قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد که توسط مشاغل آنلاین برای رشد برند خود، افزایش دید آنلاین و افزایش درآمد و سود استفاده می شود. در ادامه با مدل های قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات آشنا می شوید

بررسی مدل های قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات برای انتخاب راحت تر

کسب ‌و کارهای آنلاین تقریباً در همه صنایع از انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین استفاده می‌ کنند، با این حال، همه انواع تبلیغات با هر کسب‌ و کار یا برندی مطابقت ندارند. این بدان معناست که نوع تبلیغات ممکن است برای کمپین خاص شما کارساز باشد.

بنابراین کدام نوع واقعا برای کسب و کار شما خوب است؟ در این پست، انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین را مورد بحث قرار خواهیم داد تا بتوانید از مزایای آن بهره ببرید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

همیشه بهتر است قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود کمی زمان بگذارید و تکالیف خود را انجام دهید تا به نتایج بهتری برسید.

بنابراین، در اصل، عالی خواهد بود اگر بتوانید از تبلیغات آنلاین نیز برای رشد کسب و کار کوچک یا متوسط ​​خود از یک شرکت بزرگ چند ملیتی استفاده کنید.

بنابراین، بیایید به انواع مختلف تبلیغات آنلاین نگاه کنیم:

انواع تبلیغات آنلاین از نظر هزینه

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد که توسط برندها برای رشد کسب و کارشان استفاده می شود. با این حال، می توانید تبلیغات پولی و تبلیغات رایگان آنلاین را اجرا کنید.

این دو شکل از تبلیغات قبل از اینکه نگاهی دقیق به انواع اصلی تبلیغات آنلاین داشته باشیم به اختصار مورد بحث قرار خواهند گرفت.

تبلیغات پولی

تبلیغات پولی نوعی از مارک های تبلیغاتی آنلاین است، یا کسب و کارهای آنلاین برای نمایش یا نمایش تبلیغات خود در وب سایت های ناشران شخص ثالث، موتورهای جستجو، پلت فرم های ایمیل یا وب سایت های رسانه های اجتماعی پرداخت می کنند.

نمونه ای از این تبلیغات، تبلیغاتی هستند که در موتورهای جستجوی گوگل، در حساب های ایمیل خود مانند جیمیل یا ایمیل یاهو و همچنین وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند تبلیغات فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام، در وبلاگ هایی مانند تبلیغات سامانه تبلیغات ملی مشاهده می کنیم.

تبلیغات آنلاین رایگان

برای تبلیغات آنلاین رایگان هزینه ای پرداخت نمی شود، اما گاهی اوقات می تواند به اندازه تبلیغات پولی محبوب باشد.

این تبلیغات در وب سایت های رسانه های اجتماعی، انجمن های آنلاین و پست های وبلاگ محبوب و سایر پست های رسانه های اجتماعی ویروسی محبوبیت بیشتری دارند.

انواع مدل های تبلیغات آنلاین

حال بیایید نگاهی به برخی از انواع تبلیغات آنلاین بیندازیم.

1.تبلیغات نمایشی

اینها تبلیغات بسیار معروفی هستند که توسط بسیاری از بازاریابان در تمام صنایع برای هدف قرار دادن مخاطبان آنلاین استفاده می شوند.

اینها به صورت بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات متنی، تبلیغات محصولات تجارت الکترونیک، تبلیغات بینابینی، تبلیغات ویدیویی، پاپ آپ و بسیاری موارد دیگر که در دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه دیده می شوند، ارائه می شوند.

اگرچه یوتیوب نیز به عنوان یک موتور جستجو در نظر گرفته می شود، تبلیغات نمایشی در آن و پلتفرم های ایمیلی مانند جیمیل و یاهو میل نمایش داده می شود.

تبلیغات نمایشی بیشتر در وبلاگ ها، وب سایت ها یافت می شود. بیشتر بازاریابان از تبلیغات نمایشی برای هدف قرار دادن مجدد مشتریانی استفاده می کنند که قبلاً از وب سایت آنها با استفاده از داده های جمع آوری شده توسط پیکسل ها یا کوکی ها بازدید کرده اند.

2. تبلیغات بومی

تبلیغات بومی نیز به عنوان تبلیغات نمایشی طبقه بندی می شود. با این حال، به شکل محتوای توصیه شده است که در داخل یا در انتهای مقالات به عنوان محتوای پیشنهادی خوانده شده یا حمایت شده نمایش داده می شود.

تبلیغات بومی روشی بسیار موثر برای تبلیغ کسب و کار شماست. دلایل زیادی وجود دارد که باید به اجرای تبلیغات بومی فکر کنید. این تبلیغات کمتر مداخله گر هستند و هم توسط ناشران و هم توسط بازدیدکنندگان آن ها دوست دارند.

تصاویر خوب تبلیغات بومی را برای بازدیدکنندگان وب سایت بسیار جذاب می کند، از این رو با این تبلیغات بیشتر از سایر تبلیغات نمایشی تعامل دارند.

قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات
قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

3.تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی در YouTube، AdsTargets، Facebook، Instagram  و TikTok بسیار محبوب است و در چند سال گذشته بسیار سریع رشد کرده است. ویدئوها در ابتدا، وسط و انتهای فیلم ها نمایش داده می شوند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

این یک راه عالی برای بیان داستان یک برند است و ثابت کرده است که بسیار موثر است. در  سامانه تبلیغات ملی، ما تبلیغات ویدیویی را ارائه می‌دهیم تا شما را قادر سازد با استفاده از تبلیغات ویدیویی VAST و HTML5 بر اساس مدل قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات ، هزینه هر نمایش (CPV) به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات ویدیویی سامانه تبلیغات ملی بهینه شده و پاسخگو است تا همه دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه را در خود جای دهد.

تبلیغات ویدیویی سامانه تبلیغات ملی به تبلیغ‌ کنندگان این فرصت را می‌ دهد تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و مهم ‌تر از همه، از تبلیغات ویدئویی سامانه تبلیغات ملی برای بازگو کردن داستان برند خود برای مخاطبان زیادی در سطح محلی و جهانی استفاده کنند.

پلت فرم تبلیغات ویدیویی سامانه تبلیغات ملی از برچسب های VAST برای تبلیغات خطی و غیرخطی پشتیبانی می کند.

این قالب‌های تبلیغات ویدیویی متناسب با آگهی‌های خطی قابل تنظیم هستند، که می‌توانند قبل از پخش (قبل از ویدیوی اصلی)، وسط پخش (بین ویدیوی اصلی) یا پس از پخش (بعد از ویدیوی اصلی) باشند. تبلیغات غیر خطی (نیاز به پشتیبانی بازیکن دارد) می تواند متنی یا بنر باشد.

4. تبلیغات Intersititial

تبلیغات Intersititial که به عنوان تبلیغات تمام صفحه نیز شناخته می شوند، شکل دیگری از تبلیغات نمایشی است که معمولاً در صفحات وب و دستگاه های تلفن همراه در حالی که کاربر در صفحه است، یا زمانی که صفحه در حال بارگذاری است، یا زمانی که کاربر می خواهد صفحه را ترک کند، ظاهر می شود.

در سامانه تبلیغات ملی، ما این تبلیغات را برای کمک به افزایش نرخ تبدیل برای مارک ها و بازاریابان ارائه می دهیم.

می‌توانید از لحظات ارزشمند بین صفحات وب برای دسترسی به مخاطبان خود با یک تجربه تبلیغاتی فراگیر استفاده کنید.

تبلیغات بینابینی ما به‌عنوان قالبی برای تبلیغ‌کننده مقرون به صرفه است، زیرا حتی با سرمایه‌گذاری اندک، حداکثر نمایش را ارائه می‌دهد.

5. تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی معمولاً کمپین های تبلیغاتی با هدف هدف قرار دادن کاربران تلفن همراه است. چرا؟ استفاده از دستگاه های تلفن همراه از سال 2014 از اینترنت دسکتاپ اینترنت پیشی گرفته است.

از آن زمان به بعد، تبلیغات تلفن همراه را بسیار محبوب کرده است، به ویژه در مناطقی که اکثر مردم از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.

تبلیغات موبایلی این پتانسیل را دارد که کسب و کار شما را به عنوان یک تبلیغ کننده به سطح بالاتری برساند. اکثر مشتریان بالقوه شما هر روز بیشتر وقت خود را در دستگاه های تلفن همراه می گذرانند.

تلفن همراه ما به گونه ای طراحی شده است که تبلیغات شما را در هر کجا و در هر لحظه به مشتریان بالقوه شما برساند تا دسترسی و دیده شدن برند را افزایش دهد.

لطفاً از کمپین های نمایش تبلیغات موبایلی ما برای دستیابی به مخاطبان خود با کمپین های مقرون به صرفه استفاده کنید.

6. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM یک استراتژی بازاریابی با هدف افزایش دید وب سایت در موتورهای جستجو از طریق صفحات گزارش موتور جستجو (SERPs) است.

زمانی که فردی عبارات کلیدی مطابق با عبارات جستجوی خود را جستجو می‌کند، آگهی ‌دهندگان برای کلمات کلیدی پیشنهاد می‌دهند تا بتوانند در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing ظاهر شوند، که به تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد تا در کنار نتایج جستجو برای عبارت‌های جستجوی خاص ظاهر شود

این تبلیغات اغلب به عنوان تبلیغات پرداخت به ازای کلیک شناخته می شوند که در قالب های تبلیغاتی مختلفی ارائه می شوند.

قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات
قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

برخی از آنها تبلیغات کوچک و مبتنی بر متن هستند، برخی دیگر مانند تبلیغات فهرست محصولات (PLA  که به عنوان تبلیغات خرید نیز شناخته می شوند) تبلیغات بصری تر و مبتنی بر محصول هستند که به مصرف کنندگان اجازه می دهند اطلاعات مهم را در یک نگاه، قیمت و بررسی ها را انجام دهند.

بازاریابی موتورهای جستجو شامل بهینه‌ سازی موتور جستجو (SEO) نیز می‌ شود، که با بازاریابی موتور جستجوی پولی متفاوت است، جایی که تبلیغ ‌کننده برای نمایش محصولات یا خدمات خود در SERP هزینه می‌ پردازد.

در مورد سئو، نتایج بر اساس اعتبار محتوا به صورت رایگان نمایش داده می شود.

هدف گذاری مجدد در قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

هدف گذاری مجدد، که بازاریابی مجدد نیز نامیده می شود، راهی برای نمایش تبلیغات به مخاطب خاصی است که قبلاً از طریق کمپین های تبلیغاتی قبلی شما اقداماتی را آغاز کرده یا از وب سایت شما بازدید کرده است.

هدف گذاری مجدد

شبکه‌های تبلیغاتی به شما امکان می‌دهند داده‌هایی را در مورد مخاطبان هدف خود جمع‌آوری کنید تا برای آنها بازاریابی مجدد کنید یا تبلیغات نمایشی بیشتری ایجاد کنید تا به آنها نشان دهید تا آنها را به بازگشت به وب‌سایت و تکمیل اقداماتی که شروع کرده‌اند، تشویق کنید.

هدف گذاری مجدد یا بازاریابی مجدد یکی از جنبه های مهم تبلیغات آنلاین است و شناخته شده است که عملکرد تبلیغات را با افزایش نرخ تبدیل افزایش می دهد.

در اینجا در سامانه تبلیغات ملی ما فرصتی برای هدف ‌گیری مجدد داریم تا به تبلیغ‌ کنندگان خود اجازه دهیم مخاطبان خود را مجدداً هدف‌گیری کرده و عملکرد تبلیغات خود را افزایش دهند.

مدل های قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

در صورت آشنایی با قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات به راحتی می توانید در انتخاب تبلیغات مناسب خود تصمیم گیری کنید.

تبلیغات  PPC

من فکر می کنم شما قبلاً این اصطلاح را دیده یا شنیده اید. تبلیغات PPC در بین بازاریابان و برندهای آنلاین رایج است. این عبارت مخفف Pay per click است.

اساساً به ازای هر کلیکی که از کمپین تبلیغاتی خود دریافت می کنید، هزینه پرداخت می شود. مثلا. در طول کمپین های تبلیغاتی خود در Google Ads، به ازای هر کلیکی که در طول کل کمپین تبلیغاتی دریافت می کنید، هزینه دریافت می کنید.

بنابراین هر بار که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند، بر اساس هزینه ای که تعیین کرده اید یا به ازای هر نرخ پیشنهادی از شما هزینه دریافت می شود.

این یک مدل قیمت تبلیغاتی رایج است که توسط بسیاری از شبکه‌های تبلیغاتی برای دریافت هزینه از تبلیغ ‌کنندگان در پلتفرم‌ هایشان استفاده می ‌شود. به غیر از تبلیغات  PPC، تبلیغات CPM نیز وجود دارد که در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تبلیغات  CPM

CPM  یک مدل قیمت گذاری است که هزینه به ازای هر 1000 نمایش دریافت شده توسط یک تبلیغ کننده در طول یک کمپین است. به عنوان مثال، به ازای هر 1000 بازدید یا 1000 نمایش، مبلغ مشخصی از تبلیغ کننده دریافت می شود.

به جای اینکه برای یک کمپین PPC به ازای هر کلیک 0.5 دلار پرداخت کنید، به ازای هر 1000 نمایش یا بازدید از تبلیغات دریافتی، 5 دلار پرداخت می کنید.

قیمت بسته به نرخ پیشنهادی یا قیمت تبلیغ کننده یا شبکه تبلیغاتی برای یک کمپین تبلیغاتی خاص متفاوت است.

تبلیغات CPA

CPA  به معنای هزینه به ازای هر اقدام است که نشان‌ دهنده قیمت واحدی است که تبلیغ‌ کننده برای یک اقدام خاص در طول یک کمپین تبلیغاتی می‌پردازد.

برخلاف مدل‌های قیمت‌گذاری PPC و CPM ، تنها در صورت انجام یک اقدام خاص، مبلغی از تبلیغ‌ کننده دریافت می‌شود. به عنوان مثال، هنگامی که یک مشتری برای یک برنامه ثبت نام می کند، یک خرید انجام می دهد، یک فرم را تکمیل می کند و غیره. این به عنوان هزینه هر فعال سازی نیز شناخته می شود.

این یک روش مقرون‌ به ‌صرفه برای پرداخت تبلیغات است، به ‌ویژه زمانی که کمپین‌های اصلی را اجرا می ‌کنید یا برنامه‌ های وابسته را تبلیغ می ‌کنید تا برای خود کمیسیون کسب کنید.

قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات
قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

هزینه هر نصب (CPI)

هزینه هر نصب مخفف هزینه ای است که تبلیغ کننده برای هر نصب دریافت می کند. به عنوان مثال، هر بار که مشتری برنامه خود را در طول یک کمپین تبلیغاتی در سامانه تبلیغات ملی نصب می کند، از Mr X 1 دلار دریافت می شود.

این بیشتر برای کمپین‌های نصب برنامه، برنامه‌های افزودنی و نرم‌افزار و غیره استفاده می‌شود. مدل قیمت‌گذاری CPI اگر کمپین‌هایی را اجرا می‌کنید که هدفشان ترغیب مردم به نصب نرم‌افزار، برنامه‌ها و برنامه‌های افزودنی مرورگر است.

این ها برخی از مدل های تبلیغات تجاری هستند که باید از آنها استفاده کنید.

قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات توسط سامانه تبلیغات ملی

کمپین تبلیغاتی خود را از امروز با سامانه تبلیغات ملی شروع کنید. اکنون تقریباً می دانید که احتمالاً از چه نوع تبلیغات آنلاین استفاده می کنید، سؤال بعدی این است که از کدام وب سایت های تبلیغات آنلاین یا آژانس تبلیغاتی استفاده کنید.

برای این، نیازی به جستجوی بیشتر نخواهید داشت. همه انواع قالب‌ های تبلیغات آنلاین و مدل‌ های قیمت ‌گذاری که در اینجا مورد بحث قرار گرفته‌ اند، در صفحه قالب‌ های تبلیغاتی ما یافت می ‌شوند و می ‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را با سامانه تبلیغات ملی به راحتی و کارآمد اجرا کنید.

ما سخت تلاش می‌ کنیم تا پلتفرمی را فراهم کنیم که مقرون ‌به ‌صرفه ‌ترین و نتیجه ‌محورترین را برای تبلیغ‌ کنندگان ما در تمام صنایع ارائه دهد. پیوستن به سامانه تبلیغات ملی و شروع کمپین تبلیغاتی آسان است.

نتیجه گیری

اگرچه همه انواع تبلیغات آنلاین در اینجا در این مقاله پوشش داده نمی شوند، شما تقریباً درک بیشتری از تبلیغات مورد استفاده برای تبلیغات تجاری دارید.

این یک موضوع تحقیقاتی است که بفهمید مخاطب هدف شما بیشتر وقت خود را روی کدام پلتفرم صرف می کند تا تصمیم بگیرد کدام نوع کمپین تبلیغاتی اجرا شود.

در هر صورت، ما قویاً شما را تشویق می کنیم که شبکه تبلیغاتی ما را امتحان کنید و نظر خود را بگویید. نتایج خود را با سایر شبکه های تبلیغاتی مقایسه کنید تا نتیجه گیری کنید.

کدام نوع تبلیغات برای کسب و کار شما مناسب است؟

همیشه بهتر است قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود کمی زمان بگذارید و تکالیف خود را انجام دهید تا به نتایج بهتری برسید.
بنابراین، در اصل، عالی خواهد بود اگر بتوانید از تبلیغات آنلاین نیز برای رشد کسب و کار کوچک یا متوسط ​​خود از یک شرکت بزرگ چند ملیتی استفاده کنید.

هدف گذاری مجدد در قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات چیست؟

هدف گذاری مجدد، که بازاریابی مجدد نیز نامیده می شود، راهی برای نمایش تبلیغات به مخاطب خاصی است که قبلاً از طریق کمپین های تبلیغاتی قبلی شما اقداماتی را آغاز کرده یا از وب سایت شما بازدید کرده است.

قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات توسط سامانه تبلیغات ملی به چه صورت است؟

کمپین تبلیغاتی خود را از امروز با سامانه تبلیغات ملی شروع کنید. اکنون تقریباً می دانید که احتمالاً از چه نوع تبلیغات آنلاین استفاده می کنید، سؤال بعدی این است که از کدام وب سایت های تبلیغات آنلاین یا آژانس تبلیغاتی استفاده کنید.
برای این، نیازی به جستجوی بیشتر نخواهید داشت. همه انواع قالب‌ های تبلیغات آنلاین و مدل‌ های قیمت ‌گذاری که در اینجا مورد بحث قرار گرفته‌ اند، در صفحه قالب‌ های تبلیغاتی ما یافت می ‌شوند و می ‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را با سامانه تبلیغات ملی به راحتی و کارآمد اجرا کنید.
ما سخت تلاش می‌ کنیم تا پلتفرمی را فراهم کنیم که مقرون ‌به ‌صرفه ‌ترین و نتیجه ‌محورترین را برای تبلیغ‌ کنندگان ما در تمام صنایع ارائه دهد. پیوستن به سامانه تبلیغات ملی و شروع کمپین تبلیغاتی آسان است.

7 دیدگاه برای “قیمت‌گذاری در انواع سایت تبلیغات

  1. benjamin گفته:

    انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین هست و خوشبختانه لازم نیست برای پیدا کردن آن ها زمان زیادی صرف کنید به خوبی با قیمت ها در آیت مقاله توضیح داده شده است

  2. Nazanin heshmati گفته:

    قیمت گذاری از مهم ترین بخش تبلیغات است زیرا اگر شما بتوانید قیمت مناسب را منتشر و به مخاطب نشان دهید ، میتوانید از باقی رقبا خود پیشی بگیرید و فروش بالایی خواهید داشت

  3. Parham گفته:

    بازاریابی موتورهای جستجو شامل بهینه‌ سازی موتور جستجو (SEO) نیز می‌ شود، که با بازاریابی موتور جستجوی پولی متفاوت است، جایی که تبلیغ ‌کننده برای نمایش محصولات یا خدمات خود در SERP هزینه می‌ پردازد مطالب بسیار کامل بود

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبلیغات پولی نوعی از مارک های تبلیغاتی آنلاین است، یا کسب و کارهای آنلاین برای نمایش یا نمایش تبلیغات خود در وب سایت های ناشران شخص ثالث، موتورهای جستجو، پلت فرم های ایمیل یا وب سایت های رسانه های اجتماعی پرداخت می کنند
    ممنون از مقاله خوبتان

  5. berlin گفته:

    تبلیغات بومی نیز به عنوان تبلیغات نمایشی طبقه بندی می شود. با این حال، به شکل محتوای توصیه شده است که در داخل یا در انتهای مقالات به عنوان محتوای پیشنهادی خوانده شده یا حمایت شده نمایش داده می شود

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    کیفیت در تبلیغات امروزی بسیار نقش موثری دارد و هر چه کیفیت تبلیغات شما بیشتر باشد شما سود بیشتری را از تبلیغات نصیب خود می‌کنید. به طور مثال اگر شما هزینه ای برای سئو سایت خود می‌کنید با افزایش سئو بازدید کننده های بیشتری بدست خواهید آورد بنابراین فروش شما نیز بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *