ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی

ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی

شناخت ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی در روند توسعه فروش و برندسازی بسیار اهمیت دارد. در این مقاله این ابزارها را به صورت کامل بررسی می کنیم. به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید فروشگاه آنلاین خود را در چند مرحله راه‌اندازی کنید.

ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی بعد از راه اندازی کسب و کار

بعد از راه اندازی کسب و کار باید از ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید.شما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌اید تا مطمئن شوید که وب‌سایت شما به خوبی کار می‌کند و اکنون منتظر آمدن مشتریان هستید.با این حال، متأسفانه، جدای از اینکه افراد در شبکه‌های اجتماعی در مورد وب‌سایت شما بدانند، جذب مشتریان جدید به فروشگاه شما معمولاً بسیار سخت است.

خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود انجام دهید! شما می توانید کسب و کار خود را از طریق ارسال محتوا در رسانه های اجتماعی، راه اندازی یک وبلاگ، مشارکت در بازاریابی ایمیلی یا استفاده از تبلیغات پولی برای دستیابی به مخاطبان تبلیغ کنید.

برای تبلیغ موفقیت آمیز کسب و کار آنلاین خود بهتر است از ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی استفاده کنید. استفاده از نظرات کارشناسان حرفه ای و شناخت بهترین ابزارها برای تبلیغات به شما کمک می کند تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنید.

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای آگاه کردن مردم از کسب‌وکارتان، تبلیغات پولی است و ممکن است احساس کنید تبلیغات پولی فقط برای شرکت‌ها یا سازمان‌های بزرگ ممکن یا مفید است، اما واقعاً برای همه است!

بنابراین حتی اگر گل، اقلام دست ساز، مبلمان، غذا یا لباس را از طریق فروشگاه آنلاین خود می فروشید، اجرای تبلیغات ساده آنلاین می تواند به شما کمک کند تا راه طولانی را طی کنید!

اگر اصلاً تجربه قبلی با تبلیغات آنلاین ندارید نگران نباشید! قصد دارم شما را با ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی آشنا کنم. در پایان این وبلاگ، می‌دانید که چگونه می‌توانید برخی از تبلیغات آنلاین اولیه را تنظیم کنید تا ترافیک وب‌سایت و فروش خود را افزایش دهید!

نکاتی که باید پیش از استفاده از ابزارهای تبلیغات بدانید

برای شروع تبلیغات آنلاین، چند نکته وجود دارد که باید انجام دهیم و از قبل در نظر بگیریم. اگر مستقیماً به سمت آن ها بروید، ممکن است برخی از مراحل مهمی را که ممکن است در آینده برای شما هزینه و زمان ارزشمندی داشته باشد، نادیده بگیرید. بیایید مطمئن شویم که از همان ابتدا بیشترین بهره را از تلاش های تبلیغاتی خود می برید!

لیست ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی
ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی

ایجاد حساب در شبکه های اجتماعی

قبل از شروع هر کاری، مهم است که برای شرکت خود در پلتفرم هایی که معمولاً توسط مشاغل عمومی استفاده می شود (گوگل، فیس بوک، اینستاگرام) حساب کاربری ایجاد کنید. حتی اگر لزوماً از همان ابتدا قصد استفاده فعالانه از همه پلتفرم‌ها را ندارید، بهتر است حداقل با نام کسب‌وکارتان «جایگاه خود را در این کانال‌ها ثبت کنید». شبکه های اجتماعی یکی از قوی‌ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند.

از ابزارهای تحلیل داده استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در فروشگاه آنلاین و تبلیغات خود جدی باشید، لازم است از همان ابتدا ابزارهای تحلیلی و ردیابی را روی وب‌سایت خود نصب کنید. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که فعالیت بازدیدکنندگان و عملکرد وب سایت خود را ردیابی کنید. بنابراین به شما امکان می دهد عملکرد فروشگاه آنلاین و کمپین های تبلیغاتی خود را نظارت و بهینه سازی کنید!

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل را بررسی کنید

برای تجزیه و تحلیل موفقیت آنلاین خود باید Google Analytics را نصب و استفاده کنید. این یک ابزار ضروری برای به دست آوردن بینش در مورد نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما و تأثیر کمپین های تبلیغاتی شما در جذب بازدیدکننده است. استفاده از ابزارهای تحلیل داده‌ها یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید پیش از استفاده ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی بلد باشید.

فیس بوک پیکسل

فیس‌بوک پیکسل قطعه کدی است که در وب‌سایت خود قرار می‌دهید و به شما امکان می‌دهد عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی فیس‌بوک و اینستاگرام خود را نظارت و بهینه کنید. فیس‌بوک پیکسل با انداختن کوکی‌ای کار می‌کند که بازدیدکنندگان را در وب‌سایت شما ردیابی می‌کند تا بتوانید بعداً به آنها دسترسی پیدا کنید، همچنین به عنوان هدف‌گیری مجدد شناخته می‌شود.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر و جذب مشتریان بالقوه است. می‌توانید کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید، تبلیغات جستجو را تقویت کنید، تبلیغات بنری را اجرا کنید، کمپین‌های تبلیغاتی برنامه ریزی شده را آزمایش کنید یا خرید گوگل را تقویت کنید. از اپلیکیشنی مانند Clever برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی مختلف گوگل خود تنها با چند کلیک استفاده کنید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی به عنوان قدرتمندترین کانال بازاریابی برای هر برند شناخته شده‌است. همانطور که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و الگوریتم‌های جستجو تغییر می‌کنند، پایدارترین کانال برای حفظ اطلاعات مشتری همچنان بازاریابی ایمیلی است.

لیست ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی

ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی به چند دسته تقسیم می‌شوند. در ادامه قصد داریم هر یک از این دسته‌ها را به طور مفصل بررسی کنیم:

ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل یکی از قدیمی‌ترین رشته‌ها در بازاریابی دیجیتال است. این شامل تجزیه و تحلیل داده‌های کاربر شما و راه اندازی تست های A/B برای بهبود قابلیت استفاده و نرخ تبدیل سایت شما است.

هر کسب و کار آنلاین باید این کار را انجام دهد، به خصوص فروشگاه تجارت الکترونیکی که می‌خواهد رشد کند. در اددامه برخی از ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی برای کمک به بهینه‌سازی نرخ تبدیل آورده‌شده‌است.

کاربرد ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی
ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی

ابزار HotJar

HotJar یک ابزار تجزیه و تحلیل عالی است که از بازخورد مستقیم مشتری استفاده می کند تا بینش ارزشمندی را در مورد هر مرحله از قیف تجارت الکترونیک به شما ارائه دهد. این داده‌ها بسیار ارزشمند هستند زیرا به شما نشان می‌دهند که کدام قسمت‌های سایت باعث کاهش مشتریان می‌شود و چه چیزی را باید بهبود دهید. در واقع هدف ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی افزایش مشتری است و این عمل به شما کمک می کند.

ابزار Google Optimize

Google Optimize یکی از ابزارهای تبلیغات است که با Google Analytics یکپارچه می شود و به شما امکان می دهد تست های A/B و تست های چند متغیره را در سایت خود تنظیم کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و اگر تازه کار هستید، مکانی عالی برای شروع با CRO است.

ابزار Optimizely

Optimizely یک ابزار بهینه سازی نرخ تبدیل بالاتر است. برای برندهای بزرگ تجارت الکترونیک برای راه اندازی تست های A/B، تست های چند متغیره، پیش بینی و تجزیه و تحلیل استفاده می شود. آنها همچنین چندین ابزار تجاری دارند که به برندها اجازه می‌دهد پیام‌های شخصی‌سازی ارسال کنند و چت‌بات‌ها را آزمایش کنند.

ابزارهای رسانه‌های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دائماً در حال تغییر هستند و شما باید ابزارهای مختلف تبلیغات، بازاریابی و محتوایی را در اختیار داشته باشید که می‌توانند به شما کمک کنند تا نیازهای مشتریان خود را تنظیم کرده و برآورده کنید و از انتظارات آنها فراتر بروید.

فروشگاه‌های آنلاین از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات، پاسخ به سوالات مشتریان، تبلیغ محصولات خود، ایجاد مخاطبی درگیر و پاداش دادن به مشتریان وفادار استفاده می‌کنند.

ابزار Canva

Canva یک ابزار عالی برای ایجاد محتوای اجتماعی است. این ابزار دارای هزاران قالب برای هر نوع پست رسانه اجتماعی است که می توانید تصور کنید. از آن برای ایجاد بنر و گرافیک برای همه کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

ابزار Buffer

Buffer یک ابزار عالی برای انتشار پست های رسانه های اجتماعی در تمام حساب های رسانه های اجتماعی مختلف است. این برنامه یک طرح رایگان دارد که به شما امکان می‌دهد محتوا را در حداکثر ۳ حساب اجتماعی منتشر کنید. طرح پرداختی نیز ارزان است. برای هر کانال رسانه اجتماعی ۵ دلار است و شامل ابزارهای تجزیه و تحلیل، تعامل، برنامه ریزی و انتشار است.

ابزار Eclincher

Eclincher یک ابزار رسانه اجتماعی جامع است که به شما امکان می دهد تمام حساب های اجتماعی خود را در یک مکان جمع آوری و رشد دهید. دارای همان ابزارهای انتشار و زمان‌بندی بافر است، اما شامل ابزارهای نظارت اجتماعی، جستجوی تأثیرگذار، صندوق ورودی اجتماعی و موارد دیگر نیز می‌شود. می‌توان از آن برای تقویت ابزارهای خدمات مشتری موجود خود استفاده کرد و قادر است به مشتریان در کانال های مختلف آنلاین پاسخ دهد.

اثبات اجتماعی و ابزارهای UGC

آیا می دانید وقتی از سایتی بازدید می کنید که عکسی از افراد واقعی در حال استفاده از محصول ندارد، چه احساسی به شما دست می دهد؟ این نوع سایت‌های بی‌جان، به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک، متعلق به گذشته هستند. برای هر تجارت الکترونیکی نمایش تصاویر و ویدیوهای مشتریان واقعی که از محصولات استفاده می کنند کاملاً ضروری است و به آن اثبات اجتماعی می گویند. این نوع برنامه ها یکی از بهترین ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی هستند.

اثبات اجتماعی راهی برای نمایش وفاداری مشتری، بهبود نرخ تبدیل و افزایش تجربه مشتری است. این به بازدیدکنندگان سایت کمک می کند تا به روشی بسیار بهتر با محصول ارتباط برقرار کنند و به برندها کمک می کند استعداد و سبک منحصر به فرد خود را نشان دهند.

ابزار Fera

Fera یک برنامه واقعا عالی برای نمایش نظرات محصول در سایت شما است. این به خریداران شما اجازه می‌دهد تصاویر و بررسی‌های ویدیویی را آپلود کنند، نشان‌های تأیید منحصربه‌فرد را نمایش دهد و حتی میانگین رتبه‌بندی فروشگاه را در پاورقی نمایش دهد.

ابزار Loox

Loox یکی از پیشروترین برنامه های بررسی Shopify است. دارای ویژگی‌های مشابه Fera با برخی از ویژگی‌های قدرتمند اضافی مانند اتوماسیون ایمیل بهینه شده برای جمع‌آوری خودکار نظرات مشتریان شما، چرخ فلک صفحه اصلی و صفحه مشتریان راضی است.

ابزار Yotpo

Yotpo یکی از بزرگترین پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی تجارت الکترونیک است و دارای ویژگی های گسترده ای برای نمایش محتوای مشتری و UGC است. از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل برداشت‌ها و کلیک‌ها روی هر قسمت از محتوا و سفارشی‌سازی گالری‌های UGC شما استفاده می‌کند.

ابزارهای وفاداری و پاداش

برنامه های وفاداری و ارجاع باید بخش مرکزی استراتژی بازاریابی شما باشد. آنها به انگیزه بازاریابی دهان به دهان و افزایش حفظ مشتری کمک می کنند. اگرچه هدف آنها جلب رضایت مشتریان فعلی است، اما در واقع می توانند به شما در جذب مخاطبان جدید کمک کنند. در اینجا چند مورد از ابزارهای وفاداری محبوب آورده شده‌است.

معرفی ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی
ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی

ابزار Smile

Smile محبوب ترین ابزار وفاداری و پاداش برای برندهای تجارت الکترونیک است. راه اندازی آن بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه می توانید یک برنامه ارجاع و پاداش مناسب داشته باشید. می توانید آن را در یک صفحه تنظیم کنید یا آن را در ویجت در سایت نمایش دهید. این به شما امکان می دهد به مشتریان خود برای به اشتراک گذاری محصول خود در رسانه های اجتماعی، خریدها و حتی در روز تولد آنها پاداش دهید.

ابزار Swell

Swell توسط Yotpo خریداری شد و اکنون بخشی از Yotpo Loyalty & Referrals است. این یکپارچه سازی بیشتری نسبت به Smile ارائه می دهد و توسط برخی از بزرگترین مارک های جهان استفاده می شود. این بخشی از پلتفرم Yotpo است، بنابراین اگر از آنها برای یکی دیگر از محصولات آنها استفاده می کنید، Swell انتخاب مناسبی برای شما است.

ابزار Referral Candy

Referral Candy یک برنامه ارجاع است که به شما کمک می کند از مشتریان فعلی خود ارجاع دریافت کنید. این یکی از بهترین ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی است که در فروشگاه برنامه Shopify بررسی شده‌است.

ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها

داده‌ها اساس همه چیز در بازاریابی تجارت الکترونیک هستند و هر برندی باید داده‌های خود را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند تا رشد کسب و کار را باز کند. در اینجا دو ابزار تجزیه و تحلیل داده وجود دارد که هر کسب و کار تجارت الکترونیک باید از آنها استفاده کند.

ابزار Glew.io

Glew یک ابزار تجزیه و تحلیل omnichannel واقعا مفید است که به جمع آوری تمام داده‌های شما در یک مکان کمک می‌کند. از آن استفاده کنید تا ببینید کدام کانال‌ها بیشترین درآمد را دارند، کدام کانال‌ها بیشترین مشتریان مکرر را به ارمغان می‌آورند، LTV خود را در کانال‌ها ردیابی کنید و همه KPIهای عملکرد روزانه خود را نظارت کنید.

همچنین می‌توانید از Glew برای ردیابی موجودی و داده‌های محصول خود در یک مکان برای ساده‌سازی عملیات و اجرای خود استفاده کنید.

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس محبوب ترین نرم افزاری است که برای تجزیه و تحلیل سایت خود از آن استفاده می کنید. این انبوهی از اطلاعات (ترافیک، جمعیت‌شناسی مخاطب، داده‌های تبدیل) را نمایش می‌دهد و می‌تواند همراه با Google Optimize برای راه‌اندازی آزمایش‌های تست A/B برای کاهش نرخ پرش شما و دریافت تبدیل‌های بیشتر استفاده شود.

ابزارهای بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته راهی عالی برای ایجاد مشارکت در محتوا و اشتراک درآمد با ناشران آنلاین و وبلاگ نویسان است. چالش این است که هر کاری که با این کانال انجام می‌دهید به نوعی نرم افزار بازاریابی وابسته نیاز دارد و می تواند بسیار گران باشد.

در اینجا دو ابزار وجود دارد که برندهای تجارت الکترونیک می توانند از آنها برای ایجاد و مدیریت برنامه وابسته خود استفاده کنند.

ابزار UpPromote

UpPromote یک ابزار وابسته عالی است که به شما امکان می‌دهد برنامه وابسته خود را تنظیم کنید. دارای یک داشبورد وابسته است که به شما کمک می‌کند پیوندهای وابسته، کوپن ها و معیارهای عملکرد هر تراکنش و شرکت وابسته را پیگیری کنید.

ابزار LeadDyno

LeadDyno یک ابزار وابسته پیشرفته تر است. به شما امکان می‌دهد خبرنامه‌های وابسته، ایمیل‌های خودکار و دعوت‌نامه‌ها ایجاد کنید و به شما کمک می‌کند ویجت‌های اشتراک‌گذاری مرتبط با شرکت‌های وابسته خود را تنظیم کنید.

ابزارهای موجودی و تکمیل

این فهرست از ابزارهای بازاریابی تجارت الکترونیک بدون ابزارهایی که به ساده‌سازی موجودی و تکمیل کمک می‌کنند کامل نخواهد بود. برخی از این ابزارها را نمی‌توانید در فروشگاه برنامه Shopify پیدا کنید، اما تأثیر زیادی بر عملکرد کلی دارند.

ابزار ShipStation

ShipStation یک سیستم مدیریت سفارش است که به شما امکان می دهد موجودی و سفارشات خود را پیگیری کنید و به ساده سازی تدارکات شما کمک می کند. با تمام پلتفرم‌های اصلی تجارت الکترونیک و ابزارهای بازاریابی تجارت الکترونیک ادغام می‌شود و به شما کمک می‌کند همه سفارش‌ها و خدمات مشتریان خود را از همه کانال‌های فروش خود در یک مکان پیگیری کنید.

ابزار AfterShip

AfterShip جایگزین ShipStation برای عاشقان سرسخت Shopify است. این یک برنامه Shopify است که به شما امکان می دهد سفارشات را ردیابی و انجام دهید، سفارشات را جستجو کنید و صفحات ردیابی مارک دار ایجاد کنید (این کاری است که ShipStation نمی تواند انجام دهد).

بنابراین دفعه بعد که مشتری شما اطلاعات ردیابی خود را درخواست کرد، می‌توانید آنها را به یک صفحه ردیابی برند ارسال کنید که لوگو و اطلاعات برند خود را روی آن قرار داده‌است.

خلاصه

اینها برخی از بهترین ابزارهای سایت تبلیغات فروشگاهی هستند که هر برند تجارت الکترونیکی، از استارت آپ‌های بسیار کوچک تا غول های بزرگ، باید از آنها استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *