جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

وقتی شما یک وب سایت دارید و واقعاً مشتاق هستید که بازدید کنندگان را به سایت خود جذب کنید سه استراتژی گسترده برای به دست آوردن ترافیک وب سایت از طریق  جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی دارید که در ادامه به آن ها می پردازیم

استراتژی های بدست آوردن ترافیک

  • در مورد آن به شبکه خود بگویید (به عنوان مثال، دهان به دهان، رسانه های اجتماعی ) با نام مستعار “رسانه های کسب شده”
  • سعی کنید زمانی که افراد دیگر در مورد شما می پرسند (به عنوان مثال، بهینه سازی موتور جستجو ) آنجا باشید با نام مستعار “رسانه های متعلق به”
  • فقط وب سایت خود را برای افرادی که ممکن است علاقه مند باشند – با نام “رسانه های پولی” تبلیغ کنید

این آخرین موردی است که ما به آن نگاه خواهیم کرد. تبلیغات وب سایت به مراتب سریع ترین و مقیاس پذیرترین فوراً است، اما انجام درست آن دشوار است حتی اگر بودجه لازم را داشته باشید.

مراحل تبلیغات در جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

در اینجا نحوه تبلیغ یک وب سایت به صورت آنلاین در 5 مرحله آورده شده است.

1. درک اصطلاحات جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

تبلیغات به خودی خود اصطلاحات بسیاری دارد. از موجودی (نه آن چیزی که شما فکر می کنید) تا  اشتراک ذهنی و هدف  گذاری مجدد است. تبلیغات آنلاین حتی بیشتر هم دارد، اما در اینجا چیزی است که واقعاً باید بدانید.

سر چاق در مقابل دم بلند

مفهوم اصلی این است که هرچه تبلیغات خود را گسترده تر کنید (سر چاق) – ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. اما هر چه میزان تبدیل (فروش، ایمیل و غیره) کمتر باشد، در مقابل تبلیغات خاص برای تعداد معدودی از افراد مورد نظر (دم بلند) دریافت خواهید کرد.

تعداد “چند هدفمند” بیشتر برای هر دسته تعداد کمتری دارند و برای تبدیل واجد شرایط بسیار بیشتری هستند. هدف قرار دادن تعداد کمی از آنها ممکن است خسته کننده باشد. و احساس می‌شود پتانسیل کوچک‌تری دارد، اما در مجموع «دم بلند» یا «چند هدفمند» بزرگ‌تر از رویکرد بزرگ و گسترده است.

اگر نظری درباره کفش‌های نایک دارید یا کفش نایکی می‌فروشید، بیشترین بازدیدکننده را از کمپین تبلیغاتی با هدف «کفش» دریافت خواهید کرد، اگرچه به اندازه یک کمپین با محوریت «کفش‌های دویدن ایرمکس نایک» مؤثر نخواهد بود. مثلا وقتی نوبت به نحوه تبلیغ وب سایت شما می رسد، به جای هدر دادن پول نقد خود بر روی شرایط «سر چاق» (مگر اینکه بخواهید فقط بخواهید این هزینه را خرج کنید، زمان بیشتری را صرف یافتن تمام آن جاهای کوچک برای تبلیغات کنید. پول … اگر چنین است، آن را داشته باشید).

سر چاق در مقابل دم بلند فقط در مورد کلمات کلیدی صدق نمی کند. برای مخاطبان نیز صدق می کند. در زیر یک اسکرین شات از یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک است که مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهد.

در برخی از پلتفرم‌ها مانند فیس‌بوک یا تبلیغات نمایشی گوگل، شما به اندازه مخاطبین خود برای کلمات کلیدی پیشنهاد نمی‌دهید، اما همین اصل اعمال می‌شود. هدف قرار دادن جایگاه‌ها منجر به کمپین تبلیغاتی مؤثرتری می‌شود.

CPM  در مقابل CPC در مقابل CPA

این سه راه برای پرداخت هزینه تبلیغات شما است. با CPM (یعنی هزینه به ازای هر هزار نمایش)، هر بار که تبلیغ شما  نشان داده می شود، نرخ تعیین شده ای را پرداخت می کنید. با CPC (یعنی هزینه به ازای هر کلیک)، هر بار که روی تبلیغ شما  کلیک می شود، نرخ تعیین شده ای را پرداخت می کنید و با CPA (یعنی هزینه به ازای هر اقدام)، هر بار که شخصی که روی تبلیغ شما کلیک می کند، کاری را در وب سایت شما انجام می دهد، هزینه می پردازید.

رایج ترین آنها CPC است. شما فقط در صورتی می خواهید از CPM یا CPA استفاده کنید که بدانید در حال انجام چه کاری هستید، اما خوب است بدانید که آنها وجود دارند.

جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی
جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

بر اساس هر پلتفرم تحقیقات بیشتری انجام دهید

این دو مفهوم بزرگ در تبلیغات آنلاین هستند. اما در هر پلتفرم تبلیغاتی تعداد زیادی اصطلاحات بیشتر وجود دارد. حتماً تحقیق کنید و هر زمان که چیزی را متوجه نشدید سؤال بپرسید. در غیر این صورت پولی را خرج خواهید کرد که ندارید.

به عنوان مثال، فیس بوک دارای چندین طعم CPM/CPC است. آنها همچنین به شما اجازه می دهند تا بر اساس “هدف” تبلیغ کنید. اینها با گوگل یا توییتر تفاوت دارند. تصور نکنید که هر شبکه تبلیغاتی اصطلاحات یکسانی در بین آنها دارد.

2. گزینه های تبلیغاتی خود را بشناسید

وقتی صحبت از نحوه تبلیغ کسب و کار در دنیای فیزیکی و نحوه تبلیغ وب سایت خود در دنیای دیجیتال می شود، یک مخرج مشترک وجود دارد. انتخاب تعداد زیادی از گزینه های تبلیغات آنلاین وجود دارد، اما همه آنها به 3 دسته اصلی تقسیم می شوند که در طیف گسترده ای از پلتفرم ها یافت می شوند. در اینجا گزینه ها و پلتفرم های اصلی برای نحوه تبلیغ وب سایت خود به صورت آنلاین آورده شده است.

همچنین می‌توانید از Semrush (یک ابزار تحقیقاتی تبلیغاتی برتر) برای میان‌بر و اطلاع از آنچه رقبای شما انجام می‌دهند استفاده کنید. از اینجا یک آزمایش رایگان دریافت کنید .

انواع تبلیغات

آشنایی با انواع تبلیغات

تبلیغات جستجو

تبلیغات جستجو زمانی نمایش داده می‌شوند که شخصی به دنبال درخواستی می‌گردد. به عنوان مثال، اگر “کفش” را جستجو کنید، تبلیغات کفش را دریافت خواهید کرد.

گوگل اولین بار در اینجا بود و میلیاردها دلار خود را با تبلیغات جستجو به دست آورد. اما اکنون بسیاری از شبکه‌ها از پینترست گرفته تا توییتر و آمازون و بیشتر، همه از تبلیغات جستجو در شبکه‌های خود استفاده می‌کنند.

نکته کلیدی در مورد تبلیغات جستجو این است که جستجوگر قصد دارد – یعنی هر آنچه شما دارید را می خواهد. این بهترین فرصت تبلیغاتی است. اگر کسی برای “کفش های زیبا” در Pinterest جستجو می کند … احتمالاً کفش های زیبا می خواهد.

اصطلاح بازاریابی در اینجا این است که شما به جای ایجاد تقاضا، تقاضا را “برداشت” می کنید. حجم جستجو و قیمت های پیشنهادی موجودی شما را محدود می کند.

تبلیغات نمایشی

تبلیغات بنری از ابتدای زمان اینترنت وجود داشته است. نمونه های تبلیغات بنری را در همه جا هم در وب و هم در پلتفرم ها خواهید دید. آنها فیس بوک را میلیاردی کرده اند.

آنها در اندازه های استاندارد هستند و اکثر شبکه ها (مانند شبکه نمایش گوگل) اجرای کمپین های تبلیغاتی حرفه ای برای وب سایت شما را بسیار آسان می کنند. مطمئنم شما قبلا همچین چیزی رو دیده اید:

تبلیغات نمایشی با تبلیغات جستجو متفاوت است، زیرا شما در تلاش برای دستیابی به یک مشتری بالقوه بر اساس علاقه و نه هدف هستید. به عنوان مثال، اگر شخصی در حال مرور مجله Car & Driver باشد، خرده فروش قطعات خودرو می تواند به طور منطقی حدس بزند که به قطعات خودرو علاقه مند است. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از آن‌ها برای آگاهی از برند علاوه بر ارتقای عمومی وب‌سایت و بازدیدکنندگان سایت استفاده می‌کنند.

گوگل اکثر تبلیغات نمایشی در سراسر وب را مدیریت می کند – اما ده ها شبکه جایگزین دیگر وجود دارد . فرصت بزرگ برای تبلیغات نمایشی در “باغ های دیواری” مانند فیس بوک، ردیت ، پینترست ، لینکدین ، زیلو، اینستاگرام، NextDoor و غیره است که همه همه چیز را در مورد کاربران شبکه خود می دانند.

همچنین شبکه هایی وجود دارند که در ارائه حجم خام تخصص دارند مانند SnapChat , Spotify , Pandora و سایر کارگزاران تبلیغات .

همچنین طیف وسیعی از گزینه‌های هدف‌گیری، مطابقت، و قالب تبلیغات بسته به شبکه و هدف وجود دارد – از جمله تبلیغات ویدیویی و رسانه‌های غنی. برخلاف تبلیغات جستجو، هرگز مشکلی با فضای تبلیغاتی موجود برای تبلیغات نمایشی وجود ندارد. همچنین این فرصت وجود دارد که از مخاطبان سفارشی استفاده کنید تا دقیقاً به افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید دسترسی پیدا کنید.

جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی
جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی اساساً تبلیغاتی هستند که در محتوا ظاهر می شوند و برای مطابقت با سرمقاله طراحی شده اند. آنها مکان های پولی هستند – اما برای پرت کردن تمرکز نیستند. آنها قرار است مانند محتوا ظاهر شوند – یا حداقل در فید محتوای شما ظاهر شوند.

شناخته شده ترین نمونه شبکه هایی مانند OutBrain یا Taboola هستند. اما انواع دیگر محتوا مانند هدایا و “استوری های تبلیغاتی” درون فید در اینستاگرام نیز به حساب می آیند.

خطوط کمی مبهم می شوند – و تبلیغ کنندگان بومی همیشه باید روابط خود را افشا کنند، اما پلتفرم های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که این روش را آسان می کنند – مانند فیس بوک. در اینجا یک نمونه از تبلیغات حمایت شده در فیس بوک آورده شده است:

بسیاری از شرکت‌های رسانه‌ای در حال انجام این کار هستند و اجرای آن را آسان‌تر و آسان‌تر می‌کنند. قطعاً می تواند بخشی از برنامه شما در مورد نحوه تبلیغ وب سایت شما باشد – اما در حال حاضر اجازه دهید به سیستم عامل های واقعی شیرجه بزنیم.

شبکه های تبلیغاتی

آشنایی با شبکه های تبلیغاتی

گوگل

گوگل استاد تبلیغات اینترنت است. هنگامی که به دنبال نحوه تبلیغ وب سایت خود به صورت آنلاین هستید … با Google Search Network شروع می کنید.

گوگل بزرگترین شبکه جستجو در جهان را دارد – که می توانید از آن برای قرار دادن تبلیغات روی کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید. ارزش گوگل 375 میلیارد دلار است زیرا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در نتایج جستجو بسیار قدرتمند هستند. شما دقیقاً زمانی می توانید در مقابل افراد قرار بگیرید که آنها به طور فعال به دنبال محصولات و خدمات دقیق شما هستند.

این مکانی برای آزمایش پیام ‌رسانی، قیمت‌گذاری، تقاضا و بازگشت سرمایه قبل از گسترش گزینه‌های دیگر است.

گوگل همچنین صاحب بزرگترین شبکه تبلیغات نمایشی در جهان است – و به شما امکان می دهد برای 85٪ از همه کاربران اینترنت در همه جا تبلیغ کنید. شما – بله، شما – می‌توانید وب‌سایت خود را در نیویورک تایمز ، در یک وبلاگ هدفمند، یا در هر وب‌سایتی که مشتری هدف شما بازدید می‌کند تبلیغ کنید (و بله، می‌توانید تبلیغاتی را که افراد اطراف را دنبال می‌کنند نیز دریافت کنید).

صحبت از تبلیغاتی که افراد اطراف را دنبال می کنند (معروف به “هدف مجدد”)، این مؤثرترین راه برای شروع کار با شبکه نمایش Google است. از آن برای ماندن در مقابل افرادی استفاده کنید که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند و به آن ابراز علاقه کرده اند.

گوگل همچنین صاحب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان – یوتیوب – است که اتفاقاً بزرگترین پلتفرم ویدیویی در جهان است. این مجموعه گزینه‌های تبلیغاتی Google را ارائه می‌دهد، و درست مانند جستجوی Google یا Google Display – YouTube به شما اجازه می‌دهد تا به طور گسترده یا خاص تبلیغ کنید.

تبلیغات مایکروسافت

بینگ و یاهو روی هم حدود 30 درصد از بازار جستجو را تشکیل می دهند. آنها تنها رقبای واقعی جستجوی مستقیم گوگل هستند. سیستم تبلیغات مایکروسافت تقریباً یک کپی دقیق از Google Ads است (هر چند با گزینه های کمتر). پس از اینکه گوگل را آزمایش کردید و می‌خواهید دامنه جستجوی خود را افزایش دهید (و همچنین هزینه‌های کمتری برای برخی تبلیغات دریافت کنید)، ارزش امتحان کردن آن‌ها را دارند.

فیس بوک

فیس بوک امکان تبلیغات بیش از حد مخاطب را فراهم می کند. شما می توانید به هر گروهی در بین 1 میلیارد کاربر آن دسترسی داشته باشید. جادوی فیس بوک این است که همه افراد در شبکه خود را در بسته های بازاریابی کوچک و منظمی تعریف می کنند. آنها  دقیقاً  به شما می گویند که چه چیزی را دوست دارند.

پس حدس بزنید چی؟ اگر کسی بگوید که کوهنوردی را دوست دارد … احتمالاً فروشگاه پیاده روی شما را نیز جالب خواهد یافت.

اگر مخاطبی را که می‌خواهید هدف قرار دهید، می‌شناسید – فیس‌بوک شبکه‌ای عالی برای امتحان کردن ایجاد می‌کند. این مکانی است که می توانید از فروشگاه خود آگاهی ایجاد کنید و در مقابل مخاطبان هدف خود قرار بگیرید. مانند گوگل، می توانید بودجه خود را به میزان دلخواه خود تنظیم کنید.

جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی
جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

فیس بوک دو محصول اصلی را ارائه می دهد – تبلیغاتی که در نوار کناری خبرفید می بینید و پست های تبلیغاتی – که فقط پست هایی هستند که برای نمایش در فیدهای خبری کاربر هزینه می کنید. در اینجا مروری بر نحوه شروع با تبلیغات فیس بوک است.

توجه داشته باشید که یک راه عالی برای شروع استفاده از محصولات تبلیغاتی فیس بوک، “هدف گذاری مجدد” است. با هدف‌گیری مجدد، تبلیغات را فقط به افرادی نشان می‌دهید که قبلاً در وب‌سایت شما قرار گرفته‌اند (معروف به تبلیغات جستجوی Google شما). این می تواند راهی ارزان برای ترغیب مردم به بازگشت و خرید باشد. در اینجا یک راهنمای قوی برای هزینه 100 دلار اول خود در هدف گذاری مجدد فیس بوک آورده شده است.

لینکدین

لینکدین یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها است. این به طور فعال توسط بسیاری از افراد استفاده نمی شود (به جز در مواردی که کاریابی می کنند) – اما بیش از حد هدفمند است و توسط افرادی که از آن استفاده می کنند (استخدام کنندگان، فروشندگان و غیره) به شدت استفاده می شود.

هزینه تبلیغات بر اساس هزینه هر کلیک پرداخت می شود و عملکرد هدف گذاری بسیار مشابهی با فیس بوک دارد، اگرچه تقریباً به همان اندازه مشخص نیست. اگر وب‌سایتی دارید که به افراد حرفه‌ای یا فروش در هر حال (یا به یک صنعت خاص) مربوط می‌شود – تبلیغ وب‌سایت شما در لینکدین می‌تواند گزینه‌ی عالی باشد. در خارج از B2B، لینکدین معمولاً یک گزینه گران قیمت است.

می توانید در تبلیغات لینکدین شروع کنید . نحوه تبلیغ در لینکدین را اینجا نوشتم .

توییتر

توییتر اخیراً واقعاً گزینه های تبلیغاتی خود را افزایش داده است – و محصولات بسیار شگفت انگیزی ایجاد کرده است. می توانید حساب خود را تبلیغ کنید، توییت ها را تبلیغ کنید یا هشتگ ها را تبلیغ کنید. نکته قابل توجه در مورد توییتر این است که می توانید برای افرادی که قبلاً  در مورد جایگاه شما صحبت می کنند تبلیغ کنید.

این یک نکته سخت است، و هنوز آزمایش های زیادی در مورد تبلیغات توییتر انجام می شود، اما پیشنهادی واقعا منحصر به فرد فراتر از هدف گذاری فیس بوک ارائه می دهد. اگر اهل ماجراجویی هستید – حتما باید تبلیغات توییتر را بررسی کنید، اما قبل از انجام این کار، باید راهنمای Shopify DIY برای تبلیغات توییتر را بررسی کنید.

مانند فیس بوک، توییتر نیز گزینه بسیار جالبی برای هدف گیری مجدد دارد. این چیزی است که من در آزمایش Giveaway خود در اینجا استفاده کردم .

شبکه تبلیغات Reddit

Reddit وب سایت خبری  اجتماعی در اینترنت است. این مجموعه ای از فعالیت است و تقریباً تمام میم ها و داستان هایی را که در اطراف فیس بوک و بقیه اینترنت می بینید، مدیریت می کند.

این سایت دارای “subreddits” زیادی است که در آن افراد همفکر با علایق فوق العاده منحصر به فرد در آنجا حضور دارند. و می توانید برای آنها تبلیغ کنید.

در حال حاضر – یک هشدار – Redditors به ​​شدت به بازاریابی و پیام‌رسانی بیش از حد حساسیت نشان می‌دهند – حتی به شکل یک تبلیغ واضح … مگر اینکه مفید و محصول واقعاً خوبی باشد – زیرا پس از آن آن را دوست دارند.

Reddit به شما این امکان را می دهد که در زیر ردیت های مختلف در بالای فید و در یک بنر در کنار صفحه تبلیغ کنید. نرخ ها بسیار ارزان هستند و می توانند مکانی عالی برای امتحان کردن باشند.

با این حال یک نکته – وارد Reddit شوید و از تعداد تبلیغات نوشته شده آگاهانه یادداشت کنید. آنها به دلیلی سبک خاصی دارند. همچنین باید تحقیقات زیادی را برای یافتن بهترین subreddits برای تبلیغات خود انجام دهید. برای کمک می توانید از جستجوگر Subreddit استفاده کنید .

توجه Reddit بازتابی از اینترنت به طور کلی است، با تمام خوبی ها و بدی های آن. هیچ سانسوری وجود ندارد، بنابراین هنگام کاوش مراقب باشید.

جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی
جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی
استراتژی های بدست آوردن ترافیک از طریق جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی را شرح دهید؟

1. در مورد آن به شبکه خود بگویید (به عنوان مثال، دهان به دهان، رسانه های اجتماعی ) با نام مستعار “رسانه های کسب شده”
2. سعی کنید زمانی که افراد دیگر در مورد شما می پرسند (به عنوان مثال، بهینه سازی موتور جستجو ) آنجا باشید با نام مستعار “رسانه های متعلق به”
3. فقط وب سایت خود را برای افرادی که ممکن است علاقه مند باشند – با نام “رسانه های پولی” تبلیغ کنید

سر چاق در مقابل دم بلند در تبلیغات یعنی چه؟

مفهوم اصلی این است که هرچه تبلیغات خود را گسترده تر کنید (سر چاق) – ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. اما هر چه میزان تبدیل (فروش، ایمیل و غیره) کمتر باشد، در مقابل تبلیغات خاص برای تعداد معدودی از افراد مورد نظر (دم بلند) دریافت خواهید کرد.
تعداد “چند هدفمند” بیشتر برای هر دسته تعداد کمتری دارند و برای تبدیل واجد شرایط بسیار بیشتری هستند. هدف قرار دادن تعداد کمی از آنها ممکن است خسته کننده باشد. و احساس می‌شود پتانسیل کوچک‌تری دارد، اما در مجموع «دم بلند» یا «چند هدفمند» بزرگ‌تر از رویکرد بزرگ و گسترده است.
اگر نظری درباره کفش‌های نایک دارید یا کفش نایکی می‌فروشید، بیشترین بازدیدکننده را از کمپین تبلیغاتی با هدف «کفش» دریافت خواهید کرد، اگرچه به اندازه یک کمپین با محوریت «کفش‌های دویدن ایرمکس نایک» مؤثر نخواهد بود. مثلا وقتی نوبت به نحوه تبلیغ وب سایت شما می رسد، به جای هدر دادن پول نقد خود بر روی شرایط «سر چاق» (مگر اینکه بخواهید فقط بخواهید این هزینه را خرج کنید، زمان بیشتری را صرف یافتن تمام آن جاهای کوچک برای تبلیغات کنید. پول … اگر چنین است، آن را داشته باشید).
سر چاق در مقابل دم بلند فقط در مورد کلمات کلیدی صدق نمی کند. برای مخاطبان نیز صدق می کند. در زیر یک اسکرین شات از یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک است که مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهد.
در برخی از پلتفرم‌ها مانند فیس‌بوک یا تبلیغات نمایشی گوگل، شما به اندازه مخاطبین خود برای کلمات کلیدی پیشنهاد نمی‌دهید، اما همین اصل اعمال می‌شود. هدف قرار دادن جایگاه‌ها منجر به کمپین تبلیغاتی مؤثرتری می‌شود.

تبلیغات مایکروسافت چگونه صورت می گیرد؟

ینگ و یاهو روی هم حدود 30 درصد از بازار جستجو را تشکیل می دهند. آنها تنها رقبای واقعی جستجوی مستقیم گوگل هستند. سیستم تبلیغات مایکروسافت تقریباً یک کپی دقیق از Google Ads است (هر چند با گزینه های کمتر). پس از اینکه گوگل را آزمایش کردید و می‌خواهید دامنه جستجوی خود را افزایش دهید (و همچنین هزینه‌های کمتری برای برخی تبلیغات دریافت کنید)، ارزش امتحان کردن آن‌ها را دارند.

8 دیدگاه برای “جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات اینترنتی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    وقتی شما یک وب سایت دارید و واقعاً مشتاق هستید که بازدید کنندگان را به سایت خود جذب کنید سه استراتژی گسترده برای به دست آوردن ترافیک وب سایت از طریق جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی دارید که در ادامه به آن ها می پردازیم

  3. benjamin گفته:

    وقتی شما صاحب یک وب سایت هستید و واقعاً مشتاق هستید که بازدید کننده داشته باشید در این مقاله چند استراتژی خوب بیلت شده است

  4. Parham گفته:

    بسیاری از شرکت‌های رسانه‌ای در حال انجام این کار هستند و اجرای آن را آسان‌تر و آسان‌تر می‌کنند. قطعاً می تواند بخشی از برنامه شما در مورد نحوه تبلیغ وب سایت شما باشد مطالب بسیار کامل بود

  5. Nazanin heshmati گفته:

    در دنیای امروزی که افراد بیش از پیش درگیر زندگی گجازی خود هستند و حدودا نیمی از روز خود را مشغول شبکه های اجتماعی مجازی هستند ، شما با تهیه تبلیغات در شبکه های مجازی میتوانید به جذب مخاطب بالایی از این طریق برسید

  6. berlin گفته:

    جدیدترین سایت تبلیغات اینترنتی
    گوگل اکثر تبلیغات نمایشی در سراسر وب را مدیریت می کند – اما ده ها شبکه جایگزین دیگر وجود دارد . فرصت بزرگ برای تبلیغات نمایشی در “باغ های دیواری” مانند فیس بوک، ردیت ، پینترست ، لینکدین ، زیلو، اینستاگرام، NextDoor و غیره است که همه همه چیز را در مورد کاربران شبکه خود می دانند

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    مفهوم اصلی این است که هرچه تبلیغات خود را گسترده تر کنید (سر چاق) – ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. اما هر چه میزان تبدیل (فروش، ایمیل و غیره) کمتر باشد، در مقابل تبلیغات خاص برای تعداد معدودی از افراد مورد نظر (دم بلند) دریافت خواهید کرد.

    تعداد “چند هدفمند” بیشتر برای هر دسته تعداد کمتری دارند و برای تبدیل واجد شرایط بسیار بیشتری هستند. هدف قرار دادن تعداد کمی از آنها ممکن است خسته کننده باشد. و احساس می‌شود پتانسیل کوچک‌تری دارد، اما در مجموع «دم بلند» یا «چند هدفمند» بزرگ‌تر از رویکرد بزرگ و گسترده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *