ویژگی های انواع سایت تبلیغات

ویژگی های انواع سایت تبلیغات

در مقایسه با اشکال سنتی تبلیغات، تبلیغات اینترنتی که برخی از ویژگی های خود را نشان می دهد، برای درک این ویژگی های انواع سایت تبلیغات ، درک مواد مبتنی بر استراتژی بازاریابی تبلیغات آنلاین است

توضیح سطح عمیق ویژگی های انواع سایت تبلیغات

در خصوص ویژگی های تبلیغات آنلاین و بسیاری از کتاب ها و مقالات تعدادی از پدیده های سطحی مانند تعامل، گستردگی، مرتبط بودن، تنوع مظاهر، آمار تجارت و غیره را فهرست کرده اند، تبلیغات آنلاین تا حدودی این ویژگی ها را دارد، اما این ویژگی های اساسی در این مرحله از کاربرد عملی یا به طور کامل اجرا نمی شود.

 هر یک از این ویژگی های انواع سایت تبلیغات برای توضیح ماهیت سطح عمیق تبلیغات آنلاین کافی نیست، لازم است ویژگی های تبلیغات آنلاین را از سطح عمیق تر بشناسیم.

بر اساس تحلیل وضعیت فعلی تبلیغات کاملاً آنلاین و تبلیغات آنلاین به چهار نکته اساسی مشخص شده است که عبارتند از:

  • تبلیغات آنلاین نیاز به اطلاعات و خدمات ارزشمندی دارد که به اپراتور متصل شود.
  • ایده اصلی تبلیغات آنلاین ایجاد نگرانی و کلیک روی کاربر است
  • تبلیغات آنلاین و دارایی غالب دوگانه اجباری کاربر
  • تبلیغات آنلاین باید منعکس کننده روابط تعاملی کاربران، تبلیغ کنندگان و رسانه های آنلاین بین این سه باشد.

1. ویژگی های انواع سایت تبلیغات قسمت اول

تبلیغات آنلاین باید به اطلاعات و خدمات ارزشمند به اپراتورها پیوست شود:

کاربران برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند به تنهایی برای وبگردی، خواندن ایمیل، یا استفاده از خدمات ارزشمند دیگر مانند موتورهای جستجوی وب، پیام های فوری و سایر تبلیغات آنلاین با اطلاعات و خدمات با ارزش به وجود وابستگی فاز این پشتیبانی ارزشمند را به کاربران، تبلیغات آنلاین نمی تواند به اهداف بازاریابی شبکه ای دست یابد.

 بنابراین صحبت در مورد تبلیغات آنلاین ویژگی های تحویل هدفمند زمانی که باید رابطه علی را به درستی درک کند، که خود هدف تبلیغات آنلاین هدفمند نیست، اما کاربران اطلاعات مورد نیاز را به دست می آورند ویژگی های رفتاری تبلیغات آنلاین هدفمند، تبلیغات آنلاین ارزش خود را در غیر این صورت از دست داده است.

ویژگی های اساسی تبلیغات آنلاین نشان می دهد که تأثیر آن صرفاً به خود تبلیغات آنلاین بستگی ندارد.تعداد بازدیدهای بنر و صفحات وب مانند تبلیغات کلیدواژه موتور جستجو و تبلیغات ایمیلی BUTTON  نرخ کلیک تبلیغات در واقع در حال کاهش است.

2. ویژگی های انواع سایت تبلیغات قسمت دوم

ایده اصلی تبلیغات آنلاین که باعث توجه و کلیک کاربران می شود:

از آنجایی که تبلیغات آنلاین ضرر اطلاعات محدود را به همراه دارد، به سختی می‌توان نقش فروش مستقیم را به عهده گرفت، تأثیر مستقیم تبلیغات آنلاین عمدتاً در مرورگر و کلیک آشکار می‌شود، بنابراین ایده اصلی استراتژی تبلیغات آنلاین باعث جلب توجه کاربران می‌شود.

این موتور جستجو انتقال اطلاعات بازاریابی فقط نقش جادوگر را بازی می کند، که اطلاعات در تبلیغات آنلاین خود پیام بازاریابی همه منتقل نمی شود، اما برای جلب توجه کاربر به طور خاص ایجاد شده و در راهنمای قرار داده شده است، یافتن اطلاعات در ذکر شده آسان است.

اینها را می توان با شاخص و همبستگی بین سود نهایی اندازه گیری کرد، اما نه یک رابطه یک به یک، نه لزوماً با مرور کلیک تبلیغات شبکه، بیننده ممکن است تا حدی در تبدیل شکل بگیرد.

این ویژگی همچنین مزیت های اثربخشی آن را در برندسازی و ارتقای محصول و عملکرد آنها را در قالب توجه جدید، بزرگ، عجیب و غریب و به همین ترتیب مشخص می کند که نرخ کلیک تبلیغات آنلاین را برای حل مشکلات نزولی اجتناب ناپذیری نوآوری تبلیغاتی آنلاین را توضیح می دهد.

3. ویژگی های انواع سایت تبلیغات قسمت سوم

تبلیغات آنلاین اجباری دارای ویژگی های دوگانه و ماهیت کاربر محور است:

ابزار بیان تبلیغات آنلاین بسیار غنی است، اینکه آیا کاربر اجباری دارد یا نه، به طور اساسی به اپراتورهای تبلیغاتی بستگی دارد تا خود تبلیغات آنلاین. مزاحمت اولیه تبلیغات آنلاین برای کاربران بدون ایجاد مزیت برای انطباق با بازاریابی اینترنتی به معنای محیط بازاریابی است، اما با توسعه تدریجی تبلیغ ‌کنندگان برای توجه کاربران نیاز به گسترش، تبلیغات آنلاین اجباری است و ویژگی‌های دوگانه غالب کاربران است.

ویژگی های انواع سایت تبلیغات
ویژگی های انواع سایت تبلیغات

 اگرچه در تئوری کاربر در حال مرور و کلیک بر روی تبلیغات است، اما تعداد فزاینده ای از تبلیغ کنندگان با استفاده از ابزارهای اجباری کاربران را مجبور به مرور و کلیک کردن می کنند، مانند تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات تمام صفحه، تبلیغات بینابینی ، تبلیغات شناور و غیره اگرچه این تبلیغات نارضایتی شدید کاربران را برانگیخت، اما برای دستیابی به افزایش مرور و کلیک بر روی هدف و نتایج عینی، بنابراین برای بسیاری می توان پیگیری ساده اثرات کوتاه مدت را مورد پسند تبلیغ کنندگان قرار داد که باعث تبلیغات آنلاین می شود.

تبلیغات سنتی به عنوان اجباری، بلکه به معنای عملکرد بیشتر، جدی تر اجباری است. هیچ شکلی از تبلیغات آنلاین برای استانداردهای یکنواخت صنعت اجباری وجود ندارد و هیچ مقررات جهانی الزام آور قانونی وجود ندارد، بنابراین این تضاد همچنان وجود خواهد داشت.

4. ویژگی های انواع سایت تبلیغات قسمت چهارم

تبلیغات اینترنتی باید منعکس کننده تعامل بین کاربران، تبلیغ کنندگان و رسانه های آنلاین بین این سه باشد:

تبلیغات آنلاین تعاملی، گاهی اوقات به عنوان تبلیغات تعاملی نیز شناخته می شود ، تبلیغات آنلاین در زمان مکالمه تعاملی، معمولاً از رفتار کاربر برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفته می شود، زیرا برخی از تبلیغات رسانه های غنی را می توان با توجه به تبلیغات کاربر تنظیم کرد.

 برخی سناریوها برای انتخاب، حتی در پیام های فوری تبلیغات و کارکنان در زمان واقعی به صحبت کردن، در واقع، این تعامل معنی کامل تبلیغات آنلاین تعاملی را منعکس نمی کند، ناگفته نماند، در واقع، بسیار کمی از این تعامل به طور موثر منعکس می شود بیشتر تبلیغات آنلاین فقط منفعلانه منتظر کلیک های کاربر است.

معنای واقعی شبکه تبلیغاتی تعاملی که منعکس کننده تعامل بین کاربران، تبلیغ‌کنندگان و شبکه‌ها در میان رسانه‌ها است، یعنی شبکه محیط و منابع تبلیغاتی رسانه‌ای شبکه کارآمد را فراهم می‌کند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به طور مستقل تبلیغات را انجام دهند، جایگزین نظارت و مدیریت اثر شوند، و کاربران می‌توانند با توجه به نیازهایشان به اطلاعات تبلیغاتی و جلوه های آن، علاقه خود را انتخاب می کنند.

 تنها ایجاد یک تعامل خوب بین این سه، به منظور دستیابی به محیط هماهنگ ترین تبلیغات آنلاین، تبلیغات آنلاین می تواند بسیاری از شرکت ها واقعا می توانند تبدیل به استراتژی بازاریابیبه تصویب رسیده توسط ارزش تبلیغات آنلاین نیز به منظور به حداکثر رساندن است. این تعامل دارای ویژگی های مطلوب خاصی است، اما دور از واقعیت نیست، که در حال حاضر در موتورهای جستجو بازاریابی کلمه کلیدی تبلیغاتی استفاده می شود. PPC و سایر اشکال قبلاً ارزش اولیه خود را نشان داده اند.

انواع مختلف روش های تبلیغاتی که در دسترس شماست

تاکتیک های اصلی رسانه ای که در تبلیغات مدرن برای دستیابی به مصرف کنندگان استفاده می شود.

تبلیغات به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تبدیل شده است که به معنای واقعی کلمه هزاران راه مختلف برای یک کسب و کار برای رساندن پیام به مصرف کننده دارد. تبلیغ کنندگان امروزی گستره وسیعی از انتخاب ها را در اختیار دارند.

اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم می کند، با ظهور ویدیوهای ویروسی مارک دار، بنرها، آگهی های تبلیغاتی، وب سایت های حمایت شده، اتاق های گفتگوی مارک دار و موارد دیگر.

در اینجا چند نمونه از موارد موجود برای تبلیغات رسانه ای شما آورده شده است:

1.تبلیغات آنلاین (معروف به دیجیتال)

اگر تبلیغی را از طریق اینترنت مشاهده می کنید، آن را به عنوان تبلیغات آنلاین طبقه بندی می کنید. در واقع، تبلیغات در همین صفحه و اکثر وب ‌سایت ‌های دیگری که بازدید می‌کنید وجود دارد، زیرا آنها محرک اصلی درآمد اینترنت هستند.

 یکی دیگر از راه های تبلیغات آنلاین، تبلیغات بومی است که تنوع دیجیتالی تبلیغات چاپی قدیمی و محتوای حمایت شده است. بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله قرار دادن تبلیغات در وب سایت های محبوب و سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد.

ویژگی های انواع سایت تبلیغات
ویژگی های انواع سایت تبلیغات

2. تبلیغات گوگل

Google Ads به شرکت‌ها اجازه می ‌دهد برای قرار دادن یک آگهی در صفحه نتایج موتور جستجوی Google مناقصه بدهند. با استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات جستجوی رایج، جستجوهایی که مربوط به کسب و کار و محصولات و خدمات آن است در نتایج جستجو ظاهر می شوند. به عنوان مثال، شرکتی که بیمه را تبلیغ می کند در هر درخواست جستجوی محصولات بیمه ظاهر می شود.

اگر روی تبلیغ کلیک شود، کسب و کار به گوگل پول پرداخت می کند، به همین دلیل است که به آن هزینه به ازای کلیک می گویند.

Google AdSense  به یک شرکت اجازه می دهد تا تبلیغات را از گوگل در وب سایت خود میزبانی کند تا برای سایت درآمد ایجاد کند. برای کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغات هستند، می توانند در Adsense ثبت نام کنند و گوگل از طریق الگوریتم های آن، آگهی را با وب سایت های مختلف با محتوای مرتبط یا پارامترهای جستجو مطابقت می دهد.

 در نتیجه، شرکت ها می توانند از طریق قرار دادن تبلیغات گوگل به مخاطبان بیشتری دست یابند. گوگل برای ایجاد کلیک و ترافیک وب سایت، تبلیغات را در وب سایت های دیگر قرار می دهد.

3. تبلیغات لینکدین

شرکت‌ها می‌توانند یک صفحه کسب‌وکار ایجاد کنند و محتوا، ویدیو، محصولات پیشنهادی را در صفحه‌شان پست کنند تا به میلیون‌ها کاربر لینکدین دسترسی پیدا کنند. یک صفحه لینکدین می تواند توسعه دهنده وب سایت یک شرکت باشد و از طریق پیوندهای موجود در محتوا، ترافیک را به سایت هدایت کند.

همچنین کارمندان شرکت می توانند صفحات لینکدین با محتوای مشابه ایجاد کنند که حاوی لینک هایی به وب سایت شرکت و محصولات پیشنهادی است.

شرکت‌ها همچنین می‌توانند تبلیغاتی را در لینکدین قرار دهند که می‌تواند ویژگی‌های خاص یا جمعیت‌شناسی کاربران لینکدین را هدف قرار دهد. به عنوان مثال، اگر یک کسب‌وکار بخواهد برای افرادی که در زمینه حسابداری کار می‌کردند تبلیغ کند، می‌توان آگهی‌ای گذاشت که فقط کاربران لینکدین را که در صنعت حسابداری کار می‌کنند یا دارای مدرک حسابداری هستند، هدف قرار دهد.

 با لینکدین، بسیاری از اعضا به گروه ها تعلق دارند. تبلیغات را می توان برای یک گروه خاص مانند یک گروه ارز دیجیتال یا یک گروه فناوری هدف قرار داد.

سایر پلتفرم های تبلیغات

سایر سایت ‌های رسانه‌ های اجتماعی، مانند فیس‌بوک و توییتر، برنامه‌ های مشابهی مانند برنامه‌ هایی که از Google و LinkedIn ارائه شده‌اند، ارائه می‌ کنند. با تبلیغات دیجیتال، تحقیق و هدف قرار دادن مخاطبان خاصی که احتمالاً محصول یا خدمات یک شرکت را قبل از درج آگهی خریداری می‌کنند، مهم است.

از تبلیغات در فیس بوک و اسنپ چت گرفته تا مشارکت با BuzzFeed و Reddit، سریع ترین و ساده ترین راه برای دستیابی به میلیون ها مشتری بالقوه آنلاین است.

تبلیغات تلفن همراه و موبایل

یک نیروی غالب در تبلیغات دیجیتال از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه، آی پد، کیندل ها و سایر دستگاه های الکترونیکی قابل حمل با اتصال به اینترنت است. روند فعلی در تبلیغات موبایلی شامل استفاده عمده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکدین و فیس بوک است. تبلیغات موبایلی مشابه تبلیغات آنلاین است و به عنوان روشی برای دستیابی به مشتریان جدید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

تبلیغات چاپی

چاپ که زمانی محرک بزرگ فروش بود، در حال حاضر به بسیاری از اشکال دیجیتالی تبلیغات که اکنون در دسترس بازاریابان است، عقب نشینی می کند. با این حال، اگر یک چیز در مورد تبلیغات قطعی باشد، این است که متفاوت بودن خوب است. و هنگامی که مصرف کنندگان از تبلیغات دیجیتال خسته می شوند، بازگشت به قطعات چاپ شده و احساس لامسه و ماندگاری آنها قطعاً در کارت است. به طور معمول، چاپ را می توان به سه زیر دسته تقسیم کرد:

تبلیغات دوره ای

اگر در یک مجله، روزنامه یا هر چیز دیگری که در فواصل زمانی معین منتشر می شود، تبلیغات دوره ای (معروف به تبلیغات چاپی) است. برای چندین دهه، تبلیغات چاپی استاندارد طلایی برای تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها بود. گرفتن مرکز نشریه بزرگ یا پشت جلد یک روزنامه به این معنی بود که میلیون ها نفر این پیام را دیدند.

ویژگی های انواع سایت تبلیغات
ویژگی های انواع سایت تبلیغات

بروشورها، جزوه ها و تبلیغات در محل فروش

اگرچه برخی از این رسانه‌ها را می‌توان در صفحات روزنامه‌ها و مجلات قرار داد، اما معمولاً به این دلیل که شانس کمتری برای دیده شدن دارند، به عنوان یک نهاد جداگانه در نظر گرفته می‌شوند. از چیزی که روی پیشخوان یا میز خدمات مشتری قرار دارد تا بروشور ماشین براق، رسانه‌های چاپی کوچک روشی صمیمی‌تر و طولانی‌تر برای جذب مشتری ارائه می‌دهند. زمانی که اطلاعات بیشتری نسبت به تبلیغات چاپی دارید از این رویکرد استفاده کنید.

تبلیغات پستی مستقیم

هر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا را می توان در پست مستقیم گنجاند. به سادگی به این معنی است که قطعات چاپ شده شما مستقیماً برای مصرف کننده پست می شود.

 این تکنیکی است که توسط آژانس‌های بازاریابی ضعیفی که این صنعت را به نامه‌های ناخواسته تبدیل کرده‌اند، مورد سوء استفاده قرار گرفته و همچنان ادامه دارد. اگر خلاقانه و هوشمندانه تصور و اجرا شود، پست مستقیم می تواند راهی فوق العاده برای جذب مشتری باشد. آن را به حساب نیاورید.

تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی (یا بازاریابی) که به عنوان رسانه محیطی نیز شناخته می شود، در 20 سال گذشته برجسته شده است. این اصطلاحی است که به طور گسترده برای هر چیز غیر متعارف استفاده می شود و معمولاً مصرف کننده را به مشارکت یا تعامل با آن قطعه دعوت می کند. مکان و زمان بندی مهم است. نیروهای محرک پشت تبلیغات یا بازاریابی چریکی، ایده های خلاقانه و نوآوری هستند، نه بودجه زیادی.

 اغلب اوقات، شما با این کمپین ها به جای اجازه درخواست بخشش خواهید کرد و آنها از طریق دهان به دهان و رسانه های اجتماعی منتشر می شوند.

تبلیغات پخش

یک شکل ارتباطی در بازار انبوه از جمله تلویزیون و رادیو، تبلیغات پخشی، تا همین اواخر، غالب ترین راه برای دستیابی به تعداد زیادی از مصرف کنندگان بوده است. تبلیغات پخش از محبوبیت دستگاه‌های DVR و فناوری «پرش تبلیغات» آسیب دیده است. با این حال، هنوز هم یک راه موثر برای دستیابی به میلیون ها نفر است، به خصوص زمانی که Super Bowl در راه است.

تبلیغات در فضای باز

همچنین به عنوان تبلیغات خارج از خانه (OOH) شناخته می شود، این اصطلاح گسترده ای است که هر نوع تبلیغاتی را توصیف می کند که زمانی که مصرف کنندگان دور از خانه هستند به دست مصرف کنندگان می رسد. به تابلوهای تبلیغاتی، پوسترهای پناهگاه اتوبوس، پوسترهای پرواز و حتی آن تابلوهای دیجیتال بزرگ در میدان تایمز فکر کنید.

تبلیغات خدمات عمومی

برخلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات خدمات عمومی (PSA) در درجه اول برای اطلاع رسانی و آموزش طراحی شده اند تا فروش یک محصول یا خدماتPSA ها به طور سنتی در تلویزیون و رادیو ظاهر می شوند، اما به شدت به صورت آنلاین نیز تبلیغ می شوند.

تبلیغات قرار دادن محصول

قرار دادن محصول به جای تبلیغ صریح، تبلیغ کالاها و خدمات برند در چارچوب یک نمایش یا فیلم است. اگر تا به حال فیلمی را دیده اید و به این فکر کرده اید که “وای، آنها مطمئناً در این صحنه فوردهای زیادی می رانند” یا “آیا همه در این برنامه تلویزیونی پپسی می نوشند؟” سپس متوجه قرارگیری محصول می شوید. این راهی است که این فیلم‌ها و نمایش‌ها بودجه دریافت می‌کنند و راهی عالی برای تبلیغ‌ کنندگان برای رسیدن به جمعیت هدفمند است.

8 دیدگاه برای “ویژگی های انواع سایت تبلیغات

  1. Nazanin heshmati گفته:

    شما برای رسیدن به جذب مخاطب به اندازه دلخواه و کافی خود نیازمند شناخت ویژگی ها و دریافت اطلاعات ضروری درباره سایت های تبلیغات موجود هستید که مطلب بالا میتواند کمک شایانی برای شما باشد

  2. Parham گفته:

    اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم می کند، با ظهور ویدیوهای ویروسی مارک دار، بنرها، آگهی های تبلیغاتی، وب سایت های حمایت شده، اتاق های گفتگوی مارک دار و موارد دیگر. مطالب بسیار کامل بود

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    در خصوص ویژگی های تبلیغات آنلاین و بسیاری از کتاب ها و مقالات تعدادی از پدیده های سطحی مانند تعامل، گستردگی، مرتبط بودن، تنوع مظاهر، آمار تجارت و غیره را فهرست کرده اند، تبلیغات آنلاین تا حدودی این ویژگی ها را دارد، اما این ویژگی های اساسی در این مرحله از کاربرد عملی یا به طور کامل اجرا نمی شود

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    امروزه با پیدایش اینترنت و پیشرفت در این فناوری و عرضه و تقاضا در این زمینه سایت‌های تبلیغاتی بسیاری را ترغیب به فعالیت کرده است و درج آگهی‌های تبلیغاتی در بهترين سايت براي تبليغات به راحتی انجام می‌شود و با یک کلیک ساده و جستجو در سایت، موضوع مد نظر به آسانی قابل دسترسی است

  5. berlin گفته:

    ویژگی انواع سایت تبلیغات
    Google Ads به شرکت‌ها اجازه می ‌دهد برای قرار دادن یک آگهی در صفحه نتایج موتور جستجوی Google مناقصه بدهند. با استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات جستجوی رایج، جستجوهایی که مربوط به کسب و کار و محصولات و خدمات آن است در نتایج جستجو ظاهر می شوند. به عنوان مثال، شرکتی که بیمه را تبلیغ می کند در هر درخواست جستجوی محصولات بیمه ظاهر می شود

  6. متاورس آینده من گفته:

    دیگر مانند گذشته نیست و تبلیغات هم مجازی شده است و باید برای تبلیغات از فضای مجازی استفاده کرد که در این مقاله به خوبیبیان شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *