ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

با پیشرفت اینترنت، گزینه‌های تبلیغات آنلاین نیز پیشرفت می‌کنند. در واقع، امروزه انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می‌توانید آنها را در یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ادغام کنید. همانطور که چشم انداز تبلیغات دیجیتال تغییر می کند، مهم است که در مورد آخرین روندها، تکنیک ها و استراتژی ها به روز باشید. این گزینه های مختلف ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد را بيان مي كند.

اصلي ترين ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

در اینجا لیستی از ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد وجود دارد که بازاریابان دیجیتال باید به آنها بسيار توجه كنند.

1. ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد در نتایج واقعی

اگر بخواهید فضای بیلبوردی بخرید، اندازه‌گیری دقیق میزان کسب و کار از آن تبلیغات بسیار دشوار است. وقتی صحبت از تبلیغات آنلاین به میان می آید، همه نتایج بسیار بریده و خشک هستند. می‌توانید از تبدیل‌ها، تماس‌های تلفنی و هزینه کلی هر خرید که اثربخشی کمپین تبلیغاتی آنلاین شما را ثابت می‌کند، آگاه باشید .

برای پیشرفت در اسناد و شفافیت تلاش های تبلیغاتی خود كوشا باشید!

2. محتواي مناسب

ایده یا مفهوم هر کمپین تبلیغاتی بسیار مهم است. در روزگار قديم، مفاهیم تبلیغاتی بدون هیچ دلیل واقعی انتخاب می‌شد، هر چیزی که خوب به نظر می‌رسید همان چیزی بود که پخش می‌شد، از این رو بسیاری از تبلیغات نامناسب یا نژادپرستانه بودند.

به سرعت به قرن بیست و یکم می‌رویم و اکنون می‌توانیم مجموعه مختلف خلاقیت را اجرا کنیم تا ببینیم کدام یک از آنها بالاترین نرخ کلیک و نرخ تبدیل و کمترین نرخ پرش را دریافت می‌کند تا برنده واقعی تبلیغات آنلاین را مشخص کنیم. امروزه دیگر خبری از محتوای تبلیغاتی ناخوشایند نیست.

3. بودجه مقرون به صرفه

در دهه 1980، اگر می خواستید در بازار تبلیغاتی ایجاد کنید، باید بودجه زیادی خرج مي كرديد، به خصوص اگر می خواستيد تبلیغات تلویزیونی را اجرا کنید. اکنون می‌توانید با ایجاد کمپین‌های صرفه‌جویانه در سايت تبليغات جديد که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار می‌دهند و منجر به درصد نرخ تبدیل بالا می‌شوند، بودجه کمی داشته باشید و همچنان کسب‌وکار جدیدی ایجاد کنید. زمانی که بتوانید ثابت کنید که کمپین شما سودآور است، این به شما امکان می دهد تا بیشتر در تبلیغات سرمایه گذاری کنید و کسب و کار خود را حتی بیشتر توسعه دهید!

اگر شما یک شرکت حمل و نقل هستید و همچنين در کمپین Google PPC به ازای هر خرید، هزینه قابل‌توجهی دريافت می‌کنید، چرا بودجه تبلیغاتی پرداخت شده خود را دوباره سرمایه‌گذاری نکنید تا کسب‌وکار جدید بیشتری برای شرکت خود به دست آورید؟

4. نتایج فوری

آیا شگفت‌انگیز نیست که می‌توانید با استفاده از سايت تبليغات جديد یک تبلیغ ایجاد کنید و چند دقیقه بعد، آگهی شما در Google ظاهر ‌شود؟ تبلیغات آنلاین راهی سریع برای دستیابی به مخاطبان زیادی است و یک کمپین را می‌توان در عرض یک ساعت به پایان رساند، که در مقایسه با بهینه‌سازی موتورهای جستجو که ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا یک کمپین موفق انجام شود، بسیار قابل توجه است. موفقیت تبلیغات پولی می تواند آنی باشد!

5. گزارش

چقدر خوب است که در ابتدای هر ماه یک گزارش زیبا از تمام پیشرفت های کمپین خود را به صورت خلاصه بيان کنید؟ حتی اگر کمپین های متعددی دارید که در گوگل، فیس بوک و بینگ اجرا می شوند، توانایی دریافت داده ها به صورت سازماندهی شده نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه به تصمیم گیرندگان این امکان را می دهد که به سرعت در مورد همه داده های مهم عمل کنند.

6. انعطاف پذیری

با یک تبلیغ تلویزیونی، شرکت ها می توانند صدها هزار دلار سرمایه گذاری کنند در حالی که در مورد اینکه آیا کمپین سود سهام پرداخت می کند یا نه، قمار می کنند. ولي اگر شرکت شما بخواهد پول زیادی را برای تبلیغات آنلاین سرمایه‌گذاری کند، اگر بعد از مدت زمان معینی کار نکرد، می‌توانید کمپین را به طور دائم متوقف کنید یا تنظیماتی را انجام دهید، مانند اصلاح کپی آگهی، قبل از پرداخت بیشتر پول شما نمی توانید این کار را با رسانه های دیگر انجام دهید، بنابراین اين انعطاف پذيري بالا باعث جلب توجه افراد و شركت ها براي تبليغ كالاهاي خود شده است.

7. راهنمایی

يكي از ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد اين است كه “امتیاز کیفیت” ارائه می دهد که به شما اطلاع می دهد تبلیغات شما چقدر خوب عمل می کنند؟ داشتن راهنمایی قابل اعتماد به صورت روزانه چیزی است که بسیاری از تبلیغ کنندگان آنلاین آن را بدیهی می دانند!

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد
ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد در بازاريابي محتوا

1. قرار دادن دسته‌هایی در بالای صفحه

به اولین کاری که هنگام بازدید از یک سایت تبليغات جدید انجام می دهید فکر کنید. آیا قسمت بالایی را اسکن می کنید تا ایده ای در مورد اینکه چه دسته هایی تحت پوشش قرار می گیرند را بدست آورید؟ با نداشتن ناوبری طبقه بندی شده در نوار بالای خود، بازدیدکنندگان خود را وادار می کنید تا حدس بزنند که چه چیزی در وبلاگ شما پیدا خواهند کرد. با بیان واضح فضایی که در آن قرار دارید، به آنها کمک کنید. هنگام نامگذاری، مطمئن شوید که از عبارات مختصر یا تک کلمات استفاده کنید و از اصطلاحات داخلی که هر کسی خارج از شرکت شما در درک آن مشکل دارد اجتناب کنید.

2. انتخاب تصاویر معتبر

مقالات در مورد اهمیت تصویرسازی و بیزاری از عکس های بد وجود دارد، اما واقعا نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت این موضوع تاکید کنم. تصویرسازی لحن سایت شما را تعیین می کند. در حالی که تصاویر شگفت انگیز می تواند مخاطب را مجذوب خود کند و آنها را به محتوای شما بکشاند، تصاویر بد می تواند آنها را به همان اندازه دور کند. برای یافتن تصاویر واقع گرایانه و همچنین ایجاد زمینه برای مقاله ای که پشتیبانی می کنند، زمان بیشتری صرف کنید. به من اعتماد کنید، زيرا تفاوت ایجاد شده را مشاهده خواهيد كرد.

3. دکمه های اشتراک گذاری

اشتراک گذاری اجتماعی را می توان به عنوان توزیع رایگان کمیت کرد، بنابراین این ویژگی از اهمیت بالايي برخوردار است. اگرچه ممکن است این یک افزودنی ساده به نظر برسد، اما بسیاری از سایت ها این را اشتباه می کنند. اول، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی شما باید رنگارنگ باشد. چشمان ما برای تشخیص این رنگ ها آموزش دیده اند، بنابراین با استتار کردن آنها به صورت سیاه یا خاکستری، هیچ لطفی به خود نمی کنید. دوم، دعوت به اقدام اشتراک اجتماعی را به عنوان یک ویژگی در کنار صفحه خود بگنجانید. یا چندین فراخوان اشتراک اجتماعی در سراسر مقاله داشته باشید. سوم، اشتراک‌گذاری با متن از پیش پر شده را آسان کنید. این متن باید شامل نام مقاله، یک لینک فشرده، یک @ منشن به دسته اجتماعی شما و در صورت امکان #هشتگ های مرتبط باشد.

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد در نحوه تبليغ

93 درصد از تمام تعاملات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود و با این شانس ها می توانید توجه مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات آنلاین جلب کنید.

راه های زیادی برای تبلیغ استراتژیک کسب و کارتان وجود دارد. به این فکر کنید که وقتی شروع می کنید به چه افرادي می خواهید دست پيدا كنيد. از خود بپرسید “من برای چه هدف جمعیتی تبلیغ می کنم؟” و “چگونه می توانم محصول یا خدمات خود را در مقابل هدف خود قرار دهم؟”

پاسخ این است که ببینید جمعیت هدف شما بیشترین زمان آنلاین را در کجا می گذراند. پربازدیدترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده را جستجو کنید. می توانید این اطلاعات و ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد را بدست آوريد و به بازاریابی ارگانیک و پولی تبدیل کنید.

همه تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند، مردم می توانند کسب و کار شما را به صورت ارگانیک از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی پیدا کنند. ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی TikTok می تواند علاقه مردم را از طریق پست ها و محتوای جذاب جلب کند.

اگر می‌خواهید از بازاریابی پرداخت به ازای کلیک ( PPC ) استفاده کنید، اکثر رسانه‌های اجتماعی به صفحات تجاری این امکان را می‌دهند که برای تبلیغ پست‌هاي درون رابط، هزینه پرداخت کنند. یا اگر به دنبال تبلیغ در موتور جستجو برای کلمات کلیدی هدفمند هستید، Google Ads یا sixads می توانند شما را در فرآیند پرداخت و اجرا راهنمایی کنند.

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد
ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

بهبود عملكرد با رعايت ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

سه راه کلیدی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی با رعايت ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد کمک کند.

با تبلیغات دیجیتال، عملکرد سايت تبليغات جديد می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:

  • افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما.
  • با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.
  • ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.

هدف هر استراتژی تبلیغاتی باید این باشد که بازدهی مثبتی در سرمایه گذاری خود داشته باشید، که به این بستگی دارد که آیا درآمد بیشتری از کمپین تبلیغاتی نسبت به هزینه ای که انجام می دهید به دست می آورید يا نه.

چگونه می توانید تعیین کنید که هزینه تبلیغات شما چقدر باید باشد تا بیشترین بازدهی سرمایه خود را داشته باشید؟ برای شروع پاسخ به این سوال، باید سیستم مناقصه مورد استفاده توسط شبکه های تبلیغاتی را درک کنیم.

هر شبکه تبلیغاتی باعث می شود که شما کمترین مبلغ ممکن را برای سود بردن در تبليغات بپردازید. در این مثال، ممکن است شما مایل به پرداخت 10 دلار باشید، اما در واقعیت، برای سود كردن فقط باید 5 دلار بپردازید. اين سايت ها علاوه بر کیفیت کلی تبلیغات شما، نحوه نمایش تبلیغات شما را در شبکه های مختلف تبلیغاتی تعیین می کند.

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد برای ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی خلاقانه

1. تعیین کنید چه چیزی مي فروشيد.

اگر تجارت الکترونیک شما فقط یک محصول را تولید و به فروش می رساند، یا اگر از قبل یک محصول پرفروش آشکار دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

با این حال، اگر کسب و کار شما دارای کاتالوگ محصولات است، باید مشخص کنید که کدام یک از محصولات شما ارزشمندتر هستند و بنابراین باید در تلاش های تبلیغاتی شما نقش محوری داشته باشند.

هنگامی که ارزش هر یک از محصولات خود را محاسبه کردید، می توانید تعیین کنید که کدام یک سود بالایی ایجاد می کنند اما در حساب تبلیغاتی نشان داده نمی شوند و بر اساس آن تنظیم کنید. در حالی که می توانید یک تبلیغ خوب برای یک محصول با فروش متوسط ​​ایجاد کنید، ارائه یک محصول پرفروش احتمالاً منجر به فروش بیشتر می شود.

2. درباره مخاطبان خود تحقیق کنید.

در نهایت، مشتری فقط خود محصول فیزیکی را خریداری نمی کند، بلکه مهمتر از آن، این است که محصول چه کاری می تواند برای او انجام دهد.

در اینجا چند نکته برای کمک به پاسخ به سؤالات مخاطبان وجود دارد.

ابتدا نظرات را بخوانید! چه مثبت و چه منفی، نظرات مشتریان بینش ارزشمندی در مورد آنچه مشتریان شما می خواهند و اینکه آنها واقعاً محصول شما را بررسي مي كنند، هستند. این بررسی‌ها می‌توانند از فروشگاه آنلاین، وبلاگ‌ها، ویدیوهای Yیا پست‌های شما باشند.

برای مطالعه آنها وقت بگذارید؛ آنها یا به شما اطمینان می دهند که کسب و کار شما در مسیر درست است، یا به شما بینشی در مورد نحوه تغییر جهت می دهند.  

 3. از یک پلتفرم خلاقانه استفاده کنید.

در حالی که پیدایش رسانه های اجتماعی درها را به روی فرصت های جدید زیادی برای تبلیغات دیجیتال باز کرده است، شما باید با این واقعیت روبرو شوید که همه پلت فرم های اجتماعی محدودیت های خاص خود را دارند.

اما این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید در این محدودیت ها خلاق باشید. دنیایی از امکانات برای تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد، اما، البته، پلتفرم های اجتماعی با تلویزیون و مجلات بسیار متفاوت هستند، بنابراین باید چند محدودیت را در نظر داشته باشید.

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد
ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

زمان کمتری برای جلب توجه مخاطب دارید.

در دنیایی از ویدیوهای کوتاه، جای تعجب نیست که کاربران فیس بوک به طور متوسط ​​تنها 1.7 ثانیه را با یک قطعه از محتوای تلفن همراه صرف کنند.

بنابراین، بازاریابان زمان کمتری دارند تا توجه مشتریان را جلب کنند. و راه انجام این کار با تبليغات تلویزیونی سنتی شروع می شود. با انجام این کار، تبلیغات شما می تواند مشتریان را از ابتدا جذب کند و آنها را به یک فراخوان برای اقدام هدایت کند.

محصول شما باید قابل نمایش باشد.

در حالی که عکاسی و تبلیغات از محصولات سبک زندگی ارزش دارد، هدف، فروش یک محصول است، بنابراین باید نقطه کانونی اصلی شما باشد. بیش از حد روی مدل‌ها، بازیگران یا همه چیزهایی که برای ساخت تبلیغات انجام می‌شود تمرکز نکنید در عوض، روی جذب خود محصول تمرکز کنید و به آن اجازه دهید به تنهایی بدرخشد.

ایجاد تبلیغات برای موبایل

با توجه به اینکه بیش از 98 درصد از کاربران از طریق یک دستگاه تلفن همراه به برنامه دسترسی دارند، بسیار مهم است که تبلیغات شما نه تنها برای یک تلویزیون یا صفحه نمایش دسکتاپ ساخته شوند، بلکه باید برای استفاده از تلفن همراه نیز تنظیم شوند.

تبلیغات شما نه تنها باید از نظر فیزیکی روی صفحه موبایل قرار گیرد، بلکه باید با در نظر گرفتن کاربر موبایل طراحی شود. این به معنای نام تجاری خوانا، متن بزرگ و واضح، گرافیک چشم نواز و تعامل در هر زمان ممکن باشد.

4. یک کمپین دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنید.

اکنون که محصول، مخاطبان و پلتفرم خود را می شناسید، زمان آن رسیده است که کارها را وارد عمل کنید.

مطمئن نیستيد از کجا شروع کنيد؟ در اینجا سه مرحله وجود دارد که شما را در مسیر ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق قرار می دهد.

اهداف خود را مشخص کنید.

اگرچه ممکن است اولین قدم واضح باشد، اما تعیین اهداف روشن و قابل دسترس، پایه ای حیاتی برای ایجاد یک کمپین موفق است. پرش به یک کمپین با چشم انداز و جاه طلبی بسیار آسان است، اما اگر رویکرد متمرکزی نداشته باشید، ممکن است این جاه طلبی ها کوتاه باشد. چه آگاهی از برند باشد، چه فالوورهای بیشتر در رسانه های اجتماعی یا رتبه بالاتر سئو، مطمئن شوید که یک هدف قابل تعریف در ذهن دارید که می تواند شما را در تصمیم گیری در طول فرآیند راهنمایی کند.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید.

اگرچه قبلاً به این موضوع اشاره کردیم، باز هم باید گفت: مخاطبان خود را بشناسید! هرچه بیشتر درک کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند و چه می خواهند، بهتر می توانید تبلیغات خود را اصلاح کنید تا نیازهای آنها را بهتر برآورده کنید.

بودجه خود را مشخص کنید.

در حالی که این ممکن است سرگرم کننده ترین بخش نباشد، ارزیابی بودجه برای تعیین محدودیت های شما و نحوه تخصیص منابع کلیدی است. خوشبختانه، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به طور کلی ارزان‌تر از بازاریابی سنتی است، بنابراین سرمایه‌گذاری‌های شما در دیجیتال اغلب پول بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اصلي ترين ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد را نام ببريد.

1. نتایج واقعی
2. محتواي مناسب
3. بودجه مقرون به صرفه
4. نتایج فوری
5. گزارش
6. انعطاف پذیری
7. راهنمایی

ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد در بازاريابي محتوا را بيان كنيد.

1. قرار دادن دسته‌هایی در بالای صفحه
2. انتخاب تصاویر معتبر
3. دکمه های اشتراک گذاری

بهبود عملكرد با رعايت ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد چگونه صورت مي گير؟

افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما.
با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.
ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.

9 دیدگاه برای “ويژگي هاي سايت تبليغاتي جديد

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغاتي جديد - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    سایتها تقسیم بندی آگهی ها باید به صورت حرفه ای و تخصصی و با دقت لازم انجام شود. مثلا گروه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و یا اقتصادی در گروههای جدا طبقه بندی شده است.

  3. Nazanin heshmati گفته:

    تک تک ویژگی های گفته شده برای داشتن تبلیغات تاثیر گذار حائز اهمیت است ، زیرا اگر به صورت حرفه ای و با رعایت تمامی نکات تبلیغات انجام میشود بیشترین تاثیر را برای ما و مخاطبان ما داشته باشد.

  4. Parham گفته:

    اگر تجارت الکترونیک شما فقط یک محصول را تولید و به فروش می رساند، یا اگر از قبل یک محصول پرفروش آشکار دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

  5. Nazanin heshmati گفته:

    اگر شما محصولی را در تبلیغات یا سایت خود نشان میدهید ، باید از استاندارد های مورد توجه روز دنیا پیروی و تولید محتوای قوی ای داشته باشید تا بتوانید به جذب حداکثری مخاطب برسید

  6. berlin گفته:

    با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد از کاربران از طریق یک دستگاه تلفن همراه به برنامه دسترسی دارند، بسیار مهم است که تبلیغات شما نه تنها برای یک تلویزیون یا صفحه نمایش دسکتاپ ساخته شوند، بلکه باید برای استفاده از تلفن همراه نیز تنظیم شوند.

    تبلیغات شما نه تنها باید از نظر فیزیکی روی صفحه موبایل قرار گیرد، بلکه باید با در نظر گرفتن کاربر موبایل طراحی شود. این به معنای نام تجاری خوانا، متن بزرگ و واضح، گرافیک چشم نواز و تعامل در هر زمان ممکن باشد

  7. Amin DehghanNejad گفته:

    نظرات مشتریان بینش ارزشمندی در مورد آنچه مشتریان شما می خواهند و اینکه آنها واقعاً محصول شما را بررسي مي كنند هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *