بهترين سايت تبليغات مدرن

بهترين سايت تبليغات مدرن

تبلیغات ابزار قدرتمندی است که کسب‌وکارها برای دهه‌ها از آن برای دستیابی به مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات خود استفاده کرده‌اند. منشا تبلیغات را می توان به تبلیغات روزنامه در قرن نوزدهم جستجو کرد. برای اینکه نگاهی اجمالی به بهترين سايت تبليغات مدرن داشته باشید، چندین وب سایت مفید برای افزایش دانش شما از دنیای تبلیغات مدرن را پیدا کرده و در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم از یادگیری بیشتر در مورد تبليغات مدرن لذت ببريد.

بهترين سايت تبليغات مدرن

بهترين سايت تبليغات مدرن برای شما چه معنایی دارد؟ همه ما احتمالاً می‌توانیم به یک کمپین دیجیتالی هوشمند، یک برنامه نوآورانه یا کارهای خلاقانه و مدرن الهام‌گرفته شده در چندین کانال فکر کنیم.

در حالی که این نمونه ها حاوی برخی از ویژگی های بهترين سايت تبليغات مدرن هستند اما از نظر ما اين ويژگي ها بسیار بزرگتر از آن است. اين سايت ها، توانایی به کارگیری کامل قابلیت های کسب و کار برای ارائه بهترین تجربه برای مشتری و در نتیجه افزایش رشد را دارد. در نظرسنجی اخیر مک کینزی ، 83 درصد از مدیران عامل جهانی گفتند که تبليغات مدرن را به عنوان محرک اصلی برای اکثر یا همه برنامه های رشد یک شرکت می دانند.

تحقق این وعده مستلزم یک روش کاملاً جدید برای عملکرد است. سايت هاي تبليغاتي برای افزايش سرعت، همکاری و تمرکز بر مشتری باید دوباره تنظيم شوند. این در مورد تغییر آنچه تبليغات انجام می دهد کمتر و در مورد تغییر نحوه انجام کار بیشتر است.

شروع كار بهترين سايت تبليغات مدرن

اکثر مديران كسب و كارها می دانند که تبليغات باید مدرن شود، اما آنها کمتر مطمئن هستند که اين نوع تبليغات به چه معناست. خیلی اوقات، آنها بر روی تعداد انگشت شماری از ابتکارات یا قابلیت ها تمرکز می کنند و سپس وقتی ارزش وعده داده شده ظاهر نمی شود، ناامید می شوند.

طرز فکر: مانند بهترين سايت تبليغات مدرن فکر کنید

قبل از شروع یک تحول تبليغاتي مدرن، سه تغییر ذهنیت وجود دارد که برای ایجاد تغییر ضروری است.

1. طرز فکر یکپارچه

برای هدایت رشد، رهبران بهترين سايت تبليغات مدرن باید با حوزه‌های مختلف شرکت، از نوآوری در فروش و محصول گرفته تا امور مالی، فناوری و منابع انسانی، همکاری کنند. در واقع، تحقیقات ما نشان داده است که CMOها (یا آنهایی که نقش مشابهی مانند مدیر ارشد رشد یا مدیر ارشد مشتری دارند) به عنوان ” یکپارچه کننده ” عمل می کنند. مديراني که با همتایان خود به عنوان یک شریک برابر کار می کنند و نسبت به کسانی که این کار را نمی کنند، رشد بیشتری را به همراه دارند. CMOها زبان و طرز فکر سایر مدیران را بیان می کنند، که چگونه بازاریابی می تواند به رفع نیازهای آنها کمک کند و اطمینان حاصل کنند که نقش مشخص بهترين سايت تبليغات مدرن را درک می کنند. مديران تبليغاتي باید الگوبرداری کنند و انتظاراتی را برای این که هر یک از اعضای تیم تبليغاتي باید به طور یکپارچه با همکاران در سایر عملکردها همکاری کنند، تعیین کنند.

2. ذهنیت مشتری محور

البته اولویت دادن به مشتریان ایده جدیدی نیست. آنچه امروزه متفاوت است این است که تبليغ كنندگان شواهد واضحی دارند مبنی بر اینکه برآورده کردن نیازهای مشتریان باعث ایجاد ارزش و مزیت رقابتی می شود. بهترين سايت تبليغات مدرن همچنین باید از چالش های پیچیدگی و مقیاسی که برای دستیابی به مشتری مداری باید با آن مواجه شوند آگاه باشند. آنها متضمن تعهد به چندین عنصر هستند: رویکرد تفکر طراحی برای حل مشکلات مشتری و نیازهای برآورده نشده. تولید مداوم بینش از تجزیه و تحلیل سفر مشتری؛ اندازه گیری همه چیزهایی که مصرف کنندگان می بینند و با آن درگیر می شوند. و استخدام و توسعه افراد با استعدادی که می دانند چگونه بینش های مربوط به مشتریان را به تجربیاتی تبدیل کنند که با مشتریان طنین انداز شود.

اولین قدم این است که متوجه شوید تقسیم بندی مشتری عمیق تر از آن چیزی است که فکر می کنید. بهترين سايت تبليغات مدرن در حال توسعه قابلیت هایی برای تعامل کارآمد در میان ریزبخش های متعدد دارد. با انجام این کار، بهترين سايت تبليغات مدرن می توانند انگیزه ها و رفتارهای ارزشمندترین مشتریان خود را بهتر درک کنند. آنها همچنین می توانند تلاش های خود را حول به دست آوردن تعداد مشتري بیشتر و ایجاد وفاداری بیشتر سازماندهی کنند.

بهترين سايت تبليغات مدرن
بهترين سايت تبليغات مدرن

3. طرز فکر بازگشت سرمایه

کانال‌های دیجیتال و پیشرفت‌ها در تجزیه و تحلیل و علم داده اکنون این امکان را برای بهترين سايت تبليغات مدرنفراهم می‌کند که برای ارائه ارزش در همه کانال‌ها پاسخگو باشند. برای کار با ذهنیت بازگشت سرمایه، هرکسی باید طوری عمل کند که انگار پولی که خرج می کند متعلق به خودش است. این به معنای نظارت دقیق بر سرمایه‌گذاری‌ها، ایجاد استانداردهایی برای شناسایی آنهایی است که ارزش تولید نمی‌کنند، و ایجاد فرهنگ مسئولیت‌پذیری که در آن سرمایه‌گذاری‌های با عملکرد ضعیف کنار گذاشته می‌شوند. چنین سختگیری مالی نه تنها به بهترين سايت تبليغات مدرن کمک می کند تا وظایف خود را به عنوان یک محرک رشد انجام دهد. همچنین باعث ایجاد اعتبار نزد مدیر مالی، سرمایه گذاری اضافی و نشان دادن ارزش تبليغاتي برای کل شرکت می شود.

روش تبليغات در بهترين سايت تبليغات مدرن

در طول سال ها، تبلیغات به طور قابل توجهی تکامل یافته و اکنون به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تبدیل شده است. امروزه به معنای واقعی کلمه صدها هزار راه وجود دارد که یک کسب و کار می تواند از آنها برای رساندن پیام خود به مخاطبان خود استفاده کند. این بدان معنی است که وقتی بهترين سايت تبليغات مدرن می خواهد چیزی را تبلیغ و بازاریابی کند، گزینه های زیادی در دسترس است. اینترنت به تنهایی گزینه های زیادی را ارائه می دهد و اکثر سايت هاي تبلیغاتی در تلاش هستند تا از این روش های مدرن برای بهره مندی از مزایای آنها استفاده کنند.

افزودن برخی از روش‌های تبلیغاتی مدرن به زرادخانه شما بدون شک می‌تواند بازدهی بزرگی را به همراه داشته باشد، البته تا زمانی که به روش صحیح اجرا شوند. در زیر برخی از این روش‌های مدرن که می‌توانند کاملاً مؤثر باشند، فهرست شده‌اند:

1. تبلیغات دیجیتال یا آنلاین

هنگامی که از اینترنت استفاده می کنید و از وب سایت ها بازدید می کنید، به طور خودکار متوجه تبلیغات در آنجا می شوید. به همین ترتیب، می توانید تبلیغات را در موتورهای جستجو نیز مشاهده کنید. همه اینها اساساً اشکالی از تبلیغات آنلاین یا دیجیتال هستند. آن‌ها کار خود را ساده آغاز کردند، اما گسترش یافته‌اند تا تبلیغات بنری تحت وب را نیز در بر گیرند، که کاملاً شبیه بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده‌ها، تبلیغات باند واگن و همچنین تبلیغات در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی است. تبلیغات ویدیویی نیز وجود دارد که می توانید در فیس بوک و سایر رسانه هاي اجتماعی پیدا کنید.

2. تبلیغات موبایلی

یک افزوده نسبتا جدید به دنیای روش های مدرن تبلیغاتی، تبلیغات موبایلی است. با وجود اینکه کاملاً جدید است، نمی توان انکار کرد که در حال تسلط بر بازار تبلیغات است. این در درجه اول به این دلیل است که استفاده از دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها افزایش یافته است. به گفته مدیر عامل تبلیغات لیبل orange، تبلیغات موبایلی زمانی که به روش صحیح انجام شود می تواند تأثیر قدرتمندی داشته باشد و به همین دلیل به سرعت در حال محبوب شدن است. روند فعلی در تبلیغات موبایلی شامل استفاده از پلتفرم های اجتماعی بزرگ مانند اسنپ چت، فیس بوک، اینستاگرام و توییتر است.

3. تبلیغات چریکی

در 20 سال گذشته، شکل دیگری از تبلیغات کاملاً محسوس شده است و آن تبلیغات چریکی یا رسانه محیطی است. این اصطلاح به طور گسترده برای تعریف هر چیزی که غیر متعارف است استفاده می شود. علاوه بر این، در تبلیغات چریکی، از مشتری دعوت می شود تا به نحوی با آن تعامل داشته باشد یا مشارکت داشته باشد. زمان با این روش به اندازه یک مکان مهم است و ایده های خلاقانه و نوآوری به عنوان نیروی محرکه در پشت تبليغات چریکی عمل می کنند.

نقش بهترين سايت تبليغات مدرن

در طول سال ها، تحول چشمگیری در دنیای تبلیغات رخ داده است. نقش بهترين سايت تبليغات مدرن امروز فراتر از بازاریابی، ترویج و تبلیغات است و طیف گسترده ای از استراتژی های چند جانبه را برای مطابقت با خواسته های مشتریان در بر می گیرد. سايت­هاي تبلیغاتی امروزی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی از یک استارت‌آپ خلاق تا تیم‌های داخلی در برندهای رسانه‌ای پیشرو و شرکت‌های چندملیتی، وجود دارند.

بهترين سايت تبليغات مدرن
بهترين سايت تبليغات مدرن

با توجه به نقش های چندوجهی و رشته مسئولیت­های بهترين سايت تبليغات مدرن، نقش هر آژانس تبلیغاتی متنوع و متمرکز می شود. یکی از کارکردهای محوری در چارچوب بهترين سايت تبليغات مدرن، درک نیازهای خاص مشتریان و متعاقباً طراحی یک استراتژی بازاریابی است که نیازهای تجاری سفارشی شرکت را برای ایجاد یک تصویر یکپارچه از نام تجاری یکپارچه می کند.

استراتژي يكپارچه بهترين سايت تبليغات مدرن

ایجاد تبلیغات:

بهترين سايت تبليغات مدرن در فرآیند ایجاد تبلیغی که نظر بازاریاب برند را برآورده می کند، وظایف گسترده ای را بر عهده دارد. مسئولیت ها از طراحی گرافیک گرفته تا کپی رایت و چاپ متغیر است.

تحقیقات بازار:

تقاضا و عرضه بازار در اقتصاد دیجیتالی امروزی که به سرعت در حال تحول است در حال تغییر است. بهترين سايت تبليغات مدرن باید تحقیقات گسترده ای را در مورد محصول انجام دهد و نیازهای در حال تغییر مشتری را بهتر درک کند تا بتواند نام تجاری مرتبط و معاصر ایجاد کند.

ایجاد محتوا:

هیچ تبلیغی بدون محتوای مناسب و خاطره انگیز کامل نمی شود، خواه یک شعار و يا يك محتوایی برای تبلیغ یا برندسازی، یا محتوایی برای وب سایت ها و رسانه های دیگر. توسعه استراتژی های محتوای موثر برای تبلیغات نقش مهمی دارد.

برندسازی و رسانه‌های اجتماعی:

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال به دلیل میزان صمیمیت آن‌ها با مخاطبان تبلیغات هدف، برای تبلیغ‌کنندگان بسیار مهم است. بنابراین، تبلیغات بنری و سایر تبلیغات هدفمند در سراسر اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، لینکدین، تامبلر و سایر رسانه های اجتماعی به یک عملیات گسترده و بسیار متمرکز تبدیل می شود.

بازاریابی مستقیم:

یک کمپین بازاریابی مستقیم به ایجاد درجه ای از شخصی سازی و ارتباط کمک می کند. این همچنین شامل تبلیغات از طریق کوپن های پستی، کوپن های هدیه، پاداش های وفاداری و غیره نيز می شود.

روابط عمومی:

روابط عمومی یک جنبه کلیدی است که توسط بهترين سايت تبليغات مدرن برای اطمینان از تبلیغات بهینه و قدرت ثابت تصویر برند مشتری مورد توجه قرار می گیرد. اين مورد از رسانه ها برای تحکیم و تقویت سهم صدای کسب و کار استفاده می کند و از بیانیه های مطبوعاتی، برنامه های گفتگو، نمایشگاه ها، رویدادها و حتی نوشتن ستون ها و مقالات در نشریات تجاری استفاده می کند.

بدست آوردن درآمد:

آخرین مورد اما نه کم اهمیت ترین استراتژي اين است كه، بهترين سايت تبليغات مدرن قاضي براي بدست آوردن درآمد برای مشتریان هستند. از این رو سايت­ها باید اطمینان حاصل کنند که تبلیغات طراحی شده توسط آنها با مخاطبان هدف آنها مرتبط است و درآمد مناسبي برای مشتریان خود ایجاد می کند. اگر یک سايت تبلیغاتی مدرن نتایج مؤثری به همراه نداشته باشد، از تبلیغات كنندگان خواسته می‌شود تا تاکتیک‌های تبلیغاتی تأثیرگذار جديد بوجود آورند.

با میلیون‌ها محصول و خدماتی که حجم زیادی از محتوا را در بازار امروز تولید می‌کنند، نياز برندها برای توسعه قویتر و تزلزل‌ناپذیر که سر و صدا را از بین ببرد، بیش از هر زمان دیگری مرتبط است. بنابراین، این وظیفه بهترين سايت تبليغات مدرن است که اطمینان حاصل کند که تبلیغاتی که به این ترتیب ایجاد می‌شوند، معنادار هستند، توجه مخاطب را جلب می‌کنند و به ایجاد تبليغات بادوام کمک می‌کنند که در محیط تجاری پررقابت امروزی برجسته شوند.

بازاریابی کسب و کار خود با بودجه کم با استفاده از بهترين سايت تبليغات مدرن

با بهترين سايت تبليغات مدرن، دیگر نیازی به بودجه تبليغاتي در مقیاس شرکتی ندارید تا بازدهی را مشاهده کنید. در واقع، در مطالعه ای از Blue Corona، آنها دریافتند که 50٪ از مشاغل کوچک فقط 300 دلار در ماه برای تبليغات آنلاین خرج می کنند. حتی با این سرمایه گذاری کوچک، اگر خلاق باشید، باز هم می توانید به نتایج قابل توجهی برسید.

سوالاتی که باید از بهترين سايت تبليغات مدرن بپرسید

با انتخاب بهترين سايت تبليغات مدرن بیشتر از همیشه، می خواهید مطمئن شوید که انتخاب شما هم زبان شماست يا نه و استراتژی های آنها را با نتایج مورد نظر شرکت شما همسو می کند. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید در جلسات مقدماتی بپرسید:

بهترين سايت تبليغات مدرن
بهترين سايت تبليغات مدرن

چقدر تجربه دارید؟

ابتدایی­ترین و ضروری­ترين سوال برای پرسیدن است. سايت­هاي تبلیغاتی در طول سال‌ها می‌آیند و می‌روند، اگر يك سايت توانسته‌ برای یک دهه باقی بمانند، مطمئناً در کاری که انجام می‌دهند خوب هست. در اینجا فهرستی از برخی از تأثیرگذارترین ذهن های تبلیغاتی قرن بیستم آمده است. از جمله این نام ها می توان به دیوید اوگیلوی و ویلیام برنباخ اشاره کرد.

همچنین، به خاطر داشته باشید که اگر يك سايت برای مدت طولانی تاسیس نشده است، به این معنی نیست که افرادی که در آن سايت کار می کنند با تجربه نیستند. در مورد تجربه فردی اعضای تیم نیز بپرسید.

چگونه می توانید به من کمک کنید تا به نتایج دلخواهم برسم؟

هدف نهایی شما – خواه افزایش درآمد، آگاهی بیشتر از برند یا افزایش تبلیغات دهان به دهان – اولویت شماست. بهترين سايت تبليغات مدرن باید از طریق خدمات خود پاسخ های روشنی به شما ارائه دهند.

چند اکانت دارید؟

بهترين سايت تبليغات مدرن خدمات بیشتری ارائه خواهند داد. با این حال، یک آژانس کوچکتر ممکن است در چند زمینه تبلیغاتی تخصص داشته باشد و استراتژی کسب و کار شما را با یک تبليغ تخصصی ارائه دهد.

آیا در صنعت من تجربه ای دارید؟

همه سايت­ها برای هر صنعتی کار نمی‌کنند، و شما نیز یک استراتژی كلي نمی‌خواهید. مطمئن شوید که آنها تجربه دسترسی به بخش مشتریان شما را با داده های اثبات شده برای حمایت از ادعاهای آنها دارند.

شما چه سرویس هایی را پیشنهاد می دهید؟

اين سايت ها چیزهای مشابهی را ارائه نمی دهند. در حالی که بسیاری از آنها تبلیغات رسانه های اجتماعی، PPC و وب سایت را ارائه می دهند، برخی دیگر ممکن است فقط در یک زمینه تخصص داشته باشند. بسته به نیازهای کسب و کار خود، ممکن است یک متخصص را به جای یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل انتخاب کنید.

روش تبليغات در بهترين سايت تبليغات مدرن چگونه است؟

در طول سال ها، تبلیغات به طور قابل توجهی تکامل یافته و اکنون به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تبدیل شده است. امروزه به معنای واقعی کلمه صدها هزار راه وجود دارد که یک کسب و کار می تواند از آنها برای رساندن پیام خود به مخاطبان خود استفاده کند. این بدان معنی است که وقتی بهترين سايت تبليغات مدرن می خواهد چیزی را تبلیغ و بازاریابی کند، گزینه های زیادی در دسترس است. اینترنت به تنهایی گزینه های زیادی را ارائه می دهد و اکثر سايت هاي تبلیغاتی در تلاش هستند تا از این روش های مدرن برای بهره مندی از مزایای آنها استفاده کنند.

چگونه بايد با بهترين سايت تبليغات مدرن شروع بكار كرد؟

اکثر مديران كسب و كارها می دانند که تبليغات باید مدرن شود، اما آنها کمتر مطمئن هستند که اين نوع تبليغات به چه معناست. خیلی اوقات، آنها بر روی تعداد انگشت شماری از ابتکارات یا قابلیت ها تمرکز می کنند و سپس وقتی ارزش وعده داده شده ظاهر نمی شود، ناامید می شوند.

نقش بهترين سايت تبليغات مدرن در پيشبرد تبليغات چگونه است؟

در طول سال ها، تحول چشمگیری در دنیای تبلیغات رخ داده است. نقش بهترين سايت تبليغات مدرن امروز فراتر از بازاریابی، ترویج و تبلیغات است و طیف گسترده ای از استراتژی های چند جانبه را برای مطابقت با خواسته های مشتریان در بر می گیرد. سايت­هاي تبلیغاتی امروزی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی از یک استارت‌آپ خلاق تا تیم‌های داخلی در برندهای رسانه‌ای پیشرو و شرکت‌های چندملیتی، وجود دارند.

7 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات مدرن

  1. benjamin گفته:

    تبلیغات ابزار قدرتمندی است که به کسب‌وکارها و کمک زیاردی برای بهبود فروششان کرده است منشا تبلیغات را می توان به تبلیغات روزنامه در قرن نوزدهم یافت برای اینکه نگاهی اجمالی به بهترين سايت تبليغات مدرن داشته باشید، چندین وب سایت مفید برای افزایش دانش شما از دنیای تبلیغات مدرن قرار داده شده است

  2. Nazanin heshmati گفته:

    در دنیای امروزی و رقابت بیش از پیش تک تک کسب و کار ها با یکدیگر شما باید مخاطبین به خصوص خود را جذب کرده و با انها تعاملات طولانی مدت داشته باشید که این امر نیازمند تبلیغات قوی و گسترده میباشد

  3. Parham گفته:

    همه سايت­ها برای هر صنعتی کار نمی‌کنند، و شما نیز یک استراتژی كلي نمی‌خواهید. مطمئن شوید که آنها تجربه دسترسی به بخش مشتریان شما را با داده های اثبات شده برای حمایت از ادعاهای آنها دارند. مطالب بسیار کامل بود

  4. سعید گفته:

    همه سايت­ها برای هر صنعتی کار نمی‌کنند، و شما نیز یک استراتژی كلي نمی‌خواهید. مطمئن شوید که آنها تجربه دسترسی به بخش مشتریان شما را با داده های اثبات شده برای حمایت از ادعاهای آنها دارند.

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    روابط عمومی یک جنبه کلیدی است که توسط بهترين سايت تبليغات مدرن برای اطمینان از تبلیغات بهینه و قدرت ثابت تصویر برند مشتری مورد توجه قرار می گیرد. اين مورد از رسانه ها برای تحکیم و تقویت سهم صدای کسب و کار استفاده می کند و از بیانیه های مطبوعاتی، برنامه های گفتگو، نمایشگاه ها، رویدادها و حتی نوشتن ستون ها و مقالات در نشریات تجاری استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *