90 سایت تبلیغات رایگان

90 سایت تبلیغات رایگان

به دنبال راه هایی برای تبلیغ وب سایت خود با بودجه کم هستید؟ به صورت رایگان چطور؟ تبلیغات وب سایت نیازی به مصرف بودجه شما ندارد. در اینجا لیستی از 90 سایت تبلیغات رایگان را معرفی و مورد بررسی قرار می دهیم

هزینه های تبلیغات وب سایت

تبلیغات یک وب سایت می تواند هزینه زیادی برای مشاغل کوچک با بودجه بازاریابی محدود باشد. اما آیا می دانید راه های مختلفی وجود دارد که می توانید وب سایت خود را تبلیغ کنید و ترافیک وب سایت را به صورت رایگان افزایش دهید؟

در حالی که تبلیغات رایگان ممکن است تمام نیاز شما نباشد، شروع خوبی برای تبلیغ یک وب سایت است و می تواند به کسب و کارهای محلی و ارائه دهندگان خدمات کمک کند تا در وب کشف شوند.

این مهم است، زیرا اگر مشتریان را جذب نکنید که به وب سایت شما بیایند (یا بدتر از آن، وب سایت نداشته باشید)، فرصت فروش قابل توجهی را از دست خواهید داد. بنابراین چگونه می توانید مشتریان یا کسب و کارها را وادار کنید تا وب سایت شما را پیدا کنند و از شما خرید کنند بدون اینکه هزینه زیادی برای تبلیغات آنلاین داشته باشند؟ در اینجا 9 راه برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت رایگان در 90 سایت تبلیغات رایگان وجود دارد.

آموزش ویدیویی 90 سایت تبلیغات رایگان به صورت کامل

در این ویدیو به جزئیات خاصی اشاره شده است و میتوانید در دقایق مشخص شده به مطالعه بنشینید :

00:00 – مقدمه ⁣90 سایت تبلیغات رایگان
⁣01:05 هزینه های تبلیغات وب سایت| ⁣90 سایت تبلیغات رایگان
01:17 -⁣نکاتی برای تبلیغات در ۹۰ سایت تبلیغات رایگان | ⁣90 سایت تبلیغات رایگان
02:44 -⁣لیست ۹۰ سایت تبلیغات رایگان | ⁣90 سایت تبلیغات رایگان
03:08 – ⁣نکات حرفه ای برای ایجاد تبلیغات قدرتمند و تأثیرگذار ویدیویی در ۹۰ سایت تبلیغات رایگان| ⁣90 سایت تبلیغات رایگان
⁣03:29 – سوالات متداول | ⁣90 سایت تبلیغات رایگان
04:09 – توضیحات در مورد صفحه اصلی سایت | ⁣90 سایت تبلیغات رایگان
04:15 – لینک محتوا | ⁣90 سایت تبلیغات رایگان

نکاتی برای تبلیغات در 90 سایت تبلیغات رایگان

با رعایت این نکات می توانید به بهترین نحو ممکن تبلبغات خود را انجام دهید:

1.سئوی خود را بهبود بخشید

اول اینکه SEO مخفف چیست؟ SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است. این به فرآیند تطبیق صفحات، محتوا و طراحی سایت شما برای جذابیت بهتر برای موتورهای جستجو اشاره دارد. در حالی که بسیاری از کسب و کارها هزاران دلار در سال برای استخدام شرکت های سئو خرج می کنند، حقیقت این است که شما ممکن است بتوانید رتبه بندی موتور جستجوی خود را بدون خرج کردن یک سکه بهبود ببخشید.

بهترین مکان شروع برای سئوی سایت جهت تبلیغات چیست ؟

مکان شروع، عنوان هر صفحه در وب سایت شما است. عنوانی که توسط متخصصان سئو، تگ عنوان نامیده می شود، یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که یک موتور جستجو به آن نگاه می کند تا مشخص کند صفحه در مورد چیست و چه زمانی باید آن را در پاسخ به یک پرس و جو در موتور جستجو نشان دهد.

عنوان صفحه چیزی است که در برگه مرورگر شما نشان داده می شود و اغلب با عنوان اصلی صفحه شما یکسان است. هر صفحه در سایت شما باید یک عنوان منحصر به فرد داشته باشد تا به کاربران و موتورهای جستجو بگوید محتوای منحصر به فرد در هر صفحه چیست. این عنوان باید کلمه یا عبارتی باشد که مشتریان شما احتمالاً آن را جستجو می کنند.

برای صفحه اصلی خود، نام کسب و کار خود را در عنوان می خواهید، اما در بیشتر موارد باید از عبارت کلیدی پیروی کند.

اگر وب‌سایت خود را با استفاده از وردپرس یا سایر سیستم‌های مدیریت محتوا مدیریت می‌کنید، می‌توانید هنگام اضافه کردن صفحه یا پست جدید، اطلاعات عنوان را وارد کنید. اگر شخص دیگری دارید که صفحات شما را مدیریت می کند، حتما به او بگویید که از چه کلماتی برای عنوان هر صفحه استفاده کند. (اگر این کار را نکنید، ممکن است با صفحاتی در سایت خود مواجه شوید که عناوینی دارند که به موتورهای جستجو می‌گویند که آنها ” یک سایت وردپرس دیگری هستند”).

اگر مطمئن نیستید از چه کلمات کلیدی برای عنوان صفحه خود استفاده کنید، می توانید آنها را به صورت رایگان به چند روش پیدا کنید. یکی از طریق ابزار برنامه ریز ابزار کلمات کلیدی گوگل  است. برای استفاده از آن باید در Google Ads ثبت نام کنید، اما می توانید به صورت رایگان در Google Ads ثبت نام کنید و سپس از ابزار استفاده کنید. (شما هیچ هزینه ای به گوگل نمی پردازید مگر اینکه واقعاً یک کمپین تبلیغاتی اجرا کنید.) ابزار رایگان دیگری که می توانید برای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید Ubersuggest است .

علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در تگ عنوان خود، می خواهید از آنها در توضیحات متا، عنوان های فرعی، تگ های جایگزین تصویر (توضیحات تصاویر) و بدنه محتوای خود استفاده کنید. (موتورهای جستجو نیز به محتوا نگاه می کنند).

مطمئن شوید که نه تنها عبارات کوتاه و رایجی را که افراد ممکن است جستجو کنند (مثلاً کفش)، درج می کنید، بلکه روی کلمات کلیدی بلند نیز تمرکز کنید، زیرا رتبه بندی برای کلمات کلیدی کوتاه تر می تواند چالش برانگیزتر باشد. کلمه کلیدی بلند فقط یک عبارت طولانی تر است. (مثلاً آکسفوردهای قهوه ای مردانه).

استفاده از کلمات کلیدی در این روش می تواند شانس رتبه بالای سایت شما را در گوگل و بینگ افزایش دهد. اگر به اندازه کافی رتبه بالایی داشته باشید، صفحات وب سایت شما می توانند به صورت رایگان در زیر تبلیغات پولی در موتورهای جستجو نمایش داده شوند.

90 سایت تبلیغات رایگان
90 سایت تبلیغات رایگان

2. بر بازاریابی ایمیلی تمرکز کنید

یک نوع تبلیغات مستقیم، بازاریابی ایمیلی به کسب و کارها اجازه می دهد تا با مشتریان فعلی و آینده در مورد محصولات، خدمات، تبلیغات، اخبار و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که شما لیست پستی خود را می سازید و مالک آن هستید، این یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تبلیغ یک وب سایت است.

برای بهترین نتایج، حتماً پیوندهایی به وب‌سایت، وبلاگ و صفحات رسانه‌های اجتماعی خود را در چندین نقطه در ارتباط ایمیلی خود قرار دهید، و فراموش نکنید که تماس برای اقدام را نیز درج کنید. علاوه بر این، شرکت‌ها باید از تماس با افرادی که اشتراک فهرست ایمیل یا خبرنامه خود را انتخاب نکرده‌اند، خودداری کنند.

برخلاف تصور رایج، شما مجبور نیستید برای تلاش‌های بازاریابی ایمیلی خود هزینه زیادی کنید. در واقع، برخی از خدمات یک گزینه رایگان برای شرکت هایی ارائه می دهند که ایمیل های زیادی به صورت ماهانه ارسال نمی کنند. طبق گفته انجمن بازاریابی مستقیم، ROI(بازگشت سرمایه) در بازاریابی ایمیلی تقریباً 38 دلار برای هر 1 دلار خرج شده است.

اگر از قبل یک سرویس ایمیل مارکتینگ و لیست ایمیل دارید، از آن استفاده کنید. به طور منظم با مشتریان بالقوه در تماس باشید. اگر فقط یک یا دو بار در ماه برای آن‌ها ایمیل می‌فرستید، احتمالاً می‌توانید این تناوب را افزایش دهید (و در نتیجه شانس دیده شدن و خوانده شدن ایمیل‌هایتان را افزایش دهید) بدون صرف هزینه اضافی.

3. در شبکه های اجتماعی فعال باشید

یک گزارش اخیر نشان می دهد که 43 درصد از مشاغل کوچک می گویند رسانه های اجتماعی موثرترین ابزار تبلیغاتی آنهاست. خواه هدف افزایش فروش، ایجاد برند یا انتشار اطلاعات باشد، رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا سرنخ‌ها را به مشتری تبدیل کنند. اگرچه اکثر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی شما را تشویق به خرید تبلیغات برای دستیابی به مخاطبان وسیع‌ تر یا خاص‌تر می‌کنند، تنها فعال بودن و ایجاد یک فالوور خوب به شما کمک می ‌کند بدون هیچ هزینه‌ای دیده شوید و ترافیک وب ‌سایت ایجاد کنید.

در حالی که فیس‌بوک و توییتر برای ارتقای وب ‌سایت بسیار حیاتی هستند، کسب‌وکارهای کوچک امروزی در حال گسترش حضور خود در رسانه‌های اجتماعی به  Pinterest، Instagram، LinkedIn و YouTube هستند.

سایت‌های بصری مانند اینستاگرام به ویژه برای مشاغلی که پوشاک، آرایش یا سایر محصولاتی را که بهترین فروش را از طریق عکس می‌فروشند، مهم هستند.

دومین سایت محبوب جهان، یوتیوب، مکانی رایگان برای ارسال ویدیوهای مرتبط با محصولات و خدمات شما است. برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که پست‌ها و ویدیوهای شما دارای پیوندهایی به وب‌سایت شما هستند، جایی که مشتریان می‌توانند خرید کنند یا به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشند.

4. از طریق نمایه های تجاری رایگان در جستجو و نقشه ها دیده شوید

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان دقیقاً در لحظه ای که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند، شرکت شما را پیدا می کنند. برای این منظور، ایجاد یک نمایه تجاری در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک ابزار رایگان برای تبلیغ شرکت شما، Google My Business به شما امکان می دهد SMB خود را در جستجوی Google و Maps  فهرست کنید.

علاوه بر این، می توانید اطلاعات مهمی از جمله آدرس کسب و کار، شماره تلفن، ساعت کاری و البته وب سایت خود را در اختیار جستجوگران قرار دهید.

آیا می‌خواهید به فهرست کسب ‌وکار Google خود کمک کنید تا از این مجموعه متمایز شود؟

پس از ایجاد فهرست خود، برای افزودن عکس‌ها، تبلیغات، پیشنهادات و موارد دیگر وارد حساب Google My Business خود شوید. هدف این است که به مشتریان احتمالی نشان دهید که چگونه کسب و کار شما از رقبا متمایز است.

علاوه بر این، صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند فهرست‌ های کسب ‌وکار رایگان را در بینگ ، فیس‌بوک، Yelp و Thumbtack، در میان فهرست‌های آنلاین دیگر ایجاد کنند.

اطمینان حاصل کنید که همه لیست ها شامل اطلاعات واضح در مورد سازمان، مأموریت و خدمات شرکت شما هستند.

Yellow Pages ، Angie’s List  و سایت های دیگر نیز فرصت های رایگان لیست نمایه را ارائه می دهند. برای کشف مشتری، مانند مشتریان خود فکر کنید. وقتی چیزی را که شما می فروشید می خواهند کجا جستجو می کنند؟ ببینید آیا آن مکان‌ها فهرست‌های رایگان را به مشاغل ارائه می‌دهند یا خیر.

علاوه بر این منابع، ممکن است به برخی از سازمان‌های آفلاین که فهرست‌های عضو دارند تعلق داشته باشید.

مطمئن شوید که وب سایت شما در آن دایرکتوری ها فهرست شده است و آدرس وب سایت دقیق است. افراد – مشتریان بالقوه شما – در واقع از این فهرست ها برای یافتن شرکت های محلی برای انجام تجارت استفاده می کنند. پیوندهایی که به سایت شما اشاره می کنند نیز برای یافتن در موتورهای جستجو مهم هستند.

90 سایت تبلیغات رایگان
90 سایت تبلیغات رایگان

5. ریپورتاژ آگهی بگذارید

ریپورتاژ آگهی در سال های اخیر محبوبیت خود را از دست داده است. با این حال، حقیقت این است که این تکنیک می تواند کمک زیادی به جذب ترافیک به وب سایت شما کند، به شرطی که سایت های میزبان مناسب را انتخاب کنید.

علاوه بر این، ریپورتاژ آگهی با استعداد به جایگاه خود به عنوان رهبران صنعت کمک می کنند و از این طریق اعتبار و مطلوبیت را برای محصولات و خدمات خود به ارمغان می آورند. فقط مطمئن شوید که وبلاگ هایی که ارسال می کنید به جای هرزنامه و خود تبلیغی، به خوبی نوشته شده و آموزنده هستند و می توانید پیوندی به سایت خود در بیو نویسنده یا مکان دیگری در پست قرار دهید.

با این حال، به یاد داشته باشید که شما قصد دارید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار خوانندگان سایت میزبان قرار دهید، نه اینکه فقط کالاهای خود را تبلیغ کنید.

6. در گروه های لینکدین شرکت کنید

لینکدین فقط منبعی برای کارمندان ناراضی و شرکت هایی نیست که به دنبال گسترش کارکنان خود هستند. برعکس، کسب و کارهای کوچک می توانند از لینکدین به عنوان راهی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود و ایجاد ارتباطات ارزشمند استفاده کنند.

با پیوستن به گروه های LinkedIn مرتبط با کسب و کار یا صنعت خود شروع کنید. سپس، در بحث های گروهی شرکت کنید تا تخصص خود را در این زمینه نشان دهید. برای بهترین نتایج، پست‌ها را محترمانه و دوستانه نگه دارید و از تبلیغ آشکار کالاهای خود اجتناب کنید.

7. در سایر انجمن های آنلاین شرکت کنید

همچنین می توانید با شرکت در انجمن های آنلاین مانند Quora ، کسب و کار خود را بدون صرف هزینه تبلیغ کنید. درست مانند گروه های لینکدین، کلید موفقیت این است که بینش های ارزشمندی ارائه دهید و بیش از حد تبلیغاتی نباشید.

8. از امضای ایمیل شخصی خود استفاده کنید

روزانه چند ایمیل ارسال می کنید یا پاسخ می دهید؟ چرا از این ایمیل ها برای تبلیغ کسب و کار خود یا برای تبلیغ لیست پستی کسب و کار خود استفاده نمی کنید؟

اکثر برنامه های ایمیل راهی برای ایجاد یک امضای سفارشی به شما ارائه می دهند که می توانید به طور خودکار به ایمیل هایی که ارسال می کنید اضافه کنید. برای استفاده از آن به عنوان یک آگهی کوچک، به سادگی یک پیوند به وب سایت خود اضافه کنید یا یک تماس برای اقدام به ثبت نام در لیست پستی وب سایت خود در زیر ایمیل خود اضافه کنید یا می توانید یک کالا یا فروش ویژه را در همان بخش تبلیغ کنید.

9. سایت خود را در تمامی مطالب چاپی قرار دهید

کارت‌های ویزیت و آگهی‌ها رایگان نیستند، اما مواد تبلیغاتی هستند که شما مرتباً از آنها استفاده می ‌کنید. مطمئن شوید که آدرس وب‌سایت شما در همه مواد تبلیغاتی، بسته‌بندی‌ها، پست‌ها و جزوه‌های تبلیغاتی شما وجود دارد و یافتن آن آسان است. از آنجایی که قبلاً مطالب را چاپ کرده اید، اضافه کردن URL وب سایت برای شما هزینه اضافی ندارد.

لیست 90 سایت تبلیغات رایگان

Sr. No    High Authority Sites         (DA)       D/N

1             articles.h1ad.com            16           D/N

2             blog.giganticlist.com       26           D/N

3             story.wallclassifieds.com              26           D/N

4             article.classifiedsfactor.com        18           D/N

5             www.bloggersroad.com 8             D/N

6             article.advertiseera.com               11           D/N

7             blogs.findermaster.com 17           D/N

8             www.howcube.com        1             D/N

9             blog.shopolop.com          7             D/N

10           www.ologames.com       23           D/N

11           blog.freeadstime.org      35           D

12           https://www.youtube.com/         97           D

13           https://flipboard.com/    98           N

14           edex.adobe.com/             97           D/N

15           www.behance.net/aloksingh66/ 92           D/N

16           yarabook.com/  46           D/N

17           https://www.hackathon.io/         50           D/N

18           shutterstock.com/           93           D/N

19           designnominees.com/     47           D/N

20           www.sonicrun.com         65           D/N

21           dearbloggers.com/          63           D/N

22           https://www.debwan.com/          39           N

23           https://www.slideserve.com/      66           N

24           https://politichatter.com/             37           N

25           www.bloghub.com          67           D/N

26           www.trustmeter.co         30           D/N

27           www.apsense.com          80           D/N

28           www.talkreviews.com    55           D/N

29           www.graciousliving.com.au         56           D/N

30           www.mootools.net         75           D/N

31           http://url.org      75           D/N

32           uidb.io   29           D/N

33           betapage.co       44           D/N

34           www.htmlforums.com    50           D/N

35           www.mouthshut.com     68           D/N

36           www.thisnext.com          78           D/N

37           www.mobypicture.com  77           D/N

38           www.theciviccommons.com        33           D/N

39           www.charitychoice.co.uk             56           D/N

40           www.flipboard.com        91           D/N

41           www.localmint.com        34           D/N

42           peerj.com            68           D/N

43           stackshare.io      56           D/N

44           ecommerce.shopify.com/forums               94           D/N

45           www.easylinksharing.com            22           D/N

46           www.addyp.com              36           D/N

47           www.quicktopic.com      59           D/N

48           www.zotero.org               81           D/N

49           www.doyouyoga.com    55           D/N

50           www.webiodir.com         48           D/N

51           www.trepup.com             52           D/N

52           www.elink.io      49           D/N

53           steemit.com       89           D/N

54           inube.com           88           D/N

55           myopportunity.com         41           D/N

56           www.awwwards.com     72           D/N

57           www.hubpages.com       55           D/N

58           www.cssdrive.com          52           D/N

59           www.tofler.in    43           D/N

60           www.1look4.com            60           D/N

61           www.bedwan.com          25           D/N

62           www.newsvoir.com        37           D/N

63           www.nanohub.org           57           D/N

64           www.moz.com  90           D/N

65           www.blogcatalog.com   74           D/N

66           triberr.com         56           D/N

67           www.rw-designer.com   59           D/N

68           www.affilorama.com      59           D/N

69           www.yoganonymous.com            50           D/N

70           www.voat.co     68           D/N

71           www.bulklink.org             23           D/N

72           www.linkcentre.com       43           D/N

73           www.lookbook.nu           70           D/N

74           www.bebee.com              60           D/N

75           brooklynreporter.com/events      41           D/N

76           www.evernote.com        92           D/N

77           www.green-blog.org       46           D/N

78           www.authorstream.com               84           D/N

79           www.ampower.me          39           D/N

80           www.favim.com               90           D/N

81           buffalo.jobing.com          57           D/N

82           www.bloggapedia.com  65           D/N

83           www.zizics.com 34           D/N

84           socialbookmarkssite.com              37           D/N

85           www.codingforums.com               58           D/N

86           www.bloggernity.com    70           D/N

87           www.graciousliving.com.au         31           D/N

88           www.itsmyurls.com         75           D/N

89           alternative.me   43           D/N

90           www.dohtheme.com      31           D/N

90 سایت تبلیغات رایگان
90 سایت تبلیغات رایگان

نکات حرفه ای برای ایجاد تبلیغات قدرتمند و تأثیرگذار ویدیویی در 90 سایت تبلیغات رایگان

از همان روزهای اولیه سینما و تلویزیون، بازاریابان راه های منحصر به فرد و خلاقانه ای برای تبلیغات پیدا کرده اند. امروزه، ویدئو فرمتی است که از نظر اطلاعاتی غنی و متنوع است. درک چگونگی ایجاد تبلیغات قدرتمند و موفق می تواند هیجان انگیز و دلهره آور باشد.

با این حال، اجازه ندهید رسانه شما را بترسانند. بله، امروزه افراد بیشتری نسبت به قبل از محتوای ویدیویی استفاده می کنند و همچنین، مردم به روش‌های بی‌شماری که ما هرگز انتظارش را نداشتیم ویدیو را کشف می‌کنند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند. بازاریابی ویدیویی واقعاً به خط مقدم این صنعت رفته است.

اگر می خواهید بهترین پیام های خود را مستقیماً به مشتریان ایده آل خود منتقل کنید، ایجاد تبلیغات ویدیویی با کیفیت، سرگرم کننده و آموزنده کلیدی است. همچنین در این لیست  90سایت تبلیغات رایگان هم تعدادی پلتفرم تبلیغات ویدیویی وجود دارد که می خواهیم آموزش ثبت آگهی ویدیویی در این سایت ها را آموزش دهیم.

اهداف و معیارهای خود را برای تبلیغات در 90 سایت تبلیغات رایگان مشخص کنید

دلایل بی پایانی وجود دارد که چرا یک شخص، برند یا شرکت ممکن است بخواهد تبلیغات ویدیویی ایجاد کند. اگرچه ممکن است بی ‌معنا به نظر برسد، اما باید از خود بپرسید که چرا یک ویدیو می‌سازید. سپس، KPI هایی را که برای اندازه گیری میزان تحقق آن اهداف استفاده می کنید، شناسایی کنید.

ویراستاران تبلیغات ویدیویی، مدیران خلاق و بازاریابان، اهمیت ساختن مداوم ویدیوهای هدف دار را می دانند. دنبال هر چه هستید، هدف نهایی خود را هنگام ساختن ویدیو در نظر داشته باشید.

با قدرت شروع کنید

قانون طلایی برای تبلیغات ویدیویی همان چیزی است که در فضاهای دیجیتال و آنلاین به کار می آید یعنی با قدرت شروع کنید. دغدغه اول شما باید این باشد که این ویدیو در 3 ثانیه اول توجه را به خود جلب کنید، در غیر این صورت بینندگان این ویدیو را رد می کنند.

محتوایی با ارزش ارائه دهید

از آنجا، نام بازی ارائه محتوای ارزشمند در هر مرحله است. به طور کلی، شما می خواهید چیزی کوتاه، سریع و بسیار آموزنده ایجاد کنید. ارزش همیشه نباید به صورت آمار و ارقام باشد. ارائه محتوای متقاعد کننده، خنده دار یا احساسی می تواند کافی باشد تا بیننده درگیر شما شود و سرمایه گذاری کند. ابزارهای زیادی وجود دارد که با ایجاد تبلیغات ویدیویی سرگرم کننده و جذاب که مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت، سبب دیده شدن شما شود.

با یک CTA قوی ویدیو را به پایان برسانید

CTA (یا یک تماس برای اقدام) در مرکز موفقیت ویدیوی شما قرار دارد. بله، ویدیویی که مخاطبان تماشا می کنند و لذت می ‌برند ممکن است باعث افزایش اعتبار برند شما شود، اما احتمالاً به دنبال چیزی هستید که در هزینه‌های تبلیغات ویدیویی‌ تان کمی بیشتر باشد. CTA باید قوی و واضح باشد تا اقدامات بعدی را تشویق کند.

نکته بسیار مهم

 در حالی که CTA ها معمولاً در انتهای ویدیوها هستند، می توانید زودتر اقدام به CTA کنید. هرچه مستقیم تر با درخواست خود رفتار کنید (در حالی که هنوز هم چیزها را سرگرم کننده نگه می دارید)، سخت تر می توانید هدف خود را به سرانجام برسانید. ویدیوی خود را با کارت‌های مقدمه و پایان سفارشی که کاربران را به وب‌سایت، فروشگاه یا کانال‌های اجتماعی شما پیوند می‌دهد، سوق دهید.

سایت تبلیغات رایگان
سایت تبلیغات رایگان
یک ویدیوی تبلیغاتی خوب چیست؟

مؤثرترین ویدیوهای تبلیغاتی مزایای یک برند یا محصول را نشان می‌دهند و مزیت رقابتی یا پیشنهاد فروش منحصر به‌ فرد آن را برجسته می‌کنند، که با دعوت به اقدامی قانع‌ کننده که بینندگان نمی ‌توانند در برابر آن مقاومت کنند به اوج می ‌رسد. ابزارهای زیادی وجود دارند که می ‌توانند تبلیغات ویدیویی قدرتمندی ایجاد کنند که در عین جذابیت، سرگرمی و لذت مخاطبان شما با هر فریم، تبدیل ‌شوند.

آیا تبلیغات ویدیویی موثرتر است؟

بیش از هشت نفر از هر ده مصرف کننده (85%) پس از تماشای ویدیوی یک برند تصمیم به خرید گرفته اند. به‌علاوه، مطالعات نشان داده‌اند که بازاریابانی که از ویدیو استفاده می‌کنند ۴۹ درصد سریع‌ تر درآمد کسب می‌ کنند و سالانه ۶۶ درصد ورودی های واجد شرایط بیشتری نسبت به کسب و کار هایی که از ویدیو استفاده نمی‌کنند، دریافت می‌کنند. تبلیغات ویدیویی در مقایسه با تبلیغات استاتیک، تجربه ‌ای غنی‌ تر و جذاب ‌تر برای مصرف ‌کنندگان ایجاد می‌ کند. زمانی که زمان خرید فرا می رسد، یک تبلیغ ویدیویی جذاب و آموزنده، برند شما را در بین مصرف کنندگان برتر نگه می دارد.

چگونه یک تبلیغ ویدیویی درست می کنید؟

پلتفرم هایی هستند که همه ابزارهای ویرایشی را که برای ایجاد یک تبلیغ ویدیویی عالی بدون نیاز به تجربه تولید ویدیو نیاز دارید، ارائه می‌کند. با یک الگوی بصری شروع کنید یا کلیپ ها و تصاویر خود را اضافه کنید. از ابزارهای سازنده تبلیغات ویدیویی رایگان برای فریب دادن متن و انتقالات خود استفاده کنید، سپس یک CTA مقاومت ناپذیر اضافه کنید که مخاطبین را تحریک کند.

مدت زمان یک تبلیغ ویدیویی چقدر باید باشد؟

بستگی داره! تبلیغات ویدیویی ایجاد شده برای رسانه های اجتماعی باید مطابق با الزامات ویدیویی هر شبکه اجتماعی باشد . زمان حداکثر و ایده آل برای تبلیغات ویدیویی بر اساس پلتفرم و نوع تبلیغ متفاوت است. (به عنوان مثال، تبلیغات ویدیویی اینستاگرام که در اکسپلور آن ظاهر می شوند، مشخصات متفاوتی نسبت به تبلیغات استوری اینستاگرام دارند.) از سازنده ویدیوی تبلیغاتی رایگان برای بهینه سازی تبلیغات ویدیویی خود برای مشخصات هر شبکه اجتماعی استفاده کنید.

12 دیدگاه برای “90 سایت تبلیغات رایگان

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رایگان - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اگر می خواهید بهترین پیام های خود را مستقیماً به مشتریان ایده آل خود منتقل کنید، ایجاد تبلیغات ویدیویی با کیفیت، سرگرم کننده و آموزنده کلیدی است. همچنین در این لیست  ۹۰سایت تبلیغات رایگان هم تعدادی پلتفرم تبلیغات ویدیویی وجود دارد که می خواهیم آموزش ثبت آگهی ویدیویی در این سایت ها را آموزش دهیم.

  3. benjamin گفته:

    در این مقاله کمک شایانی هست برای تبلیغات رایگان تبلیغ. در اینجا لیستی از ۹۰ سایت تبلیغات رایگان را معرفی و مورد بررسی قرار گرفته شده است

  4. Nazanin heshmati گفته:

    حفظ بودجه و صرف نظر از هزینه های اضافی یکی از کلیدی ترین راه های موفقیت در اکثر مشاغل است شما با مدیریت بودجه تبلیغات و یا استفاده از سایت تبلیغات رایگان به راحتی میتوانید بخشی از بودجه خود را حفظ کرده و به علاوه با استفاده از تبلیغات فروش خود را چند برابر کنید

  5. Parham گفته:

    ویراستاران تبلیغات ویدیویی، مدیران خلاق و بازاریابان، اهمیت ساختن مداوم ویدیوهای هدف دار را می دانند. دنبال هر چه هستید، هدف نهایی خود را هنگام ساختن ویدیو در نظر داشته باشید. مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    یک نوع تبلیغات مستقیم، بازاریابی ایمیلی به کسب و کارها اجازه می دهد تا با مشتریان فعلی و آینده در مورد محصولات، خدمات، تبلیغات، اخبار و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که شما لیست پستی خود را می سازید و مالک آن هستید، این یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تبلیغ یک وب سایت است.

  7. abbas گفته:

    در انتخاب سایت تبلیغات خود از میان 90 سایت تبلیغات رایگان بسیار باید دقت نمود که آیا مخاطبان موجود در آن پلتفرم آیا مشتریان بالقوه شما می باشند یا خیر. اگر به این مورد توجه نشود می تواند باعث هدر رفت زمان و هزینه شود.

  8. امیرحسین گفته:

    لیستی که از 90 سایت تبلیغات رایگان ارائه کردید بسیار عالیست و مطمئنن به مخاطبان گزینه های زیادی جهت انتخاب و شروع تبلیغات ارائه میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *