سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار

سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار

زمانی که شروع به بررسی سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار برای تبلیغ کسب‌وکار خود به صورت آنلاین می‌کنید، ممکن است مانند یک جنگل به نظر برسد، اما ما اینجا هستیم تا شما را در این فضای شلوغ (و اغلب گیج‌کننده) راهنمایی کنیم. صرف نظر از اینکه بودجه شما چقدر کم است یا تصمیم به تقسیم آن دارید، اختصاص بخشی از هزینه های تبلیغاتی خود به تبلیغات مبتنی بر وب یک حرکت هوشمندانه است

اهمیت سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار

افرادی که از طریق یک تبلیغات پولی وارد وب سایت شما می شوند، 50 درصد بیشتر از کسانی هستند که از یک لینک ارگانیک تهیه شده اند، محصول شما را خریداری می کنند.

احتمالاً به این دلیل است که، اگر به درستی انجام شود، تبلیغات به سمت مخاطب ایده آل برای کسب و کار شما هدف قرار می گیرد و آن مخاطب آماده خرید است. با در نظر گرفتن این هدف، بیایید پلتفرم آنلاین مناسب برای کسب و کار شما را پیدا کنیم.

بهترین مکان ها برای تبلیغ آنلاین کسب و کار شما

بررسی این مکان ها در انتخاب موقعیت و مکان مناسب برای تبلیغات به شما کمک می کند.

1.فیس بوک

اگرچه فیس بوک ممکن است دسترسی کلی به گوگل یا حتی بینگ را نداشته باشد، اما وقتی صحبت از تبلیغات هدفمند به میان می آید، یک نیروگاه است.

اگر مخاطب خاصی در ذهن دارید، می‌توانید تبلیغات فیسبوک خود را با دقت بسیار زیاد انجام دهید برای مثال، بر اساس مجموعه محدودی از علایق منحصربه فرد، یا بر اساس رفتارهای اخیر مانند اینکه آیا آن ها در حال برنامه ریزی برای تعطیلات هستند.

فیس بوک مکان های مختلفی را برای تبلیغات شما ارائه می دهد: در سمت راست صفحه اصلی. در فید خبری روی دسکتاپ مصرف کننده یا روی دستگاه تلفن همراه مشتری از طریق برنامه فیس بوک یا با پیمایش مستقیم به Facebook.com از طریق مرورگر وب دستگاه از طریق ویدیوهای کوتاهی که در طول جلسات فیس بوک لایو یا در برنامه های تماشای فیس بوک نمایش داده می شود. در استوری های فیس بوک در بازار فیس بوک و در برنامه فیس بوک مسنجر.

قبل از اینکه در مورد پاسخ فیس بوک به شبکه نمایش گوگل، شبکه مخاطبان فیس بوک، صحبت کنیم اگرچه شبکه مخاطبان چندان موثر نیست. اگر می‌خواهید آگاهی از برند را در یک جمعیت هدفمند افزایش دهید، فیس‌بوک خود بهترین گزینه برای شماست.

فیس بوک نیز از یک چارچوب پیشنهادی استفاده می کند، فقط در اینجا کل تبلیغ شما (و نه فقط کلمات کلیدی یا عبارات) در بلوک حراج است. مانند  Google، پیشنهادات شما بر اساس بودجه روزانه ای است که به فیس بوک ارائه کرده اید. تفاوت در این است که، در حالی که گوگل برای ارتباط ارزش قائل است، آن ها به نفع مصرف کنندگان بزرگ هستند.

اینکه آیا شما برنده حراج در فیس بوک هستید، بیشتر به ارتباط تبلیغ شما با کاربر بستگی دارد، همانطور که توسط امتیاز مرتبط فیس بوک تعیین می شود، تا اینکه چقدر مایل به خرج کردن هستید. همانطور که در بالا ذکر شد، این نشان دهنده تمرکز فیس بوک بر دقت مخاطب است.

همانند  Google، می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را به صورت دستی یا خودکار تنظیم کنید. مناقصه خودکار کمپین(های) شما را برای اهدافی که تعیین کرده اید بهینه می کند (تبدیل ها، نمایش ها، و غیره).

مناقصه دستی به شما امکان می دهد تنظیمات بیشتری را کنترل کنید، مانند اینکه آیا پیشنهادات فردی شما حداکثر قیمت معین را برای هر تبلیغ داشته باشد یا اینکه آیا مایل هستید یا خیر. به یک قیمت متوسط ​​در هر پیشنهاد رضایت دهد.

قیمت متوسط ​​هر پیشنهاد می‌تواند یک مزیت جزئی ایجاد کند، زیرا به فیس‌بوک اجازه می‌دهد قیمت‌های شما را در حراجی‌های خاص کمی افزایش دهد تا شما برنده شوید. حداکثر پیشنهادها دقیقاً همین است و فیس بوک از آنها تجاوز نمی کند مگر اینکه خلاف آن گفته شود.

بهتر از همه، فیس بوک تمایل به هزینه بسیار کمتری نسبت به Google دارد – به خصوص در دسته بندی های محبوب. میانگین CPC  در فیس بوک در سال 2018 1.72 دلار و میانگین CPA 18 دلار بود.

سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار
سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار

CPM حدود 10 دلار بود که صرفه‌جویی زیادی در شبکه نمایش Google دارد، بنابراین می‌توانید آن تبلیغات را در معرض دید مردم قرار دهید و آگاهی از برند را بدون هزینه‌های بیش از حد افزایش دهید.

حتی انتخاب‌های ظریف در کمپین‌های تبلیغاتی فیسبوک مانند استفاده از تبلیغات نمایش اسلاید به جای ویدیوها، هزینه‌ها را بدون به خطر انداختن کارایی کاهش می‌دهد.

اگرچه ممکن است دامنه دسترسی فیس بوک به اندازه گوگل نباشد،فیس بوک هنوز به طور گسترده در بین گروه های جمعیتی و در بسیاری از کشورها استفاده می شود.

اگر مخاطبان خود را می شناسید، فیس بوک یک انتخاب عالی برای برنامه تبلیغاتی شما است.

2. بینگ

بینگ مایکروسافت از مدلی مشابه گوگل استفاده می‌کند که با پیشنهاد، کلمات کلیدی و شبکه جستجو و نمایش کامل می‌شود.

تبلیغات در خود بینگ و همچنین در یاهو، AOL، و دارایی‌های وابسته به آن‌ها ارائه می‌شود به دلیل هماهنگی خاصی با شرکت مادر است. البته دسترسی بینگ بسیار کمتر از گوگل است، اما قیمت ها متناسب است. رقابت کمتر برای کلمات کلیدی محبوب منجر به هزینه های کمتر می شود و دلارهای تبلیغاتی شما می تواند بیشتر افزایش یابد.

طبق AdEspresso ، شما می توانید از طریق Bing به 66 میلیون کاربر دسترسی پیدا کنید که از طریق Google در دسترس نیستند و 2.5 برابر کمتر برای میانگین CPC خود هزینه خواهید کرد.

همچنین، برای رایانه‌های شخصی که با سیستم عامل ویندوز 10 از قبل نصب شده‌اند، مایکروسافت اج مرورگر وب پیش‌فرض است و Bing موتور جستجوی پیش‌فرض است.

اگرچه کاربر می تواند این تنظیمات را تغییر دهد، اما برخی از آنها زحمتی ندارند. بنابراین، می توانید از مخاطبان اسیر سرمایه گذاری کنید.

با این حال، در نظر بگیرید که آیا Bing برای بازار هدف شما جذاب است یا خیر. AdEspresso نشان می‌دهد که بینگ سهم بازار بزرگی در میان افراد مرفه‌تر بین ۳۵ تا ۵۴ سال در ایالات متحده دارد.

مانند  Google، Bing  یک سرویس لیست رایگان برای مشاغل محلی به نام Bing Places ارائه می دهد. اگر Bing در غیر این صورت انتخاب مناسبی برای شما نیست، همچنان عاقلانه است که از این ویژگی بهره ببرید.

3. گوگل

گوگل ادوردز، که اکنون به طور رسمی با نام گوگل ادز شناخته می شود ، تا حد زیادی برترین انتخاب تبلیغات آنلاین برای شرکت هایی با هر شکل و اندازه ای است.

بر اساس  Emarketer.com، گوگل بیش از هر شرکت دیگری در آمریکا دلار تبلیغات دیجیتالی را جذب می کند (تقریباً 37.2٪ در سال 2018، در مقایسه با 19.6٪ توسط نزدیکترین رقبای خود یعنی فیس بوک و اینستاگرام)

با توجه به اینکه گزارش تاثیر اقتصادی گوگل برای سال 2017 (آنها هنوز داده های سال 2018 خود را منتشر نکرده اند) نشان می دهد که “کسب و کارها به طور کلی به ازای هر 1 دلاری که در AdWords خرج می کنند، به طور متوسط ​​2 دلار درآمد کسب می کنند.”

این یک بازگشت بزرگ در سرمایه گذاری شما است. اگرچه تبلیغات در Google می تواند بسیار پیچیده باشد، اما ما اصول اولیه را برای کمک به درک این ابزار قدرتمند به شما ارائه خواهیم داد.

گوگل دو شبکه تبلیغاتی را راه اندازی می کند: جستجو و نمایش. هر کدام را به نوبه خود بررسی می کنیم.

شبکه جستجوی گوگل

این پلتفرم تبلیغاتی را که در بالا یا پایین نتایج جستجوی ارگانیک خود می بینید، هنگامی که درخواستی را در Google.com وارد می کنید، ارائه می دهد. آن ها با کلمه “تبلیغ” در یک کادر سبز کوچک مشخص شده اند.

چیزی که ممکن است ندانید این است که گوگل بر اساس یک فرآیند حراجی پیچیده و بی‌درنگ برای «کلمات کلیدی» که افراد ممکن است هنگام جستجو تایپ کنند، تصمیم می‌گیرد کدام تبلیغات را به شما نشان دهد.

سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار
سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار

گوگل برای هر کلمه کلیدی یا مجموعه ای از کلمات کلیدی، مانند “تبلیغات در گوگل” در تصویر بالا، مقداری را تعیین می کند، که لحظه به لحظه تغییر می کند و این ارزش را بر اساس تعداد دفعات جستجوی عبارت مورد نظر و شدت رقابت در آن قرار می دهد.

اگرچه می‌توانید با بودجه‌ای در هر اندازه‌ای در حراج کلمات کلیدی شرکت کنید، اما کسانی که مایلند بیشترین هزینه را بپردازند، احتمالاً تبلیغاتشان نمایش داده می‌شود.

حداکثر بودجه شما، همراه با الگوریتمی به نام Ad Rank که گوگل از آن استفاده می کند و میزان مرتبط بودن تبلیغ شما را با جستار جستجوگر ارزیابی می کند، در نهایت تعیین می کند که آیا تبلیغات شما باعث کاهش می شود یا خیر.

برای به حداکثر رساندن هزینه تبلیغات خود، به دنبال کلمات کلیدی باشید که مرتبط با محصول شما هستند، اغلب جستجو می شوند و رقابت کمی برای آنها وجود دارد.

یافتن کلمات کلیدی مناسب برای شما بستگی به بودجه و نتیجه مطلوب کمپین شما دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ابزارهای زیادی برای کمک به انتخاب کلمه کلیدی وجود دارد، اما توصیه می کنیم با برنامه ریز کلمات کلیدی ارائه شده توسط خود گوگل شروع کنید.

شبکه نمایش گوگل

همانطور که احتمالاً می دانید، Google علاوه بر Google.com، وب سایت ها و ابزارهای زیادی را اداره می کند   Gmail، Maps، YouTube  و غیره.

شبکه نمایش شامل حراجی مشابه با شبکه جستجو است. اما به جای رقابت برای قرار دادن تبلیغات در Google.com، برای فضای تبلیغات نوشتاری یا ویدیویی در سایت‌های متعلق به Google به غیر از Google.com یا در سایت‌های شخص ثالثی که Google از طریق سایر شرکت‌هایی که Google با آن ها همکاری کرده است رقابت می‌کنید.

مانند AdSense یا DoubleClick (اکنون با Google Analytics ترکیب شده و پلتفرم بازاریابی Google را تشکیل می دهد).

نکته جانبی: هر دو AdSense و DoubleClick راه‌های بسیار خوبی برای به دست آوردن پول نقد اضافی از وب‌سایت خود هستند. می‌توانید فضای صفحه وب خود را به Google بفروشید و به کسب‌وکارها اجازه دهید برای درج آگهی در آنجا پیشنهاد بدهند.

همیشه یک محصول را در Google.com جستجو کنید یا از یک وب‌سایت غیر Google بازدید کنید فقط برای مشاهده آگهی دقیقاً برای محصولی که قبلاً جستجو کرده‌اید یا از همان صفحه وب که قبلاً بازدید کرده‌اید اما این بار، شما در یک سایت کاملاً نامرتبط هستید، سایت شخص ثالث؟

این شبکه نمایش گوگل (یا یکی از رقبای آن) است که در حال فعالیت است و از نوعی بازاریابی به نام هدف‌گیری مجدد استفاده می‌کند جایی که بازاریابان سعی می‌کنند اقلامی را بر اساس اقدامات آنلاین قبلی شما بفروشند.

اگرچه ممکن است شبکه نمایش به دور و بر گسترده برسد، اما به اندازه شبکه جستجو موثر نیست زیرا جستجو بسیار هدفمندتر است. اگر از Google.com بازدید می کنید، احتمالاً به دنبال اطلاعات خاصی هستید.

اگر تبلیغی توسط شبکه جستجو به شما ارائه می شود که مستقیماً به اطلاعاتی که به دنبال آن هستید مربوط می شود، به احتمال زیاد روی آن کلیک کرده و با کسب و کاری که آگهی را گذاشته است ارتباط برقرار می کنید.

تجربه بالا را با زمانی که یک تبلیغ از Display Network را در یک صفحه نامرتبط مشاهده می کنید، مقایسه کنید، در حالی که کاملاً روی چیز دیگری کار می کنید.

آن تبلیغ ممکن است مورد توجه شما واقع شود یا خیر و ممکن است زمان یا تمایلی برای تعامل با آن داشته باشید یا نداشته باشید.

علیرغم ارتباط آن، نرخ کلیک (یا CTR) در شبکه جستجو آنقدر که فکر می کنید بالا نیست. طبق  Wordstream، میانگین CTR در تمام صنایع 3.17٪ برای شبکه جستجو و 0.46٪ در سراسر شبکه نمایش است. انتظارات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

بنابراین، در حالی که تبلیغات در شبکه نمایش ارزان‌تر است، CTR  پایین‌تر آن‌ها ممکن است منجر به تبدیل‌های کمتری شود که بازاریابی برای هر اقدامی که می‌خواهید مشتری شما انجام دهد صحبت می‌کند چه بازدید از وب‌سایت شما باشد، فرم تماس را پر کنید.

این ما را به عنصر نهایی تبلیغات آنلاین کسب و کار شما با Google می رساند: انواع پیشنهاد کلمه کلیدی که می توانید انتخاب کنید. بیایید به سه مورد از رایج ترین آن ها نگاه کنیم.

سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار
سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار

3. اینستاگرام

فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را تصاحب کرد و از آن زمان تاکنون، عملکرد این دو پلتفرم به هم نزدیک شده است. تبلیغات در اینستاگرام می تواند در فید کاربر یا در استوری آنها ظاهر شود، اگرچه محتوای حمایت شده یا برند در اینستاگرام بسیار محبوب تر از هر پلتفرم دیگری است.

محتوای اسپانسر شده زمانی است که یک شرکت به یک اینفلوئنسر اینستاگرام پول می دهد تا محتوایی را ارسال کند که با نام تجاری آنها مثبت صحبت کند.

اینفلوئنسر کسی است که فالوورهای زیادی دارد که مشتریان شرکت احتمالا به او احترام می گذارند . چنین پست‌ها و استوری‌ها آنقدر رایج شده‌اند که اینستاگرام یک ابزار محتوای مارکدار برای آن‌ها ایجاد کرده است.

محتوای برند در اینستاگرام بسیار محبوب است زیرا اکثر کاربران اینستاگرام در دو رده سنی 18-24 و 25-34 قرار می گیرند.

این دو گروه، که غالباً هزاره‌ها و پس از هزاره‌ها نامیده می‌شوند، به تبلیغات سنتی بی‌اعتماد هستند ، اما احتمالاً وقتی افراد مشهور مورد علاقه‌شان کالایی را تأیید می‌کنند، به آن گوش می‌دهند.

برای مثال، یک آگهی تجاری سنتی کافی نیست، اما یک پست اینستاگرامی که نشان می‌دهد اینفلوئنسر از محصول استفاده می‌کند، به نظر می‌رسد که به خانه می‌رسد.

تبلیغات رسمی اینستاگرام از طریق همان Ad Manager مانند فیس بوک اجرا می شود و هزینه ها تقریباً معادل است. با این حال، قیمت پست های اینفلوئنسر می تواند بسیار متفاوت باشد. برندها پرداختی را از 250 تا 1 میلیون دلار در هر پست گزارش می دهند.

خوشبختانه، به عنوان یک کسب و کار کوچک، احتمالاً می توانید اینفلوئنسرهای خرد را در صنعت خود پیدا کنید. این افراد فالوورهای کمتری دارند، اما همچنان در عرصه های خاصی تأثیرگذار هستند.

اینفلوئنسرهای میکرو ممکن است در ازای دریافت محصول رایگان یا قیمتی بسیار پایین تر از اینفلوئنسرهای مشهور درباره شرکت شما پست بگذارند.

اکنون که اینستاگرام دارای بیش از 1 میلیارد کاربر است، ارزش آن را دارد که مقداری دلار تبلیغات در این پلتفرم سرمایه‌گذاری کنید به خصوص اگر مخاطبان هدف شما جوان‌تر باشند.

سخن پایانی در مورد سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار

همانطور که دیدیم، جایی که یک نفر برای تبلیغات آنلاین انتخاب می کند به اهداف و بودجه کمپین (های) شما بستگی دارد. اگرچه همه پایه های خود را با Google پوشش می دهید، ممکن است متوجه شوید که پول نقد شما خیلی زیاد پیش نمی رود.

اگر بازار هدف شما شامل Gen Xers آمریکایی با مقداری پول برای سوزاندن باشد، Bing  می‌تواند سود بسیار بیشتری را برای شما ارائه دهد.

اگر مخاطبان اصلی خود را به یک گروه کوچک و منتخب محدود کرده باشید، فیسبوک بهترین انتخاب است. شما هنوز مقداری خمیر جدی خرج خواهید کرد، اما اگر پارامترهای خود را به درستی تنظیم کرده باشید، باید بازدهی عالی از سرمایه خود دریافت کنید.

اینستاگرام جایی است که اگر به دنبال جمعیت هزاره هستید، در آن قرار دارد، اگرچه هزینه محتوای حمایت شده در آنجا ممکن است هزینه‌های شما را بالا ببرد. لینکدین بهترین انتخاب برای کسب و کار به کسب و کار با قیمت مناسب است.

 توییتر ارزش بسیار خوبی ارائه می دهد، به خصوص اگر به دنبال یک مشتری تحصیل کرده و ثروتمند هستید.

جمعیت شناسی مصرف کننده هدف خود را تعیین کنید و اولویت های تبلیغاتی خود را بررسی کنید تا تصمیم بگیرید کدام پلت فرم تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما بهترین است. اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، ترکیب مناسبی را در نظر بگیرید که بهترین‌ها را در همه دنیا ممکن می‌سازد.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار را بنویسید؟

افرادی که از طریق یک تبلیغات پولی وارد وب سایت شما می شوند، 50 درصد بیشتر از کسانی هستند که از یک لینک ارگانیک تهیه شده اند، محصول شما را خریداری می کنند.
احتمالاً به این دلیل است که، اگر به درستی انجام شود، تبلیغات به سمت مخاطب ایده آل برای کسب و کار شما هدف قرار می گیرد و آن مخاطب آماده خرید است. با در نظر گرفتن این هدف، بیایید پلتفرم آنلاین مناسب برای کسب و کار شما را پیدا کنیم.

شبکه جستجوی گوگل را شرح دهید؟

این پلتفرم تبلیغاتی را که در بالا یا پایین نتایج جستجوی ارگانیک خود می بینید، هنگامی که درخواستی را در Google.com وارد می کنید، ارائه می دهد. آن ها با کلمه “تبلیغ” در یک کادر سبز کوچک مشخص شده اند.
چیزی که ممکن است ندانید این است که گوگل بر اساس یک فرآیند حراجی پیچیده و بی‌درنگ برای «کلمات کلیدی» که افراد ممکن است هنگام جستجو تایپ کنند، تصمیم می‌گیرد کدام تبلیغات را به شما نشان دهد.

اینستاگرام را در سایت تبلیغات آگهی تاثیرگذار توضیح دهید؟

فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را تصاحب کرد و از آن زمان تاکنون، عملکرد این دو پلتفرم به هم نزدیک شده است. تبلیغات در اینستاگرام می تواند در فید کاربر یا در استوری آنها ظاهر شود، اگرچه محتوای حمایت شده یا برند در اینستاگرام بسیار محبوب تر از هر پلتفرم دیگری است.
محتوای اسپانسر شده زمانی است که یک شرکت به یک اینفلوئنسر اینستاگرام پول می دهد تا محتوایی را ارسال کند که با نام تجاری آنها مثبت صحبت کند.
اینفلوئنسر کسی است که فالوورهای زیادی دارد که مشتریان شرکت احتمالا به او احترام می گذارند . چنین پست‌ها و استوری‌ها آنقدر رایج شده‌اند که اینستاگرام یک ابزار محتوای مارکدار برای آن‌ها ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *