بهترين سايت تبليغات همسان

بهترين سايت تبليغات همسان

این شانس بسیار خوب است که حتی اگر متوجه نشده باشید، چندین نمونه از تبلیغات همسان را در زندگي روزمره دیده اید. این روزها، تبلیغات بومی همه جا وجود دارد و تشخیص آن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. در اين مقاله، ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که تبلیغات بومی چیست و بهترين سايت تبليغات همسان به چه شكل است و چرا می‌تواند اینقدر بحث‌برانگیز باشد ، و چندین نمونه تبلیغات بومی که واقعاً چشمگیر هستند.

بهترين سايت تبليغات همسان چگونه است؟

به زبان ساده، تبلیغات همسان محتوای پولی است. مقالات، اینفوگرافیک‌ها، ویدیوها و … نمونه هايي از اين نوع تبليغات هستند. اگر یک تولیدکننده محتوا بتواند آن را بسازد، شرکت‌ها می‌توانند آن را بخرند و پلتفرم‌های انتشار، می‌توانند آن را تبلیغ کنند.

اکنون، ممکن است فکر کنید، “تبلیغ همسان چه تفاوتی با تبلیغ معمولي دارد؟” خوب، برای اینکه یک تبلیغ همسان واقعی در نظر گرفته شود، محتوا باید با سبک و لحن تحریریه ایجاد شده نشریه یا سایت مطابقت داشته باشد و همچنین باید نوع اطلاعاتی را ارائه دهد که معمولاً مخاطبان نشریه انتظار دارند.

این ویژگی ها همان چیزی است که تشخیص بهترين سايت تبليغات همسان را دشوار می کند، زیرا آنها اغلب با محتوای “ارگانیک” بسیار خوب ترکیب می شوند. این موضوع با این واقعیت که قوانین یا دستورالعمل‌های تعریف‌شده‌ای درباره نحوه برچسب‌گذاری تبلیغات همسان توسط ناشران وجود ندارد، چالش‌برانگیزتر می‌شود و استانداردهای شفافیت از یک نشریه به نشريه دیگر بسیار متفاوت است.

همچنین شایان ذکر است که تبلیغات همسان لزوماً همان تبلیغات محتوا نیست. متأسفانه، همپوشانی بین این دو رشته و شباهت نام آنها اغلب منجر به سردرگمی می شود.

چرا شناخت بهترين سايت تبليغات همسان اینقدر بحث برانگیز است؟

آنها را فریب نده. آنها را عصبانی نکن.»

این توصیه اریک گورس، مدیر نوآوری در مجله تایم بود که در کنفرانس اخیر صحبت کرد. گورس در پانل “حقیقت در تبلیغات” در این رویداد سخنرانی کرد، که طی آن موضوع تبلیغات همسان در مرکز توجه قرار گرفت. سخنان هشداردهنده گورس به اعتماد بین یک ناشر و مخاطبان آن اشاره دارد و او بر خطرات خشم خوانندگان با توسل به حیله و فریب برای کسب درآمد سریع تأکید کرد.

برندها و تبلیغ‌کنندگان عاشق تبلیغات همسان هستند، عمدتاً به این دلیل که نرخ کلیک بسیار بالاتر از تبلیغات معمولی است و تعامل معمولاً بسیار قوی‌تر است. با این حال، همه افراد، به ویژه مصرف کنندگان، شیفته بهترين سايت تبليغات همسان نیستند.

چندین سازمان حرفه ای ماهیت اغلب مبهم بهترين سايت تبليغات همسان را بررسی کرده اند. کمیسیون تجارت فدرال در حال بررسی اجرای اقدامات نظارتی بر برندهایی است که از بهترين سايت تبليغات همسان برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند، و FTC همچنین نشان داده است که ممکن است بازار را از نزدیک نظارت کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات همسان به نحوی استفاده می شود که به نفع مصرف کنندگان باشد؟ انجمن ویراستاران مجلات آمریکا همچنین خواستار شفافیت و نظارت بیشتر در مورد بهترين سايت تبليغات همسان شده است.

دلیل اینکه بسیاری از ناشران تبلیغات همسان را به عنوان یک پیشنهاد مخاطره آمیز می بینند، پتانسیل این نوع محتوا برای از بین بردن اعتماد عمومی است. به هر حال، اگر نیویورک تایمز در ازای دریافت پول، داستانی را منتشر کند، آیا تایمز می تواند به طور عینی در مورد مسائل مربوط به آن گزارش دهد؟ این معضلی است که امروزه ناشران با آن روبرو هستند.

بهترين سايت تبليغات همسان
بهترين سايت تبليغات همسان

چرا تبلیغ کنندگان بهترين سايت تبليغات همسان را انتخاب می کنند؟

این نوع تبلیغات فرصتی عالی برای نشان دادن خلاقیت است و تبلیغ کنندگان می توانند مطمئن شوند که کاربران قبلاً از قالب تبلیغي كه در آن سايت ارائه می شده لذت می بردند يا نه. ابزارك هاي توصیه محبوب تبلیغات همسان هستند، اما تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند از این روش برای توزیع محتوای خلاقانه و سفارشی شده درون برنامه‌ای استفاده کنند.

تبلیغات همسان نیز چالش‌های متعددی را ارائه می‌کند، به ویژه به این دلیل که این تبلیغات نیاز به درک «همسان» از پلتفرم دارند. هر چه تبلیغ‌کنندگان بتوانند در مورد یک پلتفرم اطلاعات بیشتری کسب کنند، احتمالاً تبلیغات همسان آنها بهتر خواهد بود. با این حال، مزایای آن بیشتر از معايب این نوع تبليغات است. با تطبیق تبلیغات برای فرم ها و عملکردهای یک پلتفرم، فرصتی وجود دارد که کاربران را در معرض محتوای منحصر به فرد قرار دهید که به ویژه برای مخاطبان هدف شما جذاب است.

تبلیغات همسان اغلب از تبلیغات سنتی بهتر عمل می کند. مطالعات نشان داده است که حتی اگر کاربران آگاه باشند که محتوا برای آن پول پرداخت شده است، تبلیغات همسان نسبت به روش‌های تبلیغات سنتی تعامل بیشتری دارد. دلیل این امر می‌تواند به این خاطر باشد که از اين محتوا می‌توان به گونه‌ای استفاده کرد که برای مصرف رسانه‌ای معمولی کاربر، طبیعی و شهودی باشد.

چرا تبلیغات در بهترين سايت تبليغات همسان اهمیت دارد؟

بهترين سايت تبليغات همسان این فرصت را برای ارتباط با کاربران در قالبی به انتخاب کاربر فراهم می کند. تبلیغات همسان همچنین می تواند نسبت به قالب های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات بنری کمتر مداخله گر باشد. علاوه بر این، ارتباط متنی آگهی بدین معناست که تبلیغات همسان می‌تواند نرخ کلیک بالا (CTR) ایجاد کند و تبدیل‌ها را افزایش دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، تبلیغات همسان گاهی اوقات می تواند به عنوان تلاشی ناصادقانه برای فریب دادن خوانندگان به کلیک کردن بر روی یک تبلیغ پولی، ظاهر بدی داشته باشد.

و در حالی که مطمئناً چند نمونه از تبلیغات همسان ضعیف انجام شده وجود دارد که با این توصیف مطابقت دارد، نمونه‌های تبلیغات همسان بسیار خوبی نیز وجود دارد که محتوای با کیفیت بالا را در قالب‌های جذاب توزیع می‌کنند. در اینجا برخی از مزایای تبلیغات در بهترين سايت تبليغات همسان آورده شده است:

ارتقاي تجربه

تبلیغات همسان مهم است زیرا به بازاریابان اجازه می دهد تا تجربیات با ارزش و لذت بخشی را با مخاطبان هدف ایجاد کنند.

در حالی که تبلیغات ديگر با کاهش عملکرد روبرو هستند، تبلیغات همسان در صنایع مختلف محبوبیت خود را افزایش داده است.

تبلیغات همسان نه تنها برای خوانندگان جذاب تر و جالب تر هستند، بلکه با نرخ کلیک بالاتر و فروش بیشتر نیز عملکرد بهتری دارند.

آگاهی و شناخت از برند را افزایش می دهد

در واقع، این یکی از بهترین راه هایی است که بهترين سايت تبليغات همسان می تواند به برندها کمک کند تا بر انگ فریب دادن خوانندگان غلبه کنند.

وقتی یک تبلیغ بومی هدف یا دکمه واضحی برای کلیک کردن ندارد و در عوض برای جلب علاقه به نام یا خدمات یک برند به روشی جذاب و در عین حال طبیعی کار می‌کند، مخاطبان می‌توانند بدون اینکه به شرکتی که تبلیغ می‌کند احساس ناخوشايند داشته باشند استقبال کنند.

قبل از اینکه به ادامه مطلب برویم، چند آمار جالب را بررسی کنید که ممکن است به شما کمک کند تا در مورد شروع کمپین های تبلیغاتی همسان تصمیم خود را بگیرید:

تبلیغات همسان 40 برابر بیشتر از تبلیغات نمایشی کلاسیک نرخ کلیک دارند.

53 درصد از مصرف کنندگان بیشتر از تبلیغات نمایشی کلاسیک به تبلیغات همسان نگاه می کنند.

در سال 2019 تنها در ایالات متحده، حدود 44 میلیارد دلار برای تبلیغات همسان هزینه شده است.

70 درصد از مخاطبان ترجیح می دهند در مورد محصولات از یک پست تبلیغاتی همسان اطلاعات کسب کنند تا یک تبلیغات سنتی.

تقریباً 77٪ از کاربران تبلیغات همسان احساس نمی كنند که در حال خواندن یک تبلیغ هستند.

25 درصد از بازار در پنج سال آینده به سمت تبلیغات همسان خواهد رفت.

بهترين سايت تبليغات همسان
بهترين سايت تبليغات همسان

پلتفرم هاي ديجيتال

پلت‌فرم‌های تبلیغاتی همسان به دو دسته طبقه‌بندی می‌شوند که معمولاً به پلتفرم‌های «باز» و «بسته» گفته می‌شود، اما گزینه‌های ترکیبی نیز با فرکانس‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پلتفرم‌های بسته قالب‌هایی هستند که توسط برندها به منظور تبلیغ محتوای خود در وب‌سایت‌هایشان ایجاد می‌شوند. تبلیغاتی که در این پلتفرم‌ها مشاهده می‌شوند در سایر پلتفرم‌ها دیده نمی‌شوند، زیرا این نوع تبلیغات برای استفاده انحصاری از آن ایجاد می‌شوند و بر اساس نمایش واحدهای تبلیغاتی در محدوده برنامه‌های خاص وب‌سایت ساختار یافته‌اند. یعنی تبلیغاتی که در پلتفرم های بسته توزیع می شود از خود برند پلتفرم سرچشمه می گیرد. نمونه‌های معروف عبارتند از توییت‌های تبلیغ‌شده در توییتر، داستان‌های حمایت‌شده در فیس‌بوک، و تبلیغات ویدیویی TrueView در YouTube.

پلتفرم‌های باز از طریق برخی از انواع قالب‌های تبلیغاتی همسان با تبلیغ یک محتوای مارک دار در چندین پلتفرم در همه جا تعریف می‌شوند،. برخلاف پلتفرم‌های بسته، خود محتوا خارج از هر وب‌سایتی است که در آن ظاهر می‌شود، و معمولاً توسط یک شرکت شخص ثالث در چندین سایت توزیع می‌شود، به این معنی که تبلیغاتی که در پلت‌فرم‌های باز نمایش داده می‌شوند توسط یک تبلیغ‌کننده در آنجا قرار می‌گیرند.

پلت‌فرم‌های ترکیبی به پلت‌فرم‌های انتشار محتوا اجازه می‌دهند تا یک بازار خصوصی را نصب کنند که در آن تبلیغ‌کنندگان این گزینه را دارند که از طریق فروش مستقیم یا حراج برنامه‌ای از طریق آنچه به عنوان مناقصه بلادرنگ شناخته می‌شود، برای موجودی فضای آگهی پیشنهاد بدهند. بنابراین، تبلیغات توزیع شده بر روی پلتفرم های ترکیبی توسط خود پلتفرم در آنجا قرار می گیرداین فضا به یک تبلیغ کننده پلت فرم باز فروخته شده است.

نمونه هايي از بهترين سايت تبليغات همسان

1.تبليغات همسان در Spotify Playlists

تبلیغات همسان همیشه نباید به شکل یک پست محتوا باشد.

غول پخش کننده موسیقی Spotify می تواند لیست های پخش سفارشی را بر اساس خدمات، محصولات یا تم های یک شرکت ایجاد کند و از داده های کاربر برای توصیه لیست های پخش خاص بر اساس سابقه شنیداری استفاده کند.

کاربران می‌توانند حالت Stranger Thing را فعال کنند که آن‌ها را به فهرست پخش بر اساس یک شخصیت اختصاص می‌دهد.

2. فیلترهای استوری اینستاگرام و اسنپ چت

فیلترهای استوری در اینستاگرام یا اسنپ چت محتوای سرگرم‌کننده و قابل اشتراک‌گذاری را ارائه می‌کنند که می‌تواند کاربران را به روش‌های جذاب به یک برند متصل کند.

چه یک فیلتر حمایت مالی شود یا خیر، اگر محتوا به اندازه کافی سرگرم کننده باشد، مخاطبان از آن استفاده خواهند کرد.

فیلترها می‌توانند شامل مواردی مانند پوشش‌های آرایشي، آزمون‌های تعاملی ، تکنیک‌های ویرایش با نام‌های تجاری، یا گرافیک پس‌زمینه باشند.

یک مثال خاص می‌تواند فیلتر باب اسفنجی باشد، که مسابقه‌ای بود که شخصیت‌های مختلف را قبل از پایان بر روی یکی که قرار بود با کاربر مطابقت داشته باشد، فیلتر می‌کرد. این فیلتر سرگرم کننده و تعاملی باعث افزایش آگاهی در نمایش شد و کاربران را سرگرم کرد.

3. هشتگ های توییتر

هشتگ های حمایت شده در توییتر چیز جدیدی نیستند، اما استفاده از آنها به روش های جذاب و بومی می تواند به افزایش تبلیغات شما کمک کند.

تعامل با کاربران برای استفاده از هشتگ شما برای چالش ها یا رای های مختلف می تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد و بیشترین استفاده را از هشتگ خود ببرید.

Patrón Tequila از هشتگ #MargaritaOfTheYear در روز جهانی مارگاریتا استفاده کرد تا کاربران توییتر را تشویق کند که به یکی از چندین دستور غذای مختلف رای دهند تا بهترین مارگاریتای سال را تعیین کنند.

این هشتگ نه تنها رأی خاص پاترون تکیلا را تبلیغ می‌کرد، بلکه کاربران را تشویق می‌کرد تا با هم تعامل داشته باشند و دستور العمل‌ها و تجربیات مارگاریتا را به اشتراک بگذارند.

4. تبلیغات اجتماعی در feed

سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به فید وابسته هستند، که یک جدول زمانی پیمایشی از پست‌ها و ویژگی‌های محتوای کاربران یا حساب‌های دنبال‌شده است.

تبلیغات پولی همچنین می‌توانند در آن فیدها ظاهر شوند و محتوای تبلیغاتی با طراحی خوب می‌تواند در جریان محتوای معمولی قرار گیرد بدون اینکه یک تبلیغ آشکارا پولی باشد.

در حالی که سایت‌ها همچنان به تبلیغات حمایت‌شده و پولی نیاز دارند که دارای هشتگ یا دکمه باشد؛ که به خوانندگان هشدار می‌دهد که این یک پست پولی است، اگر محتوای موجود در پست – خواه گرافیکی، عکاسی، ویدیویی یا متنی باشد – می‌تواند برای مخاطبان به اندازه کافی جذاب باشد.

بهترين سايت تبليغات همسان
بهترين سايت تبليغات همسان

5. ترندهای TikTok

TikTok اپلیکیشنی است که به شدت به تبلیغات همسان وابسته است. در حالی که برخی از تبلیغات پولی به‌عنوان پاپ‌آپ‌های ویدیویی با گزینه‌های پرش ظاهر می‌شوند، یک رویکرد بسیار موفق‌تر استفاده از صداها یا فرمت‌های ویدیویی پرطرفدار است.

هنگامی که یک روند محبوب صدا یا ویدیو می تواند در خط محصول یا خدمات ارائه شده شما قرار گیرد، ایجاد یک ویدیوی TikTok با پیروی از این روند می تواند بسیار طبیعی باشد.

با این حال، مانند همه تبلیغات رسانه های اجتماعی، درک این نکته مهم است که کاربرانی که رویکرد شما به محتوا را تایید نمی کنند، می توانند در مورد عدم تایید آنها نظر دهند.

بنابراین، همانطور که تبلیغات همسان رسانه های اجتماعی را ایجاد می کنید، توجه به بازخوردی که از تبلیغات خود دریافت می کنید ضروری است.

6. پست های مقاله حمایت شده

تبلیغات همسان فقط در رسانه های اجتماعی زندگی نمی کنند.

یک شکل محبوب از تبلیغات همسان را می توان در وب سایت ها و مجلات خبری آنلاین یافت.

یک پست حمایت‌شده اغلب در بخش «مقالات توصیه‌شده» یا به‌عنوان یک دکمه در فید ظاهر می‌شود که خوانندگان را به صفحه‌ای جداگانه می‌برد.

این مقالات حمایت مالی می‌شوند و برندهای مختلفی را تبلیغ می‌کنند، اما اغلب سعی می‌شود محتوای داخل وبلاگ را برای کسانی که به موضوع کلی علاقه‌مند هستند، مفید و آموزنده کنند.

با ارائه اطلاعات مفید و در عین حال اجتناب از پاپ آپ ها و بنرها، پست های حمایت شده می توانند طیف گسترده ای از مخاطبان را به صفحه بهترين سايت تبليغات همسان بیاورند.

جلب توجه مصرف کننده در بهترين سايت تبليغات همسان

تبلیغات همسان جایگزینی آشکار برای تبلیغات دیجیتال به بازاریابان می دهد که محبوبیت آن در بین مخاطبان هدف کاهش می یابد.

تبلیغات همسان نه تنها موفق تر از همتایان سنتی خود هستند، بلکه سرگرم کننده تر و جذاب تر هستند و منجر به کلیک ها، فروش و آگاهی بیشتر از برند می شوند.

درک عملکرد تبلیغات برای بازاریابان و شرکت‌هایی که می‌خواهند شاهد رشد مداوم در استراتژی تبلیغات پولی خود باشند، ضروری است.

نتیجه

اگر می‌خواهید برای بهترين سايت تبليغات همسان که مطابق با نیازهای بازاریابی شما هستند، انتخاب مناسبی داشته باشید، قبل از اشتراک در هر پلتفرمی، حتماً تحقیقات کاملی را خودتان انجام دهید.

ثبت نام در بهترين سايت تبليغات همسان ممکن است زمانی که تازه با بودجه محدود شروع کرده اید کمی بیش از حد به نظر برسد.

بهترين سايت تبليغات همسان چگونه است؟

به زبان ساده، تبلیغات همسان محتوای پولی است. مقالات، اینفوگرافیک‌ها، ویدیوها و … نمونه هايي از اين نوع تبليغات هستند. اگر یک تولیدکننده محتوا بتواند آن را بسازد، شرکت‌ها می‌توانند آن را بخرند و پلتفرم‌های انتشار، می‌توانند آن را تبلیغ کنند.

چرا تبليغات همسان اینقدر بحث برانگیز است؟

آنها را فریب نده. آنها را عصبانی نکن.»
این توصیه اریک گورس، مدیر نوآوری در مجله تایم بود که در کنفرانس اخیر صحبت کرد. گورس در پانل “حقیقت در تبلیغات” در این رویداد سخنرانی کرد، که طی آن موضوع تبلیغات همسان در مرکز توجه قرار گرفت. سخنان هشداردهنده گورس به اعتماد بین یک ناشر و مخاطبان آن اشاره دارد و او بر خطرات خشم خوانندگان با توسل به حیله و فریب برای کسب درآمد سریع تأکید کرد.

چرا تبلیغ کنندگان بهترين سايت تبليغات همسان را انتخاب می کنند؟

این نوع تبلیغات فرصتی عالی برای نشان دادن خلاقیت است و تبلیغ کنندگان می توانند مطمئن شوند که کاربران قبلاً از قالب تبلیغي كه در آن سايت ارائه می شده لذت می بردند يا نه. ابزارك هاي توصیه محبوب تبلیغات همسان هستند، اما تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند از این روش برای توزیع محتوای خلاقانه و سفارشی شده درون برنامه‌ای استفاده کنند.

چرا تبلیغات در بهترين سايت تبليغات همسان اهمیت دارد؟

بهترين سايت تبليغات همسان این فرصت را برای ارتباط با کاربران در قالبی به انتخاب کاربر فراهم می کند. تبلیغات همسان همچنین می تواند نسبت به قالب های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات بنری کمتر مداخله گر باشد. علاوه بر این، ارتباط متنی آگهی بدین معناست که تبلیغات همسان می‌تواند نرخ کلیک بالا (CTR) ایجاد کند و تبدیل‌ها را افزایش دهد.

8 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات همسان

  1. abbas گفته:

    امروزه تبلیغات حرف اول را می زنند. هر کسب و کاری تبلیغات خوب و گسترده تر داشته باشد موفق تر خواهد. استفاده خوب و درست از بهترین سایت تبلیغات همسان راه گشا خواهد بود.

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به فید وابسته هستند که یک جدول زمانی پیمایشی از پست‌ها و ویژگی‌های محتوای کاربران یا حساب‌های دنبال‌شده است.

  3. berlin گفته:

    به زبان ساده، تبلیغات همسان محتوای پولی است. مقالات، اینفوگرافیک‌ها، ویدیوها و … نمونه هايي از اين نوع تبليغات هستند. اگر یک تولیدکننده محتوا بتواند آن را بسازد، شرکت‌ها می‌توانند آن را بخرند و پلتفرم‌های انتشار، می‌توانند آن را تبلیغ کنند

  4. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات همسان زمانی میتوانند اثر گذار واقع شوند که محتوای به اشتراک گذاشته ی ما مطابق با الگو ها و از استاندارد ها برخوردار باشد

  5. سعید گفته:

    تبلیغات همسان مهم است زیرا به بازاریابان اجازه می دهد تا تجربیات با ارزش و لذت بخشی را با مخاطبان هدف ایجاد کنند.
    در حالی که تبلیغات ديگر با کاهش عملکرد روبرو هستند، تبلیغات همسان در صنایع مختلف محبوبیت خود را افزایش داده است.

  6. Parham گفته:

    در حالی که تبلیغات ديگر با کاهش عملکرد روبرو هستند، تبلیغات همسان در صنایع مختلف محبوبیت خود را افزایش داده است
    مطالب بسیار کامل بود

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    این شانس بسیار خوب است که حتی اگر متوجه نشده باشید، چندین نمونه از تبلیغات همسان را در زندگي روزمره دیده اید. این روزها، تبلیغات بومی همه جا وجود دارد و تشخیص آن سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. در اين مقاله، ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که تبلیغات بومی چیست و بهترين سايت تبليغات همسان به چه شكل است و چرا می‌تواند اینقدر بحث‌برانگیز باشد ، و چندین نمونه تبلیغات بومی که واقعاً چشمگیر هستند

  8. متاورس آینده من گفته:

    شما حتما چندین نمونه از تبلیغات همسان را دیده اید. این روزها، تبلیغات بومی همه جا می بینید و تشخیص آن بسیارسخت هست در اين مقاله، به این موضوع پرداخته شده است که تبلیغات بومی چیست و بهترين سايت تبليغات همسان شكل است و چرا می‌تواند اینقدر بحث‌برانگیز باشد ، و چندین نمونه تبلیغات بومی که واقعاً خوب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *