ابزارهای سایت تبلیغات ایرانی

ابزار های سایت تبلیغات ایرانی

آیا به دنبال استراتژی برای تبلیغ وبلاگ یا وب سایت ایرانی خود بدون استفاده از Google Adsense هستید؟ این ابزارهای سایت تبلیغات ایرانی جایگزین را برای رسیدن به آن امتحان کنید.

ایران و ابزارهای سایت تبلیغات ایرانی

ایران که اغلب با نام پارس شناخته می شود کشوری در غرب آسیا با مساحت 1648195 کیلومتر مربع است که چهارمین کشور بزرگ آسیا و دومین کشور آسیای غربی است.جمعیت این کشور 85 میلیون نفر تخمین زده می شود که هفدهمین کشور پرجمعیت جهان است و 59.16 میلیون نفر به اینترنت دسترسی دارند. در این راستا، بین سال‌های 2020 تا 2021، تعداد کاربران اینترنت در ایران 739 هزار نفر (1.3+ درصد) افزایش یافته است. ایران در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت 70.0 درصدی دارد و پیش بینی می شود این رقم در سال های آینده افزایش یابد. همانطور که می بینید، تعداد کاربران ثبت شده اینترنت در این کشور در نتیجه پیشرفت های فن آوری قابل توجهی به طور پیوسته در حال افزایش است. یک تجارت آنلاین که در آن افراد می توانند با حفظ وبلاگ یا وب سایت خود درآمد کسب کنند، در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. بنابراین، اگر در این زمینه کار می کنید، از قبل متوجه شده اید که تبلیغ برند خود برای ایجاد پول نقد چقدر حیاتی است. در این راستا، گوگل ادسنس می تواند ابزار مفیدی برای دستیابی به هدف شما باشد اما میتوانید ابزارهای سایت تبلیغات ایرانی را جایگزین آن کنید.

Google AdSense به ناشران وب‌سایت‌های شبکه محتوای Google اجازه می‌دهد آگهی‌های مرتبط با محتوا و مخاطبان سایت‌هایشان را در متن، تصاویر، ویدیوها و رسانه‌های تعاملی نمایش دهند. گوگل مسئول نظارت، طبقه بندی و نگهداری تبلیغات سایت شما است که بر اساس محتوای شما و محتوای کاربران شما است. تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند محصولات خود را تبلیغ کنند، این تبلیغات را توسعه داده و هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

با این وجود، ذکر این نکته قابل توجه است که برخی از صاحبان مشاغل از این پلتفرم شکایات بزرگی را ابراز کرده اند، از جمله مشکلات ورود به سیستم، این واقعیت که وب سایت برای تأیید موارد شما زمان زیادی می برد و تبلیغاتی که از بین نمی روند و مشتریان را با افراد ضعیفی مواجه می کند.

ابزار های سایت تبلیغات ایرانی
ابزار های سایت تبلیغات ایرانی

بنابراین، اگر از Google Adsense راضی نیستید، در اینجا چند ​​مورد از بهترین جایگزین ها وجود دارد:

تاپسل

تاپسل، زیرمجموعه پگاه دادکاوان شریف، یک آژانس شبکه تبلیغاتی است که برای اولین بار در ایران در سال 1394 با CPCV و خدمات درون برنامه ای شروع به کار کرد، سپس خدمات خود را در انواع KPI در تبلیغات دیجیتال گسترش داد. امروزه تاپسل با دستیابی به میلیون‌ها مشترک فعال و دامنه وسیعی از رسانه‌های دیجیتال، اعتماد بین برندهای ایران و سراسر جهان را ایجاد کرده است.

برخی از ویژگی های تاپسل عبارت اند از:

  • تیم فروش و بازاریابی
  • تیم مهندسی
  • تیم محتوا
  • تیم خلاق
  • تیم رسانه ای

همشهری

همشهری توسط شهرداری تهران و توسط غلامحسین کرباسچی منتشر می شود. اولین روزنامه رنگی ایران است و دارای بیش از 60 صفحه آگهی طبقه بندی شده است. روزنامه در محدوده شهرداری تهران توزیع می شود. تیراژ روزانه بیش از 400000 نسخه دارد که با روزنامه های بزرگ آمریکایی مانند سانفرانسیسکو کرونیکل ، بوستون گلوب و شیکاگو تریبون برابری می کند.  بر اساس نتایج نظرسنجی داخلی از دیدگاه شهروندان تهرانی از تلویزیون و رسانه های مکتوب که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همشهری منتشر شده است.با 44.1 درصد در اسفند 1393 پرخواننده ترین روزنامه تهران بود. 

در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1997، روزنامه همشهری که در آن زمان توسط غلامحسین کرباسچی، شهردار سابق تهران اداره می شد، توسط محافظه کاران به حمایت از محمد خاتمی متهم شد . این امر غیرقانونی تلقی می‌شد، زیرا اوراقی که یارانه دولتی دریافت می‌کردند از جانبداری در انتخابات منع شدند. این موضوع در نهایت منجر به محاکمه کرباسچی به اتهام اختلاس شد و به حبس تعزیری محکوم شد. در دوره دوم خاتمی، دادگاه مطبوعاتی تهران رای داد که این روزنامه فقط در داخل تهران قابل توزیع است.

چهره نما

چهره نما با 40 میلیون عضو، بزرگترین شبکه اجتماعی ایرانی در وب و در بین 10 وب سایت برتر در مورد پربازدیدترین وب سایت ها در ایران است. این شبکه با 11.674.083 بازدیدکننده منحصر به فرد در روز، قطعا باید برای کمپین تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

آپارات

آپارات نسخه فارسی یوتیوب است. بیش از 13 میلیون بازدید کننده در ماه، این پلتفرم اشتراک ویدیو را به یکی از بزرگترین سایت های ایران تبدیل کرده است. همچنین یکی از معدود سایت هایی است که به شما امکان ایجاد پروفایل و قرار دادن تبلیغات را می دهد.

ابزار های سایت تبلیغات ایرانی
ابزار های سایت تبلیغات ایرانی

روندهای کلیدی که ابزارهای سایت تبلیغات ایرانی باید بدانند چیست

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام تبلیغات و برندسازی در ایران باید به آن توجه کنید این است که شما با یکی از متنوع ترین مخاطبان جهان در ارتباط هستید. این جامعه وسیعی از شمال ایران تا جنوب و از شرق تا غرب با بازاری غیراشباع در شهرهای بزرگ است. بزرگترین نمونه آن در تهران، پایتخت با جمعیت 12.5 میلیون نفر است که یک سوم بیشتر از نیویورک است. آیا می دانستید تهران بزرگ ترین شهر ایران، دومین شهر بزرگ غرب آسیا و سومین شهر بزرگ خاورمیانه است؟ این یک جامعه بزرگ و چند فرهنگی با طیف وسیعی از تنوع است. مثلاً در وسط تهران، در هر لحظه می توانید حداقل پنج زبان مختلف را بشنوید. این تنوع نه تنها برای کارگرانی که برای یافتن شغل به شهرهای بزرگ رفت و آمد می کنند، صدق می کند، بلکه به مدیران سطح بالای دولتی و تصمیم گیرندگان نیز، این جمعیت شناسی تهران بعد از انقلاب است. ایران 80 میلیون نفر جمعیت دارد اما 80 میلیون نفر بسیار متنوع است. با وجود اینکه قدرت خرید اکثریت مردم در هشت سال حکومت احمدی نژاد کاهش یافته است، اما در مورد برندهای لوکس و محصولات و خدمات باکیفیت، این جامعه همچنان یک جامعه مطالبه گر است. در سال‌های اخیر مراکز خرید لوکس زیادی در تهران و سایر شهرهای ایران افتتاح شده است و اکثر آنها در تعطیلات آخر هفته شلوغ هستند. مردم از خرید و صرف شام یا ناهار در رستوران ها و فست فودها لذت می برند. آنها دوست دارند لباس بپوشند و به مراکز خرید بروند، ببینند و دیده شوند، و حتی اگر خرید نمی کنند، حداقل در حال دیدن ویترین هستند. بیش از پانزده مرکز خرید بزرگ فقط در تهران در حال ساخت است و بسیاری دیگر در سایر نقاط کشور نیز در حال ساخت هستند. جامعه در مورد برندها بسیار پیچیده است. مصرف کنندگان ایرانی حس مشخصی از سبک دارند و دوست دارند خودنمایی کنند. اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی یا برندسازی موفق در ایران راه اندازی کنید، نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید.

چشم انداز رسانه های محلی و سرعت رشد ابزارهای سایت تبلیغات ایرانی چگونه است؟

شبکه های سیما در 30 سال گذشته اصلی ترین راه تبلیغات و برندسازی در ایران بوده اند .و رسانه های بیرونی در رتبه دوم و پس از آن روزنامه ها و مجلات قرار گرفتند. در هشت سال گذشته، شبکه های تلویزیونی ملی به دو دلیل عمده مخاطبان خود را از دست دادند. اولی وضعیت مالی دولت بود که شبکه های سراسری غیر خصوصی را مجبور کرد که اکثر تولیدات بزرگ را به تعویق بیندازند و با تولید برنامه های کم هزینه زنده بمانند. دلیل دیگر این بود که قوانین و مقررات دولتی در مورد انعکاس ارزش‌های خانوادگی و سبک زندگی اسلامی، ساختن فیلم‌های عامه‌پسند را برای هنرمندان و فیلم‌سازان دشوار می‌کرد، زیرا مجبور بودند از کلیشه‌های زیادی استفاده کنند. این بدان معنا بود که بسیاری از آنها دیگر قادر به تولید برای صدا و سیما نبودند. سرمایه گذاران رسانه ای خارج از ایران از این فرصت استفاده کردند و راه اندازی شبکه های ماهواره ای زیادی را با بودجه بیشتر و محدودیت های کمتر در محتوای برنامه ها آغاز کردند. با انجام این، آنها سهم مخاطب را به دست آوردند و به شکست شبکه ملی تلویزیون سرعت بخشیدند. شبکه ملی هم اکنون با استراتژی ها و سیاست های جدید بازمی گردد تا مخاطبان از دست رفته خود را به دست آورد. عامل دیگر در چشم انداز رسانه های محلی، رسانه های دیجیتال است. رسانه های دیجیتال در ایران نسبتا جدید هستند و سرعت رشد آن شگفت انگیز است.

مهم ترین نکته در هنگام تبلیغات چیست؟

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام تبلیغات و برندسازی در ایران باید به آن توجه کنید این است که شما با یکی از متنوع ترین مخاطبان جهان در ارتباط هستید. این جامعه وسیعی از شمال ایران تا جنوب و از شرق تا غرب با بازاری غیراشباع در شهرهای بزرگ است. بزرگترین نمونه آن در تهران، پایتخت با جمعیت 12.5 میلیون نفر است که یک سوم بیشتر از نیویورک است.

شبکه های تلویزیون ملی چرا عمده مخاطبان خود را از دست دادند؟

اولی وضعیت مالی دولت بود که شبکه های سراسری غیر خصوصی را مجبور کرد که اکثر تولیدات بزرگ را به تعویق بیندازند و با تولید برنامه های کم هزینه زنده بمانند. دلیل دیگر این بود که قوانین و مقررات دولتی در مورد انعکاس ارزش‌های خانوادگی و سبک زندگی اسلامی، ساختن فیلم‌های عامه‌پسند را برای هنرمندان و فیلم‌سازان دشوار می‌کرد، زیرا مجبور بودند از کلیشه‌های زیادی استفاده کنند. این بدان معنا بود که بسیاری از آنها دیگر قادر به تولید برای صدا و سیما نبودند. 

ضریب نفوذ اینترنت در ایران چگونه است؟

جمعیت این کشور 85 میلیون نفر تخمین زده می شود که هفدهمین کشور پرجمعیت جهان است و 59.16 میلیون نفر به اینترنت دسترسی دارند. در این راستا، بین سال‌های 2020 تا 2021، تعداد کاربران اینترنت در ایران 739 هزار نفر (1.3+ درصد) افزایش یافته است. ایران در حال حاضر ضریب نفوذ اینترنت 70.0 درصدی دارد و پیش بینی می شود این رقم در سال های آینده افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *