سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

با پیشرفت اینترنت، گزینه‌های تبلیغات آنلاین یعنی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن نیز پیشرفت می‌کنند. در واقع، امروزه انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می‌ توانید آنها را در یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ادغام کنید.

چشم انداز سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

همانطور که چشم انداز تبلیغات دیجیتال تغییر می کند، مهم است که در مورد آخرین روندها، تکنیک ها و استراتژی ها به روز باشید. این گزینه های مختلف تبلیغات آنلاین را می توان برای تشکیل یک کمپین تبلیغاتی ترکیب کرد، یا می توان از آن ها به صورت جداگانه استفاده کرد.

اگر می خواهید در مورد انواع مختلف تبلیغات آنلاین و قالب های مختلف کمپین تبلیغاتی که می توانید استفاده کنید بیاموزید، به خواندن ادامه دهید.

 تبلیغات وب چیست؟

تبلیغات اینترنتی استفاده از اینترنت را به عنوان وسیله ای برای ارسال پیام های بازاریابی به مشتریان بالقوه فراهم می کند تا آنها از وب سایت بازدید کنند . این امکان ایجاد فروش یا تولید سرنخ (برنامه) را فراهم می کند.

 با ظهور اینترنت و اتصال پهن باند، افول تبلیغات متعارف آغاز شد. اگرچه همه کشورهای در حال توسعه از تبلیغات اینترنتی استفاده نمی کنند، بسیاری از تجار این کانال بازاریابی را ابزار اصلی تولید سرنخ می دانند .

 مزیت اصلی تبلیغات آنلاین، تحویل سریع محصول /خدمت به مخاطبان هدف در سراسر جهان است. علاوه بر این، جهت گیری خاص در تبلیغات و تخمین نتیجه امکان بهینه سازی بودجه بازاریابی و ایجاد یک فرآیند فروش کارآمد را فراهم می کند.

 معمولاً هزینه تبلیغات آنلاین طبق یکی از اصول زیر محاسبه می شود:

 هزینه به ازای هر هزار (CPM): تبلیغ‌کننده به ازای تعداد بازدیدکنندگان هدف از تبلیغ خود هزینه می‌پردازد.

 هزینه به ازای هر کلیک (CPC): هر زمان که کاربر روی تبلیغ خود کلیک کند و آن را به صفحه فرود هدایت کند، تبلیغ کننده پرداخت می کند.

 هزینه به ازای هر اقدام (CPA): تبلیغ کننده برای یک اقدام خاص انجام شده توسط مشتری (خرید، درخواست و غیره) هزینه می پردازد.

اگر آگهی به طور مستقیم طبق توافق بین صاحب کسب و کار یا نماینده آن و مدیر یک وب سایت موضوعی منتشر شود، آگهی‌دهنده می‌تواند نرخ ثابتی را بپردازد. اما این به ندرت انجام می شود و معمولاً پرداخت ها مانند بالا انجام می شود.

چه چیزی را می توان در اینترنت تبلیغ کرد؟

تبلیغات وب آگاهی از برند را برای کاربران بهبود می بخشد و حجم فروش را افزایش می دهد. اهداف تعیین می کند که چه چیزی را برای تبلیغات آنلاین و چگونه انتخاب کنید.

موارد زیر را می توان در اینترنت تبلیغ کرد:

1.            محصولات خدمات ارائه شده توسط شرکت

2.            وب سایت ها

3.            برندها

4.            فروشگاه های آنلاین

5.         هر چیزی که منع قانونی ندارد

انواع سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

در ادامه با تعدادی از انواع تبلیغات آنلاین آشنا می شوید.

1.تبلیغات بومی

این اصطلاح با نوع کمتر متعارفی از تبلیغات آنلاین مرتبط است. از استراتژی استفاده می کند که از تبلیغات بنری یا محتوای حمایت شده در تلاش برای جلب اعتماد کاربران با ارائه راه حل هایی برای مشکلات آنها استفاده می کند. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید اما ساده ترین آنها ایجاد وبلاگ است.

در وبلاگ خود در مورد موضوعات مرتبط با بخش خود صحبت کنید، اما فقط تبلیغ نکنید. چیزی مفید و جالب برای کاربران خود قرار دهید. از آنجا، با استفاده از سئو، بازاریابی ایمیلی و پرورش لید، می‌توانید با موفقیت محتوای مناسبی را با توجه به مرحله قیف فروش که مشتریان بالقوه در آن قرار دارند ارائه دهید.

بهترین چیز در مورد تبلیغات بومی این است که مزاحم نیست و در نتیجه بیشتر است. برای عموم مردم و افرادی که از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند بسیار ارزشمند است.

2. SEM (بازاریابی موتورهای جستجو)

با این نوع کمپین در سایت تبلیغات اینترنتی مدرن، هدف دستیابی به افزایش آگاهی از برند در مدت زمان بسیار کوتاه است. تنها چیزی که لازم است یک تبلیغ با عنوان، توضیحات و دعوت به عمل است (حتما به شدت بر استفاده از کلمات کلیدی تکیه کنید). بسته به کیفیت وب سایت و CPC تعیین شده، زمانی که کاربران کلمات کلیدی از پیش انتخاب شده شما را در موتور جستجو تایپ کنند، آگهی نمایش داده می شود. در این مورد، یک پیشنهاد (معمولا) بر اساس CPC ایجاد می شود.

سایت تبلیغات اینترنتی مدرن
سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

3. تبلیغات نمایشی

از جمله فرمت های بصری تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی است. آنها را «تبلیغات نمایشی» می‌نامند، زیرا عموماً حاوی تصاویر یا ویدیوها هستند و در مکان‌های مشخص شده در هر وب سایت، مانند وبلاگ، منتشر می‌شوند.

آنها را می توان به طور مستقیم یا از طریق پلتفرم هایی مانند Google Adwords خریداری کرد. هزینه با CPC یا CPM تخمین زده می شود.

4. تبلیغات موبایلی

اگرچه انواع مختلفی از تبلیغات موبایلی وجود دارد، اما همه کمپین‌های تبلیغاتی باید با پلتفرم‌های تلفن همراه سازگار شوند یا حداقل از یک نوع شناسی واکنش‌ گرا پیروی کنند که اجازه می‌دهد صفحات به اندازه هر صفحه نمایش داده شده قالب ‌بندی شوند. امروزه همه افراد گوشی و یا تبلتی دارند که مدام از آن استفاده می کنند. در واقع، گوگل گفته است که از سال 2016 ترافیک موبایل از رایانه های رومیزی پیشی گرفته است. بنابراین اگر هنوز روی پلتفرم‌های موبایل سرمایه‌ گذاری نمی‌ کنید، وقت آن رسیده است که دست به کار شوید. نه تنها دسترسی بهتر و تعامل بهتری با کاربر خواهید داشت، بلکه سئوی خود را از طریق الگوریتم Google’s Mobile First  در تبلیغاتی که در وب سایت خود نشان می دهید نیز بهبود می بخشید.

5. تبلیغات اجتماعی

رسانه های اجتماعی بخش فوق العاده مهمی از زندگی روزمره ما هستند. بنابراین ایجاد کمپین های تبلیغاتی در این پلتفرم ها به منظور ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید بالقوه ضروری است. به لطف امکانات تقسیم بندی گسترده ای که شبکه های اجتماعی ارائه می دهند، می توانند مکان مناسبی برای عرضه محصولات، خدمات جدید با هدف مخاطبان بسیار خاص باشند. صرف نظر از اینکه هدف شما ایجاد تبدیل یا اجرای یک استراتژی برند سازی است، تبلیغات اجتماعی یک انتخاب عالی است.

6. هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد

یادآوری مجدد مشتریان یا کاربرانی که به شرکت شما علاقه نشان داده اند، یک استراتژی محکم برای ایجاد تبدیل است. بازاریابی مجدد باعث می شود بنر شما در هر وب سایتی که افرادی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند به آن مراجعه کرده اند ظاهر شود (به شرطی که این سایت ها فضاهای بازاریابی مجدد ارائه دهند). این نوع تبلیغات برای فروش و افزایش آگاهی از برند خوب هستند، که بر حضور شرکت در فرآیند خرید مصرف کننده تاکید می کند.

این تبلیغات را می توان از طریق ابزارهای مدیریت تبلیغات موتور جستجو مانند Google Adwords خریداری کرد. قیمت ها معمولاً با معیارهای CPC تعیین می شوند.

7. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی چیز جدیدی نیست، اما با اثربخشی دوباره ظاهر شده است. این نوع کمپین تبدیل های بالایی را به همراه دارد. به لطف بسیاری از ابزارهای اتوماسیون موجود، می توانید تبدیل سودآوری بسیاری دریافت کنید. اگر فکر می کنید که خرید یک مشتری جدید بیش از 7 برابر گران تر از نگهداری مشتری فعلی است پس می توانید مطمئن باشید که بازاریابی ایمیلی ایده خوبی است.

8. تابلوهای دیجیتال

اگرچه ممکن است نام آن زنگ نزند، اما این پلتفرم در حال افزایش است. این تکامل تکنولوژیکی تبلیغات سنتی در فضای باز است. روی بیلبوردها، MUPI ها، نمایشگرهای پنجره، ایستگاه های اتوبوس یا هر پایه دیگری که صفحه نمایش دارد استفاده می شود. کارایی این نوع تبلیغات در توانایی آن برای جلب توجه مشتریان بالقوه در پیش پا افتاده ترین بخش های روز است.

9. بازاریابی ویدئویی

محتوای ویدیویی برای کاربران فوق‌العاده سرگرم ‌کننده است، که استفاده از ویدیوها به عنوان یک استراتژی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن را به ایده‌ای فوق‌العاده تبدیل می ‌کند. ایده دیگر این است که با  YouTuberهایی که محصول/خدمت شما را معرفی می کنند و در مورد آن بحث می کنند (مشابه تبلیغات بومی) شریک شوید.

همچنین می ‌توانید محتوای ویدیویی اصلی ارائه دهید تا به شما کمک کند موقعیت بهتر و ارگانیک‌ تری در سئو کسب کنید. با اشتراک گذاری این ویدیوها می توانید ترافیک وب مستقیم بیشتری به دست آورید و شانس دیده شدن خود را افزایش دهید. اگر در نظر داشته باشید که به زودی 80 درصد از اینترنت محتوای مبتنی بر ویدیو خواهد بود، با ویدیوها، امکانات بی ‌شماری وجود دارد.

سایت تبلیغات اینترنتی مدرن
سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

10.تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع تبلیغات است. اگر کاربر روی تبلیغ کلیک کند و به وب سایت تبلیغ کننده فوروارد شود، تبلیغ کننده پرداخت می کند.

 موتورهای جستجو ارائه دهندگان تبلیغات پرداخت به ازای کلیک هستند. محبوب ترین آنها تبلیغات گوگل است. لازم به ذکر است که PPC یکی از انواع تبلیغات کارآمد می باشد. کاملا ایمن و قانونی است.

 علاوه بر این، موتورهای جستجو بیشترین سود را از PPC به دست می آورند. با این حال، قیمت هر کلیک توسط یک حراج بین تبلیغ کنندگان تعیین می شود. کسی که بالاترین قیمت را ارائه دهد برنده حراج است. این باعث شد که رقابت در برخی از موضوعات آنقدر بالا باشد که شرکت های بزرگ فقط می توانند این نوع تبلیغات را بپردازند.

مزایای تبلیغات آنلاین چیست؟

اینترنت بخش مهمی از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی است زیرا افراد بیشتری زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری می کنند. همه برندها می خواهند در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند، اما در تبلیغات آنلاین چه نکات مثبتی را باید در نظر گرفت؟

تاثیرگزاری

توانایی تقسیم‌ بندی دقیق ‌تر آنلاین، گزینه‌ها و کانال‌های بیشتری ایجاد کرده است که از طریق آنها می‌ توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. این باعث می شود که تأثیر بیش تری روی آنها داشته باشید.

اندازه گیری و ردیابی

کمپین های تبلیغاتی آنلاین به لطف ابزارهایی که امروزه وجود دارند به راحتی قابل اندازه گیری هستند. برخلاف تبلیغات سنتی، که معیارها تقریبی هستند یا به نسبت کمی از جمعیت محدود می‌شوند، آمار تبلیغات آنلاین واقعاً دقیق است.

بهره وری

اگرچه مانند کمپین‌های آفلاین، کار مهم برنامه‌ ریزی استراتژی و ایجاد مطالب ممکن است کمی طول بکشد، تبلیغات آنلاین می ‌تواند خیلی سریع اجرا شود. فقط در چند دقیقه می توان تبلیغات را در رسانه های مختلف آنلاین تنظیم و منتشر کرد.

انعطاف پذیری

یکی از ویژگی های تبلیغات دیجیتال انعطاف پذیری آن است. از تصاویر، ویدئوها و متن می توان برای دستیابی به مخاطبان هدف در هر زمانی از روز استفاده کرد. اگر آگهی در زمان مناسب در شبکه مناسب منتشر شود، امکانات یک آگهی بسیار زیاد است. وقتی صحبت از تبلیغات بومی می شود، گزینه ها عملا بی نهایت هستند.

همه اینها را می توان از هر کجای دنیا اجرا کرد. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و اینترنت است.

کم هزینه

در مقایسه با بودجه مورد نیاز برای تبلیغات آفلاین با تاثیر بالا، هزینه تبلیغات اینترنتی بسیار پایین است.

تعامل با کاربران

اینترنت رسانه ای است که امکان تعامل سطح بالایی با کاربران را فراهم می کند. برندها نه تنها پیام ارسال می کنند، بلکه می توانند نظرات، لایک ها، سوالات و غیره را از کاربران دریافت کنند. این امکان برقراری ارتباط روان تر و سریع تر را فراهم می کند. اگرچه این امر مستلزم توجه بیشتر شرکت است، اما مزایای بسیاری مانند درک علایق، نگرانی ها، نظرات و غیره کاربران آنها وجود دارد.

نحوه تبلیغ آنلاین

هنگامی که زمان طراحی استراتژی تبلیغاتی شرکت شما فرا می رسد، به خاطر داشته باشید که برنامه ریزی دقیق ضروری است. علاوه بر این، شما باید تصمیم بگیرید که از کدام قالب های تبلیغاتی استفاده کنید و از کدام قالب های تبلیغاتی استفاده نکنید.

بخشی از این فرآیند همچنین شامل اختصاص درصدی از بودجه شما به هر قالب است. سناریوی ایده آل انجام یک تحلیل، ادغام راه های تبلیغاتی مختلف به منظور افزایش دسترسی و بهبود نتایج است.

نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت، اندازه گیری اقداماتی است که هر استراتژی شامل می شود. به عنوان مثال، ممکن است در یک پلتفرم تبلیغاتی نتایجی را که انتظارش را داشتید به دست نیاورید، اما در پلتفرم دیگری فراتر از انتظارات باشید. با انجام تجزیه و تحلیل داده ها، می توانید تنظیمات بودجه لازم را به منظور جهت دهی مجدد سرمایه گذاری ها به سمت تبدیل های بهتر انجام دهید.

در پایان، شما همیشه این گزینه را دارید که خود را در اختیار یک آژانس تبلیغاتی با تجربه و حرفه ای قرار دهید  که می تواند هم بودجه و هم کمپین های شما را بهینه کند.

سایت تبلیغات اینترنتی مدرن
سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

ویژگی های تبلیغات آنلاین

بررسی این ویژگی ها به شما کمک می کند تا راحت تر نحوه تبلیغات خود را انتخاب کنید

 ویژگی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن شماره 1 – درگیر کردن کاربران در فعالیت های خاص

 چرا تبلیغات اینترنتی بهتر از تبلیغات روزنامه، بیلبورد یا حتی تلویزیون عمل می کند؟ به همین سادگی: تبلیغات آنلاین به دلیل ظاهر و انتخاب “محل مطلوب”، مشتریان بالقوه را تشویق می کند تا به فرآیند مورد نیاز صاحب کسب و کار بپیوندند، یعنی بر روی بنر کلیک کرده و به صفحه مورد نیاز بروید، لینک را دنبال کنید، به یک پاسخ پاسخ دهید. سوال کنید یا فرمی را پر کنید این امکان به دست آوردن نتایج خوب را تقریباً یکباره می دهد.

 ویژگی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن شماره 2 – دسترسی گسترده کاربران وب

 تبلیغات اینترنتی امکان دسترسی به بسیاری از کاربران وب را فراهم می کند که ممکن است به مشتریان بالقوه یا (با مشاهده آگهی) تبدیل شوند. همه چیز به فعالیت و اهداف تبلیغات آنلاین بستگی دارد.

 ویژگی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن شماره 3 – تقسیم بندی کاربر برای هدف قرار دادن مخاطب

 بهبود مستمر پلتفرم های تبلیغاتی امکان تقسیم بندی کامل کاربران بر اساس علایق، موقعیت جغرافیایی، سن، جنس، جستجوهای قبلی و روش های دیگر را فراهم می کند. بنابراین فقط مخاطبان هدف از پیش تعیین شده تبلیغات مربوطه را خواهند دید. یک مخاطب هدف دقیق اجازه می دهد تا هزینه های تبلیغات را به حداقل برساند و حجم فروش را افزایش دهد.

 ویژگی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن شماره 4 – برآورد دقیق نتایج تبلیغات آنلاین

 نتایج تبلیغات چیزی است که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. تخمین سودآوری تبلیغات اینترنتی بدون ارقام غیرممکن است. در حال حاضر بیش از 100 ابزار برای تجزیه و تحلیل کارایی تبلیغات وب وجود دارد. معمولا مقادیر آن در پنل مدیریت با تنظیمات تبلیغات نمایش داده می شود یا می توان از گوگل آنالیتیکس استفاده کرد.

چه چیزی را می توان در اینترنت تبلیغ کرد؟

تبلیغات وب آگاهی از برند را برای کاربران بهبود می بخشد و حجم فروش را افزایش می دهد. اهداف تعیین می کند که چه چیزی را برای تبلیغات آنلاین و چگونه انتخاب کنید.
موارد زیر را می توان در اینترنت تبلیغ کرد:
1. محصولات خدمات ارائه شده توسط شرکت
2. وب سایت ها
3. برندها
4. فروشگاه های آنلاین
5. هر چیزی که منع قانونی ندارد

 تبلیغات وب چیست؟

تبلیغات اینترنتی استفاده از اینترنت را به عنوان وسیله ای برای ارسال پیام های بازاریابی به مشتریان بالقوه فراهم می کند تا آنها از وب سایت بازدید کنند . این امکان ایجاد فروش یا تولید سرنخ (برنامه) را فراهم می کند.
 با ظهور اینترنت و اتصال پهن باند، افول تبلیغات متعارف آغاز شد. اگرچه همه کشورهای در حال توسعه از تبلیغات اینترنتی استفاده نمی کنند، بسیاری از تجار این کانال بازاریابی را ابزار اصلی تولید سرنخ می دانند .
 مزیت اصلی تبلیغات آنلاین، تحویل سریع محصول /خدمت به مخاطبان هدف در سراسر جهان است. علاوه بر این، جهت گیری خاص در تبلیغات و تخمین نتیجه امکان بهینه سازی بودجه بازاریابی و ایجاد یک فرآیند فروش کارآمد را فراهم می کند.

مزایای تبلیغات آنلاین چیست؟

نترنت بخش مهمی از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی است زیرا افراد بیشتری زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری می کنند. همه برندها می خواهند در دنیای دیجیتال حضور داشته باشند.

11 دیدگاه برای “سایت تبلیغات اینترنتی مدرن

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات اینترنتی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    با پیشرفت اینترنت، گزینه‌های تبلیغات آنلاین یعنی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن نیز پیشرفت می‌کنند.

  3. مهدی غلامحسینی گفته:

    ممنون از شما و مقاله های عالیتون . با پیشرفت اینترنت، گزینه‌های تبلیغات آنلاین یعنی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن نیز پیشرفت می‌کنند.

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات اینترنتی امکان دسترسی به بسیاری از کاربران وب را فراهم می کند که ممکن است به مشتریان بالقوه یا با مشاهده آگهی تبدیل شوند. همه چیز به فعالیت و اهداف تبلیغات آنلاین بستگی دارد

  5. berlin گفته:

    تبلیغات نمایشی
    از جمله فرمت های بصری تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی است. آنها را «تبلیغات نمایشی» می‌نامند، زیرا عموماً حاوی تصاویر یا ویدیوها هستند و در مکان‌های مشخص شده در هر وب سایت، مانند وبلاگ، منتشر می‌شوند.
    آنها را می توان به طور مستقیم یا از طریق پلتفرم هایی مانند Google Adwords خریداری کرد. هزینه با CPC یا CPM تخمین زده می شود.

  6. Parham گفته:

    آنها را می توان به طور مستقیم یا از طریق پلتفرم هایی مانند Google Adwords خریداری کرد. هزینه با CPC یا CPM تخمین زده می شود. مطالب بسیار کامل بود

  7. سعید گفته:

    تبلیغات اینترنتی امکان دسترسی به بسیاری از کاربران وب را فراهم می کند که ممکن است به مشتریان بالقوه یا (با مشاهده آگهی) تبدیل شوند. همه چیز به فعالیت و اهداف تبلیغات آنلاین بستگی دارد.

  8. Nazanin heshmati گفته:

    با پیشرفت روزانه اینترنت و سایت های تبلیغات ، گزینه های متعددی برای تبلیغات انلاین به ومود امده است که با کسب اطلاعات و مطالعه میتوانید برترین و مناسب ترین انها برای کسب و کار خود را مشخص و انتخاب کنید

  9. benjamin گفته:

    با رشد اینترنت، گزینه‌های تبلیغات آنلاین یعنی سایت تبلیغات اینترنتی مدرن نیز پیشرفت می‌کنند. در واقع، امروزه انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می‌ توانید آنها را در یک استراتژی بازاریابی دیجیتال در آمیزید

  10. امیرحسین گفته:

    با پیشرفت روزانه الگوریتم ها و روش های تبلیغات سایت تبلیغات مدرن به سایتی گفته میشود که بتواند خود را با این الگوریتم ها بروز کند و جدیدترین متد تبلیغات را پیاده سازی نماید تا بتواند همیشه در صدر باشد

  11. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    مزیت اصلی تبلیغات آنلاین، تحویل سریع محصول /خدمت به مخاطبان هدف در سراسر جهان است. علاوه بر این، جهت گیری خاص در تبلیغات و تخمین نتیجه امکان بهینه سازی بودجه بازاریابی و ایجاد یک فرآیند فروش کارآمد را فراهم می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *