استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

می دانید جذب مشتری چقدر سخت است و باید برای آن تلاش کنید. صدها کار وجود دارد که شما و کارمندانتان باید انجام دهید تا مطمئن شوید که مشتریان از فروشگاه بازدید می کنند و خوشحال به خانه می روند. براي اين كار نيازمند استراتژي هايي هستيم كه ما آنها را به عنوان استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي براي شما جمع آوري كرده ايم.

کدام استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي ارزش وقت و سرمایه گذاری را دارد؟

چه شرکت فروشگاه شما تازه راه‌اندازی شده باشد و چه به نقطه‌ای رسیده است که یک پایگاه مشتری تثبیت شده داشته باشد، مهم است که با جدیدترین روندها و استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي برای کسب‌وکار خود به‌روز باشید. ساختار و در نهایت راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک یک دستاورد مهم برای برند شما است. بنابراین، سرمایه گذاری در ساختار وب سایت موثر و از مهم ترين استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي است.

اگر علاقه مند به یافتن بهترین روش های آزمایش شده و واقعی و همچنین جدیدترین استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي هستید، به نكات زیر توجه کنید.

استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي در توليد محتوا

ابتدا، محتوای آموزنده و مفيد براي مخاطب را به صفحات اصلی سایت خود اضافه کنید؛ صفحه اصلی، درباره سايت، سیاست ها (ضمانت ها، حمل و نقل، و غیره).

پس مهم است که محتوای محصول فروشگاه آنلاین خود را پر کنید. با تک تک محصولات شروع کنید و بر اساس پرفروش ترین ها یا پردرآمدترین ها اولویت بندی کنید و توضیحات منحصر به فردی بنویسید. فقط به زباني نرم صحبت کنید. توضیح دهید که چیست، چرا بهتر است و ویژگی های کلیدی آن كدام موارد است.

همچنین صفحات را دسته بندی کنید. اینها همچنین فرصت عالی سئو را فراهم می کنند. دسته بندي جایی است که می‌توانید یک نوع محصول را توضیح دهید (مثلاً کفش‌های ورزشی مردانه) و مسیرهایی را برای محصولات دیگر ارائه دهید تا به کاربر کمک کنید آنچه را که به دنبالش است پیدا کند. قرار دادن قسمت پرسش‌های متداول اغلب در صفحات دسته‌بندی برای پاسخ به سؤالات مربوط به آن بخش مفید هستند (مثلاً «نحوه انتخاب کفش‌های ورزشی مردانه»)

در سايت خود (به عنوان مثال، سايت فروش کفش)، پست های وبلاگی را منتشر کنید که ضمن اطلاع رسانی به طرفداران فعلی، مخاطبان جدیدی را جذب کند.

محتوای غنی را نیز به وب سایت خود اضافه کنید. در تجارت الکترونیک، نسخه ی نمایشی محصول یا ویدیوهای توضیح دهنده عالی هستند.

1. محتوای اصلی تولید کنید

اولین قدم در راه اندازی یک سايت تبليغات فروشگاهي، ایجاد محتوا برای آن است. ایجاد محتوای باکیفیت و اصلی شما را برای موفقیت آماده می‌کند، زیرا با مشتریان شما طنین‌انداز می‌شود به گونه‌ای که باعث می‌شود آنها بخواهند با شما تعامل داشته باشند، از شما خرید کنند و دوستان خود را به شما معرفي کنند.

تبلیغ محتوای اصلی یک راه عالی برای یک بیانیه، ایجاد یک ایده متقاعد کننده و نشان دادن اثری در ذهن مخاطب است. خط باریکی بین محتوایی که کاربران را درگیر می کند و محتوایی که آنها را منصرف می کند وجود دارد.

چرا یک قدم اضافی برندارید، کمی بيشتر تلاش نکنید و چیزی خلق نکنید که واقعاً قانع کننده باشد؟ این یکي از استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي با تأثیر پایدار است.

2. بهینه كردن طرح وب سایت تجارت الکترونیک خود

پس از راه‌اندازی یا طراحی مجدد سایت تجارت الکترونیک، مهم است که طرح‌بندی، زبان و مکان عناصر تبدیل وب‌سایت خود را آزمایش کنید. وقتی مشتریان از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، می‌خواهند مطمئن شوند که بررسی آن آسان و ساده است، اینکه آنها به طور طبیعی تمایل به خرید محصولات شما دارند، و اینکه نحوه انجام این کار کاملاً روشن باشد، براي آنها مهم است.

شما باید زبان نمایش داده شده در صفحات محصول، زبان عناصر تبدیل و حتی قرارگیری استراتژیک نمادها و عناصر را آزمایش کنید. برای این کار می توانید از روش های مختلف تست قابلیت استفاده استفاده کنید.

یکی از ابزارهای بسیار مفید، نرم افزار Heatmap Mouseflow است که الگوهای ارزشمندی را در رفتار مشتری در وب سایت شما نشان می دهد. یکی از محبوب‌ترین نقشه‌های آنها ، نقشه حرارتی حرکت است كه جذاب‌ترین بخش‌های وب‌سایت شما را بر اساس داده‌های حرکت بازدیدکنندگان نشان می‌دهد.

با یک راهنمای رنگی، Mouseflow به شما می گوید که مشتریان شما بیشترین زمان و کمترین زمان را در کجا می گذرانند! اگر ناحیه خاصی از صفحه شما توجه بیشتری را به خود جلب می کند، باید عناصر تبدیل خود را به مناطق جذاب تر منتقل کنید تا نرخ کلیک را افزایش دهید .

استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي
استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

3. بازاریابی محتوا يك از مهمترين استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک مناسب می تواند توجه مثبت، تعامل و تبدیل های پایدار بیشتری را به گونه ای جلب کند که هیچ روش بازاریابی دیگری نمی تواند. با ایجاد و تبلیغ محتوای اصلی، اطمینان حاصل می کنید که مخاطبان شما اطلاعات جدیدی را که برای آنها اهمیت دارد به طور مداوم دریافت می کنند.

محتوای وب سایت شما، مانند آنچه در بالا ذکر شد، شامل صفحه اصلی، صفحات دسته بندی، صفحات محصول و موارد مشابه است. از سوی دیگر بازاریابی محتوا،  محتوایی است که به طور خاص برای جذب مشتریان طراحی شده و برای جلب توجه آنها تبلیغ می شود.

با تیم خود هم انديشي کنید تا لیستی از انواع مختلف محتوایی که می خواهید ایجاد کنید، فراهم کنید. این می تواند پست های وبلاگ، ویدئوها و خبرنامه ها باشد. همچنین، مطمئن شوید که از بودجه بازاریابی خود با مشورت با کارشناسان استفاده می کنید و در صورت لزوم کار را برون سپاری می کنید.

4. بهینه سازی برای موبایل

کاملاً ضروری است که مطمئن شوید وب سایت شما به هر مدل کاربری پاسخگو است. کاربران موبایل شروع به تسلط بر دریای استفاده از اینترنت، به ویژه در تجارت الکترونیک کرده‌اند، و مهم است که نیازهای آنها را برآورده کنیم تا تجربه کاربری (UX) خوبی برای همه فراهم کنیم.

اطمینان حاصل کنید که آنچه را که مشتري ها انتظار دارند ارائه می دهید و برای بهبود وب سایت خود سرمایه گذاری می کنید تا کاملاً پاسخگو باشد. استراتژی‌های UX اغلب ضروری‌ترین استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي هستند که می‌توانید داشته باشید.

همچنین می‌توانید از استراتژي هاي تبليغات موبایلی برای هدف قرار دادن کاربران خاص تلفن همراه استفاده کنید. یکی از محبوب ترین گرایش های تبليغاتي، هدف گذاری جغرافیایی نام دارد که برای کاربران موبایل بر اساس موقعیت مکانی آنها تبلیغ می کند. این تکنیک شما را قادر می سازد تا با مشتریانی که در فاصله خاصی از کسب و کار شما هستند ارتباط برقرار کنید و انگیزه ای را برای آنها فراهم کنید تا در آنجا خرید کنند.

سپس، از نقشه های حرارتی جغرافیایی برای بررسی اثربخشی کمپین های منطقه ای خود استفاده کنید. شما حتی می‌توانید از این نقشه‌های حرارتی جغرافیایی برای تعیین استراتژی مناطقی که باید هدف قرار دهید، استفاده کنید.

اگر به منطقه جدیدی می روید، بازاریابی چند زبانه را در نظر بگیرید تا با شرایط خود با مخاطب صحبت کنید.

5. واقعیت مجازی را هدف قرار دهید

هدف قرار دادن فناوری واقعیت مجازی (VR)  یکي از استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي پرطرفدار است که کاربران را به روشی جدید و هیجان انگیز جذب می کند. مردم در حال عادت کردن به این فناوری هستند و هنوز تحت تأثیر تبلیغات قرار نگرفته اند یا به آن عادت نکرده اند.

مخاطبان هدف شما برای این رسانه‌ها بسیار دقیق خواهند بود، زیرا این کاربران بخشی از جمعیتي هستند که همیشه آخرین فناوری را در دست دارند، با روندها به‌روز می‌شوند.

اگرچه ایجاد کمپین‌هایی که برای این فناوری‌ها طراحی شده‌اند می‌تواند پرهزینه باشد، اما رویکرد درست می‌تواند ارزش سرمایه‌گذاری اولیه را داشته باشد، زیرا مخاطب فیلتر شده احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به خريدار را دارد.

قبل از سرمایه گذاری مطمئن شوید که فناوری های مجازي VR برای مخاطبان شما آشنا هستند.

6. شخصی سازی کنید

مصرف کنندگان به بازیگر قدرتمند صنعت تبليغات تبدیل شده اند. این بدان معناست که کسب و کار شما باید به روشی منحصر به فرد برجسته شود. به همین دلیل، سفارشی کردن تجربه کاربری برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان، مهم‌تر از همیشه است. این به همان اندازه که یکي از استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي است، بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیک شما است.

با صرف زمان برای یادگیری در مورد مشتریان خود، تلاش های خود را شخصی کنید. مردم وقتی احساس خاص بودن می‌کنند، آن را دوست دارند، و اگر مطمئن شوید که نکات شخصی مانند خطاب مشتریان با نام، اشتراک‌گذاری ویدئوها و تصاویر کارمندانتان، و شفاف بودن در مورد فرآیندها و رویه‌های شرکت خود را اضافه کنید، از مزایای یک پایگاه مشتری وفادار بهره‌مند شويد. همه اینها بر “چهره کسب و کار” شما اثر مي گذارد.

استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي
استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

7. هدف گذاری مجدد

مشتریانی که قبلاً به وب سایت شما علاقه نشان داده اند به احتمال زیاد خرید بعدی خود را نيز از شما انجام می دهند.

هدف‌ گذاري مجدد تکنیکی است که مشتریانی را که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند را ردیابی می‌کند و زماني که در حال مرور اینترنت با هدف بازگشتن به وب‌سایت شما هستند، تبلیغات را به آنها نشان می‌دهد. هنگامی که این بازدیدکنندگان دوباره وارد وب سایت شما می شوند، احتمال خرید آنها بسیار بیشتر است.

برای مدیریت مؤثر کمپین هدف‌ گذاري مجدد، مطمئن شوید که تبلیغات شما تا حد امکان خاص باشد. آیا مشتری به محصول خاصی نگاه می كند؟ اطمینان حاصل کنید که تبلیغات نمایش داده شده به آنها تبلیغات آن محصول خاص است و به صفحه محصول پیوند داده می شود. درست مانند تبليغات بهینه برای موتورهای جستجو (SEO) و پرداخت به ازای کلیک (PPC)، نمایش اطلاعاتی که کاربر در جستجوی آن است در لحظه ای که روی تبلیغ شما کلیک می کند بسیار مهم است.

اگرچه به دلیل از بین رفتن کوکی‌های ردیابی شخص ثالث، هدف‌ گذاري مجدد دشوارتر می‌شود، اما هنوز فرصتی برای تعقیب وجود دارد.

رعايت استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي راه حل نهایی

سايت تبليغات فروشگاهي آهنربای نهایی مشتری برای فروشگاه ها است. در حالی که به نظر می رسد پلتفرم های تجارت الکترونیک همیشه یک قدم جلوتر هستند، فروشگاه ها می توانند تجربیات شگفت انگیزی را در محل فروش به مشتریان خود ارائه دهند. این مزیت اصلی استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي است: این استراتژي ها زمانی اتفاق می‌افتند که مشتری درگیر و آماده خرید باشد، برخلاف استراتژي هاي بازاریابی دیجیتال که ممکن است خیلی مخرب باشد.

در این صفحه، همه چیزهایی را که در مورد استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي باید بدانید، از دانش اولیه تا بهترین نمونه های تبليغات فروشگاهی، پیدا خواهید کرد.

حضور در فروشگاه

چه چیزی در ذهن شما می گذرد؟ آیا آن را به عنوان یک کار سخت می بینید یا به عنوان یک كار سرگرم کننده؟

خوب، بیشتر مردم شروع به افزایش توقعات خود در هنگام خرید کرده اند. آنها نمی خواهند بیرون بروند، کالایی بخرند، یا سبد خرید خود را پر کنند و سپس به خانه بازگردند. آنها یک تجربه جديد می خواهند.

پلتفرم های تجارت الکترونیک تجربیات شگفت انگیزي را به خریداران خود ارائه می دهند. یک مثال عالی از Redbull مي زنيم. این برند به خاطر بال دادن به شما معروف است. به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند قدم را فراتر بگذارند و سفرهای شگفت انگیزی را فراهم کنند. در وب‌سایت آن‌ها، می‌توانید تجربه‌ای نفس‌گیر مانند ماجراجویی با متخصصان را انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع سفری را که دوست دارید انتخاب کنید. این یک مثال عالی از ترکیب تجربه آنلاین با تجربه آفلاین در حین ترویج هسته اصلی برند است.

کدام استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي را به کار خواهید گرفت؟

به روز بودن با آخرین روندها و استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي برای هر وب سایت تجارت الکترونیک موفق بسیار مهم است. ارائه محتوا و محصولات مرتبط، جالب و ارزشمند که واقعاً با نیازهای بازار هدف شما مطابقت داشته باشد، مهم است.

به طرق مختلف با مشتریان خود تماس بگیرید و مطمئن شوید که با تیمی از متخصصان با مجموعه مهارت های متفاوت کار می کنید. اگر به ایده‌های همه گوش دهید، ممکن است راه‌های جدیدی برای بهبود کمپین‌های فعلی و روش‌های اطلاع رسانی خود بیابید. و مانند همیشه، مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل وب سایت خود را برای بررسی روندها، بهینه سازی وب سایت خود و پیگیری نتایج خود زیر نظر دارید!

با ترکیب مناسب استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي، می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید و کسب و کار پایداری را ايجاد کنید که در طول زمان به رشد خود ادامه خواهد داد. تقویت مهارت های خود به عنوان یک مدیر بازاریابی وب سایت تجارت الکترونیک به شما کمک می کند تا سطح خود را ارتقا دهید و در بازار کار جذاب تر شوید .

استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي
استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

کارکنان فروشگاه

کارکنان شما باید همه در تکنیک های فروش پیشرفته آموزش دیده باشند و موجودی شما را به خوبی بشناسند. اگر این کار را انجام دهند، می‌توانند فروش را برای شما انجام دهند، مشتریان را به سمت محصولاتی که به دنبال آن هستند راهنمایی کنند.

کارکنانی که به خوبی آموزش دیده اند، به خصوص اگر به یک پلتفرم تجاری پیشرفته دسترسی داشته باشند که اطلاعات مشتریان را به وضوح نشان می دهد، می توانند خریدهای اضافی را شناسایی کنند، از فروش متقابل و افزایش فروش برای افزایش ارزش خرید کلی استفاده کنند.

مشارکت ها و همکاری ها

ایجاد شراکت با سایر مشاغل محلی یک راه عالی برای گسترش فروش شما است كه باعث مي شود با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید.

یکی از راه های محبوب برای ایجاد مشارکت، عرضه محصولات خود برای فروش در مشاغل مکمل است. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه حیوانات خانگی هستید و خط تولید شامپوی مخصوص سگ خود را دارید، ممکن است بتوانید با یک اداره دامپزشکی محلی شریک شوید تا ببینید.

فروش محصولات بومی راه عالی دیگری برای ایجاد روابط با دیگر کارآفرینان محلی است. اينكار می تواند فرصت های زیادی برای بازاریابی مشترک ایجاد کند. برای مثال، یک فروشگاه سلامت و تندرستی می‌تواند با یک برند عسل محلی برای ایجاد یک هدیه تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی یا یک رویداد با حمایت مشترک همکاری کند.

نتیجه پيروي از استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

شاید متوجه شده باشید که همه این استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي با یکدیگر همپوشانی دارند. بازاریابی محتوا با سئو همپوشانی دارد، ویدیوها را می توان در بازاریابی محتوا و غیره استفاده کرد. ترکیب چندین استراتژی تبليغاتي چیزی است که بالاترین سطح رشد را به همراه خواهد داشت. هر یک از این استراتژی ها با هم کار می کنند تا به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک کنند.

کدام استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي ارزش وقت و سرمایه گذاری را دارد؟

چه شرکت فروشگاه شما تازه راه‌اندازی شده باشد و چه به نقطه‌ای رسیده است که یک پایگاه مشتری تثبیت شده داشته باشد، مهم است که با جدیدترین روندها و استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي برای کسب‌وکار خود به‌روز باشید. ساختار و در نهایت راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک یک دستاورد مهم برای برند شما است.

چه چيزي باید در محتواي خود بنویسیم؟

ابتدا، محتوای آموزنده و مفيد براي مخاطب را به صفحات اصلی سایت خود اضافه کنید؛ صفحه اصلی، درباره سايت، سیاست ها (ضمانت ها، حمل و نقل، و غیره).
پس مهم است که محتوای محصول فروشگاه آنلاین خود را پر کنید. با تک تک محصولات شروع کنید و بر اساس پرفروش ترین ها یا پردرآمدترین ها اولویت بندی کنید و توضیحات منحصر به فردی بنویسید. فقط به زباني نرم صحبت کنید.

کدام استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي را به کار خواهید گرفت؟

با ترکیب مناسب استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي، می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید و کسب و کار پایداری را ايجاد کنید که در طول زمان به رشد خود ادامه خواهد داد. تقویت مهارت های خود به عنوان یک مدیر بازاریابی وب سایت تجارت الکترونیک به شما کمک می کند تا سطح خود را ارتقا دهید و در بازار کار جذاب تر شوید .

8 دیدگاه برای “استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغات فروشگاهي - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    براي اين كار نيازمند استراتژي هايي هستيم كه ما آنها را به عنوان استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي براي شما جمع آوري كرده ايم.

  3. benjamin گفته:

    می دانید جذب مشتری چقدر سخت است و باید برای آن تلاش کنید. صدها کار وجود دارد که شما و کارمندانتان باید انجام دهید تا مطمئن شوید که مشتریان از فروشگاه بازدید می کنند و خوشحال به خانه می روند. براي اين كار نيازمند استراتژي هايي هستيم كه ما آنها را به عنوان استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي براي شما در این مقاله به خوبی لیان شده است n

  4. Parham گفته:

    اگرچه به دلیل از بین رفتن کوکی‌های ردیابی شخص ثالث، هدف‌ گذاري مجدد دشوارتر می‌شود، اما هنوز فرصتی برای تعقیب وجود دارد. مطالب بسیار کامل بود

  5. Nazanin heshmati گفته:

    برای پیشی گرفتن از رقبای خود شما نیازمند برنامه دقیق و استراتژی های هدفمند هستید که با مطالعه این مطلب و جمع اوری اطلاعات تا حد زیادی میتوانید به موقعیت دلخواه خود برسید

  6. berlin گفته:

    در استراتژی های سايت تبلیغات فروشگاهی
    کاملاً ضروری است که مطمئن شوید وب سایت شما به هر مدل کاربری پاسخگو است. کاربران موبایل شروع به تسلط بر دریای استفاده از اینترنت، به ویژه در تجارت الکترونیک کرده‌اند، و مهم است که نیازهای آنها را برآورده کنیم تا تجربه کاربری (UX) خوبی برای همه فراهم کنیم.

    اطمینان حاصل کنید که آنچه را که مشتري ها انتظار دارند ارائه می دهید و برای بهبود وب سایت خود سرمایه گذاری می کنید تا کاملاً پاسخگو باشد. استراتژی‌های UX اغلب ضروری‌ترین استراتژي هاي سايت تبليغات فروشگاهي هستند که می‌توانید داشته باشید

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ابتدا، محتوای آموزنده و مفيد براي مخاطب را به صفحات اصلی سایت خود اضافه کنید؛ صفحه اصلی، درباره سايت، سیاست ها (ضمانت ها، حمل و نقل، و غیره).

    پس مهم است که محتوای محصول فروشگاه آنلاین خود را پر کنید. با تک تک محصولات شروع کنید و بر اساس پرفروش ترین ها یا پردرآمدترین ها اولویت بندی کنید و توضیحات منحصر به فردی بنویسید. فقط به زباني نرم صحبت کنید. توضیح دهید که چیست، چرا بهتر است و ویژگی های کلیدی آن كدام موارد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *