استراتژی سایت تبلیغات برند

استراتژی سایت تبلیغات برند

هنگامی که سایت شما در اینترنت قرار گرفت، برای جذب مخاطبان هدف، ایجاد سرنخ و فروش و رشد حضور آنلاین برند خود، به استراتژی سایت تبلیغات برند موثری نیاز دارید.

تبلیغات ملی

ایده های استراتژی سایت تبلیغات برند

خبر خوب این است که بسیاری از استراتژی سایت تبلیغات برند برای بازاریابی یک وب سایت را می توان به صورت رایگان انجام داد . فقط به زمان شما نیاز دارد.

برای کمک به شروع، در اینجا 6 ایده بازاریابی وب سایت وجود دارد . می توانید در وب سایت خود و خارج از وب سایت خود از آنها استفاده کنید . همچنین لیستی از بهترین ابزارهای بازاریابی وب سایت را ارائه می دهیم.

1.استراتژی سایت تبلیغات برند: وب سایت خود را برای نمایه سازی به گوگل ارسال کنید

پس از راه اندازی سایت خود، نقشه سایت آن را از طریق کنسول جستجوی گوگل به گوگل ارسال کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که ابتدا کد Google Analytics را به سربرگ وب سایت خود اضافه کنید. به Analytics و کنسول جستجو متصل شوید و سپس URL صفحه اصلی و نقشه سایت خود را ارسال کنید.

اضافه کردن نقشه سایت جدید در کنسول جستجوی گوگل

URL سایت خود را ارسال کنید و درخواست نمایه سازی در کنسول جستجو کنید.

همچنین می توانید هر صفحه از وب سایت خود را در کنسول جستجو بررسی کنید تا ببینید آیا گوگل آن را ایندکس کرده است یا خیر. این ابزار را در منوی سمت چپ در قسمت بازرسی URL پیدا خواهید کرد.

URL هر صفحه ای را در وب سایت خود وارد کنید تا اگر ایندکس شده باشد، گوگل به شما اطلاع می دهد. اگر نه، می توانید آن را برای نمایه سازی ارسال کنید.

همچنین خوب است که نقشه سایت خود را مجدداً ارسال کنید یا پس از ایجاد تغییرات عمده در وب سایت خود درخواست نمایه سازی کنید.مطمئن شوید که محتوای جدید به سرعت ایندکس می شود.

ارسال نقشه سایت و نشانی‌های وب سایت به Google کمک می‌کند سریع‌تر از زمانی که منتظر بمانید تا خزنده گوگل آن را پیدا کند. آن را پیدا کرده و فهرست‌بندی می‌کند، که ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد.

وقتی این کار را انجام می دهید، گوگل ایندکس می کند یا کاتالوگ، صفحات وب سایت شما را بر اساس محتوای هر کدام فهرست می کند. این به نوبه خود باعث می شود که وب سایت شما به عنوان نتیجه در جستجوهای آنلاین مرتبط نشان داده شود.

این استراتژی سایت تبلیغات برند و بازاریابی آن برای هر کسب و کاری ضروری است. 100٪ رایگان و انجام آن آسان است.

بنابراین دلیلی وجود ندارد که به وب سایت کسب و کار کوچک شما کمک نکنید تا سریعتر در جستجو پیدا شود.

کارشناسان بهینه سازی جستجو در Semrush توضیح می دهند که چگونه به راحتی وب سایت خود را به گوگل و همچنین سایر موتورهای جستجو از جمله Bing، Yahoo، Yandex، Baido و DuckDuckGo ارسال کنید.

نکته حرفه‌ای: بهترین سازندگان وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک ، اتصال Google Analytics و کنسول جستجو را به وب‌سایت شما آسان می‌کنند و به آن بهترین شانس را برای یافتن در جستجوهای آنلاین می‌دهند.

2. استراتژی سایت تبلیغات برند: محتوا را برای جستجوی آنلاین بهینه کنید

موتورهای جستجو مانند Google، Bing، DuckDuckGo و سایرین وب سایت ها را بر اساس قصد جستجوی احتمالی کاربر در نتایج جستجو نمایش می دهند. به همین دلیل است که وقتی برای کارواش جستجو می‌کنید، نتایج محلی دریافت می‌کنید و نه فهرست‌هایی برای کارواش در آن سوی کشور.

استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند

مشکلات احتمالی استراتژی سایت تبلیغات برند

حتی اگر سایت شما یک نتیجه جستجوی عالی برای کلمات کلیدی باشد که مخاطبان هدف شما برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند، ممکن است سایت شما لزوما در نتایج جستجو نشان داده نشود.

اگر گوگل نتواند محتوای سایت شما را به درستی ایندکس کند یا مشکلات فنی باعث شود گوگل وب سایت شما را به عنوان یک نتیجه جستجوی احتمالی کاهش دهد، این اتفاق می افتد.

به همین دلیل است که داشتن یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بازاریابی وب سایت کسب و کار کوچک شما ضروری است.

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، تاکتیک هایی هستند که به سایت شما کمک می کنند تا در جستجوهای آنلاین پیدا شود.

این شامل طیف گسترده ای از تکنیک های مرتبط با بازاریابی محتوا (به عنوان مثال، تحقیق کلمات کلیدی ، بهینه سازی محتوا با کلمات کلیدی هدف، استفاده مناسب از سرفصل ها، خوانایی محتوا، و غیره) و همچنین جنبه های فنی و عوامل معتبر وب سایت، مانند ایجاد بک لینک از وب سایت های با کیفیت بالا.

Semrush ابزارهای پیشرفته ای را ارائه می دهد تا به شما کمک کند کلمات کلیدی با حجم جستجو و پتانسیل رتبه بندی بالا را پیدا کنید و ببینید کدام سایت ها در جستجوی گوگل رتبه های برتر را دارند.

برای اینکه به سایت خود بهترین شانس رتبه را بدهید، آن را بر اساس یکی از بهترین سازندگان وب سایت برای سئو بسازید .                                                              

اصول سئو مرتبط با محتوا را که می توانید خودتان به راحتی انجام دهید

عنوان صفحه: وقتی عنوانی برای یک صفحه یا مقاله وبلاگ جدید می‌سازید، از کلمه کلیدی که برای قطعه در عنوان انتخاب کرده‌اید استفاده کنید . اگر می‌توانید این کار را به‌گونه‌ای انجام دهید که طبیعی به نظر می‌رسد، ترجیحاً نزدیک به ابتدای آن باشد.

عنوان های فرعی استراتژی سایت تبلیغات برند

موتورهای جستجو نیز به دنبال عناوین فرعی در یک صفحه وب می‌گردند تا تصمیم بگیرند که آیا این صفحه پاسخ مناسبی برای جستجوی آنلاین است یا خیر. از کلمه کلیدی اصلی خود حداقل در یک عنوان فرعی استفاده کنید و از تغییرات نزدیک در سایر زیرعنوان ها استفاده کنید.

محتوای صفحه:

در هر صفحه از یک کلمه کلیدی هدف اصلی منحصر به فرد و انواع مرتبط نزدیک، به نام کلمات کلیدی هدف معنایی پنهان (LSI) استفاده کنید. این به گوگل و سایر موتورهای جستجو تصویر کاملی از محتوای محتوا و بهترین پاسخ برای ارائه در نتایج جستجو می دهد.

استراتژی سایت تبلیغات برند: متن جایگزین تصاویر و ویدئو

 موتورهای جستجو نمی‌توانند آنچه را که در تصاویر یا ویدئوها در یک صفحه یا پست وبلاگ وجود دارد، «ببینند». بنابراین توضیحی مبتنی بر متن برای هر تصویر و ویدیو اضافه کنید. این نه تنها به سئو کمک می کند، بلکه دسترسی بازدیدکنندگان سایت را که دارای اختلال بینایی یا شنوایی هستند نیز بهبود می بخشد.

Slugs پیوند ثابت: Slug

هر چیزی است که بعد از نام دامنه کسب و کار در URL آمده است. به عنوان مثال، راب در “www.business.com/services” “خدمات” است. شما می توانید با قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر در اسلاگ به موتورهای جستجو نشان دهید که یک صفحه یا مقاله در مورد چیست.

بهترین سازندگان اسمتا تگ ها:

بهترین سازندگان وب سایت اضافه کردن متا تگ ها از جمله عنوان متا، توضیحات، تگ های alt برای تصاویر و موارد دیگر را بسیار آسان می کنند.

مانند محتوای متنی در یک صفحه وب یا مقاله وبلاگ، این برچسب‌ها باید شامل کلمات کلیدی هدف مرتبط باشند که کسی هنگام جستجوی آنلاین از آنها استفاده می‌کند.

سئو بخش عمده ای از بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) است، اما این تنها جنبه نیست. اگر زمان یا تخصص لازم برای مدیریت SEM سایت خود را ندارید، این کار را به متخصصان Hibu بسپارید .

Hibu در صدر فهرست بهترین خدمات سئوی محلی ما قرار دارد تا به سایت شما کمک کند رتبه بالاتری در گوگل کسب کند و فهرست‌های آنلاین محلی، بررسی‌ها و موارد دیگر را مدیریت کند.

3.مطمئن شوید که سایت شما سریع بار می شود

سایت‌های با بارگذاری آهسته تجربه کاربری ضعیفی ایجاد می‌کنند که یک عامل مهم رتبه‌بندی گوگل است، بنابراین معمولاً رتبه خوبی در جستجو ندارند. هرچه یک سایت بزرگتر شود و هرچه قابلیت های بیشتری با افزونه ها و برنامه های شخص ثالث اضافه کنید، احتمال کندی بارگیری آن بیشتر می شود.

چند کار ساده وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید .

چند راهکار ساده برای کاهش زمان بارگذاری وب سایت درزمینه استراتژی سایت تبلیغات برند

از یک سیستم مدیریت محتوای بارگذاری سریع (CMS) استفاده کنید:

اگر وب سایت شما به کندی بارگیری می شود. زیرا اسکریپت های زیادی برای نمایش صفحه مورد نیاز است، ممکن است در رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) مشکل داشته باشد.

شما می توانید با ساختن سایت خود با یکی از بهترین سازندگان وب سایت برای سئو ، از این امر جلوگیری کنید. زیرا آنها با بهترین شیوه ها برای اطمینان از زمان بارگذاری سریع ساخته شده اند.

استراتژی سایت تبلیغات برند: فشرده سازی تصاویر

 فشرده سازی عناصری که زمان زیادی طول می کشد تا بارگذاری شوند، مانند تصاویر بزرگ. با ابزاری مانند Compressor.io یا یک افزونه وردپرس مانند ShortPixel’s Image Optimizer می توانید به راحتی و به سرعت اندازه تصاویر را کاهش دهید .

سازندگان سایت Wix و Weebly به طور خودکار تصاویر را فشرده می کنند. بنابراین اگر سایتی را با استفاده از یکی از این سایت سازهای برتر همه کاره بسازید، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

نکاتی کلیدی در زمینه استراتژی سایت تبلیغات برند

افزونه‌های غیر ضروری را حذف کنید.

افزونه‌ها عملکردهای مهمی را اضافه می‌کنند اما فضای ذخیره‌سازی را نیز اشغال می‌کنند و اسکریپت‌هایی اضافه می‌کنند که می‌توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند. افزونه‌های فعال خود را aبررسی کنید و هر کدام را که استفاده نمی‌کنید غیرفعال کنید.

استراتژی سایت تبلیغات برند: فعال کردن کش

عناصر سایت را در حافظه پنهان ذخیره می کند تا وقتی بازدیدکننده به سایت شما بازگردد، سریعتر بارگیری شود. ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما تعدادی افزونه رایگان وردپرس وجود دارد که امکان ذخیره سازی را فراهم می کند، مانند W3 Total Cache . به طور کلی از دردسر اجتناب کنید و از یک سایت ساز مانند Wix استفاده کنید که به طور خودکار ذخیره را فعال می کند

استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند: فعال کردن بارگذاری تنبل

بارگذاری کمتر تصویر برابر با زمان بارگذاری سریعتر است. با بارگذاری تنبل، فقط تصاویر در نمای نمایشگر بازدیدکننده بارگیری می‌شوند . بقیه فقط در صورتی بارگیری می‌شوند که بازدیدکننده به آن نقطه در صفحه پیمایش کند.

می‌توانید از افزونه‌ای مانند Lazy Load  برای فعال کردن بارگذاری تنبل در وردپرس استفاده کنید .یا یک وب‌سایت کسب‌وکار کوچک در Squarespace بسازید که از استانداردهای Google برای موارد حیاتی وب پیروی می‌کند.

از شبکه تحویل محتوا (CDN) استفاده کنید:

هر چه بازدیدکننده سایت از مکان فیزیکی سرور که فایل های سایت در آن ذخیره می شود دورتر باشد، سرعت بارگذاری آن کندتر خواهد بود.

شبکه‌های تحویل محتوا (CDN) مانند Cloudflare، که در برنامه‌های میزبانی وب از Bluehost رایگان است . فایل‌ها را در مکان‌های مختلف توزیع می‌کنند، بنابراین مهم نیست که بازدیدکنندگان کجا هستند، فایل‌ها به سرعت بارگیری می‌شوند.

از طرف دیگر، سازندگان برتر سایت سئو مانند Squarespace و Wix دارای CDN داخلی هستند که آنها را به گزینه ای عالی برای حذف مسائل فنی سئو تبدیل می کند.

یک میزبان وب سریعتر انتخاب کنید:

اگر همه چیز ناموفق بود، ارتقاء به یک سرور اختصاصی یا انتقال سایت خود به میزبان وب را در نظر بگیرید که زمان بارگذاری سریع وب سایت را تضمین می کند. برای یافتن خدمات بهتر، درباره بهترین شرکت های میزبانی وب بیشتر بدانید .

مطمئن نیستید که سایت شما به سرعت بارگذاری می شود یا نه؟ سعی کنید از یکی از بهترین ابزارهای ممیزی سایت مانند Grader وب سایت رایگان HubSpot یا GTMetrix استفاده کنید. اگر سایت شما نیاز به کمک دارد و تخصص فنی یا وقت ندارید، یک متخصص وب را در Fiverr پیدا کنید که می تواند برای کمک به افزایش سرعت سایت شما با حداقل 40 تا 50 دلار، بهبودهایی ایجاد کند.

4.وب سایت خود را به طور مکرر به روز کنید

به روز نگه داشتن محتوای وب سایت شما دو کار عمده برای حفظ و بهبود رتبه سایت شما انجام می دهد.

اول، اطلاعات قدیمی را حذف می کند و اطلاعات سایت شما را دقیق نگه می دارد .همچنین به مشتریان بالقوه ای که از سایت شما بازدید می کنند، تجربه کاربری خوبی ارائه می دهد.

دوم، سایت هایی که به طور مکرر به روز می شوند، اغلب در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری دارند .

موتورهای جستجو فرض می‌کنند که وب‌سایت‌هایی که به طور مکرر به‌روزرسانی می‌شوند، به بازدیدکنندگان سایت مرتبط‌تر و دقیق‌تر هستند. که در مقابل، به رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک می‌کند.

این شامل به روز رسانی صفحات وب و همچنین پست های وبلاگ، علاوه بر افزودن محتوای جدید به طور منظم است.

شما مجبور نیستید سایت خود را روزانه به روز کنید. اما ایده خوبی است که یک تقویم تحریریه محتوا تنظیم کنید تا مطمئن شوید که هر صفحه از وب سایت خود را حداقل یک بار در سال مرور می کنید. هر زمان که اطلاعات تغییر می کند، صفحات وب را به روز کنید و مقالات وبلاگ را به طور دوره ای به روز کنید.

این می تواند یک استراتژی بازاریابی وب سایت به ویژه مفید برای جابجایی پست های وبلاگ یا صفحات وب که رتبه نسبتاً خوبی در رتبه های بالاتر دارند باشد.

نرم افزارهای مدیریت پروژه مانند Airtable و Zoho Projects به شما این امکان را می دهد که یک تقویم سرمقاله محتوا ایجاد کنید تا مطمئن شوید که صفحات سایت شما به طور منظم بررسی یا به روز می شوند.

اما اگر به تازگی بازاریابی محتوا را شروع کرده اید ، یک صفحه گسترده ساده می تواند تنها چیزی باشد که نیاز دارید. صفحه گسترده انتشار محتوای رایگان ما را برای Google Docs یا Microsoft Excel در زیر دانلود کنید

  • صفحه گسترده تقویم انتشار محتوا
  • دانلود به صورت اکسل
  • دانلود به عنوان کاربرگ‌نگار Google

5.مقالات وبلاگ را منتشر کنید

آمار وبلاگ نویسی نشان می دهد که انتشار مقالات وبلاگ یک استراتژی بازاریابی وب سایت موثر است. در درازمدت کار می کند تا مخاطبان هدف شما را با محتوایی که احتمالاً به صورت آنلاین جستجو می کنند جذب کند.

برخلاف صفحات محصول متمرکز بر تبدیل فروش، امکان ایجاد مقاله برای هر مرحله از قیف فروش ، از کمک به کشف برند و تحقیق محصول گرفته تا تبدیل فروش، کسب و کار تکراری، و ایجاد وفاداری مشتری را فراهم می کند.

به عنوان مثال، یک شرکت فروش تجهیزات مسافرتی می‌تواند مقالاتی در مورد موضوعاتی مانند راهنمای محدودیت‌های اندازه و وزن چمدان خطوط هوایی منتشر کند.

سپس هنگامی که افراد چیزی مانند “محدودیت چمدان در خطوط هوایی آلاسکا” را جستجو می کنند و مقاله وبلاگ را در نتایج جستجو می بینند، می توانند روی آن کلیک کرده و به سایت بروند.

این به نوبه خود، آگاهی از برند را برای بازدیدکنندگان جدید سایت ایجاد می کند یا می تواند نقطه عطفی برای خرید بالقوه آماده برای خرید باشد.

اگر می خواهید این استراتژی سایت تبلیغات برند سایت کار کند، ابتدا بهترین پلت فرم وبلاگ نویسی را برای کسب و کار کوچک خود انتخاب کنید.

در مرحله بعد، یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ را در چند مرحله ساده راه اندازی کنید.

استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند

6.سایت خود را برای همه دستگاه ها سازگارکنید

وب سایت شما باید کاربرپسند باشد بدون توجه به نوع دستگاهی که بازدیدکننده سایت از آن استفاده می کند.

به عنوان مثال، بیش از نیمی از جستجوهای گوگل (52.79٪) در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود ، بنابراین سازگاری با موبایل بر رتبه بندی جستجوی سایت شما تأثیر می گذارد.

یکی از راه‌های آسان برای آزمایش اینکه آیا سایت شما همه دستگاه‌پسند است یا خیر، مشاهده آن در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های همراه است.

بررسی وب سایت با کوچک کردن پنجره مرورگر در دستگاه دسکتاپ پاسخگو است.

با مشاهده آن در دستگاه های تلفن همراه یا مشاهده نحوه عملکرد وب سایت شما هنگام کوچک کردن پنجره مرورگر خود در دستگاه دسکتاپ، ببینید آیا وب سایت شما پاسخگو است یا خیر.

در غیر این صورت، راه حل می تواند تغییر به یک سیستم مدیریت محتوای وب بهتر (CMS) باشد. به عنوان مثال، سازندگان سایت پیشرو مانند Squarespace و GoDaddy دارای قالب های 100٪ واکنش گرا هستند. این تضمین می‌کند که سایت شما یک تجربه عالی برای بازدیدکنندگان سایت ارائه می‌کند، چه در تلفن، تبلت یا دسکتاپ مشاهده شود.

حتی با داشتن یک CMS و تم مناسب برای همه دستگاه، ایده خوبی است که تمام صفحات سایت خود را به صورت دوره ای آزمایش کنید.

اطمینان حاصل کنید که می‌توانید به راحتی در منوها پیمایش کنید، فرم‌ها را پر کنید، محصولات یا خدمات را جستجو کنید. یک تراکنش آنلاین (برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک) را انجام دهید، یک برنامه کاربردی ارسال کنید و هر اقدام مهم دیگری را از دستگاه‌های تلفن همراه و همچنین رایانه‌های رومیزی انجام دهید.

آیا می دانستید؟ Semrush به  شما نشان می دهد که سایت شما در گوگل برای کاربران موبایل و دسکتاپ رتبه بندی می کند تا بتوانید هر گونه اختلاف را تشخیص دهید و سایت خود را بهتر بهینه کنید.

نمونه هایی ازمشکلات احتمالی استراتژی سایت تبلیغات برند را مثال بزنید؟ اگر گوگل نتواند محتوای سایت شما را به درستی ایندکس کند یا مشکلات فنی باعث شود گوگل وب سایت شما را به عنوان یک نتیجه جستجوی احتمالی کاهش دهد، این اتفاق می افتد. به همین دلیل است که داشتن یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بازاریابی وب سایت کسب و کار کوچک شما ضروری است.

به روز نگه داشتن محتوای وب سایت شما چه کار عمده برای حفظ و بهبود رتبه سایت شما انجام می دهد؟اول، اطلاعات قدیمی را حذف می کند و اطلاعات سایت شما را دقیق نگه می دارد و به مشتریان بالقوه ای که از سایت شما بازدید می کنند، تجربه کاربری خوبی ارائه می دهد. دوم، سایت هایی که به طور مکرر به روز می شوند، اغلب در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری دارند .

راهی برای فشرده سازی عناصری که زمان زیادی طول می کشد تا بارگذاری شوند، مانند تصاویر بزرگ را مطرح کنید؟با ابزاری مانند Compressor.io یا یک افزونه وردپرس مانند ShortPixel’s Image Optimizer می توانید به راحتی و به سرعت اندازه تصاویر را کاهش دهید . سازندگان سایت Wix و Weebly به طور خودکار تصاویر را فشرده می کنند، بنابراین اگر سایتی را با استفاده از یکی از این سایت سازهای برتر همه کاره بسازید، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *