ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات

امروزه با ظهور اینترنت و پیشرفت این فناوری و عرضه و تقاضا در این زمینه، سایت های تبلیغاتی زیادی تشویق به فعالیت شده اند و قرار دادن تبلیغات و رعايت ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات به راحتی و با یک کلیک ساده انجام می شود. و با جستجو در سایت، موضوع مد نظر به راحتی قابل دسترسی است.

شناسايي ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات

بنا به دلایلی، به نظر میرسد طراحی وب سایت همیشه فرزند خوانده فراموش‌شده تبليغات است. ما می‌بینیم که افراد برنده برای ایجاد محتوای شگفت‌انگیز و توزیع آن در همه کانال‌های مناسب، بودجه‌های گزاف می‌دهند.

حقیقت این است که شما می‌توانید بهترین محتوا را در جهان ایجاد کنید، اما اگر تجربه کاربری سایت شما خوب نباشد، هیچ کس به شما فرصتی نمی دهد. در حالی که روندهای زیادی در طراحی وب سایت وجود دارد. ما ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات را شناسایی کرده ایم و براي شما بيان مي كنيم. این عناصر بسیار ساده هستند، اما بسیاری از سایت هاي تبليغاتي فاقد آنها هستند

1. ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات در عملكرد

بهترين سایت تبليغات برای خدمت به یک هدف، معمولا برای حل یک مشکل طراحی شده است. به عنوان مثال، یک هیئت شغلی دارای هدفی است که در آن کارفرمایان می توانند شغل ايجاد کنند و جویندگان کار می توانند شغل پیدا کنند. پس از درخواست، باید راهی وجود داشته باشد که افراد جوياي كار و کارفرمایان بتوانند با یکديگر ارتباط برقرار کنند.

دسته‌ بندي بالاي صفحه

به اولین کاری که هنگام بازدید از یک سایت جدید انجام می دهید فکر کنید. آیا قسمت بالایی را با چشمان خود اسکن می کنید تا ایده ای در مورد اینکه چه دسته اي از موضوعات را تحت پوشش قرار می گیرند بدست آورید؟ بقیه افراد هم مانند شما همين كار را انجام مي دهند.

با نداشتن راهنماي طبقه بندی شده در نوار بالای خود، بازدیدکنندگان خود را وادار می کنید تا حدس بزنند که چه چیزی در وبلاگ شما پیدا خواهند کرد. با بیان واضح اينكه در چه فضایی قرار دارند، به آنها کمک کنید. هنگام نامگذاری اين قسمت، مطمئن شوید که از عبارات مختصر یا تک کلمات استفاده کنید و از اصطلاحات داخلی که هر کسی خارج از شرکت شما در درک آن مشکل دارد اجتناب کنید.

تصاویر مناسب

مطالب زيادي در مورد اهمیت تصویرسازی و اجتناب از قرار دادن تصاوير نامناسب وجود دارد، اما واقعا نمی توانيم به اندازه کافی بر اهمیت این موضوع تاکید کنيم. تصویرسازی لحن سایت شما را تعیین می کند. در حالی که تصاویر شگفت انگیز می تواند مخاطب را مجذوب خود کند و آنها را به محتوای شما بکشاند، تصاویر بد می تواند آنها را به همان اندازه دفع کند.

برای یافتن تصاویر واقع گرایانه و زمینه سازي برای مقاله ای که انتشار می دهيد، زمان بیشتری صرف کنید. در اين ويژگي از بهترين سايت تبليغات به ما اعتماد کنید، زيرا تفاوت را در زمان كمي احساس خواهيد كرد.

محتوای خوب قالب بندی شده

یک کاربر معمولی اینترنت به جای خواندن تک تک کلمات از بالا به پایین، محتوای یک صفحه وب را مرور می کند. کاربران تمایل دارند قسمت های کلیدی صفحه را به سرعت اسکن کنند تا مشخص کنند که آیا این صفحه با نیازهای آنها مرتبط است یا خیر.

مهم است که محتوای خود را با در نظر گرفتن این موضوع قالب بندی کنید. استفاده صحیح از عناوین، عنوان‌های فرعی، پاراگراف‌ها یا فهرست‌ها به گيرايي بيشتر متن کمک می‌کند و اسکن آن را برای خوانندگان آسان می‌کند.

فرم های قابل استفاده

فرم ها عنصر بسیار مهمی در سایت های تبليغاتي هستند. آنها به کاربران اجازه می دهند تا با سایت تعامل داشته باشند. فرم ها همچنین برای ایجاد سرنخ برای یک کسب و کار بسیار مفید هستند.

برای استفاده حداکثری از سایت خود، اطمینان از آسان بودن استفاده از فرم ها و در دسترس بودن برای همه مهم است.

ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات
ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات

2. سهولت

بهترين سایت تبليغات باید برای استفاده و جستجو در آن آسان باشد. آیا وقتی کاربران از سایت شما بازدید می کنند، اطلاعات مورد نظر خود را بدون هیچ مشکلی پیدا می کنند؟ آیا سایت شما جهت يابي آسان برای پرش از یک صفحه به صفحه دیگر و بازگشت به عقب را فراهم می کند؟

قابل دسترس برای همه کاربران

یک وب سایت کاربرپسند باید برای همه افراد از جمله نابینایان، معلولان یا افراد مسن قابل دسترسی باشد. این کاربران معمولاً از صفحه‌خوان‌ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند. دستورالعمل‌های مختلفي براي قابل دسترس‌ شدن ‌سایت براي اينگونه افراد وجود داردكه باعث مي شود سايت تبليغات در دسترس مخاطبان بيشتري قرار بگيرد.

 قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

اشتراک گذاری اجتماعی را می توان به عنوان توزیع رایگان معنا کرد، بنابراین این مورد از ویژگی هاي بهترين سايت تبليغات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگرچه ممکن است این یک افزودنی غير مهم به نظر برسد، اما بسیاری از سایت ها این را اشتباه می کنند.

اول از همه، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی قرار داده شده در سايت شما باید رنگارنگ باشد. چشم‌های ما برای تشخیص این رنگ‌ها حساس اند، بنابراین با مخفي کردن آن‌ها به صورت سیاه یا خاکستری، هیچ لطفی به خود نمی‌کنید.

دوم، دعوت بازديدكنندگان به اشتراک گذاري اجتماعی را به عنوان یک ویژگی در کنار صفحه خود بگنجانید (مانند مثال بالا) یا چندین فراخوان اشتراک گذاري اجتماعی در سراسر مقاله داشته باشید.

سوم، اشتراک‌گذاری با متن از پیش پر شده را آسان کنید. این متن باید شامل نام مقاله، یک پیوند فشرده و در صورت امکان #هشتگ های مرتبط باشد. اگر مطمئن نیستید که چگونه این را پیکربندی کنید، ShareThis یک ابزار عالی است.

درج تاريخ انتشار

بازاریابی محتوا به معنای انتشار مداوم محتوای با کیفیت است. تنها راه برای نشان دادن ثبات خود این است که در محتوای خود تاريخ های منتشر شده را بگنجانید. اعتراض رایجی که می شنویم این است: «اگر نتوانیم هر چند وقت یکبار که می خواهیم محترا منتشر کنیم، چه؟ آیا در اينصورت هم باید تاریخ ها را درج کنیم؟» بله. اگر برند شما برای حفظ آهنگ ثابت تلاش می کند، بر تولید محتوای  بادوام تمرکز کنید که می توانید به اشتراک گذاری مجدد آن ادامه دهید.

3. ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات مرتبط با محتوا

شما نمی خواهید محتوایی را در سایت تبليغاتي قرار دهید که به کاربران مرتبط نیست. شما نبايد جزئیات مربوط به يك ماشین را در تابلوی جستجوي کار قرار دهید. اگر سایت شما یک سايت تبليغاتي است، باید مطالب و نکاتی در رابطه با تبليغ مورد نظر داشته باشد، مانند یک رزومه حرفه ای و ويژگي هاي منحصر به فرد مورد تبليغ شده.

مقالات مرتبط

داستان‌های مرتبط، مقاله‌های توصیه‌شده یا پست‌های برتر همه راه‌های مختلفی برای جمع‌آوری محتوای شما و بهبود تعامل هستند. با قرار دادن قدم بعدی بازدیدکنندگان در مقابل آنها در خرید به آنها كمك کنید. این توصیه‌ها براي خريداران بر اساس نحوه ساختاربندی سیستم شما جمع‌آوری می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که همه چیز به درستی برچسب‌گذاری شده است.

4. بهینه

سایت تبليغات شما و محتوای آن باید برای دستگاه ها، مرورگرها، سرعت داده ها، موتورهای جستجو و کاربران مختلف بهینه شود. اگر سایت شما برای کاربران داده موبایل و سرعت دانلود آنها بهینه نشده باشد، کاربران ممکن است سایت شما را ترک کنند. اگر سایت تبليغات شما از مرورگرهای مدرن رایج پشتیبانی نمی کند، ممکن است برخی از کاربران را از دست بدهید. اگر سایت شما برای گوشی های هوشمند محبوب و اندازه آنها بهینه نشده است، کاربران ممکن است مایل به بازدید از وب سایت شما نباشند.

عملکرد و سرعت

آیا سایت شما به اندازه کافی سریع بارگذاری می شود تا به بازدیدکنندگان نشان دهد که به دنبال چه چیزی هستند؟ وب سایت شما نبايد هنگام ارائه محتوا به بازدیدکنندگان خود کند باشد. اگر سایت  شما بیش از دو ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود، احتمالا خیلی کند است.

ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات
ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات

مدیریت خطا

مدیریت خوب خطا و توضیحات پیام های روی صفحه برای قابلیت استفاده خوب بسیار مهم است. با این حال اغلب نادیده گرفته می شود. مدیریت صحیح خطاها در سطح کد تضمین می کند که وب سایت قوی و عاری از اشکال است. نمایش پیغام خطای مناسب تجربه کاربر و قابلیت استفاده کلی را بهبود می بخشد.

انعطاف پذیري

بهترين سايت تبليغات همیشه در حال پیشرفت است. باید با تقاضاها و موارد در حال تغییر سازگار شود و از فناوری های جدید استفاده کند تا ایمن و رقابتی بماند.

به منظور ادامه دادن در اين كار، باید برای شما، مدیر/مالک سايت تبليغات، انجام تغییرات بايد به سرعت اتفاق بيفتد. این می تواند هر چیزی از افزودن ویژگی های جدید تا اصلاح یا حذف ویژگی های موجود باشد. این بدان معناست که پلتفرم سايت شما باید یک جامعه توسعه فعال در پشت خود داشته باشد تا به روز رسانی شود و توسعه دائما اتفاق بیفتد.

5. به روز بودن

شما می خواهید مطمئن شوید که سایت تبليغاتي شما از روندها و فناوری های به روز استفاده می کند. شما نمی خواهید سایت تبليغاتي شما نیازهای امروزی را پشتیبانی نکند. به عنوان مثال، طراحی های وب سیال و واکنش گرا از ملزومات و ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات  است. شما نبايد صفحه بندی ثابتی برای وب سایت خود ایجاد کنید که از خوانایی تلفن همراه پشتیبانی نمی کند.

طراحی وب ریسپانسیو

وب ريسپانسيو یک نیاز مدرن است. یک وب سایت واکنش گرا طرح و گزینه های خود را متناسب با اندازه دستگاه و مرورگر تغییر می دهد. به عنوان مثال، بهترين سایت تبليغات ممکن است گزینه های بیشتری را در یک مانیتور کامپیوتر بزرگ در مقایسه با یک تلفن همراه ارائه دهد.

سازگاری مرورگر

سازگاری مرورگر را می توان به راحتی نادیده گرفت. حتی وب سایت های برخی از معتبرترین شرکت ها نیز به دلیل بی توجهی دچار این مشکل می شوند. این برای برندسازی بد است و تأثیر منفی بر قابلیت استفاده از سایت تبليغاتي شما دارد.

اگرچه مرورگرهای مدرن تکامل یافته و کارآمدتر شده اند، برخی ناسازگاری ها هنوز در نحوه تفسیر یک سایت توسط مرورگرهای مختلف وجود دارد. مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما در تمام مرورگرهای اصلی مانند کروم، اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، سافاری و اپرا به طور مداوم ظاهر می شود. موارد ساده ای مانند این، یک سایت تبليغات حرفه ای را از بقیه متمایز می کند.

6. ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات مربوط به امنیت

یکی از دغدغه های اصلی بازدیدکنندگان امروزی امنيت است. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما از استانداردها و دستورالعمل های صنعت پیروی می کند. به عنوان مثال، اگر ویژگی ثبت نام کاربر دارید، بايد مطمئن شوید که رمزهای عبور کاربر رمزگذاری شده است و به صورت متن ساده نمایش داده نمی شود. شما همچنین بايد مطمئن شوید که وب سایت امن است و از رمزگذاری SSL استفاده می کند.

7. معماری مناسب

نحوه سازماندهی و ارائه اطلاعات در سایت تبليغاتي شما برای قابلیت استفاده خوب حیاتی است. با این حال، اغلب مورد غفلت قرار می گیرد. امروزه اهمیت بیشتری پیدا کرده است زیرا سایت ها طیف گسترده ای از اطلاعات و منابع را برای جذب بازار هدف خود ارائه می دهند. بخش ها و دسته بندی های وب سایت خود را با دقت برنامه ریزی کنید و اطلاعات را به گونه ای ارائه دهید که برای کاربران آسان باشد. همیشه از دیدگاه کاربران خود فکر کنید. اگر محتوای زیادی را در سایت تبليغاتي خود ارائه دهید، این امر بسيار مهم است.

طرح رنگ متضاد

تضاد مناسب بین متن و پس زمینه براي بهترين سایت تبليغات و محتوا یکی از اساسی ترین و در عین حال مهم ترین اصول طراحی سايت است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. کنتراست خوب بین پس‌زمینه و متن يكي از نمونه هاست، به عنوان مثال، متن سیاه روی پس‌زمینه سفید، محتوای شما را خوانا و آسان می‌کند. از سوی دیگر، عدم تضاد، خواندن محتوای شما را برای بازدیدکنندگان بسیار دشوار می کند.

ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات
ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات

8. پرسش و پاسخ

سؤالات بلوک های سازنده یک انجمن هستند. هنگامی که سوالات پرسیده می شود، افراد دیگر می توانند پاسخ های خود را ارائه دهند و یک جامعه دانش مشترک را شروع کنند. سوالات و پاسخ های تالار گفتمان یا پرسش های متداول خود را بر اساس موضوع سازماندهی کنید.

چه مواردي بايد در تبليغ ذكر شود؟

تبليغات اصول خود را دارد كه بايد موارد خاصي رعايت شود تا سايت در بين بهترين ها قرار بگيرد.

موقعيت جغرافيايي کسب و کار تبليغ شده

یک نقشه و آدرس کاربران را به محل دفتر یا فروشگاه شما هدایت می کند. این به آنها کمک می کند تا بفهمند کجا شما را پیدا کنند. یک شرکت بزرگتر با چندین ویترین نیز ممکن است شامل جستجوی کاربران برای یافتن نزدیکترین مکان به آنها باشد. یک کسب و کار کوچکتر فقط باید یک یا دو آدرسی که دارد را درج کند.

اطلاعات تماس

قرار دادن اطلاعات تماس براي کاربران راهی برای ارتباط با بازديدكنندگان است. یک شماره تلفن و احتمالاً یک آدرس ایمیل پشتیبانی یا اطلاعاتی را در صفحه درباره آن تبليغ وارد کنید. به این ترتیب، هر کسی که سؤالات بیشتری دارد با آنها تماس مي گیرد.

فرم تماس

فرم تماس راه دیگری برای در دسترس قرار دادن شرکت برای کاربران است. فرم‌های تماس، اطلاعات افراد را جمع‌آوری می‌کنند و در عین حال یک جعبه پیام به آن‌ها می‌دهند تا بتوانند نگرانی‌های خود را بیان کنند.

بیوگرافی

بیوگرافی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بهتر درک کنند که با چه کسی تجارت می کنند. مردم دوست دارند آشنایی و احساس خوبی در مورد جایی که زمان و پول خود را سرمایه گذاری می کنند داشته باشند.

ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات كه از آنها اجتناب مي کند

در میان منابع متعدد، چند چیز روشن است:

محتوای ویدیویی را مستقیماً در سایت خود آپلود نکنید، زیرا احتمال خطا را افزایش می دهد. در عوض، از وب‌سایت‌های میزبانی ویدیو مانند YouTube استفاده کنید و ویدیو را در سایت خود جاسازی کنید. پخش خودکار ویدیوها نیز برای برخی آزاردهنده است.

از استفاده از عناصری که به Adobe Flash Player نیاز دارند خودداری کنید، زیرا هر بازدیدکننده ای قادر نیست یا مایل به دانلود نرم افزار مربوطه نیست.

از موسیقی پس زمینه دوری کنید. خیلی ها گوش دادن اجباری به موسیقی را که انتخاب نکرده اند آزاردهنده می دانند.

مراحل بعدی براي رعايت ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات

مطمئناً عناصر بیشتری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما نیازی نیست که شما خودتان را درگیر کنید. افکار و توصیه‌های فوق‌الذکر امیدواریم شما را به یک وب‌سایت زیبا، کاربردی و موفق تبدیل کند. سپس می‌توانید روندهای طراحی وب و تجربه کلی کاربر را در نظر بگیرید تا به ویژگی‌های بهترين سايت تبليغات برسيد.

همه اين موارد گفته شده در بالا در مورد ساختن وب سایتی است که شما را تا حد امکان در برابر مشتریان قرار دهد و سپس یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند تا حد امکان برای آن افراد آسان مي کند.

از چه كارهايي در سايت تبليغاتي بايد اجتناب كرد؟

محتوای ویدیویی را مستقیماً در سایت خود آپلود نکنید، زیرا احتمال خطا را افزایش می دهد. در عوض، از وب‌سایت‌های میزبانی ویدیو مانند YouTube استفاده کنید و ویدیو را در سایت خود جاسازی کنید. پخش خودکار ویدیوها نیز برای برخی آزاردهنده است.

چه مواردي بايد در تبليغ ذكر شود؟

موقعيت جغرافيايي کسب و کار تبليغ شده
اطلاعات تماس
فرم تماس
بیوگرافی

چرا بايد قسمت پرسش و پاسخ در سايت تبليغات قرار دهيم؟

سؤالات بلوک های سازنده یک انجمن هستند. هنگامی که سوالات پرسیده می شود، افراد دیگر می توانند پاسخ های خود را ارائه دهند و یک جامعه دانش مشترک را شروع کنند. سوالات و پاسخ های تالار گفتمان یا پرسش های متداول خود را بر اساس موضوع سازماندهی کنید.

5 دیدگاه برای “ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات

  1. abbas گفته:

    حقیقت این است که شما می‌توانید بهترین محتوا را در جهان ایجاد کنید، اما اگر تجربه کاربری سایت شما خوب نباشد، هیچ کس به شما فرصتی نمی دهد. در حالی که روندهای زیادی در طراحی وب سایت وجود دارد. در این مقاله ویژگیهای بهترین سایت تبلیغات به صورت بسیار ساده بیان شده اند.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    داشتن سایت حرفه ای از از مهم ترین گام ها برای کسب و کار شماست به طوری که شما اگر سایتی جذاب تهیه کنید ، در نگاه اول میتوانید مخاطب را درگیر و جذب کنید اما نباید فراموش کنید کار با سایت نیز باید از استاندارد و راحتی برای مخاطب برخوردار باشد

  3. benjamin گفته:

    امروزه با ظهور اینترنت و پیشرفت این فناوری و عرضه و تقاضا در این زمینه، سایت های تبلیغاتی زیادی تشویق به فعالیت شده اند و قرار دادن تبلیغات و رعايت ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات به راحتی و با یک کلیک ساده انجام می شود. و با جستجو در سایت، موضوع مد نظر به راحتی قابل دسترسی است. با این تفاسیر دیگر تبلیغات واز دشوار و تاقت فراسیی نیست برای کار فرمایان خیلی ممنون بابت مقاله عالیتان

  4. سعید گفته:

    سؤالات بلوک های سازنده یک انجمن هستند. هنگامی که سوالات پرسیده می شود، افراد دیگر می توانند پاسخ های خود را ارائه دهند و یک جامعه دانش مشترک را شروع کنند. سوالات و پاسخ های تالار گفتمان یا پرسش های متداول خود را بر اساس موضوع سازماندهی کنید.

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    امروزه با ظهور اینترنت و پیشرفت این فناوری و عرضه و تقاضا در این زمینه، سایت های تبلیغاتی زیادی تشویق به فعالیت شده اند و قرار دادن تبلیغات و رعايت ويژگي هاي بهترين سايت تبليغات به راحتی و با یک کلیک ساده انجام می شود. و با جستجو در سایت، موضوع مد نظر به راحتی قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *