پنج ایده برتر را از طرح های قبلی خود بگیرید و از آنها برای ایجاد تبلیغات خام استفاده کنید. اگر از Creatopy به عنوان سازنده اصلی تبلیغات خود استفاده می کنید، تمام پروژه های شما به طور خودکار به صورت آنلاین ذخیره می شوند.

می‌توانید برای ایجاد تغییرات به آنها مراجعه کنید یا می‌توانید برای ورودی‌های ارزشمند آنها را با همتایان خود به اشتراک بگذارید. همچنین به شما کمک می کند طرح های خشن خود را به افرادی که در مخاطبان هدف شما هستند نشان دهید.

نظرات و توصیه های آنها ممکن است به شما کمک کند تبلیغات خود را به منظور برآورده کردن نیازها و ارزش های جمعیتی هدفمند تنظیم کنید.

8. تبلیغات خود را ارائه دهید

پس از آماده شدن طرح ها برای تحویل آنلاین، می توانید کمپین خود را بر اساس کانال های تحویل انتخابی خود شروع کنید.

در این مرحله، باید بودجه خود را مشخص کنید و معیارهایی را که قرار است بر اساس آن بنرهای خود را در هر کانال به طور خاص منتشر کنید، انتخاب کنید.

هر پلتفرم تبلیغاتی (یا پلتفرم رسانه های اجتماعی که شامل تبلیغات پولی می شود) به شما امکان می دهد پارامترهای تحویل خود را بر اساس جمعیت شناسی، گروه های سنی، انواع وب سایت ها، صنایع، کشورها و مناطق و غیره انتخاب کنید.

شما قبلاً در مرحله چهارم این راهنما مخاطب هدف خود را شناسایی کرده اید. اکنون فقط باید آن اطلاعات خاص را با توجه به مشخصات هر کانال انتخاب شده اعمال کنید.

فرآیند سایت تبلیغات جدید
فرآیند سایت تبلیغات جدید

9. کمی سازی و تجزیه و تحلیل نتایج

این نیز یک مرحله مهم در فرآیند سایت تبلیغات جدید است، شاید مهم ترین از همه. پس از پایان کمپین شما، باید شروع به تجزیه و تحلیل کنید که چگونه مخاطبان به بنرهای شما واکنش نشان دادند و اینکه آیا کل فرآیند موفقیت آمیز بوده است یا خیر.

این داده ها برای کمپین های آینده شما نیز مهم هستند. شما فرآیندهای طراحی آینده خود را بر اساس نتایج اولیه خود شروع کرده و سعی در بهبود آنها خواهید داشت.

چرا باید استراتژی بازاریابی وب سایت داشته باشید؟

به عنوان یک مدیر بازاریابی دیجیتال، یکی از وظایف من این است که به مشتریانم توضیح دهم که چرا آن ها باید یک استراتژی بازاریابی وب سایت کامل داشته باشند و چگونه آن را به نفع کسب و کار خود انجام دهند.

شماره 1: دیگر در مورد SEO و رسانه های اجتماعی نیست

چند سال پیش زمانی که شخصی در مورد بازاریابی وب صحبت می کرد، بازاریابان به SEO فکر می کردند.

بعداً این تصور تغییر کرد و رسانه های اجتماعی وارد تصویر شدند و امروزه بسیار رایج است که بازاریابی دیجیتال را با رسانه های اجتماعی و سئو مرتبط کنیم.

همانطور که از نمودار زیر می بینید، بازاریابی دیجیتال دارای ارکان بسیار بیشتری از جمله بازاریابی محتوا، بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی ایمیلی و غیره است. رسانه های اجتماعی و سئو تنها بخشی از معادله هستند.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب برنامه ریزی شده به شما کمک می کند تا از همه کانال های موجود برای تبلیغ کسب و کار خود به صورت آنلاین استفاده کنید.

شماره 2: به یک استراتژی و برنامه نیاز دارید

اگر استراتژی بازاریابی وب خود را که شامل آنچه می خواهید به صورت آنلاین به دست آورید و نحوه انجام آن واقعاً انجام دهید را یادداشت نکنید، مانند رانندگی با چشمان بسته است.

با تهیه یک استراتژی همراه با یک برنامه، دقیقاً خواهید دانست که از چه ابزارهایی استفاده کنید، چگونه از آنها استفاده کنید و چه چیزی را به عنوان نتایج واقعی از هر ابزار انتظار دارید.

علاوه بر این، یک برنامه ارتباط با اهداف خود را در کسب و کار شما آسان تر می کند تا همه بخش ها با استراتژی شما هماهنگ باشند.

شماره 3: قبل از مسابقه این کار را انجام دهید

دیر یا زود هر کسب و کاری وارد بازی دیجیتال مارکتینگ می شود و اوضاع حتی سخت تر می شود. برای پیشی گرفتن از بازی، باید تبلیغات آنلاین خود را جدی‌تر بگیرید و بهترین مکان برای شروع، ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

نتیجه گیری در مورد فرآیند سایت تبلیغات جدید

وقتی به طراحی تبلیغات فکر می کنیم، بیشتر ما تصور می کنیم که با طراحی واقعی شروع می شود و با راه اندازی یک کانال تحویل پایان می یابد.

با این حال، اگر می خواهید کارتان حرفه ای و کامل باشد، باید همه کارها را طبق کتاب انجام دهید. این بدان معنی است که شما باید کل فرآیند پشت یک کمپین تبلیغاتی را درک کنید. این کار با تجزیه و تحلیل عمیق شرکت و محصولاتی که قرار است تبلیغ شوند شروع می شود و به دنبال آن تحقیقات گسترده ای در مورد بازار و جمعیت مورد نظر انجام می شود.

وقتی واقعاً بنرها را طراحی می کنید، دقیقاً می دانید که از کمپین خود چه انتظاری دارید. شما می‌دانید که چه نوع افرادی مخاطبانی را که پیام‌های خود را به آنها خطاب می‌کنید، می‌سازند و چگونه می‌توانید نتایج را به درستی کمیت کنید.

اکنون به لطف ابزارهای آنلاین موجود، طراحی یک بنر حرفه ای آسان تر از همیشه شده است. با این حال، می توانید با گذراندن هر یک از این مراحل کار را آسان تر کنید و طراحی خود را بر اساس داده های واقعی قرار دهید.

فرآیند سایت تبلیغات جدید
فرآیند سایت تبلیغات جدید

این کاملاً ممکن است که وقتی به مرحله ششم رسیدید، از قبل چند ایده در ذهن داشته باشید، حداقل یک نقطه شروع که از آن به طراحی خود ادامه دهید. امیدواریم به شما کمک کرده باشیم تا بفهمید چه چیزی یک تبلیغ خوب را می سازد.

چه چیزی یک تبلیغ را تعریف می کند؟

شکل صوتی یا بصری ارتباطات بازاریابی است که از یک پیام حمایت شده و غیر شخصی برای تبلیغ یا فروش یک محصول، خدمات یا ایده استفاده می‌کند.
Business Dictionary  با تعریفی مشابه اما متنوع‌تر ارائه می‌شود. به گفته آنها، تبلیغات به موارد زیر اشاره دارد:
«رتباطات پولی، غیرشخصی، عمومی درباره علل، کالاها و خدمات، ایده‌ها، سازمان‌ها، افراد و مکان‌ها، از طریق وسایلی مانند پست مستقیم، تلفن، چاپ، رادیو، تلویزیون و اینترنت»
انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که هر کدام مختص یک کمپین خاص یا بخش خاصی از یک کمپین است.
امروز، من فقط در مورد تبلیغات آنلاین و آنچه برای ایجاد چنین تبلیغاتی نیاز است صحبت خواهم کرد.

چه نوع قالب هایی برای تبلیغات آنلاین بهترین هستند؟

اگر از بنرساز تبلیغاتی آنلاین استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد قالب ها و اندازه ها نیست. بزارهایی مانند Creatopy به طور مداوم به روز می شوند تا آخرین الزامات فنی را برآورده کنند.
با این حال، اگر در نظر دارید تبلیغات خود را به صورت آفلاین ایجاد کنید، به شما توصیه می کنم که از Adobe Flash چشم پوشی کنید. در عوض، برای سازگاری بیشتر ، بنرهای HTML5 بسازید . در واقع، HTML5  به صورت بومی با تمام مرورگرهای وب موجود در حال حاضر سازگار است.
فرمت فایل دیگری که برای بروشورها مناسب است PDF است. اگرچه برای مشاهده تبلیغات به یک نمایشگر PDF شخص ثالث نیاز دارید، اکثر مشتریان شما احتمالاً آن را از قبل روی دستگاه های خود نصب کرده اند.
همچنین برای بنرهای ثابت، فرمت های گرافیکی سنتی JPEG و PNG ممکن است برای تبلیغات شما مناسب باشند.

چگونه یک تبلیغ بسازیم و چگونه در آن خوب باشیم؟

اکنون که تبلیغات را تعریف کردیم و اصول اولیه فرمت های فایل موجود را آموختیم، بیایید به موضوع اصلی خود برگردیم و در مورد روند ایجاد بحث کنیم.
با این حال، قبل از طراحی و ایجاد یک تبلیغ، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

12 دیدگاه برای “فرآیند سایت تبلیغات جدید

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    موقعیت خود در بازار، نقش رقبا و موقعیت‌های خود را نیز بشناسید. دریابید که آنها چگونه محصولات خود را تبلیغ می کنند و سعی کنید کمپین های آنها را کپی نکنید. در عوض، باید چیزی جدید، چیزی خارج از جعبه، چیزی که مخاطبان شما را به مشتری تبدیل کند، ارائه دهید درمورد بازار ورقبا تحقیق کنید . در این مقاله بسیاری از روش ها برای بهبود عملکرد خودتان گفته شده پس نیاز به کسب این دانش ها از طریق مطالعه سایت هستید.

  2. متاورس آینده من گفته:

    در این مقاله به خوبی فرآیند سایت تبلیغات جدید آموزش داده شده است البته هرکس به تفاخر و کار درک خود می تواند ازاین مقاله استفاده نماید با تشکر

  3. Nazanin heshmati گفته:

    نخستین گام برای تهیه بهترین و پر بازده ترین تبلیغ شناخت کافی و آگاهی نسبت به تمامی اطلاعات موجود است ، برای مثال شما تا اگاهی کافی درباره رقبای خود و محصولات موجود انها و محصولات مشابه و حتی مخاطبین مشابه نداشته باشید نمیتوانید تبلیغ مناسب خود را تولید کنید

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    وب‌سایت‌های خارجی و ایرانی بسیاری وجود دارند که می‌توانید به رایگان در آن‌ها ثبت‌نام کنید و تبلیغ انجام دهید. سایت‌های متاسب با شغل‌تان را پیدا کنید و شانس تبلیغات رایگان آنلاین‌تان را بالا ببرید.

  5. سعید گفته:

    قبل از تجزیه و تحلیل نحوه ایجاد یک تبلیغ که به نتایج عالی تبدیل می شود، باید با تجزیه و تحلیل کامل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای شرکت و محصولی که قرار است تبلیغ شود، شروع کنید. به طور خلاصه، تبلیغ کنندگان این فعالیت را تجزیه و تحلیل SWOT می نامند. بدیهی است که شما با تجزیه و تحلیل نقاط قوت شرکت و محصول شروع می کنید

  6. Parham گفته:

    Creatopy به شما این امکان را می دهد که اگر می خواهید تبلیغات آنلاین ایجاد کنید، مجموعه کاملی از بنرها را ایجاد کنید.
    بنابراین، طراحی آنها برای کانال های مختلف در زمان کمتری نسبت به زمانی که آن را به صورت جداگانه انجام می دادید، آسان خواهد بود

  7. berlin گفته:

    فرآیند سایت تبلیغات جدید
    سخت ترین بخش از کل فرآیند فرآیند سایت تبلیغات جدید است. هر کاری که تا به حال انجام دادید، مراحل قبلی یکدیگر، شما را برای این یکی آماده کرد. اکنون زمان آن رسیده که خلاقیت خود را به کار ببندید و در واقع بنرها، بروشورها یا بروشورهای خود را طراحی کنید

  8. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات جدید - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *