سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام دومین شبکه پربازدید پس از فیس بوک است. این رسانه اجتماعی محبوب بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون ثبت استوری روزانه دارد که می توانید در سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام تبلیغات خود را انجام دهید

کاربردهای اینستاگرام

واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفاده شخصی نیست. اکنون این یک پلتفرم جهانی است که به برندها اجازه می دهد توسط سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام محتوای خود را تبلیغ کنند، استعدادهای جدید را جذب کنند، محصولات را به نمایش بگذارند و به مخاطبان خود الهام بخشند.

علاوه بر این، کاربران اینستاگرام نه تنها فعال هستند بلکه درگیر هستند. حدود 59 درصد از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از سایت بازدید می کنند و حداقل 7 ساعت در هفته را صرف مرور محتوا و تعامل با دوستان و برندها می کنند.

اینستاگرام همچنین می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. هر ماه 130 میلیون کاربر اینستاگرام با محتوای خرید درگیر می شوند.

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برند و محصول خود را به روشی دوستانه و معتبر بدون فروش سخت به مشتریان خود تبلیغ کنید.

حتی با وجود تمام این آمار، ممکن است هنوز مطمئن نباشید که چگونه شروع کنید. ما می دانیم که این پلتفرم در ابتدا می تواند کمی ترسناک باشد و به همین دلیل است که ما این راهنما را ایجاد کرده ایم.

آموزش ویدیویی سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام به صورت کامل

در این ویدیو به جزئیات خاصی اشاره شده است و میتوانید در دقایق مشخص شده به مطالعه بنشینید :

00:00 – مقدمه ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
00:38 – توضیحات در مورد لینک سایت | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
01:15 – نقل قول ابتدای مقاله | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
01:35 – کاربردهای اینستاگرام | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
01:51 – بازاریابی در اینستاگرام | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
03:10 – نکاتی برای جذب دنبال کننده در اینستاگرام | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
03:35 – پانزده ابزار بازاریابی رایگان برای اینستاگرام | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
04:15 – خدمات ما در خصوص سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
04:37 – سوالات متداول | ⁣سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام از طریق سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ماهیت بصری آن است.

اگر کسب ‌وکاری دارید که از طراحی محصول شما سود می ‌برد یا اگر خدماتی دارید که نتیجه نهایی قابل توجهی دارد، اینستاگرام بهترین بستر برای نمایش آن محتوا است.

ویدئوها و تصاویرهمگی محتوای مناسبی برای این پلتفرم رسانه اجتماعی هستند، اما استراتژی بازاریابی شما در نهایت تعیین می‌کند که چه نوع محتوایی را منتشر کنید و چند وقت یکبار آن را پست کنید.

ایجاد یک استراتژی قبل از ورود مستقیم به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، مهم نیست که چقدر برای کسب و کار دیگران مفید است، شما را روی اهداف خود و مهمتر از همه مخاطبان خود متمرکز می کند.

بسیاری از کسب‌وکارها برای حضور در هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تحت فشار هستند و استراتژی را فراموش می‌کنند. هرگز این اشتباه را تکرار نکنید.

از آنجایی که اینستاگرام با سایر سایت های اجتماعی محبوب بسیار متفاوت است، به یک استراتژی بازاریابی مجزا نیاز دارد. برای توسعه سبک منحصر به فرد برند خود از اینجا شروع کنید.

1.اهداف خود را برای اینستاگرام تعیین کنید.

قبل از شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، از خود (یا تیمتان) یک چیز بپرسید؛ چرا در اینستاگرام هستید؟ همانطور که پلتفرم محبوب است، پاسخ شما نباید این باشد: ” … زیرا همه افراد دیگر هستند.” برای موفقیت در درازمدت در اینستاگرام، باید هدف و اهداف مشخصی داشته باشید تا بتوانید زمان، انرژی و سرمایه گذاری پولی خود را توجیه کنید.

شاید شما از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای نمونه کارها استفاده می کنید تا دنبال کنندگان بتوانند محصول (یا خدمات) شما را در عمل ببینند.

احتمالا شما در اینستاگرام هستید تا به سادگی با ارسال نقل قول های انگیزشی و تصاویر سرگرم آگاهی از برند را ایجاد کنید.

بلکه بخواهید از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید تا دنبال کنندگان بتوانند افراد واقعی را که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند، مشاهده کنند. (بسیاری از کسب و کارهای جهانی یا مشاغل دارای حق امتیاز نیز این کار را انجام می دهند.)

دلیلش هرچه باشد، ابتدا اهداف اینستاگرام خود را مشخص کنید و حدس بزنید اینستاگرام شما می‌تواند چندین هدف داشته باشد.

می‌توانید تصاویر محصول را پست کنید و در عین حال محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را نیز به اشتراک بگذارید.

این کمتر به نوع پست هایی است که به اشتراک می گذارید و بیشتر به دلیل به اشتراک گذاری آنها مربوط می شود. اگر دلیل آن را می دانید، می توانید بدانید که چگونه عملکرد خود را اندازه گیری کنید و از ابزارهای Instagram Analytics استفاده کنید.

سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

2. مخاطبان هدف اینستاگرام خود را مشخص کنید.

قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام ، مخاطبانی را که می خواهید به آنها برسید مشخص کنید. اگر استراتژی های بازاریابی دیگری دارید، از آن ها استفاده کنید تا تلاش های خود را ثابت نگه دارید. فراموش نکنید که عواملی مانند سن، مکان، جنسیت، درآمد، علایق، انگیزه ها و نقاط قوت را در نظر بگیرید.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ رویدادهای محبوب و هشتگ های علاقه مرتبط با کسب و کار خود را رصد کنید. ببینید چه کسانی از این هشتگ ها استفاده می کنند و با آنها درگیر هستند و نمایه های آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید به دنبال کننده های رقیب خود نگاهی بیندازید. اینستاگرام تعریف مخاطبان را آسان می کند.

3. تجزیه و تحلیل رقبا

بعد از اینکه مخاطبان اینستاگرام خود را مشخص کردید، یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید سایر بازاریابان در زمینه شما چه پست هایی می گذارند.

اگر از قبل رقبای برتر خود را می شناسید، با بررسی پروفایل اینستاگرام آنها شروع کنید. اگر نه، عبارات مرتبط با تجارت و صنعت خود را جستجو کنید تا حساب های مشابه را بیابید.

یک بررسی سریع از حساب‌های مرتبط انجام دهید تا ببینید چه پست‌هایی بیشترین تعامل را دارند، از چه هشتگ‌های پرطرفداری استفاده می‌کنند، زیرنویس‌های آن‌ها چیست، هر چند وقت یک‌بار پست می‌کنند و چقدر سریع رشد می‌کنند. این اطلاعات می تواند به عنوان معیاری باشد که شما شروع به رشد حساب خود می کنید.

هنگام بررسی محتوای رقبای خود، به فرصت هایی که ممکن است از دست داده باشند توجه داشته باشید. افزودن محتوای منحصر به فرد به این ترکیب به کسب و کار شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شود.

4. یک تقویم را پیکربندی کنید

ایجاد یک تقویم می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و مدیریت حضور در اینستاگرام کمک کند. تقویم خود را با چند نوع پست اینستاگرام پر کنید و از قبل برای کپشن ها، هشتگ ها و زمان ارسال پست برنامه ریزی کنید.

تقویم تحریریه شما همچنین مکانی عالی برای ثبت رویدادهای کلیدی برای برجسته کردن در حساب اینستاگرام شما، مانند راه اندازی محصول جدید یا پیشنهادات ویژه است. با یک تقویم تحریریه، می توانید به جای تلاش برای پست های لحظه آخری، مراقب فرصت های لحظه ای باشید.

5. یک برند ثابت در اینستاگرام بسازید

محتوای تصادفی یا از هم گسیخته مخاطبان شما را گیج می کند و باعث از دست دادن فالوورهای شما می شود. برای جلوگیری از این امر، زیبایی برند را در حساب اینستاگرام خود حفظ کنید.

با فکر کردن در مورد شخصیت برند خود، مشخص کنید که چگونه به نظر می رسد. ارزش های برند شما چیست؟ مشتریان و کارمندان شما چگونه برند شما را تعریف می کنند؟ آیا شما جسور، بازیگوش، سرسخت یا ماجراجو هستید؟

در حالت ایده‌آل، زیبایی‌شناسی برند به شناسایی برند شما کمک می‌کند، به این معنی که شخصی می‌تواند تصویر شما را در اکسپلور خود ببیند بدون دیدن نام فورا بداند که این پیج برای شماست.

هنگامی که شخصیت برند خود را مشخص کردید، محتوای خود را برای مطابقت اصلاح کنید. این حتی می تواند برای پالت رنگی که در عکس های شما استفاده می شود نیز اعمال شود.

زیبایی شناسی برند فقط به جلوه های بصری صدق نمی کند. همچنین سعی کنید تصاویری را با در نظر گرفتن روایت برند خود ارسال کنید. گنجاندن داستان‌های جذاب در زیرنویس‌ها می ‌تواند برند شما را قابل ربط ‌تر کند.

6. تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید

افزایش دنبال کنندگان شما زمان و انرژی جدی می خواهد. ممکن است وسوسه شوید که راه آسان را انتخاب کنید و دنبال کننده بخرید ولی این کار را نکنید.

خرید فالوور در واقع باعث ایجاد تعامل نمی شود، این در واقع همان چیزی است که برای اطمینان از دیده شدن پست های خود به آن نیاز دارید. (همچنین تغییرات اخیر API اینستاگرام به طور خودکار آن فالوورها را حذف می کند.)

سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

نکاتی برای ایجاد دنبال کننده به روش صحیح

  • مطمئن شوید که نام کاربری شما قابل تشخیص و جستجو باشد. اگر مردم نتوانند شما را پیدا کنند، نمی توانند شما را دنبال کنند. بیوگرافی خود را پر کنید این آخرین چیزی است که یک نفر قبل از اینکه تصمیم بگیرد شما را دنبال کند، می بیند، بنابراین مطمئن شوید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.
  • هنگامی که نمایه شما بهینه شد، شروع به ارسال پست کنید. این ایده خوبی است که قبل از اینکه واقعاً با مردم درگیر شوید، پیج خود را با ده تا 15 پست با کیفیت بالا پر کنید. اگر کاربران از نمایه شما بازدید کنند و آن را خالی بیابند، احتمالاً شما را دنبال نخواهند کرد.
  • سپس، شروع به دنبال کردن حساب هایی کنید که به شما علاقه مند هستند و به تجارت شما مربوط می شوند. اینستاگرام را مانند یک جامعه در نظر بگیرید و به دنبال کسب‌وکارهای دیگر در منطقه خود یا اینفلوئنسرهایی باشید که ممکن است از محصول یا خدمات شما لذت ببرند. همانطور که این پیج ها را دنبال می‌کنید، اینستاگرام موارد مرتبطی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید آنها را نیز دنبال کنید.
  • پس از اینکه یک حساب کاربری را دنبال کردید، با محتوای آن ارتباط برقرار کنید. این طبیعی ترین راه برای جلب توجه به حساب اینستاگرام خود بدون اسپم است. وقتی حسابی را دنبال می‌کنید یا با آن تعامل دارید، مالک حساب اعلانی دریافت می‌کند. این می تواند باعث شود آنها حساب شما را بررسی کنند و شروع به دنبال کردن شما کنند. همیشه از فالوورهای خود با پاسخ دادن به نظرات آنها و درگیر شدن با محتوای آنها قدردانی کنید.
  • دیگران را تشویق کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. از سفیران برند دعوت کنید تا حساب شما را به اشتراک بگذارند یا با حساب های مشابه همکاری کنند.

پانزده ابزار بازاریابی رایگان برای اینستاگرام

1.Crowdfire

آیا سعی دارید فالوورهای خود را  در اینستاگرام افزایش دهید؟ اگر چنین است، این ابزار رایگان اینستاگرام همه چیز مورد نیاز شما را دارد. می توانید از نسخه دسکتاپ آن یا برای سیستم عامل های iOS  یا اندروید استفاده کنید.

با Crowdfire می توانید به راحتی فالوورهای خود و افرادی را که دنبال می کنید با این گزینه ها مدیریت کنید:

  • به طور خودکار کاربرانی را که شما را دنبال نمی کنند آنفالو کنید.
  • فالوورها را از حساب دیگری کپی کنید.
  • فهرستی از طرفداران خود را مشاهده کنید (کاربرانی که شما آنها را دنبال نمی کنید اما آنها شما را دنبال می کنند.)
  • مشاهده فالوورهای جدید و افرادی که شما را آنفالو کرده اند.

2. 10Web Social Photo Feed

این ابزار یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد پیج اینستاگرام خود را به وب سایت خود متصل کنید. بسیار کاربرپسند است و راه اندازی آن زمان زیادی نمی برد. هنگامی که همه چیز را همانطور که می خواهید پیکربندی کنید، می توانید محتوای اینستاگرام را دقیقاً به همان شکل و مکان مورد نظر خود در سایت، وبلاگ و غیره خود نمایش دهید.

3. Later

این ابزار تبلیغاتی رایگان اینستاگرام به شما امکان می دهد  پست ها را  برای تاریخ های آینده برنامه ریزی کنید. زمانی که زمان آن فرا رسید، اعلانی دریافت خواهید کرد که از شما برای انتشار تأییدیه درخواست می کند. همچنین به شما امکان می دهد مطالب را از اینترنت جستجو و منتشر کنید و چندین عضو تیم را اضافه کنید. این نزدیکترین چیزی است که می توانید به خودکارسازی حساب اینستاگرام خود برسید.

4. repost

این ابزار را معادل دکمه «ریتوییت» توییتر اما در اینستاگرام در نظر بگیرید. این ابزار انتشار محتوای یک کاربر دیگر را در حساب شخصی خود (البته با اعتبار) تقریباً آسان می کند. می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را ذخیره کنید تا بعداً دوباره ارسال کنید، محتوا را جستجو کنید و تنها با یک کلیک دوباره پست کنید. حتی به طور خودکار از نویسنده اصلی نقل قول می کند.

سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

5. Buffer

Buffer  ابزاری است که به شما امکان می دهد برای اکانت اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید. این به ویژه برای حساب های تجارت الکترونیک مفید است زیرا به شما امکان پیوند در بیو می دهد که باعث می شود پیج خود را به URL های متعددی متصل کنید که می تواند افراد را به صفحات خرید بکشاند.

علاوه بر این، Buffer  به شما امکان می ‌دهد تا انواع مختلف پست‌ها را امتحان کنید، محبوب ‌ترین محتوای خود را مجدداً منتشر کنید که به شما کمک می‌کند بازدیدهای بیشتری برای پست‌های خود داشته باشید.

6. Leetags

Leetags  برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند هشتگ‌های پرطرفدار را برای پست‌های اینستاگرام خود پیدا کنید، که به آنها شانس بیشتری برای دیده شدن می‌دهد. در برنامه، می توانید یک دسته یا کلمه کلیدی مربوط به پست خود را تایپ کنید و سپس Leetags لیستی از هشتگ های پرطرفدار مرتبط با آن ایجاد می کند. آنها تعداد پست هایی را که هر هشتگ در آنها نشان داده شده و ارتباط آن را به شما نشان می دهند.

7. Facebook Ads Manager

هر دو تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام از یک رابط برای مدیریت تبلیغات خود استفاده می کنند که نامشFacebook Ads Manager است. بنابراین اگر می خواهید تبلیغات در اینستاگرام را شروع کنید، باید  نحوه استفاده از این ابزار را یاد بگیرید. از تمام ویژگی‌های بخش‌بندی پیشرفته آن نهایت استفاده را ببرید تا محتوای خود را به سمت مخاطبانی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید هدایت کنید هنگامی که تبلیغات خود را تنظیم کردید، می توانید از این ابزار برای ردیابی آنها برای مشاهده عملکرد آنها استفاده کنید.

8. IconSquare

این ابزار بازاریابی رایگان برای اینستاگرام نه تنها بسیار مفید است، بلکه به طرز درخشانی طراحی شده است. با IconoSquare می توانید انواع  آمار مربوط به حساب کاربری خود  مانند  تعداد کل لایک ها، عکس های با بیشترین لایک، میانگین تعداد لایک ها، تعداد کل نظرات در هر عکس، تعداد فالوورهای شما و غیره را مشاهده کنید. این ابزار کمک می کند که همه این موارد در نمودارهای جذاب به شما نشان داده شوند.

9. Canva

طراح داخلی خود را مرخص کنید. Canva  یک  برنامه طراحی آنلاین است  که به شما امکان می دهد انواع تصاویر را بدون هیچ تجربه یا دانش قبلی ایجاد کنید. برای اینستاگرامرها، Canva  دارای جلوه‌های ویژه، آیکون‌ها، قاب‌ها، فیلترها، استیکرها و موارد دیگر است، بنابراین می‌توانید بهترین تصاویر را به آسانی ایجاد کنید.

10. Snapwidget

اگر برند شما یک حساب اینستاگرام خیره کننده دارد، آن را به نمایش بگذارید. این ابزار یک  ویجت رایگان اینستاگرام است که برای درج تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام به عنوان گالری عکس در صفحات وب و وبلاگ ها طراحی شده است. برای آماده شدن برای نصب، فقط حداقل تنظیمات لازم است، اما اگر مشکلی دارید، همیشه می‌توانید آموزشی را که می‌توانید در صفحه اصلی آنها پیدا کنید و بررسی کنید.

11. PicFrame

این یک  پلت فرم ویرایش عکس  پر از ویژگی ها و گزینه هایی برای اشتراک گذاری عکس های شما است. با PicFrame، می‌توانید از بین 73 فریم مختلف انتخاب کنید، متن و جلوه‌های ویژه اضافه کنید، رنگ‌ها را انتخاب کنید و خیلی چیزهای دیگر. این ابزار با اندروید و iOS سازگار است و همه چیز به صورت HD است. این یکی از بهترین راه حل ها برای به دست آوردن ظاهر فوق العاده حرفه ای برای تصاویر شما است.

12. Instagram Insight

این ابزار به شما این امکان را می دهد که ببینید چه زمانی مخاطبان شما در اینستاگرام هستند، کدام یک از پست های شما بیشترین بازدید را دارند و چگونه پست های مختلف با هم مقایسه می شوند. به عنوان مثال، اگر چیزی را تبلیغ می کنید، می توانید ببینید که پست تبلیغ شده شما در مقایسه با نسخه اصلی چقدر خوب است. به این ترتیب می توانید ببینید که آیا افزوده های شما ارزش سرمایه گذاری مالی را دارند یا خیر.

Instagram Insight برای حساب‌های تجاری رایگان است، اما فقط می‌تواند در داخل برنامه استفاده شود و در گزینه دسکتاپ اینستاگرام عمل نمی کند.

سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

13. Curalate

این یکی دیگر از ابزارهای رایگان برای تبلیغات اینستاگرام است که دارای چندین ویژگی بسیار جالب است، به خصوص برای  برندهای موجود در بخش تجارت الکترونیک.

  • این ابزار به بهبود نرخ تبدیل شما، افزایش فالوورها و جذب ترافیک بیشتر به حساب اینستاگرام شما کمک می کند.
  • دارای یک سیستم تصویر تحلیلی است که نتایج را بر اساس معیارهای مختلف اندازه گیری می کند.
  • بر بازگشت سرمایه شما نظارت می کند.
  • می تواند پست ها را منتشر کند.

14. Sked Social

این ابزار بر روی  انتشار پست‌ها متمرکز شده است  تا بتوانید  از وقت آزاد خود لذت ببرید و بدانید که همه چیز در حال مراقبت است. این ابزار به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را برای چندین حساب اینستاگرام و برای چندین کاربر، آپلود و برنامه ریزی کنید. بدون شک این یک راه عالی برای صرفه جویی در زمان و تلاش برای شما و تیمتان است.

15. SocialPilot

Social Pilot فهرست جامعی از ویژگی ها دارد و اگرچه کاملاً رایگان نیست، اما برای هر بازاریاب مقرون به صرفه است. یکی از بزرگترین مزایای آن این است که با Canva یکپارچه شده است و به شما امکان تحقیق در مورد موضوعات و مضامین محبوب برای پست ها را می دهد.

علاوه بر این، می توانید چندین پروفایل رسانه های اجتماعی را متصل کرده و آنها را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید. همچنین مجهز به قابلیت برنامه‌ ریزی پست‌ها از قبل است تا بتوانید زمان تیم خود را آزاد کنید.

خدمات ما در خصوص سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای تبلیغات رایگان پیج اینستاگرام خود در سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام ما می توانید در قسمت نظرات ID اینستاگرام خود را وارد کنید. اما ابتدا نوع فعالیت خود و هدف خود از این پیج را بنویسید و در آخر می توانید ID خود را قرار دهید.

کاربردهای اینستاگرام در دنیای امروز چیست؟

واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفاده شخصی نیست. اکنون این یک پلتفرم جهانی است که به برندها اجازه می دهد توسط سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام محتوای خود را تبلیغ کنند، استعدادهای جدید را جذب کنند، محصولات را به نمایش بگذارند و به مخاطبان خود الهام بخشند.
علاوه بر این، کاربران اینستاگرام نه تنها فعال هستند بلکه درگیر هستند. حدود 59 درصد از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از سایت بازدید می کنند و حداقل 7 ساعت در هفته را صرف مرور محتوا و تعامل با دوستان و برندها می کنند.
اینستاگرام همچنین می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. هر ماه 130 میلیون کاربر اینستاگرام با محتوای خرید درگیر می شوند.
اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برند و محصول خود را به روشی دوستانه و معتبر بدون فروش سخت به مشتریان خود تبلیغ کنید.
حتی با وجود تمام این آمار، ممکن است هنوز مطمئن نباشید که چگونه شروع کنید. ما می دانیم که این پلتفرم در ابتدا می تواند کمی ترسناک باشد و به همین دلیل است که ما این راهنما را ایجاد کرده ایم.

بازاریابی در اینستاگرام به چه صورت انجام می شود؟

مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ماهیت بصری آن است.
اگر کسب ‌وکاری دارید که از طراحی محصول شما سود می ‌برد یا اگر خدماتی دارید که نتیجه نهایی قابل توجهی دارد، اینستاگرام بهترین بستر برای نمایش آن محتوا است.
ویدئوها و تصاویرهمگی محتوای مناسبی برای این پلتفرم رسانه اجتماعی هستند، اما استراتژی بازاریابی شما در نهایت تعیین می‌کند که چه نوع محتوایی را منتشر کنید و چند وقت یکبار آن را پست کنید.
ایجاد یک استراتژی قبل از ورود مستقیم به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، مهم نیست که چقدر برای کسب و کار دیگران مفید است، شما را روی اهداف خود و مهمتر از همه مخاطبان خود متمرکز می کند.
بسیاری از کسب‌وکارها برای حضور در هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تحت فشار هستند و استراتژی را فراموش می‌کنند. هرگز این اشتباه را تکرار نکنید.
از آنجایی که اینستاگرام با سایر سایت های اجتماعی محبوب بسیار متفاوت است، به یک استراتژی بازاریابی مجزا نیاز دارد. برای توسعه سبک منحصر به فرد برند خود از اینجا شروع کنید.

دو ابزار بازاریابی رایگان برای اینستاگرام نام ببرید؟

10Web Social Photo Feed
این ابزار یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد پیج اینستاگرام خود را به وب سایت خود متصل کنید. بسیار کاربرپسند است و راه اندازی آن زمان زیادی نمی برد. هنگامی که همه چیز را همانطور که می خواهید پیکربندی کنید، می توانید محتوای اینستاگرام را دقیقاً به همان شکل و مکان مورد نظر خود در سایت، وبلاگ و غیره خود نمایش دهید.

Later
این ابزار تبلیغاتی رایگان اینستاگرام به شما امکان می دهد  پست ها را  برای تاریخ های آینده برنامه ریزی کنید. زمانی که زمان آن فرا رسید، اعلانی دریافت خواهید کرد که از شما برای انتشار تأییدیه درخواست می کند. همچنین به شما امکان می دهد مطالب را از اینترنت جستجو و منتشر کنید و چندین عضو تیم را اضافه کنید. این نزدیکترین چیزی است که می توانید به خودکارسازی حساب اینستاگرام خود برسید.

10 دیدگاه برای “سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام

  1. مهدی غلامحسینی گفته:

    برای بهتر شدن خدمات اینستاگرام نیاز به مقاله ای مانند مقاله سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام داشتیم

  2. زاجکانی گفته:

    از آنجایی که اینستاگرام با سایر سایت های اجتماعی محبوب بسیار متفاوت است، به یک استراتژی بازاریابی مجزا نیاز دارد

  3. Nazanin heshmati گفته:

    اینستاگرام یکی از پر بازدید ترین شبکه های اجتماعی امروزی ایست که کمتر کسی وجود دارد که انرا نشناسد پس اگر شما بتوانید محتوای مناسب و جذابی بسازید صدرصد میتوانید در این شبکه تبلیغ پر بازدیدی داشته باشید

  4. متاورس آینده من گفته:

    اینستگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که دارای چندین میلیون کار بر می باشد و این کمک بسیار خوبی برای seo می باشد که و در این مقاله به خوبی توضیح داده شده است

  5. Parham گفته:

    علاوه بر این، می توانید چندین پروفایل رسانه های اجتماعی را متصل کرده و آنها را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید. همچنین مجهز به قابلیت برنامه‌ ریزی پست‌ها از قبل است تا بتوانید زمان تیم خود را آزاد کنید.
    مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    محتوای تصادفی یا از هم گسیخته مخاطبان شما را گیج می کند و باعث از دست دادن فالوورهای شما می شود. برای جلوگیری از این امر، زیبایی برند را در حساب اینستاگرام خود حفظ کنید.

  7. abbas گفته:

    اینستاگرام به عنوان پر مخاطب ترین سایت تبلیغات رایگان یکی از ناب ترین فرصت ها را برای کسب و کارها جهت تبلیغات به وجود آورده است.

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اینستاگرام دومین شبکه پربازدید پس از فیس بوک است. این رسانه اجتماعی محبوب بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و ۵۰۰ میلیون ثبت استوری روزانه دارد که می توانید در سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام تبلیغات خود را انجام دهید

  9. berlin گفته:

    سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
    Leetags برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند هشتگ‌های پرطرفدار را برای پست‌های اینستاگرام خود پیدا کنید، که به آنها شانس بیشتری برای دیده شدن می‌دهد. در برنامه، می توانید یک دسته یا کلمه کلیدی مربوط به پست خود را تایپ کنید و سپس Leetags لیستی از هشتگ های پرطرفدار مرتبط با آن ایجاد می کند. آنها تعداد پست هایی را که هر هشتگ در آنها نشان داده شده و ارتباط آن را به شما نشان می دهند
    و من به شخصه خودم از این سایت استفاده میکنم

  10. Amin DehghanNejad گفته:

    سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام
    برای تبلیغات رایگان پیج اینستاگرام خود در سایت تبلیغات رایگان اینستاگرام ما می توانید در قسمت نظرات ID اینستاگرام خود را وارد کنید. اما ابتدا نوع فعالیت خود و هدف خود از این پیج را بنویسید و در آخر می توانید ID خود را قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *