انواع سایت تبلیغات آموزشی

انواع سایت تبلیغات آموزشی

آموزش صنعت بزرگی است. این منطقی است که همه به آموزش نیاز دارند. با وجود تمام رقابت در فضای آموزشی، جای تعجب نیست که برنامه‌های آموزشی از قبیل انواع سایت تبلیغات آموزشی و دانشگاه‌ها نیز هزینه های زیادی را برای تبلیغات خرج می ‌کنند

هزینه های انواع سایت تبلیغات آموزشی

 تا سال 2017، هزینه تبلیغات برای خدمات آموزشی تنها در ایالات متحده به 1.91 میلیارد دلار رسیده است . این هزینه برای ترغیب دانشجویان جدید برای پیوستن به برنامه های مبتنی بر وب، دانشگاه های سنتی و برنامه های مبتنی بر برنامه استفاده شده است.

 ما تحقیقاتی انجام دادیم و چهار تبلیغ‌ کننده را در این دسته‌ها پیدا کردیم و استراتژی ‌هایی را که برای افزایش تولید سرنخ تبلیغاتی استفاده می‌کنند، مقایسه کردیم. چیزی که ما متوجه شدیم این است که هر تبلیغ کننده نیاز خاصی را که می‌خواهد پر کند، کشف کرد و کمپین‌های خلاقانه‌ای را برای ایجاد سرنخ بیشتر طراحی کرد. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید که چگونه این کار را انجام می دهند.

1.برنامه آموزشی Babbel

Babbel  یک برنامه یادگیری زبان مبتنی بر اشتراک و پلت فرم مبتنی بر وب است که برای کمک به کاربران در یادگیری آسان یک زبان جدید طراحی شده است.

 پایگاه کاربران آنها همچنان در حال رشد است: آنها 70000 کاربر جدید آمریکایی در ژانویه شمارش کردند که از 40000 کاربر در آگوست 2017 بیشتر است. علیرغم رشد قوی آن ها، بزرگترین چالش Babbel این است که کاربران را برای ماندن طولانی مدت و انتخاب پلتفرم نسبت به رقبا حفظ کند.

 که برنامه های مشابه را به صورت رایگان ارائه می دهند. برای اینکه کاربران را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند تا ارزش خدمات Babbel را ببینند، این شرکت کار بزرگی را انجام داده است و تکرار می‌کند که یادگیری نکات و جزئیات برنامه چقدر آسان است. آنها با کوتاه نگه داشتن درس ها و ارائه ویژگی مرور درس و تلفظ واژگان صوتی برای ارائه پشتیبانی لازم به کاربران برای ادامه یادگیری، خود را به عنوان شریک قرار داده اند.

 برای کمک به تشویق کاربران جدید به استفاده از برنامه و تبدیل یادگیری یک زبان جدید به تمرین روزانه، Babbel  با اپل واچ شریک شده است. به این ترتیب، مهم نیست که کاربران کجا هستند. آن ها می توانند از زمان خود به خوبی استفاده کنند و آن را صرف یادگیری یک زبان جدید کنند.

هزینه تبلیغات و شبکه های تبلیغاتی

هزینه تبلیغات Babbel بیش از 20 میلیون دلار است که بیشتر هزینه آنها صرف سه شبکه  Outbrain، Taboola و Revcontent می شود. هزینه تبلیغات تلفن همراه آنها بسیار بیشتر از هزینه دسکتاپ آنها است، به ترتیب 2.6 میلیون دلار در مقابل 434400 دلار در ژوئن. این تقسیم بندی منطقی است، با توجه به اینکه اکثر کاربران در تلفن یا سایر دستگاه های تلفن همراه خود هستند و می توانند از هر کجا درس بخوانند.

 رابط کاربری بسیار تعاملی است و به راحتی قابل پیمایش است و Babbel می تواند اعلان های درون برنامه ای ارسال کند تا کاربران را با برنامه درگیر کند.

 Outbrain، Taboola و Revcontent همگی شبکه های کشف محتوا هستند، بنابراین تبلیغات در این شبکه ها به عنوان محتوای توصیه شده و تبلیغات بومی در سایت های ناشر ظاهر می شوند. این رویکرد برای تولید سرنخ به Babbel کمک می‌کند تا دسترسی خود را افزایش دهد زیرا این شبکه‌ها روی هم رفته بسیاری از وب‌سایت‌های خبری معروف و بسیار مورد توجه مانند  CBS، MSNBC و NBC News را پوشش می‌دهند.

ناشران

وقتی نوبت به موبایل و دسکتاپ می‌رسد، بابل به مرور زمان به همان تعداد ناشر در هر پلتفرم اضافه می‌ کند. به عنوان مثال، در ماه ژوئن 453 ناشر در تلفن همراه در مقایسه با 504 ناشر روی دسکتاپ وجود داشت. ناشرانی که Babbel بیشتر روی آنها خرج می کند، ناشری هستند که بر روی سایت های خبری مانند Opposing Views، CNN، ESPN، MSNBC، The Hill، NBC News و دیگران متمرکز شده اند.

به یاد دارید که شبکه‌های تبلیغاتی Babbel از این نوع سایت‌ها استفاده می‌کنند. تمرکز بر سایت های خبری منطقی است، با توجه به این که Babbel ” یادگیرندگان بزرگسال بالای 25 سال را هدف قرار می دهد که “با انگیزه خود غنی سازی هستند.” تعداد بیشتری از افراد مناسب برای تولید یک جریان ثابت از سرنخ ها است.

انواع سایت تبلیغات آموزشی
انواع سایت تبلیغات آموزشی

خلاقیت های انواع سایت تبلیغات آموزشی در Babbel

نود و دو درصد تبلیغات ترکیبی از متن و تصویر است. تبلیغات فقط متنی در تلفن همراه ظاهر می شوند و این تبلیغات بر سرعت و سرگرمی یادگیری با درس های 10 دقیقه ای تمرکز می کنند.

 Babbel نسخه تبلیغاتی خود را با دقت انتخاب کرده است. به عنوان مثال، « اسپانیایی را تمرین کنید»، « فوراً شروع به صحبت به زبان اسپانیایی کنید » و «زبان جدیدی را با اطمینان صحبت کنید» همگی به آسانی برنامه صحبت می‌کنند و کاربران را تشویق می‌کنند تا به برنامه پایبند باشند. تبلیغات دسکتاپ یک حس گیمیفیکیشن به آنها می دهد.

 تبلیغات از مخاطبان می پرسند “به چه زبانی می خواهید صحبت کنید؟” و مخاطب با انتخاب یک گزینه پاسخ می دهد. این ایده‌ای را تقویت می‌کند که بابل تلاش می‌کند به آن دست یابد: یادگیری یک زبان جدید آسان است. کاربران فقط باید یک زبان را انتخاب کنند و شروع کنند.

نه تبلیغات موبایل و نه تبلیغات دسکتاپ دکمه های CTA واضحی ندارند، اگرچه نماد «بیشتر» برداشتی خلاقانه از دکمه CTA است. اگر افرادی که به برنامه علاقه دارند زبانی را که می‌خواهند یاد بگیرند در آگهی نمی‌بینند، با کلیک بر روی «بیشتر» به وب‌سایت Babbel  منتقل می‌شوند تا بیشتر کاوش کنند و بیاموزند.

صفحات فرود

تبلیغات موبایلی به یک آگهی تبلیغاتی یا یک صفحه فرود ساده پیوند دارند که در آن کاربران می توانند انتخاب کنند که کدام زبان را یاد بگیرند. این تبلیغ بر تاییدیه کارشناسان زبان به عنوان راهی برای تقویت آسان بودن یادگیری یک زبان جدید بدون صرف زمان زیاد تاکید می کند.

این تبلیغ خاص یک ویدیو در مورد Babbel در بالای صفحه دارد و پس از آن یک مقاله کوتاه نشان می دهد که دوره ها چگونه طراحی شده اند و چگونه می توان آنها را دنبال کرد. CTA در پایین می گوید: “در حال حاضر شروع به یادگیری کنید”، که علاوه بر دو CTA در بالا است. یکی می گوید: «بابل را امتحان کن».

 دیگری واضح نیست، اما لیست زبان ها در سمت راست صفحه است. وقتی کاربران روی یکی از این زبان ها کلیک می کنند، به همان صفحه فرود ساده افرادی که روی یک تبلیغ دیگر کلیک می کنند، هدایت می شوند.

بسته به زبانی که کاربران جدید برای یادگیری انتخاب می‌کنند، از طریق یک آموزش کوچک که سطح مهارت آنها را آزمایش می‌کند، آموزش داده می‌شود. این رویکرد به احساس گیمیفی که در تبلیغ معرفی شده است می افزاید. وادار کردن کاربران جدید برای کلیک کردن روی هر صفحه، کنجکاوی آنها را افزایش می دهد تا بفهمند چقدر خوب عمل کرده اند.

 این رویکرد به تولید سرنخ کمک می کند زیرا کاربران جدید بلافاصله و به صورت رایگان شروع به استفاده از برنامه می کنند و از تجربه آسان استفاده از برنامه بهره مند می شوند.

2. برنامه تبلیغات آموزشی Georgetown.edu

جورج تاون و سایر سایت‌های آموزش نقطه‌ای از بازاریابی برای هدف قرار دادن دانش‌آموزانی که به دنبال تحصیل متوسطه هستند، استفاده می‌کنند. مدارس زیادی برای انتخاب وجود دارد که سایت‌های dot-edu سعی می‌کنند با ارائه برنامه‌ها و تجربیات منحصر به ‌فرد برای جذب دانش‌آموز برجسته شوند.

تولید پیشرو برای مدارس مواردی مانند برنامه‌های مختلف موجود، فرهنگ دانشگاه، و رویدادها، تحقیقات و پروژه‌های برجسته را برجسته می‌کند. مدتی را در وب سایت دانشگاه جورج تاون بگذرانید و نمونه هایی از جامعه پر جنب و جوش پردیس دانشگاه، برنامه هایی برای تغییرات اجتماعی و تاکید زیادی بر فرصت های تحقیقاتی آنها خواهید دید.

هزینه تبلیغات و شبکه های تبلیغاتی در انواع سایت تبلیغات آموزشی

جورج تاون بیشتر بودجه 5.9 میلیون دلاری خود در شبکه تبلیغاتی را صرف گوگل و تابولا می کند. این ترکیب دو چیز را امکان پذیر می کند:

  • جستجوهای ارگانیک دانش ‌آموزانی که به دنبال کلمات کلیدی خاصی هستند که بر زمینه‌هایی مانند برنامه‌های تحصیلی، مکان مدرسه و برنامه‌ های فوق برنامه تمرکز دارند، احتمال بیشتری برای یافتن این مدرسه دارند.
  • کشف محتوا آگهی‌های این مدرسه در سایت‌هایی ظاهر می‌شود که دانش‌آموزان جدید قبلاً در آن زمان می‌گذرانند.
انواع سایت تبلیغات آموزشی
انواع سایت تبلیغات آموزشی

بیشتر هزینه تبلیغات جورج تاون برای موبایل است. آنها ۷۴۲۸۰۰ دلار در تلفن همراه در مقایسه با ۱۳۱۰۰ دلار روی دسکتاپ در ماه ژوئن برای اجرای تبلیغات با استفاده از Google و Taboola خرج کردند. این تمرکز منطقی است، با در نظر گرفتن 98٪ از Gen Z –  به ویژه دانش آموزان بین 16 تا 20 سال – یک گوشی هوشمند دارند.

 هزاره های 25 تا 34 ساله خیلی عقب نیستند: 97٪ از آنها تلفن همراه دارند. این احتمال وجود دارد که آنها تبلیغات را روی موبایل ببینند تا روی دسکتاپ ببینند.

ناشران

جورج تاون برای تقویت تمرکز خود بر تبلیغات موبایلی، ناشران بیشتری را به موبایل اضافه می کند تا دسکتاپ. در ماه ژوئن، آنها 84 ناشر را به موبایل اضافه کردند در حالی که 25 ناشر روی دسکتاپ بود.

جورج تاون بیشتر هزینه تبلیغات خود را صرف ناشرانی مانند Yahoo، US News، ESPN، واشنگتن پست و MSNBC می کند. آن‌ها در یاهو بسیار خرج می‌کنند – ۸۶۱۰۰۰ دلار تا کنون – زیرا این کاربران مسن‌ تر و بالغ‌ تر هستند. این منطقی است، با توجه به اینکه 25.7 درصد از جمعیت مدارس جورج تاون بین 25 تا 29 سال سن دارند.

خلاقیت ها

نود و هفت درصد تبلیغات معمولاً یا ترکیب متن و تصویر یا فقط تصویر هستند. با استفاده از این قالب‌ها، جورج تاون طیف وسیعی از آگهی‌ها را اجرا می‌ کند که برنامه ‌های خاصی را برجسته می‌کنند، مانند مدرسه فارغ‌التحصیلی برای هنر و علم یا برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای. تبلیغات یا سؤالاتی مانند “چگونه آموزش را تغییر خواهید داد؟” برای کارشناسی ارشد در برنامه تحول آموزشی، یا آنها یک نکته کلیدی از برنامه را برجسته می کنند، مانند “برای کمک به حل مشکلات ملی و جهانی مراقبت های بهداشتی آماده باشید” برای برنامه MS در سلامت و منافع عمومی.

جورج تاون طیف گسترده ای از برنامه ها را برای جذب جامعه دانشجویی متنوع ارائه می دهد، بنابراین تبلیغات آنها با برجسته کردن برنامه های مختلف این موضوع را به نمایش می گذارد. با این حال، جالب اینجاست که همه تبلیغات از یک نوع CTA استفاده می کنند – “بیشتر بیاموزید” – که برای یک موسسه آموزشی مناسب است.

صفحات فرود

تبلیغات به صورت تبلیغاتی یا تولید سرنخ منجر می شود. تبلیغات شامل یک معرفی ویدیویی در مورد برنامه در حال تبلیغ، یک نمای کلی برنامه در زیر آن، و پیوندهایی به اطلاعات دقیق برنامه – مانند برنامه درسی، برنامه دوره، و هزینه های تحصیل است. CTA در این صفحات می گوید: «اطلاعات درخواست کنید»، در این مرحله بازدیدکنندگان اطلاعات تماس خود را اضافه می کنند.

صفحات فرود نسل پیشرو دارای تصاویر بزرگی از افراد حرفه ای است که در برنامه کار می کنند تا در صورت ثبت نام در برنامه، نتیجه را به مخاطبان هدف نشان دهند. CTA برای این صفحات فرود همیشه “اطلاعات درخواست” است.

3. پلتفرم Craftsy

Craftsy  یک پلت فرم آنلاین است که طیف گسترده ای از دوره های مرتبط با صنایع دستی را با استفاده از آموزش های ویدئویی تعاملی با کیفیت بالا و کارگاه های آموزشی قابل دانلود ارائه می دهد. آنها هشت سال است که در اطراف هستند و به افرادی که وقت خود را در سایت هایی مانند Pinterest می گذرانند و می خواهند یاد بگیرند که چگونه صنایع دستی پیدا می کنند، می پردازند.

 دوره های کاردستی گام به گام کاربران را با کاردستی آشنا می کند تا یادگیری را آسان کند. Craftsy با ساخت ویدیوها در YouTube و سایر وب سایت های خلاق رقابت می کند. چیزی که Craftsy را متمایز می کند این واقعیت است که آنها لوازم، کیت ها و الگوهایی را که صنعتگران برای صنایع دستی روی پلتفرم ایجاد می کنند به آن ها نیاز دارند می فروشند. این یک سایت با خدمات کامل است که فراتر از آموزش های ویدیویی است تا نسل پیشرو خود را تقویت کند.

انواع سایت تبلیغات آموزشی
انواع سایت تبلیغات آموزشی

هزینه تبلیغات و شبکه های تبلیغاتی

بیشتر هزینه تبلیغات کرافتسی در شبکه ها در دو سال گذشته روی موبایل افزایش یافته است. در شش ماه گذشته، کرافت 4.5 میلیون دلار روی دو شبکه اصلی گوگل و خرید مستقیم خرج کرده است. با Google، Craftsy می‌تواند با ارائه خدمات به افرادی که در جستجوی موضوعات «چگونه…» برای ایجاد یک کاردستی هستند، ترافیک ارگانیک را جذب کند. عبارات جستجویی مانند “چگونه ببافیم” و “چگونه بکشیم” به ترتیب 49500 و 550000 جستجو در ماه دارند.

خرید مستقیم به Craftsy کمک می کند تا دقیقاً به مخاطب مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. ارزش صنعت صنایع دستی تقریباً 44 میلیون دلار است، بنابراین کرافتی می‌خواهد در مقابل مخاطبان خاص قرار بگیرد – 45٪ از کاربران Pinterest را زنان تشکیل می‌دهند که از هر 2 هزاره هر ماه از این پلتفرم استفاده می‌کنند – تا تولید سرنخ و در نهایت طولانی‌مدت آنها را به حداکثر برساند. پتانسیل رشد مدت

ناشران

Craftsy  ناشران بیشتری را در دسکتاپ نسبت به تلفن همراه اضافه کرد. این منطقی است، با توجه به اینکه صنعتگران از دسکتاپ خود به جای دستگاه های تلفن همراه خود برای کار در دوره ها و ایجاد صنایع دستی استفاده می کنند. Craftsy در طول زمان ناشران کمتری را اضافه کرده است، اما داده های ژوئن نشان می دهد که در آن ماه 40 ناشر در مقایسه با 26 ناشر به موبایل اضافه شده است.

ناشری که کرافتسی از آن استفاده می کند، در فضای صنایع دستی و DIY فعالیت می کنند. به عنوان مثال، تبلیغات آنها را می توان در Little Things، E Online Bravo TV، I Am Baker و Instructables یافت. جمعیت شناسی صنعتگران در حال تغییر است تا هزاره های بیشتری را شامل شود. در نتیجه، انواع ناشری که کرافتسی استفاده می‌کند، آنها را در مقابل مخاطبان خاص خود قرار می‌دهد. بخشی از دلیل اینکه آنها هر ماه ناشران کمتری را اضافه می کنند ممکن است به این دلیل باشد که ترکیب مناسبی از ناشران را برای کمک به تلاش های تولید پیشرو خود پیدا کرده اند.

خلاقیت ها

80 درصد تبلیغات آنها مبتنی بر تصویر است، که منطقی است، با توجه به اینکه کاردستی یک کار بسیار بصری است و کاربران احتمالاً یادگیرندگان بصری هستند. تبلیغات استاندارد روی دسکتاپ از برچسب “کاوش در مقصد دیجیتال برای سازندگان” استفاده می کنند. هر تبلیغ هنر متفاوتی را در عمل نشان می دهد.

 به عنوان مثال، بافتنی، نقاشی، و تزئین کیک. CTAها در همه تبلیغات دسکتاپ آنها به طور متناوب بین «بیشتر بدانید»، «آزمایش رایگان خود را شروع کنید» و «تماشا رایگان» است. این تصاویر و CTA ها برای جلب توجه مخاطبان هدف و سپس تبدیل آنها با ارائه یک معرفی رایگان به پلتفرم خدمت می کنند.

 تبلیغات بومی بر حساسیت زمانی تمرکز می‌کنند و از «پیشنهاد زمان محدود» برای دریافت سرنخ برای تبدیل به جای مرور بی‌پایان سایت استفاده می‌کنند. به این ترتیب، Craftsy  حداقل می‌تواند کاربران را هنگام دریافت آدرس ایمیل از طریق قیف فروش خود فیلتر کند و سپس به بازاریابی مزایای پلتفرم برای مشترکین ایمیل خود ادامه دهد.

صفحات فرود

صفحات فرود برای تبلیغات استاندارد روی دسکتاپ دوره های مختلف موجود را برجسته می کند. دوره‌ها بر اساس محبوبیت و انتخاب کارکنان دسته‌بندی می‌شوند تا سرنخ‌های جدید جایی برای شروع داشته باشند که به دنبال دوره مناسب هستند. هر بخش از صفحه CTA خاص خود را دارد.

 به عنوان مثال، «شروع تماشا»، «اکنون تماشا کنید»، و «انتخاب علایق»، بسته به جایی که در صفحه فرود سرنخ ها قرار دارند. صفحات فرود برای دسکتاپ تبلیغات بومی دارای CTA آزمایشی رایگان در بالای صفحه هستند. در زیر این بخش، فهرستی از صنایع دستی موجود برای یادگیری، اثبات اجتماعی از مربیان دوره که در این صنعت پیشرو هستند، پیشنهادات انحصاری در Craftsy، و بخش پرسش‌های متداول وجود دارد.

هزینه های انواع سایت تبلیغات آموزشی به چه صورت است؟

 تا سال 2017، هزینه تبلیغات برای خدمات آموزشی تنها در ایالات متحده به 1.91 میلیارد دلار رسیده است . این هزینه برای ترغیب دانشجویان جدید برای پیوستن به برنامه های مبتنی بر وب، دانشگاه های سنتی و برنامه های مبتنی بر برنامه استفاده شده است.
 ما تحقیقاتی انجام دادیم و چهار تبلیغ‌ کننده را در این دسته‌ها پیدا کردیم و استراتژی ‌هایی را که برای افزایش تولید سرنخ تبلیغاتی استفاده می‌کنند، مقایسه کردیم. چیزی که ما متوجه شدیم این است که هر تبلیغ کننده نیاز خاصی را که می‌خواهد پر کند، کشف کرد و کمپین‌های خلاقانه‌ای را برای ایجاد سرنخ بیشتر طراحی کرد. به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید که چگونه این کار را انجام می دهند.

هزینه تبلیغات و شبکه های تبلیغاتی در Babbel چگونه است؟

هزینه تبلیغات Babbel بیش از 20 میلیون دلار است که بیشتر هزینه آنها صرف سه شبکه  Outbrain، Taboola و Revcontent می شود. هزینه تبلیغات تلفن همراه آنها بسیار بیشتر از هزینه دسکتاپ آنها است، به ترتیب 2.6 میلیون دلار در مقابل 434400 دلار در ژوئن. این تقسیم بندی منطقی است، با توجه به اینکه اکثر کاربران در تلفن یا سایر دستگاه های تلفن همراه خود هستند و می توانند از هر کجا درس بخوانند.
 رابط کاربری بسیار تعاملی است و به راحتی قابل پیمایش است و Babbel می تواند اعلان های درون برنامه ای ارسال کند تا کاربران را با برنامه درگیر کند.
 Outbrain، Taboola و Revcontent همگی شبکه های کشف محتوا هستند، بنابراین تبلیغات در این شبکه ها به عنوان محتوای توصیه شده و تبلیغات بومی در سایت های ناشر ظاهر می شوند. این رویکرد برای تولید سرنخ به Babbel کمک می‌کند تا دسترسی خود را افزایش دهد زیرا این شبکه‌ها روی هم رفته بسیاری از وب‌سایت‌های خبری معروف و بسیار مورد توجه مانند  CBS، MSNBC و NBC News را پوشش می‌دهند.

هزینه تبلیغات و شبکه های تبلیغاتی در craftsy چگونه است؟

بیشتر هزینه تبلیغات کرافتسی در انواع سایت تبلیغات آموزشی در شبکه ها در دو سال گذشته روی موبایل افزایش یافته است. در شش ماه گذشته، کرافت 4.5 میلیون دلار روی دو شبکه اصلی گوگل و خرید مستقیم خرج کرده است. با Google، Craftsy می‌تواند با ارائه خدمات به افرادی که در جستجوی موضوعات «چگونه…» برای ایجاد یک کاردستی هستند، ترافیک ارگانیک را جذب کند. عبارات جستجویی مانند “چگونه ببافیم” و “چگونه بکشیم” به ترتیب 49500 و 550000 جستجو در ماه دارند.
خرید مستقیم به Craftsy کمک می کند تا دقیقاً به مخاطب مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. ارزش صنعت صنایع دستی تقریباً 44 میلیون دلار است، بنابراین کرافتی می‌خواهد در مقابل مخاطبان خاص قرار بگیرد – 45٪ از کاربران Pinterest را زنان تشکیل می‌دهند که از هر 2 هزاره هر ماه از این پلتفرم استفاده می‌کنند – تا تولید سرنخ و در نهایت طولانی‌مدت آنها را به حداکثر برساند.

8 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات آموزشی

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Parham گفته:

    جستجوهای ارگانیک دانش ‌آموزانی که به دنبال کلمات کلیدی خاصی هستند که بر زمینه‌هایی مانند برنامه‌های تحصیلی، مکان مدرسه و برنامه‌ های فوق برنامه تمرکز دارند، احتمال بیشتری برای یافتن این مدرسه دارند. مطالب بسیار کامل بود

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تا سال ۲۰۱۷، هزینه تبلیغات برای خدمات آموزشی تنها در ایالات متحده به ۱.۹۱ میلیارد دلار رسیده است . این هزینه برای ترغیب دانشجویان جدید برای پیوستن به برنامه های مبتنی بر وب، دانشگاه های سنتی و برنامه های مبتنی بر برنامه استفاده شده است

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    صفحات فرود نسل پیشرو دارای تصاویر بزرگی از افراد حرفه ای است که در برنامه کار می کنند تا در صورت ثبت نام در برنامه، نتیجه را به مخاطبان هدف نشان دهند.

  5. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات بنری در سایت: این روش نیز همانند روش سنتی چاپ بنر است با این تفاوت که این بار نسخه الکترونیکی بنرها در فضای وب و رسانه مطرح است.

  6. berlin گفته:

    Craftsy یک پلت فرم آنلاین است که طیف گسترده ای از دوره های مرتبط با صنایع دستی را با استفاده از آموزش های ویدئویی تعاملی با کیفیت بالا و کارگاه های آموزشی قابل دانلود ارائه می دهد. آنها هشت سال است که در اطراف هستند و به افرادی که وقت خود را در سایت هایی مانند Pinterest می گذرانند و می خواهند یاد بگیرند که چگونه صنایع دستی پیدا می کنند، می پردازند

  7. متاورس آینده من گفته:

    اموزش مهمترین قسمت زندگی بشر است وکه انواع سازمان هایموزش تکیل شده که باید برای رشد خود از تبلیغات استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *