سایت تبلیغات رایگان

سایت تبلیغات رایگان

آگهی تبلیغاتی نوعی تبلیغ در یک روزنامه، مجله یا سایت تبلیغات رایگان است که شامل ارائه اطلاعات در مورد محصول در قالب یک مقاله است

چرا تبلیغات مهم هستند؟

تبلیغات یک روش تضمینی برای دستیابی به مخاطب است. با ایجاد یک تبلیغ جذاب و صرف هزینه کافی برای دستیابی به بسیاری از کاربران، تبلیغات می توانند تأثیر فوری بر تجارت داشته باشند. این اثر را می توان در بهبود تجارت یا افزایش شناخت برند، در میان بسیاری از معیارهای مختلف مشاهده کرد.

تبلیغات درون برنامه ای چگونه به نظر می رسند؟

تبلیغات درون‌برنامه‌ای اشکال مختلفی دارند، از جمله متن، بنر، اعلان‌های فشاری و تبلیغات ویدیویی قبل یا بعد از پخش. چنین تبلیغات ویدیویی معمولاً حدود 10 تا 15 ثانیه طول می کشد (اگرچه می توانند متفاوت باشند) و معمولاً محصول را در این مدت به نمایش می گذارند. تبلیغات به طور فزاینده ای تعاملی می شوند و تعامل بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند. یکی از این نمونه ها استفاده از پیوند عمیق است، ویژگی که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا کاربران را مستقیماً با یک کلیک به صفحه نصب بفرستند.

از کدام قالب تبلیغاتی استفاده کنم؟

انتخاب قالب مناسب می تواند یک تصمیم قطعی در تبلیغات باشد. بیایید نگاهی به برخی از رایج‌ترین قالب‌های تبلیغاتی در تبلیغات موبایلی بیندازیم و اینکه چه زمانی می‌توانند مؤثر باشند.

1.تبلیغات ویدیویی

همانطور که از نام آنها پیداست، تبلیغات ویدئویی تبلیغاتی در قالب ویدئو هستند. تبليغات ويدئويي به طبع خود يك روش تبليغاتي محبوب هستند، زيرا مي توانند با نرخ كليك بالا بسيار جذاب باشند.

از آنجایی که بازاریابان به دنبال راه‌های نوآورانه برای جذب مخاطب هستند، ویدئو به بخشی جدایی ناپذیر از گفتگو تبدیل شده است. تبلیغات ویدیویی از ویدیوها برای تبلیغ محصولات و خدمات، آموزش یا سرگرم کردن مصرف کنندگان و دستیابی به مخاطبان جدید به شیوه ای جذاب استفاده می کند.

اما بیایید صادق باشیم، ویدئو یک استراتژی جدید و به روزی نیست و تاثیر آن در حال حاضر غیرقابل انکار است و با محبوبیت پلتفرم‌های مرتبط با ویدیو مانند YouTube و TikTok، همچنان اولویت اصلی بازاریابان است.

2. تبلیغات رسانه های اجتماعی

تصور اینکه امروزه شرکتی بدون حساب رسانه‌های اجتماعی با موفقیت محصولات خود را بازاریابی کند، دشوار است. با بیش از 4 میلیارد نفر در رسانه های اجتماعی، به راحتی می توان فهمید که چرا شرکت ها به این رسانه‌ها گرایش پیدا می کنند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی تبلیغات پولی را به مخاطبان هدف شما در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام ارائه می دهد. جدای از گستردگی آن، فرصت‌های زیادی برای افزایش آگاهی از برند، تولید و تبدیل سرنخ‌ها و تقویت روابط با مشتری ارائه می‌دهد.

رسانه‌های اجتماعی همچنین برای هدف‌گیری مجدد عالی هستند، یعنی فرآیند هدف‌گیری مخاطبانی که قبلاً با وب‌سایت یا رسانه‌های اجتماعی شما تعامل داشته‌اند. SharpSpring Ads  یکی از پلتفرم‌های هدف‌گیری مجدد است که به کاربران امکان می‌دهد با ارسال تبلیغات هدفمند در فیس‌بوک، توییتر و در سراسر وب، بینندگان از دست رفته را بازیابی کنند.

3. تبلیغات موبایلی

تبلیغات دیجیتال همه چیز در مورد ملاقات با افراد در جایی است که هستند، و اغلب آنها در تلفن های خود هستند. در واقع، تا جولای 2021، 56 درصد از کل ترافیک وب از تلفن های همراه بوده است. اگر به سال 2011 برگردیم، این عدد کمی بیش از 6 درصد بود.

تبلیغات موبایلی شامل همه انواع تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه می شود. از تبلیغات بنری و پنجره های بازشو گرفته تا پیام های متنی وSMS  وقتی به درستی انجام شود، بازاریابان می‌توانند کمپین‌های خود را از طریق تلفن همراه ببرند تا به مخاطبان دقیقاً همان جایی که هستند دست یابند.

4. تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی بیشتر در امتداد بالا یا کناره های وب سایت های شخص ثالث یافت می شوند و به دلیل سبک پر زرق و برق و محل قرار گرفتن آنها، ظریف نیستند. با این حال، تبلیغات نمایشی می توانند دسترسی چشمگیری را ارائه دهند و ایجاد و ردیابی آنها در Google AdWords  آسان است.

در زمانی که مصرف کنندگان خواهان تجارب تبلیغاتی کمتری هستند ، می توان به راحتی تبلیغات نمایشی را حذف کرد. اگرچه ممکن است آزمون و خطا طول بکشد، اما بازاریابان می توانند تبلیغات نمایشی موثری ایجاد کنند و در عین حال تجربه ای عالی را برای مصرف کنندگان فراهم کنند. بعلاوه، اگر تبلیغات به اندازه کافی فریبنده باشند، می توانند آگاهی از برند ایجاد کنند و سرنخ ها را جذب کنند.

سایت تبلیغات رایگان
سایت تبلیغات رایگان

5. تبلیغات چاپی

وقتی به تبلیغات چاپی فکر می‌کنم، پوستر بدنام رزی پرچکن در ذهنم به تصویر کشیده می شود که زنان را برای صنایع دفاعی در جنگ جهانی دوم استخدام می‌کرد. در حالی که صنعت تبلیغات از دهه 40 تکامل یافته است، تبلیغات چاپی هنوز یک رسانه موثر و پرکاربرد است. اکنون به فضای دیجیتال منتقل شده است و مجلات دیجیتال، روزنامه ها و بروشورها را در بر می گیرد.

برخلاف تبلیغات دیجیتال، ردیابی و تحلیل دقیق تبلیغات چاپی تقریبا غیرممکن است. با این حال، بسیاری از کسب وکارها راه‌های خلاقانه‌ای برای گنجاندن چاپ در کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال پیدا کرده‌اند .

6. تبلیغات رادیو و تلویزیون

از تبلیغات پخش تلویزیون و رادیو برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می شود. تبلیغات رادیو وتلویزیون به ‌ویژه تبلیغات تلویزیونی،  گستره وسیعی دارند و می‌توانند تجربه‌ای جذاب‌تر و چند حسی ارائه دهند. اما، این تبلیغات گران هستند و ممکن است مخاطب از آنها اجتناب کند.

گزینه ارزان‌تر، رادیو است که نقاط تبلیغاتی گفتاری را بین موسیقی و برنامه‌ها پخش می‌کند. این به ویژه برای تبلیغات محلی و منطقه ای قدرتمند است. اما اگر به دنبال دسترسی ملی هستید، تبلیغات پادکست روشی مشابه است.

7. تبلیغات بومی

آیا تا به حال تبلیغی در اینستاگرام دیده اید که دقیقاً شبیه یک پست معمولی از طرف شخصی باشد که دنبال می کنید؟ این یک نمونه از تبلیغات بومی است.

تبلیغات بومی اغلب شبیه طراحی، سبک، موقعیت و عملکرد محتوای اطرافشان است. بدون شک تشخیص آنها سخت تر است، اما این در واقع چیز خوبی است. از آنجایی که تبلیغات بومی به طور طبیعی با محتوای دیگر ادغام می‌شوند، شناسایی و نادیده گرفتن آنها تقریباً غیرممکن است و سه برابر بیشتر از سایر تبلیغات دیجیتال، زمان و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند.

تبلیغات بومی زمانی است که تبلیغات متناسب با محیطی که در آن قرار می گیرد طراحی می شود. به عنوان مثال، هنگامی که یک برچسب متصل به یک ویدیوی YouTube را مشاهده می کنید، این یک تبلیغات بومی در آن پلتفرم خاص است.

8. تبلیغات بنری

با تبلیغات بنری، هدف نمایش یک تصویر و منتظر ماندن کاربران برای مشاهده، کلیک و تبدیل است. ایجاد گرافیک با کیفیت و اجزای ضروری فراخوان برای اقدام است.

9. تبلیغات بینابینی

تبلیغات بینابینی یک تجربه تمام صفحه را ارائه می دهند. وقتی کاربران آنقدر به دیدن تبلیغات بنری عادت می‌کنند که دیگر متوجه آن نمی‌شوند، از این موارد می‌توان برای جلوگیری از کوری بنر استفاده کرد. تبلیغات بینابینی نیز می توانند قابل گسترش باشند (معروف به تبلیغات قابل گسترش)، که قبل از اینکه کل صفحه را اشغال کنند به عنوان تبلیغات بنری معمولی شروع می شوند.

10. تبلیغات قابل پخش

با دادن دسترسی کاربران به گیم پلی تعاملی، تبلیغات قابل پخش به شما امکان می دهد قبل از خرید امتحان کنید. این به کاربران نگاه محدودی به یک برنامه می دهد و نکات برجسته ای را ارائه می دهد که باید کاربران را مجبور به نصب کند. از آنجایی که کاربران می توانند قبل از خرید برنامه، علاقه خود را بسنجند، می توان از تبلیغات قابل پخش برای کاهش نرخ حذف نصب برنامه استفاده کرد.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از پیام های تبلیغاتی است که یک ایده و موضوع واحد را برای دستیابی به یک هدف تجاری خاص به اشتراک می گذارد.

به عنوان مثال، ممکن است یک کمپین تبلیغاتی در تلویزیون، تبلیغات چاپی و رسانه های اجتماعی برای تبلیغ یک محصول جدید راه اندازی کنید. صرف نظر از رسانه، پیام منحصر به فرد وجود دارد و ما یک محصول جدید داریم و می خواهیم شما در مورد آن بدانید.

سایت تبلیغات رایگان
سایت تبلیغات رایگان

انواع کمپین های تبلیغاتی در سایت تبلیغات رایگان

در اینجا سه ​​نوع اصلی کمپین تبلیغاتی وجود دارد:

1.کمپین های تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی بر ترویج محصولات یا خدمات و ایجاد آگاهی در بازارها یا مکان های جدید تمرکز دارند. به عبارت دیگر، نام بازی جذب مشتری است. به عنوان مثال، ممکن است یک کمپین فیسبوک برای تبلیغ یک رویداد تجاری آتی راه اندازی کنید.

2. کمپین های تعامل

کمپین های تعاملی یک هدف ساده دارند: ارائه ارزش کافی برای انجام یک اقدام (خرید، ثبت نام در خبرنامه الکترونیکی، دانلود کتاب الکترونیکی و…). این یک راه عالی برای جذب، حفظ و در نهایت تبدیل سرنخ ها و ایجاد آگاهی از برند است.

3. کمپین های حمایت یا حفظ

همه ما این آمار را شنیده‌ایم که حفظ مشتریان، ارزان‌تر (و احتمالاً آسان‌تر) از تبدیل مشتریان جدید است. به همین دلیل است که کمپین های حمایت و حفظ اهمیت زیادی دارند. این کمپین‌ها، کسب‌ وکار شما را برای مشتریان فعلی‌تان که باعث تقویت کسب ‌وکار تکراری درازمدت می‌شود، سرآمد نگه می‌دارند.

6 نوع از سایت تبلیغات رایگان که بهتر است روی آنها سرمایه گذاری کنیم

بیایید دریابیم که بازاریابان در سال آینده زمان و پول خود را در کجا سرمایه گذاری می کنند:

1.فیلم های کوتاه

ویدئوهای کوتاه این روزها همه جا هستند. در نظرسنجی وبلاگ HubSpot در سال 2021 از بیش از 1000 متخصص بازاریابی جهانی، 85 درصد از بازاریابان ویدیوهای کوتاه را به عنوان مؤثرترین نوع محتوا در سال 2021 رتبه بندی کردند. علاوه بر این، 64 درصد از بازاریابان مورد بررسی قصد دارند هزینه تبلیغات خود را در سال 2022 روی ویدیو سرمایه گذاری کنند.

محبوبیت ویدیوهای کوتاه از زمان معرفی TikTok همچنان در حال افزایش است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت آن دیده نمی شود. برخلاف همتایان خود در بازاریابی دیجیتال، ویدئوهای کوتاه می‌توانند تجربیات همه جانبه‌ای را برای کاربران ایجاد کنند. آنها جذاب تر، قابل اشتراک‌گذاری و به نظر من نسبت به سایر قالب‌ها اعتیادآورتر هستند.

انواع پلتفرم های رسانه های اجتماعی سعی کرده اند از قالب TikTok تقلید کنند. این پلتفرم زمینه زیادی را برای بازاریابان ایجاد می‌کند؛ از استوری در YouTube گرفته تا Reels در اینستاگرام برای بازاریابانی که بودجه ای برای ایجاد، تولید و ویرایش محتوای ویدیویی دارند و همچنین خلاقیت برای ساختن ویدیوهای جذاب برای افراد بسیار جذاب است.

2. TikTok و YouTube

از آنجایی که محبوبیت ویدیوهای کوتاه به طور سرسام آوری مورد بازدید قرار می گیرند، منطقی است که پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو نیز چنین باشند.

مطمئناً بازاریابان در سال آینده به YouTube و TikTok نگاه می کنند. در یک نظرسنجی HubSpot در سال 2021، 44٪ از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از YouTube استفاده کنند و 61٪ از بازاریابان قصد دارند سرمایه گذاری خود را در بازاریابی TikTok در سال 2022 افزایش دهند.

وقتی صحبت از بازاریابی ویدیویی به میان می آید، یوتیوب به مقصدی برای بازاریابان تبدیل شده است. اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و دومین وب سایت محبوب پس از گوگل (که مالک یوتیوب است) است. همه اینها برای این است که بگوییم احتمالاً مخاطبان شما آنجا هستند.

تیک تاک در چند سال گذشته در رتبه های بالاتری قرار گرفته است و به ترتیب در سال های 2020 و 2021 به پر بازدید ترین برنامه تبدیل شده است. این برنامه هنوز به سطح بالایی نرسیده است، بنابراین هنوز زمان برای استفاده از آن وجود دارد.

3. پخش زنده ویدیویی

قبل از همه‌گیری کووید، هرگز نام Zoom را نشنیده بودم. در حال حاضر، افراد زیادی از این برنامه استفاده می کنند. بسیاری از بازاریابان در سال 2020 آزمایش هایی را با ویدیوی زنده انجام دادند و به قدرت آن به عنوان ابزاری برای جذب و حفظ مشتری پی بردند.

از نظر هزینه، ویدیوی زنده معمولاً مقرون به صرفه تر از تولید و ویرایش یک ویدیوی تجاری واقعی است. علاوه بر این، بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر دارای قابلیت‌های ویدیوی زنده هستند که فرصتی عالی برای گسترش دسترسی را به شما ارائه می‌دهد.

پیش‌بینی می‌کنیم که پخش زنده ویدیویی در حال تبدیل شدن به یک پیش‌فرض برای بازاریابان است. خواه این به معنای اصلاح مهارت ارائه شما باشد یا یادگیری مشارکت دادن دیدگاه ها در جریان باشد. بازاریابان باید نبض بهترین شیوه ها و استانداردهای صنعت را در این فضا حفظ کنند.

سایت تبلیغات رایگان
سایت تبلیغات رایگان

4. بازاریابی مکالمه

بازاریابی مکالمه و چت بات ها در حال تبدیل شدن به یک امر رایج آنلاین هستند. در سال 2021، 47 درصد از بازاریابان گزارش می دهند که از ربات ها برای بازاریابی استفاده می کنند، در مقایسه با 45 درصد در سال قبل، این روند کاهش نمی یابد.

به همین دلیل است که ما در سال 2022 شرط‌های خود را روی بازاریابی محاوره‌ای پوشش می‌دهیم. اول، استفاده از چت ربات‌ها و افزودن آنها به وب‌سایت‌ها بسیار آسان‌تر است. دوم، هوش مصنوعی بسیاری از این ابزارها را تقویت می کند که به طور قابل توجهی بر نحوه ارتباط ما با مشتریان و مدیریت تأثیر می گذارد و بهبود می بخشد.

بازاریابان باید انتظار داشته باشند که هوش مصنوعی تعداد فزاینده‌ای از پشتیبانی مشتری، هدف‌گیری تبلیغات، مدیریت کمپین و ابزارهای اتوماسیون را تقویت کند.

5. اتوماسیون بازاریابی

احتمال این وجود دارد که شما حداقل یک ابزار اتوماسیون بازاریابی در چرخ خود دارید و ما پیش بینی می کنیم که این تعداد در سال آینده افزایش یابد.

76  درصد از شرکت ها در سال 2021 از اتوماسیون استفاده می کنند. آنهایی که این کار را نمی کنند، 26 درصد برای اتخاذ اتوماسیون در سال 2022 برنامه ریزی می کنند.

این روند واضح است بازاریابان برای تسهیل زندگی خود به اتوماسیون روی می آورند. به عنوان مثال، AdStage  اتوماسیونی را برای زمان‌بندی و ردیابی تبلیغات دیجیتال ارائه می‌دهد که زمان ارزشمندی را برای کارهای دیگر آزاد می‌کند.

وقتی نزدیک به 90 درصد از آژانس ها می گویند استراتژی اتوماسیون بازاریابی آنها موفق است، واضح است که چرا در اینجا به عنوان یکی از موارد ذکر شد.

6. رویدادهای ترکیبی

رویدادهای ترکیبی هم به صورت حضوری و هم مجازی از طریق یک پلتفرم استریم رخ می دهند.

تعامل چیزی است که یک رویداد ترکیبی را از مثلاً یک سخنرانی تد در یوتیوب متمایز می کند. رویدادهای ترکیبی با استفاده از فناوری برای ایجاد مشارکت بین شرکت کنندگان، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین پاسخگو هستند. شرکت‌کنندگان مجازی معمولاً می‌توانند سؤال بپرسند.

یک گزارش نشان داد که 93٪ از متخصصان رویدادها قصد دارند در رویدادهای مجازی پس از همه گیری، سرمایه گذاری کنند. این یک عدد خیره کننده است و ما پیش بینی می کنیم که به افزایش آن ادامه دهد.

نتیجه گیری

بازاریابان همیشه در حال یادگیری و تکامل در دنیایی هستند که ترجیحات مصرف کنندگان همیشه در حال تغییر است. با نزدیک‌تر شدن به سال 2023، مهم است که سال گذشته را مرور کنید، مناطقی را برای بهبود در تلاش‌های تبلیغاتی خود در سایت تبلیغات رایگان مشخص کنید و از روندها و تغییرات نوظهور استفاده کنید.

2 دیدگاه برای “سایت تبلیغات رایگان

  1. abbas گفته:

    استفاده از نکات ارائه شده در مقاله سایت تبلیغات رایگان و همچنین تبلیغات هدفمند و درست موجب پیشرفت سریع کسب و کار می شود.

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات بومی اغلب شبیه طراحی، سبک، موقعیت و عملکرد محتوای اطرافشان است. بدون شک تشخیص آنها سخت تر است، اما این در واقع چیز خوبی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *