بهترین سایت تبلیغات رایگان

بهترین سایت تبلیغات رایگان

وقتی شما تاجر باشید اما مشتری نداشته باشید این معنای خوبی ندارد. برخی از انواع کسب و کار به طور خودکار مشتریان را جذب می کنند، مانند تبلیغات شفاهی، که این مدل کسب و کار بسیار کم هستند و این احتمالاً برای تجارت شما صادق نیست و احتمالا بهترین سایت تبلیغات رایگان به درد شما بخورد

تبلیغات شفاهی یا بهترین سایت تبلیغات رایگان

تبلیغات شفاهی از داشتن مشتری به دست می آید، تا بعد بروند و در مورد تجربه‌شان از کسب و کار شما با دیگران صحبت کنند.

به امید مشتری نشستن بی فایده است، اما ممکن است بودجه شما از پرداخت هزینه زیاد یا هر چیز دیگری برای تبلیغات پشتیبانی نکند.

در اینجا چند خبر خوب برای کسانی بودجه کافی برای تبلیغات ندارند وجود دارد:

حتی اگر در بودجه خود جایی برای هزینه های تبلیغات ندارید، همچنان می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. من قصد داریم تعدادی از راه های تبلیغات رایگان کسب و کار خود در اینترنت را به شما نشان دهیم.

این پلتفرم‌ها منبعی حیاتی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک یا افرادی هستند که ‌تازگی کسب ‌وکار خود را راه‌اندازی کرده اند، زیرا زمانی که شما تازه شروع به کار کرده‌اید و کسب‌ وکارهای کوچک بودجه محدودی برای صرف بازاریابی دارند، ممکن است پول کم بیاورید.

به خاطر داشته باشید که برخی از فهرست‌هایی که ما پیشنهاد می‌کنیم برای برخی از انواع کسب ‌وکارها مؤثرتر از سایرین هستند، اما با تعدادی از راه ها برای انتخاب، مطمئناً چندین راه را پیدا خواهید کرد که به کسب و کار شما کمک می‌کند تبلیغات سالمی داشته باشید. با هدف کمک به رشد کسب و کار خود در ذهن یا، بیایید شروع کنیم.

آموزش ویدیویی بهترین سایت تبلیغات رایگان به صورت کامل

در این ویدیو به جزئیات خاصی اشاره شده است و میتوانید در دقایق مشخص شده به مطالعه بنشینید :

00:00 – مقدمه تبلیغات در ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
00:40 – توضیحات در مورد لینک سایت | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
01:06 – نقل قول ابتدای مقاله | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
01:28 – ⁣⁣تبلیغات شفاهی یا بهترین سایت تبلیغات رایگان | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
01:53 – پلتفرم مناسب برای تبلیغات در بهترین سایت تبلیغات رایگان | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
02:20 – ویژگی های بهترین سایت تبلیغات رایگان | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
03:34 – نکاتی برای به حداکثر رساندن بازدهی تبلیغات رایگان | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
03:51 – اهمیت تبلیغات از گذشته تا کنون | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
04:00 – نکات پنهان در تبلیغات | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان
04:18 – سوالات متداول | ⁣بهترین سایت تبلیغات رایگان

پلتفرم مناسب

با در نظر گرفتن این هدف، بیایید پلتفرم آنلاین مناسب بهترین سایت تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما را پیدا کنیم

1.Google my business

به نوعی مضحک خواهد بود که Google my business را به عنوان اولین جایی که باید کسب و کار خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید، لحاظ نکنید.

از این گذشته، شما به تازگی مقدار زیادی زمان، تلاش و پول نقد صرف کرده اید تا مطمئن شوید که وب سایت شما برای موتور جستجوی گوگل بهینه شده است.

با کسب و کار Google شما این پتانسیل را دارید که در بین تقریباً 8 میلیارد جستجویی که هر روز انجام می شود، پیدا شوید.

با « Google my business» می‌توان مکان فیزیکی و شماره تلفن شما را به کاربران برنامه تلفن هوشمند متصل کرد تا بتوانند به محل کسب شما راهنمایی شوند.

همچنین سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود را نیز پیوند دهید.

2.MapQuest

شاید MapQuest را به خاطر بیاورید. خب، MapQuest با Yext شریک شده است تا مکان یابی کسب و کار، آدرس کسب و کار و شماره تلفن شما را تسهیل کند.

همچنین شایان ذکر است که برنامه موبایل MapQuest هنوز با Google Maps نمایش داده می‌شود، بنابراین هنوز هم راهی عالی برای کمک به افراد برای یافتن شماست.

3.FreeAdsTime

اگر به دنبال یافتن یک سایت تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار هستید،FreeAdsTime  وب سایتی است که باید حتما ببینید.

ناوبری سایت کاملاً مشهود است و می توانید کسب و کار خود را در کمتر از یک دقیقه به آن اضافه کنید.

البته، کمی وقت شما را می گیرد بابت ثبت جزئیات کافی در مورد کسب و کار که اطمینان حاصل شود خود را هنگام ارسال آن به سایت ارائه می دهید. همین الان تبلیغات رایگان خود را شروع کنید.

برای ارتقاء در  سایت FreeAdsTime  ، باید با انتخاب پیوند «درج آگهی» در گوشه سمت راست بالای سایت شروع کنید.

4.AdvertiseEra

AdvertiseEra مکانی عالی برای کسانی است که در تلاش برای تبلیغ مشاغل محلی هستند. این سایت از اکثر مناطق پشتیبانی می کند و طراحی بصری آن را دارد.

پیمایش در وب سایت نسبتاً یک تجربه خوشایند است و شما می توانید بدون ثبت نام در حساب کاربری، کسب و کاری را به سایت اضافه کنید.

  AdvertiseEra  فرآیند افزودن فهرست را بسیار ساده کرده است. از سایت دیدن کنید و روی دکمه انتشار آگهی خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا کسب و کار خود را اضافه کنید.

5.Citysearch

رستوران ها، بارها، هتل ها، چشمه های معدنی و چندین نوع کسب و کار دیگر می توانند از Citysearch بهره مند شوند. Citysearch با پلتفرم هایی مانند Urbanspoon، Expedia و MerchantCircle شریک است.

لیست ها از طریق برنامه تلفن همراه Citysearch قابل دسترسی هستند. کسب‌وکارهایی که توسط کاربران ترجیح داده می‌شوند در فهرست‌های «بهترین» فهرست شده‌اند که در زیر 20 دسته قرار می‌گیرند.

6.Manta

این پلتفرم به منافع کسب و کارهای کوچک اختصاص داده شده که به سختی می توانند تبلیغات پولی کنند.

این سایت هر ماه میلیون‌ها بازدیدکننده منحصربه ‌فرد دارد و این پلتفرم فهرست‌بندی یکی از جامع‌ترین پایگاه‌های داده با فهرست‌های خاص جغرافیایی، مشاغل فردی و بخش‌های صنعتی را دارد.

7.YellowBot

شما یک لیست اولیه شبیه به آن صفحات زرد قدیمی با YellowBot دریافت می کنید، اما همچنین شامل نظرات مشتریان و برخی گزینه های اضافی برای کسانی است که به یک بسته برتر ارتقا می دهند.

YellowBot دارای ثبت نام و ورود سریع به Google، Facebook، Windows Live، Twitter و Yahoo است که این کار را آسان و راحت می کند.

ویژگی های بهترین سایت تبلیغات رایگان

در اینجا میخواهیم به هفت مورد از ویژگی های بهترین سایت تبلیغاتی رایگان اشاره کنیم و در خصوص هر مورد مواردی را شرح دهیم:

1.رتبه الکسای  وب سایت تبلیغاتی

بهترین سایت تبلیغات رایگان
بهترین سایت تبلیغات رایگان

اولین مورد داشتن الکسای پایین برای سایت تبلیغاتی است. رتبه الکسا معیاری برای سنجش محبوبیت وب سایت است.

الکسا میلیون ها وب سایت را به ترتیب محبوبیت رتبه بندی می کند و رتبه الکسا 1 محبوب ترین است. رتبه الکسا نشان می‌دهد که یک وب‌سایت نسبت به سایر سایت‌ها چگونه عمل می‌کند، که آن را به یک KPI عالی برای محک زدن و تحلیل رقابتی تبدیل می‌کند.

رتبه الکسا با استفاده از یک روش اختصاصی محاسبه می شود که ترافیک تخمینی سایت و تعامل بازدیدکنندگان را در سه ماه گذشته ترکیب می کند. ترافیک و تعامل از رفتار مرور افراد در پانل جهانی ما، که نمونه ای از همه کاربران اینترنت است، تخمین زده می شود.

به زبان ساده تر رتبه الکسا با ترکیب ترافیک تخمینی سایت و همچنین تعامل بازدیدکنندگان در سه ماه گذشته محاسبه می شود.

ترافیک و تعامل از داده های ارائه شده توسط نوار ابزار آن تخمین زده می شود. این رفتار مرورگر کاربر را که به عنوان نمونه ای از تمام کاربران اینترنت عمل می کند، نظارت می کند.

پنج مورد از بهترین سایت تبلیغاتی رایگان با رتبه الکسای پایین

  • تبلیغات گوگل
  • وب سایت تبلیغات بینگ
  • مارکت فیس بوک
  • آمازون
  • لینکدین

2.دارا بودن بک لینک فالو

هنگامی که یک صفحه سایت یک لینک ورودی دریافت می کند، که یک هایپرلینک است که به آن صفحه اشاره می کند، صفحه افزایش کمی در سئو پیدا می کند. لینک را به عنوان یک نقطه در نظر بگیرید، و هر چه تعداد لینک های بیشتری داشته باشید، امتیاز بیشتری خواهید داشت. امتیاز بیشتر = برنده شدن.

گوگل به این نکات توجه می کند و مشاهده می کند که یک صفحه چند لینک ورودی دارد و از چه سایت هایی استفاده می کند.

اگر افراد زیادی به یک صفحه خاص لینک می دهند، باید صفحه واقعاً خوبی باشد! بیایید در موتورهای جستجوی خود آن صفحه را نسبت به سایر موضوعات مشابه ترجیح دهیم تا بتوانیم به راحتی بهترین صفحات را به کاربران موتور جستجوی خود ارائه دهیم.

گوگل معیاری به نام PageRank برای محاسبه نقاط پیوند ایجاد کرد. بسیاری از افراد سئو از نقاط پیوند به عنوان ” پیوند” یاد می کنند.

پیوند از طریق سایت ها و از طریق لینک ها به سایت های جدید جریان می یابد. هرچه سایت معتبرتر باشد، سایت پیوند داده شده به آن، افزایش بیشتری از پیوند می یابد. گرفتن لینک از سایت نیویورک تایمز یا بی بی سی طلای خالص است!

اکنون می‌توانیم یک لینک فالو تعریف کنیم – لینک‌های دنبال کردن، لینک‌هایی هستند که به عنوان امتیاز به حساب می‌آیند، به سئوی لینک کمک می‌کنند و رتبه صفحه سایت‌های لینک‌شده را افزایش می‌دهند، و در نتیجه به آن‌ها کمک می‌کنند تا در SERP بالاتر بروند.

پس اگر یک سایت تبلیغاتی الکسا پایینی داشته باشد خیلی کاربردی خواهد بود.

3.عموم پسند باشد

یک وب سایت تبلیغاتی باید مورد پسند عموم باشد تا مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

اگر این گونه باشد ورودی های سایت تبلیغاتی بیشتر می شود و همین باعث می شود تا تبلیغاتی که در این سایت قرار می گیرد مورد بازبینی بیشتری قرار بگیرد و کسی که تبلیغات خود را در این سایت گذاشته از رضایت کافی برخوردار شود.

این در صورتی است که سایت یک طراحی جذاب با کاربری آسان دشته باشد.

4.دارای دسته بندی مناسب محتوا باشد

بهترین سایت تبلیغات رایگان باید دارای دسته بندی برای محتواهای بارگزاری شده باشد تا افرادی که وارد سایت می شوند در سر در گم نشوند.

از طرفی هم کسی که می خواهد سرمایه گذاری کند به راحتی می تواند دسته بندی مورد نظر خود را پیدا کند و آگهی خود را در آن دسته به ثبت برساند.

5.مدت زمان نگهداری محتوا

اگر به دنبال بهترین سایت تبلیغات رایگان می گردید حتما در آن به دنبال مدت زمان نگهداری طولانی تبلیغات باشید.

هر این مدت طولانی تر باشد به نفع شما می باشد. ولی در هر صورت در سایت هایی که کمتر از دو سال تبلیغات نگه می دارند تبلیغات نکنید.

6.قابلیت بارگزاری عکس و ویدیو

به دنبال سایت هایی باشید که دارای قابلیت بارگزاری عکس و ویدیو باشند. در این سایت ها می توانید با بارگزاری عکس و ویدیوهای تبلیغاتی خود، بیشتر به دیده شدن کسب و کار خود کمک کنید.

7.دارای خصوصیات اسکیما باشد

نشانه گذاری طرحواره در Schema.org یک نوع داده خرد است. پس از اضافه شدن به صفحه وب، Schema یک توضیحات پیشرفته (که معمولاً به عنوان Rich Snippet شناخته می شود) ایجاد می کند تا سایت در نتایج جستجو ظاهر شود.

موتورهای جستجوی برتر (از جمله گوگل، یاهو، بینگ و یاندکس) برای اولین بار در سال 2011 برای ایجاد Schema.org شریک شدند. علامت گذاری طرحواره به ویژه در سن مرغ مگس خوار و RankBrain اهمیت دارد.

نحوه تفسیر یک جستجو توسط یک موتور جستجو، کیفیت یک نتیجه جستجو را تعیین می کند.

طرحواره می تواند پس زمینه ای برای یک صفحه وب فراهم کند که مبهم نباشد. محتوای وب سایت شما ایندکس می شود و در نتایج جستجو بازگردانده می شود.

اما با اسکیما، برخی از آن محتوا ایندکس می شود و به روش دیگری بازگردانده می شود. چگونه در مورد زیرا طرح واره به موتور جستجو می گوید که این محتوا به چه معناست.

پس اگر یه وب سایت تبلیغاتی دارای این خصوصیت باشد، می تواند خیلی به کار بیاید.

بهترین سایت تبلیغات رایگان
بهترین سایت تبلیغات رایگان

نکاتی برای به حداکثر رساندن بازدهی تبلیغات رایگان

نکته 1

سرعت کوتاه مدت را با تاثیر طولانی مدت متعادل کنید.

تبلیغات پولی همیشه پربارتر از تبلیغات رایگان هستند. اینجاست که صاحبان مشاغل اشتباه می کنند و برای رسیدن به موفقیت کوتاه مدت بیشتر هزینه می کنند و فاکتورهای اقتصادی و سود سایت های رایگان را در نظر نمی گیرند.

نکته 2

مبادله برای تبلیغات متقابل

به جای تبادل نقدی این به رشد بلند مدت به جای سود کوتاه مدت پولی کمک می کند.

نکته 3

هزینه ها را با ابزارهای بازاریابی کاهش دهید

از فناوری به جای کار دستی برای کارهای مناسب استفاده کنید تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

نکته 4

برای تاثیر بیشتر، پولی را با رایگان ترکیب کنید.

برای به دست آوردن خروجی بهتر در جستجوی رسانه های اجتماعی، محتوا را تبلیغ کنید. مقدار مشخصی پول نقد را برای افزایش تعامل در محتوا کنار بگذارید.

اهمیت تبلیغات از گذشته تا کنون

بر کسی پوشیده نیست که تبلیغات در دو دهه گذشته پیچیده تر شده است. با رسانه های جدید مانند آنلاین، اجتماعی، تلفن همراه و ایمیل، هیچ کمبودی برای انتقال پیام شما وجود ندارد.

به این موارد به رسانه های سنتی مانند چاپ، رادیو، پست مستقیم و تلویزیون اضافه کنید، به راحتی می توانید با چشم انداز تبلیغات غرق شوید.

خبر خوب این است که قوانین اساسی تبلیغات خوب تغییر نکرده است. در اینجا چندین مورد از آنها وجود دارد تا بتوانید اصول اولیه را برای کمپین تبلیغاتی بعدی خود به کار ببرید.

نکات پنهان در تبلیغات

بررسی نکات پنهان در تبلیغات در موارد مهم در بهترین سایت تبلیغات رایگان است.

جلب توجه

 به اندازه کافی قانع کننده باشید تا توجه مشتری بالقوه را جلب کنید. از تیترهای جالب و طراحی چشم نواز استفاده کنید.

ایجاد علاقه

محتوا را به گونه ای قاب بندی کنید که خواننده را وادار به ادامه خواندن کند. از کلیشه ها، اصطلاحات و کلمات بی معنی پرهیز کنید.

ایجاد تمایل

مزایای محصول یا خدمات خود را که باعث می شود مردم تمایل به خرید داشته باشند را مشخص کنید. فقط از لیست ویژگی های لباسشویی استفاده نکنید. به آنها بگویید “چه چیزی برای آنها مفید است.”

اقدام

شامل یک فراخوان برای اقدام، چه درخواست از مشتریان احتمالی برای تماس، کلیک یا ورود باشد. هیچ شکی در مورد این که می‌خواهید چگونه رفتار کنید، باقی نگذارید.

ساده سازی

مطمئن شوید که طراحی تبلیغ شما تمیز و بدون پیچیدگی است. از سرفصل های کوتاه و قدرتمند و حداقل کپی استفاده کنید.

این اشتباه را مرتکب نشوید که بیش از حد در تبلیغ از خود تعریف کنید. این کار فقط خوانندگان را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود به راحتی عبور کنند.

استفاده از عکس

اگر از عکاسی استفاده می کنید، تصاویری را انتخاب کنید که واقعی به نظر می رسند و کلیشه ای یا ساده نیستند.

اگر می توانید آن را تغییر دهید، برای حقوق انحصاری بیشتر هزینه کنید و از حق امتیاز رایگان دوری کنید. احتمال این که تصویر شما ممکن است در تبلیغات کسب و کار دیگری که دارای همان عکس است ظاهر شود را کاهش می دهد.

کسب و کار و محصول خود را متمایز کنید

آخرین کاری که می‌خواهید آگهی ‌تان انجام دهد این است که با همه آگهی‌های دیگر ترکیب شود. از هر وسیله ای که در اختیار دارید برای متمایز شدن استفاده کنید – از تایپوگرافی گرفته تا رنگ و تصویر – تا تبلیغ شما نادیده گرفته نشود.

بسیاری از کسب‌وکارها از ریسک کردن با تبلیغات خود می‌ترسند، که منجر به ایجاد تبلیغات بی‌مزه می‌شود. از آنجایی که در وهله اول مبلغ عادلانه ای برای اجرای تبلیغ خود می پردازید، مطمئن شوید که تبلیغ شما با منحصر به فرد بودن برجسته می شود.

شناسایی هدف

تبلیغات خود را در جایی قرار دهید که مخاطبان شما آنها را ببینند و تا زمانی که توانایی ایجاد تأثیر را دارید آنها را اجرا کنید.

این به «دسترسی» و «فرکانس» گفته می‌شود. هرچه تعداد بیشتری از هر کدام داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که تبلیغ شما مورد توجه قرار گیرد.

اگر برای تصمیم گیری در مورد مکان تبلیغ نیاز به کمک دارید، یک برنامه ریز رسانه می تواند با پیشنهاد تاکتیک هایی که با مخاطبان شما مطابقت دارد به شما کمک کند.

اگر از چندین تاکتیک استفاده می کنید، مطمئن شوید که تبلیغات شما حول یک موضوع مشابه یا مفهوم خلاقانه یکپارچه شده است. هر یک باید دیگری را تقویت کند تا برداشت کلی قوی باشد.

در حالی که چشم انداز تبلیغات پیچیده است، اصول اولیه تبلیغات خوب تغییر نکرده است. آنها را دنبال کنید و مهم نیست که چگونه و کجا تبلیغ می کنید موفق خواهید بود.

بهترین سایت تبلیغات رایگان
بهترین سایت تبلیغات رایگان
تبلیغات شفاهی بهتر است یا سایت تبلیغات رایگان؟

تبلیغات شفاهی از داشتن مشتری به دست می آید، تا بعد بروند و در مورد تجربه‌شان از کسب و کار شما با دیگران صحبت کنند.
به امید مشتری نشستن بی فایده است، اما ممکن است بودجه شما از پرداخت هزینه زیاد یا هر چیز دیگری برای تبلیغات پشتیبانی نکند.
در اینجا چند خبر خوب برای کسانی بودجه کافی برای تبلیغات ندارند وجود دارد:
حتی اگر در بودجه خود جایی برای هزینه های تبلیغات ندارید، همچنان می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. من قصد داریم تعدادی از راه های تبلیغات رایگان کسب و کار خود در اینترنت را به شما نشان دهیم.
این پلتفرم‌ها منبعی حیاتی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک یا افرادی هستند که ‌تازگی کسب ‌وکار خود را راه‌اندازی کرده اند، زیرا زمانی که شما تازه شروع به کار کرده‌اید و کسب‌ وکارهای کوچک بودجه محدودی برای صرف بازاریابی دارند، ممکن است پول کم بیاورید.
به خاطر داشته باشید که برخی از فهرست‌هایی که ما پیشنهاد می‌کنیم برای برخی از انواع کسب ‌وکارها مؤثرتر از سایرین هستند، اما با تعدادی از راه ها برای انتخاب، مطمئناً چندین راه را پیدا خواهید کرد که به کسب و کار شما کمک می‌کند تبلیغات سالمی داشته باشید. با هدف کمک به رشد کسب و کار خود در ذهن یا، بیایید شروع کنیم.

رتبه الکسای یک سایت تبلیغاتی چه تاثیری بر ارزش ان سایت دارد؟

اولین مورد داشتن الکسای پایین برای سایت تبلیغاتی است. رتبه الکسا معیاری برای سنجش محبوبیت وب سایت است.
الکسا میلیون ها وب سایت را به ترتیب محبوبیت رتبه بندی می کند و رتبه الکسا 1 محبوب ترین است. رتبه الکسا نشان می‌دهد که یک وب‌سایت نسبت به سایر سایت‌ها چگونه عمل می‌کند، که آن را به یک KPI عالی برای محک زدن و تحلیل رقابتی تبدیل می‌کند.
رتبه الکسا با استفاده از یک روش اختصاصی محاسبه می شود که ترافیک تخمینی سایت و تعامل بازدیدکنندگان را در سه ماه گذشته ترکیب می کند. ترافیک و تعامل از رفتار مرور افراد در پانل جهانی ما، که نمونه ای از همه کاربران اینترنت است، تخمین زده می شود.
به زبان ساده تر رتبه الکسا با ترکیب ترافیک تخمینی سایت و همچنین تعامل بازدیدکنندگان در سه ماه گذشته محاسبه می شود.
ترافیک و تعامل از داده های ارائه شده توسط نوار ابزار آن تخمین زده می شود. این رفتار مرورگر کاربر را که به عنوان نمونه ای از تمام کاربران اینترنت عمل می کند، نظارت می کند.

چگونه برای تبلیغات هدف خود را شناسایی کنیم؟

تبلیغات خود را در جایی قرار دهید که مخاطبان شما آنها را ببینند و تا زمانی که توانایی ایجاد تأثیر را دارید آنها را اجرا کنید.
این به «دسترسی» و «فرکانس» گفته می‌شود. هرچه تعداد بیشتری از هر کدام داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که تبلیغ شما مورد توجه قرار گیرد.
اگر برای تصمیم گیری در مورد مکان تبلیغ نیاز به کمک دارید، یک برنامه ریز رسانه می تواند با پیشنهاد تاکتیک هایی که با مخاطبان شما مطابقت دارد به شما کمک کند.
اگر از چندین تاکتیک استفاده می کنید، مطمئن شوید که تبلیغات شما حول یک موضوع مشابه یا مفهوم خلاقانه یکپارچه شده است. هر یک باید دیگری را تقویت کند تا برداشت کلی قوی باشد.
در حالی که چشم انداز تبلیغات پیچیده است، اصول اولیه تبلیغات خوب تغییر نکرده است. آنها را دنبال کنید و مهم نیست که چگونه و کجا تبلیغ می کنید موفق خواهید بود.

11 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات رایگان

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رایگان - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. زاجکانی گفته:

    ترافیک و تعامل از داده های ارائه شده توسط نوار ابزار آن تخمین زده می شود. این رفتار مرورگر کاربر را که به عنوان نمونه ای از تمام کاربران اینترنت عمل می کند، نظارت می کند

  3. Nazanin heshmati گفته:

    بعضی از مشاغل بیش از باقی مشاغل نیازمند مشتری و مخاطب هستند زیرا محور اصلی سرمایه انها فروش است ، در این زمان شما باید به فکر برنامه ریزی ، طبقه بندی و تبلیغات هدفمند و به حداقل رساندن هزینه های مصرفی خود باشید که با استفاده از سایت تبلیغات رایگان میتوانید این اهداف را ممکن کنید

  4. Parham گفته:

    AdvertiseEra مکانی عالی برای کسانی است که در تلاش برای تبلیغ مشاغل محلی هستند. این سایت از اکثر مناطق پشتیبانی می کند و طراحی بصری آن را دارد. مطالب بسیار کامل بود

  5. abbas گفته:

    هزینه تبلیغات و بازاریابی در بسیاری موارد خیلی بالاست و برای کسب و کارها و به خصوص کسب و کارهای تازه می تواند از توان آنها خارج باشد. در این مواقع استفاده از سایت تبلیغات رایگان می تواند بهترین گزینه باشد.

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    وقتی شما تاجر باشید اما مشتری نداشته باشید این معنای خوبی ندارد. برخی از انواع کسب و کار به طور خودکار مشتریان را جذب می کنند، مانند تبلیغات شفاهی، که این مدل کسب و کار بسیار کم هستند و این احتمالاً برای تجارت شما صادق نیست و احتمالا بهترین سایت تبلیغات رایگان به درد شما بخورد پس باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید این مقاله به شماکمک زیادی میکند.

  7. Amin DehghanNejad گفته:

    برای درک اهمیت سایت‌های پربازدیدِ تبلیغاتی بهتر است به تبلیغات آفلاین گریزی بزنیم. برای نمایش تبلیغ خود در سطح شهر سعی می‌کنید که کدام‌یک از بیلبوردها را اجاره کنید؟ بی‌شک، بیلبوردی را انتخاب می‌کنید که در شلوغ‌ترین نقطه‌ٔ شهر باشد.

  8. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات رایگان
    اگر به دنبال یافتن یک سایت تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار هستید،FreeAdsTime وب سایتی است که باید حتما ببینید

  9. متاورس آینده من گفته:

    وقتی کارشما تجارت باشد اما مشتری نداشته باشید اینموضوع اصلا مناسب نیست. بهترین راه برای بهترین سایت تبلیغات رایکان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *