لیست سایت تبلیغات اینترنتی

لیست سایت تبلیغات اینترنتی

زمانی که شروع به بررسی همه مکان ‌های ممکن برای تبلیغ کسب ‌و کار خود به صورت آنلاین می ‌کنید، ممکن است مانند یک جنگل به نظر برسد، اما ما اینجا هستیم تا شما را در این فضای شلوغ (و اغلب گیج‌کننده) راهنمایی کنیم. صرف نظر از اینکه چقدر بودجه شما کم است یا تصمیم به تقسیم آن دارید، اختصاص بخشی از هزینه های تبلیغاتی خود به تبلیغات مبتنی بر وب یا لیست سایت تبلیغات اینترنتی یک حرکت هوشمندانه است.

تفاوت تبلیغات رایگان با لیست سایت تبلیغات اینترنتی

افرادی که از طریق یک تبلیغات پولی وارد وب سایت شما می شوند، 50 درصد بیشتر از کسانی هستند که از یک لینک ارگانیک وارد سایت شده اند، محصول شما را خریداری می کنند. احتمالاً به این دلیل است که، اگر به درستی انجام شود، تبلیغات به سمت مخاطب ایده آل برای کسب و کار شما هدف قرار می گیرد و آن مخاطب آماده خرید است.

با در نظر گرفتن این هدف، بیایید پلت فرم آنلاین مناسب برای کسب و کار شما را پیدا کنیم .

بهترین مکان ها برای تبلیغ آنلاین کسب و کار شما

لیست سایت تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در کمترین زمان، بهترین پلتفرم تبلیغاتی مورد نیاز کسب و کار خود را پیدا کنید.

گوگل

گوگل ادوردز، که اکنون به طور رسمی با نام گوگل ادز شناخته می شود، تا حد زیادی بهترین انتخاب تبلیغات آنلاین برای شرکت هایی در هر شکل و اندازه است. بر اساس  Emarketer.com، گوگل بیش از هر شرکت دیگری در کشور دلار تبلیغات دیجیتالی را جذب می کند (تقریباً 37.2٪ در سال 2018، در مقایسه با 19.6٪ توسط نزدیکترین رقبای خود فیس بوک و اینستاگرام).

با توجه به اینکه گزارش تاثیر اقتصادی گوگل برای سال 2017 (آنها هنوز داده های سال 2018 خود را منتشر نکرده اند) نشان می دهد که کسب و کارها معمولاً به ازای هر 1 دلاری که در AdWords خرج می کنند، به طور متوسط ​​2 دلار درآمد کسب می کنند، تسلط بر صنعت گوگل منطقی است. این یک بازگشت بزرگ در سرمایه گذاری شما است! اگرچه تبلیغات در Google می ‌تواند بسیار پیچیده باشد، اما ما اصول اولیه را برای کمک به شما در درک این ابزار قدرتمند بررسی می‌ کنیم.

شبکه جستجوی گوگل

این پلت فرم تبلیغاتی را که در بالا یا پایین نتایج جستجوی ارگانیک خود می بینید، هنگامی که درخواستی را در Google.com وارد می کنید، ارائه می دهد. آنها با کلمه “تبلیغ” در یک کادر سبز کوچک مشخص شده اند و احتمالا آنها را از تصویر زیر تشخیص خواهید داد:

چیزی که ممکن است ندانید این است که گوگل بر اساس یک فرآیند پیچیده و بلادرنگ حراج برای «کلمات کلیدی» که افراد ممکن است هنگام جستجو تایپ کنند، تصمیم می‌گیرد کدام تبلیغات را به شما نشان دهد. گوگل به هر کلمه کلیدی یا مجموعه ای از کلمات کلیدی، مانند “تبلیغات در گوگل” در تصویر بالا، مقداری را اختصاص می دهد که لحظه به لحظه تغییر می کند و این ارزش را بر اساس تعداد دفعات جستجوی عبارت مورد نظر و شدت رقابت در آن قرار می دهد. هر زمان معین برای آن کلمه یا عبارت اگرچه می‌توانید با بودجه‌ای در هر اندازه در حراج کلمات کلیدی شرکت کنید، اما کسانی که مایلند بیشترین هزینه را بپردازند، احتمالاً تبلیغات خود را نشان می‌دهند.

حداکثر بودجه شما، همراه با الگوریتمی که گوگل به نام رتبه آگهی استفاده می‌کند و میزان مرتبط بودن تبلیغ شما را با جستار جستجوگر ارزیابی می‌کند، در نهایت تعیین می‌کند که آیا تبلیغ شما باعث کاهش می‌شود یا خیر.

برای به حداکثر رساندن هزینه تبلیغات خود، به دنبال کلمات کلیدی باشید که مرتبط با محصول شما هستند، اغلب جستجو می شوند و رقابت کمی برای آنها وجود دارد. یافتن کلمات کلیدی مناسب شما بستگی به بودجه و نتیجه مطلوب کمپین شما دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. ابزارهای زیادی برای کمک به انتخاب کلمه کلیدی وجود دارد، اما توصیه می کنیم با برنامه ریز کلمات کلیدی ارائه شده توسط خود گوگل شروع کنید.

لیست سایت تبلیغات اینترنتی
لیست سایت تبلیغات اینترنتی

بینگ

بینگ مایکروسافت از مدلی مشابه گوگل استفاده می ‌کند که با پیشنهاد، کلمات کلیدی و شبکه جستجو و نمایش کامل می‌شود. تبلیغات در خود بینگ و همچنین در یاهو، AOL  و دارایی‌های وابسته به آن‌ها ارائه می‌شود به دلیل هماهنگی خاصی با شرکت مادر آنها، Verizon البته دسترسی بینگ بسیار کمتر از گوگل است، اما قیمت ها متناسب است. رقابت کمتر برای کلمات کلیدی محبوب منجر به هزینه های کمتر می شود و دلارهای تبلیغاتی شما می تواند بیشتر افزایش یابد.

طبق گفته AdEspresso ، شما می توانید از طریق Bing به 66 میلیون کاربر دسترسی پیدا کنید که از طریق Google در دسترس نیستند و 2.5 برابر کمتر برای میانگین CPC خود هزینه خواهید کرد. همچنین، برای رایانه‌های شخصی که با سیستم عامل ویندوز 10 از قبل نصب شده‌اند،Microsoft Edge  مرورگر وب پیش‌فرض است و Bing موتور جستجوی پیش ‌فرض است. اگرچه کاربر می تواند این تنظیمات را تغییر دهد، اما برخی از آنها زحمتی ندارند. بنابراین، می توانید بر روی مخاطبان سرمایه گذاری کنید.

با این حال، در نظر بگیرید که آیا Bing برای بازار هدف شما جذاب است یا خیر.AdEspresso  نشان می ‌دهد که بینگ سهم بازار در میان افراد مرفه ‌تر بین ۳۵ تا ۵۴ سال بزرگی در ایالات متحده دارد.

مانند  Google، Bing  یک سرویس لیست رایگان برای مشاغل محلی به نام Bing Places ارائه می دهد. اگر Bing در غیر این صورت گزینه مناسبی برای شما نیست، همچنان عاقلانه است که از این ویژگی استفاده کنید.

فیس بوک

اگرچه فیس بوک ممکن است به طور کلی دسترسی گوگل یا حتی بینگ را نداشته باشد، اما وقتی صحبت از تبلیغات هدفمند به میان می آید، یک نیروگاه است. اگر مخاطب خاصی در ذهن دارید، می‌توانید تبلیغات فیسبوک خود را با دقت بسیار زیاد انجام دهید. برای مثال، بر اساس مجموعه محدودی از علایق منحصر به فرد، یا بر اساس رفتارهای اخیر مانند اینکه آیا در حال حاضر برای تعطیلات برنامه ‌ریزی می ‌کنند.

فیس بوک مکان های مختلفی را برای تبلیغات شما ارائه می دهد: در سمت راست صفحه اصلی. در فید خبری روی دسکتاپ مصرف کننده یا روی دستگاه تلفن همراه مشتری (از طریق برنامه فیس بوک یا با پیمایش مستقیم به Facebook.com از طریق مرورگر وب دستگاه). از طریق ویدیوهای کوتاهی که در طول جلسات فیس بوک لایو یا در برنامه های تماشای فیس بوک نمایش داده می شود. در استوری های فیس بوک، در بازار فیس بوک، و در اپلیکیشن مسنجر فیسبوک.

قبل از اینکه در مورد پاسخ فیس بوک به شبکه نمایش گوگل، شبکه مخاطبان فیس بوک، صحبت کنیم اگرچه شبکه مخاطبان چندان موثر نیست. اگر می‌خواهید آگاهی از برند را در یک جمعیت هدفمند افزایش دهید، فیسبوک بهترین گزینه برای شماست.

چارچوب های پیشنهادی فیسبوک

فیس بوک نیز از یک چارچوب پیشنهادی استفاده می کند، فقط در اینجا کل تبلیغ شما (و نه فقط کلمات کلیدی یا عبارات) در بلوک حراج است. مانند  Google، پیشنهادات شما بر اساس بودجه روزانه ای است که به فیس بوک ارائه کرده اید. تفاوت در این است که، در حالی که گوگل برای ارتباط ارزش قائل است، آنها به نفع مصرف کنندگان بزرگ هستند.

اینکه آیا شما برنده حراج در فیس بوک هستید، بیشتر به ارتباط تبلیغ شما با کاربر بستگی دارد، همانطور که توسط امتیاز ارتباط فیسبوک تعیین می شود، تا اینکه چقدر مایل به خرج کردن هستید. همانطور که در بالا ذکر شد، این نشان دهنده تمرکز فیس بوک بر دقت مخاطب است.

همانند  Google، می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را به صورت دستی یا خودکار تنظیم کنید. مناقصه خودکار، کمپین(های) شما را برای اهدافی که تعیین کرده اید بهینه می کند (تبدیل ها، نمایش ها، و غیره). مناقصه دستی به شما امکان می دهد تنظیمات بیشتری را کنترل کنید، مانند اینکه آیا پیشنهادات فردی شما حداکثر قیمت معین در هر آگهی را دارد یا خیر، یا اینکه آیا مایل هستید به یک قیمت متوسط ​​در هر پیشنهاد رضایت دهد.

لیست سایت تبلیغات اینترنتی
لیست سایت تبلیغات اینترنتی

قیمت متوسط ​​در هر پیشنهاد می تواند یک مزیت جزئی ایجاد کند، زیرا به فیس بوک اجازه می دهد قیمت های شما را در حراج های خاص کمی افزایش دهد تا شما برنده شوید. حداکثر پیشنهادها دقیقاً همین است و فیس بوک از آنها تجاوز نمی کند مگر اینکه خلاف آن گفته شود.

اگرچه ممکن است دامنه دسترسی فیس بوک به اندازه گوگل نباشد، فیس بوک هنوز به طور گسترده در بین گروه های جمعیتی و در بسیاری از کشورها استفاده می شود.

اگر مخاطبان خود را بشناسید، فیس بوک یک انتخاب عالی برای برنامه تبلیغاتی شما است.

اینستاگرام

فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را خرید و از آن زمان تاکنون، عملکرد این دو پلتفرم به هم نزدیک شده است. تبلیغات در اینستاگرام می تواند در فید کاربر یا در استوری آنها ظاهر شود، اگرچه محتوای حمایت شده یا برند شده در اینستاگرام بسیار محبوب تر از هر پلتفرم دیگری است.

محتوای اسپانسر شده زمانی است که یک شرکت به یک اینفلوئنسر اینستاگرام پول می دهید تا محتوایی را ارسال کند که با نام تجاری آنها مثبت صحبت کند. اینفلوئنسر کسی است که فالوورهای زیادی دارد که مشتریان شرکت احتمالا به او احترام می گذارند . چنین پست ها و استوری ها به قدری رایج شده اند که اینستاگرام یک ابزار محتوای مارک دار برای آنها ایجاد کرده است.

محتوای برند در اینستاگرام بسیار محبوب است زیرا اکثر کاربران اینستاگرام در دو رده سنی 18-24 و 25-34 قرار می گیرند. این دو گروه، که غالباً تفاوت های سلیقه ای آشکاری دارند، به تبلیغات سنتی بی ‌اعتماد هستند، اما احتمالاً وقتی افراد مشهور مورد علاقه‌شان کالایی را تأیید می‌کنند، به آن گوش می‌دهند. به عنوان مثال، یک تبلیغ سنتی کافی نیست، اما یک پست اینستاگرامی که نشان می‌دهد اینفلوئنسر از محصول استفاده می‌کند، به نظر می ‌رسد که به نتیجه برسد.

نرخ تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات رسمی اینستاگرام از طریق همان Ad Manager مانند فیس بوک اجرا می شود و هزینه ها تقریباً معادل است. با این حال، قیمت پست های تأثیرگذار می تواند بسیار متفاوت باشد. برندها پرداختی را از 250 تا 1 میلیون دلار در هر پست گزارش می دهند.

خوشبختانه، به عنوان یک کسب و کار کوچک، احتمالاً می توانید اینفلوئنسرهای خرد را در صنعت خود پیدا کنید. این افراد فالوورهای کمتری دارند، اما همچنان در عرصه های خاصی تأثیرگذار هستند. اینفلوئنسرهای میکرو ممکن است در ازای دریافت محصول رایگان یا قیمتی بسیار پایین تر از اینفلوئنسرهای مشهور درباره شرکت شما پست بگذارند.

اکنون که اینستاگرام دارای بیش از 1 میلیارد کاربر است، ارزش آن را دارد که مقداری دلار تبلیغات در این پلتفرم سرمایه‌گذاری کنید به خصوص اگر مخاطبان هدف شما جوان‌تر باشند.

لینکدین

اگر شرکت شما یک شرکت تجاری (B2B) است، لینکدین (که اکنون متعلق به مایکروسافت است) بهترین گزینه برای شماست.

چرا شرکت B2B خود را جایی که افراد مرفه، تحصیل کرده و حرفه ای سطح بالا ساعات کاری آنلاین خود را سپری می کنند، تبلیغ نمی کنید؟ محبوب ترین گزینه‌های تبلیغاتی لینکدین عبارتند از پست‌ها یا ویدیوهای حمایت ‌شده که در کنار محتوای تولید شده توسط کاربر در فیدهای کاربر نشان داده می‌شوند، تبلیغات متنی با یک عکس کوچک که در سمت راست هر صفحه در پلتفرم ظاهر می‌شود و ایمیل حمایت‌ شده که شخصی ‌سازی شده را ارسال می‌کند.

نرخ تبلیغات در لینکدین

ایمیل به صندوق ورودی کاربر می‌توانید تبلیغات لینکدین را بر اساس اندازه شرکت، عنوان فرد، صنعتی که در آن کار می ‌کند و موقعیت مکانی آن‌ها هدف قرار دهید. تبلیغات با حداکثر بودجه روزانه از پیش تعیین شده بر اساس CPC، CPM، یا CPV هزینه به ازای هر نمایش ویدیواجرا می‌ شوند و نیل پاتل ، اینفلوئنسر دیجیتال برتر گزارش می‌ دهد که تست‌ های او در حدود ۲ دلار به ازای هر کلیک، با حداکثر ۵ دلار برای هر کلیک، انجام می‌شود.AdStage  میانگین CPM را 6.59 دلار گزارش می‌کند.

اگرچه هر دو رسانه CTR پایینی را گزارش کردند(Patel فقط 0.025٪ و AdStage فقط 0.13٪ را نشان داد)، کیفیت سرنخ های تجاری را که احتمالاً دریافت خواهید کرد در نظر بگیرید.

لیست سایت تبلیغات اینترنتی
لیست سایت تبلیغات اینترنتی

به عبارت دیگر، افراد کمتری ممکن است روی تبلیغات شما کلیک کنند، اما به نظر می‌ رسد کسانی که این کار را انجام می‌ دهند، احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.

این به تنهایی لینکدین را به یک انتخاب برتر برای تبلیغات حرفه ای تبدیل می کند.

توییتر

توییتر فرزند خوانده مو قرمز دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی و دنیای دیجیتال مارکتینگ است و به نظر ما تکان منصفانه ای نمی شود. دلایل ارزشمندی برای در نظر گرفتن تبلیغات در توییتر وجود دارد. بیایید با جمعیت شناسی شروع کنیم.

جدا از لینکدین، توییتر جایی است که تحصیل کرده ترین و مرفه ترین کاربران وقت خود را سپری می کنند. به نظر می رسد این افراد از LinkedIn برای حرفه خود و از توییتر برای هر چیز دیگری استفاده می کنند. اگر بازار هدف شما شامل کسانی است که دارای مدرک دانشگاهی هستند که سالانه بیش از 75000 دلار درآمد دارند، توییتر مکانی عاقلانه برای صرف بخشی از بودجه تبلیغاتی شما است.

توییتر همچنین سود بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. آنها فقط زمانی برای تبلیغات که شامل حساب‌های تبلیغاتی، توییت‌ها، هشتگ‌ها و گرایش‌ها می‌شود هزینه دریافت می‌ کنند که به هدف تبدیل خود دست پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش فالوورهای خود است، فقط زمانی پرداخت می کنید که یک فالوور جدید دریافت کنید. لینکدین هیچ گزینه ای را ارائه نمی دهد که از راه دور قابل مقایسه باشد، بنابراین ممکن است با پول نقد بسیار کمتری به مخاطبان مشابهی دست پیدا کنید.

وجه امتیاز توییتر نسبت به رقبا

از برخی جهات، توییتر بهترین از همه رقبای خود است. مشابه گوگل، توییتر دارای حراج کلمات کلیدی است، اما CPC به دلیل عدم وجود رقابت می تواند بسیار پایین باشد. همچنین برخی از قابلیت ‌های هدف ‌گیری دقیق فیسبوک را ارائه می‌ کند، اما بدون برچسب قیمت های سنگین.

به عنوان مثال، می‌توانید تبلیغات خود را به سمت افرادی که اخیراً از یک کلمه یا هشتگ خاص در توییت‌های خود استفاده کرده‌اند، یا افرادی که با توییت‌های دیگری تعامل داشته‌اند، هدف قرار دهید. این کاملاً دقیق است و ممکن است منجر به دستیابی به مخاطب دقیقی شود که به دنبال آن هستید. همچنین می‌ توانید افرادی را که با یک توییت خاص درگیر شده ‌اند، مجدداً هدف‌گیری کنید، که حدس و گمان را از علاقه آنها به موضوع حذف می‌ کند.

علاوه بر این، می‌توانید مخاطبان سفارشی برای تبلیغات خود را تنها بر اساس دسته‌های توییتر افرادی که حساب رقیب را دنبال می‌کنند، ایجاد کنید. با فیس بوک، برای استفاده از یک ویژگی مشابه، به اطلاعات تماس بیشتری نیاز دارید.

توییتر ادعا می کند که تعامل تبلیغاتی در سال 2018 50 درصد افزایش یافته است، در حالی که هزینه هر تعامل 14 درصد کاهش یافته است. این ارقام ما را شگفت ‌زده نمی‌ کند، زیرا معتقدیم که توییتر به طور کلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. برای تبلیغ آنلاین کسب و کار خود، توییتر را در برنامه خود قرار دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

سخن پایانی در مورد لیست سایت تبلیغات اینترنتی

همانطور که دیدیم، جایی که یک نفر برای تبلیغات آنلاین انتخاب می کند به اهداف و بودجه کمپین (های) شما بستگی دارد. اگرچه همه پایه های خود را با Google پوشش می دهید، ممکن است متوجه شوید که پول نقد شما خیلی زیاد پیش نمی رود. اگر بازار هدف شما شامل Xers Gen آمریکایی با مقداری پول برای سوزاندن باشد،Bing  می ‌تواند سود بسیار بیشتری برای شما ارائه دهد.

اگر مخاطبان اصلی خود را به یک گروه کوچک و منتخب محدود کرده باشید، فیسبوک بهترین انتخاب است. شما هنوز مقداری بودجه خود را خرج خواهید کرد، اما اگر پارامترهای خود را به درستی تنظیم کرده باشید، باید بازدهی عالی از سرمایه خود دریافت کنید.

اینستاگرام جایی است که اگر به دنبال جمعیت هزار ساله باشید، در آن قرار دارد، اگرچه هزینه محتوای حمایت شده در آنجا ممکن است خرج شما را از بین ببرد. لینکدین بهترین انتخاب برای کسب و کار با قیمت مناسب است و توییتر ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد، به خصوص اگر به دنبال یک مشتری تحصیل کرده و ثروتمند هستید.

لیست سایت تبلیغات اینترنتی
لیست سایت تبلیغات اینترنتی

جمعیت شناسی مصرف کننده هدف خود را تعیین کنید و اولویت های تبلیغاتی خود را بررسی کنید تا تصمیم بگیرید کدام پلت فرم تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما بهترین است. اگر بودجه شما اجازه می‌ دهد، ترکیب مناسبی را در نظر بگیرید که بهترین‌ها را در همه دنیا ممکن می ‌سازد.

نرخ تبلیغات در لینکدین به چه صورت است؟

ایمیل به صندوق ورودی کاربر می‌توانید تبلیغات لینکدین را بر اساس اندازه شرکت، عنوان فرد، صنعتی که در آن کار می ‌کند و موقعیت مکانی آن‌ها هدف قرار دهید. تبلیغات با حداکثر بودجه روزانه از پیش تعیین شده بر اساس CPC، CPM، یا CPV هزینه به ازای هر نمایش ویدیواجرا می‌ شوند و نیل پاتل ، اینفلوئنسر دیجیتال برتر گزارش می‌ دهد که تست‌ های او در حدود ۲ دلار به ازای هر کلیک، با حداکثر ۵ دلار برای هر کلیک، انجام می‌شود.AdStage  میانگین CPM را 6.59 دلار گزارش می‌کند.
اگرچه هر دو رسانه CTR پایینی را گزارش کردند(Patel فقط 0.025٪ و AdStage فقط 0.13٪ را نشان داد)، کیفیت سرنخ های تجاری را که احتمالاً دریافت خواهید کرد در نظر بگیرید.

تفاوت تبلیغات رایگان با لیست سایت تبلیغات اینترنتی چیست؟

افرادی که از طریق یک تبلیغات پولی وارد وب سایت شما می شوند، 50 درصد بیشتر از کسانی هستند که از یک لینک ارگانیک وارد سایت شده اند، محصول شما را خریداری می کنند. احتمالاً به این دلیل است که، اگر به درستی انجام شود، تبلیغات به سمت مخاطب ایده آل برای کسب و کار شما هدف قرار می گیرد و آن مخاطب آماده خرید است.
با در نظر گرفتن این هدف، بیایید پلت فرم آنلاین مناسب برای کسب و کار شما را پیدا کنیم .

وجه امتیاز توییتر نسبت به رقبا چیست؟

از برخی جهات، توییتر بهترین از همه رقبای خود است. مشابه گوگل، توییتر دارای حراج کلمات کلیدی است، اما CPC به دلیل عدم وجود رقابت می تواند بسیار پایین باشد. همچنین برخی از قابلیت ‌های هدف ‌گیری دقیق فیسبوک را ارائه می‌ کند، اما بدون برچسب قیمت های سنگین.
به عنوان مثال، می‌توانید تبلیغات خود را به سمت افرادی که اخیراً از یک کلمه یا هشتگ خاص در توییت‌های خود استفاده کرده‌اند، یا افرادی که با توییت‌های دیگری تعامل داشته‌اند، هدف قرار دهید. این کاملاً دقیق است و ممکن است منجر به دستیابی به مخاطب دقیقی شود که به دنبال آن هستید. همچنین می‌ توانید افرادی را که با یک توییت خاص درگیر شده ‌اند، مجدداً هدف‌گیری کنید، که حدس و گمان را از علاقه آنها به موضوع حذف می‌ کند.
علاوه بر این، می‌توانید مخاطبان سفارشی برای تبلیغات خود را تنها بر اساس دسته‌های توییتر افرادی که حساب رقیب را دنبال می‌کنند، ایجاد کنید. با فیس بوک، برای استفاده از یک ویژگی مشابه، به اطلاعات تماس بیشتری نیاز دارید.
توییتر ادعا می کند که تعامل تبلیغاتی در سال 2018 50 درصد افزایش یافته است، در حالی که هزینه هر تعامل 14 درصد کاهش یافته است. این ارقام ما را شگفت ‌زده نمی‌ کند، زیرا معتقدیم که توییتر به طور کلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. برای تبلیغ آنلاین کسب و کار خود، توییتر را در برنامه خود قرار دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

10 دیدگاه برای “لیست سایت تبلیغات اینترنتی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات اینترنتی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    افرادی که از طریق یک تبلیغات پولی وارد وب سایت شما می شوند، ۵۰ درصد بیشتر از کسانی هستند که از یک لینک ارگانیک وارد سایت شده اند، محصول شما را خریداری می کنند. احتمالاً به این دلیل است که، اگر به درستی انجام شود، تبلیغات به سمت مخاطب ایده آل برای کسب و کار شما هدف قرار می گیرد و آن مخاطب آماده خرید است.

  3. مهدی غلامحسینی گفته:

    اختصاص بخشی از هزینه های تبلیغاتی خود به تبلیغات مبتنی بر وب یا لیست سایت تبلیغات اینترنتی یک حرکت هوشمندانه است.

  4. benjamin گفته:

    اگر تبلیغات درست انجام شده باشد حتما می تواند مخاطب را راضی به خرید کنه که در این مقاله به درستی به آن اشاره شده و ضمنا اگر می خواهید درست تبلیغ کردن یعنی چه کاملا در این مقاله به آن پرداخته شده است با سپاس

  5. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات درست میتواند فروش شما را تا ۸۰ درصد افزایش دهد اما به شرط آنکه تبلیغات شما استاندارد های روز دنیا برحسب تولید محتوای حرفه ای را دارا باشد و بتواند مخاطب را جذب کند

  6. Parham گفته:

    به عبارت دیگر، افراد کمتری ممکن است روی تبلیغات شما کلیک کنند، اما به نظر می‌ رسد کسانی که این کار را انجام می‌ دهند، احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند. مطالب بسیار کامل بود

  7. سعید گفته:

    افرادی که از طریق یک تبلیغات پولی وارد وب سایت شما می شوند، ۵۰ درصد بیشتر از کسانی هستند که از یک لینک ارگانیک وارد سایت شده اند، محصول شما را خریداری می کنند. احتمالاً به این دلیل است که، اگر به درستی انجام شود، تبلیغات به سمت مخاطب ایده آل برای کسب و کار شما هدف قرار می گیرد و آن مخاطب آماده خرید است.
    با در نظر گرفتن این هدف، بیایید پلت فرم آنلاین مناسب برای کسب و کار شما را پیدا کنیم .

  8. زاجکانی گفته:

    لیست سایت تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در کمترین زمان، بهترین پلتفرم تبلیغاتی مورد نیاز کسب و کار خود را پیدا کنید

  9. berlin گفته:

    لیست سایت تبلیغات اینترنتی
    توییتر سود بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. آنها فقط زمانی برای تبلیغات که شامل حساب‌های تبلیغاتی، توییت‌ها، هشتگ‌ها و گرایش‌ها می‌شود هزینه دریافت می‌ کنند که به هدف تبدیل خود دست پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش فالوورهای خود است، فقط زمانی پرداخت می کنید که یک فالوور جدید دریافت کنید. لینکدین هیچ گزینه ای را ارائه نمی دهد که از راه دور قابل مقایسه باشد، بنابراین ممکن است با پول نقد بسیار کمتری به مخاطبان مشابهی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *