سایت تبلیغات آگهی هدفمند

سایت تبلیغات آگهی هدفمند

سایت تبلیغات آگهی هدفمند برای جلب توجه، با به خاطر سپردن مطالبی که آنلاین می‌خوانیم و می‌خریم، با عادت‌های مشاهده دیجیتال سازگار شده‌اند، سپس از این اطلاعات برای فروش چیزهایی که فکر می‌کنند دوست داریم استفاده می‌کنند

اهمیت سایت تبلیغات آگهی هدفمند

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این عمل که تبلیغات هدفمند نامیده می شود، بسیار رایج شده است.

تبلیغات هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی ها، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

سایت تبلیغات آگهی هدفمند چگونه کار می کند؟

یکی از رایج ترین روش ها در اینجا آمده است: فرض کنید به آمازون می روید تا به دنبال یک سی دی جدید پل مک کارتنی بگردید. به منظور پیگیری بازدید شما، آمازون فایلی به نام کوکی در رایانه شما ایجاد می کند.

بعداً، وقتی در حال خواندن مقاله‌ای در Slate هستید، تبلیغات خودکار این کوکی را می‌خوانند و برای موارد مرتبط با بازدید از آمازون، مانند سایر آلبوم‌های پل مک‌کارتنی یا تی‌شرت‌های بیتلز، تبلیغات ایجاد می‌کنند.

خوبی در مورد تبلیغات هدفمند این است که شما تبلیغات محصولاتی را که واقعاً می خواهید مشاهده خواهید کرد. با این حال، این سیستم کامل نیست.

حتی اگر فقط یک بار از یک صفحه بازدید کنید، ممکن است برای مدتی طولانی تبلیغات آن محصول خاص را ببینید. برای مثال، ممکن است مدت‌ها پس از زایمان، تبلیغات لباس بارداری را دریافت کنید.

به غیر از کوکی‌ها، تبلیغ‌کنندگان به روش‌های دیگری مانند بررسی سابقه موتور جستجو و یافتن اطلاعات شخصی شما در رسانه‌های اجتماعی نیز درباره شما یاد می‌گیرند.

آیا این تجاوز به حریم خصوصی نیست؟

تبلیغات هدفمند می تواند به عنوان تجاوز به حریم خصوصی تلقی شود. با این حال، به یاد داشته باشید که تمام اطلاعاتی که به اینترنت ارسال می کنید قابل ردیابی هستند، چه درخواست های موتورهای جستجو، به روز رسانی رسانه های اجتماعی یا وب سایت هایی که بازدید می کنید.

اگر قابل پیگیری باشد، ممکن است این اطلاعات در قالب یک تبلیغ هدفمند به شما بازگردد. هر چه تبلیغ‌کنندگان بیشتر در مورد شما بدانند، بیشتر در مورد عادت‌های خرید شما فکر می‌کنند. سن، جنسیت، درآمد، وضعیت رابطه اگر تبلیغ‌کنندگان بتوانند چیزی را به شما بفروشند، هر چیزی را که می‌توانند به دست آورند، می‌گیرند.

برای مثال، نمایه فیسبوک زیر حاوی اطلاعات بیوگرافی است که تبلیغ‌کنندگان دوست دارند بدانند. به گزارش نمایه، این کاربر زنی جوان و تحصیلکرده هنرستان است که در یک شهر بزرگ زندگی می کند.

فقط بر اساس این اطلاعات، تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات هدفمند متعددی را برای او ارسال کنند که ممکن است برای او جذاب باشد.

آیا این تبلیغات می توانند من را در دستگاه های مختلف دنبال کنند؟

بله اگر در حال خرید چکمه‌های کاری در لپ‌تاپ خود هستید، می‌توانید تبلیغات هدفمند برای چکمه‌های کاری را در تلفن هوشمند خود دریافت کنید، حتی اگر هرگز در دستگاه چکمه‌ها را جستجو نکرده‌اید.

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی، عادات مرور، و انواع سایت‌هایی که وارد آن ها می‌شوید، مانند فیس‌بوک یا گوگل، حدس بزنند که شما چه کسی هستید.

بر اساس مقالاتی از Digital Trends و MIT Technology Review ، حدس های آن ها به طرز شگفت آوری دقیق است.

تبلیغ‌کنندگانی که این داده‌ها را جمع‌آوری و استفاده می‌کنند، ادعا می‌کنند که اطلاعات شخصی حساس را در پرونده نگه نمی‌دارند، اما تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی را این تبلیغ‌کنندگان کلان داده می‌دانند، دشوار است.

متأسفانه، این نوع جمع‌آوری داده‌ها در حال تبدیل شدن به یک هنجار است و در حال حاضر هیچ مقرراتی علیه آن وجود ندارد، به این معنی که احتمالاً برای سال‌ها وجود خواهد داشت.

خوشبختانه، چند کار وجود دارد که می توانید برای مقابله با تبلیغات انجام دهید.

سایت تبلیغات آگهی هدفمند
سایت تبلیغات آگهی هدفمند

چگونه می توانم این تبلیغات را متوقف کنم؟

اول یک قانون کلی خوب برای مرور آنلاین، فرض کنید هر کاری که آنلاین انجام می دهید خصوصی نیست.

در مرحله بعد، اگر به سادگی می خواهید تبلیغات را متوقف کنید، یک مسدودکننده تبلیغات را برای مرورگر وب خود دانلود کنید، که باید از شر اکثر آنها خلاص شود. برای جلوگیری از ردیابی اطلاعات شما توسط تبلیغ کنندگان، چند گزینه دارید:

  • به تنظیمات حریم خصوصی مرورگر وب خود بروید، سپس کوکی های خود را حذف کنید و از وب سایت ها بخواهید که شما را ردیابی نکنند.
  • از یک سایت انصراف مانند درباره تبلیغات بازدید کنید و از آژانس های تبلیغاتی شرکت کننده درخواست کنید که ردیابی اطلاعات شما را متوقف کنند. در حالی که به طور کامل تبلیغات هدفمند را حذف نمی کند، به طور قابل توجهی آنها را کاهش می دهد.
  • حجم اطلاعاتی را که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید کاهش دهید ، به تبلیغ کنندگان اجازه دهید کمتر در مورد شما بیاموزند.

همچنین، همه مرورگرهای وب دارای یک حالت مرور خصوصی هستند که سابقه یا کوکی های شما را ثبت نمی کند.

با این حال، این حالت از تبلیغات هدفمند جلوگیری نمی‌کند، زیرا تبلیغ‌کنندگان همچنان می‌توانند شما را به روش‌های دیگری مانند تاریخچه موتور جستجو و اطلاعات رسانه‌های اجتماعی ردیابی کنند.

تبلیغات آنلاین به این زودی ها از بین نمی روند و تبلیغات هدفمند گواه این است که تبلیغات با تغییر سلیقه و عادات مصرف کنندگان سازگار شده است.

اکنون که فهمیدید تبلیغ‌کنندگان چگونه درباره شما و فعالیت آنلاین شما می‌آموزند، تبلیغات هدفمند دیگر نباید شما را شگفت‌زده کند.

محتوای حمایت شده چیست؟

بیشتر تبلیغات به راحتی قابل تشخیص هستند. مردم با دیدن آنها به سرعت آنها را تشخیص می دهند و به احتمال زیاد آنها را بدون فکر دوم تنظیم می کنند.

با این حال، محتوای حمایت‌شده آنقدر با محیط اطراف خود ترکیب می‌شود که اگر به دقت نگاه نکنید، ممکن است هرگز متوجه نشوید که به یک تبلیغ نگاه می‌کنید.

محتوای حمایت شده تبلیغی برای یک محصول، خدمات یا نام تجاری است که به عنوان یک مقاله خبری یا ویدیوی بی طرف ارائه می شود. به عنوان مثال، هنگام خواندن اخبار آنلاین، می توانید روی مقاله ای در مورد وضعیت زندان های زنان کلیک کنید.

محتوای حمایت شده کجا یافت می شود؟

محتوای حمایت‌شده از BuzzFeed و Huffington Post گرفته تا Wall Street Journal و New York Times به صورت آنلاین گسترده شده است. همچنین در رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر و لینکدین رایج است.

نگرانی این است که محتوای حمایت شده آنقدر در ترکیب شدن با محیط اطراف خود مؤثر است که بسیاری از افراد نمی توانند تفاوت بین محتوای حمایت شده و محتوای عینی واقعی را تشخیص دهند.

بر اساس یک مطالعه در بریتانیا، تنها 31 درصد از نوجوانان 12 تا 15 ساله می توانند تبلیغات موجود در نتایج جستجوی گوگل را شناسایی کنند، در حالی که مطالعه دیگری در ایالات متحده نشان داد که بیش از 80 درصد از دانش آموزان دبیرستانی و دانشگاهی نمی توانند این تبلیغات را تشخیص دهند.

چگونه می توانم محتوای حمایت شده را شناسایی کنم؟

خط فرعی یک مقاله یا توضیحات یک ویدیو را بررسی کنید و به دنبال زبانی بگردید که نشان دهد محتوا برای آن پول پرداخت شده است.

سایت‌های مستقر در ایالات متحده ملزم به افزودن اخطاریه هستند در صورتی که هزینه محتوا توسط یک شرکت خارجی پرداخت شده است. با این حال، ممکن است به روشی عجیب بیان شود، مانند پست پولی ، محتوایی از… یا ناشر برند.

این اعلان همچنین ممکن است در داخل مقاله پنهان شده باشد یا در چاپ ریز قرار گیرد. در تصویر زیر باید با دقت مطالعه کنید تا ببینید مقاله توسط اسپاتیفای حمایت شده است.

محتوای حمایت‌شده لزوماً بد نیست، اما باید بدانید وقتی چیزی را می‌خوانید که ممکن است در مورد اهداف آن کاملاً واضح نباشد. تا زمانی که به یاد داشته باشید که به جزئیات نگاه کنید، باید خوب باشید.

سایت تبلیغات آگهی هدفمند
سایت تبلیغات آگهی هدفمند

چت بات چیست؟

پیام رسانی در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین وسایل ارتباطی تبدیل شده است. چه پیام های متنی و چه برنامه های پیام رسان، بسیاری از مردم ترجیح می دهند با دیگران صحبت کنند.

به دلیل این افزایش محبوبیت، بسیاری از مشاغل و سازمان ها شروع به توسعه و سرمایه گذاری در سرویسی به نام ربات های گفتگو کرده اند.

چت بات ها برنامه های کامپیوتری هستند که شما از طریق رابط چت با آنها تعامل دارید . استفاده از ربات چت به سادگی مکالمه با آن است. شما می توانید از آن سوال بپرسید یا به او دستور دهید، و او به شما پاسخ می دهد و اعمال شما را انجام می دهد.

ربات‌های چت را می‌توان در هر تعداد برنامه چت، از جمله فیس‌بوک مسنجر، برنامه پیام‌رسانی متنی تلفن شما و بسیاری دیگر از برنامه‌های چت اجرا کرد.

چت بات ها چگونه کار می کنند؟

در حال حاضر، دو نوع چت ربات وجود دارد: آنهایی که بر اساس مجموعه ای از قوانین کار می کنند و آنهایی که با هوش مصنوعی کار می کنند.

چت بات های مبتنی بر قوانین نسبتاً محدود هستند. آن ها از شما می خواهند که از دستورات و عبارات خاصی استفاده کنید تا آن ها را وادار به انجام آنچه می خواهید کنید.

آن ها همچنین به همان اندازه باهوش هستند که برنامه ریزی شده اند. آن ها باید توسط سازندگان خود به روز شوند تا عملکرد خود را بهبود بخشند.

از سوی دیگر، ربات‌های چت با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند زبان را درک کنند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید از کلمات یا عبارات خاصی استفاده کنید.

شما می توانید بیشتر به صورت مکالمه تایپ کنید، مانند کاری که با یک شخص واقعی انجام می دهید. این ربات‌های چت هر چه بیشتر با شما صحبت کنند هوشمندتر می‌شوند و از هر مکالمه یاد می‌گیرند.

با چت بات چه کنم؟

چت بات ها انواع و اقسام کاربردها را دارند، از سرگرمی گرفته تا آموزش و تجارت که برخی می توانند آب و هوا را به شما بگویند، برخی دیگر نصیحت می کنند و برخی صرفاً دوستی را برای صحبت کردن با او فراهم می کنند.

بسیاری از کسب و کارها برای کمک به مشتریان در خرید آنلاین ، چت ربات های خود را توسعه داده اند. به عنوان مثال، به جای رفتن به وب سایت یک شرکت و جستجو در نتایج برای یافتن آنچه می خواهید، می توانید به سادگی از یک چت بات بخواهید که یک مورد خاص را توصیه کند.

همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید، حتی می توانید جزئیات مورد مورد نظر خود را نیز درج کنید. سپس ربات چت پیشنهادی را به همراه گزینه خرید آن ارائه می دهد.

کسب‌وکارها علاوه بر کمک به خرید، از چت‌بات‌ها برای خدمات مشتریان استفاده می‌کنند. وقتی سوالی دارید، می‌توانید با یکی صحبت کنید تا مشکلتان را حل کنید.

از آنجایی که این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود است، این چت بات ها معمولاً فقط می توانند درخواست های ساده ای مانند سفارش من کجاست؟ یا هزینه ارسال چقدر است؟ اگر یک ربات چت نتواند به یکی از سؤالات شما پاسخ دهد، می تواند مکالمه را به نماینده انسانی منتقل کند.

آن را امتحان کنید

در زیر پیوندهایی به چند ربات چت وجود دارد که می توانید سعی کنید با آنها صحبت کنید. به سادگی روی پیوند کلیک کنید، سپس برنامه مورد نظر برای باز کردن ربات را انتخاب کنید، که باید در ستون سمت چپ قرار گیرد.

هنگامی که ربات چت در برنامه مربوطه خود باز شد، به سادگی یک پیام برای شروع استفاده از آن ارسال کنید:

  • Poncho: یک ربات چت آب و هوا برای Facebook Messenger، Kik و Slack در دسترس است
  • Jarvis: یک ربات چت یادآوری که برای فیسبوک مسنجر در دسترس است
  • Mitsuku: یک ربات چت واقعی برای زمانی که می خواهید کسی با او صحبت کنید. برای Kik و Skype موجود است
سایت تبلیغات آگهی هدفمند
سایت تبلیغات آگهی هدفمند

منابع دیگر

همانطور که محبوبیت چت بات ها همچنان در حال افزایش است، بیشتر و بیشتر در حال توسعه و انتشار هستند. در زیر منابعی برای کمک به شما در یافتن ربات‌های گفتگو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها آورده شده است.

  • Botlist: یک فروشگاه اپلیکیشن مخصوص ربات ها که بر اساس دسته و پلتفرم سازماندهی شده است
  • مجله چت بات ها: وب سایتی که به طور مرتب مقالاتی در مورد چت بات ها و پیشرفت های آنها ارسال می کند

تامین مالی جمعی چیست؟

چندی پیش، اگر برای یک سرمایه گذاری تجاری، پروژه خلاقانه یا هدف شخصی به پول نیاز داشتید، باید از بانک یا موسسه دیگری وام دریافت می کردید. اما به لطف محبوبیت اخیر تامین مالی جمعی، اکنون گزینه های مالی بیشتری دارید.

Crowdfunding فرآیند جمع آوری مقادیر اندک پول از تعداد زیادی از افراد به منظور تأمین مالی یک پروژه یا سرمایه گذاری است. امروزه معمولاً به صورت آنلاین انجام می شود.

چگونه کار می کند؟

فرض کنید می خواهید برای تولید کتابی در مورد کنسرت های راک پول جمع آوری کنید. شما یک کمپین جمع آوری کمک مالی با یک وب سایت تامین مالی جمعی ایجاد می کنید، به این امید که 20000 دلار جمع آوری کنید.

شما اخبار مربوط به کمپین خود را در رسانه های اجتماعی پخش می کنید و از همه می خواهید که از شما حمایت کنند و برای جمع آوری پول برای کتاب شما کمک کنند.

سپس مردم تعهد مالی خود را می دهند. بسته به میزان تعهد آنها، به نوعی به آن ها جایزه می دهید، مانند کارت پستال امضا شده یا نسخه ویژه کتاب تمام شده.

در پایان کمپین، سایت میزبان کمپین درصدی از پرداخت را دریافت می کند که در مجموع حدود 8٪ است، در حالی که شما بقیه را دریافت می کنید.

بزرگترین سایت های تامین مالی جمعی کدامند؟

ما سه سایت محبوب تامین مالی جمعی را در زیر فهرست کرده ایم. هر کدام فوکوس و سبک پرداخت متفاوتی دارند.

Kickstarter بزرگترین سایت تامین مالی جمعی است و به سمت آن طراحی شده است پروژه های خلاقانه ، از جمله فیلم، بازی، موسیقی، تئاتر و همچنین اختراعات و ابزار می باشند.

سبک پرداخت Kickstarter همه یا هیچ است، به این معنی که کمپین شما حداکثر 60 روز فرصت دارد تا به هدف مالی شما دست یابد. اگر در مهلت مقرر به هدف خود نرسید، کمپین چیزی دریافت نمی کند و تمام تعهدات برگردانده می شود.

Indiegogo علاوه بر ایده های خلاقانه، بر پروژه های کارآفرینی نیز تمرکز دارد. مزیت بزرگ آن نسبت به Kickstarter این است که Indiegogo به شما امکان می‌دهد نحوه پرداخت را انتخاب کنید.

همه یا هیچ، یا یک پرداخت انعطاف‌پذیر که به شما امکان می‌دهد حتی اگر به هدف خود نرسیدید، پول نقد کنید. با این حال، این بدان معناست که شما همچنان باید به هر پاداشی که به حامیان خود قول داده اید، علیرغم میزان دریافتی خود، عمل کنید.

GoFundMe بر روی رویدادهای زندگی، درمان‌های پزشکی و دلایل شخصی‌تر تمرکز دارد. در حالی که شما می توانید یک هدف مالی تعیین کنید، برای دریافت پرداخت نیازی به رسیدن به هدف ندارید.

این نیازی به مهلت ندارد، به این معنی که کمپین شما می تواند به دریافت تعهدات ادامه دهد تا زمانی که تصمیم به توقف آن بگیرید. GoFundMe  همچنین به دلیل ماهیت کمپین‌ها، کمتر به حامیان پاداش می‌دهد.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی هدفمند را بنویسید؟

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این عمل که تبلیغات هدفمند نامیده می شود، بسیار رایج شده است.
تبلیغات هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی ها، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

سایت تبلیغات آگهی هدفمند چگونه کار می کند؟

یکی از رایج ترین روش ها در اینجا آمده است: فرض کنید به آمازون می روید تا به دنبال یک سی دی جدید پل مک کارتنی بگردید. به منظور پیگیری بازدید شما، آمازون فایلی به نام کوکی در رایانه شما ایجاد می کند.
بعداً، وقتی در حال خواندن مقاله‌ای در Slate هستید، تبلیغات خودکار این کوکی را می‌خوانند و برای موارد مرتبط با بازدید از آمازون، مانند سایر آلبوم‌های پل مک‌کارتنی یا تی‌شرت‌های بیتلز، تبلیغات ایجاد می‌کنند.
خوبی در مورد تبلیغات هدفمند این است که شما تبلیغات محصولاتی را که واقعاً می خواهید مشاهده خواهید کرد. با این حال، این سیستم کامل نیست.

چت بات ها چگونه کار می کنند؟

در حال حاضر، دو نوع چت ربات وجود دارد: آنهایی که بر اساس مجموعه ای از قوانین کار می کنند و آنهایی که با هوش مصنوعی کار می کنند.
چت بات های مبتنی بر قوانین نسبتاً محدود هستند. آن ها از شما می خواهند که از دستورات و عبارات خاصی استفاده کنید تا آن ها را وادار به انجام آنچه می خواهید کنید.
آن ها همچنین به همان اندازه باهوش هستند که برنامه ریزی شده اند. آن ها باید توسط سازندگان خود به روز شوند تا عملکرد خود را بهبود بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *