لیست سایت تبلیغات آگهی

لیست سایت تبلیغات آگهی

صنعت فناوری تبلیغات همیشه در حال پیشرفت است. بنابراین، نمی‌توان گفت که گوگل رقبایی دارد که می‌توانند عملکرد خوبی برای آن ها داشته باشند. در این مقاله در خصوص لیست سایت تبلیغات آگهی شبکه های تبلیغاتی، نحوه عملکرد آن ها و اینکه چرا ناشران باید آن ها را انتخاب کنند، بیاموزید

اهمیت لیست سایت تبلیغات آگهی

هر زمان که در مورد کسب درآمد از وب سایت ها صحبت می کنیم، اولین نامی که در ذهن ظاهر می شود Google AdSense است. در حالی که هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، به هر حال این بهترین شبکه تبلیغاتی جهان است، عاقلانه نیست که فرض کنیم AdSense  نمی تواند از هیچ شبکه تبلیغاتی دیگری پیشی بگیرد.

ممکن است برای فهمیدن اینکه کدام شبکه تبلیغاتی یا ترکیبی از شبکه های تبلیغاتی بالاترین درآمد را ایجاد می کند، چند آزمایش لازم باشد. با این حال، پس از فهمیدن آن، ناشران می توانند به طور موثر روی کسب درآمد از وب سایت خود کار کنند.

شبکه تبلیغاتی چیست؟

شبکه‌های تبلیغاتی موجودی‌های موجود را از یک ناشر دریافت می‌کنند و آن‌ها را به عنوان نمایش‌های بسته‌بندی شده به تبلیغ‌کنندگان می‌فروشند.

در یک فرآیند ساده فروش موجودی، یک شبکه تبلیغاتی را به عنوان واسطه ای در نظر بگیرید که مسئول معرفی برداشت مناسب به خریدار مناسب است.

با ناشران (طرف عرضه) و تبلیغ کنندگان (طرف تقاضا) همکاری می کند تا به آن ها کمک کند تا به اهداف کمپین تبلیغاتی خود برسند.

اکنون، با پیچیده شدن چرخه تبادل موجودی، نقش شبکه های تبلیغاتی متفاوت می شود. برای ناشران، شبکه‌های تبلیغاتی گاهی مستقیماً موجودی را می‌فروشند و در زمان‌های دیگر، موجودی را از SSP یا صرافی‌های تبلیغاتی می‌خرند و آن را برای سود بیشتر می‌فروشند.

بسیاری از ناشران در یک نوع خاص از قالب های تبلیغاتی تخصص دارند. از این رو، ناشرانی که به دنبال کسب درآمد از طریق یک قالب خاص هستند، باید شبکه های تبلیغاتی را در نظر بگیرند.

به عنوان مثال، شبکه‌های تبلیغاتی CPM مانند Criteo  وجود دارند که بهترین نرخ CPM را ارائه می‌دهند و سپس شبکه‌های تبلیغات ویدیویی مانند Unruly هستند که به ناشران با بهترین محتوای ویدیویی خدمات ارائه می‌دهند.

چرا شبکه های تبلیغاتی مهم هستند؟

شبکه های تبلیغاتی به عنوان یک واسطه تجاری بین ناشران و تبلیغ کنندگان عمل می کنند. در اکوسیستم تبلیغاتی، آنها به عنوان عناصر ضروری کسب درآمد عمل می کنند. بدون شبکه های تبلیغاتی، ناشران باید با هر تبلیغ کننده منفرد معامله کنند.

علاوه بر این، شبکه‌های تبلیغاتی به طور موثر برای فروش موجودی تبلیغات باقی‌مانده کار می‌کنند. اساساً، شبکه‌های تبلیغاتی موجودی باقی‌مانده را از چندین ناشر می‌گیرند، آن ها را بر اساس جمعیت‌شناسی تفکیک می‌کنند و نمایش‌های تقسیم‌بندی شده را به تبلیغ‌کنندگانی می‌فروشند که به طور خاص به دنبال برداشت‌های مشابه هستند.

انجام این کار مطمئن می شود که موجودی ناشران به موقع به تبلیغ کننده مناسب می رسد. اکنون مشخص شده است که شبکه های تبلیغاتی برای ناشران ضروری هستند.

انواع مختلف شبکه های تبلیغاتی چیست؟

در زیر برخی از انواع اصلی شبکه های تبلیغاتی آورده شده است:

  • شبکه تبلیغاتی ممتاز: این نوع شبکه تبلیغاتی موجودی هایی را از ناشران محبوب ارائه می دهد.
  • شبکه های تبلیغاتی عمودی: شبکه های تبلیغاتی با موضوع خاص هستند. به عنوان مثال، شبکه های تبلیغات فناوری، شبکه های تبلیغاتی خودرو، شبکه های تبلیغات تجاری، شبکه های تبلیغات مد و غیره.
  • شبکه تبلیغاتی خاص موجودی: آن ها بر روی نوع خاصی از موجودی (مانند موبایل، ویدیو، بومی) تمرکز می کنند.
  • شبکه تبلیغاتی وابسته: آن ها معمولاً از مدل قیمت گذاری سهم درآمد، CPC  یا CPA استفاده می کنند.

چگونه بهترین شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

یافتن بهترین شبکه های تبلیغاتی آسان است. فقط یک مشکل وجود دارد، انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد و اصطلاحات رایج در  صنعت فناوری تبلیغات مطمئناً کمک نمی کند. خرید برنامه ای چیست؟ آیا باید CPC یا CPM را انتخاب کنید؟ آیا باید از واحدهای استاندارد IAB استفاده کنید یا انواع جدیدتر و نوآورانه تر؟

برخی از این سؤالات ممکن است دلهره‌آور به نظر برسند، اگر به‌طور خاص وقت نگذارید و درک نکرده باشید که چگونه اکوسیستم فناوری تبلیغات آنلاین کار می‌کند، بنابراین ممکن است به نظر برسد که انتخاب شبکه برای وب‌سایت شما کار سختی است، اما لازم نیست اینطور باشد.

لیست سایت تبلیغات آگهی
لیست سایت تبلیغات آگهی

چند نکته خلاصه می شود که باید برای یافتن بهترین شبکه تبلیغاتی در نظر بگیرید:

  • اندازه شبکه تبلیغ کننده
  • کیفیت تبلیغات در شبکه
  • تنوع در قالب های تبلیغاتی موجود است.
  • غرامت و شرایط پرداخت
  • تکنولوژی زیربنایی

بهترین بستر تبلیغاتی کدام است؟

ما فهرستی از بهترین شبکه‌های تبلیغاتی را گردآوری کرده‌ایم تا به ناشران کمک کنیم تا شبکه‌های مناسب خود را انتخاب کنند:

1. خدمات ناشر آمازون

چه یک ناشر متوسط، چه ناشر کوچک یا یک ناشر بزرگ، Amazon Publisher Services راه حل هایی برای همه دارد. یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی است.

دسترسی ناشران به راه‌حل‌های مبتنی بر فضای ابری از جمله مناقصه سرصفحه، بازار شفاف، بینش خرید و بازار یکپارچه آگهی برای ناشران فراهم می‌شود.

ناشران می توانند با خریداران از سراسر وب ارتباط برقرار کنند که می تواند درآمد آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

به‌علاوه، ناشران از طریق داده‌های خرید، بینش گسترده‌تری در مورد کاربران خود به دست می‌آورند و از این طریق به آنها کمک می‌کنند تا تجربه کاربری را افزایش دهند.

  • مدل: به مدل شریک تقاضا بستگی دارد
  • حداقل ترافیک: 5000 بازدید منحصر به فرد در روز

2. PopAds به عنوان بهترین شبکه تبلیغاتی

PopAds یک شبکه تبلیغاتی pop-under است که نسبتاً سریعتر و ایمن تر از سایر شبکه های مشابه شناخته شده است. این رسانه به ناشران امکان می دهد تا از ترافیک وب سایت خود با کمک تبلیغات پاپ-آندر با کیفیت بالا کسب درآمد کنند.

یک مزیت برای ناشران این است که امکان پرداخت های درخواستی و دسترسی به تبلیغ کنندگان از بیش از 40 کشور را فراهم می کند.

در نتیجه، این امر در انتخاب کلمات کلیدی و هدف گذاری برای کسب درآمد موثر از ترافیک در جایگاه خود، دامنه وسیعی را برای ناشران فراهم می کند. از این رو به عنوان یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی شناخته می شود.

3. Adcash به عنوان یک شبکه تبلیغاتی برتر

Adcash DSP+  یک پلتفرم تبلیغات آنلاین برای تبلیغ کنندگان و ناشران با بیش از 10000 کمپین فعال در سراسر جهان است.

تمام قالب‌های تبلیغاتی با بهترین عملکرد را برای کسب درآمد از طریق وب و موبایل ارائه می‌کند ، از جمله پاپ‌آندر، تبلیغات بومی، اعلان‌های فشار، بنرها، و بینابینی.

آن ها تعدادی ابزار و ویژگی دارند که به ناشران کمک می کند تا به طور مؤثرتری از ترافیک خود درآمد کسب کنند. علاوه بر این، فناوری آن ها از مسدود کننده های تبلیغات دور می زند و آن را به یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی تبدیل می کند.

ناشران می توانند انتظار داشته باشند eCPM های بالا، شرایط پرداخت منعطف، آمار لحظه ای و پشتیبانی از آن ها داشته باشند. مدیران حساب با تجربه و چند زبانه آن ها به ناشران کمک می کنند تا استراتژی کسب درآمد خود را به سطح بالاتری برسانند.

4. پلتفرم Adsterra

Adsterra یک شبکه تبلیغاتی قابل اعتماد با Partner Care است که ماهانه بیش از 30 میلیارد نمایش آگهی در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت به دلیل تیم مجرب و واجد شرایط، ترافیک مستقیم منحصر به فرد از سراسر جهان، سه سطح محافظت در برابر تقلب و طیف گسترده ای از فرمت های تبلیغاتی و روش های پرداخت مشهور است.

اخیرا، Adsterra  بیش از 100 هزار کمپین را در 248 منطقه جغرافیایی ثبت کرده است که بیش از 30 میلیارد بازدید در ماه ارائه می دهد.

5.  SmartyAds به عنوان بهترین شبکه تبلیغاتی

SmartyAds SSP یک شبکه فروش رسانه است که برای ناشرانی که به دنبال بهینه سازی درآمد هوشمند هستند ایجاد شده است.

بسته‌بندی‌های پیشنهادی سرصفحه متقابل محیطی (رومیزی، تلفن همراه یا درون برنامه‌ای) و معاملات بازار خصوصی با حجم بالا، رقابت برای موجودی را تشدید می‌کند و به رشد بازدهی ناشران کمک می‌کند.

آن ها بیش از 2 میلیارد برداشت روزانه را ارائه می دهند که بالاترین eCPM ، CTR، و نرخ پر شدن را در تمام مناطق جغرافیایی، که تا 100 درصد افزایش می دهد، ارائه می دهند.

لیست سایت تبلیغات آگهی
لیست سایت تبلیغات آگهی

SmartyAds همچنین طیف وسیعی از قالب‌های تبلیغاتی دسکتاپ و موبایل را در لیست سایت تبلیغات آگهی ارائه می‌کند، به‌عنوان مثال، ویدیوهای پاداش‌دار، تبلیغات داخلی، و بنرها.

IOS  و Android SDK سبک و بدون تأخیر آن ها واسطه گری را فعال می کند که درخواست ها را به تعداد زیادی از شبکه های تبلیغاتی و DSP ارسال می کند.

مشارکت آن ها با شرکای پرتقاضا در جغرافیاهای کسب درآمد جهانی به ناشران با تبلیغات شخصی سازی شده بسیار هدفمند به راحتی کمک می کند و آن ها را به بهترین پلتفرم تبلیغات دیجیتال تبدیل می کند.

6. پلتفرم TrafficForce

TrafficForce به ناشران و تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا با ارائه اشکال مختلف تبلیغات آنلاین، درآمد تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانند. شبکه تبلیغاتی وب سایت و ترافیک تلفن همراه هدفمند را بر اساس نمایش می فروشد.

این شبکه به عنوان یک پلتفرم سمت عرضه، به ناشران کمک می کند تا به بیش از 100 شریک طرف تقاضا دسترسی داشته باشند. آن ها از مناقصه هدر پیروی می کنند یا فناوری RTB را برای مقابله با ترافیک باز می کنند.

Traffic Forces که به عنوان یکی از بهترین شبکه‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود، فرمت‌های تبلیغاتی مانند بنرهای نمایشی، pop-under،IM floater  و تبلیغات ویدیویی درون جریانی را برای ناشران ارائه می‌کند.

7. PropellerAds به عنوان بهترین شبکه تبلیغاتی

PropellerAds  از تبلیغات بنری در همه اندازه‌های استاندارد مانند 728×90، 300×250، 160×600 و 120×600، جدا از قالب‌های تبلیغات ویدیویی روی کلیک و درون بنر پشتیبانی می‌کند. بنابراین، اگر تبلیغات به صورت استراتژیک قرار گیرند، ناشران می توانند انتظار داشته باشند که CPM به اندازه 1-2 دلار برای موجودی ایالات متحده و بریتانیا باشد.

آن ها 70000 کمپین فعال در سراسر جهان دارند و بررسی های دستی برای حذف همه تبلیغ کنندگان ناامن و مشکوک انجام می دهند و در نتیجه از کیفیت بالای تبلیغات اطمینان می دهند. ناشران تبلیغات پروانه ای که به عنوان یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی شناخته می شوند، از مزایای موجودی ۱۰۰٪ پولی، پرداخت های به موقع، مدیر حساب شخصی و گزارش دقیق در زمان واقعی بهره مند می شوند.

8. پلتفرم Media.net

Media.net تبلیغاتی را از Yahoo! شبکه تبلیغات متنی بینگ، که شامل مجموعه بزرگی از تبلیغ‌کنندگان ملی و محلی است. این نرخ پر شدن 100% را در تمام قالب‌های عمودی و تبلیغات تضمین می‌کند.

شبکه تبلیغاتی از اندازه های استاندارد تبلیغات IAB پشتیبانی می کند و به تبلیغات با کیفیت بالا از تمام DSP های اصلی دسترسی دارد. علاوه بر این، Media.net از واحدهای نمایش دسکتاپ بینابینی، تبلیغات بومی درون محتوا، متنی و تبلیغات متصل به موبایل پشتیبانی می کند.

9. Infolinks به عنوان بهترین شبکه تبلیغاتی

تبلیغات بنری، اگرچه محبوب هستند، اما با یک مشکل عمده همراه هستند، یعنی کوری بنر، که در آن کاربران (آگاهانه یا ناخودآگاه) تبلیغات را نادیده می گیرند زیرا به عنوان یک نفوذ در نظر گرفته می شوند.

در دسترس بودن چنین راه حل هایی منجر به سئوی بهتر، نفوذ کمتر برای کاربران، افزایش ارتباط و استفاده بهتر از فضا می شود. Infolinks درآمد ماهانه بالایی برای بیش از 350000 ناشر ایجاد می کند. شناخته شده است که آن ها با بزرگترین تبلیغ کنندگان، یعنی فیس بوک، مایکروسافت، آمازون و eBay کار می کنند.

این پلتفرم برای ادغام با یک وب سایت به اندازه کافی ساده است و برای هر ناشری بدون هزینه راه اندازی و بدون حداقل بازدید از صفحه یا الزامات بازدیدکننده باز است.

10. پلتفرم RevenueHits

RevenueHits از فناوری ارائه تبلیغات متنی و هدف‌دار جغرافیایی استفاده می‌کند که آن را به انتخابی مطلوب در زمان GDPR تبدیل می‌کند. شبکه تبلیغاتی به ناشران اجازه می‌دهد تا از وب‌سایت‌ها، سایت‌های تلفن همراه، افزونه‌ها، ابزارک‌ها، نوار ابزار و موارد دیگر کسب از طریق لیست سایت تبلیغات آگهی درآمد کنند.

RevenueHits که به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی شناخته می شود، نرخ پر شدن 100% را در تمام مناطق جغرافیایی وعده می دهد. به غیر از تبلیغات نمایشی، شبکه تبلیغاتی به ناشران این امکان را می دهد که از وب سایت های خود با استفاده از تبلیغات متنی، پنجره های بازشو، برنامه ها، ابزارک ها، فیدهای XML و سایر قالب های سفارشی کسب درآمد کنند.

لیست سایت تبلیغات آگهی
لیست سایت تبلیغات آگهی

11. پلتفرم AdBlade

AdBlade  یکی از آن شبکه های تبلیغاتی است که بر کیفیت به کمیت تمرکز دارد. علاوه بر این، FoxNews، Hearst Corporation، Yahoo! و ABC از جمله 1000 موردی هستند که این شبکه تبلیغاتی را تشکیل می دهند.

AdBlade  از واحدهای استاندارد IAB و همچنین واحدهای اختصاصی NewsBullets® پشتیبانی می کند که ادعا می کنند تا 3 برابر عملکرد بهتری ارائه می دهند.

12. پلتفرم Undertone

Undertone در ارائه فرمت های تبلیغاتی با تاثیر بالا علاوه بر فرمت های استاندارد IAB تخصص دارد. برای روشن‌تر شدن، فرمت‌هایی مانند ستاره‌های در حال ظهور IAB، فرمت‌های ویدیویی و طیف وسیعی از قالب‌های نمایشگر پرچم‌دار آن برای تعامل بیشتر کاربر طراحی شده‌اند.

این با این واقعیت همراه است که بسیاری از واحدهای تبلیغاتی اختصاصی Undertone از موجودی آگهی ناشر به روش‌های غیر سنتی استفاده می‌کنند و در نتیجه تضمین می‌کنند که هیچ گونه آدم‌خواری محصولات تبلیغاتی موجود وجود ندارد.

بنابراین این بدان معنی است که Undertone می تواند CPM هایی را ارائه دهد که 100٪ – 1500٪ بالاتر از تبلیغات نمایشی سنتی است.

13. پلتفرم BidVertiser

اگرچه مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد، BidVertiser یک شبکه تبلیغاتی با مدل کسب درآمد جالب است. علاوه بر کسب درآمد برای هر تبلیغی که روی آن کلیک می‌شود، زمانی که کلیک منجر به تبدیل، یعنی فروش برای تبلیغ‌کننده می‌شود، ناشر نیز درآمد بیشتری کسب می‌کند.

BidVertiser از چندین فرمت تبلیغاتی از جمله بنرها، آسمان خراش ها، مستطیل ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند. همچنین، ناشران می توانند از ابزار اشاره و کلیک ارائه شده برای سفارشی کردن چیدمان این واحدها برای مطابقت با ظاهر وب سایت خود استفاده کنند.

سیستم مناقصه آن ها تضمین می کند که ناشران همیشه بالاترین درآمد ممکن را از هر واحد تبلیغاتی دریافت می کنند. با استفاده از رابط گزارش، ناشران می توانند به راحتی عملکرد تبلیغات، کلیک ها، نرخ کلیک و کل مبلغی را که به دست آورده اند نظارت کنند.

14. رسانه های پر جنب و جوش

Vibrant Media قالب‌های تبلیغاتی بهتر و فیلتر کروم مانند درون متن، درون تصویر، لایت باکس، استوری‌بورد، موزاییک و بوم برند را علاوه بر واحدهای تبلیغات نمایشی استاندارد IAB ارائه می‌کند.

بسته به نیاز، ناشران می توانند انتخاب کنند که از Vibrant Media به عنوان شبکه تبلیغات نمایشی اصلی خود استفاده کنند یا می توانند از راه حل های تبلیغاتی بومی خود برای افزایش درآمد بدون تغییر پیکربندی تبلیغات موجود خود استفاده کنند.

در نتیجه، تبلیغات واکنش گرا هستند و می توانند در چندین پلتفرم به صورت یکپارچه ارائه شوند.

15. پلتفرم VerizonMedia

Verizon Media که تا ژانویه 2019 به عنوان شرکت تبلیغاتی Oath شناخته می شود، دسترسی به تبلیغ کنندگان و راه حل های فناوری سرور تبلیغات را برای ناشران فراهم می کند که در حال حاضر به بیش از 1000 ناشر مستقیم خدمات ارائه می دهد.

راه حل‌های آن‌ها به ناشران اجازه می‌دهد تا از راه‌حل‌های پیشنهادی سرصفحه تا تنظیمات آبشار ناشر سنتی برای دستیابی به تقاضای برتر برای موجودی‌های تبلیغاتی انتخاب کنند. علاوه بر این، به ناشران کنترل‌های ایمنی برند و ابزارهای یکپارچه برای مدیریت موجودی آگهی ارائه می‌شود.

فرمت‌های تبلیغاتی که آن ها پشتیبانی می‌کنند شامل موجودی‌های تبلیغات نمایشی، تلفن همراه، بومی و ویدیویی است.

اهمیت لیست سایت تبلیغات آگهی را بنویسید؟

هر زمان که در مورد کسب درآمد از وب سایت ها صحبت می کنیم، اولین نامی که در ذهن ظاهر می شود Google AdSense است. در حالی که هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، به هر حال این بهترین شبکه تبلیغاتی جهان است، عاقلانه نیست که فرض کنیم AdSense  نمی تواند از هیچ شبکه تبلیغاتی دیگری پیشی بگیرد.

شبکه تبلیغاتی چیست؟

شبکه‌های تبلیغاتی موجودی‌های موجود را از یک ناشر دریافت می‌کنند و آن‌ها را به عنوان نمایش‌های بسته‌بندی شده به تبلیغ‌کنندگان می‌فروشند.
در یک فرآیند ساده فروش موجودی، یک شبکه تبلیغاتی را به عنوان واسطه ای در نظر بگیرید که مسئول معرفی برداشت مناسب به خریدار مناسب است.
با ناشران (طرف عرضه) و تبلیغ کنندگان (طرف تقاضا) همکاری می کند تا به آن ها کمک کند تا به اهداف کمپین تبلیغاتی خود برسند.

چرا شبکه های تبلیغاتی مهم هستند؟

شبکه های تبلیغاتی به عنوان یک واسطه تجاری بین ناشران و تبلیغ کنندگان عمل می کنند. در اکوسیستم تبلیغاتی، آنها به عنوان عناصر ضروری کسب درآمد عمل می کنند. بدون شبکه های تبلیغاتی، ناشران باید با هر تبلیغ کننده منفرد معامله کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *