سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

بیش از هر زمان دیگری با وجود سایت تبلیغات اینترنتی خارجی ، تبلیغات می توانند زمینه ای، مرتبط، هدفمند و مفید باشند که قبلا هرگز نمی توانستید. به طور خلاصه، تبلیغات امروزی به صورت محتوا هستند. اما فضای تبلیغات آنلاین در حال تغییر است.

پلتفرم های جدید سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

پلتفرم‌های جدید، انواع تبلیغات و قابلیت‌های هدف‌گیری دائماً ظاهر می‌شوند. بیایید همه چیزهایی را که باید در مورد تبلیغات آنلاین در سراسر پلتفرم های تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی، جستجوی پولی، نمایش و تبلیغات بومی بدانید، بررسی کنیم.

نحوه تبلیغ در سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

93  درصد از تمام تعاملات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود و با این شانس ها می توانید توجه مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات آنلاین جلب کنید.

راه های زیادی برای تبلیغ استراتژیک کسب و کار شما وجود دارد. به این فکر کنید که وقتی شروع می کنید به چه کسی می خواهید برسید. از خود بپرسید “من برای چه هدف جمعیتی تبلیغ می کنم؟” و “چگونه می توانم محصول یا خدمات خود را در مقابل هدف خود قرار دهم؟”

پاسخ این است که ببینید جمعیت هدف شما بیشترین زمان آنلاین را در کجا می گذراند. پربازدیدترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده آنها را تحقیق کنید. می توانید این اطلاعات را بگیرید و به بازاریابی ارگانیک و پولی تبدیل کنید.

همه تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند، مردم می توانند کسب و کار شما را به صورت ارگانیک از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی پیدا کنند . ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی TikTok می تواند از طریق پست ها و محتوای جذاب، علاقه مردم را جلب کند.

نحوه تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) در سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

اکنون اگر می‌خواهید از بازاریابی پرداخت به ازای کلیک ( PPC ) استفاده کنید، اکثر رسانه‌های اجتماعی به صفحات تجاری این امکان را می‌دهند که برای تبلیغ پست‌ها/تبلیغات درون رابط، هزینه پرداخت کنند. یا اگر به دنبال تبلیغ در موتور جستجو برای کلمات کلیدی هدفمند هستید، Google Ads  یا sixads می توانند شما را در فرآیند پرداخت و اجرا راهنمایی کنند.

سه راه کلیدی برای تبلیغات در سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

سه راه وجود دارد که تبلیغات در سایت تبلیغات اینترنتی خارجی می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک خود کمک کند.

با تبلیغات دیجیتال، عملکرد ارگانیک می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:

1.افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما

2. با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.

3. ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.

هدف هر استراتژی

هدف هر استراتژی تبلیغاتی باید این باشد که بازدهی مثبتی در سرمایه گذاری خود داشته باشید، که به این بستگی دارد که آیا درآمد بیشتری از کمپین تبلیغاتی نسبت به هزینه ای که انجام می دهید به دست می آورید.

چگونه می توانید تعیین کنید که هزینه تبلیغات شما چقدر باید باشد تا بیشترین بازدهی سرمایه خود را داشته باشید؟ برای شروع پاسخ به این سوال، باید سیستم مناقصه مورد استفاده توسط شبکه های تبلیغاتی را درک کنیم.

پیشنهاد حداکثر مبلغی است که شما مایلید برای اقدام مورد نظر در آگهی خود بپردازید. اگر شبیه حراج به نظر می رسد، به این دلیل است که حراج است. شبکه های تبلیغاتی فضای تبلیغاتی محدودی دارند و برای تعیین اینکه آیا تبلیغات شما به مخاطبان هدف شما نمایش داده می شود یا نه، حراجی را برگزار می کنند تا ببینند هر تبلیغ کننده چقدر حاضر است برای فضای تبلیغاتی بپردازد.

درست مانند یک حراج، بالاترین قیمت پیشنهادی برنده می شود. فرض کنید برای یک کلیک بر روی تبلیغ خود 10 دلار پیشنهاد داده اید، و بالاترین قیمت پیشنهادی بعدی فقط 5 دلار برای یک کلیک پرداخت می کند.

سایت تبلیغات اینترنتی خارجی
سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

هر شبکه تبلیغاتی فقط باعث می شود که شما کمترین مبلغ ممکن را برای برنده شدن در مناقصه بپردازید. در این مثال، ممکن است شما مایل به پرداخت 10 دلار باشید، اما در واقعیت، برای برنده شدن در مناقصه فقط باید 5.01 دلار بپردازید. برنده شدن در این “حراج” علاوه بر کیفیت کلی تبلیغات شما، نحوه نمایش تبلیغات شما را در شبکه های مختلف تبلیغاتی تعیین می کند.

انواع تبلیغات آنلاین

اکنون که درباره نحوه تبلیغات آنلاین بیشتر می دانیم، بیایید به انواع مختلف تبلیغات آنلاین بپردازیم.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

هر ماه نزدیک به 2.5 میلیارد کاربر فعال در فیس بوک، 1 میلیارد در اینستاگرام و 330 میلیون کاربر در توییتر در سراسر جهان وجود دارد.

چه برای گپ زدن با دوستان، ارتباط با مردم در سراسر جهان، یا برای اهداف تجاری و شبکه ای، مصرف کنندگان به دلایل زیادی در رسانه های اجتماعی هستند – و بازاریابان آن را می دانند. به دلیل تعداد زیاد کاربران فعال در این پلتفرم‌ها، هزینه‌های تبلیغاتی سرمایه‌گذاری شده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در بالاترین حد خود قرار دارد. پیش بینی می شود که تبلیغات رسانه های اجتماعی در سراسر جهان در سال جاری بیش از 8.5 میلیارد دلار باشد. تبلیغات در شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارد.

  • با کمک ویژگی‌های هدف‌گیری و مخاطبان مختلف در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به مخاطبان هدف بسیار خاصی برسید.
  • از انواع فرمت های تبلیغاتی برای تبلیغ به گونه ای استفاده کنید که با اهداف تجاری شما همسو باشد.
  • روی تلاش‌های تبلیغاتی خاصی که منجر به فروش و کسب و کار شما می‌شود، سرمایه‌گذاری کنید.

بیایید نگاهی به هشت شبکه محبوب رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، پینترست، یوتیوب، اسنپ چت و تیک تاک بیندازیم. ما مخاطبان و انواع تبلیغات موجود در هر یک را پوشش خواهیم داد.

1.فیس بوک

فیسبوک پرکاربردترین شبکه رسانه اجتماعی است. تقریباً 2.5 میلیارد نفر در سراسر جهان از فیس بوک استفاده می کنند . این بیش از 30 درصد از جمعیت جهان است .

با تعداد زیادی از افراد که از فیس بوک استفاده می کنند، تقریباً تضمین می شود که بتوانید به مخاطبان مرتبط با هر نوع کسب و کاری دست یابید. اینجاست که یکی از قدرتمندترین ویژگی های تبلیغات در فیس بوک به چشم می خورد: هدف گذاری مخاطب. قابلیت های هدف گیری در فیس بوک با هیچ شبکه رسانه اجتماعی دیگری قابل مقایسه نیست.

سه نوع مخاطب وجود دارد که می توانید در فیس بوک هدف قرار دهید:

  • مخاطبان اصلی : مخاطبی بر اساس معیارهایی مانند سن، علایق و جغرافیا.
  • مخاطبان سفارشی : دوباره با افرادی که قبلاً با کسب و کار شما درگیر بوده اند در تماس باشید.
  • مخاطبان مشابه : به افراد جدیدی دسترسی پیدا کنید که علایق آنها شبیه به علایق بهترین مشتریان شما است.

هدف گذاری پیشرفته فیس بوک می تواند برای هدف قرار دادن تبلیغات شما برای مرتبط ترین مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد و حتی به مخاطبان جدیدی که در غیر این صورت هرگز تنها با محتوای ارگانیک به آنها نخواهید رسید، ضربه بزنید.

طیف تبلیغات در فیسبوک
  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات سرب

تبلیغات عکس برای به اشتراک گذاری مجموعه ای از محتوای تصویر عالی هستند. تبلیغات ویدیویی برای ویدیوهای توضیح دهنده محصول و برندسازی عالی هستند. تبلیغات داستانی به شما امکان می دهد از ترکیبی از عکس و محتوای ویدئویی کوتاه استفاده کنید. اگر می‌خواهید درباره انواع مختلف تبلیغات بیشتر بدانید، در اینجا یک دوره آموزشی عالی از HubSpot Academy در مورد تبلیغات فیسبوک ارائه شده است.

شخصاً، روش مورد علاقه من برای تبلیغ در فیس بوک، تبلیغات سرنخ است، زیرا آنها بهترین های هر دو دنیا را به شما می دهند: اشتراک گذاری محتوای بصری و ایجاد سرنخ همزمان. تبلیغات سرب فیس بوک به شما امکان می دهد بدون هدایت افراد به خارج از پلت فرم فیس بوک، اطلاعات سرنخ را دریافت کنید.

سایت تبلیغات اینترنتی خارجی
سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

صرف نظر از اندازه یا صنعت کسب و کارتان، می توانید از تبلیغات سرب برای یافتن مشتریان بالقوه ای که احتمالاً به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، استفاده کنید. با تبلیغات سرنخ، محتوای مفیدی ارائه می‌کنید که بینندگان را تشویق می‌کند در خبرنامه ثبت‌نام کنند، تخمین قیمت دریافت کنند یا اطلاعات کسب و کار بیشتری درخواست کنند. در مقابل، زمانی که بیننده فرم را پر می کند، کسب و کار سرنخ جدیدی دریافت می کند.

راه دیگر برای تبلیغات در فیس بوک

فیس‌بوک مسنجر یک برنامه پیام‌رسان جداگانه است که فرصت‌های تبلیغاتی خاص خود را دارد. فیس‌بوک مسنجر اپلیکیشن پیام‌رسانی در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا است. سایر برنامه‌های پیام‌رسان مانند WhatsApp و WeChat انتخاب‌های محبوب‌تری در کشورهای آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا هستند.

در سراسر جهان، هر ماه 20 میلیارد پیام بین افراد و مشاغل در فیس بوک مسنجر رد و بدل می شود. تبلیغات نقش مهمی در شروع مکالمات در فیس بوک مسنجر دارند.

چند راه مختلف وجود دارد که می توانید از فیس بوک مسنجر به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود استفاده کنید.

  • تماس برای اقدام در تبلیغات مسنجر فیس بوک : مکالمات را با تبلیغات در فیس بوک شروع کنید که شامل یک تماس برای اقدام برای ارسال پیام است.
  • تبلیغات داستانی مسنجر فیس بوک : تبلیغات داستانی را در داستان های مسنجر اجرا کنید.
  • تبلیغات مسنجر فیس بوک : از تبلیغات مسنجر برای ارائه مستقیم محتوا به چت های فیس بوک مسنجر کاربران استفاده کنید.

همه این انواع تبلیغات گرد هم می آیند تا مخاطبان شما را تشویق کنند تا با کسب و کار شما گفتگو کنند. از آنها می توان برای تماس با تیم فروش، درخواست اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، یا حتی اشتراک گذاری مطالب دیگر مانند پست های وبلاگ یا کتاب های الکترونیکی استفاده کرد.

راه مورد علاقه من برای تبلیغات در فیس بوک مسنجر، هدف گذاری مجدد است. هدف گذاری مجدد تبلیغات در فیس بوک مسنجر یک راه عالی برای شروع مکالمات هدفمند و ارسال پیشنهادات و محتوای شخصی سازی شده است.

پیام های حمایت شده به شما امکان می دهد برای افرادی که قبلاً با کسب و کار شما در مسنجر تعامل داشته اند تبلیغ کنید. این یک راه عالی برای جذب مجدد مخاطبان به روشی شخصی است.

2. اینستاگرام

همچنین می توانید از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک در اینستاگرام تبلیغ کنید. اینستاگرام ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. این مقدار کمی کمتر از نیمی از تعداد کاربران فیس بوک است. اکثر کاربران بین 18 تا 34 سال سن دارند.

سه راه برای تبلیغ در اینستاگرام
  • پست ها و استوری ها را مستقیماً از حساب حرفه ای اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
  • از صفحه فیس بوک خود تبلیغات ایجاد کنید و آنها را در فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ کنید.
  • کمپین های تبلیغاتی را در مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید تا به قابلیت های هدف گیری کامل دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد می کنم گزینه سوم را انتخاب کنید و کمپین های سفارشی برای مخاطبان خود در اینستاگرام ایجاد کنید.

اینستاگرام انواع تبلیغات مشابه فیس بوک دارد، از جمله:

  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات در کاوش
  • تبلیغات پست خرید

تا کنون، جالب ترین انواع تبلیغات در حال حاضر، تبلیغات در تب کاوش و تبلیغات پست خرید هستند. افرادی که از کاوش اینستاگرام استفاده می کنند در حال کشف علایق خود و کشف سازندگان محتوای جدید هستند. تبلیغات در کاوش اینستاگرام فرصتی عالی برای قرار دادن برند خود در مقابل مخاطبان جدید است.

تبلیغات پست خرید به شما این امکان را می دهد که برچسبی را که نام و قیمت محصول را در تصویر خود نشان می دهد قرار دهید. با کلیک بر روی برچسب، مشتریان بالقوه شما مستقیماً به صفحه محصولی می‌روند که در آنجا می‌توانند کالا را خریداری کنند – همه اینها بدون خروج از برنامه اینستاگرام.

سایت تبلیغات اینترنتی خارجی
سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

3. لینکدین

پلتفرم لینکدین بیش از 660 میلیون عضو فعال ماهانه در سراسر جهان دارد. کاربران این پلتفرم عمدتاً از افراد حرفه‌ای تشکیل شده‌اند که لینکدین را به مکانی عالی برای تبلیغات تبدیل می‌کند.LinkedIn  پلتفرمی مناسب برای افراد حرفه‌ای است که به تبلیغ‌کنندگان تعداد زیادی مخاطب را برای دستیابی به آنها ارائه می‌دهد.

به علاوه، مزیت تبلیغات در لینکدین قابلیت های منحصر به فرد هدف گیری آن است . در لینکدین، به معیارهای هدف گذاری منحصر به فردی دسترسی خواهید داشت که در پلتفرم های دیگر در دسترس نیستند.

شما می توانید کاربران را در لینکدین با اطلاعات جمعیتی منحصر به فرد، از جمله عنوان شغل، عملکرد شغلی و صنعت هدف قرار دهید. شاید بخواهید فقط برای مشتریان بالقوه در سطح مدیر که در بخش خدمات مشتری در صنعت استخدام کار می کنند، تبلیغ کنید. قابلیت های هدف گذاری لینکدین این امکان را فراهم می کند.

علاوه بر این، با گزینه ای برای گنجاندن فرم های سرنخ در تبلیغات لینکدین شما، لینکدین می تواند یک ماشین تولید سرنخ باشد. این به شما این امکان را می دهد که نه تنها به یک مخاطب بسیار خاص دسترسی پیدا کنید، بلکه بدون هدایت آنها به خارج از پلت فرم لینکدین، سرنخ ها را جذب کنید.

جالب ترین نوع تبلیغات لینکدین، تبلیغات پیامی است. تبلیغات پیامی به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های مستقیمی را برای مشتریان احتمالی خود ارسال کنید تا اقدامات فوری را آغاز کنید.

نحوه استفاده از تبلیغات پیامی لینکدین
  • تحویل یک پیام هدفمند با یک CTA
  • تعامل و پاسخ قوی تری نسبت به ایمیل های سنتی ایجاد کنید.
  • تاثیر پیام های خود را بسنجید.

هشدار: تبلیغات پیامی زیادی را برای افراد مشابه ارسال نکنید وگرنه مانند هرزنامه از بین می رود. و مطمئن شوید که پیام‌ها معتبر هستند اگر پیام لینکدین را برای دوستی بنویسید، چه چیزی در آن می‌نویسید؟

اگر تبلیغات پیامی شما خیلی سفت باشد، به عنوان هرزنامه نیز ظاهر می شوند. به یاد داشته باشید: این کانال یک گفتگوی یک به یک است. پیام‌های مستقیم فضاهای مقدسی هستند – اگر می‌خواهید در آنجا تبلیغ کنید، باید مراقب باشید تا زمانی را صرف کنید تا تبلیغات پیامی خود احساس شخصی و مرتبط با کاربران نهایی خود کنید. اطمینان حاصل کنید که ارزشی را به آنها ارائه می دهید که به نظر معتبر باشد.

4. توییتر

تبلیغات دیجیتال در توییتر کمتر رایج است، زیرا دسترسی ارگانیک هنوز هم عامل مهمی برای عملکرد یک برند در توییتر است. این برای توییتر بسیار منحصر به فرد است. اما با این وجود، تبلیغات همچنان بسته به اهداف شما می توانند نتایج قوی ارائه دهند. توییتر ماهانه بیش از 330 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. اکثر کاربران بین 35 تا 65 سال سن دارند.

تقسیم تبلیغات توییتر به پنج هدف
  • آگاهی: توییت های خود را تبلیغ کنید و دسترسی خود را به حداکثر برسانید.
  • تعامل با توییت: توییت‌های خود را تبلیغ کنید و بازتوییت‌ها، لایک‌ها و پاسخ‌های بیشتری دریافت کنید.
  • فالو می کند: حساب خود را تبلیغ کنید و دنبال کننده های توییتر خود را افزایش دهید.
  • کلیک های وب سایت: وب سایت خود را تبلیغ کنید و ترافیک بیشتری دریافت کنید.
  • دانلود برنامه: برنامه خود را تبلیغ کنید و دانلودهای بیشتری دریافت کنید.

همه اینها می توانند با هم کار کنند تا به شما کمک کنند مخاطبان خود را در پلتفرم افزایش دهید و کاربران را به مشتری تبدیل کنید.

5. پینترست

پینترست یک پلتفرم رسانه اجتماعی منحصر به فرد با 300 میلیون کاربر است که بسیار فعال و عمدتاً زن هستند. برخی از مردم می گویند که Pinterest تنها پلتفرمی است که در آن کاربران واقعاً می خواهند تبلیغات مارک های مورد علاقه خود را ببینند زیرا Pinterest  تماماً در مورد تصاویر بصری است.

سایت تبلیغات اینترنتی خارجی
سایت تبلیغات اینترنتی خارجی
نحوه تبلیغ در پینترست در چهار مرحله
  • یک پین انتخاب کنید: بهترین پین‌های خود را تبلیغ کنید تا در مرتبط‌ترین مکان‌ها ظاهر شوند.
  • تصمیم بگیرید که چه کسی آن را ببیند: هدف گذاری را تنظیم کنید تا افراد مناسب تبلیغات شما را ببینند.
  • پرداخت برای نتایج: انتخاب کنید که برای تعامل یا بازدید از سایت خود هزینه پرداخت کنید.
  • پیگیری کارها: پس از شروع کمپین، عملکرد آن را ببینید و تغییراتی را اعمال کنید.

Pinterestبرای مشاغلی که برای فروش محصولات خود به عکاسی متکی هستند و دارای شخصیت خریدار هدف زن هستند، عالی است.

6. یوتیوب

یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، دومین موتور جستجوی بزرگ، پس از گوگل در رتبه دوم است. تبلیغات در YouTube قبل و در طول سایر ویدیوهای YouTube یا به عنوان یک ویدیوی تبلیغاتی مستقل که پس از انجام جستجو نمایش داده می شود ظاهر می شود.

از آنجایی که می‌توانید اطلاعات و علایق جمعیت‌شناختی را هدف قرار دهید، می‌توانید ویدیوهای خود را در اختیار مخاطبان مرتبط خاصی قرار دهید که قبلاً ویدیوهایی از مارک‌های مشابه یا موضوعات مرتبط را تماشا می‌کنند.

7. اسنپ چت

218  میلیون کاربر اسنپ چت عمدتاً از افراد 18 تا 24 ساله تشکیل شده اند. اسنپ ​​چت چند نوع تبلیغات از جمله تبلیغات داستانی، کاشی های حمایت شده در Snapchat Discover و لنزهای واقعیت افزوده (AR) را ارائه می دهد.

انواع تبلیغات اسنپ چت بسیار شبیه به گزینه های تبلیغاتی در اینستاگرام است. چیزی که واقعا اسنپ چت را منحصر به فرد می کند، لنزهای واقعیت افزوده است. لنزهای AR توسط یک کسب و کار حمایت مالی می شوند تا لحظات تعاملی ایجاد کنند که کاربران بتوانند از آن استفاده کنند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. شاید باورش سخت باشد، اما در این مثال از Dominos که پیتزا واقعاً وجود ندارد.

8. سایت Tiktok

یکی از جدیدترین و محبوب ترین بازیکنان در دنیای تبلیغات رسانه های اجتماعی، TikTok است. Tiktok همه چیز در مورد ایجاد ویدیوهای کوتاه، خلاقانه و اغلب خنده دار است. Tiktok در چند سال گذشته منفجر شده است و به 500 میلیون کاربر ماهانه رسیده است .

گزینه های تبلیغاتی هنوز محدود است. آنها عمدتاً در جهت آگاهی رانندگی هستند. TikTok  پست‌ها را به وب‌سایت‌ها پیوند نمی‌دهد و اخیراً اجازه تبلیغات را آغاز کرده است، بنابراین کسب‌وکارهایی که در TikTok تبلیغات می‌کنند، به جای سرنخ‌ها یا ترافیک، بر افزایش آگاهی از برند تمرکز می‌کنند.

تبلیغ ویدیوهای TikTok به برندها این امکان را می دهد تا با مخاطبان هدف جوان آگاهی ایجاد کنند. بیشتر پست هایی که در TikTok می بینید با هدف خنده است. از منظر برند، شما می خواهید ویدیوهایی بسازید که خنده دار بوده و با محتوای دیگر روی پلتفرم همخوانی داشته باشند. به چیزهایی مانند چالش های رقص و میم فکر کنید. این نوع محتوا موثرترین است.

نحوه تبلیغ در سایت تبلیغات اینترنتی خارجی چگونه است؟

93  درصد از تمام تعاملات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود و با این شانس ها می توانید توجه مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات آنلاین جلب کنید.
راه های زیادی برای تبلیغ استراتژیک کسب و کار شما وجود دارد. به این فکر کنید که وقتی شروع می کنید به چه کسی می خواهید برسید. از خود بپرسید “من برای چه هدف جمعیتی تبلیغ می کنم؟” و “چگونه می توانم محصول یا خدمات خود را در مقابل هدف خود قرار دهم؟”
پاسخ این است که ببینید جمعیت هدف شما بیشترین زمان آنلاین را در کجا می گذراند. پربازدیدترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده آنها را تحقیق کنید. می توانید این اطلاعات را بگیرید و به بازاریابی ارگانیک و پولی تبدیل کنید.
همه تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند، مردم می توانند کسب و کار شما را به صورت ارگانیک از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی پیدا کنند . ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی TikTok می تواند از طریق پست ها و محتوای جذاب، علاقه مردم را جلب کند.

سه راه کلیدی برای تبلیغات در سایت تبلیغات اینترنتی خارجی را نام ببرید؟

سه راه وجود دارد که تبلیغات در سایت تبلیغات اینترنتی خارجی می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک خود کمک کند.
با تبلیغات دیجیتال، عملکرد ارگانیک می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:
1.افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما
2. با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.
3. ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.

سه راه برای تبلیغ در اینستاگرام را نام ببرید؟

ست ها و استوری ها را مستقیماً از حساب حرفه ای اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
از صفحه فیس بوک خود تبلیغات ایجاد کنید و آنها را در فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ کنید.
کمپین های تبلیغاتی را در مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید تا به قابلیت های هدف گیری کامل دسترسی داشته باشید.

10 دیدگاه برای “سایت تبلیغات اینترنتی خارجی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات اینترنتی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    بیش از هر زمان دیگری با وجود سایت تبلیغات اینترنتی خارجی ، تبلیغات می توانند زمینه ای، مرتبط، هدفمند و مفید باشند که قبلا هرگز نمی توانستید.

  3. Amin DehghanNejad گفته:

    بهترین سایت تبلیغات کسب و کار سایتی است که اول از همه کاربران زیادی داشته باشد و شما این اطمینان را داشته باشید که با قرار دادن مطالب مورد نظرتان حداقل تعدادی کاربر به سایت تان هدایت میشوند. نکته دیگری که باید در هنگام انتخاب بهترین سایت تبلیغات کسب و کار در نظر داشته باشید این است که سایتی را انتخاب کنید که اگر تاثیر مثبت در سئو سایت تان ندارد حداقل باعث امتیاز منفی در سئو نشود و اسپم اسکور بالایی نداشته باشد.

  4. benjamin گفته:

    بیش از هر زمان دیگری با وجود سایت که در تمام دنیا تبلیغ می کند ، تبلیغات می توانند زمینه ای، مرتبط، هدفمند و مفید باشند که قبلا هرگز نمی توانستید در آن کشور یا شهر تبلیغ کنید. به طور خلاصه، تبلیغات امروزی به صورت محتوا هستند. اما فضای تبلیغات آنلاین در حال دگرگونی و انقلاب بزرگ هستند

  5. Nazanin heshmati گفته:

    امروزه شما با انجام تبلیغات در شبکه های پرطرفدار مجازی اعم از یوتوب ، تیک تاک و … میتوانید به جذب بالای مخاطب از تمامی نقاط کشور شوید و رشد کسب و کار خود را چندین برابر کنید

  6. سعید گفته:

    همه تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند، مردم می توانند کسب و کار شما را به صورت ارگانیک از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی پیدا کنند . ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی TikTok می تواند از طریق پست ها و محتوای جذاب، علاقه مردم را جلب کند.

  7. Parham گفته:

    همه اینها می توانند با هم کار کنند تا به شما کمک کنند مخاطبان خود را در پلتفرم افزایش دهید و کاربران را به مشتری تبدیل کنید. مطالب بسیار کامل بود

  8. امیرحسین گفته:

    سایت تبلیغات اینترنتی خارجی این امکان را به کاربران ایرانی میدهد که بتوانند کسبزو کار خود را در عرصه بین الملل و کشور های خارجی نیز معرفی کنند که بتوانند دنیای جدیدی را به روی خود باز و در آن فعالیت حرفه ای داشته باشند

  9. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    پیشنهاد حداکثر مبلغی است که شما مایلید برای اقدام مورد نظر در آگهی خود بپردازید. اگر شبیه حراج به نظر می رسد، به این دلیل است که حراج است. شبکه های تبلیغاتی فضای تبلیغاتی محدودی دارند و برای تعیین اینکه آیا تبلیغات شما به مخاطبان هدف شما نمایش داده می شود یا نه، حراجی را برگزار می کنند تا ببینند هر تبلیغ کننده چقدر حاضر است برای فضای تبلیغاتی بپردازد.

  10. berlin گفته:

    تبلیغات دیجیتال در توییتر کمتر رایج است، زیرا دسترسی ارگانیک هنوز هم عامل مهمی برای عملکرد یک برند در توییتر است. این برای توییتر بسیار منحصر به فرد است. اما با این وجود، تبلیغات همچنان بسته به اهداف شما می توانند نتایج قوی ارائه دهند. توییتر ماهانه بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. اکثر کاربران بین ۳۵ تا ۶۵ سال سن دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *