نمایش انواع سایت تبلیغات

نمایش انواع سایت تبلیغات

مطمئناً هر شرکتی به رسانه های تبلیغاتی آنلاین نیاز دارد تا به زودی در رقابت  پیروز شود. توصیه می کنیم همه کسانی که فروشگاه های آنلاین را مدیریت می کنند، نمایش انواع سایت تبلیغات آنلاین را با دقت بیشتری مطالعه کنند. در این مقاله درمورد بسیاری از اشکال تبلیغات اینترنتی صحبت می کنیم.

انتخاب مناسب ترین نمایش انواع سایت تبلیغات

شبکه های تبلیغاتی نمایشی برخی از مفیدترین و پربازده ترین شکل های تبلیغات در جهان هستند. آنها تبلیغات شرکت شما را می گیرند، از آنها در وب سایت ها مطابق با مشخصات شما استفاده می کنند و مشتریان جدیدی را از مکان هایی جذب می کنند که در غیر این صورت نمی توانستید به آنها دسترسی پیدا کنید. به عبارت دیگر، آنها برای رشد پایگاه مشتریان شما عالی هستند. اما با وجود این همه شبکه تبلیغاتی، چگونه انتخاب می کنید که از کدام یک استفاده کنید؟ کدام یک از نمایش انواع سایت تبلیغات برای شما مناسب است؟

در ادامه 10 گزینه از بهترین شبکه تبلیغات نمایشی آنلاین را می بینیم که بهترین هزینه را برای شما به ارمغان می آورند.

1.  تطبیق پذیرترین نمایش انواع سایت تبلیغات: تبلیغات Google AdSense

Google AdSense یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغات نمایشی در جهان است. نزدیک به 2 میلیون تبلیغ کننده و میلیاردها مشتری دارد. همچنین در هدایت ترافیک به وب سایت ها فوق العاده موثر است.

Google AdSense به عنوان یکی از متمایزترین شبکه های تبلیغاتی در جهان، تبلیغ کنندگان خود را با استانداردهای سختگیرانه کیفیت نگه می دارد. این استانداردهای سختگیرانه ممکن است گاهی غیرمنطقی به نظر برسند، اما برای اطمینان از اینکه فقط تبلیغ‌کنندگان جدی با Google AdSense درگیر می‌شوند، وجود دارند. Google فقط با وب‌سایت‌ها سروکار ندارد – آنها همچنین  Google Ads را به برنامه‌ها و سایر برنامه‌های مبتنی بر تلفن همراه ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید به بزرگترین مخاطبان ممکن دسترسی پیدا کنید.

برای شروع تبلیغات از طریق AdSense، فقط باید به سایت گوگل بروید و دستورالعمل های آن را دنبال کنید. سپس، باید تبلیغات با کیفیتی ایجاد کنید که کاربران را به کلیک روی سایت شما ترغیب کند. این تبلیغات باید از همه رویه‌های استاندارد همراه با  بهترین شیوه‌های Google AdSense پیروی کنند . با رعایت هر دوی این استانداردها، مطمئناً تبلیغات برجسته ای ایجاد می کنید که مشتریان را به سایت شما می آورد.

2.  تبلیغات شبکه مخاطبان فیس بوک

فیس بوک با بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان و میلیون ها تبلیغ کننده، دارای یک شبکه نمایشی قدرتمند است که به عنوان شبکه مخاطب شناخته می شود.

شبکه فیس بوک نیز به استانداردهای بسیار بالایی از نظر کیفیت و مشروعیت شرکت اختصاص دارد. آنها با مطالب مربوط به بزرگسالان یا صریح سروکار ندارند و به برخی از بزرگترین برندهای کشور کمک می کنند تا به نتایج دلخواه خود برسند.

فیس بوک همچنین تبلیغات را در سراسر شبکه گسترده ای از برنامه ها و رسانه های غیر وب سایت ارائه می دهد. به طور کلی، این یک راه عالی برای دسترسی شما به مشتریان بالقوه با استفاده از حافظه پنهان گسترده اطلاعات کاربر فیس بوک است.

به علاوه، اگر قبلاً در فیس بوک تبلیغ می کنید، انتقال به استفاده از شبکه مخاطبان آنها باید نسبتاً ساده باشد.

شما قبلاً دستورالعمل‌های مشابه تبلیغات فیس‌بوک را دنبال می‌کنید، فقط باید اندازه‌ها را برای مطابقت با مشخصات رسانه تبلیغاتی که می‌خواهید استفاده کنید، تغییر دهید.

3. مقرون به صرفه ترین نمایش انواع سایت تبلیغات: تبلیغات mMedia

mMedia یکی از بهترین شبکه های نمایش برای شرکت هایی است که تازه وارد این نوع تبلیغات شده اند.

حداقل سرمایه گذاری برای تبلیغ کنندگان ندارد، به این معنی که می توانید با حداقل 20 دلار شروع به کار کنید. در حالی که ممکن است این سرمایه گذاری نتایج خیلی خوبی برای شما به همراه نداشته باشد، شما هنوز هم از نظر تئوری می توانید آن را انجام دهید. این بدان معناست که  حداقل سرمایه‌گذاری واقعی  شما همان چیزی است که شرکت‌های دیگر در صنعت شما برای تبلیغات خاصی پیشنهاد می‌دهند. اما حتی اگر بخواهید بر یک نوع تبلیغ برای یک نوع مشتری تسلط داشته باشید، باز هم می‌توانید با سرمایه‌گذاری کمتر از متوسط ​​در mMedia نتایج عالی را ببینید.

نمایش انواع سایت تبلیغات
نمایش انواع سایت تبلیغات

4.  تبلیغات اپل

Apple Advertising یکی از پیشروترین تبلیغ کنندگان صفحه نمایش موبایل است. این تا حدودی به این دلیل است که اپل بزرگترین فروشگاه برنامه جهان را کنترل می کند، به این معنی که آنها می توانند با گنجاندن تبلیغات، کسب درآمد را برای توسعه دهندگان خود آسان کنند. این سیستم ساده به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا پول دربیاورند، و همچنین به شما امکان می‌دهد به طور مداوم به مشتریان جدیدی دست پیدا کنید که ممکن است هرگز نام وب‌سایت شما را نشنیده باشند.

علاوه بر آن، Apple Advertising دارای یک سیستم مناقصه و هدف گذاری بصری است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد انتخاب کنند که چگونه می خواهند تبلیغات خود را نشان دهند.

به طور کلی، این یک سیستم بسیار کنترل شده است که تبلیغات را تقریباً منحصراً در برنامه های تلفن همراه نمایش می دهد.

5. تبلیغات Adknowledge

Adknowledge ممکن است به اندازه برخی دیگر از شبکه های تبلیغاتی نباشد، اما هنوز هم راهی عالی برای دستیابی به مشتریان جدید است.

نقطه فروش اصلی Adknowledge تطبیق پذیری است. این به کسب و کارها اجازه می دهد در سایت های ویدیویی، شبکه های اجتماعی و برنامه های تلفن همراه تبلیغ کنند.

آنها همچنین سیستم اختصاصی خود را برای اندازه گیری علاقه مشتری دارند، به این معنی که می توانید به سرعت، به راحتی و  بادقت کاربران را در جمعیت مشتری خود هدف قرار دهید.

6. تبلیغات Yahoo

یاهو ممکن است به اندازه یک موتور جستجو محبوب نباشد، اما همچنان دارای یک شبکه نمایش قوی است که هر ماه به میلیون ها کاربر دسترسی پیدا می کند.

همچنین دارای یک سیستم هدف گیری است که مشتریان بالقوه را بر اساس جغرافیا و سن، در میان طیف گسترده ای از عوامل جمعیتی دیگر می سنجد.

موتور جستجو ممکن است به بزرگی گوگل نباشد، اما همچنان یک گزینه مقرون به صرفه و مناسب برای دستیابی به مشتریان جدید است.

7. تبلیغات Taboola

Taboola یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در دنیای تبلیغات نمایشی نیست، اما پایگاه مشتریان غول‌پیکر آن برای جذب تبلیغ‌کنندگان جدید هر روز کافی است.

Taboola برای انتشاراتی مانند The Motley Fool، The Atlantic و حتی Netflix تبلیغات ارائه می دهد. از طرفی، این بدان معناست که شما فرصت زیادی برای ارتباط با مشتریان دارید. از جنبه منفی، این بدان معناست که شما در حال رقابت با شرکت هایی هستید که بودجه تبلیغاتی زیادی دارند.

بسته به اهداف شرکت شما، Taboola می تواند برای شما کار کند.

8. تبلیغات Epom

Epom یکی از معدود شبکه های تبلیغات نمایشی است که در واقع به کاربران اجازه می دهد خدمات خود را قبل از پرداخت امتحان کنند. این آزمایش رایگان ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما برای هر شرکتی که قبلاً از تبلیغات نمایشی استفاده نکرده است، یک امتیاز عالی است.

Epom حداقل می تواند دور تمرین شما باشد تا ببینید آیا تبلیغات نمایشی برای شما مناسب است یا خیر، حتی اگر بعداً قصد استفاده از شبکه دیگری را دارید.

فراتر از آن، Epom محاسن خود را دارد. این یک شبکه همه کاره است که تبلیغات نمایشی، ویدیویی و برنامه های تلفن همراه را ارائه می دهد. همچنین با چندین شبکه دیگر همکاری می کند تا گزینه های مختلف زیادی را برای دستیابی به مشتریان در اختیار شما قرار دهد.

مهمتر از همه، Epom مقرون به صرفه است. بنابراین اگر به دنبال شروع تبلیغات نمایشی هستید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید Epom بهترین راه حل برای نیازهای شما است.

نمایش انواع سایت تبلیغات
نمایش انواع سایت تبلیغات

9.شفاف ترین نمایش انواع سایت تبلیغات: تبلیغات Airpush

Airpush یک شبکه تبلیغاتی فقط تلفن همراه است که بیش از 150000 برنامه مختلف را ارائه می دهد.

این یکی از شفاف ترین شبکه های نمایش در جهان است، به این معنی که آنها عملاً هر چیزی را که می خواهید در مورد شرکت بدانید به شما می گویند. آنها همچنین به طور انحصاری بر اساس انتخاب شرکت کار می کنند، بنابراین همه برنامه های آنها  می خواهند  تبلیغات Airpush را نشان دهند. این بدان معناست که کاربران برنامه باید پذیرای تبلیغ‌کنندگانی مانند شما باشند، به‌ویژه در مقایسه با شبکه‌های نمایشی که طبق قرارداد توسعه‌دهندگان را ملزم به استفاده از آنها می‌کنند.

10. تبلیغات Leadbolt

Leadbolt یک شبکه نمایش تلفن همراه است که به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که بین تبلیغات سلف سرویس و خدمات کامل انتخاب کنند.

برای کاربران دقیق، Leadbolt همچنین دارای یک  ویژگی مناقصه در زمان واقعی است، بنابراین می توانید پیشنهادات خود را برای تبلیغات مختلف در پرواز به روز کنید.

این نوع کنترل، Leadbolt را به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تبلیغ‌کننده تبدیل می‌کند. شما می توانید انتخاب کنید که کنترل کاملی بر تبلیغات خود داشته باشید یا به یکی از مدیران حساب Leadbolt اعتماد کنید.

صرف نظر از انتخاب خود، بهترین کنترل ممکن را بر تبلیغات خود خواهید داشت، بهترین مزیتی که Leadbolt ارائه می دهد.

برای جذب مشتری در Google AdSenseچه کار باید کرد؟

برای شروع تبلیغات از طریق AdSense، فقط باید به سایت گوگل بروید و دستورالعمل های آن را دنبال کنید. سپس، باید تبلیغات با کیفیتی ایجاد کنید که کاربران را به کلیک روی سایت شما ترغیب کند. این تبلیغات باید از همه رویه‌های استاندارد همراه با  بهترین شیوه‌های Google AdSense پیروی کنند .

چرا Apple Advertising یکی از پیشروترین تبلیغات شبکه موبایل است؟

تا حدودی به این دلیل است که اپل بزرگترین فروشگاه برنامه جهان را کنترل می کند، به این معنی که آنها می توانند با گنجاندن تبلیغات، کسب درآمد را برای توسعه دهندگان خود آسان کنند.

جنبه مثبت و جنبه منفی استفاده از Taboola چیست؟

از جنبه مثبت، شما فرصت زیادی برای ارتباط با مشتریان دارید. از جنبه منفی، شما در حال رقابت با شرکت هایی هستید که بودجه تبلیغاتی زیادی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *