ابزارهای سایت تبلیغات برند

ابزارهای سایت تبلیغات برند

تصور کنید که چشم اندازی دارید اما قادر به تحقق آن نیستید. برای اینکه تصویر برند عالی را در ذهن داشته باشید اما ایده ای برای زنده کردن آن نداشته باشید یا شاید در مرحله‌ای هستید که برند را دارید، اما در مورد رشد آن در حالت توقف هستید. همه مشکلات به یک اندازه خسته کننده هستند، اینجاست که ابزارهای سایت تبلیغات برند وارد می شوند.

اهمیت ابزارهای سایت تبلیغات برند

خوشبختانه برای همه ما بازاریاب‌های برند، برخی از افراد بسیار باهوش ابزارهای برندسازی را ابداع کردند که بسیاری از بدبختی‌های ما را از بین می‌برد.

با این حال، یافتن ابزارهای خوب تحقیق بازار، به ویژه برای بازاریابی برند، دشوار است. به همین دلیل یکی از افراد بسیار باهوش ما تصمیم گرفت همه آن ها را در یک مکان فهرست کند تا شما آن را پیدا کنید.

همه چیزهایی را که برای مدیریت برند نیاز دارید، از ردیابی برند گرفته تا بازاریابی آفلاین و ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی را بیابید.

فهرست ابزارهای سایت تبلیغات برند

فهرست این ابزارها به تجزیه و تحلیل شما برای انتخاب راحت تر کمک می کند.

ابزار Sprout social

هدف Sprout Social کمک به مشتریان خود برای درک آسان و دسترسی آسان به مخاطبان است. علاوه بر این، درگیر کردن جامعه و اندازه گیری همه عملکرد آسان تر است.

علاوه بر این، این ابزار همچنین با یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی کامل ارائه می شود، بنابراین تمام تعاملات با مخاطبان هدف بدون دردسر است.

قیمت گذاری

اگر مطمئن نیستید که آیا Sprout Social برای شما مناسب است یا خیر، همیشه می‌توانید دوره آزمایشی رایگان آن‌ها را امتحان کنید. هنگامی که آماده ثبت نام برای بسته کامل هستید، برنامه های قیمت گذاری متفاوتی در دسترس است، بنابراین برای همه نوع بودجه ایده آل است.

طرح استاندارد اولیه فقط 99 دلار در ماه است. ارتقاء به طرح حرفه ای 149 دلار در ماه هزینه دارد و حتی برنامه پیشرفته با 249 دلار در هر ماه وجود دارد.

اکثر برندها طرح حرفه ای را انتخاب می کنند، که به آن ها فرصت می دهد تا حداکثر 10 نمایه رسانه های اجتماعی را مدیریت کرده و برای آن ها گزارش ایجاد کنند. همچنین می توانید برای کلمات کلیدی توییتر و روندهای هشتگ تجزیه و تحلیل انجام دهید و همچنین از ادغام Helpdesk مفید استفاده کنید.

Sprout Social مطمئنا یک ابزار همه کاره مفید است که بسیاری از بازاریابان برند برای راحتی آن از آن استفاده می کنند.

ابزار Latana

نرم افزار ردیابی برند Latana با هوش مصنوعی به برندها کمک می کند تا با ارائه بینش های مقیاس پذیر در سطح جهانی، تصمیمات بازاریابی بهتری بگیرند.

فناوری یادگیری آن ها نه تنها برند شما، بلکه رقبای شما را نیز به دقت ردیابی می کند و از طریق نظارت بر برند ، بخش بندی عمیق مخاطبان را برای مخاطبان هدف فراهم می کند.

بینش لاتانا از 500 میلیون نفر که در بیش از 100 کشور در سرتاسر جهان زندگی می‌کنند، ایجاد می‌شود و این نرم‌افزار دارای داشبورد بصری است که می‌تواند مطابق با نیازهای فردی برندها سفارشی شود.

قیمت گذاری

می‌توانید مقدمه‌ای رزرو کنید که می‌تواند به شما در عمل، مزه ابزار را بدهد. همچنین منابع رایگان زیادی در سایت وجود دارد که ارزش بررسی دارند، از جمله کتاب الکترونیکی و کاغذهای سفید هستند.

ابزار TapInfluencer

اگر وسوسه شده اید که انگشتان پای خود را وارد دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ کنید، TapInfluencer  مکانی عالی برای شروع است. این شاخه جدید بازاریابی به لطف محتوای معتبری که مصرف کنندگان واقعاً می خواهند ببینند، مخاطبان را جذب می کند. همانطور که بسیاری از مصرف کنندگان به تأثیرگذارانی که دنبال می کنند اعتماد می کنند، برندهای مرتبط با آن ها را به همان اندازه قابل اعتماد می بینند.

اگر می‌خواهید درباره نحوه عملکرد پلتفرم بازاریابی TapInfluencer اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید از تور محصول خود راهنمای آن‌ها شرکت کنید.

این یک ابزار عالی برای هر برندی است که تازه شروع به بازاریابی اینفلوئنسر کرده است. TapInfluence  می‌تواند شما را با اینفلوئنسرهای مناسب مطابقت دهد که می‌توانند روی تبلیغ کمپین شما کار کنند. نیازی به تلاش زیاد برای ایجاد روابط با اینفلوئنسرها از ابتدا نیست، چیزی که بسیاری از برندها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

ابزارهای سایت تبلیغات برند
ابزارهای سایت تبلیغات برند

ابزار Snaplytics

برای برندهایی که حضور اصلی آنها در رسانه های اجتماعی در اینستاگرام و اسنپ چت است، Snaplytics  همه چیز مورد نیاز برای ایجاد داستان های جذاب را دارد. هنگامی که داستان ها در معرض دید عموم قرار می گیرند، این ابزار داده هایی را در مورد تأثیر آن ها و بسیاری از بینش های دیگر ارائه می دهد.

بسیاری از کاربران Snaplytics از بینش‌های عملی لذت می‌برند که به آن ها اجازه می‌دهد داستان‌های رسانه‌های اجتماعی خود را برای بهتر شدن بهبود بخشند و تغییر دهند. علاوه بر این، استفاده از داشبورد آسان است و کاربران همچنین می توانند از کل کتابخانه محتوای گذشته Snalpytics استفاده کنند. با مشاهده این داستان های قبلی، می توانید ببینید چه چیزی برای مخاطبان مختلف به خوبی کار می کرد.

قیمت گذاری

یک نسخه آزمایشی رایگان در وب‌سایت موجود است، بنابراین می‌توانید از Snaplytics استفاده کنید تا ببینید چگونه برای شما مناسب است. بسته به نوع حسابی که با آنها می خواهید، قیمت می تواند بین 100-300 دلار در ماه باشد و برای دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی تخفیف در نظر گرفته شده است.

ابزار Google Analytics

گوگل آنالیتیکس که توسط غول جستجوگر گوگل به شما ارائه شده است یک ابزار آنلاین رایگان برای استفاده است که به شما یک نمای کلی از ترافیک وب سایت شما می دهد.

برای شروع کار با این ابزار کافی است چند خط کد اضافی را وارد سایت خود کنید. این کد هوشمند سپس فعالیت های کاربران وب را که از سایت شما بازدید می کنند ردیابی و ثبت می کند.

به لطف این، به ویژگی های قابل توجه ترافیک وب مانند سن و موقعیت جغرافیایی دسترسی خواهید داشت. همچنین به شما نشان داده می شود که کاربران واقعاً در وب سایت شما چه کاری انجام می دهند، از جمله صفحاتی که روی آن ها کلیک می کنند.

قیمت گذاری

برای کسانی که به دنبال نسخه آزمایشی رایگان هستند، گوگل یک حساب آزمایشی راه اندازی کرده است که می توانید از آن استفاده کنید. وقتی تصمیم می گیرید که آماده استفاده واقعی از Google Analytics هستید، هیچ هزینه ای برای راه اندازی یک حساب دریافت نمی کنید.

اکثر برندها متوجه می شوند که این بینش کافی برای آن ها فراهم می کند، اما اگر حتی بیشتر می خواهید، می توانید در Google Analytics 360  که پلتفرم برتر است ثبت نام کنید. قیمت ها از 150000 دلار در سال شروع می شود.

نسخه استاندارد Google Analytics یک ابزار عالی برای استارت آپ هایی است که بودجه محدودی دارند. داده‌های به‌دست‌آمده از آن می‌تواند استراتژی‌های سئو را تقویت کند و همچنین راه‌هایی را که می‌توان طراحی سایت را بهبود بخشید برجسته کرد.

ابزار Mention

یکی دیگر از ابزارهای محبوب ردیابی رسانه های اجتماعی، Mention، مدیریت حضور آنلاین و پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی را برای برندها ساده می کند.

از گوش دادن به مکالمات رسانه های اجتماعی گرفته تا پاسخگویی و تعامل با مخاطبان، ذکر در هر مرحله از راه وجود دارد. این بدان معناست که برندها هرگز اطلاعات ارزشمندی را از دست نمی دهند و می توانند بحث ها را در جهت دلخواه خود پیش ببرند.

Mention راه آسانی را برای ردیابی و نظارت بر رقبا در رسانه های اجتماعی به برندها ارائه می دهد. همچنین ابزار مفیدی برای مشاهده اینکه مشتریان دقیقاً در مورد یک برند چه فکر می کنند و همچنین بینش هایی در مورد آگاهی و توجه به برند به دست خواهید آورد.

قیمت گذاری

برای امتحان Mention out for size، می‌توانید یک ماه از ویژگی‌های محدود را به صورت رایگان لذت ببرید. برنامه های پولی از 25 دلار در ماه شروع می شود.

ابزار Unfollower Stats

آیا عالی نیست اگر بتوانید بفهمید چه کسی شما را در توییتر آنفالو کرده است؟ خوب، حالا شما می توانید. فقط باید شروع به استفاده از Unfollower Stats کنید. شما داده هایی را در مورد همه فالوورها و آنفالوکنندگان دریافت خواهید کرد که همه آنها به روشی بسیار آسان برای هضم ارائه خواهند شد.

ابزارهای سایت تبلیغات برند
ابزارهای سایت تبلیغات برند

ردیابی افرادی که توییتر برند شما را دنبال می‌کنند و آن‌ها را فالو می‌کنند می‌تواند مفید باشد زیرا باید به شما نشان دهد که آیا مخاطبان هدف شما واقعاً به شما وفادار هستند یا خیر.

به علاوه، باید ببینید کدام یک از توییت‌های شما باعث می‌شود افراد بیشتری دکمه Unfollow را بزنند، بنابراین می‌دانید که در آینده آن ها را تکرار نکنید.

قیمت گذاری

برای اینکه ببینید چگونه این ابزار آنلاین می تواند به شما کمک کند، ممکن است بخواهید آزمایشی، رایگان آن ها را امتحان کنید. اگر می‌خواهید ادامه دهید، حتی نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید زیرا استفاده از طرح اولیه رایگان است.

اگر می‌خواهید تعداد فالوورهای بیشتری را ردیابی کنید یا حتی به ویژگی‌ها و آمار بیشتری دسترسی داشته باشید، حساب‌های Premium  و Pro به ترتیب فقط ۲.۹۹ دلار و ۴.۹۹ دلار در ماه هستند.

ابزار Hootsuite

Hootsuite می داند که مدیریت رسانه های اجتماعی مختلف می تواند بسیار وقت گیر باشد و این چیزی نیست که همه برندها برای آن وقت داشته باشند. این ابزار به آن کمک می کند زیرا به برنامه ریزی، مدیریت و گزارش دهی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی کمک می کند.

هنگامی که تصمیم به ثبت نام در Hootsuite دارید، آموزش های زیادی در دسترس است تا بتوانید فوراً بهترین استفاده را از این ابزار ببرید. بسیاری از مشتریان پر مشغله عاشق این واقعیت هستند که می توانند توییت ها و سایر محتوای رسانه های اجتماعی را به صورت انبوه آپلود کنند تا بتوانند یک هفته یا بیشتر محتوا را در یک بار مدیریت کنند.

قیمت گذاری

آزمایش رایگان موجود باید به شما یک مزه عالی بدهد تا ببینید Hootsuite چگونه می تواند به برند شما کمک کند. سپس برنامه های ماهانه مختلفی در دسترس است که از 25 پوند تا 520 پوند متغیر است. طرح های قابل تنظیم نیز موجود است.

ابزارهای سایت تبلیغات برند آفلاین

در ادامه با ابزارهای سایت تبلیغات برند آفلاین اشنا می شوید.

ابزار Vector Magic

پوسترها و بروشورها برخی از اشکال سنتی بازاریابی آفلاین هستند. برای جلب توجه مخاطبان هدف خود، به برخی از مواد چاپ شده ماهرانه نیاز دارید، جایی که Vector Magic می تواند به شما کمک کند.

در وب‌سایت، می‌توانید تصاویر خود را در فرمت‌های مختلف فایل آپلود کنید و سپس می‌توانید آن ها را ویرایش کنید تا دقیقاً همانطور که می‌خواهید دریافت کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، تصاویر شما آماده ارسال برای چاپ خواهند بود.

قیمت گذاری

استفاده از ابزار آنلاین بسیار آسان است و برای استفاده حداکثری از Vector Magic نیازی به تجربه ویرایش عکس یا تصویر نخواهید داشت. همچنین قیمت مناسبی دارد و نسخه آنلاین قابل استفاده در وب سایت آن ها فقط 9.95 دلار در ماه است. اگر می خواهید از نسخه پیشرفته دسکتاپ آن ها استفاده کنید، که می تواند به عنوان برنامه کاربردی خود استفاده شود، یک بار هزینه 295 دلار است.

ابزار Business Card Maker

اگرچه اکثر مردم فکر می کنند که این روزها بسیاری از تجارت ها به صورت آنلاین انجام می شود، کارت ویزیت هنوز یک ابزار ضروری برای اکثر کارآفرینان و متخصصان صنعت است. برای کارتی که از بقیه متمایز است، ممکن است بخواهید از Business Card Maker  برای طراحی آن استفاده کنید.

قیمت گذاری

یکی دیگر از ابزارهای آنلاین که نیازی به تجربه گسترده ویرایش تصویر توسط کاربران ندارد، این سایت طراحی کارت ویزیت را به مراحل ساده تقسیم می کند. علاوه بر این، ایجاد طرح سفارشی شما کاملا رایگان است.

هنگامی که کارتی را طراحی کردید، می توانید طرح را به سرویس چاپ انتخابی خود ببرید. از طرف دیگر، می‌توانید Business Card Maker  را نیز دریافت کنید تا کارت‌های شما را برای شما چاپ کند.

ابزارهای سایت تبلیغات برند
ابزارهای سایت تبلیغات برند

ابزار Crello

یکی دیگر از گزینه‌های طراحی خوب، Crello  است، یک ابزار آنلاین که به ایجاد انیمیشن و گرافیک کمک می‌کند. فرقی نمی کند که از پس‌زمینه طراحی نباشید، این ابزار همه چیزهایی را دارد که می‌توانید برای تحقق ایده‌های طراحی خود به آن نیاز داشته باشید.

بسیاری از بازاریاب ها این ابزار را دوست دارند بخاطر این که این ابزار ساده است. همچنین الگوهای بسیار مفیدی وجود دارد تا بتوانید هدرهای زیبای فیس بوک یا تصاویر نمایه توییتر ایجاد کنید.

قیمت گذاری

استفاده از Crello کاملاً رایگان است، اما طرح‌ها و انیمیشن‌های شما با برچسب برند مشخص می‌شوند. اگر می خواهید این واترمارک ها را حذف کنید.

ابزارهای سایت تبلیغات برند آنلاین

بررسی ابزارهای سایت تبلیغات برند آنلاین در انتخاب هر چه بهتر و راحت تر این موارد به شما کمک می کند.

ابزار Rebrandly

پیوندها در مورد محتوا بسیار مهم هستند. شما باید اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی بک لینک به محتوای خود در وب سایت خود اضافه می کنید و باید تعداد زیادی لینک را در سایت های خارجی نیز ذخیره کنید.

آیا تعداد پیوندهای آنلاین خود را از دست داده اید؟ اگر چنین است، پس به Rebrandly نیاز دارید.

Rebrandly به شما این فرصت را می دهد که همه پیوندهایی را که به صورت آنلاین وجود دارند، خواه در رسانه های اجتماعی یا وب سایت ها، ردیابی کنید.

این ابزار همچنین به شما این شانس را می دهد که تلاش های پیوند خود را افزایش دهید و توانایی رشد و هدف قرار دادن مخاطبان خاص را با پیوندهای کوتاه شده ارائه می دهد.

قیمت گذاری

اگر می‌خواهید ویژگی‌های اولیه را در Rebrandly آزمایش کنید، یک طرح رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

ابزار Balsamiq

شرکت‌های زیادی وجود دارند که اکنون به دنبال ایجاد اپلیکیشن‌های خاص خود و UI سفارشی در محل هستند. به این ترتیب آن ها می توانند تجربه کاربری کاملی را برای مخاطبان خود ایجاد کنند و تجربه ای که خطر از دست دادن مشتریان وفادار آن ها را نداشته باشد. با این حال، ایجاد برنامه‌ها، نرم‌افزارها و رابط کاربری بسیار دشوار است.

اگر شروع به استفاده از Balsamiq کنید، اینطور نیست. این ابزار آنلاین تلاش می‌کند تا طراحی UI را بسیار در دسترس‌تر کند، به طوری که صاحبان مشاغل، بازاریابان و سایر کارآفرینانی که تجربه طراحی ندارند، بتوانند سایت‌ها و برنامه‌های شیک ایجاد کنند.

قیمت گذاری

شما می توانید آموزش این ابزار را به صورت آنلاین ببینید و برنامه های ماهانه آن فقط با 9 دلار در ماه شروع می شود. هنگامی که برای یک طرح ثبت نام می کنید، می توانید از یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه لذت ببرید تا مطمئن شوید که این ابزار طراحی برای شما و برند شما مناسب است.

ابزار Name Check

چه اتفاقی می افتد اگر ایده درخشانی برای یک شرکت یا برند داشته باشید اما نمی دانید چه نامی برای آن بگذارید؟ می توانید به سایت بررسی نام مراجعه کنید. به سادگی هر ایده ای را که دارید در بررسی کننده آن ها وارد کنید و آن ها نشان می دهند که کدام URL  های بالقوه در دسترس هستند. چه از صفر شروع کنید و چه در حال تغییر نام تجاری کامل باشید، این یک راه عالی است برای اینکه ببینید کدام نام برای شما بهتر است.

می‌توانید همه چیز را از نام دامنه گرفته تا دسته‌های رسانه‌های اجتماعی و نام‌های برنامه‌های موبایل جدید بررسی کنید. بسیاری از بازاریاب‌های برند دوست دارند نام خود را وارد کنند، حتی اگر کاملاً بر روی آن قرار گرفته باشند، فقط برای اطمینان از اینکه بهترین بازتاب برند آن ها خواهد بود.

قیمت گذاری

یکی از مزیت های اصلی این ابزار این است که استفاده از آن کاملا رایگان است و آن را راهی مقرون به صرفه برای یافتن نتایج دقیق در مورد نام های احتمالی خود می کند.

اهمیت ابزارهای سایت تبلیغات برند را بنویسید؟

خوشبختانه برای همه ما بازاریاب‌های برند، برخی از افراد بسیار باهوش ابزارهای برندسازی را ابداع کردند که بسیاری از بدبختی‌های ما را از بین می‌برد.
با این حال، یافتن ابزارهای خوب تحقیق بازار، به ویژه برای بازاریابی برند، دشوار است. به همین دلیل یکی از افراد بسیار باهوش ما تصمیم گرفت همه آن ها را در یک مکان فهرست کند تا شما آن را پیدا کنید.

هدف ابزار Sprout social چیست؟

هدف Sprout Social کمک به مشتریان خود برای درک آسان و دسترسی آسان به مخاطبان است. علاوه بر این، درگیر کردن جامعه و اندازه گیری همه عملکرد آسان تر است.
علاوه بر این، این ابزار همچنین با یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی کامل ارائه می شود، بنابراین تمام تعاملات با مخاطبان هدف بدون دردسر است.

در مورد ابزار Google Analytics دو خط توضیح دهید؟

گوگل آنالیتیکس که توسط غول جستجوگر گوگل به شما ارائه شده است یک ابزار آنلاین رایگان برای استفاده است که به شما یک نمای کلی از ترافیک وب سایت شما می دهد.
برای شروع کار با این ابزار کافی است چند خط کد اضافی را وارد سایت خود کنید. این کد هوشمند سپس فعالیت های کاربران وب را که از سایت شما بازدید می کنند ردیابی و ثبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *