انواع سایت تبلیغات کسب و کار

انواع سایت تبلیغات کسب و کار

کسب و کارهای کوچکی که به دنبال رشد سریع پایگاه مشتریان خود و افزایش درآمد خود هستند، باید در انواع سایت تبلیغات کسب و کار سرمایه ‌گذاری کنند تا از برند خود در بین مخاطبان بزرگ ‌تری آگاهی پیدا کنند

روش های تبلیغات در انواع سایت تبلیغات کسب و کار

 روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که کسب و کار کوچک شما می تواند از آنها استفاده کند. می ‌توانید روی پلتفرم‌ های تبلیغات دیجیتال، از جمله فیسبوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب و گوگل ادوردز تمرکز کنید. یا می‌توانید رسانه‌های تبلیغاتی سنتی‌تری از جمله روزنامه، رادیو و تلویزیون محلی را انتخاب کنید.

سرمایه گذاری استراتژیک در تبلیغات برای کسب و کار کوچک شما می تواند منجر به بازگشت سرمایه بالا شود و کسب و کار جدید ارزشمندی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد.

7 نوع تبلیغات برای مشاغل کوچک

کسب و کارهای کوچکی که به دنبال افزایش درآمد خود از طریق تبلیغات هستند، باید مطمئن شوند که انواع تبلیغات متناسب با بودجه آنها و منطقی برای مدل کسب و کارشان را انتخاب کنند. در اینجا برخی از بهترین انواع تبلیغات مورد استفاده کسب و کارهای کوچک برای تبلیغ محصول، خدمات یا محتوا آورده شده است:

1. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی یک انتخاب محبوب برای کسب و کارهای کوچک است، زیرا هزینه آن نسبتا مقرون به صرفه است و شما می توانید با مخاطبان مورد نظر خود بسیار گزینشگر باشید. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه خرده‌فروشی هستید، می‌توانید از گزینه‌های هدف‌یابی تبلیغات برای محدود کردن مخاطبان استفاده کنید تا فقط به افرادی که دارای جمعیت خاصی هستند که در شعاع مایلی خاصی از فروشگاه شما زندگی می‌کنند، تبلیغات اجتماعی شما ارائه شود. چند پلتفرم رسانه اجتماعی مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها برای تبلیغات اجتماعی انتخاب کنید، از جمله:

اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با برندی بسیار بصری است که برای مخاطبان جوان تر جذاب است، زیرا 60 درصد از یک میلیارد کاربر اینستاگرام زیر 30 سال سن دارند . اینستاگرام شامل بسیاری از پارامترهای هدفمند ارائه شده توسط فیس بوک است و واحدهای تبلیغاتی آن شامل تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات Stories و تبلیغات چرخ و فلک است. همچنین می‌توانید دکمه‌های فراخوان شفاف را برای هدایت ترافیک به وب‌سایت خود قرار دهید.

2. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نوعی از تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر روی یکی از تبلیغات خود کلیک می کند، معمولاً از طریق موتور جستجو، مبلغی را پرداخت می کنند. تبلیغ‌کنندگان برای قرار دادن آگهی‌ها در موتور جستجو پیشنهاد می‌دهند، به این معنی که حداکثر قیمتی را تعیین می‌کنند که مایلند برای کلیک کاربر روی تبلیغات خود بپردازند. اگر شخصی تبلیغ شما را ببیند اما روی آن کلیک نکند، هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

 رایج ترین پلتفرم های تبلیغات PPC عبارتند از Google Ads و Bing Ads. تبلیغات PPC نوعی بازاریابی موتور جستجو (SEM) است. این می تواند یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با بودجه محدود باشد و طبق  WordStream، کسب و کارها به طور متوسط ​​به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج می کنند ، 2 دلار درآمد کسب می کنند.

3. تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی نوعی از تبلیغات دیجیتال است که در آن تبلیغات فقط بر روی دستگاه های تلفن همراه از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها ارائه می شود. تبلیغات موبایلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تبلیغات نمایشی موبایل
  • تبلیغات جستجوی موبایل
  • ویدیوهای موبایل
  • تبلیغات برنامه تلفن همراه، که برای دانلود برنامه یک برند طراحی شده است
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی فقط در دستگاه های تلفن همراه ارائه می شود

داشتن یک استراتژی تبلیغات موبایلی می تواند برای کسب و کار کوچک شما مفید باشد. هشتاد و چهار درصد از مشتریان بزرگسال زیر 30 سال به احتمال زیاد با استفاده از دستگاه تلفن همراه خرید آنلاین می کنند.

انواع سایت تبلیغات کسب و کار
انواع سایت تبلیغات کسب و کار

4. تبلیغات چاپی

قبل از ظهور تبلیغات دیجیتال، تبلیغات چاپی روش اصلی تبلیغات برای مشاغل کوچک بود. اکنون، درآمد تبلیغات چاپی در حال کاهش است و به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک ممکن است متوجه شوید که هزینه آن بسیار بیشتر از هزینه تبلیغات دیجیتال و اجتماعی است.

همچنین اندازه‌گیری موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی چاپی شما دشوارتر است، زیرا تقریباً غیرممکن است که ثابت کنید چند نفر از افرادی که تبلیغات شما را به صورت چاپی دیده‌اند، از فروشگاه شما خرید کرده یا مشتری کسب‌ و کار شما شده‌اند.

 اما، برای برخی از مشاغل محلی یا مشاغلی که مخاطبان قدیمی‌تر و کمتر درگیر دیجیتال را هدف قرار می‌دهند، تبلیغات چاپی همچنان می‌تواند انتخاب خوبی برای هزینه تبلیغات شما باشد. تبلیغات چاپی شامل آگهی های روزنامه، آگهی های مجلات و تبلیغات در بروشورها و آگهی ها می شود.

5. تبلیغات پخش

تبلیغات پخش شامل رسانه های بازار انبوه مانند تلویزیون و رادیو است. در حالی که تبلیغات پخش، به ویژه تبلیغات تلویزیونی، ممکن است برای مشاغل کوچک هزینه بالایی داشته باشد، اگر ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی محلی در نزدیکی خود داشته باشید، ممکن است هزینه آن مقرون به صرفه تر باشد و مخاطبان می توانند بسیار مرتبط با کسب و کار محلی شما باشند.

هزینه تبلیغات پخش به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله طول تبلیغات (تبلیغات تلویزیونی و رادیویی طولانی تر هزینه بیشتری برای پخش خواهد داشت)، فرکانس پخش آنها و زمان پخش آنها. شما همچنین باید هزینه تولید تبلیغات را در نظر بگیرید، زیرا تولید تبلیغات تلویزیونی حرفه ای می تواند بسیار گران باشد.

6. تبلیغات بیرون از خانه

تبلیغات بیرون از خانه یا در فضای باز به هر گونه تبلیغاتی اطلاق می شود که وقتی افراد خارج از خانه هستند به دست مردم می رسد. این شامل تبلیغات بیلبورد، تابلوهای دیجیتال، تبلیغات حمل و نقل (به عنوان مثال پناهگاه اتوبوس، تبلیغات قطار، تبلیغات ایستگاه مترو و غیره)، تبلیغات مبلمان خیابانی و تبلیغات در اماکن ورزشی است. تبلیغات خارج از خانه می تواند بسیار گران باشد، بنابراین مطمئن شوید که با بودجه تبلیغاتی شما مطابقت دارد.

7. تبلیغات پست مستقیم

تبلیغات پستی مستقیم شامل همه اشکال تبلیغاتی است که از طریق پست به خانه افراد تحویل داده می شود. این شامل بروشورها، کاتالوگ ها، نامه های فروش و خبرنامه ها می شود. در حالی که پست مستقیم یک روش تبلیغاتی کمتر محبوب برای مشاغل کوچک نسبت به تبلیغات دیجیتال است، اگر یک کمپین پست مستقیم خلاقانه و جذاب ایجاد کنید، می تواند موفقیت آمیز باشد. تبلیغات پست مستقیم به شما این امکان را می دهد که پیام خود را یک به یک به مصرف کنندگان محلی برسانید.

5 نکته تبلیغاتی برای مشاغل کوچک

این نکات به شما کمک می کند روش تبلیغاتی مناسب کسب و کارتان را راحت تر پیدا کنید.

1. مخاطب مناسب را هدف قرار دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای به حداکثر رساندن بودجه و صرف کارآمد دلارهای تبلیغاتی، اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف کسب‌وکارتان است. برای این کار ابتدا یک پروفایل از مشتری هدف خود بسازید.

 می توانید پایگاه مشتریان فعلی خود را بررسی کنید یا به اطلاعات جمعیت شناختی که قبلاً در مورد مخاطبان خود جمع آوری کرده اید، از جمله جزئیات موجود در ثبت نام در لیست پستی مراجعه کنید.

هنگامی که مشخصات جمعیتی مشتری هدف خود را دارید، پلتفرم های تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای آن مخاطب و موقعیت مکانی شما منطقی باشد.

2. جایی که مخاطبان شما هستند تبلیغ کنید

اکنون که متوجه شدید بازار هدف شما چه کسی است، تحقیقات خود را در مورد پلتفرم های مختلف تبلیغاتی در دسترس انجام دهید تا مطمئن شوید که تبلیغات شما به مشتری هدف شما می رسد.

 به عنوان مثال، اگر مصرف کننده هدف شما زیر 21 سال سن دارد، تبلیغات موبایلی از طریق اسنپ چت ممکن است انتخاب خوبی باشد. اگر در نظر دارید تبلیغات چاپی، پخش یا در فضای باز را در نظر بگیرید، قبل از خرید فضای تبلیغاتی، یک کیت رسانه ای درخواست کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات جمعیتی برای هدف شما منطقی است.

انواع سایت تبلیغات کسب و کار
انواع سایت تبلیغات کسب و کار

3. ردیابی و اندازه گیری موفقیت

مهم است که عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید تا بتوانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد تصمیمات تبلیغاتی آینده بگیرید. تبلیغات دیجیتال ردیابی موفقیت تلاش های شما را آسان می کند. پلتفرم‌های تبلیغات اجتماعی و PPC گزارش‌های دقیقی از میزان هزینه‌های شما، میزان کارآمدی بودجه‌تان، بهترین عملکرد تبلیغاتی خلاقانه و جمعیت‌شناسی افرادی که با تبلیغات شما درگیر هستند به شما ارائه می‌دهند.

می‌توانید متوجه شوید که چند نفر روی تبلیغات دیجیتال شما کلیک می‌کنند و چند درصد از این افراد برای خرید یا انجام یک اقدام دلخواه دیگر در وب‌سایت تجاری شما اقدام می‌کنند.

 با پخش و تبلیغات در فضای باز، اندازه گیری موفقیت می تواند دشوارتر باشد. استفاده از یک URL، آدرس ایمیل یا شماره تلفن منحصر به فرد را در آن تبلیغات در نظر بگیرید تا بتوانید میزان علاقه آنها را مشاهده کنید.

 یا، کد پیشنهادی را وارد کنید که می تواند برای تخفیف در وب سایت شما استفاده شود. اگر برای هر تبلیغی که ایجاد می کنید از یک کد منحصر به فرد استفاده کنید، می توانید موفقیت همه تبلیغات خود را مقایسه کنید.

4. زمان بندی مناسب را دریافت کنید

اگر بودجه ای برای تبلیغات در تمام طول سال ندارید، بهتر است کمپین های تبلیغاتی خود را در موثرترین زمان های سال اجرا کنید. درآمد کسب و کار خود را مطالعه کنید و شلوغ ترین فصل های خود را شناسایی کنید.

 شاید، اگر یک کسب و کار خرده فروشی هستید، فصل اوج شما در تعطیلات دسامبر باشد. یا اگر یک تجارت محوطه سازی دارید، احتمالاً در بهار و تابستان شلوغ ترین خواهید بود. تبلیغات در زمانی از سال که مردم به احتمال زیاد برای محصولات و خدمات شما پول می پردازند، می تواند بازگشت سرمایه شما را افزایش دهد.

5. استراتژی های بازاریابی مجدد را امتحان کنید

بازاریابی مجدد برای اکثر اشکال تبلیغات دیجیتال مرتبط است. این شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما برای افرادی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما به مشتری پولی تبدیل نشده اند.

شما می توانید تبلیغات بسیار شخصی سازی شده ای برای تعامل با این کاربران، بر اساس آنچه قبلاً در وب سایت شما مشاهده کرده اند ایجاد کنید. سپس این تبلیغات برای مشتری مرتبط تر خواهد بود و با یک نسخه جذاب یا یک پیشنهاد تخفیف، می توانید امیدوار باشید که فرد را متقاعد کنید که تبدیل کند.

آشنایی با انواع سایت تبلیغات کسب و کار

اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص با بسیاری از کسب و کارهای دیگر که برای جلب توجه مصرف کنندگان فریاد می زنند. امروزه برخی از موثرترین بازاریابی ها به صورت آنلاین انجام می شود که مشتریان زمان زیادی را در آن صرف می کنند. اما ماندن در بودجه در حین استقرار یک کمپین بازاریابی آنلاین می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه از آنجایی که بسیاری از کارآفرینان زمان محدودی دارند.

برای اینکه در تلاش‌های بازاریابی خود مؤثرتر باشید، در اینجا چند منبع برتر برای بازاریابی آنلاین شرکت شما آورده شده است. مشارکت در این سایت‌ها به شما کمک می‌کند از طریق نتایج جستجو، شبکه‌سازی یا ترکیبی از هر دو به مشتریان جدید دست پیدا کنید.

1.سایت تبلیغات Google my business

احتمالاً متوجه شده‌اید که وقتی یک کسب‌وکار را در Google جستجو می‌کنید، اغلب با فهرستی با ساختار مناسب مواجه می‌شوید که شامل ساعات کاری، اطلاعات تماس و مسیرهای Google Maps است.

اگر کسب و کار شما هنوز فهرست نشده است، یا می‌خواهید اطلاعاتی را که از قبل موجود است ویرایش کنید، «Google برای کسب‌وکار من» شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند. همچنین اگر قصد دارید برای تعطیلات خاصی تعطیل شوید یا به مکان جدیدی نقل مکان می کنید، می توانید از این سرویس برای به روز رسانی ساعات کاری خود استفاده کنید.

انواع سایت تبلیغات کسب و کار
انواع سایت تبلیغات کسب و کار

2. وب سایت تبلیغات Yelp

ذکر صرف سایت بررسی اجتماعی محبوب Yelp باعث ایجاد ترس در صاحبان مشاغل در همه جا می شود. اما لازم نیست منتظر بمانید تا مشتری نظری درباره کسب و کار شما ارسال کند. با ایجاد یک نمایه برای کسب و کار خود، به مشتریان کمک می کنید شما را پیدا کنند.

شما همچنین می توانید مشتریان وفادار خود را به سایت هدایت کنید تا نظرات مثبتی را برای کسب و کار شما بگذارند.

3.وبسایت تبلیغاتی Mogul

برای صاحبان مشاغل زن، MOGUL  بستری را برای نمایش محصولات و برقراری ارتباط با سایر صاحبان مشاغل فراهم می کند. بخش محصولات سایت مملو از محصولات جالب ارسال شده توسط اعضای سایت است. MOGUL هر هفته به بیش از 18 میلیون نفر دسترسی دارد و به صاحبان مشاغل راهی عالی برای دستیابی به مشتریانی می دهد که ممکن است در پلتفرم های دیگر پیدا نکنند. این پست نمونه ای از نحوه استفاده از MOGUL برای نمایش محصول و دریافت بازخورد ارزشمند از سایر اعضا است.

4. پلتفرم تبلیغات TripAdvisor

اگر کسب و کار شما به گردشگران پاسخ می دهد، تریپ ادوایزر می تواند یک ابزار بازاریابی ارزشمند باشد. در حین سفر، مشتریان وقتی به دنبال جاذبه‌ها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و دیگر انواع مشاغل هستند، تریپ ادوایزر را بالا می‌برند.

اولین قدم این است که در لیست قرار بگیرید و سپس روی افزایش رتبه محبوبیت خود کار کنید. این افزایش می یابد زیرا مشتریان بیشتری با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند و نظرات مثبتی از خود به جای می گذارند.

5. فیس بوک

فیس بوک به عنوان پادشاه حاکم رسانه های اجتماعی، هنوز یک ابزار ضروری بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل است. همه ابزارهایی که برای شروع به آن نیاز دارید ، از جمله مقالات مفید و پیوندهایی که به شما در ایجاد صفحه کسب و کارتان کمک می کنند، اینجا هستند. پس از ایجاد یک صفحه، می توانید شروع به ایجاد پایگاه فالوور خود کنید. همچنین می‌توانید برای افزایش دیده شدن پست‌های خود، تبلیغات و هزینه پرداخت کنید.

6. وب سایت تبلیغات FourSquare for Business

علاوه بر وب سایت خود و سایت های رسانه های اجتماعی، یک لیست در FourSquare می تواند به مشتریان کمک کند تا شما را پیدا کنند. به سادگی فهرست FourSquare خود را ادعا کنید ، هویت خود را به عنوان مالک آن کسب و کار تأیید کنید و شروع کنید. در حالی که FourSquare ممکن است بزرگترین پایگاه کاربران رسانه های اجتماعی را نداشته باشد، اطلاعات در نتایج جستجو نشان داده می شود که حضور آنلاین شما را افزایش می دهد.

7. لینکدین

لینکدین یک راه عالی برای برقراری ارتباط با صاحبان مشاغل دیگر و یافتن کارگران عالی است. اما همچنین می‌توان از آن برای کمک به مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما استفاده کرد. ابتدا یک لوگو و اطلاعات را به صفحه شرکت خود اضافه کنید ، در این مرحله می توانید پست به روز رسانی های شرکت و پیوند دادن به محتوایی که ایجاد کرده اید را شروع کنید.

8. توییتر

توییتر به روشی مهم برای برقراری ارتباط با صاحبان مشاغل دیگر تبدیل شده است، اما می توان از آن برای تبلیغات نیز استفاده کرد. این صفحه توییتر برای کسب و کار شما را در مراحل ایجاد حضور در توییتر، افزایش تعداد فالوورها، افزایش کلیک‌ها و تبدیل‌ها و یافتن سرنخ‌ها راهنمایی می‌کند. همچنین می‌توانید از توییت‌ها حمایت مالی کنید تا آنها را در معرض دید مشتریان بیشتری قرار دهید.

انواع سایت تبلیغات کسب و کار
انواع سایت تبلیغات کسب و کار

نتیجه گیری

با استفاده حداکثری از این منابع آنلاین، می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری را به کسب و کار خود بیاورید. علاوه بر این سایت‌های عمومی، احتمالاً سایت‌ها و انجمن‌های شبکه‌ای خاص صنعت وجود دارند که به شما کمک می‌کنند به جایگاه خاص خود برسید. از آنجایی که بسیاری از این خدمات رایگان هستند، می‌توانید حضور آنلاین خود را با حداقل تأثیر بر تجارت خود ایجاد کنید.

روش های تبلیغات در انواع سایت تبلیغات کسب و کار را شرح دهید؟

 روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که کسب و کار کوچک شما می تواند از آنها استفاده کند. می ‌توانید روی پلتفرم‌ های تبلیغات دیجیتال، از جمله فیسبوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب و گوگل ادوردز تمرکز کنید. یا می‌توانید رسانه‌های تبلیغاتی سنتی‌تری از جمله روزنامه، رادیو و تلویزیون محلی را انتخاب کنید.
سرمایه گذاری استراتژیک در تبلیغات برای کسب و کار کوچک شما می تواند منجر به بازگشت سرمایه بالا شود و کسب و کار جدید ارزشمندی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد.

برای آشنایی با انواع سایت تبلیغات کسب و کار چه کنیم؟

اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص با بسیاری از کسب و کارهای دیگر که برای جلب توجه مصرف کنندگان فریاد می زنند. امروزه برخی از موثرترین بازاریابی ها به صورت آنلاین انجام می شود که مشتریان زمان زیادی را در آن صرف می کنند. اما ماندن در بودجه در حین استقرار یک کمپین بازاریابی آنلاین می تواند چالش برانگیز باشد، به ویژه از آنجایی که بسیاری از کارآفرینان زمان محدودی دارند.
برای اینکه در تلاش‌های بازاریابی خود مؤثرتر باشید، در اینجا چند منبع برتر برای بازاریابی آنلاین شرکت شما آورده شده است. مشارکت در این سایت‌ها به شما کمک می‌کند از طریق نتایج جستجو، شبکه‌سازی یا ترکیبی از هر دو به مشتریان جدید دست پیدا کنید.

چگونه می توانیم استراتژی های بازاریابی مجدد را امتحان کنیم؟

بازاریابی مجدد برای اکثر اشکال تبلیغات دیجیتال مرتبط است. این شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما برای افرادی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما به مشتری پولی تبدیل نشده اند.
شما می توانید تبلیغات بسیار شخصی سازی شده ای برای تعامل با این کاربران، بر اساس آنچه قبلاً در وب سایت شما مشاهده کرده اند ایجاد کنید. سپس این تبلیغات برای مشتری مرتبط تر خواهد بود و با یک نسخه جذاب یا یک پیشنهاد تخفیف، می توانید امیدوار باشید که فرد را متقاعد کنید که تبدیل کند.

7 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات کسب و کار

  1. Nazanin heshmati گفته:

    منابع انلاین یکی از بهترین منابع موجود برای تبلیغ کسب و کار ها است که شما برای رشد روزانه و جذب مخاطب و رسیدن به درامد مکفی نباید از این تبلیغات غافل شوید

  2. Parham گفته:

    همچنین اندازه‌گیری موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی چاپی شما دشوارتر است، زیرا تقریباً غیرممکن است که ثابت کنید چند نفر از افرادی که تبلیغات شما را به صورت چاپی دیده‌اند، از فروشگاه شما خرید کرده یا مشتری کسب‌ و کار شما شده‌اند. مطالب بسیار کامل بود

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که کسب و کار کوچک شما می تواند از آنها استفاده کند. می ‌توانید روی پلتفرم‌ های تبلیغات دیجیتال، از جمله فیسبوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب و گوگل ادوردز تمرکز کنید. یا می‌توانید رسانه‌های تبلیغاتی سنتی‌تری از جمله روزنامه، رادیو و تلویزیون محلی را انتخاب کنید.

    سرمایه گذاری استراتژیک در تبلیغات برای کسب و کار کوچک شما می تواند منجر به بازگشت سرمایه بالا شود و کسب و کار جدید ارزشمندی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد.

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    تبلیغات موبایلی نوعی از تبلیغات دیجیتال است که در آن تبلیغات فقط بر روی دستگاه های تلفن همراه از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها ارائه می شود

  5. Amin DehghanNejad گفته:

    شرکت هایی وجود دارند که شما با جستجو در گوگل میتوانید آنها را بیابید، روش کار با این شرکت ها به صورتی هست که ، تبلیغات شما را به صورت کلیکی در فضای اینترنت به مخاطب معرفی میکنند و بابت هر کلیک و مخاطبی که وارد سایت شما میشود، مبلغی میگیرند که خیلی به پیشرفت سایت شما کمک میکند.

  6. berlin گفته:

    تبلیغات پخش شامل رسانه های بازار انبوه مانند تلویزیون و رادیو است. در حالی که تبلیغات پخش، به ویژه تبلیغات تلویزیونی، ممکن است برای مشاغل کوچک هزینه بالایی داشته باشد، اگر ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی محلی در نزدیکی خود داشته باشید، ممکن است هزینه آن مقرون به صرفه تر باشد و مخاطبان می توانند بسیار مرتبط با کسب و کار محلی شما باشند

  7. متاورس آینده من گفته:

    کسب و کارهای تازه تاسیس که به دنبال رشد سریع پایگاه مشتریان خود و افزایش درآمد خود هستند، باید از انواع سایت تبلیغات کسب و کار استفاده کنند تا بتوانند رشد خوبی داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *