هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

خرده فروشان محلی مانند سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و غیره طیف وسیعی از محصولات را دارند که می‌خواهند آن‌ها را در معرض بازار هدف آینده‌شان قرار دهند. در حال حاضر تبليغات صوتي بصری یک رسانه بسیار موثر برای تبلیغات است که خرده فروشان محلی آن را برای مجموعه محصولات خود ترجیح می دهند. اين مورد يك نمونه از هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي است.

چگونگي هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

گزینه های تبلیغاتی و انتخاب رسانه ای این فروشگاه ها در نهایت به این واقعیت بستگی دارد که آیا آنها در حال تبلیغ مارک های توليدي هستند یا برند خود را تبلیغ می کنند.

در مورد برندهایی که در سطح ملی تبلیغ می شوند، آگاهی و اولویت برند در حال حاضر ایجاد شده است؛ هدف این فروشگاه ها از تبلیغ نام تجاری این محصولات این است که بازار آینده را از در دسترس بودن و پیشنهادهای تبلیغاتی ویژه مطلع کنند. روزنامه از نظر هزینه و فضای مفصل رسانه بسیار خوبی است. کیفیت تبلیغات در اینجا مهم نیست زیرا تصویر برند قبلا ساخته شده است. علاوه بر این، تبلیغ‌کنندگان محلی نرخ‌های جذابی را از روزنامه دریافت می‌کنند.

از سوی دیگر، فروشگاه هاي زیادی وجود دارند که تبلیغ کنندگان اصلی هستند زیرا در حال تبلیغ برند خود هستند. اینها شامل بانک ها، فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های تخصصی، فروشگاه های کوچک و غیره است که محصولات خود را می فروشند.

تعریف هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي فرآیندی است که شامل همه چیز می‌شود، از نحوه ایجاد محصول، نحوه قیمت‌گذاری آن، محل قرار دادن آن برای توزیع و نحوه تبلیغ آن.

بیایید هر یک از اجزای آمیخته هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي، یعنی چهار مورد زير را مورد بحث قرار دهیم .

1. هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي بر روي محصول

قبل از اینکه محصولی را به بازار عرضه کنید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می‌فروشید.

در مرحله اول، ضروری است در مورد نوع محصول(هایی) که می خواهید به فروشگاه خود اضافه کنید، ویژگی های آن، تنوعی که می خواهید ارائه دهید، تعداد محصولات (شما می توانید یک خط محدود ایجاد کنید) هدف گذاري کنید.

2. هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي بر روي قیمت 

قیمت‌گذاری یک عنصر حیاتی در هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي است که می‌تواند کسب‌وکار فروشگاهي شما را ارتقا یا شکست دهد. رقبای شما، شرایط بازار، هزینه های سربار، سود، تقاضا و موقعیت محصول از مهم ترین عواملی هستند که باید در نظر بگیرید.

در فروشگاه ها، یک روش قیمت‌گذاری استاندارد، روشی است که به آن قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش گفته می‌شود ، که در آن شما قیمت یک محصول را با تخمین اینکه مشتریانتان چقدر برای چیزی که می‌فروشید ارزش قائلند، تعیین می‌کنید.

علاوه بر استفاده از این روش، شما می خواهید قیمت در فروشگاه را نیز محاسبه کنید تا در عین حال که به سود نیز فکر می کنید، هزینه تمام شده کالا و همچنین هزینه های سربار اضافی را نیز پوشش دهید.

3. هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي بر روي مکان

موقعیت مکانی هنگام فروش محصولات به صورت آفلاین بسیار مهم است. در اینجا باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید محصولات خود را در یک فروشگاه فیزیکی که از قبل وجود دارد بفروشید یا اینکه می خواهید فروشگاه آنلاين خود را ایجاد کنید.

علاوه بر داشتن یک فروشگاه فيزيكي داشتن یک کانال توزیع آنلاین مانند یک فروشگاه آنلاین به شما کمک می‌کند تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید، به‌ویژه براي آنهایی که در کشور شما زندگی نمی‌کنند و نمی‌توانند از فروشگاه آفلاین شما بازدید کنند.

4. هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي بر روي ارتقاء 

تبلیغ محصولات شما جزء کاملاً ضروری هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي است. هنگام برقراری ارتباط در مورد محصولات خود می توانید طیف وسیعی از اهداف را داشته باشید.

این می تواند همه چیز از جمله، افزایش آگاهی از برند شما، برانگیختن علاقه به محصولاتی که می فروشید، یا صرفاً تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری و افزایش فروش باشد.

تبلیغات همه چیز در مورد داشتن درک عمیق از مخاطبان هدف شما و نحوه دستیابی به آن است و تبلیغات فروشگاهي در عصر آنلاین، همانطور که در ادامه مقاله خواهید دید، نقش بزرگی در این زمینه ایفا می کند.

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي
هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

نقش هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

فروشگاه ها در حال تغییر هستند. و برندهایی مانند والمارت نمونه‌ای عالی از این مدل فروشگاه ها هستند که چگونه خرده‌فروشان می‌توانند شکاف بین فروش آفلاین و آنلاین را پر کنند.

به طور خاص، مهم‌ترین تغییری که بر این صنعت تأثیر گذاشته است، این واقعیت است که افراد قبل از خرید چیزی در یک فروشگاه آفلاین، ابتدا تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند.

پس از مرحله تحقیق، مصرف کنندگان به سمت کشف و سپس تصمیم گیری در مورد یک برند یا محصول خاص حرکت می کنند.

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي نقش مهمی در ارتقای یک نام تجاری ایفا می‌کند و تحقیقات گوگل نشان داد که در واقع بین افزایش خرید دیجیتال و خرید در فروشگاه ارتباط وجود دارد.

بر اساس این مطالعه، حتی فراتر از این، سايت تبليغات فروشگاهي نه تنها می تواند فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهد، بلکه فروش فروشگاه آفلاین را نیز افزایش می دهد .

به طور خاص، من به شما نشان خواهيم داد که چگونه از تبلیغات آنلاین برای کسب و کار فروشگاهب خود استفاده کنید. در اینجا مهمترین اصولی که در تبلیغات آنلاین باید رعایت شود آورده شده است:

1. چرخه فروش

یک راه هوشمندانه برای هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي، دانستن و تعریف موقعيت مكاني مشتریان شما در چرخه فروش است.

این به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با هر دسته افزایش آگاهی از برند، ایجاد علاقه بیشتر نسبت به محصولات شما، تبدیل سرنخ‌های فعلی، و تشویق بازدیدهای بیشتر به فروشگاه شما ایجاد کنید.

برای هر چرخه فروش، به استراتژی، رویکرد و پیام رسانی متفاوتی نیاز دارید. مصرف کنندگان در این مراحل مختلف به دنبال انواع مختلفی از موارد می گردند، بنابراین شما همچنین باید در مورد مشکلی که آنها سعی در حل آنها در هر چرخه دارند و اینکه چگونه محصول شما می تواند در هر مورد به آنها کمک کند هدف گذاري کنید.

2. تبلیغات

این اطلاعات جدیدی نیست که محصولات با تخفیف تقاضا را افزایش می دهند، اما قطعاً چیزی است که باید بارها و بارها بر آن تاکید شود.

هنگام انجام تبلیغات، خواه برای یک تعطیلات خاص باشد یا یک رویداد خاص که در حال وقوع است، مطمئن شوید که نه تنها احساس فوریت ایجاد می کنید، بلکه تخفیفی که ارائه می دهید قیمت فروش را بسیار قابل مشاهده کنید.

این مطالعه نشان داد که 85 درصد از مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به خرید از فروشگاه‌هایی دارند که کوپن‌ها و پیشنهادات ویژه ارائه می‌دهند، که نشان می‌دهد در صورت اجرای صحیح این ایده چقدر می‌تواند موثر باشد.

3. تبلیغات خرید

فروشگاه ها این روش تبلیغات آنلاین را ترجیح می‌دهند، بلکه مشخص شد که کلیک‌های این تبلیغات خرید به بالاترین حد خود یعنی 63 درصد رسیده است.

در ایالات متحده ، 76.4٪ از فروشگاه ها بودجه تبلیغات جستجوی خود را در Google Shopping سرمایه گذاری می کنند، بنابراین قطعاً همان جایی است که شما در حال حاضر باید باشید.

4. بازاریابی مجدد

حتی اگر مشتری تجربه مثبتی از فروشگاه شما داشته باشد، ممکن است آن را فراموش کند. مردم مشغول هستند، به همین دلیل است که باید به آنها یادآوری کنید که دوباره از شما خرید کنند. ساده ترین راه برای انجام این کار بازاریابی مجدد هوشمند است.

کمپین های بازاریابی مجدد که خریداران را در زمان مناسب هدف قرار می دهند، می توانند بسیار موفق باشند.

به غیر از بازاریابی مجدد همان محصولی که خریداری کرده اند، می توانید محصولات مکمل را نیز بازاریابی مجدد کنید و از این طریق فروش بیشتری کسب کنید.

5. شناخت مخاطب

هنگامی که یک فروشگاه فيزيكي دارید، ایجاد نمایه مخاطبان هدف خود می تواند بسیار آسان باشد. می توانید افرادی را که چیزی خریداری می کنند تجزیه و تحلیل کنید و سپس یک نمایه دقیق را تجزیه کنید.

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد آنها داشته باشيد، انجام هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي برای شما آسان تر خواهد بود.

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي
هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي براي مشتري

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي مطمئنا چیز جدیدی نیست. با ظهور داده های بزرگ و هوش مصنوعی، می توانیم رفتار خریداران را درک کنیم، پیش بینی کنیم که آنها به چه چیزی بیشتر علاقه مند هستند، و پیام های شخصی سازی شده را در هر جایی که خریداران هستند، ارائه دهیم.

این بدان معناست که فرصت‌ها برای جذب مجدد پایگاه مشتری شما نیز بسیار بیشتر از همیشه است. اگر در مورد هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي تازه کار هستید یا به دنبال گسترش اطلاعات خود هستید، در اینجا 8 هدف برنده برای کسب درآمد بیشتر از مشتریان خود آورده شده است.

هدف گذاری مشتری چیست؟

در ابتدایی ترین حالت، هدف گذاری مشتری، دستیابی به بخشی از لیست مشتریان برای جذب مجدد آنها و افزایش فروش است. تاکتیک های رایج برای این کمپین ها شامل پست مستقیم و ایمیل است. رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال راه‌های جدیدتری برای ارتباط با پایگاه مشتریان شما با سرعت و دقت بیشتر فراهم می‌کنند. 20 سال پیش، هدف‌ گذاري مشتری به معنای ارسال یک ایمیل مستقیم مثلاً برای اعضای باشگاه جوایز شما بود، اما اکنون این یک تلاش بسیار پیچیده‌تر است. کانال‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانیم از طریق آنها به مشتریان دسترسی پیدا کنیم، و داده‌های دقیق‌تر و فزاینده‌ای که می‌توانیم درباره آن‌ها جمع‌آوری کنیم. همچنين امکان کمپین‌های هدف گذاري مشتری بسیار هوشمندانه‌تری را فراهم می‌آورد که نتایج بسیار بهتری را به همراه دارد.

چالش های هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

حتی با وجود فناوری پیشرفته امروزی و فرصت‌های دیجیتال بیشتر، هنوز چالش‌های زیادی برای اجرای کمپین هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي موفق وجود دارد، از جمله:

نرخ پایین پاسخ ایمیل: نرخ باز شدن ایمیل حدود 20 درصد است و به طور متوسط ​​2 درصد CTR را به همراه دارد. این بدان معناست که در 80 درصد مواقع ایمیل شما نادیده گرفته می شود. با وجود این، ایمیل یک کانال تعامل مجدد موثر است که بازگشت سرمایه عالی را ارائه می‌کند؛ اما بهتر است از آن در کنار سایر تاکتیک‌ها استفاده شود.

نرخ مسابقه پایین: بسیاری از راه‌حل‌های هدف گذاري مشتری موجود، نمودارهای هویتی ناکافی یا نادرست دارند و یا مشکلاتی دارند که خریداران را با موفقیت در دستگاه‌ها تطبیق می‌دهند. این منجر به نرخ تطابق پایین و بنابراین، مخاطبان کمتری برای جذب مجدد می‌شوند.

دسترسی به موجودی محدود: راه حل ها اغلب محدود به دسترسی به شبکه خود هستند، اما خریداران مقدار قابل توجهی از زمان خود را به صورت آنلاین خارج از مکان هایی مانند رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو می گذرانند. دستیابی به خریداران بیشتر در مکان های بیشتر به معنای افزودن راه حل های اضافی است.

بهینه سازی خلاقانه محدود: در برخی موارد، يا تعداد محدودی از قالب‌های خلاقانه موجود است، یا ناتوانی در شخصی‌سازی پویا خلاقیت وجود دارد که می‌تواند به نرخ تعامل تبلیغات آسیب برساند.

7 استراتژی هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي ثابت شده

تعداد و نوع کمپین‌های هدف گذاري مشتری که می‌توانید اجرا کنید به نحوه برش داده‌های خود بستگی دارد. اما در اینجا چند استراتژی امتحان شده و واقعی وجود دارد:

1. خریدارانی را دوباره با فروشندگان برتر وصل کنید.

با استفاده از آخرین تاریخ خرید، به مشتریانی که از آخرين خريد آنها زمان زيادي مي گذرد دسترسی پیدا کنید، و به دلخواه خود تقسیم کنید. با تبلیغاتی که فروشندگان برتر نشان می دهند، آنها را برای خرید بازگردانید.

2. با خریداران فصلی ارتباط برقرار کنید.

زمانی که خریداران فصلی خود را با استفاده از کمپین های تکراری جذب می کنيد، به آنها دسترسی پیدا کنید. با هدف قرار دادن آنها با پیشنهادات به موقع در دوره های فروش فصلی، تعامل مشتریان را تقویت کنید. آن مشتری که پارسال برای روز ولنتاین گوشواره خرید؟ شاید یک تبلیغ شخصی که یک دستبند منطبق را نشان می دهد چیزی باشد که او را وادار به بازگشت به سایت شما کند.

3. خریداران آفلاین را به صورت آنلاین بیاورید.

در بسیاری از موارد، اولین یا تنها نقطه تماس یک خریدار با فروشگاه فيزيكي شما است. یک کمپین هدف گذاري مشتری می‌تواند با ارائه توصیه‌های شخصی‌شده محصول و کدهای تبلیغاتی ویژه، مخاطبان آفلاین ممتاز را به صورت آنلاین هدایت کند تا آنها را جذب کند تا از وب‌سایت شما بازدید کنند.

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي
هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

4. اعضای برنامه وفاداری را هدف قرار دهید.

با استفاده از تبلیغات نمایشی پولی که اعضای ممتاز را با پیشنهادهای انحصاری بر اساس آخرین تاریخ خریدشان هدف قرار می‌دهند، تعامل با برند را تقویت کنید و فروش محصول را افزایش دهید. همچنین می توانید با هدف قرار دادن مشتریانی که هنوز به برنامه نپیوسته اند، ثبت نام برنامه های وفاداری را انجام دهند. به بخش بندی پایگاه داده خود بر اساس ارزش کل آخرین خرید آنها فکر کنید. به جای هدف قرار دادن انبوه کل پایگاه داده خود، مشتریان بسیار ارزشمند را با محصولات مشابه هدف قرار دهید.

5. افزایش فروش بر اساس خرید قبلی.

با تماس با مشتریان فعلی خود با پیشنهادات لوازم جانبی مرتبط با کالایی که قبلاً خریداری کرده‌اند، مانند کیف یا هدفون، یا بسته‌های خدمات یا ضمانت‌نامه‌ای که با لپ‌تاپی که چند وقت پیش خریده‌اند، تماس بگیرید.

6. فروش متقابل بر اساس خرید قبلی.

همچنین فراموش نکنید که با خریداران قبلی پیشنهاداتی برای محصولات دیگری که ممکن است به آنها علاقه مند باشند، مانند تبلت یا بلندگوی هوشمند برای مشتری که چند ماه پیش لپ تاپ خریده است، در میان بگذارید.

7. با محصولات جدید ارتباط برقرار کنید.

خریداران مکرر شما بهترین کاندیدای شما برای خرید مجدد هستند. مطمئن شوید که این گروه را با پیشنهادات تبلیغ محصولات جدید تحريك به خريد كنيد.

نکاتی برای یافتن مشتری مناسب

با ترکیب مناسبی از استراتژی ها و راه حل ها، برندها و فروشگاه ها می توانند بر چالش های مرتبط با هدف گذاری مشتری غلبه کنند. اگر تلاش‌های فعلی شما برای هدف گذاري مشتری عملکرد مورد نیاز شما را ارائه نمی‌کند، به دنبال راه‌حلی بهتري باشید.

دسترسی وسیع: برخی از راه‌حل‌های هدف گذاري مشتری امروزی به طور وسيع کار نمی‌کنند، به این معنی که شما فقط می‌توانید خریداران محدودي را هدف قرار دهید. این امر دسترسی شما را محدود می کند و منجر به دید ناقصی از رفتار خریدار می شود. تلاش‌های خود را با راه‌حلی تکمیل کنید که می‌تواند با خریداران فراتر از آن، در هر کجا که در خريد خود هستند، ارتباط برقرار کند.

بدون هزینه ورود: نصب داده ها می تواند پرهزینه باشد، اما راه حل های زیادی وجود دارد که برای این کار هزینه ای دریافت نكنيد.

تبلیغات پویا و شخصی سازی شده: تعامل با تبلیغات را با راه حلی بهبود دهید که تبلیغات شخصی سازی شده و پویا را برای هر خریدار ارائه می دهد.

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي چگونه است؟

در مورد برندهایی که در سطح ملی تبلیغ می شوند، آگاهی و اولویت برند در حال حاضر ایجاد شده است؛ هدف این فروشگاه ها از تبلیغ نام تجاری این محصولات این است که بازار آینده را از در دسترس بودن و پیشنهادهای تبلیغاتی ویژه مطلع کنند.

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي چه نقشي در تبليغات دارد؟

به طور خاص، مهم‌ترین تغییری که بر این صنعت تأثیر گذاشته است، این واقعیت است که افراد قبل از خرید چیزی در یک فروشگاه آفلاین، ابتدا تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند.

هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي چه چالش هايي دارد؟

نرخ پایین پاسخ ایمیل
نرخ مسابقه پایین
دسترسی به موجودی محدود
بهینه سازی خلاقانه محدود

8 دیدگاه برای “هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغات فروشگاهي - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Nazanin heshmati گفته:

    هدف گذاری و تعیین اولویت های خود از مهم ترین بخش تبلیغات است به طوری که شما با دانستن این موارد و داشتن اطلاعات کافی موفق به جذب مخاطبان زیادی خواهید شد

  3. Parham گفته:

    فروشگاه ها این روش تبلیغات آنلاین را ترجیح می‌دهند، بلکه مشخص شد که کلیک‌های این تبلیغات خرید به بالاترین حد خود یعنی ۶۳ درصد رسیده است. مطالب بسیار مفید بود

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    قیمت‌گذاری یک عنصر حیاتی در هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي است که می‌تواند کسب‌وکار فروشگاهي شما را ارتقا یا شکست دهد. رقبای شما، شرایط بازار، هزینه های سربار، سود، تقاضا و موقعیت محصول از مهم ترین عواملی هستند که باید در نظر بگیرید.

    در فروشگاه ها، یک روش قیمت‌گذاری استاندارد، روشی است که به آن قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش گفته می‌شود ، که در آن شما قیمت یک محصول را با تخمین اینکه مشتریانتان چقدر برای چیزی که می‌فروشید ارزش قائلند، تعیین می‌کنید

  5. مهدی غلامحسینی گفته:

    قیمت‌گذاری یک عنصر حیاتی در هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي است که می‌تواند کسب‌وکار فروشگاهي شما را ارتقا یا شکست دهد. رقبای شما، شرایط بازار، هزینه های سربار، سود، تقاضا و موقعیت محصول از مهم ترین عواملی هستند

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات در سایت‌های تبلیغاتی پربازدید: یکی از گزینه‌های بسیار جذاب به منظور بارگذاری تبلیغ در دنیای کسب و کار و در بستر اینترنت، قرار دادن تبلیغ در سایت‌های تبلیغاتی پربازدید است

  7. berlin گفته:

    هدف گذاری سایت تبلیغات فروشگاهی
    قیمت‌گذاری یک عنصر حیاتی در هدف گذاري سايت تبليغات فروشگاهي است که می‌تواند کسب‌وکار فروشگاهي شما را ارتقا یا شکست دهد. رقبای شما، شرایط بازار، هزینه های سربار، سود، تقاضا و موقعیت محصول از مهم ترین عواملی هستند که باید در نظر بگیرید

  8. متاورس آینده من گفته:

    سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و غیره طیف وسیعی از محصولات را دارند که می‌خواهند آن‌ها را در معرض بازار هدف آینده‌شان قرار دهند. در حال حاضر تبليغات صوتي بصری یک رسانه بسیار موثر برای تبلیغات است که می توانند استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *