سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

اگر یک تجارت آفلاین پررونق دارید، پس نباید با بازاریابی بیگانه باششید. با این حال، استراتژی های هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین شما از طریق سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه می تواند به طور کلی متفاوت باشد

دسترسی به مشتریان از طریق سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

با فروشگاه آنلاین خود، می‌توانید به مشتریان احتمالی بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنید و کنترل کاملی بر تجربه خرید آن ها خواهید داشت. اما این باور که «اگر بسازید، می آیند» کاملا غلط است.

در این مقاله، برخی از بهترین راه‌ها را برای شما مرور می‌کنیم تا فروشگاه آنلاین جدید خود را در مقابل افرادی که می‌خواهند خرید کنند، از طریق سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه ارائه کنید. ما نه تنها نحوه جذب ترافیک به وب سایت خود را در نظر خواهیم گرفت، بلکه نحوه ادغام بازاریابی بین فروشگاه آنلاین و مشاغل آفلاین شما را نیز در نظر خواهیم گرفت تا بهترین استفاده را از همه کانال های خود ببرید.

ورودی ها به فروشگاه آنلاین شما

شما می توانید در مورد بازاریابی سایت تجارت الکترونیک خود از نظر سه مخاطب اصلی فکر کنید:

  • افرادی که قبلاً با شما خرید کرده اند یا حداقل از فروشگاه شما اطلاع دارند
  • افرادی که به دنبال نوع محصولی هستند که شما ارائه می دهید
  • افرادی که در صورت اطلاع از محصولی که شما ارائه می دهید، می خواهند

در حالی که مسلماً این یک راه ساده برای فکر کردن در مورد آن است، این رویکرد سه جانبه می تواند به شما کمک کند در مورد فعالیت های بازاریابی مختلف خود و نحوه تقسیم زمان و بودجه خود فکر کنید.

برای اولین مخاطب خود، افرادی که شما را می شناسند، باید یک خط مستقیم با آنها داشته باشید و از طریق ارتباطات ایمیلی، بازاریابی محتوا یا از طریق رسانه های اجتماعی می‌توانید مستقیماً و «رایگان» با آنها ارتباط برقرار کنید (بدون احتساب بودجه‌ای که ممکن است برای ابزارها خرج کنید.)

برای مخاطب دوم خود، باید راه هایی را پیدا کنید تا آنها بتوانند محصولاتی را که نیازهایشان را برآورده می کند، کشف کنند. این می تواند شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، ایجاد محتوا (مانند وبلاگ نویسی) و بازاریابی موتور جستجو باشد.

و برای مخاطب سوم خود، باید به آگاهی از برند فکر کنید. آیا برای مشکلی که هنوز از آن اطلاعی ندارند راه حلی ارائه می دهید؟ یا مخاطب هدف شما از راه حل رقیب استفاده می کند؟ پاسخ ها بر نحوه برخورد شما با بازاریابی تاثیر خواهند داشت.

هنگامی که فروشگاه شما راه اندازی شد، می توانید شروع به تبلیغ سایت خود به پایگاه مشتریان فعلی خود کنید. ما همچنین در مورد چگونگی یافتن وب سایت خود برای مشتریان جدید علاقه مند به محصول خود صحبت خواهیم کرد و بودجه تبلیغاتی خود را عاقلانه خرج کنید تا پیام خود را در مقابل ترافیک با هدف قرار دهید.

10  تاکتیک بازاریابی برای تبلیغ فروشگاه آنلاین از طریق سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

از بازاریابی مشتریان فعلی گرفته تا جذب مشتریان جدید، به هشت تاکتیک که می‌توانید برای هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین جدید خود از طریق سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه استفاده کنید، نگاهی بیاندازیم.

1. استفاده از لیست ایمیل

حتی در یک فروشگاه آجر و ملات، داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی مهم است. تا جایی که می‌توانید آدرس‌های ایمیل را جمع‌آوری کنید – مشتریان، مشتریان احتمالی، افراد علاقه‌مند به رویدادهای شما و غیره. وقتی راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید یک ایمیل برای همه آن افراد ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که می‌توانند به صورت آنلاین از فروشگاه شما بازدید کنند. .

این می‌تواند زمان خوبی باشد تا به کسانی که در لیست ایمیل شما هستند، تبلیغاتی ارائه دهید ، یا حتی یک تخفیف ارجاع برای تشویق مشتریان به اشتراک‌گذاری سایت شما با دوستان و خانواده خود داشته باشید.

ایمیل همچنان یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی در جعبه ابزار تجارت الکترونیک است، بنابراین مطمئن شوید که آدرس های ایمیل را در سایت خود جمع آوری می کنید. برخی از برندها از جعبه‌های بازشو استفاده می‌کنند تا از کاربران بخواهند در ازای یک تبلیغ کوچک، آدرس ایمیل خود را وارد کنند، مانند 15٪ تخفیف برای اولین خرید یا ارسال رایگان.

سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه
سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

همچنین باید مطمئن شوید که یک جریان ارتباطی ثابت با لیست ایمیل خود دارید. یک ایمیل منظم ایجاد کنید و شامل  تبلیغات ، محتوای جدید، راه اندازی محصول و اخبار دیگری باشد که می تواند مشتریان را تشویق به بازدید از سایت شما کند.

2. تقویت حضور اجتماعی

با کسب و کار آنلاین خود، باید از هر فرصتی برای تقویت تعامل دیجیتال خود استفاده کنید . یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین راه‌ها این است که کمی بیشتر به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود عشق بورزید و مطمئن شوید که آن‌ها با تصاویر پر جنب و جوش و ویدیوهای جذاب پر شده‌اند.

ما عاشق روشی هستیم که Bon Bon Bon از کانال اینستاگرام خود برای نمایش این تصاویر زیبا از محصول خود استفاده می کند. راه‌های عالی دیگر برای  استفاده از رسانه‌های اجتماعی ، میزبانی هدایا، کار با وبلاگ‌نویسانی است که در جایگاه شما فعال هستند و استفاده از هشتگ‌های مناسب.

اگر در حال حاضر در کانال‌های اجتماعی با مخاطبان اصلی حضور قوی دارید، اکنون زمان آن است که بر روی آن کار کنید. فرکانس پست خود را افزایش دهید و زمان بیشتری را برای ایجاد محتوای بصری غنی و ویدیوهای کوتاه و جذاب صرف کنید. افزایش تعامل با فالوورها، شانس آگاهی از برند را با فالوورهای آنها افزایش می دهد. تشویق به اشتراک گذاری، و ترکیب محتوای تولید شده توسط کاربر.

اگر حضور شما در رسانه های اجتماعی نیاز به کار دارد، اکنون وقت آن است. لازم نیست همه جا باشید. اطمینان حاصل کنید که در کانال هایی که برای مشتری هدف شما مناسب است حضور داشته باشید و انرژی خود را در آنجا بگذارید.

3. بهینه سازی سئو سایت

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شامل موارد زیادی است و تلاش برای بهینه سازی می تواند شما را به سوراخ عمیق و عمیق خرگوش بکشاند. در اینجا چند نکته وجود دارد که اگر تازه شروع کرده اید باید به خاطر بسپارید.

خود را در ذهن کاربر خود قرار دهید – مخاطبان هدف شما چگونه در مورد محصولات شما صحبت می کنند و چه چیزی را می خواهند بدانند؟

به محتوای داخل صفحه توجه کنید. محتوای درون صفحه به عناوین محصول و توضیحات، تصاویر، هر وبلاگ یا محتوای دیگری که ممکن است داشته باشید و غیره اشاره دارد.

متا تگ ها نیز مهم هستند. برچسب‌های عنوان، که مانند سرفصل‌های یک موتور جستجو هستند، به موتور جستجو کمک می‌کنند تا بفهمد هر صفحه درباره چیست. هر صفحه از وب سایت شما باید برچسب عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد. توضیحات متا خلاصه های کوتاهی از هر صفحه است. هنگامی که سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود، کاربران تگ عنوان و توضیحات متا شما را قبل از هر چیز دیگری می بینند.

4. ایجاد محتوای جالب و مفید

ایجاد محتوای عالی برای افرادی که به دنبال خرید محصول شما هستند، راهی عالی برای آوردن ترافیک به سایت شما و ارائه اطلاعات مفیدی است که برند شما را به عنوان صدایی معتبر در عمودی شما قرار می دهد.

زمانی که رابرت الیس، مالک باواریای Clockworks ویترین فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرد ، تصمیم گرفت صفحات منابع قوی بسازد تا به خریداران کمک کند تا در مورد محصولاتش تصمیم بگیرند – ساعت های فاخته معتبر آلمانی.

الیس می گوید: «راهنماهای کاربر ما هسته وب سایت هستند.» آنها ارزش زیادی برای مشتریان بالقوه ارائه می دهند و همچنین برای SEO فوق العاده است.

5. امتحان تبلیغات گوگل

استفاده از تبلیغات گوگل برای بازاریابی موتورهای جستجو به شما این فرصت را می دهد که برای کلمات کلیدی پیشنهاد قیمت بدهید، به طوری که می توانید در صفحات نتایج موتور جستجو اولین نمایش داده شوید. بهینه‌سازی موتورهای جستجو به‌دنبال کسب «نقطه برتر» است اما با بالا رفتن، Google Ads  همچنان اول نمایش داده می‌شود.

بازاریابی موتورهای جستجو راهی عالی برای تبلیغ وب سایت شماست زیرا نیازی به طراحی ندارد و می تواند در ایجاد ترافیک جدید بسیار موثر باشد. در زمان واقعی به نتایجی دست خواهید یافت و می توانید استراتژی های کمپین خود را بر اساس عملکرد تنظیم کنید.

سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه
سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

6. تبلیغ در پلتفرم های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی مکانی عالی برای تمرکز بر هزینه‌های تبلیغاتی هستند، زیرا می‌دانید که مردم زمان خود را در پلتفرم‌های اجتماعی سپری می‌کنند. اگر قصد خرید بیلبورد را داشتید، کدام جاده بهترین راه برای نصب آن خواهد بود؟ در مورد تبلیغات رسانه های اجتماعی مانند این نیز فکر کنید.

اگر مخاطبان شما زمان زیادی را در اینستاگرام صرف می کنند اما توییتر را نمی گذرانند، بهتر است هزینه های خود را روی اینستاگرام متمرکز کنید.

می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوها در تبلیغات خود استفاده کنید، اما از کوچک شروع کنید. یک تبلیغ عکس می تواند راهی عالی برای ارائه محصول شما در مقابل افراد جدید باشد. تصاویر ساده و جذاب از محصول خود را در حال استفاده امتحان کنید و تاکتیک های خود را بر اساس عملکرد آن در چند هفته اول تنظیم کنید.

7. شریک شدن با برندهای مکمل

برای تبلیغ متقابل با سایر برندها مشارکت ایجاد کنید. کسب و کاری با مخاطبین هدف مشابه، اما محصول مکمل پیدا کنید. به این ترتیب، هر شریک تجاری به یک مخاطب کاملاً جدید و در عین حال مرتبط دسترسی پیدا می کند. به عنوان مثال، اگر تجهیزات فضای باز می فروشید، یک مشارکت مرتبط می تواند با یک برند متمرکز بر کفش های پیاده روی باشد.

روش‌های واقعی برای تبلیغات متقابل می‌تواند متفاوت باشد، و راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید آن را در هر سطح از قیف انجام دهید. فعالیت‌های برتر می‌تواند مواردی مانند حمایت مالی مشترک از یک پادکست یا وبلاگ برای زندگی در فضای باز باشد. بسته به زمان سال، یک راهنمای هدیه با نام تجاری مشترک می تواند یک ابتکار عالی باشد. یا حتی می توانید تبلیغات پایین قیف مانند ارائه تخفیف برای یک محصول با خرید محصول دیگر انجام دهید.

8. شرکت در رویدادها و بحث های آنلاین

با افزایش ارتباطات آنلاین و رویدادها، ممکن است فرصت هایی برای افزایش آگاهی از برند در جوامع هدف وجود داشته باشد. با شرکت در وبینارها یا کنفرانس های مجازی، از تخصص خود استفاده کنید تا از کسب و کار خود مطلع شوید.

هر فرصتی را برای مراکز و بازارهای مجازی مانند بازار جدید Privy.com پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

9. استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها افرادی هستند که مخاطبان آنلاین زیادی دارند و قدرت «تأثیرگذاری» بر رفتار خرید آن مخاطبان را دارند.

کار با اینفلوئنسر مناسب می تواند محصول شما را در مقابل تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قرار دهد و آگاهی از برند شما را افزایش دهد . برای استفاده بهینه از اینفلوئنسر مارکتینگ، مطمئن شوید که فالوورهای اینفلوئنسر هدف شما با مخاطبان هدف شما همخوانی دارد و ارزش‌های آن‌ها با برند شما همخوانی دارد.

تاکتیک‌های رایج  اینفلوئنسر مارکتینگ شامل نوشتن یک پست وبلاگ در مورد محصول شما، ارسال محتوای رسانه‌های اجتماعی برای بررسی یا نمایش محصول شما یا صحبت در مورد محصول شما در یک رویداد است. همچنین می‌توانید همکاری‌های خلاقانه‌ای مانند Jeni’s Ice Cream با نوازنده Tyler, the Creator انجام دهید. او طعم های بستنی خود را ایجاد کرد

10. از فروشگاه(های) آفلاین خود استفاده کنید.

اگر کسب و کار شما دارای نام عالی و طرفداران وفادار است، می توانید از زمان حضوری خود با مشتریان خود برای جذب ترافیک به فروشگاه آنلاین جدید خود استفاده کنید.

برای مثال، می‌توانید از روش‌های غیرمستقیم استفاده کنید تا به مشتریان کمک کنید حتی پس از خروج از فروشگاه با برند شما ارتباط برقرار کنند. این می تواند شامل درخواست از آنها برای ثبت نام در لیست ایمیل شما در هنگام پرداخت، اطلاع دادن به آنها در مورد برنامه وفاداری مشتری ما در صورت داشتن برنامه و جلب توجه به تبلیغاتی باشد که در رسانه های اجتماعی اجرا می کنید و آنها ممکن است بخواهند دنبال کنند.

آگهی‌هایی را با کدهای تبلیغاتی ارائه دهید که می‌توانند با دوستان و خانواده‌هایی که ممکن است در نزدیکی فروشگاه فیزیکی شما زندگی نکنند به اشتراک بگذارند. مشتریان حضوری شما می توانند بزرگترین مبشر شما باشند و می توانند به انتشار پیام شما در همه جا کمک کنند.

سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه
سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

داستان های موفقیت در بازاریابی آنلاین از طریق سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

این مشاغل که به طور سنتی آفلاین بودند در یکپارچه کردن حضور آنلاین خود برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی بین کانالی موفق شدند.

1.سایت Tin Pot Creamery

Tin Pot Creamery  با مکان‌های آجر و ملات خود که در آن قسمت عمده فروش خود را به دست می‌آوردند، تأثیر زیادی بر مشتریان گذاشت. اما زمانی که همه‌گیری کووید درهای آن‌ها را به اجبار بسته کرد، آنها باید جان تازه‌ای به بازاریابی آنلاین خود بدهند.

برای بکی سانسری، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاق Tin Pot Creamery، پس از ارتقای پلتفرم تجارت الکترونیک خود به BigCommerce، آنچه برای آنها مفید بود را به اشتراک می گذارد:

«قبل از کووید-۱۹، ما داستان برند خود را در فروشگاه‌های اسکوپ و از طریق بسته‌بندی محصول خود گفتیم. هر بار که وب‌سایت ما را می‌دیدم، می‌دانستم که آنچه را که می‌خواهم درباره برندمان بیان کنم، نشان نمی‌دهد. من به سرعت از احساس خجالت در مورد وب سایت ما به آن افتخار کردم.»

تغییر پلت فرم‌های تجارت الکترونیک ، ارزیابی اثربخشی تغییر تین پات به بازاریابی و تبلیغات آنلاین را برای سانسری آسان‌تر کرد. یک وب‌سایت مبتنی بر تجارت الکترونیک این فرصت را فراهم می‌آورد که از طریق رسانه‌های اجتماعی، فهرست‌های ایمیل و حضور آنلاین «موفق‌تر» به مخاطبان بزرگ‌تری در خارج از فروشگاه‌ها دسترسی پیدا کنید.

سانسری گفت: «ما بلافاصله پس از راه‌اندازی وب‌سایتمان شروع به سفارش‌گیری کردیم و اکنون به راحتی می‌توان فهمید که سفارش‌ها از کجا می‌آیند و آیا هزینه تبلیغات ما واقعاً برای ما کار می‌کند یا خیر». همچنین نحوه تفکر ما در مورد بازاریابی و تبلیغات را تغییر داد و به ما این امکان را داد که تأثیر اولیه عمدی‌تری با مشتریان خود داشته باشیم – در هر کجا که آنها زندگی می‌کنند، زیرا ما دیگر محدود به بازار محلی خود نیستیم.

2. وب سایت سارا کمبل

این شرکت پوشاک مستقر در بوستون، علیرغم نام تجاری آفلاین پررونق، تا سال 2020 اصلاً حضور آنلاین نداشت. هنگامی که آنها نیاز به ایجاد و راه اندازی سریع یک فروشگاه آنلاین داشتند، زمانی که مانند Tin Pot Creamery، فروشگاه های فیزیکی آنها بسته شده بود، به BigCommerce روی آوردند.

علاوه بر ارائه یک کانال فروش جدید، آنها همچنین متوجه شدند که راه های جدیدی برای بازاریابی در فروشگاه آنلاین خود دارند. کورتنی هریس، مدیر عملیات سارا کمبل ، توضیح می‌دهد که چگونه تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی را برای دستیابی به مشتریان جدید آغاز کردند.

“اولویت اول ما تعامل با مشتریان خود از طریق کمپین های بازاریابی و تبلیغات جدید و بهبود یافته است.”

BigCommerce  به ما در اجرای این تبلیغات کمک کرده است و به خریداران آنلاین ما اجازه می دهد تا خرید خود را در حالی که تجربه ای آسان و عالی داشته باشند، تکمیل کنند.

نتیجه

فروش آنلاین برای اولین بار یا ارتقاء سطح حضور آنلاین خود برای تبدیل شدن به یک کانال خرده فروشی حیاتی می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما بیش از حد امکان پذیر است به خصوص اگر یک قدم به سمت آن بردارید.

ثابت قدم باشید، صبور باشید و اجازه ندهید که با انجام کارهای بیش از حد یکباره غرق شوید. چند تاکتیک بازاریابی را در اینجا انتخاب کنید که فکر می کنید بیشترین پاداش را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. سپس، وقتی شروع به دیدن نتایج کردید، آن را تغییر دهید و تنظیم کنید.

چگونه تصمیم بگیرم که کدام استراتژی بازاریابی برای فروشگاه آنلاین من منطقی تر است؟

راه های زیادی برای استفاده از بازاریابی برای تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد. با این حال، استراتژی هایی که باید به کار بگیرید به کسب و کار و اهداف شما بستگی دارد. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید بپرسید: آیا نام تجاری آفلاین شما یک لیست ایمیل قوی در اختیار شما قرار می دهد؟ اگر چنین است، شاید با بیان این کلمه شروع کنید. آیا مخاطبان محصولات شما به پلتفرم های رسانه های اجتماعی خاصی هجوم می آورند؟ اگر چنین است، آن کانال ها مکان خوبی برای تمرکز خواهند بود. آیا هدف اصلی شما رسیدن به مشتریان جدیدی است که در حال حاضر از برند شما بی اطلاع هستند؟ ممکن است لازم باشد ترافیک ارگانیک خود را بر اساس استراتژی سئو و محتوا افزایش دهید.

چگونه می توانم ترافیک ارگانیک بیشتری به وب سایت تجارت الکترونیک خود به دست بیاورم؟

کلید هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما سئو است. شما باید سایت خود را برای افرادی که با برند شما آشنا نیستند، اما به محصولات شما نیاز دارند، آسان کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای وب سایت شما از بهترین شیوه های SEO پیروی می کند و تولید محتوای اضافی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا برای دستیابی به مشتریان جدید در نظر بگیرید.

بهترین شیوه های سئو به کسب و کار تجارت الکترونیک من کمک می کند؟

به طور کلی، استراتژی سئوی شما باید شامل همه موارد زیر باشد: تحقیق در مورد کلمات کلیدی، معماری سایت، سئوی داخلی و فنی، بازاریابی محتوا، ساخت لینک و نوعی سنجش موفقیت. در حالی که هنگام شروع با سئو وسوسه انگیز است که سعی کنید کلمات کلیدی را در همه چیز قرار دهید، مطمئن شوید که برای انسان ها نیز می نویسید. به این فکر کنید که افرادی که ممکن است محصولات شما را بخواهند به دنبال چه چیزی هستند. اجازه دهید که کلمات کلیدی را که در محتوای خود استفاده می کنید، آگاه کند. اطمینان حاصل کنید که متا تگ ها، توضیحات و URL ها توصیف دقیقی از آنچه کاربر واقعاً در صفحه پیدا می کند ارائه می دهد.

9 دیدگاه برای “سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات اینترنتی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    وبسایتهای تبلیغ رایگان: حتما تبلیغ خود را در این وبسایت ها قرار دهید چون هیچ هزینه ای ندارد و ضمنا بازدید کننده قابل توجهی هم دارند. لیست 7 وبسایت برتر در زیر آمده است.

  3. berlin گفته:

    کار با اینفلوئنسر مناسب می تواند محصول شما را در مقابل تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قرار دهد و آگاهی از برند شما را افزایش دهد . برای استفاده بهینه از اینفلوئنسر مارکتینگ، مطمئن شوید که فالوورهای اینفلوئنسر هدف شما با مخاطبان هدف شما همخوانی دارد و ارزش‌های آن‌ها با برند شما همخوانی دارد

  4. benjamin گفته:

    اگر یک وکسب و کار بزرگ داریدپس باید لا بازاریابی آشنا باشید. با این حال، استراتژی های هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین شما از طریق سایت تبلیغات اینترنتی فروشگاه می تواند به طور کلی متغیر باشد

  5. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات لازمه ی هر کسب و کاری است ، شما با انجام تبلیغات رایگان که لیست انها در متن بالا امده است ، میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و به جذب مخاطب بالایی برسید

  6. سعید گفته:

    بازاریابی موتورهای جستجو راهی عالی برای تبلیغ وب سایت شماست زیرا نیازی به طراحی ندارد و می تواند در ایجاد ترافیک جدید بسیار موثر باشد. در زمان واقعی به نتایجی دست خواهید یافت و می توانید استراتژی های کمپین خود را بر اساس عملکرد تنظیم کنید.

  7. Parham گفته:

    اگر حضور شما در رسانه های اجتماعی نیاز به کار دارد، اکنون وقت آن است. لازم نیست همه جا باشید. اطمینان حاصل کنید که در کانال هایی که برای مشتری هدف شما مناسب است حضور داشته باشید و انرژی خود را در آنجا بگذارید. مطالب بسیار کامل بود

  8. امیرحسین گفته:

    سایت های فروشگاهی که امروزه تعدادشان نیز کم نیست رقابت سنگینی بر روی اثبات برتر بودن خود دارند برای این که بتوان در این رقابت سنگین و غیر عادلانه پیروز شد نیاز به سایت تبلیغات فروشگاهی داریم

  9. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    شما می توانید در مورد بازاریابی سایت تجارت الکترونیک خود از نظر سه مخاطب اصلی فکر کنید:

    افرادی که قبلاً با شما خرید کرده اند یا حداقل از فروشگاه شما اطلاع دارندافرادی که به دنبال نوع محصولی هستند که شما ارائه می دهیدافرادی که در صورت اطلاع از محصولی که شما ارائه می دهید، می خواهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *