لیست بهترین سایت تبلیغات

لیست بهترین سایت تبلیغات

در این مقاله فراتر از تبلیغات گوگل و فیسبوک لیست بهترین سایت تبلیغات که باید امتحان کنید را آورده ایم.

دنیای تبلیغات بدون گوگل و فیسبوک

گسترش استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی می ‌تواند به کمپین‌های شما کمک کند تا از طریق تبلیغات متنی، ویدیویی و صوتی به مخاطبان هدف نه فقط در پلتفرم‌های سنتی دسترسی پیدا کنند.

در حالی که گوگل و فیس بوک هر دو دارای مزایای متمایز هستند، اما آنها تنها پلتفرم هایی نیستند که برند شما را به صورت آنلاین تبلیغ می کنند. جایگزین های زیادی وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که به چند مورد از آنها نگاه کنیم.

به یاد داشته باشید، برخی از افراد در بازار هدف شما تبلیغات میزبانی شده توسط آن شبکه های دیگر را مشاهده می کنند. حتی بهتر از آن، آنها ممکن است پذیرای تبلیغاتی باشند که در سایت های معمولی نمایش داده نمی شوند.

همچنین زمانی که افراد نام شرکت شما را در چندین مکان ببینند، آگاهی از نام تجاری را افزایش خواهید داد.

لیست بهترین سایت تبلیغات که باید در نظر گرفته شوند

در ادامه با لیستی از بهترین سایت های تبلیغات به جز گوگل و فیسبوک آشنا می شوید

1.Microsoft Advertising

اگر می‌خواهید در بینگ با مردم ارتباط برقرار کنید، باید از تبلیغات مایکروسافت (تبلیغات بینگ سابق) استفاده کنید. چند گزینه رایگان وجود دارد زیرا Microsoft Advertising تبلیغات را نه تنها در Bing، بلکه در دو پلتفرم جستجوی دیگر (yahoo و AOL) نیز اجرا می کند.

در اینجا چند آمار در مورد کل مخاطبانی که می توانید با مایکروسافت به دست آورید آورده شده است:

  • 116 میلیون کاربر روزانه
  • 5.5 میلیون جستجوی ماهانه دسکتاپ
  • 36.2٪ از کل بازار جستجوی دسکتاپ ایالات متحده

مایکروسافت همچنین اهداف تبلیغاتی مختلفی را برای کمک به رونق کسب و کار شما ارائه می دهد. با استفاده از این پلتفرم، می توانید:

  • تماس های تلفنی بیشتری داشته باشید
  • تعامل تبلیغاتی را افزایش دهید
  • مشتریان حضوری را به فروشگاه محلی خود بیاورید
  • فروش محصولات به صورت آنلاین

علاوه بر این، مایکروسافت مجموعه‌ای از محصولات تبلیغاتی را نیز ارائه می‌کند که عبارتند از:

  • پسوندهای تبلیغاتی
  • کمپین های خرید
  • تبلیغات جستجوی پویا
  • ردیابی تبدیل
  • بودجه های مشترک

بنابراین اگر با ویژگی‌های معمولی ارائه شده توسط Google آشنا هستید، انتقال به Microsoft Advertising برای شما آسان خواهد بود.

برای مثال، شرکت ویرجین استرالیا، تبلیغات مایکروسافت را پذیرفت و شاهد رشد 18 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته بود. این شرکت از داده های شخص اول خود برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده کرد. به گفته دیوید روسی، یکی از رهبران تیم بازاریابی دیجیتال شرکت ویرجین: «ویرجین استرالیا از مدل‌هایی را بر اساس تمایل احتمالی کاربران به خرید پرواز به مقصدهای خاص استفاده می کند».

راه حل دیوید روسی شامل تغذیه داده های جمع آوری شده توسط وب سایت ها و برنامه ها به طور مستقیم به مخاطبان سفارشی مایکروسافت بود. او همچنین اصلاح کننده های پیشنهادی مختلفی را برای افزایش انعطاف پذیری تنظیم کرد. به طور کلی، این شرکت تنها 18 درصد سرمایه گذاری در تبلیغات مایکروسافت را افزایش داد.

2. Quora

در لیست بهترین سایت تبلیغات چند پلتفرم تبلیغاتی وجود دارند که از سال گذشته واقعاً کیفیت تبلیغات خود را افزایش دادند. یکی از آنها Quora است .

اگر با Quora آشنا نیستید، این پلتفرم «پرسش و پاسخ» است. افراد وارد سیستم می شوند، سؤالی می پرسند (هر چیزی) و سپس سایر کاربران آگاه پاسخ را ارائه می دهند. افراد متعددی می توانند پاسخ دهند، با این حال، اغلب یک پاسخ به عنوان بهترین مشخص می شود و یافتن آن را برای دیگران آسان تر می کند.

بخشی از چالش در راه اندازی یک کسب و کار، دستیابی به افرادی است که در حال حاضر به خدمات بازاریابی دیجیتال نیاز دارند.Quora  به شما این امکان را می دهد که با اجرای تبلیغات خود برای افرادی که در مورد بازاریابی آنلاین سؤال می پرسند، این کار را انجام دهید.

به عنوان مثال، اگر شخصی به Quora وارد شود و بپرسد: “کدام پلتفرم تبلیغاتی برای سایت های تجارت الکترونیکی بهتر است؟” شما می توانید تبلیغ خود را در مقابل آن شخص دریافت کنید.

Quora  همچنین همان نوع گزینه‌های هدف‌ گیری پیچیده‌ای را ارائه می ‌کند که در سایر پلتفرم‌ها دیده‌اید، مانند مخاطبان مشابه، مخاطبان مطابق وب‌سایت و مخاطبان مطابق فهرست. همچنین می توانید کاربران Quora را بر اساس سابقه آنها در این پلتفرم هدف قرار دهید.

3. AdRoll

لیست بهترین سایت تبلیغات
لیست بهترین سایت تبلیغات

پلتفرم AdRoll از راه حلی به نام IntentMap استفاده می کند که 1.2 میلیارد پروفایل خریدار را با تریلیون ها نقطه داده هدف ردیابی می کند و هر روز بیش از 80 میلیارد پیش بینی هوش مصنوعی انجام می دهد. این برای دسترسی به خریداران بالقوه ای طراحی شده است که به احتمال زیاد تبدیل می شوند.

همچنین می‌توانید از AdRoll برای ایجاد تجربه نهایی بین پلتفرمی برای افراد موجود در بازار خود استفاده کنید. تبلیغات آنلاین، کمپین های بازاریابی ایمیلی و تبلیغات وب سایت را اجرا کنید تا مردم را در مسیر سفر مشتری هدایت کنید. شما همچنین یک ویژگی گزارش سالم دریافت می کنید که شامل اسناد چند وجهی است.

اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید،AdRoll  با برخی از محبوب ترین پلتفرم ها مانند  Shopify، WooCommerce و BigCommerce ادغام می شود.

4. Amazon

هر چقدر هم فکر کنید که محصول شما منحصر به ‌فرد است و می ‌توانید در کنار آمازون یک فروشگاه مجازی راه‌ اندازی کنید که به طور موثر رقابتی باشد، بیشتر از آن که بخواهید به سختی یاد خواهید گرفت که کار نخواهد کرد.

وقتی این اتفاق افتاد، باید محصولات خود را با استفاده از پلتفرم آمازون بفروشید و سپس باید تبلیغات را در آمازون نیز اجرا کنید.

چرا به اجرای تبلیغات نیاز دارید؟ از آنجا که رقابت در آمازون سخت است. به سادگی تعداد بازیکنان زیادی در بازی وجود دارد.

خبر بد این است که هنگام فروش و تبلیغ در آمازون، مقدار زیادی از بودجه شما مصرف خواهد شد. بنابراین ممکن است مجبور شوید تغییراتی در مدل کسب و کار خود ایجاد کنید.

با این حال، اگر به دنبال راهی برای افزایش آگاهی از نام تجاری و کسب فروش بیشتر هستید، آمازون مکانی عالی برای این کار است.

آمازون همچنین ویژگی‌ های هدف ‌گیری و یک سیستم گزارش ‌دهی غنی را ارائه می‌ دهد تا بتوانید استراتژی خود را تنظیم کنید.

5. Taboola

Taboola  یکی دیگر از گزینه های لیست بهترین سایت تبلیغات متمایز است زیرا یک پلت فرم تبلیغاتی بومی است. اگر با تبلیغات بومی آشنا نیستید، این راهی برای تبلیغ محتوا در وبلاگ دیگران است. فرمت آگهی ها شبیه محتوای وب سایت میزبان است.

معمولاً نوعی سلب مسئولیت وجود دارد که به ناظران دقیق نشان می دهد که محتوا یک تبلیغ است. Taboola اخیراً اعلام کرده است که با Outbrain ادغام می شود و  با هم پلتفرمی قوی از یک گزینه تبلیغات آنلاین را تشکیل می دهند که به شما کمک می کند افراد مناسب را هدف قرار دهید و در معرض دید بیشتری قرار بگیرید و گزارش هایی ارائه دهید که به شما امکان می دهد استراتژی خود را تطبیق دهید.

Taboola  همچنین به شما امکان می دهد از انواع قالب های خلاقانه از جمله تبلیغات ویدیویی، اجتماعی یا محتوایی استفاده کنید. همچنین یک ویژگی مناقصه هوشمند وجود دارد تا بتوانید استراتژی بهینه سازی خود را خودکار کنید.

6. Reddit

Reddit یک انجمن آنلاین برای محتوای تولید شده توسط کاربر است. افرادی که پست دیگران را می پسندند، با کلیک بر روی فلش رو به بالا در کنار عنوان محتوا، به آن رای مثبت می دهند. افرادی که آنچه را که می بینند دوست ندارند، با کلیک کردن بر روی یک فلش رو به پایین به آن رای منفی می دهند.

جای تعجب نیست که محتوای دارای رای موافق زیاد به سمت بالای فیدهای افراد ظاهر می شود.

هر نوع محتوایی را می توان در Reddit پیدا کرد؟ پاسخ بله است.

به طور جدی،Reddit  تقریباً برای هر موضوعی که قابل تصور است، فرم هایی به نام subreddits ارائه می دهد. همچنین انجمن هایی را برای موضوعاتی که نمی توانید تصور کنید ارائه می دهد. اما این موضوع برای یک مقاله متفاوت است.

Reddit شما را قادر می سازد تا پست خود را در پلتفرم ایجاد کنید و سپس آن را به عنوان یک تبلیغ اجرا کنید. البته، با سلب مسئولیت آگهی در کنار آن نشان داده می‌شود، اما مردم همچنان آن را خواهند دید.

اگر عنوان شما به اندازه کافی جذاب باشد، ممکن است افراد محتوای شما را مشاهده کنند. اگر محتوای شما ارزشمند است، ممکن است چند مشتری دیگر را هم به مشتریان دائمی خود اضافه کنید.

مبادا فکر کنید که Reddit یک پلت فرم تبلیغاتی است که فقط برای بازاریابان جدید و تازه واردی است که از توجه ناامید هستند، به خاطر داشته باشید که مارک های معروفی مانند Audi و L’Oreal از این پلت فرم به طور موثر استفاده کرده اند.

به هر حال، Reddit یکی دیگر از آن پلتفرم هایی است که مجموعه ویژگی های خود را در سال 2019 به شدت بهبود بخشیده است. مطمئن باشید در صورت استفاده از این پلتفرم از نتایج آن راضی خواهید بود.

7. BuySellAds

لیست بهترین سایت تبلیغات
لیست بهترین سایت تبلیغات

BuySellAds  یک پلتفرم خود خدمت است که به شما امکان می دهد توسعه دهندگان، طراحان و مخاطبان تخصصی فناوری را هدف قرار دهید. به عبارت دیگر، اگر مدل کسب ‌وکار شما شامل دسترسی به افراد با فناوری پیشرفته است، باید BuySellAds را در فهرست کوتاه پلت ‌فرم‌های تبلیغاتی جایگزین خود قرار دهید.

یکی از جذاب ‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم این است که شما را قادر می ‌سازد تا با انواع قالب ‌های تبلیغاتی، از جمله:

  • تبلیغات بومی
  • تبلیغات محتوایی
  • تبلیغات پادکست
  • نمایش تبلیغات
  • تبلیغات ایمیلی

استفاده کنید.

8. Infolinks

اگر یک کلمه وجود داشته باشد که پلتفرم تبلیغات Infolinks را تعریف کند، این کلمه است: هوشمند.

Infolinks به شما این امکان را می دهد که به افراد موجود در بازار خود دسترسی پیدا کنید، زمانی که آنها به محصولات شما علاقه نشان دهند. این کار را با یک الگوریتم پیچیده انجام می دهد که فقط تبلیغات مرتبط را به نت سورفرها ارائه می دهد.

همچنین می توانید از این پلت فرم برای دستیابی به مخاطبان بین المللی استفاده کنید. Infolinks دارای یک میلیارد کاربر در سراسر جهان است.

علاوه بر این، این ابزار به شما امکان می دهد:

  • انتخاب از میان انواع واحدهای تبلیغاتی
  • انتخاب از گزینه های هدف گیری پیشرفته
  • بهینه سازی استراتژی خود
  • پیگیری نتایج خود
  • اجرای تبلیغات جستجو و نمایش

لیست مشتریان این پلتفرم شامل Digitas، Starcom Mediavest Group، Mediacom، McCann Worldgroup و MEC است.

9. LinkedIn

تبلیغات لینکدین عملاً هزینه انجام تجارت است. به زبان ساده هیچ مکان آنلاینی وجود ندارد که بتوانید صاحبان کسب و کار و رهبرانی را پیدا کنید که بخشی از مشتریان بالقوه شما هستند.

در حال حاضر، حدود 630 میلیون حرفه ای فعال در لینکدین وجود دارد. از این تعداد، 180 میلیون نفر اینفلوئنسرهای سطح بالا، 63 میلیون نفر تصمیم گیرنده و 10 میلیون نفر مدیران سطح C هستند. به عبارت دیگر، افرادی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، در این پلتفرم هستند.

با لینکدین، چندین گزینه تبلیغاتی دارید، از جمله:

  • محتوای حمایت شده
  • حمایت مالی  InMail
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات پویا
  • تبلیغات چرخ و فلک

علاوه بر این، این پلتفرم بسیاری از ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که انتظار دارید در راه‌ حل‌ های تبلیغاتی پیشرفته بیابید، مانند:

  • ردیابی تبدیل
  • هدف گذاری تماس
  • هدف گذاری مجدد وب سایت
  • تولید مشتریان بالقوه
  • شبکه مخاطب

شرکت هایی مانند Lenovo، Marketo، Intel، AIG و American Express از تبلیغات LinkedIn برای تبلیغ موفق برندهای خود استفاده کرده اند.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که LinkedIn اکنون متعلق به مایکروسافت است. بنابراین، هنگام اجرای تبلیغات در لینکدین، از مزایای پلتفرم کلان داده مایکروسافت و امکانات هدف گیری همراه با آن بهره مند می شوید.

10. Pinterest

پینترست یکی دیگر از مواردی است که امسال به میزان قابل توجهی تبلیغات خود را بهبود بخشیده است. اگر اخیراً به مجموعه ویژگی های غنی آن نگاه نکرده اید، باید آن را بررسی کنید.

این به ویژه اگر زنان بخش قابل توجهی از بازار هدف شما باشند، صادق است، زیرا اکثریت قریب به اتفاق کاربران Pinterest هستند.

همچنین، اگر برند شما تاکید زیادی بر بازاریابی تصویری دارد،Pinterest  یک گزینه عالی است زیرا همه چیز در مورد به اشتراک گذاری تصاویر است.

به خاطر داشته باشید تبلیغ شما در Pinterest یک پین خواهد بود. بنابراین شما با آپلود تصویری که کسب و کار شما را تبلیغ می کند شروع می کنید و سپس آن را تبدیل به یک تبلیغ می کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که برای تعامل یا بازدید از وب سایت پرداخت کنید. در هر صورت، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که مردم علاقه نشان دهند. پینترست همچنین یک پلت فرم ردیابی قوی ارائه می دهد تا بتوانید ببینید کدام استراتژی ها نتیجه می دهند.

11. Snapchat

لیست بهترین سایت تبلیغات
لیست بهترین سایت تبلیغات

اگر بخش قابل توجهی از مخاطبان هدف شما جوان تر می شوند، باید تبلیغات را در اسنپ چت در نظر بگیرید. به این دلیل که بیش از 70 درصد از کاربران اسنپ چت بین 18 تا 24 سال سن دارند.

بر اساس صفحه تبلیغاتی اسنپ چت، بیش از یک سوم از جامعه کاربران این اپلیکیشن را نمی توان در فیس بوک و اینستاگرام پیدا کرد. بنابراین می‌توانید سهم بازار را با تبلیغات اسنپ چت به دست آورید.

این پلت فرم به شما امکان می دهد یکی از سه هدف را برای تبلیغ خود انتخاب کنید:

  • بازدید از وب سایت
  • بازدید از فروشگاه های محلی
  • نصب برنامه

همچنین، با پلتفرم سرویس دهی اسنپ چت ، به راحتی می‌توانید آگهی خود را در عرض چند دقیقه اجرا کنید.

در نهایت، این ابزار ابزارهای ردیابی را ارائه می دهد تا بتوانید کمپین های خود را برای حداکثر تأثیر اندازه گیری و بهینه سازی کنید.

12. TikTok

TikTok  یک پلت فرم ویدئویی کوتاه است که بیش از 1.5 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. بیش از 60 درصد از این افراد بین 16 تا 24 سال سن دارند. بنابراین، بار دیگر، اگر به دنبال دستیابی به جمعیت جوان ‌تری هستید، این جایی است که می‌خواهید باشید.

بر خلاف  Vine، TikTok همچنین یک پلت فرم تبلیغاتی برای دسترسی به مردم در بیش از 20 بازار در سراسر جهان ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین راهی برای ایجاد تبلیغات در قالب‌های مختلف و قابلیت ‌های هدف‌گیری فراوان را امکان‌پذیر می‌سازد.

Guess Jeans، Universal Pictures، و Clean & Clear از تبلیغات TikTok برای تبلیغ برندهای خود استفاده کرده‌اند.

13. YouTube

در یک ماه متوسط، جوانان 18 ساله در ایالات متحده بیشتر از هر شبکه تلویزیونی وقت خود را صرف تماشای یوتیوب می کنند.

این ادعایی است که هنگام بازدید از صفحه اصلی YouTube Ads خواهید خواند . این یک دلیل قانع کننده برای در نظر گرفتن تبلیغات در پلت فرم است.

YouTube Ads  یک پلتفرم هدفمند به نام مخاطبان من را بیابید ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فقط به بینندگانی دسترسی پیدا کنید که به احتمال زیاد مشتری می شوند. برای شناسایی افراد بر اساس عادات و علایق، می توانید فراتر از آمارهای جمعیتی ساده بروید.

همانطور که در مورد سایر گزینه های تبلیغاتی وجود دارد، تبلیغات YouTube همچنین به شما امکان می دهد مخاطبان درون بازار و مخاطبان وابسته ایجاد کنید تا دسترسی خود را حتی بیشتر کنید.

و اینجاست که تبلیغات TrueView YouTube بالاتر و فراتر از تبلیغات تجاری تلویزیونی سنتی می درخشد. شما فقط زمانی پول می پردازید که شخصی حداقل 30 ثانیه از تبلیغ شما را تماشا کند.

البته، باید مقداری پول برای تولید تبلیغات ویدیویی با کیفیت بالا صرف کنید . این هزینه اضافی است که باید با حسابدار خود در میان بگذارید.

در نهایت، یوتیوب ابزارهای تجزیه و تحلیل عالی ارائه می دهد تا بتوانید عملکرد کمپین خود را ردیابی کنید و بیشترین سود را به دست آورید.

14. Propel Media

شما می توانید با یک لایت باکس وب سایت یا یک TextLink با Propel Media به افراد موجود در بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم از الگوریتم «DeepIntent» استفاده می‌ کند که برای یافتن مخاطبان با ارزش در زمان واقعی طراحی شده است.

این پلتفرم چگونه کار می کند؟

طبق وب سایت این شرکت، هوش مصنوعی را با پردازش زبان طبیعی ترکیب می کند تا روابط بین 300 میلیون نفر، مکان، محصولات و رویدادها را درک کند. فناوری هدف‌گیری می‌تواند با لایت‌باکس‌ها، TextLinks و تبلیغات ویدیویی قبل از پخش به مشتریان بعدی شما برسد.

در اینجا یک نقطه فروش دیگر وجود دارد. این شرکت با برندهای مانند  Roku، Apple TV  و Chromecast همکاری کرد. این پلتفرم‌ها به شما امکان دسترسی به افرادی را می ‌دهند که ممکن است با تبلیغات سنتی پیدا نکنید.

در نهایت،Propel Media  حتی گزینه های تبلیغاتی بومی را برای مخاطبان ملی و بین المللی ارائه می دهد.

15. Revcontent

لیست بهترین سایت تبلیغات
لیست بهترین سایت تبلیغات

Revcontent یکی دیگر از پلتفرم‌های تبلیغاتی بومی است که مزایایی را ارائه می دهد که از هر سرویس تبلیغاتی بومی انتظار دارید. گزینه ‌های هدف‌ گیری دقیق، گزارش‌ دهی هم ‌زمان و انعطاف ‌پذیری با خلاقیت‌ها.

چیزی که با Revcontent به دست می آورید که ممکن است با برخی از پلتفرم های دیگر نتوانید آن را دریافت کنید. مدیریت حساب اختصاصی این نوع تخصص می تواند بین کمپین های سودآور و زیان آور تفاوت ایجاد کند.

Revcontent  توسط بسیاری از برندهای معروف از جمله Forbes، Ziff Davis، Bank of America، Wayfair و NASDAQ استفاده می شود.

16. Spotify

اگر می‌خواهید به افرادی در بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید که ممکن است رقبای شما نادیده گرفته باشند، تبلیغات صوتی در تبلیغات Spotify را در نظر بگیرید.

هزینه تولید برای تبلیغات صوتی ممکن است کمی بیشتر از تبلیغات تصویری سنتی باشد، اما پلتفرم تبلیغاتی Spotify دارای ویژگی برای ایجاد تبلیغات صوتی شماست که شامل صدا گذاری نیز می شود. بنابراین ممکن است اصلاً گران نباشد.

فراتر از آن، پتانسیل دستیابی به مخاطبان اصلی خود را نباید نادیده گرفت. میلیون ها نفر از Spotify برای کشف موسیقی مورد علاقه خود و گوش دادن به پادکست های مورد علاقه خود استفاده می کنند.

تبلیغات Spotify همچنین به شما این توانایی را می‌دهد که مشتریان بالقوه را در زمان‌ های غیرعادی هدف قرار دهید، مانند زمانی که آن ها در حال کار کردن، رانندگی به سمت محل کار، استراحت، آشپزی یا تمیز کردن هستند.

17. Pandora

Pandora  رقیب Spotify است، بنابراین مزایای اجرای تبلیغات در این پلتفرم مشابه است. پاندورا 118 میلیون شنونده دارد. می‌توانید با استفاده از داده‌های شخص اول پلتفرم و همچنین داده‌های شخص ثالث ارائه‌ شده توسط پاندورا، بخشی از آن افراد را هدف قرار دهید.

داده های شخص اول شامل بخش هایی مانند:

  • اطلاعات اولیه جمعیت شناختی (سن، جنسیت و غیره)
  • سلیقه موسیقی
  • محل
  • زمان های گوش دادن به موسیقی

داده های شخص ثالث شامل عادات آفلاین مانند رفتار خرید و علایق فضای مجازی است.

وقتی داده‌های شخص اول و شخص ثالث با هم ترکیب شوند، قابلیت‌ های هدف ‌گیری دقیق را به شما می‌دهند تا فقط به افرادی دسترسی پیدا کنید که احتمالاً به برند شما علاقه نشان می‌دهند.

با پاندورا، این امکان را دارید که تبلیغات 10، 15 یا 30 ثانیه ای را اجرا کنید. این پلتفرم همچنین شامل یک محصول Audio Everywhere  است که پیام شما را به طور یکپارچه با تجربه دلخواه شنونده ادغام می کند.

حتی می ‌توانید کمپینی راه‌ اندازی کنید که تبلیغات صوتی شما را با یک مؤلفه بصری پایدار که در سرتاسر وب و پلتفرم‌های موبایل اجرا می‌شود ترکیب کند.

لیست بهترین سایت تبلیغات
لیست بهترین سایت تبلیغات

نتیجه گیری

تکلیف شما این است که فهرست گزینه های پلت فرم تبلیغات جایگزین بالا را مرور کنید و یکی را که فکر می کنید برای کسب و کار شما بهترین است را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه دارید، احتمالا لینکدین را انتخاب می کنید.

سپس، یک رویکرد عقل سلیم را برای تبلیغات در آن پلتفرم دنبال کنید. تبلیغاتی را اجرا کنید که مزایای برند شما را برجسته می کند. چند تست تقسیم بندی انجام دهید تا بتوانید کمپین های خود را بهینه کنید. آنچه را که کار می کند دو برابر کنید.

وقتی استراتژی را برای یک پلتفرم با موفقیت تنظیم کردید و بازدهی مثبتی به شما داد، گزینه دوم را از لیست بالا انتخاب کنید و همان فرآیند را با آن پلتفرم شروع کنید. بشویید و تکرار کنید تا زمانی که تبلیغات سودآور بازار خود را اشباع کنید.

دنیای تبلیغات بدون گوگل و فیسبوک چگونه خواهد بود؟

گسترش استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی می ‌تواند به کمپین‌های شما کمک کند تا از طریق تبلیغات متنی، ویدیویی و صوتی به مخاطبان هدف نه فقط در پلتفرم‌های سنتی دسترسی پیدا کنند.
در حالی که گوگل و فیس بوک هر دو دارای مزایای متمایز هستند، اما آنها تنها پلتفرم هایی نیستند که برند شما را به صورت آنلاین تبلیغ می کنند. جایگزین های زیادی وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که به چند مورد از آنها نگاه کنیم.
به یاد داشته باشید، برخی از افراد در بازار هدف شما تبلیغات میزبانی شده توسط آن شبکه های دیگر را مشاهده می کنند. حتی بهتر از آن، آنها ممکن است پذیرای تبلیغاتی باشند که در سایت های معمولی نمایش داده نمی شوند.
همچنین زمانی که افراد نام شرکت شما را در چندین مکان ببینند، آگاهی از نام تجاری را افزایش خواهید داد.

آیا هر نوع محتوایی را می توان در Reddit پیدا کرد؟

پاسخ بله است.
به طور جدی،Reddit  تقریباً برای هر موضوعی که قابل تصور است، فرم هایی به نام subreddits ارائه می دهد. همچنین انجمن هایی را برای موضوعاتی که نمی توانید تصور کنید ارائه می دهد. اما این موضوع برای یک مقاله متفاوت است.
Reddit شما را قادر می سازد تا پست خود را در پلتفرم ایجاد کنید و سپس آن را به عنوان یک تبلیغ اجرا کنید. البته، با سلب مسئولیت آگهی در کنار آن نشان داده می‌شود، اما مردم همچنان آن را خواهند دید.

پلتفرم Infolinks چه امکاناتی را ارائه می دهد؟

Infolinks به شما این امکان را می دهد که به افراد موجود در بازار خود دسترسی پیدا کنید، زمانی که آنها به محصولات شما علاقه نشان دهند. این کار را با یک الگوریتم پیچیده انجام می دهد که فقط تبلیغات مرتبط را به نت سورفرها ارائه می دهد.

12 دیدگاه برای “لیست بهترین سایت تبلیغات

  1. abbas گفته:

    اگر بدنبال مخاطبان نوجوان و جوان برای تبلیغات خود هستید snapchat , tiktok در لیست بهترین سایت تبلیغات بهترین گزینه ها هستند.

  2. berlin گفته:

    لیست بهترین سایت تبلیغات
    Reddit یک انجمن آنلاین برای محتوای تولید شده توسط کاربر است. افرادی که پست دیگران را می پسندند، با کلیک بر روی فلش رو به بالا در کنار عنوان محتوا، به آن رای مثبت می دهند. افرادی که آنچه را که می بینند دوست ندارند، با کلیک کردن بر روی یک فلش رو به پایین به آن رای منفی می دهند

  3. Nazanin heshmati گفته:

    امروزه استفاده تکنولوژی و دنیای مجازی در میان مردم بیش از پیش نمایانگر شده است ، از این بابت شما میتوانید با ایجاد تبلیغات در شبکه های پر مخاطب میتوانید به جذب مخاطب بالایی برسید .

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    در این مقاله فراتر از تبلیغات گوگل و فیسبوک لیست بهترین سایت تبلیغات که باید امتحان کنید را آورده ایم.

  5. Parham گفته:

    همچنین می توانید از این پلت فرم برای دستیابی به مخاطبان بین المللی استفاده کنید. Infolinks دارای یک میلیارد کاربر در سراسر جهان است. مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    وقتی استراتژی را برای یک پلتفرم با موفقیت تنظیم کردید و بازدهی مثبتی به شما داد، گزینه دوم را از لیست بالا انتخاب کنید و همان فرآیند را با آن پلتفرم شروع کنید. بشویید و تکرار کنید تا زمانی که تبلیغات سودآور بازار خود را اشباع کنید.

  7. زاجکانی گفته:

    گسترش استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی می ‌تواند به کمپین‌های شما کمک کند تا از طریق تبلیغات متنی، ویدیویی و صوتی به مخاطبان هدف نه فقط در پلتفرم‌های سنتی دسترسی پیدا کنند

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    رخی از افراد در بازار هدف شما تبلیغات میزبانی شده توسط آن شبکه های دیگر را مشاهده می کنند. حتی بهتر از آن، آنها ممکن است پذیرای تبلیغاتی باشند که در سایت های معمولی نمایش داده نمی شوند.

    • benjamin گفته:

      دنیای تبلیغات بدون گوگل و فیسبوک

      گسترش استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی می ‌تواند به کمپین‌های شما کمک کند تا از طریق تبلیغات متنی، ویدیویی و صوتی به مخاطبان هدف نه فقط در پلتفرم‌های سنتی دسترسی پیدا کنند. این دو غول عظیم کع توانایی عظیمی ور آرنج افکار عمومی دنیا دارند به راحتی می توانند بزرگترین راه تبلیغات باشند که هستند

  9. امیرحسین گفته:

    داشتن لیست بهترین سایت تبلیغات این امکان را به کاربران میدهد تا فتوانند با مقایسه و تشخیص بهترین سایت برای سپردن عرصه تبلیغات خود به آنها بهترین را انتخاب نمایند

  10. benjamin گفته:

    دنیای تبلیغات بدون گوگل و فیسبوک

    گسترش استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی می ‌تواند به کمپین‌های شما کمک کند تا از طریق تبلیغات متنی، ویدیویی و صوتی به مخاطبان هدف نه فقط در پلتفرم‌های سنتی دسترسی پیدا کنند. این دو غول عظیم کع توانایی عظیمی ور آرنج افکار عمومی دنیا دارند به راحتی می توانند بزرگترین راه تبلیغات باشند که هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *