سایت تبلیغات رایگان خارجی

سایت تبلیغات رایگان خارجی

این باور که هیچ چیز خوبی به صورت رایگان ارائه نمی شود ممکن است برای برخی از سرمایه گذاری های تجاری صادق باشد ولی سایت تبلیغات رایگان خارجی خلاف این موضوع را ثابت میکند

سنجش ارزش ها در سایت تبلیغات رایگان خارجی

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، اغلب باید ارزش چیزی را که به دست می‌آورید در مقابل مزایای انتخاب گزینه‌های ارزان‌تر برای مواردی مانند بسته‌های تبلیغاتی، خدمات یا محصولات پشتیبان بسنجید. با سایت تبلیغات رایگان خارجی ارزش زیادی نسیبتان می شود.

آموزش ویدیویی سایت تبلیغات رایگان خارجی به صورت کامل

در این ویدیو به جزئیات خاصی اشاره شده است و میتوانید در دقایق مشخص شده به مطالعه بنشینید :

00:00 – ⁣مقدمه تبلیغات در سایت های خارجی به صورت رایگان
00:34 – ⁣توضیحات در مورد لینک سایت | سایت تبلیغات رایگان خارجی
01:00 – ⁣نقل قول ابتدای مقاله | سایت تبلیغات رایگان خارجی
01:18 – سنجش ارزش های انواع سایت تبلیغات رایگان خارجی | سایت تبلیغات رایگان خارجی
01:30 – معرفی انواع سایت تبلیغات رایگان خارجی | سایت تبلیغات رایگان خارجی
02:10 – نحوه شروع پست کردن تبلیغات رایگان | سایت تبلیغات رایگان خارجی
02:42 – مزایای تبلیغات در سایت های طبقه بندی شده | سایت تبلیغات رایگان خارجی
02:55 – نتیجه گیری | سایت تبلیغات رایگان خارجی
03:01 – سوالات متداول | سایت تبلیغات رایگان خارجی
03:25 – ⁣توضیحات در مورد صفحه اصلی سایت | سایت تبلیغات رایگان خارجی
04:07 – ⁣لینک محتوا | سایت تبلیغات رایگان خارجی

به لطف سایت های تبلیغاتی رایگان کسب و کار، مجبور نیستید بین دستیابی مؤثر به مخاطبان هدف خود و تزریق بودجه بازاریابی محدود خود برای یک کمپین، یکی را انتخاب کنید. در اینجا 18 سایت تبلیغات آنلاین رایگان وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

Sell.com

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

به عنوان یک وب سایت خرید و فروش در سال 1999 شروع به کار کرد، اما از آن زمان به یک سایت تبلیغات طبقه بندی شده گسترده تر تبدیل شده است که طیف گسترده ای از دسته ها از جمله مشاغل و خدمات را ارائه می دهد. آنها یک آزمایش 30 روزه رایگان برای تمام برنامه های تجاری خود ارائه می دهند، اما پس از آن، هزینه ای ماهیانه به مبلغ 10 دلار وجود دارد که برای ارسال 300 لیست کافی است.

ClassifiedAds.com

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

در حالی که روزنامه‌های چاپی دیگر آگهی‌های طبقه‌بندی شده با ارزش صفحات متعدد را منتشر نمی‌کنند، سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده رایگان در فضای دیجیتال رشد می‌کنند. ClassifiedAds.com یکی از سایت های تبلیغات آنلاین رایگان است که دارای دسته بندی های کاملاً تعریف شده و عملکردهای جستجوی قوی است.

می‌توانید آگهی خود را پست کنید و بعداً جزئیات حساب خود را تکمیل کنید، بنابراین زمان دیگری برای اطلاع رسانی تلف نمی‌شود. این سایت همچنین به فهرست‌های زبان نشانه‌گذاری فرامتن (HTML) با بک لینک به سایت شما اجازه می‌دهد که یک فرم تماس ارائه دهید.

Oodle

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

بازاریابی کسب و کار کوچک خود را با یکی از برترین سایت های ارسال آگهی رایگان در نظر بگیرید. سازگاری Oodle با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به این معنی است که می‌توانید حساب خود را به صفحه فیس‌بوک شرکت خود متصل کنید و با اجرای تبلیغات جدید فیس‌بوک فوراً یک به‌روزرسانی ارسال کنید .

این سایت با Advertigo که جزو سایت های رایگان تبلیغات آنلاین نیز می باشد شراکت دارد. شما می توانید انتخاب کنید که فهرست Oodle خود را در Advertigo نیز نمایش دهید (و بالعکس)، که به شما خدمات بیشتری را ارائه می دهد. این به ویژه برای تبلیغات محصولات و خدماتی که هدفشان مصرف کنندگان است، مانند حمل و نقل و خدمات نظافت و نظافت حیوانات خانگی خوب است.

فیسبوک مارکت

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

اکثر صاحبان شرکت ها در مورد صفحات تجاری فیس بوک می دانند، اما در مورد بازار پلت فرم رسانه های اجتماعی چطور؟ در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که فقط برای فروش کالاهای دست دوم از فردی به فرد دیگر است.

با این حال، یک نگاه دقیق تر به شما نشان می دهد که چندین شرکت خدمات خود را برای مصرف کنندگان تبلیغ می کنند. بهترین قسمت کاربرانی که پیشنهاد مشابهی را جستجو کرده‌اند، پیامی دریافت می‌کنند که شما چیزی را تبلیغ می‌کنید که ممکن است چه افرادی به آن علاقه داشته باشند.

این روش با میلیاردها کاربر فیس بوک، یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی پربازدید رایگان برای کسب و کار شما به حساب می آید.

eBay

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

eBayهنوز هم یکی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی پربازدید است که می‌توانید در صورتی که می‌خواهید به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید، در آن تبلیغات انجام دهید. eBay 23 سایت بین‌المللی را میزبانی می‌کند و در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می‌کند،  eBay پلتفرمی است که می‌توانید در صورت تامین مشتریان در بازارهای خارجی از آن استفاده کنید.

نتایج eBay به دلیل اندازه و وضعیت بسیار زیاد آن و همچنین بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو (SEO)، رتبه های بالاتری را دریافت می کند و بیشتر از یک وب سایت کوچکتر و کمتر شناخته شده در جستجوها دیده می شود.

10dayads.com

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

پلتفرم 10dayads.com  به شما امکان می دهد ویدیوها را به عنوان بخشی از آگهی رایگان خود قرار دهید و به شما این امکان را می دهد که در لحظه ای که روی دکمه «اکنون آگهی خود را ارسال کنید» کلیک کنید آنها را برای یک یا چند مکان پست کنید. علاوه بر این، این وب سایت دارای یک اپلیکیشن برای دستگاه های Android است که انجام تراکنش ها را برای کاربرانی که همیشه در حال حرکت هستند آسان تر و سریع تر می کند. آنها یک وب سایت خوش ساخت دارند، با ویژگی های بسیار مفید برای مطابقت با دسته بندی های گسترده ای که به مشترکین خود ارائه می دهند.

Google My Business

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

هنگامی که به دنبال لیست کردن سایت های تبلیغات آنلاین رایگان هستید، حواستان باشد مهم ترین مورد یعنی google را نادیده نگیرید. نمیخواهیم در مورد پرداخت به ازای هر کلیک یا رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک صحبت کنیم بلکه میخواهیم در مورد گزینه Google My Business  صحبت کنیم. این گزینه به شما امکان می‌دهد یک نمایه رایگان ایجاد کنید که در آن می‌توانید عکس‌ها را پست کنید و برای جذب مشتریان تخفیف ارائه دهید.

این پلتفرم به کاربران امکان می دهد محصولات یا خدمات را جستجو کنند و نتایجی را که صفحه کسب و کار شما را در موقعیتی برجسته قرار می دهند، مشاهده کنند. کاربران می توانند در همان صفحه وب یا از طریق تماس، پیام یا گذاشتن نظرات با شما ارتباط برقرار کنند.

Google Shopping

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

این خبر خوبی برای خرده فروشانی است که به دلیل سرمایه گذاری و قرار گرفتن در معرض محدودیت هستند. قسمت Google Shopping  که قبلاً فقط محصولات حمایت شده مرتبط باGoogle search  را نشان می داد، از آن زمان به گونه ای گسترش یافته است که لیست های بدون پرداخت را نیز شامل می شود.

اگر تاجری هستید که قبلاً از Merchant Center و تبلیغات Google Shopping استفاده می‌کنید، برای استفاده از این گزینه جدید لازم نیست کاری انجام دهید. اگر هم عضو نیستید، می‌توانید در Merchant Center ثبت‌نام کنید و مطمئن شوید که در تمام بخش های Google  نمایش داده می شوید.

هنگام بررسی اینکه آیا Google Shopping بهترین سایت تبلیغات برای شما است، یک چیز را در نظر داشته باشید. در حالی که لیست‌های رایگان در میان نتایج جستجوی ارگانیک در برگه خرید Google نشان داده می‌شوند، Google همچنان به فهرست‌های پولی اولویت می‌دهد و آنها را در بالا و پایین صفحه نتایج قرار می‌دهد.

Craigslist

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

یکی دیگر از سایت‌های تبلیغاتی رایگان با سابقه طولانی، Craigslist ، دارای بخش‌های جداگانه برای انواع مختلف محصولات است. علیرغم اینکه این سایت سهم خود را از بحث و جدل دارد، همچنان یک مقصد محبوب برای یافتن محصولات و خدمات برای فروش است. Craigslist  از سپتامبر 2020 دارای رتبه الکسا 33 است.

یک شرکت می‌تواند محصولات یا خدماتی را که از کسب‌وکار به مصرف‌کننده و کسب‌وکار به تجارت انجام می‌شود در Craigslist تبلیغ کند. راز مخفی برخی از پست های تبلیغاتی، لیست طولانی عبارات کلیدی است که به انتهای آگهی اضافه شده است، که نادیده گرفتن هر کاربری که آن عبارات را جستجو می کند، غیرممکن می کند.

Adpost

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

Adpost یکی دیگر از سایت های تبلیغاتی رایگان است که بسیار شبیه به Craigslist است، فقط با دسترسی جهانی تر. اگر می‌خواهید تبلیغات شما به مخاطبان بیشتری برای لیست‌های شما برسد یا یک شبکه بین‌المللی ایجاد کنید گزینه بسیار خوبی است. در حالی که این پلتفرم می تواند با کمی ارتقا انجام دهد، سادگی آن را حتی برای خوانندگانی که ابتدایی ترین دانش اینترنت را دارند آسان تر می کند.

Gumtree

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

Gumtree به‌عنوان یک وب‌سایت مستقر در بریتانیا شروع به کار کرد، اما اکنون در حال گسترش است و به مکان‌های بیشتری در سراسر اروپا، استرالیا و ایالات متحده خدمات می‌دهد. این سایت که نسخه اروپایی Craigslist است، خدمات تبلیغاتی رایگان و پولی را برای تقریباً همه دسته هایی که می توانید فکر کنید ارائه می دهد.

Sales Spider

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

اگر تا به حال نام Sales Spider را نشنیده اید، نگران نباشید. در سال 2019، رتبه الکسا حدود 22000 را به خود اختصاص داد، بنابراین یکی از شناخته شده ترین سایت های تبلیغات تجاری رایگان نیست. با این حال، این برای مشاغلی که می‌توانند خدمات و قیمت‌گذاری را در حد نام‌های بزرگی مانند Walmart ارائه دهند، بهترین است.

مشتریانی که در Sales Spider برای محصولات و خدمات زنجیره‌های بزرگ جستجو می‌کنند، این شانس را خواهند داشت که پیشنهادات شما بدون اینکه پول زیادی برای شرکت در آن زمینه خرج کنید را بیابند. افزودن Sales Spider به منابع سایت‌های تبلیغاتی رایگان کسب‌وکار نیز می‌تواند باعث افزایش تعداد مشتریان در فروشگاه شود، زیرا فهرست شما شامل نقشه و موقعیت مکانی شما نیز می شود.

AdlandPro

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

این پلتفرم از سال 1998 آگهی های طبقه بندی شده رایگان ارائه می دهد. کاربران برای استفاده از این سرویس باید ثبت نام کنند، اما یکی از سایت های ارسال آگهی رایگان است که به شما در طیف گسترده ای از دسته بندی ها دسترسی نامحدود می دهد.

LetGo

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

اگر به دنبال سایت‌های تبلیغاتی رایگان کسب‌وکار هستید که استفاده از آنها آسان باشد، به LetGo توجه کنید. این پلتفرم به کاربران این امکانات را می دهد:

  • تنظیم تبلیغات طبقه بندی شده رایگان
  • شرکت در انجمن های پرسش و پاسخ برای دسته های مختلف
  • اضافه کردن تصاویر و ویدیوها و به اشتراک گذاشتن لیست های خود را در رسانه های اجتماعی ، به این امید که آنها بازدید داشته باشند

Locanto

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

Locanto  به شما امکان می دهد تبلیغات طبقه بندی شده کسب و کار خود را به صورت رایگان ارائه دهید. ویژگی‌های Locanto شامل گزینه سفارشی کردن تبلیغات شما با تصاویر، ویدیو یا کدهای HTML است که به سایت شما پیوند می‌دهند. همچنین تجزیه و تحلیل هایی را ارائه می دهد که عملکرد شما را تا به امروز نشان می دهد، به علاوه یک جستجوی خاص محلی در اختیار شما قرار می دهد.

Close5

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

یک پلت فرم تلفن همراه است که به فروشندگان اجازه می دهد محصولات خود را با دستگاه تلفن همراه خود مدیریت کنند. این خدمات در پاسخ به افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه در میان مصرف کنندگان برای جستجوی خدمات و خرید اقلام آنلاین ایجاد شد. تراکنش‌ها را می‌توان در حین حرکت با امنیت کامل و ویژگی‌های معمول از جمله چت و همچنین امکان استفاده از قابلیت‌های محلی برای فیلتر کردن معاملات فقط برای معاملات در محدوده خریدار، به روزرسانی و تکمیل کرد.

PennySaver USA

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

اگر کسب و کار شما بر فروش محلی متمرکز است، PennySaver USA  نوعی سایت تبلیغاتی رایگان با ترافیک بالا است که ارزش توجه دارد. این وب سایت بیان می کند که بزرگترین نشریه خرید پست مستقیم در ایالات متحده است که هر هفته به بیش از 11 میلیون آمریکایی می رسد. پس از ثبت نام، تبلیغات شما در سایت های مختلف وابسته و زیرمجموعه PennySaver در دسته بندی های مناسب نمایش داده می شود.

Geebo

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

Geebo  خود را به عنوان یک گزینه طبقه بندی جامعه ایمن معرفی می کند. این شرکت یک صفحه فیس بوک بسیار فعال با نزدیک به 40000 دنبال کننده دارد و تبلیغات انتخابی را در رسانه های اجتماعی خود برای دسترسی بیشتر منتشر می کند.

همانطور که می بینید، سایت های تبلیغات رایگان خارجی لیست شده در بالا بهترین برای ایجاد تبلیغات تجاری شما و دستیابی به مخاطبان شما هستند. با این روش به راحتی می توانید بازارهای محلی و بین المللی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، هند، کانادا، استرالیا، امارات و بسیاری از کشورهای دیگر را که می خواهید برای اهداف تجاری خود هدف قرار دهید را به دست آورید.

نحوه شروع پست کردن تبلیغات رایگان طبقه بندی شده

اکنون، در این دنیای دیجیتالی اینترنت، تبلیغ کسب و کار، شرکت و فروشگاه آنلاین خود توسط رسانه دیجیتال آسان است. درج آگهی های طبقه بندی شده آنلاین یکی از آنهاست که می توانید با استفاده از سایت های تبلیغات رایگان خارجی که نام بردیم جزئیات شرکت و کسب و کار خود را فهرست و درج آگهی کنید. اگر مبتدی هستید و نمی دانید چگونه تبلیغات طبقه بندی شده ایجاد کنید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مراحل ارائه شده ما را مشاهده کنید.

مراحل ساده ایجاد آگهی های طبقه بندی شده در سایت های تبلیغات رایگان خارجی:

مرحله 1: قبل از ایجاد تبلیغات طبقه بندی شده، وب سایت یا صفحه وب خود را ایجاد کنید.

مرحله 2:  بهترین سایت های طبقه بندی شده را که تبلیغات رایگان می پذیرند، پیدا کنید.

مرحله 3: ثبت نام یا تنظیم حساب خود با جزئیات حساب داده شده.

  • شناسه ایمیل
  • نام کسب و کار
  • کلمه عبور
  • آدرس وب سایت
  • بیوگرافی یا اطلاعات شرکت
  • شماره تلفن
  • پروفایل شبکه های اجتماعی
  • محل
  • تصویر نمایه

مرحله 4: پس از ثبت نام و تأیید حساب خود، اکنون زمان آن رسیده است که دسته و زیر مجموعه های مربوط به فهرست طبقه بندی شده خود را انتخاب کنید.

مرحله 5: تمام دستورالعمل های داده شده توسط ادمین را برای ارسال آگهی های طبقه بندی شده خود دنبال کنید، پس از انجام همه کارها می توانید برای بررسی ارسال کنید. برخی از این سایت‌های طبقه‌بندی‌شده به شما امکان تأیید فوری را می‌دهند، در حالی که برخی دیگر برای تأیید زمان می‌برند.

توجه: همچنین می توانید شخصاً برای ارسال اطلاعات آگهی های طبقه بندی شده خود به صاحبان اصلی سایت ایمیل بزنید.

مرحله 6:  پس از دریافت تأییدیه در پورتال های تبلیغات طبقه بندی شده رایگان، می توانید برای تعامل و ترافیک بیشتر، آن را در تمام رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

نکته مهمی که باید قبل از ارسال آگهی های طبقه بندی شده بدانید

به عنوان یک متخصص سئو ، شما باید همه چیز را در مورد بهترین سایت تبلیغات رایگان خارجی و ارزش آن در خدمات بازاریابی آنلاین یا اینترنتی بدانید. اگر می خواهید برای اولین بار حساب شخصی و تجاری خود را در هر وب سایت رایگان ارسال آگهی ثبت کنید، باید دستورالعمل های داده شده ما را دنبال کنید.

  • شما باید یک آدرس تجاری یا وب سایت برای تبلیغ سایت های ارسال آگهی های طبقه بندی شده داشته باشید.
  • تمام دستورالعمل های داده شده یا دستورالعمل های سایت های ارسال آگهی های طبقه بندی شده را دنبال کنید
  • در صورت امکان، مطمئن شوید که آدرس وب سایت خود را برای بک لینک های سئو درج کرده اید
  • هنگامی که حساب طبقه بندی شده خود را ایجاد کردید، سپس باید آن را در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

مزایای سایت های طبقه بندی شده در سئو

این تکنیک بیشترین استفاده را دارد و راهی عالی برای ارتقای خدمات در سطح جهانی است. اگر آگهی‌های رایگان آنلاین را در هند، کانادا، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا جستجو کنید، میلیون‌ها سایت با مزایای شگفت‌انگیز دریافت خواهید کرد.

سایت تبلیغات رایگان خارجی
سایت تبلیغات رایگان خارجی

برخی از مزایای سایت های تبلیغات طبقه بندی شده در سئو عبارتند از:

  • تبلیغات دیجیتال رایگان آنلاین با مکان ها یا مناطق مورد نظر
  • ترافیک وب سایت و ROI کسب و کار خود را بهبود بخشید
  • در زمان کوتاهی تبلیغات ایجاد کنید و بدون هزینه تبلیغ کنید
  • یک تکنیک ارسال آگهی طبقه بندی شده به کسب و کار شما نتیجه فوری می دهد و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاهی سود بیشتری به دست می آورد
  • رتبه بندی SEO ارگانیک را افزایش دهید
  • برای سایت های اصلی خود بک لینک هایی با کیفیت بالا دریافت کنید
  • بررسی رایگان محصول و خدمات با تمرکز کلمه کلیدی و URL لینک

نتیجه گیری

وب سایت های طبقه بندی شده رایگان بهترین راه برای بازاریابی آنلاین خدمات و محصولات به صورت رایگان است. با این حال، سایر فعالیت های خارج از صفحه سئو نیز در دسترس است، اما برای تبلیغ یک محصول، ارسال طبقه بندی شده بهترین روش است. از این طریق می توانید خدمات خود را به صورت آنلاین با تبلیغات رایگان به اشتراک بگذارید و مشتریان و سرنخ های بیشتری به دست آورید. لیست سایت های ارسال طبقه بندی شده به راحتی در اینترنت در دسترس خواهد بود. در اینجا شما فقط باید یک آگهی جذاب تهیه کنید، دسته بندی مناسب، مخاطبان هدف مناسب را انتخاب کنید و آن را در سایت تبلیغات رایگان خارجی با DA و PA قابل قبول ارسال کنید. این کار به شما یک نتیجه فوری برای سئو وب سایت و رشد کسب و کار می دهد.

سنجش ارزش های یک سایت تبلیغات رایگان خارجی چگونه است؟

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، اغلب باید ارزش چیزی را که به دست می‌آورید در مقابل مزایای انتخاب گزینه‌های ارزان‌تر برای مواردی مانند بسته‌های تبلیغاتی، خدمات یا محصولات پشتیبان بسنجید. با سایت تبلیغات رایگان خارجی ارزش زیادی نسیبتان می شود.
به لطف سایت های تبلیغاتی رایگان کسب و کار، مجبور نیستید بین دستیابی مؤثر به مخاطبان هدف خود و تزریق بودجه بازاریابی محدود خود برای یک کمپین، یکی را انتخاب کنید.

نحوه شروع پست کردن تبلیغات رایگان طبقه بندی شده به چه صورت است؟

اکنون، در این دنیای دیجیتالی اینترنت، تبلیغ کسب و کار، شرکت و فروشگاه آنلاین خود توسط رسانه دیجیتال آسان است. درج آگهی های طبقه بندی شده آنلاین یکی از آنهاست که می توانید با استفاده از سایت های تبلیغات رایگان خارجی که نام بردیم جزئیات شرکت و کسب و کار خود را فهرست و درج آگهی کنید. اگر مبتدی هستید و نمی دانید چگونه تبلیغات طبقه بندی شده ایجاد کنید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مراحل ارائه شده ما را مشاهده کنید.

مزایای سایت های طبقه بندی شده در سئو را نام ببرید؟

این تکنیک بیشترین استفاده را دارد و راهی عالی برای ارتقای خدمات در سطح جهانی است. اگر آگهی‌های رایگان آنلاین را در هند، کانادا، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا جستجو کنید، میلیون‌ها سایت با مزایای شگفت‌انگیز دریافت خواهید کرد.
.تبلیغات دیجیتال رایگان آنلاین با مکان ها یا مناطق مورد نظر
.ترافیک وب سایت و ROI کسب و کار خود را بهبود بخشید
.در زمان کوتاهی تبلیغات ایجاد کنید و بدون هزینه تبلیغ کنید
.یک تکنیک ارسال آگهی طبقه بندی شده به کسب و کار شما نتیجه فوری می دهد و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاهی سود بیشتری به دست می آورد
.رتبه بندی SEO ارگانیک را افزایش دهید
.برای سایت های اصلی خود بک لینک هایی با کیفیت بالا دریافت کنید
.بررسی رایگان محصول و خدمات با تمرکز کلمه کلیدی و URL لینک

11 دیدگاه برای “سایت تبلیغات رایگان خارجی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رایگان - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. زاجکانی گفته:

    تکنیک ارسال آگهی طبقه بندی شده به کسب و کار نتیجه فوری می دهد و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاهی سود بیشتری به دست می آورد

  3. Nazanin heshmati گفته:

    اگر شما مخاطبانی از سراسر جهان و بین المللی دارید ارائه تبلیغات خود به صورت رایگان در سایت های خارجی میتواند راه کارامد و پر بازدهی برای شما باشد زیرا هم هزینه های خود را کاهش داده هم توانسته اید جذب مخاطب معقولی را داشته باشید .

  4. Parham گفته:

    یک شرکت می‌تواند محصولات یا خدماتی را که از کسب‌وکار به مصرف‌کننده و کسب‌وکار به تجارت انجام می‌شود در Craigslist تبلیغ کند. راز مخفی برخی از پست های تبلیغاتی، لیست طولانی عبارات کلیدی است که به انتهای آگهی اضافه شده است، که نادیده گرفتن هر کاربری که آن عبارات را جستجو می کند، غیرممکن می کند.
    مطالب بسیار کامل بود

  5. سعید گفته:

    می‌توانید آگهی خود را پست کنید و بعداً جزئیات حساب خود را تکمیل کنید، بنابراین زمان دیگری برای اطلاع رسانی تلف نمی‌شود. این سایت همچنین به فهرست‌های زبان نشانه‌گذاری فرامتن (HTML) با بک لینک به سایت شما اجازه می‌دهد که یک فرم تماس ارائه دهید

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    یک پلت فرم تلفن همراه است که به فروشندگان اجازه می دهد محصولات خود را با دستگاه تلفن همراه خود مدیریت کنند

  7. berlin گفته:

    سایت تبلیغات رایگان خارجی
    eBay یکی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی پربازدید است که می‌توانید در صورتی که می‌خواهید به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید، در آن تبلیغات انجام دهید. eBay 23 سایت بین‌المللی را میزبانی می‌کند و در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می‌کند، eBay پلتفرمی است که می‌توانید در صورت تامین مشتریان در بازارهای خارجی از آن استفاده کنید.

  8. متاورس آینده من گفته:

    در این مقاله به خوبی بیان شده است که نمی توانند به سایت های تبلغات رایکان خارجی خیلی اعتماکاملی داست با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *