بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

اگر یک تجارت آفلاین پررونق دارید، با بازاریابی بیگانه نیستید. با این حال، استراتژی های هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین شما می تواند به طور کلی متفاوت باشد. در این مقاله، برخی از بهترین راه‌ها را برای شما مرور می‌کنیم تا تبديل به بهترين سايت تبليغات فروشگاهي شويد. ما نه تنها نحوه جذب ترافیک به وب سایت شما را در نظر خواهیم گرفت، بلکه نحوه ادغام تبليغات بین فروشگاه آنلاین و مشاغل آفلاین شما را نیز در نظر خواهیم گرفت تا بهترین استفاده را از همه روش ها ببرید.

تبليغات فروشگاهي به چه معناست؟

تبليغات فروشگاهي نوعی بازاریابی است که در فروشگاه های مختلف انجام می شود. تبليغات فروشگاهي به تبلیغ محصولات و ارائه یک تجربه عالی برای مشتری و خریداران کمک می کند. این نوع تبليغات بر تعامل با مشتریان برای ارائه یک تجربه شخصی در طول خرید متمرکز است.

چندین تاکتیک تبليغات فروشگاهي وجود دارد که می توانید از آنها برای تعامل با مشتریان، شخصی سازی تجربه آنها و در نهایت افزایش درآمد خود استفاده کنید.

برخلاف پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، تبليغات فروشگاهي امکان تعامل با مشتریان را در زمان واقعی فراهم می‌کنند که کلید جلب توجه خریداران است. هنگامی که توجه مشتریان خود را جلب کردید، شانس خرید محصولات شما از سوی آنها افزایش می یابد. امروزه کسب و کارها برای جذب افراد بیشتر بر روی بازاریابی دیجیتال تمرکز می کنند. با این حال، هنگامی که مشتریان پا به داخل مغازه می گذارند، توجه آنها كمتر از بازاريابي ديجيتال جلب نمی شود.

در حالی که تبليغات فروشگاهي و بازاریابی برند مهم هستند، بازاریابی درون فروشگاهی در مورد فروش و سهم بازار اهميت بيشتري دارد. اکثر برندهای معروف کالاهای مصرفی در سراسر جهان استراتژی های بازاریابی درون فروشگاهی خوبی دارند، اما فاقد ابزار برای تبلیغ برند خود هستند.

چرا؟ زیرا راه حل های تبلیغات فروشگاهي آنها قدیمی هستند و خلاقیت ندارند. به همین دلیل است که کمپین های تبليغاتي درون فروشگاهی به اندازه کمپین های بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار یا جذاب نیستند.

چرا به بهترين سايت تبليغات فروشگاهي نیاز دارید؟

برندهای کالاهای مصرفی و خرده فروشان به طور یکسان باید بر ارائه بهترین ها برای مشتریان خود تمرکز کنند، اما با توجه به انواع مختلف پیام های تبلیغاتی که مشتریان را بمباران می کنند، چگونه برند شما در کانون توجه قرار می گیرد؟ با یک استراتژی تبليغاتي اين امر ممكن است!

دلایل زیادی برای تلاش بیشتر برای استراتژی تبليغاتي در فروشگاه وجود دارد. با ده‌ها نوع تاکتیک تبليغاتي، بازاریابی در فروشگاه ها نبايد فراموش شود. با این حال، شما به بهترين سايت تبليغات فروشگاهي نیاز دارید زیرا: 

1. باید سهم بازار را افزایش دهید

اگر در مقایسه با رقبای اصلی خود سهم بازار کمتری دارید، پس درآمد کمتری خواهيد داشت، در اينصورت مردم برند شما را به خاطر نمی آورند یا با آن وارد معامله نمی شوند.

بیایید یک مثال واقعی را مورد بررسي قرار دهيم: ارزش بازار جهانی چیپس در سال 2019 به 30 میلیارد دلار آمریکا رسید و برند Frito-Lay’s (متعلق به PepsiCo) با بیش از 60 درصد سهم از بخش، با اختلاف زیادی در این رده پیشتاز بود. Pringles که متعلق به Kellogg’s است، تنها 8.4 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. پرینگلز چگونه می تواند سهم بازار خود را افزایش دهد؟

3 راه برای افزایش سهم بازار وجود دارد:

  • سهم بازار را از رقبا بگیرید.
  • مشتريان غیرفعال در بازار را متقاعد کنید که محصول شما را خریداری کنند.
  • یک رقیب به دست آورید.

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي  می تواند به شما کمک کند تا سهم بازار را از رقبا بگیرید. تبلیغ محصول شما در بهترين سايت تبليغات فروشگاهي به مشتریان بلاتکلیف کمک می کند تا محصول شما را به جای محصولی که توسط رقبای شما ارائه می شود، خریداری کنند. همچنین، متقاعد کردن مشتریان برای تغییر از محصول رقیب شما به محصول شما (یا حداقل امتحان کردن آن) به شما کمک می کند تا سهم بازار را افزایش دهید.

وقتی نوبت به مشتریان غیرفعال می‌رسد ، Pringles باید خرده فروشانی را که محصولاتش را نمی‌فروشند را متقاعد کند که خرید کنند. به عنوان مثال، قابل مشاهده است که چیپس های Lay’s و Frito در اکثر فروشگاه های مواد غذایی موجود هستند، در حالی که Pringle ها بیشتر توسط خرده فروشان ارائه می شوند. نحوه بازاریابی و توزیع محصول نیز ممکن است بر این امر تأثیر داشته باشد.

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي
بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

2. بازار به شدت رقابتی در بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

موضوع دیگری که امروزه وجود دارد این است که برندها و محصولات بسیار زیادی در دسترس مشتریان هستند. خريداران چگونه می توانند تصمیم بگیرند، به خصوص وقتی پا به داخل مغازه می گذارند و این همه تنوع را می بینند؟

باید بگوییم که هنگام خرید آنلاین از طريق بهترين سايت تبليغات فروشگاهي، تصمیم گیری آگاهانه آسان تر است. شما یک محدوده قیمت و 5 گوشی هوشمند مختلف برای انتخاب دارید. شما راهنماهای مختلف دارید که می توانند به شما در مقایسه ویژگی ها کمک کنند، و ویدیوهایی که نحوه استفاده از محصول را به شما نشان می دهند.

هنگامی که صحبت از کالاهای مصرفی می شود، انتخاب دشوار است. به همین دلیل است که پيدا كردن بهترين سايت تبليغات فروشگاهي ضروری است. به عنوان مثال، هنگامی که مشتری به قسمت اسپری بدن فروشگاه می رود، حداقل 10 مارک را بدون ذکر عطر و برچسب می بیند. با اتخاذ یک کمپین تبلیغاتی خوب در فروشگاه می توانید خود را از رقبا متمایز کنید.

3. افزايش ديد مشتري در بهترين سايت تبليغات فروشگاهي از محصول شما

یکی دیگر از مسائلی که می توان با بهترين سايت تبليغات فروشگاهي برطرف کرد، عدم دیده شدن آن محصول است. می‌دانید که افزایش دید محصول در زمانی که بسیاری از محصولات عالی دیگر مورد توجه خریدار است، دشوار است. اینجا موقعي است که بهترين سايت تبليغات فروشگاهي به شما کمک می کند.

به منظور افزایش دید محصول خود، باید محصول خود را جذاب کنید. برای این کار می توانید به طرح و رنگ بسته بندی تکیه کنید. بسته بندی صنعتی می تواند به شما کمک کند پروژه بسته بندی خود را برون سپاری کنید تا مطمئن شوید که محصولات شما توجه خریداران را به خود جلب می کند. همچنین، نمایشگرها و بنرهای دیجیتال می توانند به مشتریان کمک کنند ابتدا محصول شما را ببینند، که منجر به دید کلی بهتر برند می شود.

4. افزايش فروش با بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي می تواند به شما در افزایش درآمد کمک کند. به عنوان مثال، تبلیغات درون فروشگاهی باعث می شود مردم قبل از رد شدن از فروش عالی دوباره فکر کنند. برای افزایش فروش متقابل می توانید از تبلیغات درون فروشگاهی بهره مند شوید.

5. كوويد 19

كوويد 19 تأثیر زیادی بر خرده‌فروشان و برندهایی دارد که منحصراً در فروشگاه‌ها می‌فروشند. در حالی که تجارت الکترونیک شکوفا می شود، مغازه ها هر روز ضرر می کنند. برخی از کشورها حتی فروشگاه ها را بستند و تنها برخی از خواربار فروشی ها باقی ماندند که محصولات ضروری (غذا، محصولات پاک کننده، دارو) را می فروشند.

مردم از خرید در فروشگاه ها می ترسند، بنابراین بیشتر به فروشگاه های آنلاین و تحویل کالا متکی هستند. به همین دلیل است که باید تجربه مشتریان فعلی و وفادار خود را اولویت اصلی خود قرار دهید.

چه کسی به بهترين سايت تبليغات فروشگاهي نیاز دارد؟

چه کسانی می توانند بیشترین سود را از بهترين سايت تبليغات فروشگاهي ببرند؟ خوب، بازاریابی در فروشگاه برای موارد زیر مهم است:

1. برندهای FMCG

برندهای کالاهای مصرفی سریع (FMCG) آنهایی هستند که می توانند بیشترین تاثیر را در تبليغات فروشگاهي داشته باشند. جدای از تبلیغات درون فروشگاهی، که می تواند به برندها در فروش بیشتر (فروش یک محصول گرانتر و مشابه) و فروش متقابل (فروش سایر محصولات مکمل) کمک کند، بهترين سايت تبليغات فروشگاهي می تواند به آنها کمک کند تا محصول خود را به طور موثر برای مصرف کنندگان تبلیغ کنند.

برندهای FMCG از بهترين سايت تبليغات فروشگاهي به طرق مختلف از جمله افزایش درآمد و سهم بازار سود خواهند برد. همچنین آگاهی از برند نقش مهمی دارد زیرا اینگونه است که مصرف کنندگان به مشتریان وفادار تبدیل می شوند.

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي
بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

2. خرده فروشان

خرده فروشان باید تجربه شگفت انگیزی را به مشتریان خود ارائه دهند و بهترين سايت تبليغات فروشگاهي می تواند به آنها در انجام این کار سخت کمک کند. انتظارات مشتریان هر سال در حال افزایش است. با توجه به این واقعیت که پلتفرم‌های تجارت الکترونیک تمایل دارند تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهند زیرا می‌توانند داده‌های کاربران را جمع‌آوری کنند و دقیقاً آنچه را که می‌خواهند بیابند.

یکی از تاکتیک های تبليغاتي درون فروشگاهی که می تواند کمک کننده باشد، وای فای رایگان است. مشتریان باید وارد سیستم شوند و خرده فروشان می توانند داده های آنها را جمع آوری کنند. به این ترتیب، آنها می‌دانند علایقشان چیست و حتی می‌توانند آن‌ها را در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال خود مورد هدف قرار دهند.

3. آژانس های بازاریابی در فروشگاه

ناگفته نماند که آژانس های تبليغاتي که بر بازاریابی آفلاین مانند تبلیغات درون فروشگاهی تمرکز دارند، دسته دیگری هستند که می توانند از این نوع تبلیغات بهره مند شوند.

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي باید با روندها همگام باشد و بهترین خدمات خود را به خرده فروشان و برندها ارائه دهد. با این حال، در حالی که بازار آنلاین پر از راه حل های نوآورانه است، اکثر راه حل های بازاریابی آفلاین فاقد خلاقیت هستند.

مزایای اصلی استفاده از بهترين سايت تبليغات فروشگاهي چیست؟

تبليغات فروشگاهي زمانی که به درستی انجام شود مزایای زیادی به همراه دارد. همه چیز در مورد فروش و افزایش سهم بازار نیست، بلکه بیشتر از اينها است.  برخی از مهمترین مزایای استفاده از بهترين سايت تبليغات فروشگاهي عبارتند از:

1. ارتباطات واقعی

به عنوان مثال، شما یک تبلیغ آنلاین در فیس بوک می بینید، روی لینک کلیک می کنید و یک محصول را خریداری می کنید، اما چه چیزی باعث می شود که دوباره بخواهید یک محصول را از آن فروشگاه خریداری کنید؟ تبليغات است یا طريقه تحویل؟ آیا این محصول کپی است یا اورجينال است که دریافت کرده اید؟

مردم باید با برندها قبل از خرید ارتباط برقرار کنند، محصولات را احساس و لمس کنند. 72 درصد از مشتریان تجربه در فروشگاه را مهمترین روش خرید می دانند.

2. نقاط تماس متعدد

اینترنت مکانی واقعاً شلوغ برای یک برند است تا پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. مشتریان هر روز با تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف بمباران می‌شوند، اما وقتی وارد یک فروشگاه فیزیکی می‌شوند، به نظر می‌رسد تبلیغات متوقف می‌شود یا آنقدر کسل‌کننده است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

در عصر تجارت الکترونیک، برای ارائه در هر نقطه تماس باید در بازاریابی درون فروشگاهی سرمایه گذاری کنید. از آنلاین تا آفلاین، از رایانه‌هایشان گرفته تا سبد خرید فیزیکی‌شان، برندها و خرده فروشان باید اطمینان حاصل کنند که در هر مرحله و در هر کانال با کمک خرده فروشی همه کانال به مشتریان خود نزدیک هستند .

3. داستان خود را بگویید

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي به شما این فرصت را می دهد که داستان برند خود را بگویید و به مشتریان اجازه دهید با آن داستان ارتباط برقرار کنند. در حالی که بیشتر بر این باورند که داستان سرایی فقط برای فضای آنلاین است، مغازه ها نيز از اين ويژگي برخوردار هستند.

به عنوان مثال، با بهترين سايت تبليغات فروشگاهي شما این فرصت را دارید که نشان دهید که برند شما دوستدار محیط زیست است. امروزه، مشتریان تمایل به خرید محصولات زیست محیطی دارند که از سیاره محافظت می کنند. با یک کمپین تبلیغاتي، می توانید نشان دهید که چگونه برند شما بر پایداری و محصولات زیستی تمرکز می کند.

در سطح جهانی، بیش از یک سوم (40٪) از پاسخ دهندگان ، مصرف کنندگان هدفمند هستند که برندها را بر اساس میزان هماهنگی آنها با باورهای شخصی خود انتخاب می کنند. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای محصولاتی را انتخاب می کنند که سازگار با محیط زیست، شفاف و مطابق با ارزش های آنها باشد.

4. مشتریان بلاتکلیف را جذب کنید

آمار نشان می دهد که 70 درصد مشتریان خرید نهایی خود را در فروشگاه ها به صورت حضوري و نه آنلاین، انجام می دهند. آنها ممکن است محصولات را به صورت آنلاین جستجو کنند، نظرات را بخوانند، با برندها در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند، اما همچنان به مغازه ها می روند و از آنجا خرید می کنند.

هنگامی که آنها در فروشگاه هستند، محصولات مورد نیاز خود را از برندهای مختلف مشاهده می کنند. قفسه هایی پر از محصولات متنوع وجود دارد، پس چرا آنها خريد خود را از سايت شما انجام نمي دهند؟ ساده است: با کمپین تبلیغاتی خود در بهترين سايت تبليغات فروشگاهي توجه آنها را به خود جلب كنيد!

همچنین به این فکر کنید که چند نفر فقط برای نگاه کردن به اطراف و سرگرمی خود به خرید می روند. این افراد برای خرید یک محصول خاص آنجا نیستند، آنها آنجا هستند تا ببینند چه چیزی جدید است. می توانید با تبلیغات جدید در بهترين سايت تبليغات فروشگاهي آنها را به سمت خود جذب كنيد.

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي
بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

5. به مشتریان آموزش دهید

می توانید از بهترين سايت تبليغات فروشگاهي برای آموزش مشتریان خود نیز استفاده کنید. هنگامی که مشتریان وارد فروشگاه شما می شوند، این فرصت را دارید که تکه ای از دنیای خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، بیایید بگوییم که شما برندی هستید که روغن آفتابگردان می فروشید. یک بنر ساده یا تیغه راهرو که در آن توضیح می دهید چرا برای مردم مهم است که از دور ریختن روغن در فاضلاب اجتناب کنند، نشان می دهد که شما به سیاره زمین و ایمنی مشتریان خود اهمیت می دهید.

6. اهرم خرید ضربه ای

بهترين سايت تبليغات فروشگاهي می تواند به شما کمک کند تا از خرید فوری استفاده کنید.

آیا می‌دانستید که بیش از 40 درصد مشتریانی که از فروشگاه‌ها به صورت حضوري خرید می‌کنند، بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده‌اند خرج می‌کنند؟

این فرصتی است که مردم را متقاعد کنید تا محصولات شما را به همراه آنچه در لیستتان است خریداری کنند.

اکنون که دیدیم بهترين سايت تبليغات فروشگاهي چیست و چگونه می‌تواند کمک کند، بیایید عمیق‌تر کاوش کنیم و دریابیم که ابزارها و تاکتیک‌های اصلی تبليغات فروشگاهی که می‌توانید برای رشد نام تجاری یا کسب‌وکار خود استفاده کنید، چیست.

تبليغات فروشگاهي به چه معناست؟

تبليغات فروشگاهي نوعی بازاریابی است که در فروشگاه های مختلف انجام می شود. تبليغات فروشگاهي به تبلیغ محصولات و ارائه یک تجربه عالی برای مشتری و خریداران کمک می کند. این نوع تبليغات بر تعامل با مشتریان برای ارائه یک تجربه شخصی در طول خرید متمرکز است.

چرا به بهترين سايت تبليغات فروشگاهي نیاز دارید؟

برندهای کالاهای مصرفی و خرده فروشان به طور یکسان باید بر ارائه بهترین ها برای مشتریان خود تمرکز کنند، اما با توجه به انواع مختلف پیام های تبلیغاتی که مشتریان را بمباران می کنند، چگونه برند شما در کانون توجه قرار می گیرد؟ با یک استراتژی تبليغاتي اين امر ممكن است!
دلایل زیادی برای تلاش بیشتر برای استراتژی تبليغاتي در فروشگاه وجود دارد. با ده‌ها نوع تاکتیک تبليغاتي، بازاریابی در فروشگاه ها نبايد فراموش شود.

مزایای اصلی استفاده از بهترين سايت تبليغات فروشگاهي چیست؟

1. ارتباطات واقعی
2. نقاط تماس متعدد
3. داستان خود را بگویید
4. مشتریان بلاتکلیف را جذب کنید
5. به مشتریان آموزش دهید
6. اهرم خرید ضربه ای

10 دیدگاه برای “بهترين سايت تبليغات فروشگاهي

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغات فروشگاهي - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    در این مقاله، برخی از بهترین راه‌ها را برای شما مرور می‌کنیم تا تبديل به بهترين سايت تبليغات فروشگاهي شويد.

  3. benjamin گفته:

    اگر یک کسب و کار قدمی دارید حتما بازار را می شناسید با این حال، استراتژی های هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین شما می تواند کمک های گسترده ای می کنددر این مقاله، برخی از بهترین راه‌ها را بررسی می شود تا تبديل به بهترين سايت تبليغات فروشگاهي شود واقعا عالی و بی نظیر است

  4. Parham گفته:

    می توانید از بهترين سايت تبليغات فروشگاهي برای آموزش مشتریان خود نیز استفاده کنید. هنگامی که مشتریان وارد فروشگاه شما می شوند، این فرصت را دارید که تکه ای از دنیای خود را با آنها به اشتراک بگذارید مطالب بسیار کامل بود

  5. Nazanin heshmati گفته:

    فروشگاه شما باید برترین ویترین را نسبت به رقبا داشته باشد تا شما بتوانید موفق شوید ، در حیطه سایت نیز این گوضوع صدق میکند شما باید برترین سایت تبلیغات را انتخاب کرده و علاوه بر ان برترین ویترین یا در واقع تولید محتوا را داشته باشید زیرا از این طریق به مخاطب نشان داده میشوید

  6. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات فروشگاهی
    برندهای کالاهای مصرفی سریع (FMCG) آنهایی هستند که می توانند بیشترین تاثیر را در تبليغات فروشگاهي داشته باشند. جدای از تبلیغات درون فروشگاهی، که می تواند به برندها در فروش بیشتر (فروش یک محصول گرانتر و مشابه) و فروش متقابل (فروش سایر محصولات مکمل) کمک کند، بهترين سايت تبليغات فروشگاهي می تواند به آنها کمک کند تا محصول خود را به طور موثر برای مصرف کنندگان تبلیغ کنند

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبليغات فروشگاهي نوعی بازاریابی است که در فروشگاه های مختلف انجام می شود. تبليغات فروشگاهي به تبلیغ محصولات و ارائه یک تجربه عالی برای مشتری و خریداران کمک می کند. این نوع تبليغات بر تعامل با مشتریان برای ارائه یک تجربه شخصی در طول خرید متمرکز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *