بهترين سايت تبليغات گردشگري

بهترين سايت تبليغات گردشگري

طبق نظر کارشناسان و تجربه چندین شرکت بازاریابی ثابت شده، بهترين سايت تبليغات گردشگري باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند به کسب و کارهای گردشگری کمک کند. در اینجا لیستی از ویژگی هاي مهمی که یک وب سایت باید داشته باشد را معرفی می کنیم تا بتوانید به آنها به عنوان یک پلتفرم برای ارائه نتایج دلخواه خود اعتماد کنید.

نماي كلي بهترين سايت تبليغات گردشگري

وقتی کسب و کاری را اداره می کنید، ارائه بهترین کیفیت خدمات يا محصولی که می فروشید بسیار مهم است. اما، این تنها نیمی از كار است. بدون حضور آنلاین، محصول يا خدمت شما از دسترس خارج می شود و در نهایت فراموش می شود. تا زمانی که هر کسب و کاري در حال فعاليت است، برای جذب مشتریان باید خدمات سايتي ارائه دهد.

تاثير اولیه به سرعت شکل می گیرد که در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در مورد سايت تبليغات گردشگري نیز صدق می کند. زمان صرف شده توسط کاربران جدید در سایت محدود است، به این معنی که زمان کمتری برای جلب توجه آنها و نگه داشتن آنها در سایت خود دارید.

برای ویژگی های بهترين سايت تبليغات گردشگري تصاویر و یک سیستم رزرو استاندارد کافی نیست. در طول سال ها، وب سايت ها به شدت تغییر کرده اند و چیزی جذاب و هیجان انگیز برای جلب توجه مشتریان مورد نیاز است.

ویژگی های ضروری بهترين سايت تبليغات گردشگري

بیایید به برخی از ترکیب های برنده ویژگی هایی که بهترين سايت تبليغات گردشگري باید داشته باشد نگاهی بیندازیم.

1. واقعیت افزوده (AR)

در سال های اخیر، واقعیت افزوده در بهترين سايت تبليغات گردشگري محبوب شده است.

AR یک تور مجازی با نمای سه‌بعدی از بررسی‌ها برای مکان اطراف، پیش‌بینی آب و هوا در زمان سفر و موارد دیگر ارائه می‌کند.

دلیل محبوبیت واقعيت افزوده این است که به هتل ها و سایر مشاغل در این زمینه اجازه می دهد تا محیط های فیزیکی مانند مناظر محلی و اتاق های هتل را بهبود بخشند تا مشتریان برای بازدید از مکان تشویق شوند. علاوه بر این، یکی دیگر از دلایل اصلی این پذیرش این است که مشتریان عادت دارند هنگام سفر از گوشی های هوشمند خود استفاده کنند، بنابراین گامی به سمت برنامه های واقعیت افزوده گام بزرگی است.

2. واقعیت مجازی (VR)

واقعیت مجازی به یکی دیگر از نقاط جذاب در بهترين سايت تبليغات گردشگري تبدیل شده است. واقعيت مجازي تورهای راهنما را در هر نقطه از جهان ارائه می دهد. این به ویژه به مسافران کمک می کند تا مکان های کوچک و کمتر شناخته شده را کشف کنند. با ارائه یک نمای 360 درجه از مکان های مختلف، شرکت ها و آژانس های مسافرتی می توانند به مشتریان اجازه دهند قبل از رزرو زمین را کشف کنند و سطح اعتماد را به طور همزمان افزایش دهند.

3. قابليت بلاک چین در بهترين سايت تبليغات گردشگري

بلاک چین در گردشگری ترکیبی سودمند است زیرا این فناوری می تواند امنیت و شفافیت بیشتری را فراهم کند. به عنوان مثال، آژانس های مسافرتی باید جزئیات مشتری را به شرکت های پرواز و هتل ها منتقل کنند. اطلاعات ارسال شده بین شرکت ها ردیابی می شود. بلاک چین می تواند با حذف دستکاری داده ها و تقلب، این امر را ایمن کند.

4. داده های بزرگ

داده هاي بزرگ به پیش بینی رفتار خرید بر اساس الگوها، روندها و تداعی عمليات هاي گذشته کمک می کند. این يك مورد حیاتی برای شرکت هایی مانند آمازون، فیس بوک، اوبر و نتفلیکس است زیرا آنها می توانند قبل از اینکه خودتان متوجه شوید چه می خواهید، بفهمند. آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های کروز می‌توانند تجربه مشتری را با مدیریت کلان داده بهبود بخشند. از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، بهترين سايت تبليغات گردشگري می‌توانند تجربه کاربر را سفارشی کند، استراتژی‌های قیمت‌گذاری را تدوین کنند، برنامه‌های وفاداری را بهبود بخشند و استراتژی‌های تبليغاتي جدید را توسعه دهند.

بهترين سايت تبليغات گردشگري
بهترين سايت تبليغات گردشگري

5. بهترين سايت تبليغات گردشگري و برنامه های وب پیشرو (PWA)

برنامه های وب پیشرفته چیزی نیستند جز صفحات وب مدرن که به عنوان برنامه های تلفن همراه نیز عمل می کنند. این در وب سايت هاي تبليغاتي گردشگري کاملاً جدید است، اما به سرعت در حال پیشرفت است. این برنامه‌ها کاربرد یک برنامه بومی را دارند، اما وقتی از طریق مرورگر به آن دسترسی پیدا کنید، نیازی به دانلود برنامه‌ها نیست که یک مزیت بزرگ محسوب مي شود. اگر کاربر یک هتل را از طریق PWA رزرو کند، کاربر می تواند از طریق مرورگر بدون اتصال به اینترنت نیز به اطلاعات دسترسی پیدا کند. علاوه بر این، صفحه وب PWA را می توان در صفحه اصلی کاربر ذخیره کرد و به عنوان یک برنامه تلفن همراه استفاده کرد.

6. تصاویر

ما در دنیای بصری زندگی می کنیم و تصاویر قدرتمندترین راه برای الهام بخشیدن و انتقال پیام ها هستند. تصاوير بياني قوی دارند و تأثیر بیشتری بر وب سایت شما خواهند داشت. همچنین، افراد در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی که تصاویر فراوانی دارند، تعامل بیشتری دارند. بنابراین به جرات می توان گفت که کاربران در بهترين سايت تبليغات گردشگري که تصاویر دوست داشتنی دارد، بیشتر می مانند و تعامل بیشتری خواهند داشت.

7. بررسی

توجه به توصیه ها و نظرات مشتریان روز به روز در حال افزایش است زیرا کاربران می خواهند قبل از تصمیم گیری از تجربه دیگران مطلع شوند. و بسیاری از مردم اقلام مصرفي خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند زیرا محصولات با كيفيت را از نظرات ديگران پيدا مي كنند. و به عنوان یک امتیاز اضافی، نظرات به بهبود رتبه سئو سایت شما کمک می کند.

8. جستجوی پیش بینی

جستجوی پیش‌بینی‌کننده چیزی نیست جز یک لیست کشویی که بلافاصله هنگام تایپ کردن ظاهر می‌شود، به طوری که برای یافتن سؤالات رایج نیازی به زدن «جستجو» ندارید. این یک راه عالی برای جلوگیری از نمایش لیست بزرگ نتایج، یافتن سریع نتایج و نمایش سوالاتی است که کاربر به آنها فکر نکرده است.

9. قیمت گذاری

اگر قیمت گذاری مشخص نباشد و هزینه ها و مالیات های پنهانی داشته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که کاربر پول خود را در جای دیگری خرج کند. بنابراین، بهترين سايت تبليغات گردشگري اگر می خواهد سود خود را افزایش دهد، ضروری است که اهمیت قیمت گذاری روشن را بداند. جدول قیمت گذاری باید ساده و واضح باشد تا کاربران بتوانند بسته مناسب را انتخاب کنند. نباید بیش از حد یا خیلی کم ارائه دهد، فقط مقدار مناسبی از اطلاعات را برای آنها ارائه دهد تا بین بسته هاي مختلف تمایز قائل شوند.

10. سیستم رزرو آسان

برای ارائه روش هاي به روز، مطمئن شوید که وب‌سایت شما به سیستم مدیریت دارایی (PMS) متصل است. این امر کار را آسان‌تر می‌کند زیرا اين سيستم اطلاعاتی مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج، جزئیات تماس و سایر اطلاعات مربوط به سفر را ارائه دهند. و همچنين بهترين سايت تبليغات گردشگري چندین روش پرداخت مانند کارت اعتباری، کارت نقدی و يا حتی از طریق پرداخت از داخل بانک ارائه می دهد تا فرآیند آسان شود.

وضعیت فعلی بهترين سايت تبليغات گردشگري چگونه است؟

آمارها تصویری تاریک برای صنعت سفر و گردشگری به تصویر می کشند. تنها خطوط هوایی در سال گذشته بیش از 250 میلیارد دلار ضرر کردند و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که بازگشت هتل‌ها به سطح تجاری قبل از کووید ممکن است سال‌ها طول بکشد. در حالی که قرار است هزینه های گردشگری نیز تا سال 2024 بهبود یابد.

خبر خوب این است که صنعت پردرآمد گردشگري رو به بهبودي قدم برداشته و در حال بازگشت به شرايط قبل است. مردم پس از گذراندن تقريبا یک سال در خانه های خود، می خواهند دوباره به سفر بروند.

هیچ فراری از این واقعیت وجود ندارد که گردشگري در دنیای پس از همه گیری در حال حاضر فروش سخت تری دارد. به همین دلیل است که نیاز به بهترين سايت تبليغات گردشگري با داستان سرایی قدرتمند و احساسی که قلب را با خود همراه مي كند، حس ماجراجویی را به تصویر می کشد و تجربه ای قانع کننده را ایجاد می کند هرگز بیشتر از این نبوده است.

در حال حاضر، بهترين سايت تبليغات گردشگري باید تلاش خود را چند برابر كند. تبليغ كنندگان باید از نظر رساندن پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب، هوش بیشتری داشته باشند و آنها باید این کار را با سرعت و مقیاس بالا انجام دهند.

بهترين سايت تبليغات گردشگري
بهترين سايت تبليغات گردشگري

استراتژی های ضروری بهترين سايت تبليغات گردشگري

وقتی به بهترين سايت تبليغات گردشگري سفر نگاه می کنیم، عامل مشترکي به نام داستان سرایی وجود دارد که همه آنها را به هم گره می زد. بهترين سايت تبليغات گردشگري داستان سرايي قوی و روایت گويي قدرتمندی دارند.

در دنیای امروز، اين داستان ها باید همیشه و همه جا باشد. این به معنای کنترل و ثبات در همه روش ها است. علاوه بر این، سايت های نمایشي اغلب نیاز به تغییر در لحظه دارند تا مشتری محور باقی بمانند. و کسب‌وکارهای گردشگري با چالش کاهش هزینه‌ها، استفاده مؤثر از داده‌ها و چابکی برای تغییر قوانین روبرو هستند.

فاکتورهای مهم بهترين سايت تبليغات گردشگري

آیا می خواهید نتایج مثبت بیشتری از تبلیغات ببینید؟ هنگام طراحی سايت تبليغات گردشگري خود، این استراتژی ها را در نظر داشته باشید .

1. مشتری هدف خود را مشخص کنید

آیا می دانید مشتریان شما چه کسانی هستند؟ قبل از شروع ساخت یک سايت تبلیغات گردشگري، باید درباره مهمانان خود اطلاعات بیشتری داشته باشید.

ایجاد شخصیت خریدار یک راه استراتژیک برای شناخت مشتریان خود است. شخصيت خریدار نمایشی بصری از مشتری ایده‌آل شماست: اطلاعات جمعیتی آن‌ها را بررسی کنید، رفتارهای آن‌ها را در وب‌سایت خود مطالعه کنید، و برای کسب اطلاعات بیشتر، نظرسنجی‌هایی را به لیست ایمیل آنها ارسال کنید.

سفر با بهترين سايت تبليغات گردشگري که به طور خاص برای مخاطبان هدف جذاب هستند، بازده بسیار بالاتری خواهید داشت.

2. هدف از مشتری سفر را درک کنید

فروش یک تور به کسی که هنوز مقصدی را انتخاب نکرده است، دشوار است. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید تبلیغات خود را زمانی به مردم نشان دهید که احتمال رزرو آن‌ها بیشتر است. گوگل فرآیند جستجوی سفر را در چهار مرحله تعریف می کند:

رويا: فرد به دنبال پيدا كردن مقصد است.

برنامه ریزی: فرد در حال تحقیق در مورد تاریخ های احتمالی سفر، هتل ها و فعالیت ها است.

رزرو: فرد در حال رزرو پرواز، هتل و غیره است.

تجربه کردن: فرد به سفر آمده است و در جستجوی فعالیت ها و جاذبه هایی برای تجربه كردن است.

اپراتورهای تور احتمالاً در مراحل «رزرو» و «تجربه» تبدیل‌های بیشتری را مشاهده خواهند کرد. برای مثال، اگر در تبلیغات گوگل سرمایه‌گذاری می‌کنید، بهتر است عبارات جستجوی محدودی مانند «بهترین تورهای پیاده‌روی » را هدف قرار دهید، این همان چیزی است که شخصی در مرحله رزرو یا تجربه آن را جستجو می‌کند.

از سوی دیگر، افرادی که در مرحله رویا هستند، احتمالاً عبارات بسیار گسترده ای مانند “بهترین مقاصد تابستانی” را جستجو می کنند.

3. پلتفرم مناسب را انتخاب کنید

چندین پلتفرم مختلف برای راه اندازی تبلیغات اينترنتي براي شما وجود دارد و انتخاب درست آن مهم دارد. مخاطبان شما بیشتر در کجا تبلیغ شما را می بینند؟ آنها قبلاً به كدام مناطق سفر كرده اند؟

در اینجا پنج روش محبوب تبلیغات گردشگري آورده شده است:

گوگل: برای کلمات کلیدی مرتبط، در بالای نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

رسانه های اجتماعی: اين نوع تبليغات جمعیت خاصی را در فیس بوک و اینستاگرام هدف قرار دهید.

Yelp: برای افرادی که به دنبال تجربیات مشابه هستند Yelp پيشنهاد می شود.

Tripadvisor: افرادی را هدف قرار مي دهد که قصد سفر به مقصد شما را دارند.

بازاریابی ایمیلی: یکی از راه های مقرون به صرفه برای تبلیغات گردشگري اين است كه موارد تخفيف دار را براي افراد ايميل كنيد.

4. به فصل سفر و مقصد توجه کنید

زمان بندی یکی از عوامل مهم در بهترين سايت تبليغات گردشگري است. هنگام ایجاد کمپین های خود، فصل سفر را در نظر داشته باشید.

تبلیغ اسکی در ابتدای تابستان معنا ندارد، بنابراین مطمئن شوید که کمپین های فصلی نامربوط را متوقف کنید.

5. به برند خود وفادار بمانید

بهترين سايت تبليغات گردشگري باید نشان دهنده هویت برند خود باشد. افرادی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند، انتظار دارند همان لحن صدا، تصاویر و تجربه مشتری را در وب سایت شما بیابند.

بهترين سايت تبليغات گردشگري
بهترين سايت تبليغات گردشگري

6. از هدف گذاری جغرافیایی استفاده کنید

به جای اینکه تبلیغ خود را در همه جای کره زمین قابل مشاهده کنید، می توانید مکان های خاصی را هدف قرار دهید که مهمانان شما احتمالاً در آن نقاط حضور دارند. به عنوان مثال، می توانید سایر وب سایت های گردشگری در شهر خود را هدف قرار دهید تا گردشگرانی را که قبلاً از آنها بازدید كرده اند جذب کنید.

با محدود کردن دامنه جغرافیایی تبلیغ خود، می توانید بودجه خود را به حداکثر برسانید و بر روی مناطقی تمرکز کنید که بیشترین بازده را برای شما به ارمغان می آورد.

7. پیشنهادات ویژه خود را تبلیغ کنید

چه راهی بهتر از ارائه پیشنهادی بی نظیر برای تشویق دیگران به کلیک بر روی تبلیغ شما؟ تبلیغات روشی موثر برای ارتقای فروش شما به خصوص پیشنهادات فصلی است.

بهترين سايت تبليغات گردشگري در دوران كوويد19

قبل از همه‌گیری کووید19، سازمان مديريت مقاصد گردشگري بر ایجاد کمپین‌های سرگرم‌کننده متمرکز به بخش‌های مختلف بازار برای الهام بخشیدن به بازدیدکنندگان متمرکز بود. اکنون آنها فشار اضافی الهام بخشیدن به اعتماد به مسافران آینده را دارند.

مسافران می‌خواهند بدانند که کجا می‌توانند بروند، چه چیزی باز است، و آیا اقدامات ایمنی مناسب وجود دارد یا خیر.

به عبارت دیگر، ستون جدید تبليغات گردشگري در دوران كوويد19 اعتماد به نفس است . مسافران می خواهند احساس اطمینان کنند که نه تنها می توانند سفر خود را به روشی ایمن انجام دهند، بلکه برنامه ها و رویدادهای کافی در دسترس خواهند بود که به آنها امکان می دهد از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این، دولت باید مطمئن باشد که اقدامات مناسبی را انجام داده است تا به شهروندان و بازدیدکنندگان اجازه دهد بدون به خطر انداختن رفاه خود به زندگی خود ادامه دهند. مقاصدی که تعادل مناسبی بین پذیرش مسافران و القای اطمینان در ایمنی و در دسترس بودن مقاصدشان برقرار می‌کنند، قطعاً بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند.

اعتماد به کارشناسان فناوری و داده در بهترين سايت تبليغات گردشگري

همانطور که چشم انداز سفر در حال تکامل است، فن آوری و تخصص اشخاص ثالث نیز می توانند كمك حال خوبی برای سازمان مديريت مقاصد گردشگري برای استراتژی های تبليغات گردشگري آنها در طول همه گيري كوويد19 باشند.

هوش مصنوعی محدودیت‌های ورود را برای هر کشوری جمع‌آوری می‌کند و به سازمان مديريت مقاصد گردشگري کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان را به‌طور کامل در مورد قوانین در حال تغییر سفر به‌روز نگه دارند. همین هوش مصنوعی همچنین رویدادها و کارهایی را که باید در هر مقصد انجام شود جمع‌آوری می‌کند و می‌تواند کمک کند تا بهترین برنامه‌ها، رویدادها و تجربیات را در مقاصد برای سفرهای آینده به بازدیدکنندگان الهام بخشند.

ویژگی های ضروری بهترين سايت تبليغات گردشگري چيست؟

1. واقعیت افزوده (AR)
2. واقعیت مجازی (VR)
3. بلاک چین
4. داده های بزرگ
5. برنامه های وب پیشرو (PWA)
6. تصاویر
7. بررسی
8. جستجوی پیش بینی
9. قیمت گذاری
10. سیستم رزرو آسان

وضعیت فعلی بهترين سايت تبليغات گردشگري چگونه است؟

آمارها تصویری تاریک برای صنعت سفر و گردشگری به تصویر می کشند. تنها خطوط هوایی در سال گذشته بیش از 250 میلیارد دلار ضرر کردند و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که بازگشت هتل‌ها به سطح تجاری قبل از کووید ممکن است سال‌ها طول بکشد. در حالی که قرار است هزینه های گردشگری نیز تا سال 2024 بهبود یابد.
خبر خوب این است که صنعت پردرآمد گردشگري رو به بهبودي قدم برداشته و در حال بازگشت به شرايط قبل است. مردم پس از گذراندن تقريبا یک سال در خانه های خود، می خواهند دوباره به سفر بروند.

استراتژی های ضروری بهترين سايت تبليغات گردشگري چيست؟

وقتی به بهترين سايت تبليغات گردشگري سفر نگاه می کنیم، عامل مشترکي به نام داستان سرایی وجود دارد که همه آنها را به هم گره می زد. بهترين سايت تبليغات گردشگري داستان سرايي قوی و روایت گويي قدرتمندی دارند.

9 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات گردشگري

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    وقتی کسب و کاری را اداره می کنید، ارائه بهترین کیفیت خدمات يا محصولی که می فروشید بسیار مهم است. اما، این تنها نیمی از كار است. بدون حضور آنلاین، محصول يا خدمت شما از دسترس خارج می شود و در نهایت فراموش می شود. تا زمانی که هر کسب و کاري در حال فعاليت است، برای جذب مشتریان باید خدمات سايتي ارائه دهد.

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    بهترين سايت تبليغات گردشگري باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند به کسب و کارهای گردشگری کمک کند

  3. benjamin گفته:

    سایت های تبلیغات گردشگری باید دارای ویژگی هاي خاصی باشند در اینجا لیستی از ویژگی هاي مهمی که یک وب سایت باید داشته باشد را معرفی می کنیم تا بتوانید به آنها به عنوان یک پلتفرم برای ارائه نتایج دلخواه خود اعتماد کنید.

  4. Nazanin heshmati گفته:

    سایت گردشگری علاوه بر جزئیات و خدمات سایت های دیگر باید از خدماتی همچون نمایش های ویژه در مورد مناطق فعالیت شما را دارا باشد تا افراد به راحتی بتوانند با مشاهده تصمیم نهایی برای سفر خود را بگیرند

  5. Parham گفته:

    حال حاضر، بهترين سايت تبليغات گردشگري باید تلاش خود را چند برابر كند. تبليغ كنندگان باید از نظر رساندن پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب، هوش بیشتری داشته باشند و آنها باید این کار را با سرعت و مقیاس بالا انجام دهند. مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    آمارها تصویری تاریک برای صنعت سفر و گردشگری به تصویر می کشند. تنها خطوط هوایی در سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار ضرر کردند و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که بازگشت هتل‌ها به سطح تجاری قبل از کووید ممکن است سال‌ها طول بکشد. در حالی که قرار است هزینه های گردشگری نیز تا سال ۲۰۲۴ بهبود یابد.
    خبر خوب این است که صنعت پردرآمد گردشگري رو به بهبودي قدم برداشته و در حال بازگشت به شرايط قبل است. مردم پس از گذراندن تقريبا یک سال در خانه های خود، می خواهند دوباره به سفر بروند.

  7. Amin DehghanNejad گفته:

    افزودن محصولات و خدمات خود به سایت های تبلیغاتی رایگان راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای کسب و کار شما برای به دست آوردن نمایش است. این امر به ویژه برای مشاغل محلی صادق است

  8. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات گردشگری
    ما در دنیای بصری زندگی می کنیم و تصاویر قدرتمندترین راه برای الهام بخشیدن و انتقال پیام ها هستند. تصاوير بياني قوی دارند و تأثیر بیشتری بر وب سایت شما خواهند داشت. همچنین، افراد در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی که تصاویر فراوانی دارند، تعامل بیشتری دارند. بنابراین به جرات می توان گفت که کاربران در بهترين سايت تبليغات گردشگري که تصاویر دوست داشتنی دارد، بیشتر می مانند و تعامل بیشتری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *