انواع سايت تبليغات فروشگاهي

انواع سايت تبليغات فروشگاهي

اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید، اکنون باید دریابید که چگونه کسب و کار خود را برای افراد مختلف هر چه بیشتر تبليغ کنید. اما با انواع سايت تبليغات فروشگاهي در دسترس، گم شدن در هزارتو آسان است.

تبليغات فروشگاهي

بر اساس گزارش Datareportal ، در ابتدای سال 2021، 4.66 میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود داشت که 60٪ از کل جمعیت جهان را تشکیل می دهد. افراد بیشتری نسبت به قبل می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

اینترنت به بهترین مکان برای اتصال گسترده ترین پایگاه مشتری به محصولات یا خدمات شما تبدیل شده است. زمان آن فرا رسیده است که راه هایی را برای دستیابی به آنها در بسیاری از کانال های آنلاین موجود ابداع کنید.

اگرچه برخی از مشاغل هنوز از این روش های سنتی استفاده می کنند، اما انواع سايت تبليغات فروشگاهي به طور پیوسته در حال پیشرفت و محبوبیت است. این یک راه آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر برای ایجاد آگاهی از برند و هدایت ترافیک به سمت کسب‌وکارتان است.

دلایل قانع کننده زیادی برای حرکت به سمت تبليغات دیجیتال وجود دارد. این نوعی بازاریابی درونگرا است، به این معنی که به جای جستجوی مشتریان، آنها می توانند شما را جستجو کنند.

بازاریابی سنتی نیز بر اساس مکان محدود می شود. دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که به بازار هدف مناسب دست پیدا کنید و آگاهی از برند را به تعداد زیادی از مردم گسترش دهید.

از سال 2019، گزارش های Statista نشان می دهد که 1.92 میلیارد نفر کالا و خدمات را به صورت آنلاین خریداری کرده اند. در سال 2022، انتظار می رود که این تعداد به 2.14 میلیارد افزایش یابد.

انواع سايت تبليغات فروشگاهي

در دنیای پرشتاب فناوری، شما باید جلوتر از ديگران باشید؛ به خصوص اگر یک سايت تبليغات فروشگاهي دارید که در فضای آنلاین قرار دارد. درست مانند بسیاری از انواع مشاغل تجارت الکترونیک، انواع سايت تبليغات فروشگاهي نیز برای استفاده وجود دارد. و اگر از جدیدترین روش های دیجیتال مارکتینگ استفاده نمی کنید، شانس خوبی برای رقابت با ديگران براي شما وجود ندارد. بیایید به محبوب ترین انواع سايت تبليغات فروشگاهي آنلاین بپردازیم.

1. انواع سايت تبليغات فروشگاهي در رسانه های اجتماعی

گزارش 2021 Datareportal نشان داد که 4.2 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد كه بیش از 53٪ از جمعیت جهان را شامل مي شود. این برای شما و تیم تبليغاتي شما چه معنایی دارد؟

رسانه های اجتماعی تعداد زیادی خريدار را ارائه می دهند که می توانید آنها را به مشتري خود تبدیل کنید. حتماً حضور برند خود را در پلتفرم های محبوبی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و پینترست پررنگ و فعال كنيد.

اگر در سطح بین المللی تجارت می کنید، WeChat و QQ Tenecent را که در چین محبوب هستند فراموش نکنید.

شما می توانید از طریق این پلتفرم های رسانه های اجتماعی از مزایای تبليغات رایگان استفاده کنید. فالوور جذب کنید، برای ایجاد وفاداری به برند مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنید، یا از برچسب‌هایی روی عکس‌های محصول استفاده کنید که بازدیدکنندگان را مستقیماً به سبد خرید هدایت می‌کند.

همچنین می توانید تبلیغات پولی را در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید. شما مخاطبان هدف خود را انتخاب می کنید و سپس تبلیغات شما در فید رسانه اجتماعی مشتری مناسب نمایش داده می شود.

2. محتواي انواع سايت تبليغات فروشگاهي

محبوبیت محتواي انواع سايت تبليغات فروشگاهي افزایش یافته است زیرا كه به طور موثر می تواند ترافیک را براي سايت شما ایجاد کند. محتوای خوب وب سایت با پست های وبلاگ با کیفیت بالا و جذاب به بازدیدکنندگان آموزش هاي مفيدي می دهد. همچنین از فراخوان برای اقدام به تشویق خوانندگان به کاوش در محصولات شما یا ثبت نام در لیست های ایمیل استفاده می کند.

استراتژی محتواي انواع سايت تبليغات فروشگاهي شامل تبلیغات مستقیم یا تبلیغ محصول نمی شود. اما می تواند مشتریان را در جستجوي خریدار هدایت کند .

برای موفقیت در بازاریابی محتوا، باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید که بهینه سازی موتور جستجوی وبلاگ شما را بهبود بخشد. سئوی خوب خوانندگان را به وب سایت شما می آورد، اما شما همچنین باید مقالات ارزشمندی را برای حفظ مخاطبان خود و ایجاد وفاداری مشتری ایجاد کنید.

انواع سايت تبليغات فروشگاهي
انواع سايت تبليغات فروشگاهي

3. انواع سايت تبليغات فروشگاهي وابسته به تجارت الکترونیک

بازاریابی وابسته یک گزینه عالی برای تجار با فروشگاه های تجارت الکترونیک است. شما با یک سازنده محتوا ارتباط برقرار می کنید که مخاطبان ثابتی دارد و آنها پیوندهایی به محصولات شما دارند. در مقابل، زمانی که شخصی از آن “پیوند وابسته” برای خرید از وب سایت شما استفاده می کند، سازنده کمیسیون دریافت می کند.

به عنوان مثال، آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین در جهان است . برنامه Amazon Associates بر تولیدکنندگان محتوا سرمایه گذاری می کند که مخاطبان خود را به میلیون ها محصول در آمازون هدایت می کنند. هیچ هزینه اولیه ای برای آمازون وجود ندارد، زیرا آنها فقط زمانی پرداخت می کنند که فروش انجام شود.

4. بازاریابی موتورهای جستجو

موتور جستجو ابزاری مبتنی بر وب است که به کاربران کمک می کند اطلاعات را در وب پیدا کنند. گوگل، بینگ و یوتیوب محبوب ترین گزینه ها هستند. بازاریابی موتورهای جستجو شامل بهبودهایی در وب سایت شما می شود که رتبه شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو افزایش می دهد.

بازاریابی موتورهاي جستجو شامل SEO و تبلیغات پولی است که دید را بهبود می بخشد و ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد . تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) از طریق گوگل ادوردز یک گزینه محبوب برای بازاریابان است که مایلند برای رسیدن به بالاترین سطح پول خرج کنند.

5. بازاریابی ایمیلی

همانطور که کسب و کار خود را ایجاد می کنید، یافتن راه هایی برای رشد لیست ایمیل خود ضروری است. از محتوای رایگان مانند پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی یا وبینارها برای تشویق کاربران به ثبت نام استفاده کنید. همانطور که رشد می کنید، می توانید اطلاعات تماس مشتریان خوشحال را نیز جمع آوری کنید.

بازاریابی ایمیلی می تواند راهی فوق العاده برای ارسال پیشنهادات ویژه برای افزایش فروش یا اعلام محصولات جدید باشد. با این حال، بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ نیز می توانند به صورت استراتژیک برای هدف قرار دادن مشتریان بر اساس جایی که در جستجوي خريد هستند مورد استفاده قرار گیرند.

نکات مهم برای انواع سايت تبليغات فروشگاهي

اکنون که برخی از محبوب ترین انواع سايت تبليغات فروشگاهي را پوشش داده ایم، در اینجا چند نکته برای به حداکثر رساندن بازده شما آورده شده است.

  • یک برنامه تشویقی برای مشتریان وفادار ایجاد کنید: به مشتریان بلندمدت خود از طریق تخفیف ها و پیشنهادات پاداش دهید و آنها را تشویق کنید تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.
  • توصیفات را در وب سایت خود منتشر کنید : مهم نیست که در مورد محصولات خود چه می گویید، مشتریان بیشتر از شرکت ها به مشتریان دیگر اعتماد دارند. توصیه ها می توانند با افزایش اعتماد به برند شما، روند خرید را تسهیل کنند.
  • از چت‌های آنلاين استفاده کنید: چت‌های آنلاين به بازدیدکنندگان وب‌سایت شما این امکان را می‌دهد تا به سؤالاتی که در ذهن دارند، پاسخ دهند. چت بات ها همچنین می توانند بار تیم های خدمات مشتری را کاهش دهند.
  • روی طراحی وب سایت کاربرپسند سرمایه گذاری کنید: اگر وب سایت شما کاربرپسند نباشد، بازدیدکنندگان شما از سايت شما گذر خواهند کرد و تمام تبليغات شما بیهوده خواهد بود. بدون توجه به دستگاهی که کاربر دارد، وب سایت شما باید به راحتی قابل مشاهده باشد.
  • از تاکتیک هایی استفاده کنید که اعتماد را افزایش می دهد: به مشتریان خود دلیلی برای رها کردن سبد خريدشان ندهید. یک سیاست بازگشت مستقیم، ضمانت بازگشت پول و قیمت شفاف ارائه دهید.
  • یک برنامه ارجاع معرفی کنید: مشتریان خود را تشویق کنید تا دوستان و خانواده خود را با تخفیف محصول، اعتبار فروشگاه یا هدایای رایگان معرفی کنند. برنامه های ارجاع عامل مهمی در موفقیت غول های تجارت الکترونیک مانند PayPal، Dropbox و Airbnb بوده اند.

استفاده از رسانه های اجتماعی براي تبليغات فروشگاهي

وقتی صحبت از تبليغات فروشگاهي و رسانه های اجتماعی می شود، سه پلتفرم وجود دارد که باید به طور جدی در نظر بگیرید: فیس بوک، اینستاگرام و پینترست. اینها مشتری محورترین شبکه ها هستند که آنها را برای بازرگانان ایده آل می کند.

انواع سايت تبليغات فروشگاهي
انواع سايت تبليغات فروشگاهي

فیس بوک در تبليغات فروشگاهي

واقعیت این است: اگر شما برندی هستید که می‌خواهید در فیسبوک بیشتر دیده شوید، باید هزینه آن را بپردازید. مدتی است که اين شبکه اجتماعی در حال کاهش دسترسی برندها بوده است، اما در سال 2022، می‌توان انتظار داشت که حضور کسب‌وکارها حتی بیشتر کاهش یابد.

خود مارک زاکربرگ گفته است که تغییراتی را در News Feed برای اولویت‌بندی محتوای دوستان، خانواده و گروه‌ها اعمال خواهد کرد، بنابراین صفحات تجاری باید بيشتر تلاش تا در معرض دید قرار گیرند.

کاری که می توانید برای رقابت انجام دهید در اینجا آمده است:

یک گروه فیس بوک راه اندازی کنید؛ فیس بوک به شما امکان می دهد برای کسب و کار یا برند خود گروه ایجاد کنید. گروه‌های فیس‌بوک را به‌عنوان باشگاه‌ها یا جوامعی در نظر بگیرید که بیشترین مشتریان و طرفداران شما می‌توانند در آن جمع شوند.

در حالی که می توانید در مورد محصولات و تجارت خود صحبت کنید، هدف اصلی از داشتن یک گروه فیس بوک این است که به مشتریان خود اجازه دهید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. اينجا جایی برای تبلیغ کسب و کار شما نیست.

اینستاگرام در تبليغات فروشگاهي

با بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه (بیش از نیمی از آنها روزانه فعال هستند)، واضح است که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای خریداران امروزی است. در اینجا برخی از بهترین روش ها که باید در نظر بگیرید براي شما آورده شده است:

محتوای بصری خود را به شکلی عالی تنظیم کنید. شما باید یک زیبایی واضح از برند ایجاد کنید تا زمانی که افراد از نمایه شما بازدید می کنند، سریعاً متوجه شوند که برند شما چگونه است.

بنابراین، اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، زمانی را صرف فکر کردن به زیبایی برند خود کنید. از خود بپرسید، دوست دارید مردم چه نوع برداشت اولیه ای از برند شما داشته باشند؟ پاسخ را بیابید سپس دریابید که چگونه آن را در صفحه اینستاگرام خود زنده کنید.

از استوری‌های اینستاگرام آزادانه استفاده کنید؛ استوری‌های اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که غیررسمی‌تر باشید. می‌توانید از آن‌ها برای ارائه نگاهی اجمالی به مردم از پشت صحنه در فروشگاه خود یا نمایش محصولات جدید استفاده کنید.

هشتگ بزنيد. تحقیق کنید که کدام هشتگ‌ها مربوط به برند شما هستند و از آن‌ها برای کمک به نمایش عکس‌های خود در مقابل افرادی که دوست دارید مشتری شوند استفاده کنید. نکته حرفه ای اين است كه به جای قرار دادن هشتگ ها مستقیماً در کپشن، عکس خود را بدون هشتگ پست کنید و هشتگ ها را در نظرات قرار دهيد. قرار ندادن هشتگ در کپشن باعث جلوه تمیزتر پست شما مي شود.

پینترست در تبليغات فروشگاهي

مانند نمایه اینستاگرام خود، مطمئن شوید که تابلوهای Pinterest شما به دقت تنظیم شده اند . شما باید تابلوهایی ایجاد کنید که دسترسی مشتریان به چیزهایی را که به آنها علاقه دارند را ساده کند.

فقط موارد خودتان را سنجاق نکنید. اجتماعی شوید و چیزهایی را از طرف دیگران روی تابلوهای خود سنجاق کنید. (اما مطمئن شوید که با زیبایی شما مطابقت دارد.)

توجه داشته باشید که الگوریتم Pinterest لزوماً محتوای شما را به سرعت نشان نمی دهد. اغلب ممکن است تا 6 ماه طول بکشد تا محتوای شما واقعاً در فیدهای افراد ظاهر شود.

بهترین روش ها برای طراحی انواع سايت تبليغات فروشگاهي

1. آن را ساده نگه دارید

اندازه بنرهای تبلیغاتی تجارت الکترونیک چندان بزرگ نیستند، به همین دلیل مهم است که اطلاعات زیادی در آن فضا اضافه نکنید. اگر این کار را انجام دهید، متن ممکن است بسیار زیاد و خواندن آن سخت باشد.

پیام‌ها، تصاویر و CTA باید تا حد امکان واضح و ساده باشند. به این ترتیب، مصرف‌کننده می‌تواند فوراً بفهمد تبلیغ شما درباره چیست. گوگل استفاده از سه اصل را برای طراحی تبلیغات توصیه می کند: قانع کننده بودن، مختصر بودن و دقیق بودن.

2. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

اگرچه تبلیغات فروشگاهي معمولاً از نظر اندازه بسیار کوچک هستند، مخصوصاً برای شبکه نمایش، شما همچنان باید از بهترین تصاویر ممکن استفاده کنید.

انواع سايت تبليغات فروشگاهي
انواع سايت تبليغات فروشگاهي

3. نسخه های مختلف را تست کنید

گاهی اوقات یک بنر تبلیغاتی آنطور که انتظار داشتید عمل نمی کند و باید کل فرآیند طراحی را از اول شروع کنید.

اگر از همان ابتدا چندین نسخه از یک آگهی را ایجاد کنید و همزمان آنها را راه اندازی کنید تا ببینید کدام یک عملکرد بهتری دارد، می توانید از این وضعیت جلوگیری کنید.

در تست A/B، می‌توانید مخاطبان هدف خود را تقسیم کنید تا مردم نسخه‌های مختلف تبلیغات بنری شما را ببینند. توصیه می شود اجازه دهید تبلیغات بنری خود حداقل به مدت یک هفته اجرا شود تا بتوانید داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید کدام یک کلیک بیشتری داشته است.

می‌توانید گردش کار تولید خود را با Creatopy’s Feed Ad Builder بهبود بخشید ، که به شما امکان می‌دهد چندین تنوع طراحی را بر اساس یک فایل CSV ایجاد کنید. کنید.

هنگامی که فایل را در Creatopy آپلود کردید، می‌توانید تمام این اطلاعات را به خلاقیت خود متصل کنید و نسخه‌های متعددی از تبلیغات بنری خود را ایجاد کنید.

4. تركيب رنگ

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از رنگ است. می توانید از رنگ های متضاد در تبلیغات استفاده کنید که جلب توجه می کند.

رنگ متن می‌تواند با پس‌زمینه‌ای که استفاده می‌کنید در تضاد باشد، زیرا این امر بر پیامی که در حال برقراری ارتباط هستید تأکید می‌کند

در عین حال، باید به خاطر داشته باشید که رنگ‌های خاص احساسات چه چیزی را برمی انگیزند و چه معنایی دارند. به عنوان مثال، زرد یک رنگ خوش بینانه و جوان است. صورتی اغلب برای تبلیغات محصولات برای زنان یا دختران جوان استفاده می شود، در حالی که رنگ مشکی معمولا برای بازاریابی برندهای لوکس استفاده می شود.

5. بهينه سازي براي موبايل

با توجه به گزارش eMarketer، بازدیدها برای تبلیغات نمایشی در تلفن همراه در حال حاضر بیشتر از بازدیدهای روی دسکتاپ است. این به وضوح نشان می دهد که هر طرح تبلیغات فروشگاهي که می سازید باید ابتدا برای موبایل بهینه شود.

بنابراین به جای طراحی یک تبلیغ با فکر کردن به اینکه چگونه روی دسکتاپ به نظر می رسد، ابتدا باید آن را برای دستگاه های تلفن همراه که بسیار کوچکتر از دسکتاپ هستند ایجاد کنید.

پس از اتمام نسخه موبایل، می توانید آن را مقیاس بندی کرده و آن را با دسکتاپ تطبیق دهید.

آنچه باید هنگام تبليغ فروشگاه آنلاين خود بدانید

بازاریابی تجارت الکترونیک نه تنها باید آگاهی از برند و محصولات شما را افزایش دهد، بلکه باید اعتماد مشتریان را نیز افزایش دهد. شما می توانید از هر یک از این نوع استراتژی های تبليغات فروشگاهي، از جمله بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و برنامه های وابسته، برای جذب مشتری و رشد کسب و کار خود استفاده کنید .

مهمترين نكته كه انواع سايت تبليغات فروشگاهي بايد رعايت كند چيست؟

یک برنامه تشویقی برای مشتریان وفادار ایجاد کنید: به مشتریان بلندمدت خود از طریق تخفیف ها و پیشنهادات پاداش دهید و آنها را تشویق کنید تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.

پركاربرد ترين رسانه هاي اجتماعي كه در تبليغات فروشگاهي استفاده مي شوند كدامند؟

فيس بوك – اينستاگرام – پينترست

چه چيزي را باید هنگام تبليغ فروشگاه آنلاين خود بدانیم؟

بازاریابی تجارت الکترونیک نه تنها باید آگاهی از برند و محصولات شما را افزایش دهد، بلکه باید اعتماد مشتریان را نیز افزایش دهد. شما می توانید از هر یک از این نوع استراتژی های تبليغات فروشگاهي، از جمله بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و برنامه های وابسته، برای جذب مشتری و رشد کسب و کار خود استفاده کنید .

1 دیدگاه برای “انواع سايت تبليغات فروشگاهي

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغات فروشگاهي - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *